10 Декември, 2017 09:45 32 458 67

2 баровски, но евтини лимузини на старо

  • лимузини-
  • автомобили на старо
2 баровски, но евтини лимузини на старо - 1

Голяма част от българите предпочитат автомобили на старо от премиум марки, като не се замислят за разходите, които ще ги съпровождат след покупката на такъв автомобил. Сега ще ви покажем две лимузини, които могат да се намерят у нас на сравнително ниски цени, а в същото време са различни от "конфекцията" Audi, BMW и Mercedes, но също така изглеждат "баровски", а на фона на алтернативите поддръжката им може да се определи като приемлива.

Jaguar XJ

2 баровски, но евтини лимузини на старо


Не са много марките, които могат да произвеждат една и съща луксозна лимузина в продължение на 20 години и резултатът да е достатъчно добър през цялото време. Jaguar XJ е пример за класицизъм на четири колела. След 2003-а аристократичната британска лимузина се произвежда с алуминиева каросерия и е относително безпроблемна. Дизеловите двигатели са с две турбини и са съвместна разработка на Ford и Peugeot Citroen, докато бензиновите модификации са собствена разработка на Jaguar и могат да бъдат намерени в модели на Lincoln и дори Aston Martin. Учудващо, последните са по-добри.

Volkswagen Phaeton

2 баровски, но евтини лимузини на старо


Тази кола е най-евтиният вариант да се доближиш до Bentley, но с емблемата на Volkswagen. Phaeton e голям и плюшен, но въпреки това не успява да се доближи до S-класата, 7 серия и А8. За разлика от тях обаче, тази кола се произвежда на ръка в завода на марката в Дрезден, където стартира и производството на Bentley, преди то да бъде преместено в Англия. Очаквано, тази кола е относително безпроблемна, като дизеловия V10 е най-труден и скъп за обслужване. Системата за адаптивно окачване изисква смяна и на 4-те амортисьора, дори само един да е за боклука.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон

    78 102 Отговор
    Хаха, смях смях, vw се доближавал до бентли. Как пък един път собственик на бентли не каза бентлито ми е vw. Смях смях.
    Същото като някой с бмв на 15 год. да разправя че е същото като ролс ройс. Ах българския ганя ще ти разправя врели некипели само и само да си мисли че баровец, защото кара бракувана баровска кола, може би пета употреба, но задължително да бъде премиум в неговоте очи. А тя морга. И задължително премиума спрян пред панелката, иначе не си актуален

    Коментиран от #2, #7, #10, #31, #42, #43

  • 2 Гост

    63 24 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Няма ли на друго място къде да си избиваш комплексите? Ти ли плащаш парите за кола на хората, та си тръгнал да плюеш, хейтърче?

    Иначе и двете коли са страхотни, но ако Jaguar е XJR, a Phaeton е W12 или V10 - другите двигатели са недоразумения за кола над 2-2,5 тона.
    Лошото е, че само смяна на масло отива към 1000 лева, а комплект гуми е минимум 1500 лева.

    Коментиран от #3, #8

  • 3 Антон

    48 29 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Просто ми е кеф да гледам как ганя се гърчи и защитава “безценния” си премиум автомобил, който не му отговаря на нивото.
    Не е лошо че смяната на масло и гуми са такива цифри.дори комплект гуми с джанти едно поне 3500 лв. няма да те оправят. лошо е че дохода ти не отговаря на стандарта за такъв автомобил след като ти прави впечатление смяна на масло веднъж годишно и два компмекта гуми с джанти на 3-4 години, като дори ако пазиш джантите може да ги имаш и за още една серия от 3-4 години.

    Коментиран от #4, #5, #9

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Косматия

    36 12 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Викаш жантите ако ги намеря за 600 пари съм се прецакал че не са купени за 4000 ли.?или е нередно щом караш такава кола да не купиш жантите от корекома ?маслото е 20 пари литъра у сервиза алди побира около 8 9 литра имаш 2 филтъра и къде ги виде 1000лв за масло?или ако се грижа за колата си аз и тва е нещо лошо щото от мен по добре нема кои да се грижи щото за сервиза съм оня глупак с парите дето ся ше му ги земем без да знае че му наливаме масло същото като куфланда 30 пари за 6 литра и филтрите са китаиски за 3 пари в опаковка правено у германия ама там у центъра на берлина хахахах

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    26 15 Отговор

    До коментар #5 от "Косматия":

    Ако говориш за V10 Phaeton, 2 филтъра са ти само на купето и 2 въздушни филтъра - по 100 лева всеки. Да не говорим, че е и с два акумулатора и датчик при смяната им за 700 лева.
    Не знам къде видя, че ще минеш с под 1000 лева за смяна на масло и всички филтри на V10 и W12?
  • 7 Fenasi Kerim

    56 8 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    VW Phaeton и Bentley Continental се произвеждат на една и съща база и с еднакви скорости и част от материалите и двигателите също са еднакви!
  • 8 Кичо

    24 12 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Интересно ми е да разбера на база на какво изчисли, че смяна на масло на VW Phaeton W12 излиза 1000 лв? За пример ще ти дам този клип: https://www.youtube.com/watch?v=BDpxNWSNqyo
    Въпросното масло от клипа в туба от 4 л ти излиза 60 лв...взимат се 3 туби, за които ще платиш 180 лв. Филтърът ти ще струва 30-40 лв максимум.Слагам и нулирането на сервизния режим още 20-30 лв с компютър. А смяната на маслото не се различава от всяка друга кола и може да ти го направят и в кварталния сервиз за 15-20 лв...така че, нещо тази цена не ти се връзва.

    Коментиран от #11, #19, #45

  • 9 Relax

    17 6 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Успокой се приятел. Какво роптаеш, Българския комплекс винаги ще те тресе. Гроб е автолбил, който такива като теб ме могат да потдържат и после оставят на следващия да се оправя. Няма значение на колко е години е колата щом ти доставя удоволствие. Няма нищо по приятно да видиш добре запазен автомобил от независимо от годината на чроизводство и класа. Ти не си критерий който да определя кой автомобил е гроб или е премиум според това, и че като е на 20 години е гроб. КАТО НЯМАШ ПАРА не се изразявай неподготвен. Не плащам данък обществено мнение особено заради такива като теб, който е решил да определя сдандарти на гол г.з. Аман от клоуни. Имал съм Phaeton 4.2 който се оказа сравнително надежден защото успя да оцелее предишни два собственика които са решили, че потдръжката му е като на Ford Focus. Прекрасен автомобил. Комфорт. Ако някой се замисля за покупка на такъв, то варианта е само 4.2.

    Коментиран от #15, #20

  • 10 Мsux

    48 7 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Очаквах, че има някакви по-смислени коментари.
    1. VW Phaeton се прави на платформата на Bentley
    2. VW Phaeton се прави на ръка - въпроса ми е колко други модели и марки се правят на ръка. Освен Ролс Ройс, Bentley ?
    3. Карам сравнително нова кола в голфовия клас.Единствения плюс който мога да изтъкна е , че не се чупи.
    - вози твърдо
    - слаба шумоизолация
    - отвратителна музика
    - слабата шумоизолация + гадната музика = влизат паразитни шумове в купете като карам с 80 и с комбинация от гадната музика = не мога да разбера какво слушам.
    Просто съм отвратен, не ми е кеф да я карам, пуснах си колата за продажба.
    Предпочитам да си взема Файтон за 10-12 хиляди и да си приготвя някакви пари за ремонти и обслужване, но поне ще карам КОЛА, а не пластмасов боклук.

    Първия коментар от "Антон". Който е дал 3 с чанти с пари няма как да каже, че кара "народната" кола?. Тия глупости дето си ги изредил какво общо имат с колите по-горе? Ето, аз съм човек който не иска да се прави на тарикат и т.н. а просто иска да му е удобно. По-новите коли от нисък клас возят толкова твърдо и неприятно, че като направиш 200километра по разни гадни пътища и слизаш като пиян от колата. Аз искам това да го избегна.
    Ганьо ли съм аз? или тарикат?

    Коментиран от #51

  • 11 Гост

    10 10 Отговор

    До коментар #8 от "Кичо":

    Ти прочете ли какво написах? Като сменяш масло, не сменяш ли филтри?

    2 горивни филтъра - 100 лева: https://chastite.com/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-BOSCH-1457431718-p1350780.html

    Филтър на купе - 100 лева: https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B5-mann-filter-vw-phaeton-3d2-5.0-v10-tdi-4motion-cuk35000-2-g20231c76-i9541754.html

    Двата въздушни филтъра - 70 лева: https://www.autopower.bg/%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-mann-filter-vw-phaeton-3d2-5.0-v10-tdi-4motion-c23109-g20231c73-i9534850.ht

    Ти ако искаш не му сменяй маслото и филтрите, но ако му вземеш нормално и препоръчително масло, ще ти е поне 300 лева. Масления филтър може да намериш и за 40 лева, но като сметнеш всичко, си отива към едни 800 лева, от мен да мине не е 1000 :)))))))))
  • 12 Антон

    14 28 Отговор
    Хахах
    Чета и виждам че няма бъдеще в тази държава!
    Ганя си купува файтон и сам си сменя маслото, ганя купува ужким премиум кола ама сам лежи под нея. Това са автомобили които се предполага че собственика е костюмар, който просто закарва колата си в оторизирания сереиз и пие едно кафе докато се обслужва!
    А мантрите че файтон е като бентли, знаете къде да си го заврете. Файтон е спрян от производство защото производителя не печели от колата. А защо не печели, защото на vw не му отива да се сравнява с топ лимузоните, В РЕЗУЛТАТ НЯМА ПРОДАЖБИ !!!
    Това е все едно пежо, ситроен , форд или хюндай дс решат да правят кола конкурораща ес класа. Хаха вие ще си купите луксозен опел на цена на ес класс или други от класа
    Вервайте си!

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    23 5 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Спри се, че ставаш смешен! Хората ти пишат факти, ти се държиш като дете, тропкайки с краче и държейки се като пълен комплексар!
    Това, че Phaeton е спрян от производство, не означава, че не е на базата на Bently, още повече, че го прави един концерн!
    Разбираш ли колко нелеп изглеждаш с това си изказване?
    Пък кой как поддържа колата си, си е лично негов проблем, стига да е технически изправен разбира се.
  • 14 Алфа Ромео

    11 12 Отговор
    Страхотен е Джага, удължения Пасат не знам що са го сложили тук, няма как нещо произведено от VW да е оригинално и отличаващо се от конфекцията.
  • 15 Антон

    18 24 Отговор

    До коментар #9 от "Relax":

    Гроб е автомобил, които такива като теб си купуват - незнаен подред собственик, поддръжка с части от автоморгата или китайски аналози, ужким висок клас, но на 500-600-700 хил.км., на който с китайски тестери е ръчкан компютъра за да бъде излъган поредния български андрешко, че колата е на малко колометри.
    като видят цените на резервните части в представителството и реват, а пък се качили на луксозна кола, която предполага съвсем друг стандарт на живот.
    Защо мислите че в България е пълно с коли по автокъщите на 5-6 год. По старите не ги коментирам въобще. Напълнило се с такива автомобили защото белия човек в европа ги е върнал и си е купил новия им модел. Тези са останали за продажба, карани, карани...
    Само наш андрешко раздъждава като мизерник - купувам си кола и трябва да бъде вечна. Поддържайте дръгелите, нормалните хора ги поддържат гаранционно 3-5 год. и започват да се оглеждат за нова. А вие тука робувайте на ламарината, обикаляйте за части, ама тази част ще пасне ли защото е от фейслифта, а мойта е преди, ама ще видя в олх за някоя ударена кола, да вземем от там част, ама в моргата частите са по тънки.
    Като ви чета разсъжденията вие не сте дорасли дори и на конски впряг да се возите, коментирате фаетони и агуари.

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    23 6 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    До кога ще пишеш едни и същи простотии и лъжи?
    Нито в Германия, нито във Франция хората карат само нови коли!
    Ако караш нов боклук, колко ти излиза смяна на масло и филтри? Колко ти излиза каското?
    Като се качиш в 10-годишен XJ или Phaeton, пак ела ми обяснявай колко са зле!

    Коментиран от #21

  • 17 kick

    8 0 Отговор
    Имах XJ 3.2 sport, много мазна кола, но не вървеше, като за 211к.с.
  • 18 Мартин

    14 3 Отговор
    Имах С6 от 2003 с 4.2 мотор и А6 с 2.7бт и двата мотора имаха по евтини части от някои на 2.0 тди, качествени масла с филтри бяха на цената на масло за 1.9 тди пд. Имат и мнооого скипи части. Но основното маслса филтри и ремъци бяха на супер приемливи цени. Докато преди да ги взема такива дървени философи ме убеждават как накладките им били 1000лв,дисковете по 2000 ,масла и филтри 1000лв. Така че хора който не са подържали такава кола е най хубаво да не дават мнения и да не заблуждават хората.

    Коментиран от #22

  • 19 Антон 1

    8 9 Отговор

    До коментар #8 от "Кичо":

    Какъв филтър 30-40 лева !
    За каната “Брита “ ли имаш предвид ?

    Защо смятате само литрите масло по левовете !
    Във фирмен сервиз , където се плаща и труд все пак :) , заедно с четири филтъра нямам да е под 1000 лв -
    Аз на БМВ при дилъра ,докато колата беше в гаранция сменяха маслото с филтрите 930 лв с ДДС !
    Сега в сервиз на БОШ , 500 лева!
    Казват ,че филтрите били същата марка МАН и БОШ , каквото ми слагали и във фирмения сервиз , както и маслото Кастрол 5W 40 !
    Аз пък сега ги сменям на 10 к , а не на 25 к и съм си спокоен .
    Ама филтър 30-40 лв , може , ама за Рено , Пежо и т.н
  • 20 Антон 1

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "Relax":

    Добър коментар брато !!!
  • 21 guest

    5 4 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Напълно съм съгласен с теб.

    Относно прехвалените супер изгодни лизинги на запад: на практика човек не си купува нова кола, а я наема. При това има огромно ограничение на годишня пробег и като го надхвърлиш плащаш доста скъпо. По-изгодно човек да закупи нов автомобил без никви лизинги, но много малко хора могат да си го позволят(лекари, счетоводители, ИТ). Много хора на запад, които се возят в нови автомобили, всъщост ползват служебните си коли. Само че в този случай се плащат по-високи данъци на заплатата и човек пак е н@36@н.
  • 22 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Мартин":

    Имал бил С6 от 2003 г. - хахахахаха
    Я ни обясни какво общо има с Phaeton???
    И аз имах Jaguar X-type, но поддръжката му няма нищо общо с XJ.
  • 23 Мартин

    15 5 Отговор
    Ей Антоне Кви части иска искаш да купи човек който кара файтон на 15г. Естествено ,че алтернативни ,а не оригинални от представителство или от морга , това е кола която струва 10 бона,заслужава ли си да купиш отигинално окачване за 8к??? Тези коли са били за бизнесмени преди 12 13г ,сега костюмарите който пият кафе докато им правят обслужване каарат а8ци и с класи за 300 бона. Заключението ми е ,че ти си един паляк който е технически неграмотен и лишен от всякаква логика за нещата

    Коментиран от #26

  • 24 Мартин

    2 4 Отговор
    4.2бензиновия мотор е същия като този във файтон, като не визирам 8 10 и 12 цилиндровата вртси, но мисълта ми беше съвсем в друга посона , която ти не вдяна
  • 25 оффф

    5 6 Отговор
    Абе хора имам панамера 4с 2011 год,смяната на маслото ми е 650 всичко.Какви 1000 лв говорите за тея стари кошници...
  • 26 Антон

    5 10 Отговор

    До коментар #23 от "Мартин":

    Мда не съм технически грамотен по коли, защото не съм автоинжинер, ама и вие не се. Не знам защо си мислите че сте? карам коли топ модели , в гаранция. Много рядко се е случвало да трябва да ходи до сервиза за нещо непредвидено. На поршето ми първа смяна на масло е след 2 год или 30 хил.км, което настъпи първо. Още не е дошла, а и като гледам с какво темпо му въртя километрите може и скоро да не станат 30 хил.Всяка нова кола независимо от марката се продава с гтп за 3 год., след което минаваш гтп и важи още 2 год. И какво се получава - за 5 години имаш един технически преглед, летни гуми с джанти, зимни гими с джанти, колата е в гаранция, брокерите ти за каското и гражданска ти идват на крак в офиса за подновяване, като излезе нов модел те канят на коктейл и презентация, преди 2-3 седмици бях на предсравянето на новия кайен, миналия месец на летището в лесново изкарахме буталата на цялата гама на амг,с техни инструктури на организирано събитие от мерц, които амг обикалят цяла европа и ги шпорат яко, и после някой пишман гъзар ще си го купи и ще вика то е ново само на 20 хил.ама 20 хил. Направено от 1000 човека, все в червената зона на оборотите.
    някой ден си купиш нещо по-добро та да разбереш какво е кола висок клас, а не морга била висок клас някога.
    А оня с гаранционното бмв и масла по 1000 лв. ще му кажа че новите бмв - та се продават в пакет обслужване така че първите пет години нямаш отношение с масла филтри ит .н. Само наливаш и караш.
    Разби

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Антон 1

    5 4 Отговор
    Оня си има “ ник “ , баровец !
    А , колата съм я купил втора употреба от дилъра в Speyer -Германия !
    Беше още гаранционна , но нямаше пакет за обслужване , защото следващото ми обслужване беше вече в удължената гаранция . В БГ ми смениха само малкото турбо , когато се счупи , по гаранция естествено , не съм плащал нищо !
    Колата я купих на 30 % от цената и съм доволен !
    Малкото турбо, така или иначе е консуматив в повечето нови коли , но няма забавяне при ускорение , нали !
    Бях с бюджет за наточена нова Октавия или Ф11 на 2 г !
    Ами избрах Ф11 , нещо не ми допадна Шкодата !
    Имам доходи да поддържам колата , каско , простотии , карам само със скъпи гуми -задължително !
    Е , кажи бе ОНЯ , къде сгреших ?
  • 28 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Освен това пакета за обслужване има лимит от 100 000 км !
  • 29 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Да поясня !
    Коментар 27 е специално за тебе , адаш !
  • 30 гнида

    3 0 Отговор
    Само не разбрах какво му е лошото да можеш да си смениш маслото на д-ля сам ? Или да си смениш филтрите . Сега си ги сменям на моите коли (нещо като хоби ) Дори мислих да си взема шприц за скоростната кутия и диференциала . Ако си купя премиум автомобил , ставам ганю , защото имам познания и възможности да си обслужа аутото ли ? Не визирам автоматичната трансмисия , защото нямам познания и нужните машини за смяна на маслото и ! Относно маслата , съм на мнение , че 50% са преработени или ментета независимо от цената или доставчика ! Там имам опит ....
  • 31 Empty

    15 16 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Антон- съгласен съм с теб. Ще добавя само: представи си само как Б.Г. / бай Ганьо/ идлиза тежко от един Джаг XJ нов внос със десен волан, изтупан с новия си анцунг с 3 ленти в едната ръка ММ 100 в другата АйФон с пукнат дисплей. Доволен! И как не? Преди 30 мин. си е сменил маслото пред блока с любимата ватенка.

    Който се познае да цъкне по един минус😉

    Коментиран от #33

  • 32 пас

    6 1 Отговор
    какви са тия простотии? мога да говоря само за х308, но:

    - ако си купуваш стара кола без намерение или възможност да работиш поне малко по нея, недей.

    - това за 1000лв смяна на масло ме уби. значи, вярно че 10л хубаво масло не е евтино, но един ОЕМ филтър колко може да ти излезе? ти значи на всеки 7-8 хиляди километри ще сменяш масло, маслен филтър, въздушен филтър и горивен филтър? всичкото това на сервиз?

    момчета, който от вас се срамува или смята за ганьовско да се работи по личното МПС, моля директно на терминал 1. като видите в бленуваната германия колко върви смяната на масло, накладки и други консумативи, много бързо ще легнете под колата. ;)
  • 33 Антон 1

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "Empty":

    Коментирате крайности !
    Какво му е лошото на висок -среден клас автомобил , на 1.5-2 г , още в гаранция , купена от хора които могат да я поддържат адекватно , без да им тежи ?

    Коментиран от #34, #40

  • 34 Empty

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антон 1":

    Никакъв!
    Само да може да поддържа адекватно, а именно без компромиси от гуми, спирачки,окачване и т.н. За да не бъде опасен за себе си и другите участници в движението по пътищата.

    Коментиран от #35

  • 35 Антон 1

    1 3 Отговор

    До коментар #34 от "Empty":

    Е , да де !
    Допуснете , че има и такива случай !
    А иначе, има хора дето не подържат адекватно , каквото и да купят .
    Моя Джи Пи например си купува трета нова кола и сменя масло само докато го задължава гаранцията и после само долива ,докато я продаде !
    Италиянска работа .

    Това му е лошото да купуваш втора употреба , признавам !
    До 1.5-2 г. обаче , от дилър в Германия , “премиум селекшън “с още 2-2.5 г гаранция , на половин цена и после поддържаш само във фирмен сервиз , поне докато изтече гаранцията !

    После има читави сервизи БОШ , Дунев и т.н , що да не продължа там !
    Други по сложни и специфични части само е дилура . Аз например и дисковете и накладките само при дилъра ги сменям .
    И така ....!

    Коментиран от #36

  • 36 Empty

    0 4 Отговор

    До коментар #35 от "Антон 1":

    Като за начало аз не поддържам автомобилът си в бг. Просто от известно време живея в Германия. Плаче ми се като чета каква мурафети прилагат хората в бг за да им излезе по 'тънкана' и резултатите са на лице. Колко са жертвите в пътни катастрофи в бг от началото на годината? Немците щото са прости и нищо не разбират от коли без значение, че произвеждат обръщат внимание на такива детайли, които в българия се смятат за напълно ненужни и откровено глупави.
    Вуйчо ми си купи чисто нов SUV в бг. С гаранции гаранционен сервиз и т.н. Но! Без сервизна книжка!!! Защо?
  • 37 Джентълменът русофил

    8 10 Отговор
    За Ягуара спор няма, но защо сте сложили този кривак Фолксваген. По начало на Ауди и Фолксваген не им отива да са лимузини. Дори БМВ 7-ма серия едва се вмества в класацията на лимузините. Ще попитате "Ама как така". Ами много просто. Това са коли произвеждани в нисък клас и шофирани от простолюдието и изведнъж - ХОП, ние правим ли лимузини, подоходни и хеликоптери. Не става така в живота, просто не става. За всичко се иска израстване, надграждане и стил. А реномето на тези марки е: ние сме сладникави и икономични малолитражки с дизайн на сапунерки. Докато Мерцедес и Ягуар крещят - ние сме сериозни зверове с дебели ламарини и мощни бензинови агрегати и не допускаме компромис на пътя и в бизнес средите. Среден клас за гореопоменатоте немски баракуди ДА, лимузини - В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ. Никой уважаващ себе си бизнесмен няма да се вози в лимузина с марката Ауди, Фауве или Опел. Е, освен ако не е гей.

    Коментиран от #38

  • 38 Антон 1

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "Джентълменът русофил":

    За А8 малко бъркаш , ама поговори с някой който е имал и това и онова , па тогава говори !
    Аз съм фен на Мерцедес и ми става много тъжно като чуя от хора /защото аз съм нямал / имали и S klass и 7 er -последни модели /някой дори фенове на Мерца / и кажат ,че Аудото е по добро !
    На мен може би ми харесва повече новата S клас ,ама тая година във Франкфурт гледах новата А8 - доста добре изглежда !
    Иначе 7ер се шофира като по голяма 5ер , лесно и леко !
  • 39 Антон 1

    0 4 Отговор
    П.п. Новите Ягуари са голям боклук !
  • 40 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антон 1":

    За това съм съгласен. Спестяваш доста пари и караш съвременен автомобил.
    Аз не разбирам това да имаш примерно 20 хил . бюджет за кола и вместо да купиш нещо на 1-2-3 год. среден клас кола, отиваш и се мяташ на един файтон, джаг, ес класа или някакви подобни коли, които чакат да източат бюджета ти. И се започва весело побългаряване.....
  • 41 Патриот

    0 1 Отговор
    Тези лимузини и за това са си скъпи на пазара втора ръка.
    Защото всеки знае подръжката им ориентировъчно на какви цени е, а който може да си позволи подръжката им, може да си позволи хубав нов автомобил от премиум марка.
    Това рязко намалява шанса за продажба и съответно цената
  • 42 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Майтап няма ама познавам поне 3-ма алфиста, които разправят че алфите били малки ферарита...
  • 43 Кобрата

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Това дето го казваш, не е измислено от българин, ако ти си го чул, от устата на българин, не значи, че е измислено от него.
    Все пак автомобилите са от един концерн и са сходи, само където Bentley-то е по-висок клас.
    Също както и Audi-то е VW от по-висок клас... И VW е тестовото муле на Audi, същото е и с Bentley... И повярвай, това не го е измислил българин, просто такава е политиката на концерна VAG и така работят швабите.

    Коментиран от #46

  • 44 Джентълменът русофил

    5 7 Отговор
    Ама вижте, тук не може да има изключения. Лимозините биват Линкълн, Кадилак, Ролс, Мерцедес, Бентли, Ягуар, БМВ(донякъде), а ауди А8 и Фолксваген са като китайски реплики - лъскави, но миришат на шир потреба. В тях липсва съвкупността от елегантен стил и класически дизайн. Проблемът тръгва още от емблемата на автомобила.
  • 45 Токова е

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Кичо":

    Масло 13.5литра минимум събира ,филтри,климатик и 750 лева в зависимост от сервиза!
  • 46 Антон

    4 6 Отговор

    До коментар #43 от "Кобрата":

    Карайте си файтоните и си мислите че е бентли:) все пак мислите не струват пари.
    Отидете при някое бентли и само като хванете дръжката на вратата ще усетите разликата, седалки, комфорт и т.н няма смисъл да се коментират.
    А и пазарът им показа червен картон на файтоните -няма продажби, никой не дава пари за бентли с емблема на vw нали?

    Коментиран от #50

  • 47 ъъъъ

    0 2 Отговор
    Кочини...

    Коментиран от #48

  • 48 Антон 1

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "ъъъъ":

    А ти какво шофираш ?
  • 49 ВАГ

    3 1 Отговор
    Разни "граждани -столичани" от селски произход ,коментират VW , били им казали ,че били селски и сега хвалят разни други марки (без да са ги карали).
    Мога да кажа ,че Фаетона е супер удобен и за возене и за каране ,Лексус трудно могат да направят такъв клас автомобил.
  • 50 Кобрата

    10 1 Отговор

    До коментар #46 от "Антон":

    Ти стигни до Phaeton пък тогава мисли за Bentley...
    Въпросът е, че повечето разбирачи дето коментират тук, не могат и Phaeton да си позволят...

    Коментиран от #58

  • 51 Р38

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Мsux":

    Мsux попита : Ганьо ли съм аз? или тарикат?

    Веднага ти отговарям : Ти си същия, като 99% от коментаторите тук - обикновен ганьо, който се мисли за тарикат...

    Това, че (евентуално, де), можеш да извадиш 10-15 бона за кошница на старо, не те прави тарикат!

    Коментиран от #55

  • 52 Драйвър

    4 3 Отговор
    Баровците дето карат нови лимозини в гаранция и спорят с хлапетата в графата за коментари под статията ще ги помоля да освободят компа на баща си,масово средната класа караме 10 годишни коли ама са си наши,не на родителите ни!Иначе и двата автомобила са ПЪЛНИ БОКЛУЦИ!Не случайно са ЕВТИНИ!Файтона е най големия търговски и финансов провал на Фолксваген и те самите го признават,това е евтина версия на Ауди А8 и сравненията с Бентли са ЖАЛКИ!Що се отнася до Ягуар ще цитирам Джереми Кларксън:"Британския автомобил е една лошо изпълнена добра идея"Който е карал Джаг знае за какво говоря-караш два дни и започва да влиза в сервизен режим и се движи с 20 км,този проблем се отстранява с пореден скъп ремонт,общо взето е кола за балъци и мазохисти!

    Коментиран от #54

  • 53 Алди 8

    3 3 Отговор
    Наскоро купих предни дискове за алди а8 2003 година 4.2 бензин дисковете са сйщите ка останалите двигатели на алди и на файтона с изключение на ес 8 модела с керамичните дискове та дисковете са 120 лв брой и са марка jurid немски а предните накладки са 70 лв за двете колела задните са ми 29 лв накладките като са същите за ваген транспортера с двигател 1.9, 2.5тди и алди а6 3.2 мотора а задните дискове за алдито ми идват на 90 лв броя
    Къде видехте хиляди левове за части?карам премиум автомобил с жени на частите като на останалите таратаики
  • 54 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #52 от "Драйвър":

    Я кажи на колко ракии написа тази тъпотия? Пък и в 2:40 часа, какво ли друго може да напишеш, освен за лимОзини?!
    Сравненията на Phaeton с Bentley викаш са жалки, а. Ами май жалкия си ти:
    "The Phaeton's platform, the Volkswagen Group D1 platform, was shared with the Bentley Continental GT and Bentley Continental Flying Spur."

    Я ни кажи колко Ягуара си карал, че пишеш подобни лъжи, колко много се разваляли?

    Хайде изчезни при лимОзините - бухахахахахаха
  • 55 Ейв

    5 0 Отговор

    До коментар #51 от "Р38":

    Ти пук си от единият процент , които все ново коли си купуват , много добре поддържат и после след година , три , четери ни ги продават на нас цървулите на 25-30 % от цената .
    Ама нали си баровец и поддържаш отлично , ние сме спокойни !
    Благодарим ти !
  • 56 фен

    0 5 Отговор
    Айде и аз да кажа, Фаетона е много кола от класа на Мерцедес S класа. Докато БМВ 7 е само голямо и луксозно от вън, вътре е колкото пасат. За А8 нямам мнение не съм имал. Обслужването на всички е скъпо, мойте бяха по оперативен лизинг.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Антон

    1 5 Отговор

    До коментар #50 от "Кобрата":

    Хехе,
    Ако си направиш труда да изчетеш нещо от предишните ми постове по темата и не си фунционално неграмотен , ще разбереш едната ми кола каква е.
    Другата и на жена ми няма да ги коментирам, но спокойно може да приемем че файтона съм го задминал десетки пъти.
    Успех!

    Коментиран от #59, #62, #63, #64

  • 59 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #58 от "Антон":

    Я, как сам се издаваш кой си, г-н "Функционално неграмотен"!
    Нали имаше дизел 100 к.с. който много вървеше - хахахахахаха
    Извинявай, но щерката ли ти купи новото Кайенче, да влизаш в завоите с 200, г-н Електрик - бухахахахахаха

    Колко мъка има по света само, колко мъка!!!

    Коментиран от #60

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 filo

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Антон":

    Жена ли! Мислех, че си ученик.
  • 63 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Антон":

    Да, ясна ми е работата - Тука всички карате последен модел автомобили от завода с найлончета на седалките...
    Тук всички много знаете и много разбирате. И всички сте мултимилионери, ама само тука, на компа да се хвалиш, а иначе броиш жълтите стотинки да събереш за един хляб. Тези ги обяснявай на баба си, на мен картинката българска ми е ясна като бял ден.
    Виждам кво карат 98% от българите като изляза навън.
    А и като гледам какви отговори получаваш от останалите хора, явно само ти си вярваш, че си "големият патрон"
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 гощо

    2 1 Отговор
    АУДИ,БМВ И МЕРЦЕДЕС били конфекция ахахаха дай боже всеки му да се вози в такава конфекция!!! Понеже са конфекция затота се опитват да сравняват Файтона с тях! Като споменах Файтон двама мой близки имаха в времето такива коли. Едната беше 4,2 бензи другата 3,0 тди. Много приятни коли малко тежка електроника с по два акумулатора! Ягуара е ясен,както се казва за английските коли те са много лошо изпълнение на иначе една добра идея!!!
  • 66 гощо

    2 0 Отговор
    Виждам върви някакъв безумен спор,че файтона бил като Бенлито! Ами Бентли е по добре тапициран файтон да не кажа Супърб! Лично съм виждал с очите си блъснато Бентли,виждаха се всякакви компуненти с щампи Шкода и WV!!! Такива са нещата колите са близки правени с еднакви части! Тези неща ги знаем само ние тука в БГ все да не ни минат все сме хитреци! На вън никой не го е.е кара си според стандарта каквото може!!!
  • 67 Пешо

    1 0 Отговор
    Не знам,но тук сте го обърнали на мерене на п.шки кой колко кинти имал и ква кола карал. Особено пък този Антон. Като караш по-скъпа кола, това не те прави по-добър ,а най-малкото по-наивен,защото хвърляш пари по ламарини,които са само разход ,а не инвестиция. На колко деца помогна,които имаха нужда от пари за операции, колко къщи построи на хора, на които придошлите води отнесоха къщите и още са без дом? Покажи се първо като човек,а не кат г.вно,защото в тия ламарини нито се с.ре,н.то се спи и вместо да хвърляш пари за глупости ( което безспорно си е твое право ), вземи слез на планената Земя.
    П.С.
    Гаранция,че имам сигурно 5 пъти повече пари и имоти от теб,но не изпитвам нужда да го показвам и карам стара (на 15 г.) тойота корола и съм помогнал на толкова хора финансово колкото ти сигурно нямаш косми на г.за.