29 Май, 2019 10:25 12 059 24

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

  • skoda-
  • mountiaq
Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр - 1

Концептуалният пикап, който се прави в момента от 35 души - студенти от професионалната академия на Skoda, е базиран на седемместния кросоувър Kodiaq. Пикапът ще разполага с по-големи 17-цолови колела и ще е решен в един от фирмените цветове на чехите.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Единственият по рода си пикап ще е снабден с вградена лебедка и специална товарна платформа. Под капака на прототипа ще се монтира TSI бензинов битурбо двигател с работен обем от два литра и мощност от 190 конски сили. Това е вече шестата Skoda, разработена от студенти от академията.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Ще припомним, че последният им завършен проект Sanroq предизвика голям интерес и представляваше кабриолет на базата на Karoq. Новият Mountiaq ще бъде представен през лятото на тази година.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шкодилак

    49 24 Отговор
    шкода са много по добър избор от всяка една фият или алфа

    Коментиран от #3

  • 2 БАЙ ГАН4О

    24 17 Отговор
    Къде виждате шкода това е фолксваген
  • 3 7878

    44 19 Отговор

    До коментар #1 от "шкодилак":

    Шкода е по добрия избор от цялата VAG група, а такива недоразумения като Фиат и Алфа няма смисъл да ги коментираме

    Коментиран от #4, #7, #10, #14

  • 4 8787

    13 6 Отговор

    До коментар #3 от "7878":

    Кой те кара да ги коментираш?
  • 5 Ивайло

    19 8 Отговор
    Шкодата е точно за България за друго пари няма

    Коментиран от #6

  • 6 Гошко-шофьорчето

    5 6 Отговор

    До коментар #5 от "Ивайло":

    Кой модел? Шкода 100s ? Тъкмо ни е по заплатите.

    Коментиран от #24

  • 7 123

    18 4 Отговор

    До коментар #3 от "7878":

    Напълно си прав. И още какво е много важно в статията. Шкода си отглежда и обучава следващото поколение инженери, така както е правила това за сегашното и миналото. И им дава шанс да работят и да се развиват. Затова са им толкова добри автомобилите, даже по-добри от останалите в групата. А Германия чака емигранти от Африка да им работят в заводите.

    Коментиран от #11

  • 8 Само шкода не!

    7 30 Отговор
    Най хубавата шкода е продадената, дори да я продадеш на загуба пак е по- добре
  • 9 Мигел

    4 7 Отговор
    Браво така се прави,скоро и наще студенти ще правят прототипи!Заради опитите на фатмака да се състезава с Борисов кой докарал повече инвеститори без малко не ни коства завода на Шкода!Типично за комунистите,готови са БОМБА В ЦЪРКВА ДА СЛОЖАТ!Само за да вземат властта!
  • 10 Дан

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "7878":

    Точно Фиат и Алфа са допринесли толкова за автомобилостроенето, колкото Шкода и за 500 години не биха могли. Това, че сравняваш Шкода с марката с най-богата състезателна история въобще е признак, че разбираш толкова от автомобили, колкото аз разбирам от ядрена физика.

    Коментиран от #15

  • 11 Дан

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    И какво са постигнали тези инженери? Едно голямо нищо.

    Коментиран от #17

  • 12 Adolfo

    11 1 Отговор
    Да не забравяме че FERRARIзапочва кариерата си в един гараж но с двигатели ALFA ROMEO,а днес кой друг създаде SUV 2,9куб. 510 к.с. май е SKODA или може би BMW,а да не е MERCEDES случайно, или май беше STELVIO
  • 13 Ха ха

    5 2 Отговор
    ,стига с тази шкода, то чудо невиждано ако не беше голфчето да я купи нямаше да я има както и Сеат, всички щяхте да възхвалявате Рено тогава. Шоколада е един и същ само опаковката различна все дараци
  • 14 Ghost

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "7878":

    Приятелче шкодата е пораснал пасат а относно алфата или фиата всяка кола си има своите предимства и недостатъци така че стига сравнявай вага със италианските автомобили
  • 15 BMW M4

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Дан":

    Живеем в 2019 и никой не го грее преди 80 години какво е било. Тоест- ела на Калояново след 2 дни с произволна Фиат/Алфа и да се пробваме.

    Коментиран от #22

  • 16 Немски ТънкоПишко

    2 0 Отговор
    Май много плачете по светофарите, щом под всяка статия без никой да ви е питал уревете всичко против тая алфа.
  • 17 123

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Дан":

    Постигнали са едни от високите ръстове на продажби. Едни от най-доволните клиенти. Едно от най-доброто съотношение цена-качество. Един прекрасен стандарт за работещите в Шкода. А какво са постигнали Фиат и Алфа. Само се чудят на кого да ги продадат за да не фалират още някоя година. Иначе и трите компании са основани в последните години на 19 век и имат богата история. В спорта сигурно Алфа е по-титулована марка, но това е пак в исторически план. В момента Шкода е по-добре в световните шампионати, а и в нашия. С Алфа или Фиат може да се участва само на някое ретро рали.
  • 18 Tie

    3 0 Отговор
    От такива "дървеняци" на тема за или против италиански коли и Шкода ми се повдига... Минали нито през едните, нито през другите, имали досег само до едното, но коментират ли коментират и плюят...."компетентно"...
    Имам 4 турбо-италианки от 90-те и Окти 2 ФЛ от 2012, минал съм през Окти 1 и в момента за всекидневна карам Окти 3 (и 3-те Шкоди нови от Еура Тек) - нямат база за сравнение!
    Шкода са изключително непретенциозни и приятни за всекидневна употреба, безпроблемни с приемлива поддръжка за нова кола.
    Италианките ми носят динамиката, усещането и духа на една незабравима, но отминала вече епоха...и имат своя неповторим чар...дори и с всичките си проблеми...
    В заключение - при възможност, веднага бих разкарал Шкодките и бих си взел за возене една Джулия Велоче 280 к.с. 4х4 :)

    Коментиран от #19, #21

  • 19 123

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Tie":

    Е така кажи, че си фен на ретро автомобилите. И аз при възможност веднага ще си взема една Skoda Superb 3000 OHV от 43-та, 3,1 л., 4х4.
    Е.. не е 280 коня ама си е класна лимузина. Иначе, ако ще сравняваш Шкода с Велоче, поне се качи на един Супърб 2.0, 270 к.с. 4х4 и после пиши как е. Като си клиент на Еура тек ще ти дадат едно тестдрайвче.

    Коментиран от #20

  • 20 Дан

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Пасатът, или както го наричат като е с емблема на Шкода - Супърбът, е ниско бюджетен седан от клас 5, въобще не е лош, но това е автомобил за хора които искат да се превозват от точка А до точка Б. Няма душа, няма и помен от страст в Шкодата. Докато Алфата е за хора на които им пука за автомобилите. Един авто ентусиаст никога няма да предпочете Шкода пред БМВ или Алфа Ромео.
  • 21 Kirumo

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Tie":

    Препоръчвам ти да си купиш Алфа Ромео с Busso двигател или тунирано 5-цилиндрово JTD. Тогава би трябвало да получиш най-доброто и от двата свята. Аз си търкалям едно тунирано 2.4JTD в момента. Вади прекрасен звук, върви много доволно, гори 5/100 извънградско и между 6.5 и 8 градско и не вади грам черно от ауспуха.
  • 22 Дан

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "BMW M4":

    Ако ми кажеш какво караш, веднага ще ти посоча Фиат/Алфа/Ланчия, която е по-бърза. Като ми заговори за писти, ще ти задам въпроса : Кой е най-бързия автомобил с четири врати на Nurburgring? Само ще ти кажа, че носи емблемата на Алфа Ромео. С най-голямо удоволствие бих се разходил до писта Дракон или Серес, чак ми е жалко, че в момента нямам никакво свободно време, пък и колата ми не е кой знае колко бърза под 300 коня с тегло от малко над 1340кг.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гошко-шофьорчето":

    Много отдавна дядо караше Шкода 1000 МБ - главата му побеля от нея, викаха и "хиляда малки белички", махна я и взе Лада, та спря да бере ядове.