22 Декември, 2014 11:17, обновена22 Декември, 2014 17:36 28 15267

Технически чудеса в новата "седмѝца"

  • bmw-
  • 7er-
  • франкфурт 2015

Инженерите на BMW работят усилено на следващото поколение на баварския флагман, чиято премиера предстои след по-малко от година. Новата "седмѝца" ще дебютира пред публика на салона във Франкфурт и ще стане един от най-високотехнологичните автомобили на пазара, разказва френското списание L’Automobile Magazine.

Дизайнът на най-голямото BMW надали ще претърпи радикални промени. За сметка на това лимузината ще получи цял куп технологични нововъведения като лазерни фарове, система за разпознаване на жестове, възможност за безжично зареждане на мобилни устройства и навигация от ново поколение, а системата за автоматично паркиране ще може да се активира дистанционно извън колата.

Според L’Automobile Magazine дебютната гама от двигатели ще се състои от четири бензинови, един дизелов и два хибридни агрегата. Те ще се съчетават с деветстепенна автоматична трансмисия.

Една от главните цели на баварските инженери е намаляването на теглото на следващата "седмѝца". По предварителни данни новият флагман на BMW ще тежи само 1 800 кг. От Мюнхен обаче предупреждават, че това далеч няма да бъде единственият коз в битката с традиционните конкуренти Mercedes-Benz S-Klasse и Audi

Пълна техническа информация за всички генерации на BMW  7-серия , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • BMW M7 все пак ще има
    BMW M7 все пак ще има
    Слухове за напомпана версия на най-голямото BMW циркулират от години. Баварците патентоваха названието M7 още в началото на 2012-а и от тогава наса ...
    11.05.2015
    18 195
    29

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десен

    1 1 Отговор
    Супер. Очаквам да го видя и да го покарам с кеф. За покупка трудно, но поне ще се покара задължително!
  • 2 Тодор Пенев

    1 1 Отговор
    Bayerische Motoren Werke
  • 3 МSux

    3 2 Отговор
    Ако е толкова грозен като на снимките горе, няма никакъв шанс срещу Мерцедес..... Ауди си знаеме че са 3ти винаги.

    Коментиран от #7

  • 4 horhe

    2 2 Отговор
    Абе иновации,инвовации.... ама сигурно пак ще свети в оранжево таблото. :D

    Коментиран от #6


  • 5 николинка

    0 2 Отговор
    ta v vruzka s tia pasiti koi i zdravo kat si kusat zadni mostove su6to stava i pri opelite ne sum vijdal bmw sus skusan most ozad osvn ako neko brutalen udar v burdur
  • 6 николинка

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "horhe":

    to ako be6e katko govori6 niama6e da sa go priznali za nai avtoriten avtobil tva kvo ozna4va 4e bavarcite sa n1 niama smisal da se spori
  • 7 Златко Кабагьотлийски

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "МSux":

    prestani da plu6 bmw
  • 8 мхм

    1 2 Отговор
    Силно се надявам предните светлини да са с различен дизайн че иначе ще изглежда потресаващо смешно.

    Коментиран от #10

  • 9 Коко

    0 1 Отговор
    Къде ли е Симеон Тасев сега?????
  • 10 7er

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "мхм":

    Като го видиш как се приближава в огледалото на голфа ти, надали ще ти изглежда потресаващо смешно :)
  • 11 ghost

    4 1 Отговор
    На мен със сигурност няма да ми е смешно... Толкова BMW-та са ме удряли отзад, а аз до сега не съм успял нито едно да нанижа... Ама така е, като ги правят да ускоряват пък не могат да спират...

    Коментиран от #12

  • 12 onq s konq

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "ghost":

    Проста работа-эастани эад някое,което прави маневра на эаден.
  • 13 Spewn1

    3 1 Отговор
    Тегло от 1 800 килограма за лимузина?!?! Та новия Форд Мондео тежи горе-долу толкова. Браво!
  • 14 Кобрата

    0 3 Отговор
    BMW-то е марка която заслужава уважение, също и Mercedes-Benz...

  • 15 тошибиян

    0 0 Отговор
    а8 4.2 безин 2003 година тежи 1800

    трябва да тежат около 1400-1500кг макс а как ще го постигнат? нали сите инжилери са завършили престижни заведения да мислят

    Коментиран от #16

  • 16 Spewn1

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "тошибиян":

    Последната генерация на А8 тежи почти 2 тона. Сам си направи какво означва прекият ти конкурент да е с почти 200 килограма по-лек.
  • 17 Vadinski

    1 1 Отговор
    Не знам как автомобилните фенове могат да плюят,топ фирмата (бмв) за последните 20 години.Как може да ти харесват автомобили от доста по нисък клас и същевременно да нападаш феновете на бмв защото си комплексиран и злобен с направо супер нелепи аргументи и фантасмагории.Спрете вече няма смисъл с всеки следващ модел бмв забиват се по-надолу конкурентите си в всеки едни клас от серийните си модели.Единствено и само новата S-класата е доста силен конкурент но има време да видим новата 7-ца,и момченца напишете в google BMW m8 и прочете за какво става на въпрос и спрете да се излагате
  • 18 suzi

    0 0 Отговор
    Лелеееее, видях го това БМВ М8, страхотия, тръпки ме бобиха.......майчицееее.
  • 19 Гост

    2 2 Отговор
    Ако говорим за визия,ауди сложиха и мерцедес,и бмв в малкия си джоб последните години.
  • 20 Autohouse Randm

    0 1 Отговор
    BMW i Mercedes-Benz niama koi da gi bie

    Коментиран от #21, #31, #32

  • 21 николинка

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Autohouse Randm":

    krasavici ot klasa
  • 22 спасские ворота

    0 0 Отговор
    xaxa bmw otnse pluvkata
  • 23 mediator37

    3 1 Отговор
    Ако под "последните години" разбираш 2004г. , когато А6 спечели наградата за най-красив автомобил и наложи нова визия, съгласен съм.
    Оттогава Ауди тъпче на едно място и стилистиката им вече се изчерпа.

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "mediator37":

    Напълно съм съгласен с теб - всичките модели на Ауди изглеждат еднакво.
    Иначе и БМВ започнаха да правят подобно визуално уеднаквяване, което не ми се нрави. Не, че новата S-ка е много красива де. Изобщо тези марки май спестяват от пари за дизайн.
    Спомням си като излезе преди 10-на години Е60, как стоеше до конкуренцията. Да не говорим, когато излезе SLR, че изглеждаше съвършен!
    Сега всичко в дизайна се преекспонира и освен новата 3-ка и CLS, другото всичко е някак си несполучливо или изхабено!

  • 25 николинка

    0 0 Отговор
    a poneje iaponskite korubi sa strashni.iaponcite da zamalchat pred caria na patia
  • 26 Златко Кабагьотлийски

    0 0 Отговор
    niama marka koiato veche da predlaga zdravi avtomatici.za sajalenie
  • 27 На Autohouse Randm трети братовчед

    0 0 Отговор
    kolata e unikalna,samo glupak bi ia opliul.

    Коментиран от #34

  • 28 S Doichinov

    1 1 Отговор
    Това с паркирането извън колата е жестоко.Да очакваме ли наспряли 7-ци навсякъде и като се освободи място да започнат да се нареждат.
  • 29 Златко Тролчев

    0 1 Отговор
    BMW kam 2020 shte proizvejda koli za hora ne za kamekadzeta i togava chak shte vzema da uvajavam markata xaxa
  • 30 Dani

    0 1 Отговор
    unikalna.niamat shans bmw i audi pred BENZ
  • 31 Мони НСА

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Autohouse Randm":

    и аз като теб мислиа 4е бенц и лада са колите
  • 32 мануел апостолов

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Autohouse Randm":

    napalno si prav
  • 33 СОТО ГРАНДЕ

    0 3 Отговор
    vag niamat shans pred bmw
  • 34 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "На Autohouse Randm трети братовчед":

    pozdravi za komentara

    Коментиран от #40

  • 35 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    ЧУДЕСА ЩЕ ЛЕТИ ЛИ КВО
  • 36 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    А У Д И
    ЗАВИНАГИ
  • 37 Факт е

    1 2 Отговор
    Само дето и Шкода е по качествена марка от БМВ.

    БМВ е и доста по назад от Хюндай, Тойота, Мазда и много други по качество.

    Дори в Германия БМВ се счита за доста посредствена и трошлива марка

    Запомнете това , скоро ще научите и данните от 20 годишно проучване


    Коментиран от #38, #39, #53

  • 38 mediator37

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Факт е":

    От дилър на Ауди в Германия го знам. Човекът казва: - "Тук в Германия, който няма пари за БМВ и Мерцедес си купува Ауди. Аудито е компромис."
    На първо място по продажба на нови коли е БМВ, следван от Мерцедес.

    Коментиран от #58

  • 39 onq s konq

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "Факт е":

    Не се эанимавай с апокрифни класации эа трошливост и надеждност на колите,а се ръководи единствено от тая эа най-крадени коли.Представи си че има паркирани едно БМВ и един Хюндай и ти трябва да откраднеш едната эа пари.На иэвестно раэстояни е пък има други две коли с хора в тях,които те чакат да свършиш работата.В първата са мутрите с приготвена пачка,а във втората-санитари от психото с бели престилки.А ти трябва просто да направиш верния иэбор...!

    Коментиран от #41

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "onq s konq":

    А сега си представи, че в колата те очаква 15 грама олово движещо се 250 м/с!
    да си позволяваш да пишеш такива тъпотии, вече е прекалено!!!

    Коментиран от #43

  • 42 onq s konq

    1 4 Отговор
    Хаха!Понеже не пишеш по темата,си отсвирен в ми белол мажор:)
  • 43 един от многото

    0 4 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    пич(поне предполагам че си такъв,де), ти да не си в 19 век или ще го гърмиш с въздухарка! к'ви са тия 250м/сек! .22Lr и дори 9х18 има по-голяма начална скорост...
    и защо въобще влизаш в тая тема! и ти си в някакъв филм...

    Коментиран от #45

  • 44 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор
    "Ако говорим за визия,ауди сложиха и мерцедес,и бмв в малкия си джоб последните години."

    Мъка, мъка .... каква ти визия, какви 5 лева???
    Къде гто бутате навсякъде това Ауди при МБ и БМВ не мога да разбера. Ауди вече не е това, което беше. А да не говорим, че дизайна им е просто един фейслифт от 10-ина години насам.
    А по темата: ситурен съм, че 7-цата наживо ще кърти - едва ли може да има съмнение. Скоро едва ли ще можем да си я позволим (поне повечето от тук пишещите). Вероятно ще е една идея зад S-ката на МБ, но все пак ще е в пъти по-добре от кое да е аЛуди (разбирай по-скъп VW с други ламарини)
  • 45 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "един от многото":

    Ти пък реши, че имаш някакви познания при оръжията и реши да биеш тъпана ли? Хайде ако обичаш не се излагай повече и не говори за 19-ти век. Вземи прочети кой куршум е 15 грама и лети с 250 м/с/ вместо да се напъваш с жалките си познания за 9х18 и флоберките.
    Мога да ти дам жокер - създателя на този боеприпас е легендарния Дон Моузес Браунинг, а калибърът е 45-ти!!!
    Та ако някой реши, че кражбата на БМВ е лесно занимание, да си помисли какво може да го сполети!
  • 46 скар фейс

    0 2 Отговор
    Хах. Златко ладата отнова забавлява форума :)

    Коментиран от #48

  • 47 Чичо ГУЙ

    1 1 Отговор
    Имам старо ИВЕКО репатрак,дето в него няма и помен от компютри и
    екстри,но от репатриране на BMW спестих пари за ново BMW ,коя си
    искам серия.Ще си купя BMW, ама друг път.

    Коментиран от #50

  • 48 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "скар фейс":

    vizirash veroiatno sebe si

    Коментиран от #51

  • 49 гостенин

    2 0 Отговор
    Уникална, елегантна, красива и загадъчна... Просто няма аналог! Безспорно заслужава приза, номер едно в Лукс Клас!
  • 50 На Autohouse Randm трети братовчед

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Чичо ГУЙ":

    nali znaesh che BMW niamat jip.
  • 51 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Autohouse Randm":

    Визирам вероятно теб! За толкова години българския, не го ли научи!?

    Коментиран от #55

  • 52 sspp

    0 1 Отговор
    Не съм имал опит с БМВ само знам че от всякъде реват от дизела на тая марка, запалих едно 320 150 магарета под капака в една автокъща ми то тресе и трака и шумно и скоростите тръдно влизат - .аси инженерите .аси чудото. Дано са копирали на някой по - успешен производител дизеловият агрегат. :)
  • 53 ненков

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Факт е":

    където свършват ексрите при др там започват в бмв и мерцедес
    за иновации не ми се пише
    за лукс също при 5.7,E,S, пластмаса няма
  • 54 Георгиев

    0 1 Отговор
    Не ме интересуват статии за БМВ. Има доста по интересни и по-добри други марки
  • 55 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "скар фейс":

    hahaha propusnal sri4ka da pa zel da mi govori koi e negramotnik studa e silno izmrzvane

    Коментиран от #56, #57

  • 56 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "BENZ":

    О-о-о, този ник го бях забравил. Защо чак сега се появи отново Златко!? :) Да ти припомня, че се занимавам с компютри, така че не надъхвай да използваш различни псевдоними. Почти нищо не ти се разбира.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "mediator37":

    ЗАТОВА ЛИ МЕРКЕЛ СЕ ВОЗИ НА А8 ЗАЩОТО НЯМА ПАРИ

    Коментиран от #59

  • 59 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Vasik Atanasova":

    Предишният канцлер на Германия два мандата беше Герхард Шрьодер. Той наложи Ауди като правителствена кола и по негово време Германия стана първата държава в света, в която правителствени коли са Ауди. След това ги наложи и в някои от сателитните организации на ООН и като че ли в Испания, но за последното не съм сигурен.
    Преди да стане канцлер на Германия Герхард Шрьодер беше в управителния съвет на Ауди. Постави нови задачи на фирмата и в продължение на 15-20 години Ауди постигна невероятен успех в качество, превърна се в премиум марка и по едно време измести Мерцедес по продажби на нови коли. Започна да произвежда бронирани автомобили.
    Герхард Шрьодер е пръв приятел на Путин и понастоящем на заплата в ГАЗПРОМ.
    А лиично аз съм на собствена заплата и сериозно обмислям за градска кола да си взема едно куатро, но дали ще е А4 или А3 ще видя.
  • 60 Чичо ГУЙ

    2 1 Отговор
    Бас ловя,че почти всички нови коли са такива боклуци,че след 15 години няма да имат жив набор нито пък ще имат някаква колекционерска стойност след още някое време.Това са коли направени да прибират парите на тези на,който са им в повече и си мислят,като седнат в добре изглеждаща и мощна кола ,и те са такива.
    "Луд на шарено се радва"

    Коментиран от #63

  • 61 Жари

    0 1 Отговор
    Немски бидон
  • 62 Име:

    0 1 Отговор
    Шефа ми има предния модел и е изключително недоволен от тази кола.

    Коментиран от #65

  • 63 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Чичо ГУЙ":

    Прав си, но да си караме само старите коли ли? И аз съм си доволен от шестцилиндровия атмосферен бензин, но на всеки му се иска нещо ново. Не съм карал БМВ, но се замислям за едно Ф10, 535i, макар да съм наясно, че тези електроники и двойни турбини са проблемни...
  • 64 Вили

    0 0 Отговор
    бемвтата са любимите ми кули.
    тази на снимката мега ме кефи най многу ми харесват колелата как се въртят.

    сигурну не е лесну да ги снимат докату колата върви защоту бмв са многу бързи
  • 65 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    i zatova shte zakupi dachia
  • 66 сузи

    0 2 Отговор
    няма по трошливи кошове от бмв
  • 67 Геша

    0 2 Отговор
    Най-доброто БМВ е продаденото