Last news in Fakti

26 Януари, 2015 11:10, обновена 26 Януари, 2015 11:12 11 112 81

Мистър Бийн продава McLaren-а си

  • mclaren-
  • мистър бийн-
  • роуан аткинсън-
  • f1

Британският комик и страстен колекционер на автомобили Роуан Аткинсън е решил да се раздели с многострадалния си McLaren F1, съобщава Western Daily Press. Мистър Бийн купува тъмночервената суперкола през 1997 г., след което катастрофира поне два пъти с нея.

При втория инцидент бе изплатена рекордно за Обединеното кралство застрахователно обезщетение от почти $1.5 млн., а ремонтът в централата на производителя в Уокинг продължи повече от година.



Може би най-известният McLaren във Великобритания е един от общо 63-те произведени в стандартна комплектация. Допълнителна ценност добавя обстоятелството, че е имал само един собственик, при това толкова прочута личност.



На сайта брокера Taylor and Crawley, натоварен с продажбата, липсва информация за колата. Собственикът на елитната автокъща Дейвид Кларк обаче е потвърдил пред Western Daily Press, че търси купувач на звездния F1 с пробег 66 000 км.



Мистър Бийн няма никакво намерение да подарява скъпоценния си McLaren. Според слуховете обявената цена е 8 млн. паунда ($12 000 000). През 2012 г. подобен автомобил бе продаден за $5.6 млн, а миналата година екземпляр от версията GTR смени собственика си срещу $5.28 млн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Златко Кабагьотлийски

    0 1 Отговор
    e normalno che niama dasi kupish kola po internet ta nali si sviknal da kopuvash 15 god barlogi i tam shte merish kompresia shte se pazarish i nakraia shte se priberesh dovolen xaxa
  • 2 ВИП-2

    0 3 Отговор
    maklaran sa mnogo nazad v sravnenie s Mercedes Benz.a toia dali shte si kupi novo razlichno ot dacia e drug vapros.

    Коментиран от #8

  • 3 Спасские ворота

    0 1 Отговор
    po princip avtomatika e mnogo po udoben no za tozi avtomobil rachnata kutia e po dobra.a i imaiki v predvit che veche niama zdrav avtomatik po dobre ragachka
  • 4 триста итридесети

    0 7 Отговор
    Ще държи цена ами, нали е с двигател от БМВ, с характеристики недостижими и до днес за всички. През ехеее 1992 - 6.1 литра, 627 коня, 651 НМ. Извънземен.

    Коментиран от #11, #12, #17

  • 5 триста итридесети

    0 5 Отговор
    АТМОСФЕРЕН!
  • 6 триста итридесети

    1 6 Отговор
    Още се учат японците от тоя двг.

    Коментиран от #18

  • 7 Fill Hristovski

    3 2 Отговор
    Тоя вярно е комик, 12 млн. $ за кола, блъскана 2-пъти...
  • 8 Димитър Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "ВИП-2":

    Толкова си зле, че сам не знаеш колко сте изложи с коментара си ХАХАХАХАХАХАХХАХА...

    Коментиран от #9

  • 9 ВИП-2

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Димитър Стоянов":

    mai zabraviash che mercedes ima 4 matic.a dori i s zadno ako sa s skapi zimni gumi i shofiorat znae kakvo pravi niama iadove.kolkoto do Maklarana shte kaja na komentirashtite che ne e za magistrala.izlagate se .tia si e za kafeto{ za malko pari perfekten za drift.
  • 10 Бате Цецо

    0 0 Отговор
    Няма как да пишат в обявата без удари, защото всички знаят че е имало. А нашите търговци и по-тежко катастрофирали коли ги възстановяват и пишат коментар много запазена и без удари
  • 11 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    С този си пост показваш изключително невежество, незнание и неразбиране на автомобилната история!!! Прочети за един автомобил наречен Mercedes-Benz W125 Rekordwagen, да видиш през 1938 година, че има двигател 738 к.с. и тогава пиши колко са велики БМВ с техния смешен двигател от 1992 година с 627 к.с.

    Коментиран от #14, #15

  • 12 мерцедес

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    хаахха, скоростната кутия е от БМВ, не двигателя, бастунчо

    Коментиран от #13

  • 13 Toko

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "мерцедес":

    Точно двигателя е на БМВ- не мога да разбера,като не разбираш що пишеш??!!!
  • 14 Бмв

    0 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Пич, това не е сериен автомобил с "двигател 738 к.с." Все едно по него време Бмв да сложи самолетен двигател на шаси и да каже, че е кола.
  • 15 Гост на госта

    0 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Какъв автомобил е тоя мерцедес бе, пумпал. Невежа си ти. Макларъна е с три места, климатик, ел. стъкла и подгряване на предно стъкло. Я ми покажи къде са ел. стъклата на твоя мерцедес!

    Коментиран от #16, #19

  • 16 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост на госта":

    какъв автомобил е Макларъна - няма въздушно окачване и нощно виждане! Я ми покажи къде му е ксенона?
    Ти си пълен БМВ лумпен!!!
    Пък оня по-долу да вземе и да прочете как са го класифицирали Мерцедеса с 738 к.с. от 1938 година - автомобил или не!
    Почитайте всички марки дали принос за автомобилостроенето, защото не е само БМВ!!!
  • 17 Easy ryder

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    Последното заради което държи цена е двигателя.
    Гордън Мъри от няма и къде е взел този тежък огромен туч и едвам го е наврял в колата.
    Идеята му е била да ползва двигател Хонда.Много по надежден лек и мощен от единица обем.
    След като са му отказали се е принудил да вземе двигател от БМВ.
    Иначе мощност 100 коня от литър са постигани в много серийни атмосферни коли така че не знам за какво недостижимо нещо говориш.БМВ никога ама никога не са правили най добрите двигатели това трябва да го знаеш.

    Коментиран от #27

  • 18 Easy ryder

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    Murray’s Plan A was for the F1 to have a Honda engine. It was entirely logical: McLaren F1 cars raced with Honda engines, and discussions got quite advanced, with Murray travelling twice to Japan. The plans were for either a 4.5-litre V10 or V12, but then all that changed.....
    Това е за да видиш кой от кого се учи.
  • 19 Гост2

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост на госта":

    "експериментален, високоскоростен автомобил". Прав си, автомобил е. Обаче сравняваш Формула 1 с автомобил. Ама нали си разбирач.. класифицирали го.... човека си кара Макларъна. А на твоя Мерцедес дали се е качил някой лумпен като теб. Велик тоя Мерцедес бе. Я кажи самолетите им през 1938, по-добри ли са от на Бмв.

    Коментиран от #20, #21, #22

  • 20 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост2":

    The Daimler-Benz DB 605 is a German aircraft engine, built during World War II. Developed from the DB 601, the DB 605 was used from 1942 to 1945 in the Messerschmitt Bf 109 fighter, and the Bf 110 and Me 210C heavy fighters. The DB 610, a coupled "power system" powerplant comprising a pair of side-by-side configured examples of the DB 605, geared together in the front to turn a single output shaft, was used in Germany's only operational heavy bomber, the Heinkel He 177.

    License-built versions of the DB 605 were used in the Macchi C.205, Fiat G.55, Reggiane 2005 and some other Italian aircraft. It was also initially used in the pusher-design Swedish Saab J21. Approximately 42,400 DB 605s of all kinds were built.[1]
  • 21 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост2":

  • 22 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост2":

    Ей това е основния немски изтребител през втората световна.Задвижван е от двигатели на Мерцедес механично впръскване на бензин.Мощност около 1500 коня.
    Конкуренти са двигателите на Ролс Ройс.Монтират се на английските и американски изтребители.
    БМВ в този клас не се показва в добра светлина.

    Коментиран от #23

  • 23 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Easy ryder":

    Райдъре, личи си, че стъпваш на твърда почва, но да отречеш двигателите на БМВ си е престъпление. Има си ежегодна класация за двигатели в категория по обем и вид гориво. Всяка година БМВ имат награда. Дизелът им е сред най-добрите в момента. За справка Рали Дакар от последните няколко години. Бензиновите им М-ки почти винаги печелят първите места. Освен това, преди 10-на години в Ф1 имаха най-мощният и добър двигател, като само шашмите на ФИА да толерират черните катърчета им коства титлата през 2003-та с "нередовните" гуми на Мишелин. Нали точно различните състезателни формати са за да могат производителите да си ги мерят..... двигателните способности. И не ме разбирай погрешно, не казвам, БМВ е марката, но ако ще се плюе рационално, да се прави срещу цялата паплач ВАЗ,МАЗ,ГАЗ,КАМАЗ........

    Коментиран от #25

  • 24 Гост

    2 0 Отговор
    Никой не отрича БМВ!!! Просто както казах, трябва да се отдава почит на всички марки допринесли за развитието на автомобилостроенето. Колегата Райдър, много добре е показал, че не само БМВ е марка, защото преди нея други са имали по-мощни двигатели.
    Иначе новите БМВ-та са страхотни автомобили, спор няма!!!
  • 25 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Maurice":

    Морисе аз пиша по конкретни въпроси и отговарям на конкретни хора.Ако някой беше писал че ВАЗ Маз ГАЗ са най великите и всички се учели от тях и на него щях да му напиша нещичко.За Формула1 не сме говорили още ,но щом казваш че има заговор срещу БМВ за да не може никога да спечели титла е хубаво да имаш реални факти защото БМВ не участва с двигател само през 2003 та.
    Що се отнася до това кой е с най добрия дизел може много да говорим.Но все пак темата не е точно дизел.
    Просто темата БМВ малко ми е омръзнала и вече става дразнещо под статии за какви ли не автомобили някой да се изцепи колко било по по и най баварското производство и как всичко друго било боклук и всички трябвало да се учат от БМВ.Преди време един човек в коментара си беше сравнил БМВ с I phone.Голямо име голяма реклама но има други фирми които на по добра цена ти дават по добър продукт.
    Надявам се че обясних ясно позицията си.

    Коментиран от #26, #28

  • 26 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    Предлагам на ФАКТИ.бг да направят 1 раздел, който да се казва БМВ и вътре само за БМВ да си говорим. Да има много снимки на е36-ци, подраздел, който да се казва "дизел", където ще се обсъждат невероятни вървежи комбинирани с нечувано ниски разходи на гориво. Може също така да има малко поле с обяви за големи и малки прасета втора ръка. Дори може, раздела да е озвучен с онлайн чалга радио. Може да се направи и таблица с всички други марки, където да се редим да им слагаме минуси и по този начин да определяме най-омразната на беемвистите друга марка автомобили всеки месец. През зимния период пък, времето в което БГ беемвистите са най-свободни, може в раздела да има онлайн флаш игри с БМВ-та където да мерят сили най-бързите шофьори.

    Да отбележа: С коментара си не искам да обидя по никакъв начин продукцията на БМВ, а само целя да се шегувам с псевдо феновете на марката (те си знаят кои са).
  • 27 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Easy ryder":

    Пак го навря тоя неизмислен двг от хонда ей, не виждаш ли че тука става въпрос за 627 коня и 651 нм ускорение 3.2 сек., при среден разход на гориво от 16 литра бе, максимална 386 км/ч и всичкото това през 1992, от хонда не, ами и извънземните още цъкат с език. Като развалена плоча си ей, не се спря с тоя недоизмислен двг от хонда, ама видиш ли той отишъл при хонда първо, ап те като видяли за кво иде реч и се насрали, та оня въртял сукал и пак при баварците отишъл, ами той да не е фанат от гората, знае човека кой може да му свърши работата.
  • 28 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    И сам виждам, че отговаряш на конкретни хора. Но уж ти е писнало, а се опитваш да им обясняваш нещо, което те са достатъчно ограничени за да не разберат. Има си няколко момчета, които си знаят БМВ и това не можеш да го промениш. Но пък в целта си да спориш със стената, се получава обратния ефект. Това, че БМВ не са “най“ е ясно. Иначе нямаше да има други освен тях. Аз като автомобилен фен се радвам на всичко добро и ненавиждам всичко руско! А колкото до 330-ти, той си е просто едно от тези .......
  • 29 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Какви са тия локуми дето ги разтягате не мога да разбера, тоя двигател е бил най-доброто, и все още не съм видял подобен такъв, стана недостижим, не се превъзнасям, колко е лесно с една или две турбини, позволява да намалиш буталата, обема, и най-вече килограмите, дори и разхода пада, щото вече са по-малко бутала, не ти е необходим висок оборот, който има повече загуби, и става лесно, но изискването е било БЕЗ ТУРБИНА и 550 коня и японците клякат, това е по въпроса. Представи си на Мъри физиономията, когато разбира че двг не е 550 коня (колкото искал той) а 627 и само с 13 по-тежък, 100% си е викал "М...цата им, добри са"

    Коментиран от #31, #42

  • 30 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Ади бе оня райбера, намери ми каква да е кола с японски двигател на тия години на тая цена, дай ако искаш оня специЯлния нсх на Сена, или кой да е друг, или коя да е друга кола, КОЯ ДА Е ДРУГА КОЛА!!!
    НЯМАААА
  • 31 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "триста итридесети":

    Хубаво де. БМВ им доставило двигатели, браво добри двигатели. А това че Хонда доставяше двигатели на МакЛарън не за шосейна кола, а състезателни за формула 1, двигатели с които доминират при турбо моторите, след това при 12 цилиндровите, а след като ФИА сменят регламента от 12 на 10 цилиндрови, отново Хонда е с най-добрите двигатели. И това е проверено в пряка конкуренция срещу имена във Формула 1 като Ферари, Форд, Рено, Judd даже и Ламборгини участват тогава. Не отричам че двигателят на МакЛарън Ф1 е добър, добър е, спор няма. Но не може да си доставчика на най-добрите мотори във Ф1 5-6 години поред, а ти да говориш глупости че не могат да направят мощен мотор, просто е абсурдно смешно.
    Друг е въпросът че повечето фирми могат да направят мощни мотори, но малко могат да направят добри шасита. А МакЛарън Ф1 е много по-впечатляващ като шаси, отколкото като мотор! Дано успееш да разбереш че Мъри е проектирал перфектното шаси за времето си.
    И още нещо ще те питам: Как пък БМВ не монтираха тоя мотор и на 1 тяхно си шаси, защо не си направиха суперкар, ами създадоха онова нещо 850??? Нали и то е 12 цилиндъра нали са супер?
  • 32 триста итридесети

    0 1 Отговор
    ЕЕЕЕ РАЗГЕЛЕ, бравос значи, как тъй се съгласи ??? я се пипни по челото, да не да имаш температура?
    Спор няма за хонда, но факта че се отказват от проекта, трябва да ти говори много, по него време са били на върха, имали са и парите и възможностите, но не са имали куража, понеже тоя ги е отрязъл с турбото, а тогава ще трябват мноого кубик и мноого цилиндри за тая мощност, а те са нямали никъкъв опит в това отношение и са предпочели да не рискуват, за да не се изложат, щото едно е да извадиш 160 коня от 1.6 мотор, съвсеееем друго е от 600 коня от 6.0 мотор. да не говорим за съединители, за охлаждане, за нагряване и т.н.

    Коментиран от #33, #34

  • 33 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "триста итридесети":

    Двигателите във формулата са не еднодневки, а половиндневки, как може да ти дойде тая мисъл, че щом правят двг за формулата, значи могат и за сериен автомобил.

    Коментиран от #35

  • 34 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "триста итридесети":

    Искаш ли да ти разкажа за БМВ приказка? Защото навремето и аз като теб ги харесвах. С времето обаче все по-малко им обръшам внимание... както и да е.
    Та началото на 90те години БМВ хвърлят над половин милярд за разработката на 8ма серия! Дори подготвят Моторспорт версия М8, която да бъде 500кс. Обаче проекта се оказва неуспешен, и въпреки това МакЛарън взимат двигателят който БМВ готви за М8, доработват го и го слагат в Ф1. БМВ остава да прави само 830/840/850. Разликата е че Хонда NSX има 3.0 мотор с 286к.с (ограничени), а БМВ има 3литров v8 със 210к.с. който така и не го пуснаха масово в 830i. На БМВ им трябва 1литър обем и 2 цилиндъра повече в 840 за да искарат 280к.с, Разликата идва обаче не от двигателите, а отново от шаситата, Докато NSX тежи 1300кг, то 8 серия тежи над 1800...
    За справка Макларън Ф1 тежи 1150кг. (Това е силата на Мъри), приеми го.
    А това дали съм се съгласил. Защо да не се съгласявам, никога не съм казвал че БМВ прави лоши автомобили, просто казвам че има и по-добри!

    Коментиран от #61

  • 35 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "триста итридесети":

    Детенце да кажеш че хонда не може да прави двигатели е като да кажеш че няма червени Ферарита...

    Коментиран от #36

  • 36 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Име:":

    Щом нямат 6.0 литров двигател значи че или не могат или не искат, и двата случая става въпрос за неможене, ето за Ф1 им се предоставила прекрасна възможност да се докажат, ... и те се доказват бягайки от големите неща.

    Коментиран от #37

  • 37 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "триста итридесети":

    "тристаитридесети" глупости в действие . давай бро сега си набрал инерция , използвай я пълноценно . със " шмеки " ще ви уредя собствено шоу по някоя национална телевизия , ще направите пачки :DDDDDDDDDDDDDD

    Коментиран от #38

  • 38 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "hfij":

    Бараш маслото якооо!

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Анонимния ВЕ

    0 0 Отговор
    на 66000 км карана е като за последно мачкана поне 2 пъти тя тая бракма ще харчи повече масло отколкото бензин и отделно ненормални разходи за подръжка
  • 40 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "триста итридесети":

    не само го мешам като BMW :DDDDDDDDDD
  • 41 Митко

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "триста итридесети":

    Колега отговори защо наистина БМВ не ползват този двигател другаде?
    Аз също съм чел някъде че Гордън Мъри е доразвил колата на Хонда NSX която според него е била едно от най добрите неща за времето си.
    А Мъри наистина си разбира от работата все пак е направил доста шампионски коли.
    Не знам защо Хонда са му отказали да правят 12 цилиндъра след като са имали такъв състезателен двигател тогава.Щеше да се получи уникална кола.Някъде към 800 коня предполагам защото Хонда вадят винаги повече коне от БМВ не знам как го правят но е факт.
    Например 1,6 Хонда е над 160 коня докато такова БМВ е около 100.
  • 42 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "триста итридесети":

    Аз си представям физиономията му когато вместо 4 литров двигателк 550 коня .БМВ му пробутват 6,1 литров само с 50 коня горница.
    Мъри си е направил добре сметката Хонда е имала 3,5 литров двигател 710 коня на 13000 оборота. Увеличават малко обема свалят оборотите и имаш чудесен лек мощен двигател.
    Човека два пъти е летял до Япония да ги убеждава но какво да се прави нямало го вече Сойчиро Хонда и на власт дошли еколозите и казали че за цивилни коли до 6 цилиндъра.
    БМВ нямало какво да си правят боклука правен за М8 и го предложили на Мъри.Човека нямало какво друго да направи и го взел.Постарал се с шасито и се получила добра кола.
    Смятай ако беше убедил Хонда да му направят двигател каква кола щеше да се получи.
  • 43 Maurice

    0 0 Отговор
    Естествено,че Хонда ще откажат на Мъри разработка на такъв двигател, когато ще бъде монтиран в някакви си 50 автомобила.... Това е по-неизгодно в пъти финансово от Бугати Вейрон. При БМВ плановете са били за стотици и дори хиляди М8-ци и за това са се постарали хората да го направят.
    А това кой колко мощен двигател може да направи се вижда реално само в пистовите шампионати, където има определени правила и се гони някаква цел. В момента Мерцедес показаха, че имат най-добрият двигател в света, създаден издържа по 2500-3000 състезателни километра. Ако догодина Хонда извадят по-мощен, по-надежден и по-икономичен двигател от МБ, тогава ще кажем, че те са най-добрите. Не винаги обаче двигателите от състезанията се пренасят успешно в серийните автомобили (технологиите), което е най-важно за нас потребителите. Въпроса не е КОЙ МОЖЕ, а КОЙ ГО ПРАВИ!

    Коментиран от #44

  • 44 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #43 от "Maurice":

    Няма нищо общо м/у двигател за формулата и двигател за сериен а-л, при серииния се търси дълговечност, а при задно и по-тежка кола (БМВ и хонда) той (двигателя) е мноооого по-натоварен, БМВ ти правят кола която да има РЕСУРС за да я имаш безпроблемно по-дълго време, не може да сравняваш 2.0 6-к 150 коня с 2.0 4 цилиндъра 240 коня примерно по дълговечност, няма как, колкото до това защо не го ползват другаде ... аз си мисля че това е специално за макларъна и може по договор да нямат право??? просто хипотеза, РЕСУРСА е важен, не конете. единствено мерцедеса правят двг с подобен ресурс, всичко друго е боза. Иначе хонда са приятни колички, леки, много добри двигателчета, и хората си щъкат с тях и им харесват, но луксозната кола, тежката, задното, удобството, салона, таблото, фацата, мъжката кола това е БМВ или Мерцедес, това е за мен. Хонда бих си взел винаги .... ама за жената :)

    Коментиран от #45

  • 45 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "триста итридесети":

    Ах колко си в грешка пак. Имаш ли представа колко много опрасени 2.0 6 цилиндрови мотори съм виждал? Да точно от тия "дълговечните" по 150к.с дето харчат като лами и не вървят. Пак ти казвам F20C e не само изключителен като мощност/разход, ами и е много по-здрав от M50B20.
    Сега ще те цитирам:
    "щото едно е да извадиш 160 коня от 1.6 мотор, съвсеееем друго е от 600 коня от 6.0 мотор."
    Тук си в още по-голяма грешка, ЗАЩОТО е много по-трудно да вкараш високи технологий в евтин масов автомобил! Много по-лесно е да хвърлиш пари и високи технологий в суперспортен автомобил, който да продаваш скъпо. А да изкараш над 100к.с. литър в масов автомобил е постижение! Сега ще ти дам пример! Ами представи си БМВ 320i навремето вместо 150к.с да беше 220к.с и да беше на същата си цена. Питам те сега щеше ли да се кефиш а? Щеше ли да ти харесва вместо 150 да има 220 и то надеждни а??? Все едно голф vr6 да беше вместо 173к.с - 280кс. Как ти се струва а?
    (освен това японската версия е 1.6 - 185к.с)

    Коментиран от #47

  • 46 bdf

    0 1 Отговор
    Тоя таралястник става само за скрап !
    При нас можем да му дадем най-много 400 лв.
    за тая баракуда.
  • 47 330i

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Име:":

    Виждал си таралянци
    Освен това им скъсват задниците от каране и пак държат, наполовината км, няма да мине 1.6 4 цилиндровия ако ще и 3400 коня да е, при едно натоварване естествено.

    Коментиран от #48, #49, #51

  • 48 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "330i":

    ХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ
  • 49 Бивш БМВ фен

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "330i":

    Тоя шестак е пълно дърво.Гори много и не върви.Имал съм 520i трудно слизаше под 10 извън града и никога не съм го свалял под 9 каквото и да правех.В града беше страшно въртеше се около20.
    главата има слабости сложили са шпилките през големи ртазстояния веднъж прегрее ли което не е рядкост със скапаните им водни помпи
    и няма оправия.Имаше и други проблеми но не ми се изброяват сега.
    Мисля че е голяма глупост да правиш 6 цилиндъра с 2000 кубика след като дори 8000 оборота не стигаш.

    Коментиран от #50

  • 50 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Бивш БМВ фен":

    Аве братле, знаеш ли колко тежи хонда 1.6 и колко 520i?
    При едно и също натоварване казах, четете внимателно.
  • 51 Japoneze

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "330i":

    Заблуден си много брато!Идвай да го видя тоя БМВ двигател на продължително натоварване как ще вземе да грее и после да Бърка Масло и Вода(БМВ).Ще ти излезе солено-срещу една Мазда например-само с 4ри цилиндъра горката!

    Коментиран от #56

  • 52 някой

    1 0 Отговор
    Без да защитавам марки, без да казваме, че въпросния "1.6 160 коня" е пословичен - думата е пословичен - със здравината си, ще задам само един прост въпрос. Прост, за да се разбере от съответната аудитория, а именно:
    Колко беемвета от 1988 година виждате по улиците и колко хонди?
    нека ви кажа - 3 беемвета, рециклирани 15 пъти и почти всички останали хонди, които още бръмчат. Негледани, забравени, побългарявани, ръждясали, но бръмчат и се движат пълен сток.
    А кАете ми са, ама като на прост човек: тъп и вярващ на митове ли е бугарския народ, или не?

    Коментиран от #55

  • 53 някой

    1 0 Отговор
    И в този ред на мисли - защо не се е обадил Повелителя На Поне 15 Автомобила Плюс Седем Служебни И Три Буса, известен под името Шмекера? Да му сипя с големия черпак, да не стои гладен:)

    Коментиран от #54, #59

  • 54 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "някой":

    хранят го в други теми :DDD
  • 55 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "някой":

    Абе ти кьорав ли си, давай да ги броим колко хонди и колко БМВ има още от 1970 ако искаш.
  • 56 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Japoneze":

    Идвам брато, товари маздата да стане 1600 кг, и аз правя моята 1600 кг и тръгваме братле по магистралата, или накъдето поискаш.
  • 57 Име:

    0 0 Отговор
    Продължават забавните коментари... :D
  • 58 мнение

    1 1 Отговор
    имаше едно време един смешник който твърдеше че БМВ то му било по хубаво от другите коли защото ако го вържел с въже щял да тегли другата кола.
    Тук гледам същите простотии щял да олекотява БМВ та а случайно ще добавиш ли на оня боклучав двигател още шпилки за да не криви главата.
    Виж ако ми кажеш че RB 26 е добър двигател шестак ще се съглася.Но боклуците на БМВ да ми ги хвалите е смешно.Има едно правило.При двигател до 7000 оборота 450 500 кубика на цилиндър.тоест 4 цилиндъра 1800 2000 кубика е добре. 6 цилиндра 2,7 3 литра е добре.
    тая глупост 2 литра 6 цилиндъра само ти вдига разхода.за това БМВ е ламя.Тоя двигател има големи загуби.
    Ако искаш 10 000 оборота добре можеш да слезеш с обема за да олекотиш буталата.Но БМВ ще се строши ако сигне в тази зона.
  • 59 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "някой":

    Повелителя не иска да смени "миксер" NSX срещу върха на техногията според него БМВ 850. Сега почна да иска М12 за NSX.Скоро очаквам да поиска и някой болид от Формула1 за да направи замяната.
    Въобще почна да изтрещява яко.
    Чуди се сега как така някой му казал че Хонда не ставала пък най якото уж БМВ 850 не може да се смени за този скромен автомобил струвал едва половината от цената му.
    Да си фен на БМВ е тежка диганоза от мен да го знаете.
  • 60 Въхххх

    0 0 Отговор
    Бе, те жегите са още далече, пък народа тъдява изтрещял вече. Кфи Хонди, кфи БМВ-та? В тоя McDonalds туриха мотор на KFC и го окачиха на McFerson от Burger King. А кво стана с жълтото Порше, дето тоя убавец едва не се преби преди десетина години? То с къф двг беше?
  • 61 М52B20

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    Извинявай, но когато е излязъл NSX пред деведесет и някоя си година с прославения от теб 3.0 V6 с 286к.с. по същото време от БМВ вадят М3 E36 с 3.0 286 коня, но редови. Това че са направили 4.0 V8 с 280 коня, не означава, че не могат да правят двигатели. Ако не си забелязал го слагат само в големите си коли 5, 7, 8-ма серия, които тежат и за които ти е нужен ДВГ с голям въртящ момент и голям ресурс за дълголетие.
    Относно плюенето на М50/М52Б20 ще ви дам един пример по който да си помислите: Хванете една хонда с прословутия си 1.6 160 коня и я нацепете на максимална скорост на Тракия и вижте колко време ще може да я поддържа. После направете същото с 320и/520и. Преди време гледах клип в ютюб, в който един шваба цепеше 7 минути е36 м3 с 280-290 без да си мръдне крака от газта. По незнайни за мен причини никъде не съм виждал подобен клип с Хонда. За другия спор с 1.6 на бмв 100 коня и 1.6 на хонда 160 коня. Отговора е прост: високооборотния двигател няма тяга в ниските обороти, а за градска кола каквито са сивик и 316и това е приоритет. Освен това направата на високооборотен двигател изисква по-голям финансов ресурс, за по-здрави бутала, биели, валове и т.н.

    Коментиран от #62

  • 62 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "М52B20":

    За москвич дефорсак ще ни разкажеш ли?А то горкия сивик не може да се движи градско ли :D :D :D. Ами разбира се че изисква по-голям финансов ресурс и по-добри материали и изработка, именно това е ценното! Кфо ти пука че е цепел с 280-290? Нищо че кара на високи обороти. Я помисли дали пък не е по-голямо натоварването при обиколки на писта където си пак постоянно във високи обороти, но за сметка на това се движиш с доста по-ниска скорост (охлаждане сеш се). И в тоя ред на мисли погледай как 1.6-чката си върти по 30минутни сесии. Ускоряване-спиране-ускоряване-спиране и оборотите са все високи... Нещо не съм виждал такива клипове с 320ка...
    https://www.youtube.com/watch?v=AOuSUeDkpEI

    Коментиран от #63, #77

  • 63 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    На магистралата на макс е най-голямото натоварване за двигателя, няма писти няма баири, ма то трябва да си имал, да си карал за да го знаеш. Хонда и БМВ с еднакъв кубик и с еднаква маса на колите? Наполовината км не мое мина хондата, еле пък оня пословично издръжливия 4 цилиндъра 1.6 срещу 2.0 6-к на БМВ

    Коментиран от #64

  • 64 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "триста итридесети":

    Аре да не си говориме глупости!

    Коментиран от #65

  • 65 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    Глупости викаш, 6 бутала срещу 4? глупости!, ресурс ? глупости!, въртящ момент? глупости! оборот ? глупости! натоварване? глупости! изобщо 6 срещу 4? 4 е повече? ГЛУПОСТИ! Пословично издръжлив щото купето му е с 300-400 кг по-леко и на предно с малки гуми и т.н.

    Коментиран от #66

  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "триста итридесети":

    Жестоко се излагаш. Едното е проектирано за спортен двигател с много по-качествени материали, а другото е дефорсак с евтини материали и скапана сглобка.... Разликата е от земята до небето между поведението на двата двигателя, ама ти толкова разбираш.
    (Не съм виновен че БМВ-тата са тежки!)

    Коментиран от #67, #68

  • 67 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    З макса на магистрала се иска двигател, още повече говорим за издръжливост, ресурс, при еднакво натоварване, щото говорим за двигатели, БМВ-то може да стане леко колкото хондата и готово, или пък най-добре двата двигателя ги натоварваме на стенд докато единия спре. Сещаш се кой ще е! 6>4, 2.0>1.6, БМВ>Хонда

    Коментиран от #69

  • 68 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    За*
  • 69 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "триста итридесети":

    Добре явно е, че нищо не разбираш, затова ще те питам по-простичко отново.
    Щеше ли да се кефиш, ако 320и беше 230к.с при 8-9 хиляди оборота (заводско, атмосферна)?

    Коментиран от #70, #71

  • 70 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Име:":

    Ще почна по-отдалеч: когато хода на буталото е по-голям от друг, това дава предимство на получената енергия от "избухналите" газове в камерата да им е "по-лесно" да натиснат коляновия вал, което ако търсиш дълговечност е по-добрия избор от това хода на буталото да е по-къс и да е по-трудно на получената енергия да превърти кол. вал, което обаче поради по-късия ход позволява повече работни тактове (повече оборот) и от там чрез по-ниска предавка се получава повече мощност, обаче тоя повече оборот означава повече "изминати" километри на буталото в цилиндъра и повече износване, ако всичко останало е еднакво (поне приблизително) по-високия оборот ще има повече мощност, но ще харчи още повече, демек ще губи по коефициент разход/мощност, но ще ИМА ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ, от друга страна ЩЕ ИМА ПО-КЪС ЖИВОТ, това е набързо нахвърляно, прочети го два три пъти, запиши си, повтаряй го, това ти е урока за тази вечер, и после в леглото, че е късно вече.

    Коментиран от #72

  • 71 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Име:":

    Даже така наречения въртящ момент, навремето му викахме "сила по рамо", означава че по-дългия ход има по-голям лост, а се сещаш за Оня корифей, не му помня името, дето казал "Дайте ми достъчно голям лост и ще преместя земята"
  • 72 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    Слушай сега, приятел, качеството на материалите и сглобката са много по-голям фактор за дългия живот на мотора!
    Няма да навлизам в подробности, F20C е нещо с което не си запознат.
    Не ми отговори на въпроса от 69ти коментар!

    Коментиран от #73

  • 73 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Име:":

    Отговорих ти, ама не можа да вденеш, ти ще се кефиш ли на 230 коня при 8-9 хил.об. и по-къс живот? Аз не.
    Сега не ми излизай с номера за качеството на материала, щото има и 50-60 годишни БМВ-та без ремонт в движение.
  • 74 Име:

    0 0 Отговор
    Сега вече ще се шегувам с тебе.
    Без "ремонт" казваш на 50-60г. И понеже си фен на БМВ, ще уточня за останалите:
    Без ремонт има предвид че не и сменян мотора, понеже БМВ-истите за ремонт считат само когато са опрасили шестака, а другите честички посещения в сервизите ги считат за консумативи... :D :D :D

    Коментиран от #75

  • 75 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Знаеш какво имам предвид: износени сегменти от там горене на масло, при по-високообортния мотор това е по-вероятно, еле при такъв с 8-9 000 об. иначе пък ще има мощност но след 5 000, преди това и с ръка ще го угасиш! Айде лека!

    Коментиран от #76

  • 76 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "триста итридесети":

    ХАХАХАХАхАХА
  • 77 М52B20

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    Това, че не си потърсил, не означава че няма... https://www.youtube.com/watch?v=F15uW812ro8 - това е на Хокенхайм. Ще ти дам един пример: Преди време работих на автомивка и дойде един роднина на колегата ми (мисля че му беше чичо). Че въпросния чичо беше с един червен CRX с доста зобнато 1.6 и по думи на чичото беше около 220 коня. Питах го как върви колата, а той ми отговори, че върви добре на къси разстояния и при скорости до към 180. Човека сам ми каза, че колата няма кубатура, за да поддържа тия 220 коня и че ако беше 2.6 вместо 1.6 щеше да върви много по-добре и по-спокойно. Другото което каза е че му харчи от 10 до 12 литра в града според начина на шофиране. Аз карам така "спънатия и оплюван" м52б20 и ми дава същия разход на бензин, а колата ми е поне 250 - 300 кг по-тежка от црх. Относно F20C на С2000 в директно сравнение с е46 330и хонда издиша. Има по-висок разход на гориво, по-бавна е, има по-малко въртящ момент и е по-нееластична. Единственият плюс е че е малко по-лека и с 9 коня по-мощна. Това че са изкарали 120 коня от литър си е за овации, но това не прави колата по-добра от другите.

    Коментиран от #78, #79

  • 78 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "М52B20":

    Първо сравняваш 2литров мотор с 3литров. Второ S2000 не е правена за максимална скорост, а да взима добре завои. Трето сравнявайки 2те шасита, Хондата е много по-лека, че бих казал и по-стегната, въпреки че е роудстър, а не купе! 330и може да е по-добра и практична за всекидневна употреба, но това не я прави по-добрата спортна кола.
    Както и да е не стига че сме тръгнали отново да сравняваме БМВ с Хонда в статия за МакЛарън Ф1 е смешно, ами ще обсъждаме и m52b20...
    На някои на село с москвича може да му е по-проходимо и по-евтино, отколкото с 330ката да си върши селската работа, ама това прави ли москвето по-добрата кола. Прави я ( в дадената ситуация ). Както 330ката е по-голяма, по-комфортна, с кожен салон и екстри, и е добра за всекидневно каране.
    Така и S2000 е по-лека, с по-агресивно окачване и мотор подходящ за спортно каране (бързооборотен с добър throttle response) e много по-добрата спортна кола.
    Сравнявайте коли с еднаква идея и приложение на създаване. Все едно да сравняваме баничарка и кабриолет.
  • 79 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "М52B20":

    Това че са изкарали 220к.с от 1.6 са си цифри за състезателен мотор. Тоя мотор не би бил удобен за каране всеки ден до работа, но би бил много по-добър на пистата примерно. Ябълки и круши.
    А като гледам никой не се оплаква от това дали s2000 му или сивик type R, не върви добре градско, защото въртящия му момент бил във високите.....
  • 80 М52B20

    0 0 Отговор
    Казваш да сравняваме коли от еднакъв клас, а ти започна спора за 1.6 на хонда и 2.0 на бмв. Относно това дали е по-добрата спортна кола С2000 не съм съгласен, защото съм се возил един път в с2000 и доста пъти 330ка и да ти кажа честно, усещането е че 330ката седи по-стабилна в завоите и когато завиваш имаш чувството, че цялата кола се върти около бедрата ти

    Коментиран от #81

  • 81 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "М52B20":

    Виж коментар 45 и виж кой първи е вкарал 1.6 в статията, същия тоя дето вкара и БМВ в статията за МакЛарън...