Last news in Fakti

19 Март, 2015 11:43 36 731 67

Заводски тунинг за култовата УАЗ-ка

  • уаз-
  • hunter-
  • patriot-
  • тунинг-
  • асн
Уляновският автомобилен завод създаде свое собствено тунинг ателие, което ще се занимава със специалните версии на УАЗ-ките. Първите три варианта ще засегнат моделите Hunter и Patriot. Новото подразделение се нарича "Ателье специального назначения" (АСН), а първите проекти са именувани като "Трофи, "Анлимитед" и "Экспедишн". Странното е, че пакетите са с английски имена, но се изписват на кирилица.
Специалната версия "Трофи" е представена в кафяво-сив металик. Новото е специалната защита за скоростната кутия и раздатката, направена от щампована стомана с дебелина 3 мм. Кормилното управление също е защитено от тръбна конструкция. Моделът Hunter Трофи струва 540 000 рубли (8 310 евро)
Patriot Трофи е снабден със същата защита на трансмисията и кормилния механизъм, както и с интересни джанти с черни елементи. Интериорът е изпълнен с кожа и текстил. Освен с декоративни тегели, седалките впечатляват и с извезано лого на АСН. Цената на този всъдеход е 800 000 рубли (12 311 евро)
"Анлимитед" се отличава със сив металик, по-модерен капак на резервното колело, хромирани детайли по екстериора, както и по черните странични колонки. Вътре внимание заслужават черните кожени кресла. Наличен е и екстремен зимен пакет, включващ подгряване на ветроупорното стъкло, подгрев и на предните, и на задните седалки, по-мощен акумулатор и др. Цената е 860 000 рубли. (13 235 евро)
Версията "Экспедишн" е оборудвана с туристически багажник на покрива, а така също и с вградена радиостанция Citizens Band с изнесена отвън антена. Тази версия също разполага с подкартерна защита, но ламарината е по-тънка. Кожените седалки имат оранжеви елементи. Цената на този тунингован Patriot е 830 000 рубли (12 773 евро).

Подробни технически характеристики за моделите на УАЗ , ще откриете ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Онзи

    7 8 Отговор
    Свинче със звънче общо взето...
  • 2 Румен Янев

    6 3 Отговор
    Не е зле но ако му се монтират по-големи гуми и му се прибере диференциала отзад ще е супер!!!
  • 3 любител

    5 7 Отговор
    Пълен майтап, даже собствени имена не могат да си измислят :)
  • 4 Рубка

    6 9 Отговор
    От първа ръка : "Пълен боклук"
  • 5 Зле

    8 7 Отговор
    Меко казано, така наречения "тунинг" е направо мега смешен и жалък - тенеке заварено под скоростната кутия и "кожен салон" - тия нема се научат никога! 21 век сме, не 19-и...........
  • 6 Той

    14 2 Отговор
    Не съм техничар, само гледах един филм по "Дискавъри" за пътя на коприната. В далечния Сибир, джиповете на предаването закъсаха в едни коловози. водещия беше седнал на едно възвишение, докато чакаха помощ, някой да ги измъкне. Появи се една УАЗ-ка, 69 ГАЗ, от по-старите. Водещия се хвана за главата-надежда никаква. Е, тази вехта УАЗ-ка, по дърта и от стария завет изкара джиповете им от калта, така като наш депутат изяжда депутатско кюфте. Това видях по "Дискавъри", ако те лъжат, и аз ви лъжа.

    Коментиран от #43

  • 7 абизяна

    5 7 Отговор
    това чудо и творение на братушковата мисловна инженерна мисъл е само за африка за жалост дори там маймуните ще избягат от него а вечерта ще дойдат само да го разпарчетосат като нашите автоджамбази фокус-бокус препаратус и за 1-минутка е изчезнал...

    Коментиран от #8

  • 8 по темата

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "абизяна":

    Не напразно си се именувал така, то според мозъка!
  • 9 незнайко

    8 4 Отговор
    И все пак ПАТРИОТ е красив. Цената му също бие всички джипове. Нима ръбатия Мерцедес е по красив? Не е но всички в купом казват за него ( това е класика). Е УАЗ също е класика.

    Коментиран от #13

  • 10 незнайко

    4 4 Отговор
    Имах в предвид Mercedes-Benz G-Klasse (W463) .
  • 11 Гост

    2 7 Отговор
    Разликата от този руски боклук и Мерцедес или Ланд Роувър е от Земята до Луната!
    Хората си оставиха познатия дизайн,но смениха шаситата с алуминии,калниците станаха неръждаеми,броните пластмасови! Това направи тези класики леки и конкурентни на новите модели в гамата! руснаците още правят боклуци,които на първия месец са със избила ръжда! Двигателите са тотален и стар боклук.... С две думи.....руска работа! За интериор няма да споменавам.....те братушките още не знаят какво е това! Една дървена пейка и това.....

    Коментиран от #12

  • 12 незнайко

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Да беше споменал и цената на лукса.
  • 13 mediator37

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "незнайко":

    Абсолютно вярно. Няма какво да се добави.
  • 14 mediator37

    3 3 Отговор
    А бе не можахте ли да вденете с простите си кратуни, че дългата база (междуосието) на "Ж" класата изключва тотално претенциите за висока проходимост.
    В ценово, в дизайнерско и в инженерно отношение Ж класата е недоразумение. И да не забравя - стока за комплексари.

    Коментиран от #15

  • 15 аз

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "mediator37":

    А наскоро излязлата 4х4 на квадрат или 6х6 са дълги бази ма не ми се вижда от тестовете да закъсват...
    Карай си газовата ръжда и не се прави на компетентен
  • 16 Батенце

    4 4 Отговор
    100 ПЪТИ ПО ДОБРО ОТ КИТАЙСКИТЕ БОКЛУЦИ НА КОСМИЧЕСКИ ЦЕНИ GREAT WALL !!!!!!!
  • 17 кмето на веселото село

    4 2 Отговор
    -Аз съм тракторист аз съм комбайнер аз съм мотокултиватор не бе шегувам се нали съм кмето на веселото село и си копам земята още със мотика кирка права и закриване лопата ама че си вземем една уазка за тежка-гъзария я хантер я патриот я някоя лада нива поне със тех да орем земята и да не закъсам сред нивите...бре да му се невиди много яки машини все лежим под тях а не под жената?!?!?!
  • 18 bullshitbro

    3 3 Отговор
    Колкото и да си кривите душите този дизайн е морално остарял горе-долу от както е измислен. Двигател и окачване са си същите и 1000 години след това. Интериор??? Пейка с кожа - НЕ мерси. Най-смешна е цената от 13к евро. За толкова пари обърнати в лева има бая по-актуални коли на старо та дори и нови. Ако е за теглене на боклуци на село за 19 000 може да се намери Туарег с бая по-голям капацитет. Отделно като минете покрай някое хубаво девойче би ви загледало вместо да се закашля от облака масло или/и антифриз.
  • 19 Владислав Димитров

    3 1 Отговор
    А двигатела, защо нищо не пише за двигатела ? Сугурно пак са оставили оня стария 4-цилиндров 2.4/127 к.с. дето лапа бензин все едно е някоя ламя . Като дадеш малко по вече газчица в салона се появява такъв шум като, че ли самолет излита, поглеждаш километража, а там стрелката даже и до 80 не е стигнала. П.С. За оф-роуд става
  • 20 Дядо Поп

    2 3 Отговор
    А бе,глави дето плюете по колата ,я погледнете цената и ми кажете дали за тези пари можеш да си купиш нова G класа ,та ги
    сравнявате толкова усърдно.
    Така е повечето модели я превъзхождат по комфорт надеждност и др.,но не и по проходимост.И като сложим всичко на кантара, какво излиза,по-добре ли е да си вземеш нова УАЗ-ка за 8000 евро и апартамент в София за 40 000 евро,или нова G-класа за 70 000 евро,ако разполагаш с тези пари.В първия случай от 70 К Е ще ми останат 22КЕ за безин и лайф,мислете.
  • 21 bmw

    2 1 Отговор
    е, добре де, може ли да има по-калпава .... даже не знам как да го нарека .... боклук. То затова и цената му е такава. за 8к кво да е, самолет-изтребител?! кенеф
  • 22 631016

    3 1 Отговор
    Много са си добри машините.
  • 23 Дедо Попе

    3 1 Отговор
    дедо попе не хитрувай на тези 8310 евро се начислява мито-акциз-ддс-печалба за дилъра който ги продава и кво става сметката се товари със поне 55-60 процента горница и незнам кой ще си купи уазка и то нова във софия това ще е недоразумение и всички ще му се смеят а като кара из града ще го засичат отвсякъде а вечер като я остави пред паркинга на блока ще минат със пирони и ще му надраскат боята или спукат гумите къде от кеф къде от злоба-е те туй е самата истина амин.

    Коментиран от #28

  • 24 роман ценов е женчо

    2 4 Отговор
    Искам твоето професионално мнение за УАЗа маверик маняко.Моето мнение е,че това е много проходим руски луноход и маверика само на сън е по-добър.Или маверика върви повече от УАЗа само ако УАЗа е без двигател

    Коментиран от #26

  • 25 емо

    1 4 Отговор
    Toва е следващия автомобил оцелял след аборт на автомобилостроенето .
  • 26 Роман "Маверика"Ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "роман ценов е женчо":

    не съм казал ,че маверика е най- добър но ти просто не заслужаваш да пишеш коментари тук защото умственият ти багаж е минимален Бъди здрав и корав

    Коментиран от #27

  • 27 Роман "Маверика"Ценов

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Роман "Маверика"Ценов":

    извинявам се за израза мола ве не ме съдете.

    Коментиран от #29, #30

  • 28 Дядо Поп

    1 5 Отговор

    До коментар #23 от "Дедо Попе ":

    Не, това е цената на базов модел с начислено всичко,че има хора купуващи си нови УАЗ-ки е факт ,но за БГ знам само,че се карат от
    5-ръка нагоре G-класи и то три четвърти от тях с гзови уредби.
    За нова G-класа не съм чул някой да си е купил.
  • 29 CarPro

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Komentarite sa ti tolkova izlishni kolkoto tvoq profil v toq sait ti pisesh samo za laikovete na "ustroumnite ti komentari" koito nestiga che sa nablaskani ot drugi pet falshivi profila begi stani pisatel da si pishesh glupostite drugade

    Коментиран от #32

  • 30 CarPro

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Ot golemi umnici do tva deredje go dokarahme
  • 31 Колю

    3 4 Отговор
    Здравейте.До всички плюещи този джип,то е ясно че го плюят хора дето не са на ясно с неговите възможности .Още по не запознати са с неговата поддръжка като пари ,да не казвам пък на каква експлоатация издържа .Никой не ви е казал че е най добър ,понеже смених доста джипа стигнах до един извод след като се сдобих с този .Толкова аз съм европеец колкото уаза е Г-класа,но бие Г-класата щото мога да си го позвуля ,за нашия стандарт и това е много ,няма как мойте годишни доходи са колкото тяхните месечни и да мислим еднакво,за Дискавърито да ви кажа тука яко ме разсмяхте този джип освен за асвалт за друго не става ,страничното му огледало е от порядака на 370 лв задругите карантий ще се въздържа от коментар.
  • 32 Роман "Маверика"Ценов

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "CarPro":

    За теб няма ли кирилица мотах се 5 минути да чета тази ЯРОГЛИФИЦА и профилът ми нее фалшив,но не ми се занимава с теб Лека вечер !

    Коментиран от #60

  • 33 Турбото

    1 2 Отговор
    На всички които хвалят и се възхищават от даденият джип, колко бил красив, евтин и проходим, но си нямат елементарна представа за истинското му качество искам да покажа какви ремонти е правил и какво е сменял един руснак владеещ УАЗ - Патриот. Извинявам се, че е на руски, но не ми се занимава и съм го прекопирал директно от негов отзив от руския форум на УАЗ, който не вярва може и линк да пусна и обърнете внимание на последното изричеие : Являюсь владельцем УАЗ Патриот Лимитед 2013 г.в.
    Только пробег и замена
    1. 2 500 км - замена рулевого редуктора в сборе с ГУРом - 23 000
    2. 6 000 км - замена "головы" - 45 000
    3. 7 500 км - замена заднего редуктора в сборе - 18 000
    4. 10 000 км - замена рулевого кардана в сборе - 7 000
    5. 12 000 км - замена моноблока включения привода, подогрева попы (отказало переключение баков) - 6 000
    6. 17 000 км - повторная замена рулевого кардана в сборе - 7 000
    7. магнитола не работала нормально с нова, как прогреется авто, то диск поет максимум 5 песен, флешка максимум 7 песен и виснет, пока не вытащишь флешку... - если замен ановую 10 000, но не менял
    8. 36 000 км - замена ГРМ (цепь вытянулась, что корпус начала тереть, звездочки на распредвалах съело, гидрокомпенсаторы через один работали нормально) - 9 800
    9. 37 000 км - отвалилась метка на распредвале (заглох на ходу и только разбор и танец с бубном) - буксир до города, разбор и поиски...
    10. 39 000 км - развалился катализатор и забил трубу. - вырезали нах - 5 000
    11. 41 000 км - сгорели мозги, если не ошибаюсь ОУЗ, короче новые 23 000 руб, жигулевские с прошивкой 14 000 р.
    12. 42 000 км - протяжка ступечного подшипника (сегодня) - покупка головки 780 р.

    если Вам скучно, Вам нечем заняться, у Вас свой сервис и у Вас есть ещё минимум одна машина, то УАЗ ваш выбор.

    Замечу, мой УАЗ почти не видел бездорожья, в основном по асфальту, и немного по гравийке.
    Если не верите, то могу выложить ВИН и чеки что сохранились. Хорошо одно, что большая часть была заменена по ГАРАНТИИ. Честь и хавала ОД в Красноярске. Цены приведены с округлением +-

    Про себя могу сказать, до этого "ЧУДО", был ПАТРИОТ" 2006 г.в.,, прошел более 400 000 км, и столько гемороя не доставлял, почему и был куплен новый, на замену старому. Итог: я больше не ПАТРИОТ

    Коментиран от #36, #45

  • 34 Колю

    0 3 Отговор
    Колкото и минуса да лепите когато фактите говорят и господ мълчи.
  • 35 разбирач

    2 2 Отговор
    рашъните и те кат' нас се поамериканчиха и си окепазяват езика!
    нарочно написах тъй 'рашъните' :) па и турцизъм:) продължавайте така да вкарвате американизми и др. енизми:))))) как не ви е срам да сризилявате един прекрасен език, толкова стар?! чудя ви се на ума:) има 5 азбуки в момента в света и едната е нашата, а вие скапвате езика ни с чуждици:( ето глупавите пияни руснаци - "Трофи, "Анлимитед" и "Экспедишн" ... именоват по толкова жалък начин... срамота! иначе джипките ги бива що-годе:) не са скъпи... а пък уаз патриот 2014 и 2015 си е мноооо добра машина и рашъните:) си я имат за ленд крузер:) за съжаление не ги внасят тук много вече уазките иначе са си перфектни за къра:) руснаците не го предпочитат тоя джип обаче понеже верно все нещо му се разваля, а и дава мно' голям разход:) то пък другите марки не дават дефекти, а? не горят мно',а? евтини са?а?
  • 36 Сашо

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "Турбото":

    Човека за 400000 км за ремонти е дал толко пара колкото на един европейски е само каското за година. Браво пич най великата реклама на уаз.

    Коментиран от #40

  • 37 дженев

    4 2 Отговор
    до турбото:
    Много са относителни нещата.Има и много положитилни коментари в техните форуми.Доста клипове и в youtube.....
    Прави ми впечатление,че коментара на владелеца не е много коректен.Най малката гаранция която дават за Патриота е 20х км.
    Първите 6 позиции би трябвало да са в гаранция и безплатни.
    Все пак УАЗ ката изнесе войната,ТКЗСТо, извози сума офицери в БНА и днес още се тръска по състезания ,лов и риболов.Май не
    заслужава чак толкоз плюене.Остава си прост ,ремонтнопригоден
    и надежден джип за цената си.

  • 38 Гост

    1 0 Отговор
    БОЖЕ........ ТЕЗИ ПАК ЛИ СА СЕ НАПИЛИ С ВОДКА.... "Странното е, че пакетите са с английски имена, но се изписват на кирилица."
  • 39 BENZ

    1 1 Отговор
    UAZ e istinski jip za gori .ne go barkaite s SUV i nego pliuite.
  • 40 хатер

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Сашо":

    Къде ги видя тия 400 хиляди? Маи на теб реклама на очила трябва да ти се пусне

    Коментиран от #41

  • 41 Сашо

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "хатер":

    маи на теб ти трябват очила ако си ги свалил ги сложи и виж на Турбото последните 4 реда

    Коментиран от #49

  • 42 МУГЕН

    1 3 Отговор
    Да му бяха сложили 1 в-тек и щеше да е кошмар за АМГ и там М повер
  • 43 Груба тяга

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Той":

    Така си е - бавните на УАЗ-а са си да си е..е мишка ухото,и камион ще изтеглят!
  • 44 камионджия

    4 0 Отговор
    Тои Уаз-а е като скания 730 направо
  • 45 mediator37

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Турбото":

    Добре де, обаче накрая завършва с признанието , че е имал УАЗ ПАТРИОТ "2006г.в." (съкращението г.в. означава года выпуска, демек произведена 2006г.) и е навъртял с нея 400000км. , ама имал хемороиди, решил да си купи новата...., за да му е по-комфортно на г.зът ... и т.н.

    В итоге (в заключение) могу сказать: Да четем внимателно и всичко до край.
    Като всяко ново производство, вероятно трябва да мине време за да се отстранят производствени дефекти. И световните фирми се дънят и изтеглят коли за подмяна на възли.

    Коментиран от #54

  • 46 Геле от Челопечене

    4 0 Отговор
    Лично мнение и не се заяждам. Не мога да разбера как така тази платформа се произвежда от времето на Брежнев и още им трябва време да доизчистят дефектите. Странна работа.Иначе единственото преимущество е че е евтин. От тук нататък нямам думи. Всички пазарят руско оръжие но като гледам няма опашка пред представителствата та УАЗ, ВАЗ, ГАЗ ...Странно. Иначе ако някой навърти 400 000 км с тва чудо ...не медал ами трябва да го обявят за светец и мъченик.

    Коментиран от #48

  • 47 йордан иванов

    0 0 Отговор
    ХАХАХАХАХА
  • 48 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Геле от Челопечене":

    haha
  • 49 Турбото

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Сашо":

    Не е точно така Сашо, тия пари за ремонти той ги е дал за новият си джип, при изминати 42 000 х.к. , а 400 000 х.к. той е изминал със по стария си джип - 2006 г. , новият е от 2013 г. тоест две годишен.
  • 50 Петър Петров

    3 0 Отговор
    Дано е качествен,че съм чувал доста отрицателни мнения за УАЗ освен положителните.
  • 51 Геле от Челопечене

    1 0 Отговор
    Въздръж се от коментар молим. Аз карам Дискавъри 3. Вярно по-скъп е но извинявай 370 лева огледало струва на такъв като тебе дето пише наизуст. Двата джипа не можеш и да ги сравниш щото са за коренно различни клиенти. УАЗ-а е за руски войници и нищо друго. Ровъра освен един куп екстри (отнема поне 6 месеца да ги откриеш) има и нищо което това недоразумение никога не е имало. Блокировка на диферензиалите. Без тази блокиравка като пресичаш канавка по диагонал и увисваш като на коча звънците и ни напред ни назад. Айде преди да пишеш да покараш нещо туй-онуй. А че си фен и си фалиш твойто лошо няма ама не обиждай все пак.
  • 52 Геле от Челопечене

    2 0 Отговор
    за 31 става въпрос
  • 53 БамБам

    1 1 Отговор
    Предпочитам да си карам Витарата,онзи ден и взех нови гуми Малатеста Вранглер 195 15.Не купувам нещо руско.
  • 54 Турбото

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "mediator37":

    Някой работи не си ги разбрал както трябва, поенеже не си запознат с разговорният руски език.
    (Про себя могу сказать, до этого "ЧУДО", был ПАТРИОТ" 2006 г.в.,, прошел более 400 000 км, и столько гемороя не доставлял, почему и был куплен новый, на замену старому. Итог: я больше не ПАТРИОТ ) Превеждам дословно : За себе си мога да ви кажа, че преди да си купя този "ЧУДО ДЖИП", имах друг подобен пак ПАТРИОТ от 2006г., изминах с него 400 000 х.к. но такива проблеми с него не съм имал, та затова (понеже стария не се чупел) и си купих нов, на смяна на стария. Резултат : аз по вече не съм патриот. Тоест, след като стария не му е правил проблеми, той се надявал и с новия да ги няма, но не би...още искам да ти обясня, че ако някой в Русия те попита - искаш ли да имаш хемороиди... Значи той те пита - желаеш ли да имаш проблеми ?
  • 55 Sir Pichuk

    0 2 Отговор
    Ot komunizma ostanaxa mitovete za ruskite orujiq djipove i tn.A te sa prosto edni kenefi
  • 56 Жорката със сивика

    2 1 Отговор
    Руските оръжия не са мит !!! АК-47 до ден днешен е в топа. Руските камиони са в топа за превоз на товари из гори в които нищо друго не би минало. Калта в които Зил 131 или 157 нагазва е много над метър което едва ли би звучи много но с 12тона трупи е достатъчно за размисъл.

    Коментиран от #57

  • 57 Сър Пичук

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Жорката със сивика":

    Ми като са толкова изостанали че нямат пътища камионите им минават.А иначе западняците за какво да ги правят като имат супер магистрали.Не че не могат ти за Унимог на Мерцедес чувал ли си за какво иде реч.Ак-47 е евтино и затова мангалите го ползват иначе е супер неточно и групите му са много зле.Руска пропаганда на пияните камунисти преди 89-та Руснаците са тъпи пияници и нищо повече.

    Коментиран от #59

  • 58 Annex Kapi

    2 0 Отговор
    анлимитед като екстра му изскача една картечница от шибидаха в напечена ситуация :)
    затова е толкова скъп :))))
  • 59 Хрисофор Карамфилов

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Сър Пичук":

    Както казват руснаците,парите на целият свят не могат да стигнат за пътища в тази огромна територия,за това правим камиони.Камаз е постоянният победител на Париж-Дакар.С АК-47 в новобранският център уцелих 3-те поясни мишени на 160метра с 6 патрона,за мое съжаление,щот аз си мислех аиде отпуска ,а те ме преместиха преден корабен артилерист ,и ръцете ни все бяха до лактите в смазка,иначе беше весело на стрелбите.В касата си имам сега няколко пушки две от които са Берети и всяка от тях струва колкото един автомобил втора ръка,а наѝ-точно стреля един иж-54 от 1961г. които купих за 350л на 70м цели бутилка от 1.5 литра.
  • 60 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Някой няма кирилица на клавиатурата, друг пише както говори, но не и на БАЛГАРСКИ.
  • 61 ZAZka

    3 1 Отговор
    от Уаз-ката по -големо нема. да се скриват сички лумпени с мерцидеси, патфайдари, патриоти и още идна камара нидоразумениа. Само Камаз-ката можи да се мери по вървежност с новата Уаз-ка. Всички разбирачи тука пък някой от вас даже не са виждали Уаз-ка на живо
  • 62 Текезесарката е номер1 4х4

    1 1 Отговор
    УАЗа е най-добрият джип врави ама повече от Г-класата на Бенч

    Коментиран от #64

  • 63 Случайни хора УАЗ не карат

    1 0 Отговор
    абе не знам ама на визия и дизайн са го докарали 1 път.Не знам защо но точно такъв тип дизайн ми най харесва за баш джип с които да си вършееш по гори,баири полета и черни пътища без да ти дреме кво ше се одраска или ,че ше напукаш някоя пластмаса.Това е джип за удоволствия в гората , за ХЪНТЕРА ГОВОРЯ :)
  • 64 Роман "Маверика"Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Текезесарката е номер1 4х4":

  • 65 Nnn

    1 0 Отговор
    Имах един приятел. Та, той казваше: когато се тръгваше на лов на паркинга се оставяха лъскавите вседеходи и се качвахме на Ниви. С тях до някъде, след което на УАЗ-ки. Там, където те спираха, повече не можеше Евентуално-с верижна техника. Та, така.
  • 66 КАРЛИ

    0 0 Отговор
    Не желая да коментирам МНЕНИЯТА ВИ, тъй като никой от Вас си няма понятие от тези модели.Става въпрос за фургона метален на уаза, който е бил на снаряжение на първият наш военен контингент в Лаос и Камбоджа. Когато нашите са се появили там с руската техника, всички останали са се подсмивали тъй като са били с Тойоти и Нисани. Времето е било хубаво и сухо. Не щеш ли заваляли дъждове и мусони и всичко потънало в кал за жалост на големите марки джипове. Само тази уазка с метално въже ги е теглила , като бръмбар сламка .Има и филм за това.

    Коментиран от #67

  • 67 КАРЛИ

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "КАРЛИ":

    И още нещо- на "Хънтър"скоростната кутия и раздатката са от "ПУШ", които са най-добрите ако нещо Ви говори за ПУШ-ШАЙЕР" основните агрегати на военната машина на Хитлер, произведени в Австрия. другото е че това двигателят е лиценз на Форд -150. 2.7 инжекцион