5 Април, 2010 14:00 11 784 46

АвтоВАЗ модернизира Нива

  • lada 4x4

Руската автомобилна компания АвтоВАЗ направи поредната модерниназация на най-продавания си модел Lada 4x4 (бившата Нива). Промените по модела започнаха още през миналото лято.

Екстериорният дизайн беше леко изменен, с интегрирането на нови елементи, съединителят беше сменен, като за целта беше използван този от Chevrolet Niva, а спирачките и карданния вал бяха модернизирани.

Освен това вече се използва доста по-добра шумоизолация между салона и моторния отсек, както и нова кормилна уредба. Последната позволява много по-лесно придвижване и маневриране в натоварен градски трафик.

Сега инженерите са доработили раздатката и отново кардана. Благодарение на иновациите шумът при движение с висока скорост е силно занижен. Освен това е подобрена и надеждността на трансмисията.

По думи на представители на АвтоВАЗ тези изменения няма да доведат до повишаване на цената на Lada 4x4.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Power

    43 20 Отговор
    Аз имам Лада Нива..и я използвам само за лов..!! Върши идеална работа..!
  • 2 Kr

    29 34 Отговор
    Говори се че Нивата е най-проходимият автомовил мисля че е вярно дано и подобрената версия се окаже сполочлива
  • 3 sanata feeeee

    4 40 Отговор
    nemislq,edno hundai4e santa fe e po dobre,no i teq sa dobri
  • 4 Lexus

    20 35 Отговор
    Заради Дачия Дъстър вече в България никой няма да купи това уродливо съветско изкопаемо. Който се е качвал знае за какво говоря.Че е найпроходимият джип- ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!! Та нивушата няма дори рама!!! Купуваше се досега само заради цената, която вече не е толкова привлекателна.
  • 5 fy

    26 13 Отговор
    Не, че искам да защитавам Нива(карал скоро такава и бях потресен колко е неуправляема в градски условия), но много искам да видя офроуд маршрута където Дъстър ще мине, а Нива ще заседне. :) Найстина много го искам. Нива има истински централен диференциал + понижаващи предавки, докато Дъстър има само многодисков съединител и е 4х4 on demand, докато Нива е full time 4х4. Двете коли просто не са конкуренти....
  • 6 bz

    2 28 Отговор
    Ако Нивата е "full time 4х4", би ли ми обяснил, защо когато забуксува едното предно колело, другото спира да върти?
  • 7 Niko

    19 10 Отговор
    Аз също съм убеден, че що се отнася до проходимост, Дачията е далеч назад - fy го е обяснил добре защо. Тя е просто крос оувър, докъто Нивата има всички характеристики на истинските джипове. На последък доста от т.н. паркетни лъвове също нямат рама (последния пример за който се сещам е новото Соренто). Що се отнася до сглобка и качество на изработка, Нивата си е руски кошмар(както и уазката...) Дано поне тази модернизация я направи поне малко по - поносима. На bz отговарям на въпроса му: Нивата наистина е fuii time, но най- вероятно това което си видял е било ситуация, в която не е бил блокиран централния диференциал.
  • 8 liverpool 1882

    4 17 Отговор
    tazi lada nive ne e mnogo dobra ,no boqta i e perfektna iskam da kaja na sobstvenika i 4e znae kakvo da izbira
  • 9 Power

    18 12 Отговор
    Ако трябва да говорим за проходимост..Ладата се справя префектно ! На нея път не й трябва..но не са се сетили, че вътре ще се возят хора :) ! Като се пораздруса, вътре започва да мирише на бензин, което е лошо ! Иначе за проходимост..искарвал съм й душичката, и мога да кажа, че са малко джиповете, който ще минат през даден терен, през който НИвата няма да може..! Иначе съм решил да я сменя с G-класа :) !!
  • 10 Mr.Zion

    3 17 Отговор
    "Bz" Защото е с независимо окачване! Двете неща нямат нищо общо.
  • 11 h1pno3ui4

    27 21 Отговор
    Хаха говорете каквото си искате за нивата. Нивата може и да не е най-проходимия автомобил но е един от най-проходимите. Нивата ще си остане класика за милиони хора по света които я използват. Нека да няма рама, но когато е започнало производството на нива е била една от най купуванете руски автомобили и продължава да бъде. Когато започва нейното серийно производство разните Сан та фета и шевролети и каквото и да е било друго возилo не са си и представяла да правят всъдеходи 4x4. Всеки си има мнение, а това е моето по въпроса ;) Нищо лично към никого
  • 12 фи

    10 19 Отговор
    bz, това за което питаш е липса на блокажи на предния и задния диф, но Дъстър също ги няма тези тези неща. Не ме разбирай погрешно, аз също с удоволствие бих си купил Дъстър, а Нива просто не съществува като покупка за мен, но качествата и не бива да се подценяват. Всички тези неща, многодискови съединители, Халдекс и прочие са просто компромис. Ниско тегло, по-евтини и прочие. Истинския "джип" има 3 истински дифа и 3 блокажа + понижаващи предавки. Нива е по-близо до това, отколкото Дъстър. :)
  • 13 bz

    10 19 Отговор
    Поне един човек ме разбра какво исках да кажа чрез въпроса си :) Фи, точно това имах предвид :) Не оспорвам качествата на Нивата, определено е изключително проходим автомобил. Карал съм я в дълбок сняг, на пресечен терен и определено не мога да кажа на черното бяло. Само ми беше интересно дали колегите, които коментират им е ясно какво е истинско 4Х4. А ти си го обяснил перфектно. Определено Дъстъра е един кросоувър, който лежи на базата на Кашкай. Е по проходимост на силно пресечен терен няма да бие Нива-та, но колко от нас карат в такива условия? Като изключим офроуд манияците, които си вземат по един стар, но много здрав круйзер или патрол къса база и въпреки перфектната им проходимост им правят хиляди подобрения.
  • 14 Биньо

    14 6 Отговор
    "Ако Нивата е "full time 4х4", би ли ми обяснил, защо когато забуксува едното предно колело, другото спира да върти?" Защото няма блокаж на диференциала! Дъстъра има симулатори на блокаж, вземащи информация от датчиците за АБС и ЕСП, които вършат отлична работа. Пазарът ще покаже дали Нивата ще я бъде, но мен силно ме съмнява. За да са конкурентоспособни, трябва да променят коренно концепцията на колата, да изхвърлят жигуловия двигател, да подобрят спирачките и пътното поведение. Защото асфалтираните пътища стават все повече, а ако там се излага така е обречена. В България отдавна никой не купува нов джип само за офроуд- за целта пазарът е пренаситен с втора ръка Дефендъри, Г-класи и Нисани.
  • 15 AZ

    7 17 Отговор
    Биньо - всички тия подобрения дето си ги написал може да са плюс за он-роад но са минус за офф-роад. Тая каруца /разбирай Нива-та / е доста по-лека от конкуренцията и затова минава там където другите не могат. Има достатъчно клипчета в ю-туб където може ясно да се види какво може нива и какво могат други груби оф-роад джипки. Истината е че сток изпълнение нивата ги бие на офф-роад. Специално за всички коментиращи: http://www.youtube.com/watch?v=-Gq2M62c0vw
  • 16 mercedes

    18 8 Отговор
    ХОРАА какво спорите тука за офроуд , Мерцедес Г-класа е най-добрата джипка за офроуд от 1979г. насам , просто няма джип който да му се опре на офроуд.
  • 17 GNN

    0 15 Отговор
    Има и още един со
  • 18 гнн

    6 14 Отговор
    Има и още един сочен за на- добър и той е Дефендър...
  • 19 ehidniq

    21 10 Отговор
    Момчета, от написаното по-горе разбирам,че много от така "компетентно" изказващите се са виждали "Нива" само на снимка...Имам такава от 5 години и я купих нова.Сега имам и друг офф-роуд автомобил.Ладата е добра като проходимост,защото е къса,лека и с постоянно 4х4.Другото и предимство е,4е частите са евтини за този клас автомобили,а който кара извън пътя знае за какво иде реч...Минуса е,че не е здрава.С малки изключения всички изброени по-горе марки и модели просто не стават дори и за по-разкаляните градски улици:),но кола се купува по предназначение и според джоба...За къси пътувания и лек до среден офф-роуд без да се залага на някакъв комфорт,смятам колата за много добра.
  • 20 pecata

    37 11 Отговор
    ас мисля че за лов е перфектна казвам го от опит
  • 21 dad

    12 15 Отговор
    така е.Нивата си е нива
  • 22 христофор

    17 12 Отговор
    от собствен опит на ловец знам че тежките джипове затъват в рядката кал ако щте да са с най рошавите гуми и блокажи и не излизат никак лесно скоро вадихме един ландровър с фадромата и пак трудно излезе след голяма борба докато около него обикаляше съвсем спокойно едно саморайче и една нива с която пробвахме в началото да го дръпнем
  • 23 mdaaa

    15 8 Отговор
    Не знам за нивата , но купих на жена ми мицубищи аутлендер . Такава порнография на 4х4 няма . За бога братя , не купувайте тази кола , както и кашкай на нисан . Това е подигравка с клиента !
  • 24 BatBoikoBatmobila

    11 8 Отговор
    Това е истинската 4х4 машина !!!
  • 25 Мехмет

    8 15 Отговор
    Цитат:"Нивата ще си остане класика за милиони хора по света които я използват".ха-ха не са произведени досега и 500000 ниви бе умник.инак не е нищо повече от жигулка 4х4
  • 26 КК

    14 7 Отговор
    От опит Г класата на бенц е най отгоре , но който иска да експериментира да пробва с нива. Още повече по удачно за 4х4 е дизел.
  • 27 az

    13 10 Отговор
    нивата си е най- добра.Аз сум се возил в нива и си дърпа като звяр.Качва скали и какво ли друго не.
  • 28 митко

    10 6 Отговор
    не пишете глупости няма по проходим джип от нивата,друг е въпроса за качеството на руските машини
  • 29 СССР

    10 3 Отговор
    ВИШТЕ СЕГА АЗ ПРЕДЛАГАМ ХОРА КОИТО НЕ СА КАРАЛИ ВИСОКО ПРОХОДИМИ АВТОМОБИЛИ ДА НЕ ДАВАТ ОТРИЦАТЕЛНИ МНЕНИЯ ЗА НИВИЧКАТА ТОВА Е ЧУДО НА РУСКАТА ИНЖИНЕРНА МИСЪЛ МНОГО ЗДРАВ МНОГО ПРОХОДИМ НИСКА ЦЕНА ЕВТИНА И ЛЕСНА ПОДРЪЖКА С ДВЕ ДУМИ ДЖИПОВЕТЕ СА ДВА НИВА И СИЧКИ ОСТАНАЛИ
  • 30 BatBoikoBatmobila

    3 4 Отговор
    Колега малко ще те закача за правописа... хи хи хи - виЖте, а не виШте... - инжЕнерна, а не инжИнерна... - подДръжка, а не поДържам... - Всички, а не Сички... Да не говорим точки и запетаии - тц тц много неграмотни хора, имам ОБРЪЩЕНИЕ към модераторите тук... предлагам ви да триете всички постове, в които има сериозни грешки... !??!?!?!!!
  • 31 СССР

    5 2 Отговор
    BatBoikoBatmobila ВИЖ СЕГА НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА СПОРЯ ЗА ПРАВОПИС АЗ НЕ СЪМ УЧИТЕЛ НЯМА И ДА БЪДА КОГАТО СИ ГОТОВ ДА ГОВОРИМ ЗА 4 X 4 ИЛИ АКО ИСКАШ ДА ВИДИШ МАЛКО OFF ROAD ЗАПОВЯДАЙ
  • 32 антиваз

    2 6 Отговор
    Нивата има едно единствено предимство - евтините части, но ремонтите са толкова много, че и това предимство се губи. Ресурсът на Нива, експлоатирана в гранична полиция е около 80 000 км. Високата проходимост също е мит - пълна скръб в кал, в мокър сняг, на лед се върти като обикновено жигули. Не съм карал дръстъра, но режима "lock" от нисан по същество е блокаж.
  • 33 СССР

    4 2 Отговор
    ОТ ТУК НАПИСАНОТО СЪМ СЪГЛАСЕН САМО С ЧЕСТИТЕ РЕМОНТИ НО ТОВА Е ЗАЩОТО ВСЕКИ Е МАЙСТОР ТИП НАПРАВИ СИ САМ ПЪК КОЛКОТО ДО ГРАНИЧНА ПОЛИЦИЯ НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ НАЙ ДОБРАТА КОЛА Е СЛУЖЕБНАТА
  • 34 Българан

    1 2 Отговор
    Има една полска песен за лада Dr. ALBONista - Kupiłem se auto
  • 35 знаещ

    1 15 Отговор
    видно някои не знаят че,всичко съветско е създадено да измъчва човека.възмовно е да получават и по малко рубли за реклама.нека бъдат щастливи с лада-ливада,а за нас да оставят мъката от тойотите
  • 36 pecata

    33 7 Отговор
    момчета когато се купува нещо се мисли каква работа ще ви върши,недейте да сръвнявате нивата със разни автомобили по технически характеристики и разход на гориво, горе споменатите са наистина признати G-КЛАСА и дефендър,но знаетели колко ловцивци могат да си ги позвулят,нивата се кара масово по трудно достъпни места и пресечени месности,много надежден и проходим автомобил е това,споменавате и думата офроуд за някой това е състезание при мен е ежедневие когато зареждам хранилкике и солищата,стигнахте до там че я сравнихте със дачия дустер,е убедихтеме че нямате ни най малка представа за възможностите на нива,[успех по планините]
  • 37 Emo

    6 27 Отговор
    do pecata Като нямат пари да си позволят Г-класа и Дефендър да не стават ловци!Щото в БГ всеки купува няква ръждива руска пушка,тръгва с няколко хилави помияра и ръждясала нива да стреля по животинките.Това не е лов,ловът е благородно занимание,а вашето е варварщина.НЕ СЕ НАРИЧАЙТЕ ЛОВЦИ БРАКОНИЕРИ ТАКИВА!!!!
  • 38 СССР

    10 5 Отговор
    http://vbox7.com/play:cad56793 това клипче е от мен.Я сега да ви видя мненията
  • 39 1-БИ

    27 2 Отговор
    Eмчо,бракониери са такива като теб, оборудвани за война.
  • 40 boce

    5 3 Отговор
    DACIATA e kenef bilavinagi i si ostava kenef ne ranault a mercedes dagi kupi, grozotiite skarcashti.nivata e s dokazani kachestva
  • 41 pecata

    30 3 Отговор
    извинявам се на всички ще се отклоня от темата да обесня някои работи на Emo. тая зима когато си стоял на топло,със ръждясълите ниви толко фураж и сено сме прекарали че ако бяхме гледали домашни прасета и телета щяхме да нахраним за 1-на година цялата група,незнам какво разбираш под благородно занимание, когато закъсвахме по сипеите и деретата и се чудехме къде да вържем лебетките при минус 20 градуса къде беше ти със твоя скъп джип,дори ни нарече бракониери, помни едно който храни брани,и ако някой ден станеш ловец гледай да не те видя на моя територия да бракониерстваш, тогава ще разбереш на какво способна скапаната нива и ръждясалата СВД-137 а за хилавите помияри квото остане
  • 42 Сава

    3 26 Отговор
    Пушки,помияри,сено?Объркали сте форума нещо...
  • 43 наско охрана

    20 0 Отговор
    Неса объркали форума тарикат.Май и на теб не ти оттърва реалноста
  • 44 kolio_vg

    0 0 Отговор
    nivata si e niva,vinagi bih si kupil,udovolstvie e da q kara6 po gora,za krada ima leki koli zamislete se
  • 45 Oniq s nivata..

    0 0 Отговор
    Момчетаа..Аз ако бях на вашето място, говоря за тези умниците дето ми сравняват, кияшкай, Менте бе(Санта фЕ) с нивта..С тези постове доказвте, че и хал хабер си нямате от способностите от нивата..Момчета вие добре ли сте ???.Колкото до Г-касата, тя заводски излиза с блокажи на средния вал + блокажи на дифовете..Аз ако направа на нашата 100% блокаж на предния и на задния диференциял, знаете ли, че не Г- няма да ме хване еми и "ф" направо..
    Колкото до колегата който питаше дали е Фулл тайм..Фулл тайм е: но това с колелата е най-големия "-"нос на нивата, вдигнат ли се 2 колела във въздуха сте до там, едно от предния и едно от задния, а ако сте с блокаж излизате без проблем..
  • 46 Oniq s nivata..

    0 0 Отговор
    Допълнение към горния:
    Под средния вал исках да кажа средния Диференциал, дефакто РК..