Този, доста интересен електромобил, отдавна е в полезрението на специалистите, но сега от компанията учудиха всички със заявените динамични характеристики на колата. Става дума за тайванската фирма XING Mobility, която вече е готова със своя първи електрически суперкар Miss R.
По думите на хора от XING Mobility, иновацията ще е по-бърза, както от новата Tesla Roadster 2020, така и от новото хърватско чудо Rimac C_Two. Двуместният XING Miss R разполага с четири електродвигателя, системната мощност на които е 1 мегават (1 360 к.с.).
Максималният въртящ момент също е чудовищен - 1 720 Нм. С тези ТТ данни лекият спортен SUV ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за... 1.8 секунди! Максималната скорост обаче не е толкова впечатляваща - 270 км/ч. Що се отнася до автономен пробег, то той също не е особено голям - 250 километра.
Автомобилът обаче печели с пневматичното си окачване, което променя клиренса в зависимост от пътните условия, както и със системата за бърза смяна на батерията. От компанията планират да пуснат 20 такива всъдехода през следващата 2019 година, като цената на един Miss R ще е $1 млн.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 И какво толкова
За съвременните батерии един мегават мощност не е никакъв проблем. Ако нямаш подходящ мощен електродвигател за един мегават, слагаш 2 броя по 500 киловата или 4 броя по 250 киловата. То е като да сглобяваш Lego. Подобни "новини" ще започнат да зачестяват.
Коментиран от #2
11:11 18.04.2018
2 Японеца
До коментар #1 от "И какво толкова":
Това съвсем скоро 50г. ли значи,Защото с немските ДВГ, още не могат да бият рекорда на GTR oт 2.7сек.
Коментиран от #3, #4
11:43 18.04.2018
3 гост
До коментар #2 от "Японеца":
А къде видя да се споменава ДВГ или си говорим така , по принцип ?? И какви 50 г те тресат , като вече всяка седмица има представяния на ЕЛЕКТРОМОБИЛИ над 1000 Квт ??12:23 18.04.2018
4 И какво толкова
До коментар #2 от "Японеца":
При автомобилите с ДВГ трябва да спазваш много изисквания за да постигнеш добро ускорение. Трябва ти мощен двигател с добър въртящ момент и ниско тегло.При електромобилите въртящият момент си идва по подразбиране и рождение. Остава да осигуриш достатъчно мощност за всеки един килограм, а това също не е проблем следователно въобще не мислиш за теглото. До 100 километра в час дори аеродинамика не ти трябва. С други думи ти трябват малко пари и гараж, където да сглобиш автомобил от части които се продават свободно.
При двигателите с вътрешно горене, да извадиш 1000 коня си е мъка, да не говорим за 1000 киловата.
Коментиран от #5
13:43 18.04.2018
5 smeh
До коментар #4 от "И какво толкова":
Чакаме те на Драг фестовете в Сливен тогава да поставиш рекорд за най-бърза електричка. Щом ти требе само гараж и малко пари да сглобиш 1000кс електричка ахаххахаха. Просто като прочета поредната глупост знам вече, че си я написал ти.ТИ ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО СТРУВА САМО КАРЕТО С ПОЛУОСКАТА ДЕТО ДА ДЪРЖИ НА ТЕЯ КОНЕ И НЮТОНИ?
Щял да сглобява нашия, технически неграмотен 1000кс леле леле.
Коментиран от #6, #7, #8
20:21 18.04.2018
6 Антиелектрика
До коментар #5 от "smeh":
Ти сега ли го разбра многониковия г-н функционална неграмотност, че пише само простотии?То всъщност си пише, че това двуместно нещо ще струва 1 млн. $, почти колкото е бюджета на всеки гаражен тунинг майстор, нали - хахахахахаха
Иначе оня с тунингования Москвич, прави секунда по-добро време на 400 метра от прехвалената Тесла, пък целия тунинг е по-евтин от тъпата и тежка батерия.
Но простотиите му край нямат и за това просто не трябва да му се обръща внимание.
Коментиран от #10
21:32 18.04.2018
7 Антиелектрика
До коментар #5 от "smeh":
https://fakti.bg/avto/291654-da-izvadish-800-kona-ot-motora-na-star-moskvichЕто с колко малко пари, може да се разплаче всяка "наточена" електричка.
21:35 18.04.2018
8 И какво толкова
До коментар #5 от "smeh":
Каретата и полуоските на Москвича да не би да са предвидени за 800 коня?Мисълта ми беше, че ти трябват много по-малко пари за да създадеш мощен електромобил от нулата отколкото да проектираш и създадеш дори само двигателят с вътрешно горене и трансмисията с един мегават мощност, който да ускорява за 1,8 секунди.
Ако на един електромобил му трябват яки полуоски и карета, за подобно ускорение на един двигател с вътрешно горене му трябва съединител, скоростна кутия и система против приплъзване на колелата при потегляне.
При четири електродвигателя, по един на всяко колело, всички режими се управляват само софтуерно с пренаписване на една програмка.
Ако беше толкова лесно и евтино както приказваш за ДВГ, Bugatti нямаше да продават автомобилите си за милиони и въпреки това на загуба.
Коментиран от #9
08:52 19.04.2018
9 smeh
До коментар #8 от "И какво толкова":
То по тая логика с Бугатито мога да наместя и Тесла, щото и те продават на загуба. Само дето при Бугати не им пука за загубите, а колата е направена с цел ПРЕСТИЖ и да демонстрират на какво са СПОСОБНИ последните технологии и инжинерите във ВАГ групата.А за мощен електромобил и проектирането му, не си мисли, че е толкова лесно при наличието на такова тегло. И понеже тепърва ще трябва да ги разработват за разлика от ДВГ, които просто надграждат технологията, цените им дълго време ще са като на Римак и Мис Р.
И какво си се хванал за това ускорение 0-100 не мога да разбера. Никой вече не го гледа като РЕАЛЕН показател за вървежа на колата. До 100 не ти трябва и кой знае каква мощност, а сцепление и ниско тегло. Това е outdated мерило, когато колите бяха по слаби и имаше секунди разлика. Сега хората мерят 0-200, че и даже 0-300. Кажи ми там 1000 коньовата електричка къде е?
11:10 19.04.2018
10 smeh
До коментар #6 от "Антиелектрика":
Ахахах дивашки е Москвича. А относно бюджета разбира се, че е като за гаражен тунинг майстор, стига той да е мъжа на Гинка :). К'во са 1мио за нащ'а фирма.А електрика го нападнах, защото специално с тунинга съм доста на ТИ и като всеки, който е минал по тоя път ще заявя, че граница за мощността няма, тя е там където свършва банковата сметка. Затова и така се изсмях за 1000кс, че е без пари стига да е на ток. То не е само да ги имаш, а да можеш да си ги "яздиш".А там трябват спирачки, окачване и т.н, все работи дето ти настръхват космите на г*за, като видиш за каква цифромания иде реч. И никой не те пита, ама ти на ток ли си, че да ти ги даде за без пари.
Коментиран от #11
11:28 19.04.2018
11 И какво толкова
До коментар #10 от "smeh":
Напълно съгласен съм, че 0 до 100 не е кой знае какво мерило. Точно това беше целта на поста ми.Не съм съгласен обаче с твърдението ти, че ускорението до 100 зависело много от теглото. Това е важно за ДВГ но с нисък приоритет при електрическите автомобили, защото може да се компенсира с въртящия момент от нулата и повечко мощност, както вече писах по-горе.
Относно спирането, нали знаеш как се изчислява опитно максималното теоретично ускорение, спрямо сцеплението на гумите при липса на ограничение за въртящ момент и мощност? Чрез спиране от 100 до 0. Колкото е времето за спиране, толкова е и времето за ускорение от 0 до 100. При електромобилите спирането може да стане за толкова време, колкото е времето за ускорение само чрез двигателите без задействане на спирачките. Следователно спирането също ще е ограничено само отстъплението на гумите дори без наличие на на спирачки, да не говорим за сложни и скъпи. Те ще са необходими при високи скорости, а тук си говорим за 0 до 100.
11:51 19.04.2018
12 Поправка
11:54 19.04.2018
13 mediator37
11:56 20.04.2018