20 Април, 2016 07:15 7 301 25

Първата Alfa Romeo Giulia напусна завода

  • alfa romeo giulia

Вчера първият брой от дългоочакваната Giulia напусна завода и така датата 19/4/2016 може да бъде вписана в историята на компанията след годините разработване на модела. Базовата версия ще се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с мощност от 276 конски сили и 400 нютонметра, като ускорението от 0 до 100 обещано от производителя е 5.6 секунди, а максималната скорост - 240 км/ч.

Giulia ще има задачата да отнеме от клиентите на Audi A4, BMW 3-series, Mercedes C-class, но те имат и много други противници. Разбира се тя ще се отличава по типично италиански признаци - хубав дизайн и може би най-добрия звук на пазара.

Друга версия, обаче се е загнездила в мозъците ни и я очакваме с нетърпение - Quadrifoglio. С V6 двигател идващ от не кой да е, а Ferrari и предлагащ мощност от 505 конски сили само и единствено за задните колела този модел ще яде автомобили, като M3, RS4 и C63 на закуска. Да не забравяме и времето от 7:39, което прототипът на автомобила постави на Нюрбргринг през есента и с него се превърна в най-бързия седан.

Подробни технически характеристики за Alfa Romeo Giulia  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфътъ

    5 2 Отговор
    Изглежда добре, има страхотни характеристики, НО трябва тепърва да се доказва с качеството, тъй като не е тайна за никой, че по старите Алфи бяха ужасяващи като качество на изработката и издръжливост на отделните системи и механизми (непрекъснато се чупеха), така че има време и да не се бърза със суперлативите, хайде малко по-спокойно и полека, времето ще си покаже колко наистина е добра и добра ли е въобще!
  • 2 Иво

    4 2 Отговор
    Абе вярно е, че им се носи слава, че се чупят лесно, но аз затова си взех Алфа и да ти кажа честно, всичко което е дефектирало до сега(един дебитомер и един чип на дясната врата) е немска изработка :)
  • 3 Fake

    2 4 Отговор
    Красиви колички са Алфите .
  • 4 mediator37

    4 4 Отговор
    Много манияци биха си купили Куадрифолио под причина да притежават най-бързия в света седан и нищо друго не ги интересува, вкл. дали се чупи и колко често.
    Самият факт да нацепиш манерката на БМВ, Мерцедес, Нисан и др. на Нюрбургринг е достоен за уважение. Алфа продължава да е икона.
  • 5 гост

    2 2 Отговор
    Разгледах снимки в Интернет, интериор, задница, добре е направена, но нещо си личат копирани елементи от Aуди.
    иначе браво на Алфа, отдавна не бяха вадили наистина красива кола, (след триото 156,166,159)
  • 6 некойси

    2 1 Отговор
    Безспорно красива е!
    Дано да няма общо с предишните традиционни технически проблеми.
  • 7 Трифонов

    2 0 Отговор
    Като замисъл, всяка Алфа е била от техническа гл.т., прекрасен автомобил. Замислена, проектирана и подадена към производствения отдел в безупречен вид. Проблемът на Алфа никога не е бил в това дали могат да конструират един страхотен автомобил. Едни от тези са в автомобилната индустрия, които най-много го могат и едни от тези, които от най-дълго време го правят. Но... едно е да измислиш нещо уникално (за това ти е нужен талант, креативност, фантазия - нещо, което италианската инженерна мисъл винаги е притежавала в изобилие), но съвсем друго нещо е да накараш три завода, пълни с недисциплинирани, разхайтени и безкомпромисно защитавани от всесилните в Италия работнически синдикати, работници, да работят по осем часа дневно съсредоточено, добросъвестно, с мисъл за добруването на компанията и гордост, че работят за един от най-старите производители на автомобили в света и родоначалник на автомобилна легенда, като Феррари, и качествено. Сутрин на олигофрена му се спи - с едното око спи, с другото си върши работата... криво-ляво; в 12.00 мисли какво ще обядва; в 13.00, като се наяде, вече му се спи; от 16.00 нататък мисли какво ще вечеря и коя п**** ще е** тая вечер. По тези причини има множество хора, които разказват митове и легенди за разпадащи се Алфи, но тук - там се срещат и хора, които разправят, че точно тяхната Алфа се е оказала здрава и много, много качествена. Защото са извадили лудия късмет да попаднат на екземпляр, произведен между 10.00 и 12.00 часа преди обяд - когато олигофренът вече се е разсънил и все още не е огладнял... Моята Алфа, която имах преди доста години, беше очевидно такава. Но впоследствие имах досег с италианската трудова дисциплина и напълно ми се изясни защо недоволните от Алфа са все пак много повече от доволните. В началото на кризата Серджо Маркионе искаше да преструктурира концерна, да затвори нерентабилни заводи, да изнесе производството извън Италия, за да ограничи щетите от кризата. Синдикатите не му позволиха. Винаги е давал за пример завода на Фиат в Полша, като е казвал, че само този завод произвежда повече и по-качествена продукция от пет от заводите на концерна в Европа, включително всичките им заводи в Италия, взети заедно. В Полша се произвеждат моделите на Фиат - Панда и 500 и неслучайно именно тези два модела са бестселърите на Групата. Тъй като не му позволиха да закрие някои от заводите в Италия и да уволни непотребни работници, сега е принуден да ги ползва. В началото на проекта "Джулия" имаше слухове, че колата няма да се произвежда в Италия, но уви... именно там ще се произвежда. Така че, за да се конструира един страхотен автомобил (Феррари Ф12 например), ти е нужно всичко, което италианците имат в изобилие - инженерни познания, креативност, фантазия и сърце. Резултатът е кола - мечта. Колите - мечти се произвеждат в ограничени тиражи, на ръка и от малцина, търсени със свещ работници, които по тези причини, притежават необходимите качества, за да се справят със задачата да сглобяват тези шедьоври. Ала, когато трябва да се произвежда масово, на конвейр, от хиляди работници, които ежедневно и ежечасно трябва да извършват качествено и задълбочено едни и същи еднообразни и отегчителни движения, за това италианеца не го търси.
    Ето защо, не може да има никакво съмнение, че Джулия е конструирана в най-добрите традиции на италианското автомобилостроене. За жалост обаче, изпълнението й ще бъде в най-лошите...
    Някой може да каже "колата още не е стигнала в шоурумите и тоя вече я обяви за некачествено сглобена". Не е така. От всичко обявено във връзка с прозводството на Джулия до момента стана ясно, че тя ще се произвежда на същите места, в същите заводи и от същите хора, които са произвеждали Алфите и преди. А да правиш нещата, както преди, а в същото време да очакваш различен резултат, не е нищо друго, освен глупост!

    Коментиран от #10

  • 8 ххх

    3 1 Отговор
    Всички Алфи са красиви, не мога до го отрека!
    Цената обаче е безобразна и дано поне си заслужава всяка стотинка...
  • 9 абв

    1 0 Отговор
    Кое точно й е безобразно на цената от 34 000 лева за чисто нов, голям автомобил с доста добро оборудване. За сравнение чисто голите А4 или 3 серия или С-класа започват от 60 000 лева. За 60 000 ще си вземеш напълно оборудвана Алфа с 2.0 дизел и 150 коня.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Алфата

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Добре, да приемем, че си прав - до сега. Само че тук стартираме с "ширпотреба" 2.0 турбо, 276 коня и няма и шест сек. на обичайния бегови тест. А народа чака да се "дърпа" с ГТР и М3! Няма старт с 1.9 джи-ти-ди или 1.6 т. спарк с "пикливи" 100-ина кончета! Работата още на старта е много сериозна (еле пък за джоба на фена - паралия) т. е., след толкова години чакане, би трябвало преработката на упражнението да е из основи! Дано да съм прав. Лично аз ще я "чакам", след 8 - 10 години!
  • 11 Алфата

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "абв":

    Значи с цена от 34 хил. стартира (недоразумението за мен)"въшката" МиТо. Скъпият и ненужен репликант на Браво. Доста солена цена за автомобил в този клас! Алфа винаги е била в ценовия диапазон точно на БМВ 3 и Ауди А4. 159-ката с опеловия мотор стартираше от почти 50 хил. лв. За тази двулитрова, близо триста коня хубавица, под 80-90 хил. лв. - забрави!

    Коментиран от #24

  • 12 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "абв":

    Никакъв шанс няма кола с базови 276 кс да струва 34 хилки нова. Минималната цена ще бъде около 60-70... Което я превръща в безкрайно бутиков автомобил...
  • 13 Julio

    1 0 Отговор
    А базова версия с 276 кс сили всъщност какво изхвърляне е. Дори Порше има базови модели с по-малко мощност...
  • 14 Иван Господинов

    0 0 Отговор
    Тая кола е направена за да бъде червена те вадят първата сива ... Странно решение в чисто маркетингов смисъл. Тая кола в България ще стъпи на минимум 80 бона за базова версия с допълнително оборудване ще мине 100 с лекота. Честно казано не виждам никакъв пазар за марката тук. Само някой закоравял фен с дълбок джоб би добавил това сред колите които кара. Иначе е красива определено и характеристиките звучат бомбастично на хартия. Ще видим тестовете какво ще покажат въпреки че честно казано тая кола ми е безинтересна
  • 15 гост

    0 0 Отговор
    Алфите са си много добри, особенно на вторичен пазар заради ниските цени и високата себестойност. 147,156,159 все добри модели, чудесни двигатели особенно 16В. Вярно е,че друсат, сглобката не е на високо ниво, потропва им предницата, но са много красиви и вървят много добре, имат всички нужни екстри и системи за сигурност. Най-вече са красиви и динамични. Който иска да ги купува, аз се убедих, че ФВ не се си струва откъм цена, прекалено прехвалено е, бих предпочел Лагуна или Алфа 159, вместо Пасат на двойна цена. Питайте някой със сервиз дали Пасат или Ауди А4 не се чупи и колко му струва ремонта преди да коментирате другите марки.
  • 16 гост

    0 0 Отговор
    Значи тази Алфа е обявена с предполагаема цена за САЩ в ценовия диапазон от 35 до 40х.долара. Нейните конкуренти също се движат там, така че ще е достъпна, но трябва да изпъкне с нещо добро пред останалите, за да спечели купувачи. Все пак тази кола е среден луксозен клас седан, с ускорение по-добро от Голф ГТИ. Или ще има много добра динамика и практичност. Инак другата версия с напомпания двигател и над 500кс е обявена за 70х.долара. Щом шасито може да понесе такава мощност би трябвало да е добро и да има много потенциал, теоретично.
  • 17

    0 0 Отговор
    Определено трябваше да е червена, както каза един експертите философи по-долу.
  • 18 НикиД

    0 2 Отговор
    не знам, може и да хубава, но за мен италианските автомобили са компрометирани за вечни времена. аз лично италианска кола не бих си купил и честно казано не знам кой ги купува. като бях в Италия преди няколко години забелязах, че всички гъзари, които имат малко повечко пари карат Мерцедес или БМВ.

    Коментиран от #21

  • 19 Росен

    1 0 Отговор
    Алфите са красиви коли, салона е изпипан, всичко що радва окото е страхотно. Що се отнася до механиката в тях нещата не са никак добри. Не знам защо е цялата тази хвалба на марката и текущия модел поради щото най-титулуваната италианска марка си е Ланчиа, а "рекорда" на тази Алфае е неофициален и на прототип... Във всеки случай ще е добре да се появи и още един по-различен автомобил в този клас.
  • 20 гост

    0 0 Отговор
    Е какви са частите на системите на Алфа? Повечето са немски или на подизпълнители които обсужват немските марки. Като почнете с това каква била техниката, електрониката. Значи италиаците правят дизайн, двигателите са техни и това при тях работи и е добро. Това което прави проблем при повечето е окачването, което зависи от частите, а те идват от някой село в Турция. Естествено, че не са добри. А на Ауди колко му струват носачите и на колко време се разбиват? Ама струва тройно повече, понеже е немско, но пък е дървено и спартанско, за разлика от приятната Алфа. Аз съм карал, хубав двигател, шаси, дизайн, но твърдо окачване за моя вкус. Технически проблеми не повече от всяка друга амортизирана кола. Цената, чудесна на старо.
  • 21 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "НикиД":

    Не си гледал из Италия достатъчно добре! Всички държави - производителки в Европа на местна почва "щъкат" с над 50 % родно производство (разбира се от съответния клас). Мерцедес, Ауди и БМВ в Италия, а и Франция, запълват основно дупката във премиум класа! Просто италианци и французи нямат нищо сериозно, и постоянно в него! Но в ниският и среден клас - местното е на почит. Както трябва и да е при родно производство на съответен продукт, със средностатистическо качество и добри цени в сегмента!
  • 22

    1 0 Отговор
    Екстра е колата, глътка свежо италианско еспресо сред морето от масова конфекция бълваща през две-три години по едни същи калъпи.
  • 23 Carfen

    1 0 Отговор
    Да им е честита първата Джулия! А кога ще произведат втората?

    Коментиран от #25

  • 24 Иво

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Алфата":

    На база на Пунто е...
  • 25

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Carfen":

    Много бързаш, догодина......