Директно от премиерата си във Франкфурт - най-големият европейски салон за годината, у нас ще пристигне серийната Alfa Romeo Giulia. Компанията връща името на модела от 1962 година и се хвърля в голямата битка със задвижване на задните колела и 510 конски сили за топ версията, като именно нея ще можем да видим в България.
От Alfa Romeo направиха странен ход и Giulia дебютира директно с най-мощната си версия Quadrifoglio Verde. Спортният седан има 2.9 литров V6 турбо двигател, който може да се комбинира с шестстепенна ръчна скоростна кутия или автоматична с осем предавки. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3.9 сек, а максималната скорост достига 307 км/ч.
Наскоро представители на Alfa Romeo на салона във Франкфурт се похвалиха, че напомпаната версия на Giulia Quadrifoglio Verde е успяла да завърти обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 39 секунди. Там бяха обявени и цените на Giulia в Италия, като базовия модел на Quadrifoglio Verde ще струва 79 000. Останалите двигатели в гамата на Giulia все още не са обявени. Продажбите започват към края на годината.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1
Коментиран от #3
09:30 28.09.2015
2 Едикой си
Алфата изглежда страхотно. Италианците винаги са имали уникален дизайн. Дано да държи на дупки, копки и лошо гориво... :)
09:55 28.09.2015
3 Бате Цецо
До коментар #1 от " ":
Цена от 79000 Е е много висока, но това е с 510 коня. Трябва да се сравнява с алтернативите със същата мощност.Интересно ми е какви ще са цените на по-скромните двигатели. На мен и 150 коня ми стигат за ежедневни нужди.
Коментиран от #22
10:17 28.09.2015
4 опсмопсус
Красота отвсякъде,НО ЦЕНАТА, колкото ГТР, ние мерси!
Кой ще даде толкова пари само за красота?
Коментиран от #10
10:20 28.09.2015
5 хаха
11:22 28.09.2015
6 хаха
SPECS Alfa Romeo Giulia QV:
- 6 cilinder 3.0 liter engine
- 510 horse power
- 0-100 (0-60) in 3.9 seconds
Nordschleife LAP: 7:43 minutes
SPECS BMW M4 GTS
- 6 cilinder 3.0 liter engine
- 470 horse power
- 0-100 (0-60) in less than 4.0 seconds
Nordschleife LAP: ??? (Normal M4: 7.52 minutes)
11:39 28.09.2015
7 Трифонов
12:45 28.09.2015
8 Wow
Коментиран от #9, #18
13:24 28.09.2015
9 Алфата
До коментар #8 от "Wow":
Алфа винаги е правила и ще прави БМВ на маймуна в отделните мощностни диапазони! И всеки БМВ фен го знае, и затова толкова зловещо плюете алфа ромео!Коментиран от #21
13:51 28.09.2015
10 Алфата
До коментар #4 от "опсмопсус":
Аз пък мисля, че е много точно обмислена конкуренция на ГТР! Куадрифолио верде версията цели точно този сегмент! Алфа ромео е много-много по-популярна марка от която и да е японска в Германия например. Там този неотразим четириврат "враг" на нисана ще се приеме много добре. Гаранция! Т'ва не е залюхан Булгаристан.13:57 28.09.2015
11 гост
Prices for the Giulia range are yet to be revealed but we expect it to cost from £22,000-£25,000 for the basic petrol. The Quadrifoglio will be nearer the £50,000 mark.
14:08 28.09.2015
12 мхм
14:10 28.09.2015
13 giulia n1
14:43 28.09.2015
14 мм84
15:14 28.09.2015
15 BimaR
Коментиран от #17, #20
15:54 28.09.2015
16 Clown
20:00 28.09.2015
17 Десислав Попов
До коментар #15 от "BimaR":
Много си умен.БРАВО!!!!Компетентно изказване без клишета.БРАВО!!!!БРАВО!!!!БРАВО!!!!21:45 28.09.2015
18 има да чакаш
До коментар #8 от "Wow":
Чакай бмв да направи тази алфа за смях.Те кой ли не бие вече бмв.Нисан ги разцепват,сега и тази алфа.Айде да се излагаш на друго място.Даже да ти кажа защо бмв имат angel eyes-защото като ги подминаваш се ококорват като бухали😝😝😝22:42 28.09.2015
19 Галант
00:34 29.09.2015
20 Цветомир Попов
До коментар #15 от "BimaR":
А ти какво караш?07:15 29.09.2015
21 Wow
До коментар #9 от "Алфата":
Какво сравнявате това чудо с БМВ. Малко прочети преди да пишеш такива глупости за БМВ и в момента не карам БМВ но съм карал и за разлика от тия таралясници (имам много познати с постянни проблеми с техните АЛФИ), БМВ е една от най-стабилните и качествени марки, а колкото до М-те, още не е излезнала тая Алфа и ми я сравняваш с кола с поне 60 коня по малко, и по-скоро вие сте промити мозъци АЛФА-джии! А колегата много добре го е казал, че италианците правят красиви неща но от към надеждност и електроника винаги нещо им куца!Коментиран от #23
09:54 29.09.2015
22
До коментар #3 от "Бате Цецо":
Просто статията не е написана много грамотно и човек се подвежда, че с най-малкия двигател и базово оборудване е такава цената.10:23 29.09.2015
23 алфа до WOW
До коментар #21 от "Wow":
абе ти като си карал бмв от 62 година ние останалите нямаме вина .... А то ,че бмв е стабилна марка да може и така да е ако я сравняваме с някои Л..новос да тогава е супер..... а италианците от край време участват по големи състезания и винаги са с наи новите разработки .. така че от германия имат още мн хляб да изядат докато ги стигнат само погледни и виж коя марка има най мн победи за кола на годината....10:46 29.09.2015
24 биимви
ПС: ИТАЛИАНСКО НИ МИ ХВАЛИ, НИЩО ЧЕ ТАЙНО ГЛЕДАМ ПУНТО ХГТ
10:50 29.09.2015
25 Мобилето
Поздрави
21:45 29.09.2015
26 HAHA
21:56 29.09.2015
27 алфла умрело
BMW M5 F10 0-100 3.8Сек
Алфистите са комплексирани и ще си останат текива за винаги! Най-смешното е, че някой сравнява gtr и m5 със тая Ниско класна марка равняваща се на пежо и рено dci 4коня така, че ЛЯГАЙТЕ СИ ДА СПИТЕ :D
Коментиран от #32
22:00 29.09.2015
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 хихихих
Тоя па алфаумрело слага гтр и м5 едно до друго.Аланколуууу,слези на земята,нисана е спортна кола.
00:29 30.09.2015
30 giulia n1
00:31 30.09.2015
31 ти верно ли?
00:33 30.09.2015
32 не си измисляй
До коментар #27 от "алфла умрело":
От де го извади то бмв ф10 от 0-100 за 3,8сек?По каталог е 4,3 сек.Алфата и на драг го жи тоя кошляк м5🚾00:40 30.09.2015
33 алфа до мобилето
01:00 30.09.2015
34 Трифонов
Коментиран от #35, #37
12:22 30.09.2015
35 Driver
До коментар #34 от "Трифонов":
Проблема на хората които харесват марката е, че Алфа са били спортния бранд и наистина уважавани резячки преди да сменят на предно, а някой просто го отричат това и не искат и малко да проявят интерес за историята на марката. Това определено дразни и не е изява на комплекс. BMW се е превърнала в масова марка на средностатитстическия полу-разбирач кон с капаци.Затова и БМВ е мразена марка, заради масата част от фенове които робуват на емблемата и отричат всичко около тях си, без какъвто и да е стойностен аргумент.
БМВ е голяма марка, но се е превърнала в консуматив, който при първа криза може да сполети съдбата на Алфа и всичките и 'фенове' ще се изместят да 'харесват' някой друг бранд. Нарича се комформизъм и е нещо нормално.
Колкото и опетнен и нисък да е рейтинга на бранда Alfa Romeo толкова е и ценен-VW точат от години зъби да я кулят. Реално всяка нова Алфа предизвиква по-голям итерес в очите на истинските автоценители от която и да е друга марка, главно заради носталгията и огромното им желание и надежда Алфа да се възроди.
Вярвам, че това ще стане
А за коментиращият долу - цената няма как да е ниска и да не се целят в спортния седан сегмент. Та те са го създали. Алфа са зле в момента точно поради причината че се отдръпнаха от корените си последните 20 години. Алфа не са Рено не са и Киа. Ако поемат по този път ще ги последва съдбата на Ланчия.
17:25 30.09.2015
36 MIA
17:31 30.09.2015
37 не точно
До коментар #34 от "Трифонов":
Каква искаш да е цената на тази алфа?Половината е карбон,двигателя е разработван с участието на ферари,кожа и всякакви други екстри.В допълнение и страхотния външен вид и да ти го дадът за 30хил€?Едно понаточено бмв 1 серия с по-сериозен двигател е повече.Ако бмв имат такава кола цената предположи къде ще отиде-сигурно над 100хил.€ ще искат.18:49 30.09.2015
38 бавни немци
21:16 30.09.2015
39 жоро
15:29 05.10.2015
40 Ники
Да мине поне половин година след като се появи в шоурумовете, че тогава да преценяваме как вървят продажбите й!
От всичко заявено до сега останалите играчи има за какво да се замислят.
14:35 06.10.2015