Last news in Fakti

1 Октомври, 2017 00:59 6 924 19

Всички обичат G-Klasse

Един германски офроудър, защото ни е прекалено "щатско" да го наречем "джип", е заседнал в сърцата на милиони хора по света. Той притежава наистина неподправен характер, който го запази през всичките му години на производство, като той не смята да се спира заради затягащите се еко норми, защото успя да се пригоди към тях. Първоначално, всичко тръгва от колаборацията между три германски компании Mercedes, Steyr и Puch, но постепенно всичко минава към една от тях - Mercedes. Те успяват да пригодят автомобила, за да бъде добър и в ежедневието, но големият скок идва от намесата на AMG и създаването на едни "квадрати с плътни гърлени звуци", които да ни карат всеки път да се обръщаме. Това пригаждане към ежедневието ги причисли малко към "паркетните" автомобили, но тук ще ви покажем един леко модифициран екземпляр и то по начин, по който си го представяме - много черно и големи гуми.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    13 1 Отговор
    Galandewagen-а е супер, само дето този багажник го загрозява, но ако се махне, ще е добре...
    Иначе и до ден днешен си ги правят в завода на Magna Steyr Австрия!
  • 2 Гост

    9 8 Отговор
    Авторе и off roader да го наречеш , не може да се избегне щатския първообраз Jeep !!!
  • 3 Ьььььь

    9 1 Отговор
    Еееее чак пък всички-...
  • 4 555

    18 1 Отговор
    Едно е сигурно - в БГ всички мразим материала който се вози вътре, даже материалите измежду тях се мразят още повече
  • 5 Филип

    14 7 Отговор
    Тоя джип могат да го карат всички- и чичовци и каки, и пичове, и лелки и ще им върши всякяква работа - кеф ви молове, кафенца, да си го паркирате пред панелката до тротоара, на тротоара или извън него, или на село да си орете с него... Даже с тоя багажник отгоре вуйчо може да кара сеното за оня с коня. Цените зависят от това колко могат да ви излъжат и в сайта ***** започват от две чанти с пари за 35 годишен екземпляр и стигат до сто чанти с пари за екзепляр като на снимките по-горе.

    Сега нямам пищов за двигателите, но мога да ви кажа, че от новите бензинки не стават на газ, по-старите могат на газ, а старите дизели вървят и със свинска урина или мас и с един резервоар могат стигнат от Берлин до Варшава(като скирокото от Топ гиър). По какво ще познаете по-мощните версии? - както винаги съм казвал- по голимите дискове, които струват 6 чанти с пари!

    Вътре на широчина е малко тесничко, но иначе много удобничко... имаме си мулти- воланче при по-новите версии, имаме си жабчица, климатрониче и подлакътниче и даже шибедах за картечницата горе. Отзад могат да седнат и големи батки барабар с бухалките, а в големия багажник може да се натовари цяло семейство китайци, закъсняли с таксите.

    В заключение-ако сте кифла, ловец, рибар, хлебар, пич, чичка или батка, можете да си вземете един такъв Ге-ваген, да си карате семейството, рибата, лаковете, пачките и каквото там се сетите по пътя или извън него и да ви е кеф!

    Коментиран от #16

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Бесен Язовец

    9 4 Отговор
    G- клас го кефят само хора които не са се возили в него като се повозят веднъж после няма да ги кефи вече, кола за охрана и комплексари

    Коментиран от #9

  • 8 onq s konq

    6 1 Отговор
    Ас па не го аресвам що немам толко пари та да си го купим!Даже на Горубляне ходих специално за него ама направо се отчаях!
  • 9 Жоро

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "Бесен Язовец":

    Горе долу си прав. В този сайт някой го възхваляват, но в офроуд форума е обратното, дори има доста негативи и като автомобил за пътищата и за офроуд възможностите му.
  • 10 Нафарфорий

    11 2 Отговор
    Харесвам старата Г класа дет може да мине от всякъде, а не новите мутренски паркетници, на чиито седалки които п*рдят арабски задни*и!!!!!!!!!!!!!
  • 11 ВАГ

    2 2 Отговор
    Щом съществува 38г значи е така.
  • 12 ха ха ха

    4 0 Отговор
    Хубава машина. Нищо, че клипчето е реклама на марка джанти... 😊
  • 13 Иво

    4 0 Отговор
    Момче, какво бълнуваш, какви глупости пишеш, ако G-Wagen може по който и да е критерий да се причисли към паркетните джипки, то тогава не съществуват НЕ-паркетни джипки.

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Алфа Ромео

    1 4 Отговор
    Страхотен е, само трябва да се пазите от унищожителя на Г-класи, Тойота Приус.
  • 16 Алфа Ромео

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Филип":

    Оригинален си кат магазин за един лев....
  • 17 Кибик

    4 0 Отговор
    Като седна вътре неволно си спомням за Джугана който карах в казармата.
  • 18 гост

    1 1 Отговор
    Големите производители на автомобили ще трябва да плащат многомилиардни глоби заради неспособността си да се справят със строгите европейски лимити за емисиите на въглероден диоксид, определени за 2021 година. „Само четири от 11 производителя на автомобили се очаква да постигнат целта за емисиите на CO2 в ЕС до 2021 година; останалата част ще са изправени пред значителни глоби“, заявиха изследователи от британската фирма PA Consulting.

    Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г.

    „Повечето производители на автомобили ще бъдат наказани“, казват консултантите. Особено това важи за германските производители, които често предлагат по-големи, по-замърсяващи двигатели, смятат авторите на изследването.

    Нищо друго освен революция в автомобилната индустрия няма да спаси тези производители, смятат анализаторите.
  • 19 гост

    1 1 Отговор
    Немските BMW, Volkswagen и Daimler, американската Ford, италианско-американската Chrysler, френската PSA и Hyundai от Южна Корея няма да смогнат да вкарат емисиите от своите коли в определените норми в границите на уречения срок. Хапчето обаче ще бъде особено горчиво за компанията-майка на Peugeot PSA, която ще пропусне целите си заради неотдавнашното закупуване на немската Opel от General Motors.

    Volkswagen би могла да получи наказание в размер на 1,7 милиарда евро, докато сметката за Fiat Chrysler може да достигне 1,2 милиарда, показват прогнозите.

    Volvo, Toyota, Renault-Nissan и Jaguar Land Rover се очаква да изпълнят целите си за CO2.

    Германски производители на автомобили обявиха „порой“ от електрически модели за следващите години, тъй като скандалите с емисиите на дизеовите двигатели през последните 2 години съсипаха имиджа им, но това няма да е достатъчно да намалят „сметката“ си за надвишавнето на лимитите за CO2. Новата технология ще пристигне твърде късно на пазара и няма да спаси фирмите от тежките санкции през 2021 г.