Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Три проблема, подсказващи ни, че е време да се "отървем" от колата

Публикувана: 31 Май, 2019 11:58
78 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 87578
Три проблема, подсказващи ни, че е време да се "отървем" от колата
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Има ситуации, когато, колкото и да сте влюбен в един автомобил, трябва да се отървете от него по най-бързия начин. Ако не го направите се стига до скъпоструващи ремонти, нерви и в крайна сметка - неясен резултат. Принципно, най-скъпите ремонти са свързани с основните възли и агрегати от автомобила - двигател, скоростна кутия и каросерия.

Двигател

Първите намеци за предстоящ капитален ремонт на двигателя са различни, но бъдете внимателни, когато забележите повишен разход на масло, синкав дим от ауспуха, неспецифичен нагар по свещите, неравномерни обороти на празен ход, снижена мощност на двигателя и значително повишен разход на гориво.

Скоростна кутия

Симптомите, предвещаващи началото на края на една трансмисия, са свързани със сътресения при смяната на предавки, които с времето се усилват все повече. Теч на масло от кутията, проблеми с превключването, недостатъчно налягане и блокиране при превключване на определена предавка са основните признаци за сериозни проблеми в трансмисията.

Каросерия

Корозията по каросерията е основната болест на автомобилите и веднъж появи ли се счита за безнадеждно хронично заболяване. Най-опасна е ръждата в зоните с ограничена вентилация, където при наличието на влага, тя прогресира изключително бързо. Често пъти корозия се появява на местата, където е имало удар, получен от ПТП, така, че ако колата ви е удряна оправяна много пъти, няма как корозията да не я навести.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
BMW E36
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Вземете си бмв е60 и няма да имате нито един от тези проблеми!

Коментиран от #6, #11, #26, #28, #40, #52


Оценка:
-254 +35

Махнем
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Е че, то ако всички четем статии ... и "махваме", вместо да ремонтираме ... излиза че ще си обменяме боклуци само помежду си.

Коментиран от #12, #53


Оценка:
-6 +216

Манавски
(гост)

Неутрално
3 Отговор
еми така е като си купувате куче марки коли ще се развалят

Коментиран от #5


Оценка:
-115 +17

бббббб
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Нали за това всички са нов внос

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +86

Бай УРко
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #3 от "Манавски":


БМВ са най-големите строшляци! По всички класации за надежност са на дъното

Коментиран от #14, #73


Оценка:
-29 +174

Същия
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Самата кола е проблем още като си я купил

Оценка:
-12 +150

7
Този коментар е премахнат от модератор
4х4
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Смятам ,че от колата може да се отървеш не когато ги има а когато няма изброените проблеми. Естествено,че струва пари да я ремонтираш, но иначе пък никой може да не я купи. Да използваш добавки и да лъжеш хората, че е ок също не е хубаво, защото всичко се връща. Карайте, ремонтирайте и пак карайте..Поне знаете какво сте подменили.

Оценка:
-1 +165

нафто
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Най добре е да купиш нова кола от магазина , да я караш пет ,шест години ,после пак нова. Но това в Б-я едва ли някога ще стане.

Коментиран от #20, #34, #78


Оценка:
-23 +99

jap
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Само при Японските марки такива признаци са рядкост.

Оценка:
-80 +59

Kkk
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Вземете си бмв е60 и ще имате всеки един от тези проблеми!

Коментиран от #66


Оценка:
-17 +110

Gggg
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #2 от "Махнем":


Е ти обяви не четеш ли? Основното във всяка обява е "напълно обслужена"

Оценка:
-2 +39

BMW E36
(гост)

Неутрално
13 Отговор
откакто купих е60 на баба го кара 150 000 км вече и освен един акумулатор и консумативи нищо друго не му е сменяно. Ако беше японска кола вече да е брак а за корейска да не говорим. Дори френските са по добри по надеждност от корейските кашони.

Коментиран от #33, #49, #60


Оценка:
-96 +22

14
Този коментар е премахнат от модератор
Driving pleasure
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Проблема с трансмисията е най-малката болка за без пари можеш да си вземеш ра ръка, в най-лошия случай, е не говорим за някой свръх модерен автомат. Препоръката - продавай ми се вижа пресилена, кой ще я купи и на каква цена. Решението дали да продаваш или не идва от общото състояние на колата, а не от проблем в един от компонентите и!

Оценка:
-3 +46

Голф 2
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Той Бойко скоро ще ни откаже окончателно като станат горивата над три лева и застраховките още по скъпи със здрав двигател о скорости ще ги спрем.

Коментиран от #58


Оценка:
-9 +64

Караиванов
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Абсолютно точна статия с абсолютно предвидими коментари от дървени философи

Коментиран от #24, #25


Оценка:
-30 +30

Георги
(гост)

Неутрално
18 Отговор
ХАХАХА. Смяната на гумички на клапани за 50 лв (повишен разход на масло, синкав дим от ауспуха), смяна на гарнитура (Теч на масло от кутията) смяна на датчик за 20 лв (неравномерни обороти на празен ход) според автора заради това било време да се отървем от колата хаха. Давайте ги на сам тези коли бе хора, от техническата неграмотност на хората най-много печеля

Коментиран от #65


Оценка:
-16 +75

глупости
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Предпочитам да си оправя колата, дори и да е нещо по двигателя, скоростна кутия или ръжда, вместо да взема друга която ще има същите проблеми. А за да няма проблеми си подбирайте колата като я купувате.

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +55

Глупости
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #9 от "нафто":


Да купиш нова за 50 000 и да я продадеш след 5 години за 15-20 000, после пак нова 50 000, от къде ги вадиш тия пари?

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +70

Sofia
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Щом не е АЛДИ не ми го хвали.. Ахаха

Оценка:
-24 +9

С.С
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Добре...купуваш си кола. Екотакса,регистрация. Обслужване-ремъци,ролки,филтри,масла. Може накладки или нещо по окачването. Плащане на данък и газ. Така година,две,три.После забелязваш изброените проблеми и си мислиш:да продавам и да сменя колата,или да ремонтирам...? Знаеш колко си дал,какво си сменил и се колебаеш ден,два,три. Ако имаш лев-продаваш. Ако си доволен през тези години-ремонтираш. Но коректно ли е да я набуташ на някой доверчив клиент,или на млад шофьор за 1-ва кола? Ами ако я продадеш на някой, при който отидеш след време да търсиш работа или помощ-как ще се почувстваш...Повечето колеги тук ще кажат истината за автомобила. Но автоджамбазите-с водопад от суперлативи ще ви залеят за автомобила. И в продажбата,и при покупката на кола трябва човешко отношение. Иначе ще коментираме тук както разбираме,или както ни изнася.

Оценка:
-0 +91

Джуган
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Караш, караш и два един момент в който все нещо не е в ред и на човек му писва и продава.

Оценка:
-3 +22

тоя кара сеат
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #17 от "Караиванов":


карай си умрелия сеат и си трай

Оценка:
-8 +16

мутра
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #17 от "Караиванов":


умряло Йори

Оценка:
-4 +4

хахаха
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Най-големият кокошарник да си купим,така ли!

Оценка:
-5 +20

гост
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #20 от "Глупости":


Нищо не вади. Тука аудиторията са 12-15 годишни хлапетии които си драскат коментари докато са в час

Коментиран от #57


Оценка:
-6 +27

Бенц
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Фен съм на Мерцедес но Е60 е уникално здрава машина!

Коментиран от #30


Оценка:
-26 +13

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #19 от "глупости":


Те такъв филм с подбирането няма! Колата специално в БГ е на късмет!

Оценка:
-3 +12

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "Бенц":


Грешка Е39 е уникално здрава, евквиалената на W124 - с Е60 си вкарваш таралеж в гащите. Струва си ако може да си позволиш да пръскаш пари по подръжката. А ако можеш да си я позволиш вече е въпрос на лични предпочитани дали не е по-добре нова малка или поне 3-4 годишна върната от лизинг или 15 годишен, обирджия като Е60 и всичките му подобни от бенц ауди и т.н.

Коментиран от #35


Оценка:
-6 +27

Sancho
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Може би на са само 12-15 годишни хлапета,а малко по-големи "хлапета" които се правят на много отворени.

Оценка:
-2 +11

onq s konq
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Язе на беенвето освен тея проблеми имам поне оште петнаесе ама се не разделям с него !

Оценка:
-3 +21

Кирил
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #13 от "BMW E36":


Кия не са перфектни по возия,но за сметка на това имат доста здрава ходова част и окачване.Нов Киа сиид карам и вече 100 000 км каране през дупки, неравности,каране на високи обороти засега сменен лагер на главина.единствен недостатък е че на комбитата от 2007-2012 третия стоп се пука от вибрациите при затваряне.предния калник вече 3-та година е охлузен почти до ламарина но ръжда не се вижда и си трайкам да видя някога ще избие ли.Таблото откъм стъклото се разлепи малко което от форумите казват че това си е "тяхна черта" на сиидовете.аз съм доволен нито ми хлопа нито тропа нещо и един голям плюс почти всички датчици са си тяхна разработка и така няма конфликт със софтуера на колата.

Коментиран от #36, #37


Оценка:
-3 +7

Шегобиец
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #9 от "нафто":


Още по добре е да сменяш жената на четири-пет години!

Оценка:
-2 +32

BMW E36
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #30 от "Driving pleasure":


колега, имах е39 и наистина бяха здрави ама вече трудно се намират читави

Оценка:
-4 +15

BMW E36
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #33 от "Кирил":


понякога е наистина до самата кола, но най ме е яд, че заради 2ма 3ма простака с бмвта на всички нас ценителите ни е лепнато лошо име за марката

Оценка:
-9 +12

ОставиГи
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #33 от "Кирил":


Само, човек каращ 30 годишна немска кола може да каже, че корейските коли на 2-3 години са по-лоши. Аз също карам 10-тина година корейска кола, купена и карана е България - и мога да кажа приятни неща, най-вече че сервиза истински сервизира когато нещо се случи. Отиди при коя да е реномирана японска или европейска - ще ти извадя от 10 кладенеца вода да си плаитш ремонтите даже и в гаранция. Докато при Киа нещата са въпрос на чест - поне в София, веднъж ми се наложи в друг град да правя нещо .... и там почнаха с едни обяснения, момче на 20 години ти обяснява, че те новите коли са калпави и не иска да ти смени нещо в гаранция )

Оценка:
-6 +15

Здравомислещ
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Всичко е поправимо в един автомобил но с ръждата не можеш се пребори. Ако си глупак с вързани ръце, тази статия е за теб. Ако можеш сам да си ремонтираш автомобила с необходимото качество, за което са нужни истински знания и умения, не си продавай автомобила, защото по добър няма да си намериш, та дори и от магазина. Нов автомобил не винаги е най доброто решение, дори да си финансово подсигурен. Всеки знае за качеството, което ни се предлага от двадесетина години насам и то не само за автомобилите, перални, хладилници, телевизори и т.н.

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +30

японеца
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Най-трошливи са бмв! След 150 000км почват големите проблеми. Маслени помпи, горят масло, съединители, изпускат скоростите особенно при Е60. Да не говорим за недоразумението ванус.

Коментиран от #75


Оценка:
-7 +14

Само
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Кое е е най доброто за собствениците на BMW? Сутрешното кафе с колегите в сервиза.

Оценка:
-6 +24

Сандокан
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Жена!!!!! Ръжда!!!! и Кофраж!!!!! Тръгнат ли бегай!!!

Оценка:
-1 +27

ТЪП
(гост)

Неутрално
42 Отговор
По тъпо нещо не бях чел.

Оценка:
-5 +8

бял
(гост)

Неутрално
43 Отговор
И като дойдат и трите проблема,колата се докарва в Булгаристан,измива се с обезмаслител слагат се добавки,прави се на 100 000км. и на Горубляне-като нова

Оценка:
-0 +29

Без име
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Предлагам на журналистите да не им се разрешава да пишат статии по теми за които нямат никаква представа.

Оценка:
-4 +18

Нафарфори
(гост)

Неутрално
45 Отговор
БМВ - Бърка Маслото с Вода....ахахахахахахаххххха

Оценка:
-7 +13

Кирето
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #38 от "Здравомислещ":


Евалата, баце!

Оценка:
-1 +4

Аве Аз
(гост)

Неутрално
47 Отговор
Аз съм с двигател на Рено, 702 известен като "бозаджията" който пере разпределителя на 3атм., но моето "слонче" на Първа е с 48, на втора.... не знам. Гледам да съм приличен - до 80 в града.
А това за яромелките дето са с купета от ламаре за СС танк но си късат и задния мост само заради новия пърдялник, и кофти подбрани гуми..... влезте им във форума и ще видите какви са им проблемите.

:))))

Оценка:
-3 +8

Бат Мишо
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Че Е39-38 е здраво може да каже само човек който не е карал Е34-32 , че Е 34 е здраво може да каже само човек който не е карал Е30 , че Е зо е здраво може да каже само човек който не е карал Е28 ПОСЛЕДНАТА ЗДРАВА БАВАРКА и ви го казвам кът член на клуба БМВ и имал сичките ....БМВ НЕ Е ТОВА КОЕТО БЕШЕ

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +15

Деу Калос
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #13 от "BMW E36":


Ха-ха ,изказваш се неподготвен като пръдня в нови гащи,5 години карам корейски автомобил и нямам никакви разходи по подръжка,само консумативи като накладки,филтри,масла!

Оценка:
-2 +11

JustforFun
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Адски полезна статия. Да синтезирам за хората които нямат време: ако имате проблем с двигателя(някакъв си), с кутия(някакъв си) или купето(нещо си там) - мащайтИ.

Оценка:
-3 +10

бг Сталин
(гост)

Неутрално
51 Отговор
Ебахти тъпите ЗАДНИЦИ,Автомобила сам по себе си е нищо,но седне ли в него някой рядко л а й н о,с празна глава като на 3г.катерица хралупата резултата естествено ще бъде отчетен в черните хроники за голямо съжаление.

Оценка:
-3 +9

Мартин
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #1 от "BMW E36":


Имах. И повече не искам да чувам за БМВ

Оценка:
-3 +8

Иво
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #2 от "Махнем":


Абсолютно не съм съгласен. Тук говорим вече за влагане на средства в бездънна яма. Едно е поддръжката на автомобила, друго е да започне поредица от скъпоструващи ремонти. И какво ? Влагаш безкрайно много средства в една купчина метал. Почне ли колата да гълта толкова много средства, наистина е най-разумно да се отървем от нея. Имах БМВ е46. Не е истина колко пари съм похабил по ремонти. Сега карам Фиат Пунто от 2004 и не искам да си помисля повече за БМВ

Коментиран от #76


Оценка:
-4 +14

Пътник
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Какви БМВ, какви 5 лева при това удобно метро. Глупотевината на забогателите правен та е катастрофалната.

Оценка:
-3 +7

Аоо
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Вземаш си Опел че и ражда от всяка де какво са виновни от Опел като влага има бол.

Оценка:
-3 +6

4х4
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Вануса е проста и надеждна система. Много ефективна. Единствено трябва да ползваш масло, препоръчано за този двигател.Имаме автомобил с такъв мотор. Градски бегач е, без проблеми. Разбира се, няма нищо вечно.

Оценка:
-0 +8

16 годишни
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #27 от "гост":


малки сме ама големи ги вадиме, разбра ли бе, чичак задръстен

Оценка:
-3 +8

Nashia
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #16 от "Голф 2":


Карай си голфа на газ и не мисли за нормалните хора

Оценка:
-2 +3

глупости
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #48 от "Бат Мишо":


имам Е30, чук е, как да я разкарам като е железарка

Оценка:
-0 +8

Истината
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #13 от "BMW E36":


Виж сега, като не разбираш от коли, поне не говори.
Като фен на немските автомобили, ще ти кажа, че японските изобщо не са за подценяване. Карам немска кола с японски двигател и съм адски доволен.
В последно време даже, японците поддържат по-добро качество. Немците нещо и те като нас (българите) го удариха на печалбарство и работите им тръгнаха на зле. Вярно, все още имат голяма клиентела щото са си извоювали името, но ако не се осъзнаят малко, до 10 години ще им падне имиджа за качество.
Вярно и при японците има коли със слабо качество и не читави мотори, но пък имат и адски здрави мотори, които карат без проблем по над 1млн километра.
И аз съм фен на немското, но на по-старите модели, новите нещо взеха доста да ги развалят и чак съм разочарован, не съм очаквал, че ще паднат толкова ниско. Ама и старите модели вече са грохнали, щото са много карани и годините им минават, а ръждата вече се обажда, което си е нормално за годините.
А специално за новите BMW-та какво да ти кажа, пълен ташак, повечето на 100 000км трошат автоматика, а на 200 000 може и мотора да отиде в кофата. А ако си човек, дето пътува повече, 200 000 ще ги навъртиш за 4 години и пак ще трябва да се изръсиш с 1 чанта пари, за нова.
Разбирам да държат високи цени, но поне да си държат на качеството, а не да ги правят за 5 години и на боклука. Дори и на вторичния пазар цените на немските коли са едни от най-високите, а качеството е под всякаква критика. Много рядко да намериш читав ек

Оценка:
-3 +8

Бахти разбирачите
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Абе вие освен да се хапете друго можете ли?
На всяка кола се изисква подръжка, дори на електричките.
Това пе повечето карат като араби, не прави колата не-рентабилна, а самите вие щото се мислите за шофьори и майстори.
ЕЕ СЪСИПАХТЕ ТАЯ ДЪРЖАВА ОТ РАЗБИРАНЕ БЕ!

Оценка:
-0 +6

Мизерията
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Няма ли за какво да пишете?

Оценка:
-0 +2

Българин във Воронеж
(гост)

Неутрално
63 Отговор
БМВ са най готените коли, питайте руснаците! А, че всички се равняват по БМВ, Мерцедес и Ауди това е неопровержим факт! Тук ги тестват зверски, докато ги скапят. Те затова руснаците си умират за Мерцедеси и БМВта.

Оценка:
-1 +5

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
64 Отговор
няма нещо което да не може да се направи и ремонтира
ако си харесваш колата и имаш пари сменяш и забравяш

Оценка:
-0 +6

анльчик
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #18 от "Георги":


хахо хихи а сегментите не ги ли сменяш?

Оценка:
-1 +2

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #11 от "Kkk":


Ръжда май само няма да има

Оценка:
-0 +2

Пешо Мъката
(гост)

Неутрално
67 Отговор
Номера е да знаеш кога да спреш да наливаш в дадена вещ. Но поне на мен ми е трудно, понеже до последно искам всичко да е по-добро от новото, и става едно безсмислено набиване на пари.

Оценка:
-0 +7

Ай стига бе
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Само Дъстъра е без проблеми.

Оценка:
-2 +4

Зайко Байко многознайко
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Е 300 D , W 124, най - добрия автомобил, 25 годишна, няма ръжда няма проблеми само газ и каране, стара поговорка : " Жена от е...е и кола от каране не се боят" . Никой не може да прави коли, като германците. Всички големи патенти са техни. Mercedes Benz The Best or Nothing!

Оценка:
-2 +7

Колко ти платиха?
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Тая статия е платена от авто просяците. Никой нормален не би си помислил да си купи нова кола ако има стара.

Оценка:
-0 +4

Генов
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Купете си Камаз... забравете за проблемите

Оценка:
-0 +3

ggg
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Кола,жена и прасе се взимат на късмет,квото ти се падне !

Оценка:
-0 +6

Бича
(гост)

Неутрално
73 Отговор

До коментар #5 от "Бай УРко":


Колега,ти май подсъзнателно мечтаеш за бмв ама неможеш да си го позволиш.от 18 години карам и то само бмв и никога ама никога не се е разваляло дотам че да не ме прибере.има три мотора на бмв в топ 10 класация за най здрави мотори....подчертавам три на една марка .а за надеждност при ПТП имат едни от няй добрите системи-5-а и 7-а серия са в топ 20 на най сигурните коли,като седмицата е на 4 място.а то гоуфо ли търкаляш извинявай

Оценка:
-1 +3

Голф 2
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Най-добре един голф и си ти човека

Оценка:
-2 +1

чичо от село
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #39 от "японеца":


Е много си отворен бе пич. Да ти абадя само,че "недоразумението ванус" на Е 36 работи безотказно вече 330 000 км на моята кола.

Оценка:
-0 +3

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #53 от "Иво":


Като караш Фиат Пунтото същото ли удоволствие изпитваш като с БМВ-то?

Оценка:
-1 +3

Опитният
(гост)

Неутрално
77 Отговор
Тази статия ме шокира всичко казано тук са пълни глупости ! Кой автомобил няма нещо от посоченото в статията - само новият и то да не е VW , защото е един такъв прехвален phaeton чисто нов, такива ядове брах .... Ръжда може да има само ако колата е удряна! Превключването на скоростите може да е проблемно и от елементарни неща като втулка, скъсано манщонче + прах. А за двигателят - неравномерни обороти на празен ход ..... некадърен майсто, който незацепва правилно ангренажния ремък може да причини това !!!!! Разберете проблемът не е в колите, а в нашата собствена глупост, че купуваме вече счупени коли и не по-малко в некадърните майстори на които ги караме !!! Самата фраза - Майстор ! е = самопрееебах се за пореден път и никой не ми е виновен! Няма лоша кола, има само зле поддържан автомобил !!!!

Оценка:
-0 +0

Бастри
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #9 от "нафто":


Възможно е, правя го.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ангел Джамбазки
Депутатът в Европейския парламент Ангел Джамбазки коментира претенциите на турския президент Реджеп Ердоган за Лозанския договор
Ердоган се опитва да ревизира всички граници"

Още бисери