13 Май, 2019 10:31 54 608 78

Километражите на кои коли се превъртат най-често

  • съвети-
  • илометраж-
  • автомобили-
  • превъртане
Километражите на кои коли се превъртат най-често - 1

Не е тайна, че голяма част от употребяваните автомобили, които са обявени за продажба са с върнати километражи. Изследване на руски специалисти потвърждава тенденцията, че колкото по-стар е един автомобил толкова по-често са неверни показанията на километража му. При автомобили на възраст до една година процентът на екземпляри с върнат километраж е малък - само 3%. При тригодишните автомобили процентите вече са 11, а при 10-годишните употребявани коли на пазара всяка пета кола е с върнат километраж. При колите на възраст 15 години е всяка трета.

С колко километра се връщат уредите?

При автомобилите, производство 2017-а този показател е средно 21 500 километра.
При тригодишните коли километражите се връщат със средно 40 000 километра.
При 10 - 15-годишните употребявани превозни средства, превъртането е със 70 000 - 80 000 км.

Средно се получава връщане на километража с около 57 000 километра, което е приблизително тригодишна стандартна употреба. Има обаче и търговци на коли, които безпроблемно връщат километражите с по 200 000 - 300 000 километра. Най-често това са по-нови коли, които са използвани на Запад като таксита. Според авторите на проучването, най-оптимални за покупка са автомобили на възраст до три години, защото цената им пада, а възможността пробегът им да е реален все още е висока.

В изследването руснаците посочват и автомобилите, на които най-често се връщат километражите. Според тях това са германски автомобили (Porsche 911, Mercedes-Benz GLA, Porsche Macan, BMW 4-Series и BMW X4), а тези, които по-рядко са с върнати километражи са от марките Fiat, Mazda, Mitsubishi, Chevrolet, Saab, Suzuki, Alfa Romeo, Renault и Ford. Шампиони по най-малко превъртени километражи са марките Mini, Bentley и Smart.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НСИ

    87 6 Отговор
    На 30% от немските и на 95% от българските е превъртян. Честито!

    Коментиран от #43

  • 2 Конфуций

    86 6 Отговор
    На тези, които се продават на 160000 реални километри

    Коментиран от #73

  • 3 гощо

    96 9 Отговор
    Зависи от къде е колата! Аз си купих 3,5годишна кола на 200хил. от чужбина! В същото време имах кола купена от магазина от мен и карана 7г. Бях минал за тези години 110хил. Така,че ако колата е купена тук и карана нормално е напълно възможно да е на малко километри! Ама ония на вън си карат много!

    Коментиран от #21, #23, #55, #62

  • 4 Д-р Знам

    93 5 Отговор
    На всички и на 100% връщаме километрите.Имаме специалисти където връщат километражите на всички марки и видове коли. Та дори и на Тракторите моточасовете. Недейте да раздухвате празни приказки.Правим нови сервизни книжки с ефект на стар печат и стара хартия и т.н.

    Коментиран от #17

  • 5 Kia fan

    18 31 Отговор
    На Киа никой не връща километража. От представителствата може да си купите коли с верен километраж

    Коментиран от #7

  • 6 това е вярно

    88 5 Отговор
    Много хора са заблудени от мита,че пробега е основен критерии за състоянието на употребяван автомобил. Например във фирмата където работя има служебни Пежа 308 на по 50-60000 карани на уволнение изпочупиха скорости,турбини,съединители и какво ли не.Но шефа ги продава светкавично защото пробега е доказуем но ми се плаче за бъдещите им стопани.Аз имам Тойота Авенсис комби и я взех на 337000 Италиянски километра но явно е стопанисвана добре защото нищо не се е повредило и всичко и работи нормално.

    Коментиран от #9, #20

  • 7 Ган4о

    22 6 Отговор

    До коментар #5 от "Kia fan":

    ВЯРВАИ СИ
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Орнела мути

    40 7 Отговор
    Купувайте си коли от официалното представителство на марката на три пъти по скъпи цени от обявите и тогава търсете под вола теле !!!Ама нали Българина иска да мине винаги тънко .

    Коментиран от #13

  • 12 сектант

    13 1 Отговор
    на българските
  • 13 горублянец

    16 16 Отговор

    До коментар #11 от "Орнела мути":

    епа купи си, дано да дадеш 3 бона за смяна на масло и изпопадали гайки на реното ти защото се водят консумативи...
  • 14 глас

    16 20 Отговор
    Купувайте си нови коли, не стари бангии, всиките за''леки ремонти''.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Гост

    43 1 Отговор
    Един приятел си превърта километража на служебната кола напред:)
    Това ще е единствената кола, на която пише, че е на 220к км а реално ще е към 150к км :D

    Коментиран от #53

  • 17 Гост

    22 2 Отговор

    До коментар #4 от "Д-р Знам":

    А на автомобилите с електронни сервизни книжки и истрория при дилърите, какъв е смисълът да им връщате километрите?

    Коментиран от #22

  • 18 smeh

    40 19 Отговор
    Ще им се на джамбазите пробега да няма никакво значение за състоянието на колата. На който му стиска, да се обзаложим за по-тлъста сума и да докарва А4-ка 2012г на 400 000 км/сигурен съм, че ще намери/, да я върне на 200 и да я сложи редом до мойта, която е на реални такива и да сравняваме. Да видим няма ли пробега значение. Това ви го говорят хора, които правят пари на ваш гръб, изкупили морги на безценица, искайки им суми със солидна горница. Което не означава, че няма запазени за километрите си екземпляри, но че пробега нямал значение...айде не нас.
  • 19 Марто

    36 2 Отговор
    Така си е за съжаление, но стара кола и млада жена са на късмет
  • 20 аяжяо

    21 2 Отговор

    До коментар #6 от "това е вярно":

    Колкото по-стара е една кола , толкова по-добре. Значи , че е направена добре и не се чупи. Това се опитват да ни обяснят някои , но мене що ли не ми се вярва.
  • 21 гост

    10 38 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    За 7 години 110 хиляди ?? И това му викаш "нормално" каране ??? Ми то по добре да се возиш на такси !!!! Я сметни колко ти е излязъл километъра ?? Че то само данъците , каското и лизинга са ти над
    12-13 000 лева , за колата , горивото и поддръжката даже няма да смятам !!

    Коментиран от #26, #72

  • 22 Кирето

    17 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Тях дилърите си ги връщат, не ние.
  • 23 гост

    4 17 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Всъщност даже съм бил голям оптимист !!! То само каското е 12-13 000 !!! С лизинга , гражданската , данък и т.н отиват поне двойно !!!!! И това пак без колата , гориво и т.н. !!!!! Викай си такси и не се занимавай , хахахха !!!!

    Коментиран от #70

  • 24 Видял

    33 1 Отговор
    Оставете тези глупости. Преди години и аз си купих мерцедес от автосалон на 177 000 км. Да ама тия идиоти не си направили труда да видят какво е останало по колата и като вдигнах задната седалка, намерих "сламка" от технически преглед в Тревизо. Колата беше на 370 000 км. След няколко незначителни интервенции ми служи вярно 15 години. Да, ама това беше W124 250 TD. При сегашните автомобили няма как да се получи. Затова са смешни и обявите "на реални километри". Какви реални километри, като ти няма тефтера с онези специални печати, които не са ала - бала и с подписа на съответния инженер, извършил прегледа?

    Коментиран от #71

  • 25 smeh

    39 4 Отговор
    Да си говорим истината, никой няма да се бръкне и да купи кола която е на 400 000 и отгоре, освен ако цената не е супер атрактивна. Затова идва фокуса с километража. Сигурен съм, че собствениците на такива коли, ако им знаеха пробега по време на покупката биха изтичали до най-близкия шоурум на някоя бюджетна марка. И да извадят от там нещо за около 30к на изплащане, което е компромис, но пък не е финансова дупка с непрогнозируеми разходи. Накрая като теглят чертата ще има пари дори да почерпят.
  • 26 Jack Bauer

    44 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Защо трябва да е задължително всички да се съобразяват с твоите стандарти за "ефективно използване на автомобила"?! Аз също имам два автомобила, единия служебен за работа, другия личен за семейството ми и личното ми време. На втория въртя 5-6000 км на година, карам го събота и неделя и през отпуските, каско не правя, но искам винаги да имам на разположение "личен" автомобил в пълна изправност. И най-важното не си налагам личното мнение като стандарт за всички останали хора.

    Коментиран от #36

  • 27 ко речи

    55 10 Отговор
    аз пък си взех 25 годишна спортна трошка за 1400лв :)
    уж на 174000км ама изобщо не ми и пукаше на колко км е, защото е евтинка :) има си газова уредба... ремонт само пистови 2 ремъка и си джиткам :) не мога да ви разбера 'що се стремите към по-скъпи и по-нови коли, които никак не са нови :) давате много пари, а пак за втора употреба старичка кола, но си мислите, че е по-нова и с малко км :) не си давайте парите току тъй! пари трудно се вадят! ще чувате обаче все обратното, че пари се изкарвали :) изкарват се, ама здравето ви отива и ги давате за глупости тез' пари :)

    Коментиран от #28

  • 28 Ввв

    17 8 Отговор

    До коментар #27 от "ко речи":

    Ти ако искаш и на кон се качи,прав си,но частично
  • 29 дедо

    35 3 Отговор
    Какви са тия мижави върнати километри бе!? 2007г. купих Пежо 607 на 5 г...километража показваше 152 000 км. А в сервиза на компа показа цели 372 000 км. 2009г. купих Мерцедес е 270 на 8 г. и пак на 160 000 км. на компа близо 410 000 км. Всеки да си сметне с колко са връщани километрите!

    Коментиран от #46, #52

  • 30 газо

    12 1 Отговор
    Аз па си купих за 1200 лв. рено лагуна 1995 г. и на километража показваше 2900 км. ха ха ха ха ха иначе е голема резачка!
  • 31 Гост

    24 2 Отговор
    Аз си купих бмв 320д на 2г 200000км от Австрия вие си правете сметката
  • 32 Госта

    8 20 Отговор
    Аз си купих нова кола на 3 месеца на 500000 км.вие си правете сметката

    Коментиран от #35, #51

  • 33 Здравомислещ

    13 0 Отговор
    Истината е, че клиентите се осланят на косвени доказателства за качество. Всички те са манипулеруеми. Километри, боя, педали, салон, лъскав двигател. На такситата при покупката им сменят седалките в Австрия и Германия и преди продажбата ги връщат. ,,Чисто нов Бенц на 550 000 км.,,
  • 34 onq s konq

    36 1 Отговор
    Язе си купих беенвето от гурубляне и беше на 80 хиляди ама дока го докарам до село зе че се строши .... Та не знам дали не са ме излъгале нещо тея !

    Коментиран от #48, #75

  • 35 дедо

    14 0 Отговор

    До коментар #32 от "Госта":

    Ти па дедовото попресоли манджата...
  • 36 Еее 594

    27 2 Отговор

    До коментар #26 от "Jack Bauer":

    Браво кажи го на тоз неграмотник , който ти разправя , глупости , че ако караш по малко от 20 Хил няма сметка да имаш автомобил. Такива охлюви със ограничени възгледи да не изказват идиотски мнения. Може и по 1000 км . да го караш , личен избор
  • 37 Миро Антонов

    27 0 Отговор
    И на SAAB връщат. Преди месец обиколих 5 града,за да си купя втора употреба модел 9-3 и всичките сякаш бяха карани само неделя до църквата или на излет в планината. Колко скромни пробега показваха...както и да е. Тази наша държава,с такива тарикати не отива на добре.
  • 38 ivo

    6 1 Отговор
    на всички
  • 39 Вуте

    21 1 Отговор
    e па я си купих Москвич 412 и никой не бе пипал километража
  • 40 Гост

    9 8 Отговор
    В България вносителите на МПС-та втора употреба още гледат някакви стари норми в каталозите "Шваке" за пробег на автомобилите и докарват километрите да са що годе отговарящи на тях. Няма такова нещо. Рядкост са колите с истински километри. Под 50 000 км. на година кола няма. Преди бяха номерата с доктори, пенсионери, а от доста време вече не минава и номера с бастуна забравен в колата.

    Коментиран от #41

  • 41 Радо

    11 4 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Абсолютно подкрепям!! На запад колите се карат здраво, а не като тука в повечето случаи до село при мама и тати да напълним багажника с буркани, тикви и зеленчуци и обратно у градо....на запад минимум 40К км годишен пробег, останалото е Алиса в страната на чудесата.
  • 42 ти го каза

    7 1 Отговор
    Браво г-н Славчев,но руския пазар тук в България предполагам само вас интересува.Ако си бяхте направили труда да проверите българския пазар ,щяхте да видите че не повече от 5- 10% са със реален километраж. Е, не че е важно просто далаверата за контролните органи трябва да върви.
  • 43 Хайл

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "НСИ":

    За немски от турска автокъща почти 100% е назад километража
  • 44 Driving pleasure

    7 0 Отговор
    Това важи за руския пазар - в БГ се връща масово между 100 и 150 и от там нагоре...
  • 45 Прецакан

    18 2 Отговор
    Купих си от автокъща шкода октавия 2014г дизел на таблото пишеше 87400 км невероятно запазена -ВКАРАХ Я В ЕУРАТЕК ЗА ОБСЛУЖВАНЕ И Я ПРОВЕРИХ ПО РАМА ПРЕЗ 2018Г Е БИЛА НА 269 000КМ ЕГАТИ МОШЕННИЦИТЕ ЕГАТИ МАГЬОСНИЦИТЕ....

    Коментиран от #49

  • 46 Хайл

    13 1 Отговор

    До коментар #29 от "дедо":

    В холандия имаше обява на 3 годишен мерцедес такси на над 800 000 км.салона вътре беше перфектен...
  • 47 Умният

    11 0 Отговор
    Всеки търси цената.Затова при нас влизат само прътове!!!
  • 48 Хайл

    8 1 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Не,не си се излъгал просто си дал повече пари
  • 49 Driving pleasure

    10 0 Отговор

    До коментар #45 от "Прецакан":

    За това първо вкарваш за проверка и си плащаш за цялостен преглед и тогава плащаш на джамбазина. И ако неще така - бягаш на далече!
  • 50 jambazina

    22 0 Отговор
    Има много свестни и запазени коли на 200+ хилки, ако колата е поддържана и е карана от нормални хора, ама тъпаните като видят пробега и приключват темата, много хора просто желаят да бъдат излъгани.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 VW pasat

    12 2 Отговор

    До коментар #29 от "дедо":

    Аз имам Пасат 4 купуван от Пловдивския панаир 98 г сега е на 650000 каран е само в България само консумативи и предница не помня колко пъти.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Аз шофьорът

    13 0 Отговор
    Живея във Варна минавам ок.10 000км на година само в градско.Жена ми минава мах. 1000.Кума ми за 3 г.в Барселона-500 000.Така че има карани и„карани”коли.
  • 55 Анонимен

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Глупости на търкалета пич :) на служебната имам по 75000 на година но на личната около 7000 :) в България :) като почнете с това как на запад всички карат като луди .... те на работа не ходят и ако пък ходят винаги и всички работят на по 200-300 км :) Ако продължавам да карам така служебната след 10 год ще е на 700 000 а личната на 60000
  • 56 То е ясно

    6 1 Отговор
    Гоуфа , Ауди , абе всичките дето купуват селските джигите !
  • 57 Мордехай

    5 0 Отговор
    От октомври 2008г до днес съм минал точно 103709 километра!Зависи за какво е ползвана колата и основно е късмет.
  • 58 Светльо

    11 2 Отговор
    Всички пишат или драскат за километражи , а не се замислят защо колите в Бг са по-евтини и то с много от страните в западна Европа. Няма как да не са с върнати километражи при наличие, че българина като види кола с 200 000км и повече я определя за едва ли не боклук, а в 90% от случаите тя е перфектна .Дами и господа на запад дизеловите автомобили се карат средно по 25-30 000 на година ,а бензина макс до 15 000.По-горе прочетох нещо за Ауди А4, ами за такава кола на запад ,ако е с пробег до 150 000км,2010г ще ви струва поне €9000 ,а в Бг е само 14 000лв.Явно при нас е само далаверата а?Българинът просто иска да бъде лъган това е простата истина.Заблуден народ.А и аз също съм джамбазин. Когато се научим да плащаме подобаващо за всичко ,което искаме то тогава може и да претендираме. А до тогава със здраве.

    Коментиран от #74, #76

  • 59 Коментратор

    9 0 Отговор
    Кола,жена и прасе са на късмет..Както случиш, баце
  • 60 Гг0

    6 2 Отговор
    Явно никой от вас не живее и работи в Германия.Тук нов автомобил на лизинг се дава с базова схема от 10 00 км година,всичко на горе се плаща на километър и не е никак евтино.
  • 61 666

    2 1 Отговор
    BMW 530d, 2004г. 167000км. ПЕРФЕКТНА!!!😂😂😂😂😂😂
  • 62 www

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    На жена ми колата за 5г. навъртя едва 19.000км. От друга страна моята я продадох на 10г. и 350.000км. Така, че е много относително как се кара и е възможно да има запазени коли на години.
  • 63 Оня с 🏇

    3 0 Отговор
    Жена и кола на късмет,мъж и куче както ги научиш...по Слави Трифонов 🤗😀😀👍
  • 64 тиква

    4 1 Отговор
    на 20 годищните вече сам се е превъртял 6 до 9 пъти
  • 65 Dimirest

    3 1 Отговор
    Браво на автора, сега се светнах от тази статия.Понеже ще си купувам кола ще заложа твърдо на Bentley! Обаче имам въпрос: искам да си купя SUV, така че как стой въпроса с Bentayga? To като във вица добри ли са, в сравнение с VW Golf, че гледам нещо не ги карат много! Истината е много проста, българите за жалост нямат пари за качествени коли. Иначе си купуваш от дилъра в Германия кола със сервизна история и валиден TUV или технически преглед от DEKRA и няма върнат километраж, защото деянието е инкриминирано по техните закони. За разбирачите ще допълня да купувал съм такава кола. Без да искам да се хваля купувал съм и 3 нови от БГ. Сега ще заложа на едногодишен немски SUV, но задължително производство за германския пазар!
  • 66 Готю

    3 0 Отговор
    Отвор на статията на абсолютно всички няма кола с нулев километраж даже и новите, но те са на най малко километри
  • 67 Готю

    9 3 Отговор
    Да добавя за колите втора ръка. Един колега каза много хубава приказка до2000 година са правени от инженери от там нататък от продавачи
  • 68 Пенчо

    8 0 Отговор
    Затова Авенсис или Акорд до 10 г. И по 500 000 км да са им върнали, остават им поне по още 300 000 или 7-8 г. добро каране.
  • 69 Разумен

    6 0 Отговор
    Преди 3 години си купих нова кола от магазина,верно бюджетна,сега е на 100 000 км. Не мисля скоро да я сменям,просто не се разваля. След още 100-200 000 може би. После пак нова,на изплащане. Карал съм ги премиумите,харесва ми да ги управлявам.Обаче с поддръжката работата е много солена.Ся,ако бех некой кафеджия да въртя по 5-10 Хил км годишно,да,става...
  • 70 гощо

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Много ти тънка сметката баце! Отпусни таз душа малко!
  • 71 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "Видял":

    Божееее печати да искаш само и подписи...правят каквито искаш.един печат се слага на всички странички и подписа и датата се сменят-ама печата няма износване и от 50 000 км до 150 000 км няма разлика 😉 на една кола по печата се обадих в сервиза и такава кола не била обслужвана там-та как да вярваш 😀
  • 72 Хмм

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    А как ти звучи Фабия 2007 на 9000км. На жена, която я е страх да кара.
  • 73 Хмм

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Конфуций":

    Грешка, на 139000
  • 74 smeh

    6 1 Отговор

    До коментар #58 от "Светльо":

    Светльо, остави А4-ката ми настрана, дадох я просто като пример. Дай да поговорим иска ли българина да бъде излъган или джамбазите се възползват от наивността и надеждата, че точно на него ще се падне хубава бройка. Падна комунизма, не е като да не са ходили хората по западна Европа, че да видят какъв манталитет цари там. Стиснати и пресметливи - масово. И ти очакваш от тях да се прекарат и да ти продадат нещо евтино, щото доходите им били високи...вицове. Особено немеца още преди да я пусне за продажба 3 пъти си е направил сметката дали разходите оправдават замяната на стария автомобил с нов. Повярвай ми, ако не съществуваше стриктен контрол там, автопарка им нямаше да се различава по техническо състояние от нашия. Докато у нас колата има статус на икона и контрол трябва да има заради едни 10-20%, които са си "мундари" по природа. И колело да им дадеш да карат няма да си сменят гумите и да си обслужат спирачките. На останалите "подбутване" не им трябва.
  • 75 факт

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Че те БМВ-тата най-много се трошат докато стоят в гаража и не се карат.А,ако се карат там вече си е големо приключение!
  • 76 MI2

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "Светльо":

    Освен върнатия километраж, ниската цена в страната се определя от още нещо доста важно. Повечето коли са удряни къде отзад, къде отстрани, (за отпред не съм сигурен колко си струва да се оправя съответната морга), и понеже тези услиги в чужбина са изключително скъпи - основниият разход там е високата заплата на специализирания ръчен труд, а у нас този разход е многократно по-нисък, то автоджамбазите са изключително склонни да вземат такива возила, да ги докарат на автовоз тук, да ги опънат, пребочдисат, сменят някой фар и хайде "няма ръжда, няма ударено". Дори сравнително леко ударени 8-10 годишни коли там вървят на безценица - германецът си е взел застраховката и му остават вариантите скрап или спешна продажба на източноевропеец, иначе данъци и застраховки си вървят. Тук след като е придобита за 4-500 евро и е докарана за още 200, се наливат още 500 лева за ремонт, евентуално се врътка километража, и се пуска за 5-6000.
  • 77 Един с Хонда

    2 0 Отговор
    Оставете върнатите километражи, де що е влязло от Италия и е над 5 години, независимо колко е карано, трябва да му се прегледа двигателя, независимо от километрите,а германките доскоро идваха с перфектни двигатели, но ръждичката ги яде. Двете ми хонди, едната е немкиня, другата италианка, и двете сглобка англичанка на Суиндън, дето ще го закриват, дойдоха, в следния вид - немската непипната, перфектна поддръжка на двигател, но ударена леко и зарязана, некарана доста време и почнала да ръждясва, с оригинален ангренажен ремък, реални километри. До ден днешен двигателят грешка няма, но почва ръждата и няма спасение. Даже външните й ламарини половината са сменени вече, ама върви, дзвер. Италианката с очевидно превъртян километраж, но перфектна визия, нито точица, нито капчица ръжда, отвън и вътре перфектна, под капака мърка и.... Смяна на масло, излизат едни парчета страннотии, леле майко, отваряне, двигателят отвътре си искаше такова чистене и ремонт, сега е като нова. Това й беше, плюс неща, които си се сменят. Идва такава италианка на комшията, следващ модел, по - младичка, превъртян километраж, естествено, казвам - давай да отваряме двигателя. Не ще, ама ремонтът после му излезе двойно. Същите боклуци вътре. Другият комшия кара от Англия, три пъти повече километри, обратен волан, отваряме - двигателят чист, ама ръждата гризе. Не е само до километри, а и до поддръжка, при щателен оглед колата се познава, независимо какво сочи километража. Проблемът е в ангр
  • 78 прецакан от автоизмамници

    3 0 Отговор
    Преди 11г си купих от автокъща пасат 4 1.9тди комби 110коня мъркаше като котенце двама майстори го гледаха и тестваха преди да го купя. И двамата ми казаха че е перфектна на таблото пишеше 202хил км .Купих я,и като се почна да се троши ,първия проблем беше загуба на антифриз -оказа се спукана глава ,после турбото се прецака ,почна зверски да пуше накрая един авер я закачи на ваг ком и решихме да проверим дали е връщана, е естествено видях истината на лап топа му и ми се доплака---795 000км ...Повече каращисана кола от автоизмамници НИКОГА.....