Last news in Fakti

24 Февруари, 2012 13:21 3 535 7

АвтоВАЗ минава на вносна стомана

  • автоваз-
  • лада-
  • renault-
  • nissan

Руският автомобилен гигант АвтоВАЗ и най-големият производител на метали в света ArcelorMittal са подписали договор за доставка на поцинкована стомана за каросерийните панели на новите автомобили, построени на платформата Renault B0. Вносният метал ще се използва както за моделите на Лада, така и за колите на алианса Renault-Nissan, съобщава Коммерсантъ.

Новият доставчик е препоръчан от французите, които използват метали от ArcelorMittal отдавна. Качеството на вносната стомана е непостижимо за нито един руски производител, коментират от Волжския автомобилен завод.
 
До края на 2012 г. АвтоВАЗ започва производството на два нови модела, базирани на платформата B0 - комбито Лада Largus и бюджетен седан с марката Nissan. По неофициална информация става дума за Bluebird Sylphy.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стал

    2 0 Отговор
    "Рено" си знае работата.
  • 2 Лада

    3 0 Отговор
    Не точно така, само моделите на Рено и Нисан които ще се правят ще са с такава стомана, така са рекли от алианса, поне засега... едва ли ще подължи дълго това своеволие за хранене на чужда икономика. Другите си остават с руска, която да е чак по нискокачествена от циганската... не вярвам...
    Така пише в руската преса!
  • 3 The Bear

    3 0 Отговор
    Качеството не е непостижимо за руските производители - постижимо е - няма воля и нужда. Ако видят че нямат пазар, веднага ще направят и по-добро качество от циганското на Миттал.
  • 4 nikolai

    0 0 Отговор
    nai nakraq i ladite da probiqt na pazara v evropa bravo na Reno
  • 5 Гошу

    0 0 Отговор
    Мечо,чети малко и руски източници.Ще разбереш какво е нивото на технологичната дисциплина.Много си зле с мат'ряла.Като начало чети http://www.zr.ru/.Анадънму.
  • 6 Нема Бира

    0 1 Отговор
    Най-накрая... Свършили са старите германски каски
  • 7 FMC

    1 0 Отговор
    Значи, понеже се занимавам с ламарини, работил съм с руска, сръбска, румънска, унгарска и полска. А, да, веднъж и гръцка. Разлика винаги има, дори и в ламарината, произведена от един и същи доставчик. Руснаците са на някакво средно ниво, както казват в статията, а поляците са най-напред. Все пак говоря за алуминиева. От стоманата съм се занимавал с украинска преди време и си беше много по-добра от нашата, кремиковска. Чувал съм от колеги, които навремето са работили с ламарина от Западна Европа. казваха, че пее. Така, че това, което пише в статията е вярно. Нека не се доверяваме на гордостта си, защото братушките не могат да направят всичко на 100 % добро. Напротив. Тяхната ламарина е по-скоро на средно ниво. Не знам с каква техника разполагат, но определено е нещо морално остаряло, щом не могат да поддържат качеството. И не дисиплината е виновна за това. както и при нас, виновна е старата и амортизирана техника, която дори в отделни случаи да е нова, е просто морално остаряла и изостанала от западната конкуренция. Примери мога да давам много от действителността, но едва ли има нужда. Всички знаем качеството на една японска или немска кола, както и качеството на една руска.