Last news in Fakti

1 Октомври, 2017 21:37 2 744 2

BMW Z4 показа очи

Един от най-очакваните модели на германците от BMW е на крачка от стъпването на улицата в готов вариант. Във Франкфурт видяхме прототипът на модела, който изглеждаше много предизвикателно, но явно готовата версия наистина ще прилича много на него или поне за това говорят последните снимки.

Основните детайли, които говорят за това разбира се са светлините. Фаровете, които се изтеглят над капака и стоповете, които красиво кореспондират със страничната линия.

BMW имаха славата, че не обичат много смелите и предизвикателни дизайнерски решения, но явно има промяна в тази посока и то голяма - и 8-Series и X7 допълват тезата ни.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    1 3 Отговор
    Големите производители на автомобили ще трябва да плащат многомилиардни глоби заради неспособността си да се справят със строгите европейски лимити за емисиите на въглероден диоксид, определени за 2021 година. „Само четири от 11 производителя на автомобили се очаква да постигнат целта за емисиите на CO2 в ЕС до 2021 година; останалата част ще са изправени пред значителни глоби“, заявиха изследователи от британската фирма PA Consulting.

    Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г.

    „Повечето производители на автомобили ще бъдат наказани“, казват консултантите. Особено това важи за германските производители, които често предлагат по-големи, по-замърсяващи двигатели, смятат авторите на изследването.

    Нищо друго освен революция в автомобилната индустрия няма да спаси тези производители, смятат анализаторите.
  • 2 гост

    2 3 Отговор
    Немските BMW, Volkswagen и Daimler, американската Ford, италианско-американската Chrysler, френската PSA и Hyundai от Южна Корея няма да смогнат да вкарат емисиите от своите коли в определените норми в границите на уречения срок. Хапчето обаче ще бъде особено горчиво за компанията-майка на Peugeot PSA, която ще пропусне целите си заради неотдавнашното закупуване на немската Opel от General Motors.

    Volkswagen би могла да получи наказание в размер на 1,7 милиарда евро, докато сметката за Fiat Chrysler може да достигне 1,2 милиарда, показват прогнозите.

    Volvo, Toyota, Renault-Nissan и Jaguar Land Rover се очаква да изпълнят целите си за CO2.

    Германски производители на автомобили обявиха „порой“ от електрически модели за следващите години, тъй като скандалите с емисиите на дизеовите двигатели през последните 2 години съсипаха имиджа им, но това няма да е достатъчно да намалят „сметката“ си за надвишавнето на лимитите за CO2. Новата технология ще пристигне твърде късно на пазара и няма да спаси фирмите от тежките санкции през 2021 г.