12 Април, 2016 08:57 39 509 82

Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w140-
  • 600 sel-
  • 400 se-
  • обява-
  • продажба
Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет" - 1

 

Поредната интересна обява за продажба на автомобили този път идва от Щатите, където неизвестен колекционер продава не една, а две лимузини S-Klasse. Луксозните седани са произведени през 90-те години на миналия век и са от моделното семейство W140.Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"
Обявата е публикувана в eBay, като изрично е посочено, че двата Mercedes-а се продават в "пакет". Цената за двата автомобила е $300 000. Според продавача и двете коли се намират в изключително добро техническо и визуално състояние, което до голяма степен се вижда и от снимките.Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"
Черната S-Klasse е 600 SEL и е производство 1992 година. Тя е оборудвана с шестлитров дванайсетцилиндров двигател с мощност 409 конски сили. За своя живот колата е изминала само 1 499 мили, което се равнява приблизително на 2 400 км.Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"
Вторият екземпляр - белият 400 SE е с две години по-нов. Той е слязъл от конвейерите през 1994 година, а пробегът му в момента е само 277 мили (443 км). Бялата S-Klasse се задвижва от осемцилиндров мотор с работен обем 4.2 литра и разполага с мощност от 322 конски сили.Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"
Съдейки по снимките, и двата автомобила са без никакви следи от ръжда, удари и т.н., а според продавача са съхранявани в специален гараж с климатик и постоянна температура. Собственикът определя колите като "чисто нови".Продават се две S-Klasse (W140) в "пакет"


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Въпросник

    1 5 Отговор
    Първо беше бенве, после лада, сега мерцедес.
    Така всички обяви ли ще изредите?

    Коментиран от #4

  • 2 вълкодав

    6 1 Отговор
    Интересно защо не им искат колкото на 2105? Все пак са на едни години.
  • 3 Марто

    9 0 Отговор
    Скъпички са, но това са едни от последните истински коли, при това вижте в какво състояние са. Това са си чисто нови коли.
  • 4 Въпросник 2

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Въпросник":

    Аз за "бенве"-то не я видях, а съм им голям фен. Да я публикуват пак, ако може. ;)
  • 5 Бате Цецо

    1 6 Отговор
    Много пари искат за тия дараци
  • 6 ддд

    0 8 Отговор
    ако бяха толкова добри
    да ги беше покарал
    някои да знае за неупотребявана
    хонда мицубиши или тойота?
    или някои коли са за каране
    други за гледане особено зимата:)
  • 7 бмв е65

    3 2 Отговор
    малиййй много добри са тез бре истински коли
  • 8 Мелоди

    0 9 Отговор
    Погледната отрстрани, се забелязва увиснала предница от предната врата напред, визуално разбира се!
    Стои доста грозно, все едно е присаждана в гараж!
    Фугите са фабрични, смях в залата.
    А фаровете и стоповете от завода се разминават, още по-голяма излагация!

    Коментиран от #9

  • 9 Melody

    8 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мелоди":

    Четейки бай - ганьовския ти коментар, се замислям, ти дали би могъл да ги измислиш и след това реално направиш по-добре?????
  • 10 пазара

    3 1 Отговор
    Факти си правят си оптимизация на базар.бг. :)
  • 11 Дошо

    1 12 Отговор
    Тоя свят се напълни с луди!Пред нашия блок има един такъв дарак,стои отворен и в него спят клошари.Това е най-скапания модел на немските щайги мерцедес,заради този боклук марката щеше да фалира.Ако искате истинска лимузина от тези години, то това е Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140
  • 12 Дошо

    1 12 Отговор
    Айде да дойде някой мен да убеждава колко е хубав кенефа140.Четете в нета как Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140 стана причина да изгонят шефа на мерцедес.Заради този боклук марката фалира,купиха ги Крайслер и пуснаха разкошния W220 да измие срама от кенефа w140

    Коментиран от #20, #81

  • 13 Дошо

    1 11 Отговор
    Който ми слага минусите да чете в нета за Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140.В сервизите 140 ги връщат-толкова са изгнили горките,че един болт не може да се развие а се късат кутии диференциали и двигатели текат като лейки.Това прасе 140 тежи 3 тона и мачка пружини и окачване а спирачки яде като вафли.Гори 30-40 литра и вози като на баба ми Волгата

    Коментиран от #15, #80

  • 14 Стари железа

    1 8 Отговор
    Проверете дали няма грешка в цената ? $ 30 000 или 300 000 ? Защото сума от 300 000 долара за два 23 годишни автомобила е нелепа, пък дори да са Ролс Ройси - дори те са драстично по - евтини. Този смешник дълго ще ги продава, докато не падне на 30 000 долара, но заедно пак няма да ги пласира. S 600 може да му вземе 20 000 $ максимум, без значение колко е "запазен", защото е на четвърт век колата. Другият Мерцедес S 420 , дето продава, трудно ще отиде дори да $ 15 000, но нека бъдем оптимисти : $ 35 000 за двата в най - добрия вариант.

    Коментиран от #18

  • 15 Някой

    10 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Господин професор ти някога карал ли си такъв мерцедес. Или само си правиш проветрение на зъбите.Тези модели са най здравите.Ама нали си на всяка манджа мерудия. Аз карам такъв и освен за консумативи за друго рядко влиза в сервиза.

    Коментиран от #16

  • 16 Дошо

    3 9 Отговор

    До коментар #15 от "Някой":

    Че кой ги кара тея кенефи?Качи се в Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140 и пак ще си говорим.Заради този боклук мерцедес фалираха,добре че даймлер крайслер пуснаха разкошния w220.
    А ти нямаш такъв а си измислен форумен отворко на всяка манджа мерудия

    Коментиран от #82

  • 17 Радев

    7 0 Отговор
    Нещо не схващам - как $300 000 за две коли на по двайсет и кусур години, ако и да са на по 1000 км? Че за тия пари в Щатите могат да се купят 3 чисто нови S-класи. Иначе Дошо да има много здраве! W140 e ненадминат модел като качество. За времето си е била най-луксозната, сигурна и иновативна кола, която и до ден днешен изглежда повече от внушително. На абитуриентският ми бал през далечната 1992 г., когато повечето от вас, "разбирачи", сигурно не са били още родени, едно момче от випуска се яви с едно такова 500 SE /баща му беше един от шефовете в Булбанк/ пред тогавашния Гранд-хотел София меко казано изби рибата. Тогава още народа масово юркаше лади, москвичи и трабанти.
  • 18 бате жоро

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Стари железа":

    В тези форуми човек хем се смее, хем разбира, че повечето ни сънародници нямат реална преценка за нещата. Ако това са реално консервирани S- класи на тези километри, на които пише ще се продадат и още как. Това е Америка и някой рапър или обикновен нарко трафикант с афинитет към ретрото ще ги оцени. Какви са тези глупости за 15000 $ и колко струвала новата S-ka? Друг въпрос е, че на снимките не ми изглеждат толкова пазени.
  • 19 джек

    2 3 Отговор
    пурата на Мерцедес е последната истинска еС класа. Този модел 140 е известен като "прасето", "слона" и т.н. Двигателите са му мъртъвци - печално известният 350тд (същият боклук като ТДС на БМВ) криви глави и прегрява на поразия, освен това е с 4степенен автоматик. 300СЕЛ е с механична инжекция! И това кола 1992г?!? След фейса от 1996 пък 300ТД 177к.с. е мъртвец с разход 20л. дизел, кутията е трошливата 722.6 с "умната" електроника. Бензиновите редови 6-ци М104 пък кривят дългата глава, ъкани са с датчици и правят маса проблеми при разход 25-30л. бензин. За V8 и V12 пък не ми се говори изобщо - 30-40л. градско, 600 си е все едно с 2 двигателя и като разход и като поддръжка. А това че ръждясват изобщо не е лъжа. Колкото и неприятен да ми е Дошо, в случая не е казал нищо грешно. Изобщо това е една деградирала, морално остаряла кола, която единствено може да събужда у някой носталгия по едни бандитски години. Следващият модел W220 може и да е малко по-скъп за поддръжка, но има страхотно пътно поведение, бързи и икономични двигатели.

    Коментиран от #21, #22

  • 20 даймлер крайслер

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    Ех, Дошо, Дошо, момче льошо, пак си прекалил с лепилото.
    За твое сведение, Мерцедес пое Крайслер, а обратното, не случайно много двигатели на Крайслер бяха диртектно заменени с такива на Мерцедес, примерно на Черокито и на 300С.
    Мерцедес скъса с Крайслер по късно, а не обратното, защото Крайслер правят боклуци, а торта и кенеф са несъвместими понятия.
  • 21 даймлер крайслер

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "джек":

    Забравил си и пневматичното окачване, бедните мутри се чудиха как да го оправят, като се спука въздушната "възглавница" ли, там каквото беше.
  • 22 Toko

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "джек":

    И представи си W220-ката във всичките си версии е с трошливата 772.6 с "умната" електроника и с невероятно"здравото" въздушно окачване

    Коментиран от #23

  • 23 джек

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "Toko":

    Като нямаш пари да поддържаш еС класа карай Опел. Във W220 автоматика е новия модел с друга електроника. По-скъп е за поддръжка, но поне може да направиш завой с над 50км/ч. Ако си карал изобщо 140 трябва да знаеш за страховития крен в завоите. Айде отговори като толкова знаеш защо 140 няма тунинг версии - например AMG? Отговарям - защото това е кола за возене, проектирана е да се кара от професионален шофьор и той да си троши главата с нея. За каране е отвратителна - спира лошо, няма ускорение и никакво пътно поведение! 600 двигателя е измислен да конкурира V12 в BMW Е32, реална полза от него, освен в бронираните версии, няма! Докато в 220 е битурбо и е уникален кеф да го настъпваш! Цифрите говорят сами - 140е най-лошо продаваната еСка, около 400000 броя за 7 години.

    Коментиран от #24

  • 24 Mercedes-Benz

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "джек":

    W140 има AMG версии - S60 AMG, S70 AMG, S72 AMG

    Колкото до крена, колата има опционална система наречена ADS - хидро-пневматично окачване. Глупаво е да сравняваш един от най-емблематичните Мерцедеси правени някога с недоразумението W220, при все че същото идва с Airmatic и затова няма толкова осезаемо накланяне в завоите. При спирането аз лично не съм забелязвал проблеми, спира перфектно, освен ако не е с изтрити дискове и накладки, а за ускорението на V12 за онези години беше ТОП, няма как да сравняваш атмосферка с турбиниран двигател. В заключение ще кажа, че се съмнявам някога да си се докосвал до кой и да е от тези автомобили в добро състояние камо ли карал или притежавал, понеже изказването ти е като на пъпчив недорасляк, който хаби въздуха...
  • 25 ВИП АМГ

    3 1 Отговор
    koi plue benza niama rasadak
  • 26 боби мерака

    3 0 Отговор
    В мобиле.бг има ески от тези години по 4-5 бона! Да си купувам ли или не?
    Какво да гледам? Имат ли пневматично окачване и дали са здрави, мисля да търся дизел!
    Мисля, че поне веднъж в живота си човек трябва да кара такава кола, поне веднъж да се почувствам, като президент. :)
  • 27 боби мерака

    2 0 Отговор
    Е тва е супер, за 4 бона след пазарлък ще е мой!
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455728960435737&slink=deuzw5
  • 28 боби мерака

    3 0 Отговор
    Питам сериозно!
    Окачването дава ли лесно фира? Казват, че е проблемно и много скъпо за правене, но според мен двигателят е чук!
    Иначе, страшно много лукс за никакви пари, една нова Дачия за 20 бона не може да му стъпи и на малкия пръст, макар и след 20 години.
  • 29 хХх

    0 5 Отговор
    Всички казват, че това не е какво да е, а МЕРЦЕЦЕСЪТ. Добре, ясно е, че са били добри автомобили някога, но в днешно време е страшно нерентабилно да се кара такова нещо. Имам познат с CL 500 w140 и какво ли не смени по него по 2 пъти за 5 години, включително двигател и скорстна кутия, не по 1 път, а 2. В момента е обект на подигравки. Когато я взе, каза, че "тези коли не се чупили" и после, олеее... за около 5 години даде близо 15 бона по нея. Вярно, има вакуум и кожени ел. кресла, но мястото им е в музея според мен. Голям привърженик съм на марката, но ще е добре да си останат тези модели при колекционерите, както и при мазохистите :)

    Коментиран от #34

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Реалист до хХХ

    6 0 Отговор
    За десетина години не съм сменил нищо по-голямо от шарнир на W140. Не мога да си обясня в какви ниви и черни пътища и по какъв селски начин трябва да се кара w140 за да се изръси човек 15 бона за ремонти на такъв автомобил. Тия коли не са създадени за простолюдието приятел, там се крие обяснението. Тая кола се кара бавно и със самочувствие. И десет CL-a да си купи приятелят ти, пак ще си остане .......

    Коментиран от #32

  • 32 xXx

    0 5 Отговор

    До коментар #31 от "Реалист до хХХ":

    В същност си прав до някъде по отношение на него, но мога да те уверя, че не е минал повече от 10К км за това време. Почти никъде не ходи с него. Сега се сетих и за още един със същият CL с абсолютно същата съдба, като другият :) Думите му бяха... "ние сме хора, които мечтаят да карат колите на богатите" а, другото с което се шегуваше е, че е забравил вече как му изглежда колата, защото е станала част от инвертата на сервиза. Разбира се , че са престижни и не са за всеки, но може и да е просто късмет, знам ли :) Пожелавам ти да минеш още толкова, без да смениш повече от шарнир.
  • 33 Въздухарници

    1 4 Отговор
    Абе в България я има 100броя от В140 я не, пък тук всеки притежавал и за 20г. не сменил и шарнир. Затова като си купувам кола не чета български форуми, а ровя директно в немски и английски. Тук всеки лъже като на пазар, а с каква цел и те не знаят. По темата: в Германия и САЩ водят този модел за пазарен провал и като силно непрепоръчителна кола на старо. Всеки е с пробег около и над милион км. и освен емблемата друго не е Мерцедес, останалото са китайски и турски части, сменени от кварталния разбирач пред блока и в резултат имаме една трошка.

    Коментиран от #35

  • 34 Mercedes-Benz

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "хХх":

    А пък на мен "една жена ми каза" че сменя двигателя всеки сезон, а окачване всеки месец по 3 пъти минимум


    П.С. Сигурен съм, че повече от половината коментари са писани от един с няколко ника, обикновено като има ваканции или почивни дни, тоя сайт заприличва на детска градина, където всеки кара S-ка, 7-ца или Авентадор, баща му е сменил няколко Вейрона понеже като ги качва по бордюрите чупят броня, следователно не са добри по логиката на тукашния.
  • 35 Mercedes-Benz

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Въздухарници":

    Имам досег до двата пазара, по една или друга линия и да ти кажа много си далеч от истината, пазарен провал, че не го и препоръчвали, ама баламите го купуват и въртят милион километри на него. Намери ръб и се удари, моля те

    Коментиран от #37, #40

  • 36 До бате Жоро 18

    1 1 Отговор
    Покажи ми документ за сключена сделка за стандартен W140 S 600 от 1992 година, купен на цена над 20 000 долара където и да е по света, и си взимам думите назад.


  • 37 ПАЛЯЧО

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Mercedes-Benz":

    Какъв двигател е твойта стара барака бе? Гледам в сайта се продават някакви такива талиги по 20-30000, сигурно ти си един от продавачите.
  • 38 мерцпропаганда

    1 2 Отговор
    Дърти скапани кошници!
    Развалят се и не вървят и само бръмчат!
    Луксозни са вътре, но грозни и недодялани!
    Но на вкус и на цвет, таварищи нет!
  • 39 БМВ

    2 1 Отговор
    Какво правите бе хора? Карате се тук за някакви коли, дето модела не се прави от 1998г. Не знам хубава,лоша, но никой нормален човек няма да хвърли 500000лв. за две стари коли, нито ретро, нито модерни. А в България тези коли отдавна са толкова амортизирани, че двигателят не се чува от данданията на окачването. стегнете се, развивайте се и не живейте в миналото с тези изкопаеми ръждясали ламарини. Айде лека и успешна от мен
  • 40 джек

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Mercedes-Benz":

    хе-хе, значи ти ги купуваш на 25г. и въртиш милиони км. с тях:) Явно си някой чичка, като млад си гледал как мутрите джиткат с тях (защото бяха най-големия мерцедес за времето си) и сега като станаха без пари си точиш зъбите за някой такъв милионник. После много ще ревеш, вервай ми.

    Коментиран от #48

  • 41 Реалист До 33

    5 2 Отговор
    И понеже в Германия били водели w140 за пазарен провал и затова сигурно светът му е лепнал прякора "легендата". Аман от разбирачи наистина. Чудя се изобщо, качвал ли си се в такава кола? Ако сега ми предложат една 20 годишна на 200 000 w140 и най-новата (пластмасова) чисто нова s класа и ми кажат " избири си една от двете, подаряваме ти я, но ще трябва да караш цял животамо нея" Гаранция, че ще взема w 140-та. Карайте си е36-те и голфчетата и не се обаждайте на тема Мерцедес, че ставате за смях.

    Коментиран от #42

  • 42 Дошо

    2 8 Отговор

    До коментар #41 от "Реалист До 33":

    Защо като е такава легенда изгониха шефа на мерцедес заради кенефа 140.Четете в нета бе за Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140.Колата е пазарен провал,най-зле продаваната кола на мерцедес и освен разни тъпи араби и руснаци никой в света ги няма за легенди.легенда е Lexus LS400 XF10-убиеца на кенефа w140,разбира се и Honda Legend
  • 43 Дошо

    0 6 Отговор
    In 1989, Lexus introduced the LS 400 luxury sedan. To rival the LS 400,[6] extra features were rushed for the launch of the 1991 W140 causing budget overruns and costing the job of Daimler-Benz's chief engineer, Wolfgang Peter.
  • 44 Дошо

    0 5 Отговор
    According to Motor Trend, this action reportedly caused project cost overruns and resulted in the departure of Wolfgang Peter, Daimler-Benz's chief engineer.[6] The vehicle is believed to have cost Mercedes-Benz over $1 billion to develop. For the consumer, the W140 cost a considerable 25 percent more than its predecessor, the W126

    Това ако не е пазарен провал
  • 45 Коли от музея

    2 5 Отговор
    $ 300 000 ?! Тези пари е добре да ги вземеш, но не и да ги дадеш. Коли, които не се движат, дори да са в барокамера пазени, като се раздвижат, ще протекат като ръждиви лейки от всички маркучи и гарнитури, които са се вдървили и нацепили от 24 - те години стоене. За 2000 км пробег едва ли и масло е сменяно, тоест колите се с оригиналните ГСМ. Представяте ли си какво представлява 24 годишно масло :-D ? Интересно е все пак за колко ще се продадат в Ибея двете коли, които вероятно ще се пренесат от един частен музей в друг такъв. Предполагам 100 000 долара максимум да им даде някой.

    Коментиран от #47, #59

  • 46 Роман Ценов

    5 2 Отговор
    Вечни автомобили много голяма рядкост!Супер оферта най-истинският Мерцедес.

    Коментиран от #57

  • 47 Роман Ценов

    5 1 Отговор

    До коментар #45 от "Коли от музея":

    Карай си бангията и не обиждай автомобилите. Твойта кола като е на 20 години и не я спираш мислиш ,че не се распада.Плюеш най-добрата лимузина.Не си намерил точната статия в която да плюеш!

    Коментиран от #51

  • 48 Mercedes-Benz

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "джек":

    Чичка със сигурност не съм, но пък че ти си пъпчиво лапе съм повече от сигурен. Колкото до колата, когато в семейството имахме и карахме такива 90-те включително и W126 и W124 ти си ходел прав под масата, а може и да си бил в на баща си кесията докато е точел зъбките по такива автомобили.

    Коментиран от #50

  • 49 жужо

    1 1 Отговор
    Ако нямаш или не си имал, или си много беден- не коментирай.
  • 50 джек

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "Mercedes-Benz":

    Извинете мосю, Вие 100% сте от олигарсите от 90-те, може би от Г-13.Сигурно съм работил в някой от холдингите Ви и затова сега мразя тези шедьоври, свързвам ги с колата на шефа. Извинете че занимавам благородната Ви натура с безсмислени спорове, предлагам да проведем разговор на чаша марково уиски, играейки партия бридж или голф.
    best regards,
    mr. Jeck
  • 51 До тийнейджъра с голямата уста

    2 2 Отговор

    До коментар #47 от "Роман Ценов":

    Лимузината е била добра някога, когато ти не си бил роден, нито планиран, а аз вече карах този модел. И поразпитай по - големите от теб, онези които вече имат книжка да ти кажат че една кола се скапва най - зле, когато не се движи.

    Коментиран от #64

  • 52 Запознат

    0 0 Отговор
    Най-известната и най-луксозна бронирана лимузина е тази на президента на САЩ. Позната е под две имена - Cadillaс One и "The Beast". "Звярът" на Барак Обама постъпва на служба през 2009 година и е направен на платформата на пикапа GMT560. Тежи 6.8 тона и струва $300 000. Вратите са с дебелина 200 мм, а непробиваемите стъкла - 130 мм. Салонът се запечатва херметически при евентуална химическа атака, като това са само една част от многобройните системи за сигурност.
  • 53 123

    6 1 Отговор
    Колите, които карам са САМО италиански, и съм болен на тема италианки, но имам наблюдение от първо лице над един S500L (W140), и с ръка на сърцето мога да кажа, че е УНИКАЛНА кола за времето си, дори и малко понадминала го! Всеки, който плюе по тези коли, дори не се е возил в такава, камо ли да я поддържа! На думи всички сте е*ати компетентните! Ще се кача в 8-годишната си кошница, качете се и вие във вашите, карайте си ги, давайте мнение за тях, и МОЛЯ, не пишете за коли, които никога не сте поддържали, а само сте чули за тях!!!!! Благодаря Ви предварително!
  • 54 123

    1 0 Отговор
    Друг е въпроса, че реално погледнато, наистина цената на тези два автомобила е пресилена....
  • 55 Пламен

    1 4 Отговор
    Преди няколко дена се отървах от една такава S500 94-та от Германия. Имал съм 124-ка и бях много доволен, но това ми скъса нервите. Секторната кутия на ВСЕКИ 140 е с луфт, с какъв акъл тези шваби сложиха автомат четворка на 300коня кола? Вакуумът на вратите рядко е изправен и често те оставя с отворени врати на паркинга. За разхода няма да говоря, той е УБИЙСТВЕН, стигал съм до 50литра! Имах и Ягуар 95-та, с него над 25 не съм качвал. Продавах я за 6000лв., след 6месеца я свалих на 4000 и сделката стана на 3600! Не хвалете коли, които не сте имали, поддържали и карали! За информация колата беше много запазена за годините си, не беше някой трошляк.
  • 56 333

    1 1 Отговор
    До Пламен :

    Ти кога си имал чисто нова ЕС класа 92,94 ? Гледам , че колите над 250,000 хиляди километра ги разбираш..
  • 57 тъй

    1 4 Отговор

    До коментар #46 от "Роман Ценов":

    Хамериканците правилно са нарекли модела PIGCAR! Това е най-тромавата дървения от големите класи. МБ никога не са могли да направят една свястна кола сами. Затова днес се казват меРЕНОцедес, МБ правят само камиони всичко друго е франчайз!

    Коментиран от #63

  • 58 Реалист до Пламен

    2 0 Отговор
    купил си си автомобил 6000 кубика, а се оплакваш от разхода...смешно звучи. Вземи си Орел корса другият път Пламка. Ще ти отива на мисленето...щом си се затюхкал за разхода. Купувате си коли, които нямате възможност да поддържате, а после ревете, като вдовици.
  • 59 МоТо

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Коли от музея":

    Глупасти,
    човека е колекционер - масло и други консумативи ги е сменял по време(не на километри) - говорим филтри, масла - със седенето заминават естествено.
    Тежка лимо за возене- на дизайна не съм им фен- скучна "дебела" работа -прилича на охранен със вурстове Ханс Гюнтер :)!
  • 60 мъжкар

    1 0 Отговор
    Това е един от последните наистина качествени и наистина здрави модели на Мерцедес.Ако наистина са на малко километри и ако нямат грам забележки както се вижда на снимките смело мога да заявя че си заслужават парите макар че в България за 10 000лв можеш да си купиш същия сравнително макара че няма да е в това състояние.Но тази кола не е за хора с ниски доходи защото гори много и поддръжката е скъпичка макар че изключително рядко се чупи даже хич ако я караш като хората.
  • 61 гост

    3 0 Отговор
    Последната серия здрави,надеждни и истински МЕРЦЕДЕСИ ! Няма такова животно например ,като 124-ката - това нещо държи ВЕЧНО ...Особено старите дизели на Мерцедес са просто...невероятни - здрави , издръжливи на голямо натоварване,свръх голяма надеждност и сигурно не на 100% ,ами направо на 200% минаване на 1 милион километра и още и още и още след тях ...Един от тези стари дизелови и издръжливи мотори на Мерцедес е мотора с код OM606 - уникален и на практика вечен мотор ! Старите Мерцедеси - ДА ! Новите-НЕ !
  • 62 The bear МАВЕРИКА

    1 2 Отговор
    Имам такъв от чисто нов купих го 1992 от Балканстар за 120000 Дойче марки.Минавам по 150000 км на година сега е на повече от 3милиона км и само счменям гуми и карам.Който не ми вярва да се гръмне.
  • 63 Роман Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "тъй":

    Твое мнение.
  • 64 Роман Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "До тийнейджъра с голямата уста":

    Кой е тинейджър аз съм на 62 години кой не е бил роден дори в момента личната кола ми е такава.Аз кога съм роден бащати е бил сополиво бебе.

    Коментиран от #65

  • 65 рръп

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Роман Ценов":

    и ти, и колата ти тогава сте отживелица, време е за пенсия! Със сигурност един руски танк ще вози по-добре, е поне ще изглежда по-добре!

    Коментиран от #66

  • 66 Роман Ценов

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "рръп":

    Ти откъде знаеш как изглеждам тъй като съм бивш борец.Спортувам всеки ден.И ще дойда ще те разбия от бой и после казвай ,че съм отживелица.

    Коментиран от #67, #69

  • 67 Роман Рейнс

    1 3 Отговор

    До коментар #66 от "Роман Ценов":

    Ой тигре тигре, имаш ли париии имаш ли пари хубави коли нямаш ли париии ГНИЛИ ДЪРТИ БРАКМИ (140)

    Коментиран от #72

  • 68 хХх

    1 1 Отговор
    Ясно си личи, че сектанството е масово и при автомобилите. Сигурно повечето вас имат акции в мерцедес или са се оженили за колата си. Сменил съм няколко мерцедеса и съм доволен. Не може да се отрече, но относно това на снимката, време му изтече. Яко е да се правиш на патрон с кола от времето на Илия Павлов, която гори 60/100. Я за онзи с ника на мерцедес, да му кажа да продължава да обсъжда темтите за коли с жените. Може да излезе още нещо интересно в разговорът им, което да сподели тук. Айде следващата тема да бъде за конската глава и да видим колко са я поддържали и колко млн. км са им навъртели :)))
  • 69 рръп

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "Роман Ценов":

    Леко комплексите ве деде, аз съм настоящ ММА първи разряд, ходи да си копаш лозето с големия грозен динозавър

    Коментиран от #73

  • 70 ох ох ох

    1 0 Отговор
    Тия са с превъртян километраж - милионки.:D:D:D

    Коментиран от #71

  • 71 Пешеходец

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "ох ох ох":

    Кви мильонки бе човек? Тва е висело по сервизите на ремонт и човека е решил да ги махне да Си купи нещо Италиянско че Му е писнало вече от трошки.
  • 72 Роман Ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "Роман Рейнс":

    Не се подигравай на Радо Шишарката това е борческият химн.Всичко се разпадна в България след убийствата на Империята Илиеви.W 140 защо мутрите са ги карали и до ден днешен е така.Караш w 140 си мутра караш бмв 7 серия си въздухар и пишлегар.

    Коментиран от #74, #75

  • 73 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "рръп":

    Кой избива комплекси бе тинейджър.За твое сведене имам 7 коли 4 от тях са джипове .Със сигурност няма да ходя със Мерцедеса си на нивата.А ще ида с работният ми джип Jeep Grand Cherokee 1999 година.
  • 74 рръп

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "Роман Ценов":

    Абе пенсийке, ти явно имаш бизнес със скрап! На 62 години си, засрами се какъв език използваш във форумите вместо да гледаш внуците си. Ще направиш 3 инсулта преди да си посегнал. Успокой се и си карай старото изгнило желязо!

    Коментиран от #76

  • 75 коко

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "Роман Ценов":

    Ей, недей да казваш какви коли НИЕ караме и прочие. Пази си мнението за себе си, това да не ти е 1992г Ето ти еди н съвет вземи си 7-ца ако ще бягаш....ръиш ли!
  • 76 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "рръп":

    Подяволите обърках се че съм 62 на 58 години.Стига си ми се подигравал на годините.

    Коментиран от #77

  • 77 рръп

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от "Роман Ценов":

    да сбъркаш 4 години от собствения си живот???? явно е че не си нормален, ама си пий хапчетата!....Вземи си намери пенсионерски форум и остави нас младите да си казваме мнението за сегашните автомобили!

    Коментиран от #79

  • 78 Илиан Монов

    1 0 Отговор
    Нещо сте се объркали с мощността на S420 ... Мотора разполага със 279 конски сили.
  • 79 Роман Ценов

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "рръп":

    Трепи се бе обърках копчетата на клавиатурата. Ти на колко години си бе ПИШЛЕМЕ.
  • 80 хххх

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    еййй мухъл, кенефа си ти, явно не си пиеш хапчетатата редовно.....
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 ххх

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    ейййййййййййй..... лайношо.... искам да те засека някъде ...... ще ти оправя фабричните настройки .....ясно...............