Един от най-очакваните модели на германците от BMW е на крачка от стъпването на улицата в готов вариант. Във Франкфурт видяхме прототипът на модела, който изглеждаше много предизвикателно, но явно готовата версия наистина ще прилича много на него или поне за това говорят последните снимки.
Основните детайли, които говорят за това разбира се са светлините. Фаровете, които се изтеглят над капака и стоповете, които красиво кореспондират със страничната линия.
BMW имаха славата, че не обичат много смелите и предизвикателни дизайнерски решения, но явно има промяна в тази посока и то голяма - и 8-Series и X7 допълват тезата ни.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г.
„Повечето производители на автомобили ще бъдат наказани“, казват консултантите. Особено това важи за германските производители, които често предлагат по-големи, по-замърсяващи двигатели, смятат авторите на изследването.
Нищо друго освен революция в автомобилната индустрия няма да спаси тези производители, смятат анализаторите.
22:29 01.10.2017
2 гост
Volkswagen би могла да получи наказание в размер на 1,7 милиарда евро, докато сметката за Fiat Chrysler може да достигне 1,2 милиарда, показват прогнозите.
Volvo, Toyota, Renault-Nissan и Jaguar Land Rover се очаква да изпълнят целите си за CO2.
Германски производители на автомобили обявиха „порой“ от електрически модели за следващите години, тъй като скандалите с емисиите на дизеовите двигатели през последните 2 години съсипаха имиджа им, но това няма да е достатъчно да намалят „сметката“ си за надвишавнето на лимитите за CO2. Новата технология ще пристигне твърде късно на пазара и няма да спаси фирмите от тежките санкции през 2021 г.
22:30 01.10.2017