Един германски офроудър, защото ни е прекалено "щатско" да го наречем "джип", е заседнал в сърцата на милиони хора по света. Той притежава наистина неподправен характер, който го запази през всичките му години на производство, като той не смята да се спира заради затягащите се еко норми, защото успя да се пригоди към тях. Първоначално, всичко тръгва от колаборацията между три германски компании Mercedes, Steyr и Puch, но постепенно всичко минава към една от тях - Mercedes. Те успяват да пригодят автомобила, за да бъде добър и в ежедневието, но големият скок идва от намесата на AMG и създаването на едни "квадрати с плътни гърлени звуци", които да ни карат всеки път да се обръщаме. Това пригаждане към ежедневието ги причисли малко към "паркетните" автомобили, но тук ще ви покажем един леко модифициран екземпляр и то по начин, по който си го представяме - много черно и големи гуми.
1 Октомври, 2017 00:59 6 924 19
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Иначе и до ден днешен си ги правят в завода на Magna Steyr Австрия!
01:34 01.10.2017
2 Гост
03:59 01.10.2017
3 Ьььььь
07:13 01.10.2017
4 555
08:33 01.10.2017
5 Филип
Сега нямам пищов за двигателите, но мога да ви кажа, че от новите бензинки не стават на газ, по-старите могат на газ, а старите дизели вървят и със свинска урина или мас и с един резервоар могат стигнат от Берлин до Варшава(като скирокото от Топ гиър). По какво ще познаете по-мощните версии? - както винаги съм казвал- по голимите дискове, които струват 6 чанти с пари!
Вътре на широчина е малко тесничко, но иначе много удобничко... имаме си мулти- воланче при по-новите версии, имаме си жабчица, климатрониче и подлакътниче и даже шибедах за картечницата горе. Отзад могат да седнат и големи батки барабар с бухалките, а в големия багажник може да се натовари цяло семейство китайци, закъсняли с таксите.
В заключение-ако сте кифла, ловец, рибар, хлебар, пич, чичка или батка, можете да си вземете един такъв Ге-ваген, да си карате семейството, рибата, лаковете, пачките и каквото там се сетите по пътя или извън него и да ви е кеф!
Коментиран от #16
09:50 01.10.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Бесен Язовец
Коментиран от #9
11:00 01.10.2017
8 onq s konq
11:07 01.10.2017
9 Жоро
До коментар #7 от "Бесен Язовец":
Горе долу си прав. В този сайт някой го възхваляват, но в офроуд форума е обратното, дори има доста негативи и като автомобил за пътищата и за офроуд възможностите му.11:28 01.10.2017
10 Нафарфорий
12:37 01.10.2017
11 ВАГ
15:36 01.10.2017
12 ха ха ха
16:45 01.10.2017
13 Иво
Коментиран от #14
18:32 01.10.2017
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Алфа Ромео
20:22 01.10.2017
16 Алфа Ромео
До коментар #5 от "Филип":
Оригинален си кат магазин за един лев....20:28 01.10.2017
17 Кибик
21:53 01.10.2017
18 гост
Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г.
„Повечето производители на автомобили ще бъдат наказани“, казват консултантите. Особено това важи за германските производители, които често предлагат по-големи, по-замърсяващи двигатели, смятат авторите на изследването.
Нищо друго освен революция в автомобилната индустрия няма да спаси тези производители, смятат анализаторите.
22:27 01.10.2017
19 гост
Volkswagen би могла да получи наказание в размер на 1,7 милиарда евро, докато сметката за Fiat Chrysler може да достигне 1,2 милиарда, показват прогнозите.
Volvo, Toyota, Renault-Nissan и Jaguar Land Rover се очаква да изпълнят целите си за CO2.
Германски производители на автомобили обявиха „порой“ от електрически модели за следващите години, тъй като скандалите с емисиите на дизеовите двигатели през последните 2 години съсипаха имиджа им, но това няма да е достатъчно да намалят „сметката“ си за надвишавнето на лимитите за CO2. Новата технология ще пристигне твърде късно на пазара и няма да спаси фирмите от тежките санкции през 2021 г.
22:27 01.10.2017