Голяма част от българите предпочитат автомобили на старо от премиум марки, като не се замислят за разходите, които ще ги съпровождат след покупката на такъв автомобил. Сега ще ви покажем две лимузини, които могат да се намерят у нас на сравнително ниски цени, а в същото време са различни от "конфекцията" Audi, BMW и Mercedes, но също така изглеждат "баровски", а на фона на алтернативите поддръжката им може да се определи като приемлива.
Jaguar XJ
Не са много марките, които могат да произвеждат една и съща луксозна лимузина в продължение на 20 години и резултатът да е достатъчно добър през цялото време. Jaguar XJ е пример за класицизъм на четири колела. След 2003-а аристократичната британска лимузина се произвежда с алуминиева каросерия и е относително безпроблемна. Дизеловите двигатели са с две турбини и са съвместна разработка на Ford и Peugeot Citroen, докато бензиновите модификации са собствена разработка на Jaguar и могат да бъдат намерени в модели на Lincoln и дори Aston Martin. Учудващо, последните са по-добри.
Volkswagen Phaeton
Тази кола е най-евтиният вариант да се доближиш до Bentley, но с емблемата на Volkswagen. Phaeton e голям и плюшен, но въпреки това не успява да се доближи до S-класата, 7 серия и А8. За разлика от тях обаче, тази кола се произвежда на ръка в завода на марката в Дрезден, където стартира и производството на Bentley, преди то да бъде преместено в Англия. Очаквано, тази кола е относително безпроблемна, като дизеловия V10 е най-труден и скъп за обслужване. Системата за адаптивно окачване изисква смяна и на 4-те амортисьора, дори само един да е за боклука.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антон
Същото като някой с бмв на 15 год. да разправя че е същото като ролс ройс. Ах българския ганя ще ти разправя врели некипели само и само да си мисли че баровец, защото кара бракувана баровска кола, може би пета употреба, но задължително да бъде премиум в неговоте очи. А тя морга. И задължително премиума спрян пред панелката, иначе не си актуален
Коментиран от #2, #7, #10, #31, #42, #43
09:52 10.12.2017
2 Гост
До коментар #1 от "Антон":
Няма ли на друго място къде да си избиваш комплексите? Ти ли плащаш парите за кола на хората, та си тръгнал да плюеш, хейтърче?Иначе и двете коли са страхотни, но ако Jaguar е XJR, a Phaeton е W12 или V10 - другите двигатели са недоразумения за кола над 2-2,5 тона.
Лошото е, че само смяна на масло отива към 1000 лева, а комплект гуми е минимум 1500 лева.
Коментиран от #3, #8
09:56 10.12.2017
3 Антон
До коментар #2 от "Гост":
Просто ми е кеф да гледам как ганя се гърчи и защитава “безценния” си премиум автомобил, който не му отговаря на нивото.Не е лошо че смяната на масло и гуми са такива цифри.дори комплект гуми с джанти едно поне 3500 лв. няма да те оправят. лошо е че дохода ти не отговаря на стандарта за такъв автомобил след като ти прави впечатление смяна на масло веднъж годишно и два компмекта гуми с джанти на 3-4 години, като дори ако пазиш джантите може да ги имаш и за още една серия от 3-4 години.
Коментиран от #4, #5, #9
10:13 10.12.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Косматия
До коментар #3 от "Антон":
Викаш жантите ако ги намеря за 600 пари съм се прецакал че не са купени за 4000 ли.?или е нередно щом караш такава кола да не купиш жантите от корекома ?маслото е 20 пари литъра у сервиза алди побира около 8 9 литра имаш 2 филтъра и къде ги виде 1000лв за масло?или ако се грижа за колата си аз и тва е нещо лошо щото от мен по добре нема кои да се грижи щото за сервиза съм оня глупак с парите дето ся ше му ги земем без да знае че му наливаме масло същото като куфланда 30 пари за 6 литра и филтрите са китаиски за 3 пари в опаковка правено у германия ама там у центъра на берлина хахахахКоментиран от #6
10:39 10.12.2017
6 Гост
До коментар #5 от "Косматия":
Ако говориш за V10 Phaeton, 2 филтъра са ти само на купето и 2 въздушни филтъра - по 100 лева всеки. Да не говорим, че е и с два акумулатора и датчик при смяната им за 700 лева.Не знам къде видя, че ще минеш с под 1000 лева за смяна на масло и всички филтри на V10 и W12?
10:51 10.12.2017
7 Fenasi Kerim
До коментар #1 от "Антон":
VW Phaeton и Bentley Continental се произвеждат на една и съща база и с еднакви скорости и част от материалите и двигателите също са еднакви!11:23 10.12.2017
8 Кичо
До коментар #2 от "Гост":
Интересно ми е да разбера на база на какво изчисли, че смяна на масло на VW Phaeton W12 излиза 1000 лв? За пример ще ти дам този клип: https://www.youtube.com/watch?v=BDpxNWSNqyoВъпросното масло от клипа в туба от 4 л ти излиза 60 лв...взимат се 3 туби, за които ще платиш 180 лв. Филтърът ти ще струва 30-40 лв максимум.Слагам и нулирането на сервизния режим още 20-30 лв с компютър. А смяната на маслото не се различава от всяка друга кола и може да ти го направят и в кварталния сервиз за 15-20 лв...така че, нещо тази цена не ти се връзва.
Коментиран от #11, #19, #45
11:30 10.12.2017
9 Relax
До коментар #3 от "Антон":
Успокой се приятел. Какво роптаеш, Българския комплекс винаги ще те тресе. Гроб е автолбил, който такива като теб ме могат да потдържат и после оставят на следващия да се оправя. Няма значение на колко е години е колата щом ти доставя удоволствие. Няма нищо по приятно да видиш добре запазен автомобил от независимо от годината на чроизводство и класа. Ти не си критерий който да определя кой автомобил е гроб или е премиум според това, и че като е на 20 години е гроб. КАТО НЯМАШ ПАРА не се изразявай неподготвен. Не плащам данък обществено мнение особено заради такива като теб, който е решил да определя сдандарти на гол г.з. Аман от клоуни. Имал съм Phaeton 4.2 който се оказа сравнително надежден защото успя да оцелее предишни два собственика които са решили, че потдръжката му е като на Ford Focus. Прекрасен автомобил. Комфорт. Ако някой се замисля за покупка на такъв, то варианта е само 4.2.Коментиран от #15, #20
11:49 10.12.2017
10 Мsux
До коментар #1 от "Антон":
Очаквах, че има някакви по-смислени коментари.1. VW Phaeton се прави на платформата на Bentley
2. VW Phaeton се прави на ръка - въпроса ми е колко други модели и марки се правят на ръка. Освен Ролс Ройс, Bentley ?
3. Карам сравнително нова кола в голфовия клас.Единствения плюс който мога да изтъкна е , че не се чупи.
- вози твърдо
- слаба шумоизолация
- отвратителна музика
- слабата шумоизолация + гадната музика = влизат паразитни шумове в купете като карам с 80 и с комбинация от гадната музика = не мога да разбера какво слушам.
Просто съм отвратен, не ми е кеф да я карам, пуснах си колата за продажба.
Предпочитам да си взема Файтон за 10-12 хиляди и да си приготвя някакви пари за ремонти и обслужване, но поне ще карам КОЛА, а не пластмасов боклук.
Първия коментар от "Антон". Който е дал 3 с чанти с пари няма как да каже, че кара "народната" кола?. Тия глупости дето си ги изредил какво общо имат с колите по-горе? Ето, аз съм човек който не иска да се прави на тарикат и т.н. а просто иска да му е удобно. По-новите коли от нисък клас возят толкова твърдо и неприятно, че като направиш 200километра по разни гадни пътища и слизаш като пиян от колата. Аз искам това да го избегна.
Ганьо ли съм аз? или тарикат?
Коментиран от #51
11:55 10.12.2017
11 Гост
До коментар #8 от "Кичо":
Ти прочете ли какво написах? Като сменяш масло, не сменяш ли филтри?2 горивни филтъра - 100 лева: https://chastite.com/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-BOSCH-1457431718-p1350780.html
Филтър на купе - 100 лева: https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B5-mann-filter-vw-phaeton-3d2-5.0-v10-tdi-4motion-cuk35000-2-g20231c76-i9541754.html
Двата въздушни филтъра - 70 лева: https://www.autopower.bg/%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-mann-filter-vw-phaeton-3d2-5.0-v10-tdi-4motion-c23109-g20231c73-i9534850.ht
Ти ако искаш не му сменяй маслото и филтрите, но ако му вземеш нормално и препоръчително масло, ще ти е поне 300 лева. Масления филтър може да намериш и за 40 лева, но като сметнеш всичко, си отива към едни 800 лева, от мен да мине не е 1000 :)))))))))
12:03 10.12.2017
12 Антон
Чета и виждам че няма бъдеще в тази държава!
Ганя си купува файтон и сам си сменя маслото, ганя купува ужким премиум кола ама сам лежи под нея. Това са автомобили които се предполага че собственика е костюмар, който просто закарва колата си в оторизирания сереиз и пие едно кафе докато се обслужва!
А мантрите че файтон е като бентли, знаете къде да си го заврете. Файтон е спрян от производство защото производителя не печели от колата. А защо не печели, защото на vw не му отива да се сравнява с топ лимузоните, В РЕЗУЛТАТ НЯМА ПРОДАЖБИ !!!
Това е все едно пежо, ситроен , форд или хюндай дс решат да правят кола конкурораща ес класа. Хаха вие ще си купите луксозен опел на цена на ес класс или други от класа
Вервайте си!
Коментиран от #13
12:50 10.12.2017
13 Гост
До коментар #12 от "Антон":
Спри се, че ставаш смешен! Хората ти пишат факти, ти се държиш като дете, тропкайки с краче и държейки се като пълен комплексар!Това, че Phaeton е спрян от производство, не означава, че не е на базата на Bently, още повече, че го прави един концерн!
Разбираш ли колко нелеп изглеждаш с това си изказване?
Пък кой как поддържа колата си, си е лично негов проблем, стига да е технически изправен разбира се.
13:03 10.12.2017
14 Алфа Ромео
13:08 10.12.2017
15 Антон
До коментар #9 от "Relax":
Гроб е автомобил, които такива като теб си купуват - незнаен подред собственик, поддръжка с части от автоморгата или китайски аналози, ужким висок клас, но на 500-600-700 хил.км., на който с китайски тестери е ръчкан компютъра за да бъде излъган поредния български андрешко, че колата е на малко колометри.като видят цените на резервните части в представителството и реват, а пък се качили на луксозна кола, която предполага съвсем друг стандарт на живот.
Защо мислите че в България е пълно с коли по автокъщите на 5-6 год. По старите не ги коментирам въобще. Напълнило се с такива автомобили защото белия човек в европа ги е върнал и си е купил новия им модел. Тези са останали за продажба, карани, карани...
Само наш андрешко раздъждава като мизерник - купувам си кола и трябва да бъде вечна. Поддържайте дръгелите, нормалните хора ги поддържат гаранционно 3-5 год. и започват да се оглеждат за нова. А вие тука робувайте на ламарината, обикаляйте за части, ама тази част ще пасне ли защото е от фейслифта, а мойта е преди, ама ще видя в олх за някоя ударена кола, да вземем от там част, ама в моргата частите са по тънки.
Като ви чета разсъжденията вие не сте дорасли дори и на конски впряг да се возите, коментирате фаетони и агуари.
Коментиран от #16
13:16 10.12.2017
16 Гост
До коментар #15 от "Антон":
До кога ще пишеш едни и същи простотии и лъжи?Нито в Германия, нито във Франция хората карат само нови коли!
Ако караш нов боклук, колко ти излиза смяна на масло и филтри? Колко ти излиза каското?
Като се качиш в 10-годишен XJ или Phaeton, пак ела ми обяснявай колко са зле!
Коментиран от #21
13:24 10.12.2017
17 kick
13:54 10.12.2017
18 Мартин
Коментиран от #22
14:57 10.12.2017
19 Антон 1
До коментар #8 от "Кичо":
Какъв филтър 30-40 лева !За каната “Брита “ ли имаш предвид ?
Защо смятате само литрите масло по левовете !
Във фирмен сервиз , където се плаща и труд все пак :) , заедно с четири филтъра нямам да е под 1000 лв -
Аз на БМВ при дилъра ,докато колата беше в гаранция сменяха маслото с филтрите 930 лв с ДДС !
Сега в сервиз на БОШ , 500 лева!
Казват ,че филтрите били същата марка МАН и БОШ , каквото ми слагали и във фирмения сервиз , както и маслото Кастрол 5W 40 !
Аз пък сега ги сменям на 10 к , а не на 25 к и съм си спокоен .
Ама филтър 30-40 лв , може , ама за Рено , Пежо и т.н
15:01 10.12.2017
20 Антон 1
До коментар #9 от "Relax":
Добър коментар брато !!!15:03 10.12.2017
21 guest
До коментар #16 от "Гост":
Напълно съм съгласен с теб.Относно прехвалените супер изгодни лизинги на запад: на практика човек не си купува нова кола, а я наема. При това има огромно ограничение на годишня пробег и като го надхвърлиш плащаш доста скъпо. По-изгодно човек да закупи нов автомобил без никви лизинги, но много малко хора могат да си го позволят(лекари, счетоводители, ИТ). Много хора на запад, които се возят в нови автомобили, всъщост ползват служебните си коли. Само че в този случай се плащат по-високи данъци на заплатата и човек пак е н@36@н.
15:05 10.12.2017
22 Гост
До коментар #18 от "Мартин":
Имал бил С6 от 2003 г. - хахахахахаЯ ни обясни какво общо има с Phaeton???
И аз имах Jaguar X-type, но поддръжката му няма нищо общо с XJ.
15:12 10.12.2017
23 Мартин
Коментиран от #26
15:13 10.12.2017
24 Мартин
15:15 10.12.2017
25 оффф
15:40 10.12.2017
26 Антон
До коментар #23 от "Мартин":
Мда не съм технически грамотен по коли, защото не съм автоинжинер, ама и вие не се. Не знам защо си мислите че сте? карам коли топ модели , в гаранция. Много рядко се е случвало да трябва да ходи до сервиза за нещо непредвидено. На поршето ми първа смяна на масло е след 2 год или 30 хил.км, което настъпи първо. Още не е дошла, а и като гледам с какво темпо му въртя километрите може и скоро да не станат 30 хил.Всяка нова кола независимо от марката се продава с гтп за 3 год., след което минаваш гтп и важи още 2 год. И какво се получава - за 5 години имаш един технически преглед, летни гуми с джанти, зимни гими с джанти, колата е в гаранция, брокерите ти за каското и гражданска ти идват на крак в офиса за подновяване, като излезе нов модел те канят на коктейл и презентация, преди 2-3 седмици бях на предсравянето на новия кайен, миналия месец на летището в лесново изкарахме буталата на цялата гама на амг,с техни инструктури на организирано събитие от мерц, които амг обикалят цяла европа и ги шпорат яко, и после някой пишман гъзар ще си го купи и ще вика то е ново само на 20 хил.ама 20 хил. Направено от 1000 човека, все в червената зона на оборотите.някой ден си купиш нещо по-добро та да разбереш какво е кола висок клас, а не морга била висок клас някога.
А оня с гаранционното бмв и масла по 1000 лв. ще му кажа че новите бмв - та се продават в пакет обслужване така че първите пет години нямаш отношение с масла филтри ит .н. Само наливаш и караш.
Разби
Коментиран от #28, #29
15:42 10.12.2017
27 Антон 1
А , колата съм я купил втора употреба от дилъра в Speyer -Германия !
Беше още гаранционна , но нямаше пакет за обслужване , защото следващото ми обслужване беше вече в удължената гаранция . В БГ ми смениха само малкото турбо , когато се счупи , по гаранция естествено , не съм плащал нищо !
Колата я купих на 30 % от цената и съм доволен !
Малкото турбо, така или иначе е консуматив в повечето нови коли , но няма забавяне при ускорение , нали !
Бях с бюджет за наточена нова Октавия или Ф11 на 2 г !
Ами избрах Ф11 , нещо не ми допадна Шкодата !
Имам доходи да поддържам колата , каско , простотии , карам само със скъпи гуми -задължително !
Е , кажи бе ОНЯ , къде сгреших ?
15:57 10.12.2017
28 Антон 1
До коментар #26 от "Антон":
Освен това пакета за обслужване има лимит от 100 000 км !16:04 10.12.2017
29 Антон 1
До коментар #26 от "Антон":
Да поясня !Коментар 27 е специално за тебе , адаш !
16:06 10.12.2017
30 гнида
16:28 10.12.2017
31 Empty
До коментар #1 от "Антон":
Антон- съгласен съм с теб. Ще добавя само: представи си само как Б.Г. / бай Ганьо/ идлиза тежко от един Джаг XJ нов внос със десен волан, изтупан с новия си анцунг с 3 ленти в едната ръка ММ 100 в другата АйФон с пукнат дисплей. Доволен! И как не? Преди 30 мин. си е сменил маслото пред блока с любимата ватенка.Който се познае да цъкне по един минус😉
Коментиран от #33
16:34 10.12.2017
32 пас
- ако си купуваш стара кола без намерение или възможност да работиш поне малко по нея, недей.
- това за 1000лв смяна на масло ме уби. значи, вярно че 10л хубаво масло не е евтино, но един ОЕМ филтър колко може да ти излезе? ти значи на всеки 7-8 хиляди километри ще сменяш масло, маслен филтър, въздушен филтър и горивен филтър? всичкото това на сервиз?
момчета, който от вас се срамува или смята за ганьовско да се работи по личното МПС, моля директно на терминал 1. като видите в бленуваната германия колко върви смяната на масло, накладки и други консумативи, много бързо ще легнете под колата. ;)
17:01 10.12.2017
33 Антон 1
До коментар #31 от "Empty":
Коментирате крайности !Какво му е лошото на висок -среден клас автомобил , на 1.5-2 г , още в гаранция , купена от хора които могат да я поддържат адекватно , без да им тежи ?
Коментиран от #34, #40
17:05 10.12.2017
34 Empty
До коментар #33 от "Антон 1":
Никакъв!Само да може да поддържа адекватно, а именно без компромиси от гуми, спирачки,окачване и т.н. За да не бъде опасен за себе си и другите участници в движението по пътищата.
Коментиран от #35
17:10 10.12.2017
35 Антон 1
До коментар #34 от "Empty":
Е , да де !Допуснете , че има и такива случай !
А иначе, има хора дето не подържат адекватно , каквото и да купят .
Моя Джи Пи например си купува трета нова кола и сменя масло само докато го задължава гаранцията и после само долива ,докато я продаде !
Италиянска работа .
Това му е лошото да купуваш втора употреба , признавам !
До 1.5-2 г. обаче , от дилър в Германия , “премиум селекшън “с още 2-2.5 г гаранция , на половин цена и после поддържаш само във фирмен сервиз , поне докато изтече гаранцията !
После има читави сервизи БОШ , Дунев и т.н , що да не продължа там !
Други по сложни и специфични части само е дилура . Аз например и дисковете и накладките само при дилъра ги сменям .
И така ....!
Коментиран от #36
17:24 10.12.2017
36 Empty
До коментар #35 от "Антон 1":
Като за начало аз не поддържам автомобилът си в бг. Просто от известно време живея в Германия. Плаче ми се като чета каква мурафети прилагат хората в бг за да им излезе по 'тънкана' и резултатите са на лице. Колко са жертвите в пътни катастрофи в бг от началото на годината? Немците щото са прости и нищо не разбират от коли без значение, че произвеждат обръщат внимание на такива детайли, които в българия се смятат за напълно ненужни и откровено глупави.Вуйчо ми си купи чисто нов SUV в бг. С гаранции гаранционен сервиз и т.н. Но! Без сервизна книжка!!! Защо?
17:37 10.12.2017
37 Джентълменът русофил
Коментиран от #38
17:52 10.12.2017
38 Антон 1
До коментар #37 от "Джентълменът русофил":
За А8 малко бъркаш , ама поговори с някой който е имал и това и онова , па тогава говори !Аз съм фен на Мерцедес и ми става много тъжно като чуя от хора /защото аз съм нямал / имали и S klass и 7 er -последни модели /някой дори фенове на Мерца / и кажат ,че Аудото е по добро !
На мен може би ми харесва повече новата S клас ,ама тая година във Франкфурт гледах новата А8 - доста добре изглежда !
Иначе 7ер се шофира като по голяма 5ер , лесно и леко !
18:16 10.12.2017
39 Антон 1
18:17 10.12.2017
40 Антон
До коментар #33 от "Антон 1":
За това съм съгласен. Спестяваш доста пари и караш съвременен автомобил.Аз не разбирам това да имаш примерно 20 хил . бюджет за кола и вместо да купиш нещо на 1-2-3 год. среден клас кола, отиваш и се мяташ на един файтон, джаг, ес класа или някакви подобни коли, които чакат да източат бюджета ти. И се започва весело побългаряване.....
18:55 10.12.2017
41 Патриот
Защото всеки знае подръжката им ориентировъчно на какви цени е, а който може да си позволи подръжката им, може да си позволи хубав нов автомобил от премиум марка.
Това рязко намалява шанса за продажба и съответно цената
19:02 10.12.2017
42 Shmeker
До коментар #1 от "Антон":
Майтап няма ама познавам поне 3-ма алфиста, които разправят че алфите били малки ферарита...19:12 10.12.2017
43 Кобрата
До коментар #1 от "Антон":
Това дето го казваш, не е измислено от българин, ако ти си го чул, от устата на българин, не значи, че е измислено от него.Все пак автомобилите са от един концерн и са сходи, само където Bentley-то е по-висок клас.
Също както и Audi-то е VW от по-висок клас... И VW е тестовото муле на Audi, същото е и с Bentley... И повярвай, това не го е измислил българин, просто такава е политиката на концерна VAG и така работят швабите.
Коментиран от #46
19:57 10.12.2017
44 Джентълменът русофил
20:35 10.12.2017
45 Токова е
До коментар #8 от "Кичо":
Масло 13.5литра минимум събира ,филтри,климатик и 750 лева в зависимост от сервиза!21:18 10.12.2017
46 Антон
До коментар #43 от "Кобрата":
Карайте си файтоните и си мислите че е бентли:) все пак мислите не струват пари.Отидете при някое бентли и само като хванете дръжката на вратата ще усетите разликата, седалки, комфорт и т.н няма смисъл да се коментират.
А и пазарът им показа червен картон на файтоните -няма продажби, никой не дава пари за бентли с емблема на vw нали?
Коментиран от #50
21:32 10.12.2017
47 ъъъъ
Коментиран от #48
21:33 10.12.2017
48 Антон 1
До коментар #47 от "ъъъъ":
А ти какво шофираш ?22:21 10.12.2017
49 ВАГ
Мога да кажа ,че Фаетона е супер удобен и за возене и за каране ,Лексус трудно могат да направят такъв клас автомобил.
23:11 10.12.2017
50 Кобрата
До коментар #46 от "Антон":
Ти стигни до Phaeton пък тогава мисли за Bentley...Въпросът е, че повечето разбирачи дето коментират тук, не могат и Phaeton да си позволят...
Коментиран от #58
23:21 10.12.2017
51 Р38
До коментар #10 от "Мsux":
Мsux попита : Ганьо ли съм аз? или тарикат?Веднага ти отговарям : Ти си същия, като 99% от коментаторите тук - обикновен ганьо, който се мисли за тарикат...
Това, че (евентуално, де), можеш да извадиш 10-15 бона за кошница на старо, не те прави тарикат!
Коментиран от #55
02:33 11.12.2017
52 Драйвър
Коментиран от #54
02:40 11.12.2017
53 Алди 8
Къде видехте хиляди левове за части?карам премиум автомобил с жени на частите като на останалите таратаики
02:48 11.12.2017
54 Гост
До коментар #52 от "Драйвър":
Я кажи на колко ракии написа тази тъпотия? Пък и в 2:40 часа, какво ли друго може да напишеш, освен за лимОзини?!Сравненията на Phaeton с Bentley викаш са жалки, а. Ами май жалкия си ти:
"The Phaeton's platform, the Volkswagen Group D1 platform, was shared with the Bentley Continental GT and Bentley Continental Flying Spur."
Я ни кажи колко Ягуара си карал, че пишеш подобни лъжи, колко много се разваляли?
Хайде изчезни при лимОзините - бухахахахахаха
08:10 11.12.2017
55 Ейв
До коментар #51 от "Р38":
Ти пук си от единият процент , които все ново коли си купуват , много добре поддържат и после след година , три , четери ни ги продават на нас цървулите на 25-30 % от цената .Ама нали си баровец и поддържаш отлично , ние сме спокойни !
Благодарим ти !
08:31 11.12.2017
56 фен
10:17 11.12.2017
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Антон
До коментар #50 от "Кобрата":
Хехе,Ако си направиш труда да изчетеш нещо от предишните ми постове по темата и не си фунционално неграмотен , ще разбереш едната ми кола каква е.
Другата и на жена ми няма да ги коментирам, но спокойно може да приемем че файтона съм го задминал десетки пъти.
Успех!
Коментиран от #59, #62, #63, #64
12:32 11.12.2017
59 Гост
До коментар #58 от "Антон":
Я, как сам се издаваш кой си, г-н "Функционално неграмотен"!Нали имаше дизел 100 к.с. който много вървеше - хахахахахаха
Извинявай, но щерката ли ти купи новото Кайенче, да влизаш в завоите с 200, г-н Електрик - бухахахахахаха
Колко мъка има по света само, колко мъка!!!
Коментиран от #60
14:15 11.12.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 filo
До коментар #58 от "Антон":
Жена ли! Мислех, че си ученик.20:23 11.12.2017
63 Кобрата
До коментар #58 от "Антон":
Да, ясна ми е работата - Тука всички карате последен модел автомобили от завода с найлончета на седалките...Тук всички много знаете и много разбирате. И всички сте мултимилионери, ама само тука, на компа да се хвалиш, а иначе броиш жълтите стотинки да събереш за един хляб. Тези ги обяснявай на баба си, на мен картинката българска ми е ясна като бял ден.
Виждам кво карат 98% от българите като изляза навън.
А и като гледам какви отговори получаваш от останалите хора, явно само ти си вярваш, че си "големият патрон"
14:03 12.12.2017
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 гощо
07:27 13.12.2017
66 гощо
07:36 13.12.2017
67 Пешо
П.С.
Гаранция,че имам сигурно 5 пъти повече пари и имоти от теб,но не изпитвам нужда да го показвам и карам стара (на 15 г.) тойота корола и съм помогнал на толкова хора финансово колкото ти сигурно нямаш косми на г.за.
20:49 04.02.2018