Концептуалният пикап, който се прави в момента от 35 души - студенти от професионалната академия на Skoda, е базиран на седемместния кросоувър Kodiaq. Пикапът ще разполага с по-големи 17-цолови колела и ще е решен в един от фирмените цветове на чехите.
Единственият по рода си пикап ще е снабден с вградена лебедка и специална товарна платформа. Под капака на прототипа ще се монтира TSI бензинов битурбо двигател с работен обем от два литра и мощност от 190 конски сили. Това е вече шестата Skoda, разработена от студенти от академията.
Ще припомним, че последният им завършен проект Sanroq предизвика голям интерес и представляваше кабриолет на базата на Karoq. Новият Mountiaq ще бъде представен през лятото на тази година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шкодилак
Коментиран от #3
10:37 29.05.2019
2 БАЙ ГАН4О
11:00 29.05.2019
3 7878
До коментар #1 от "шкодилак":
Шкода е по добрия избор от цялата VAG група, а такива недоразумения като Фиат и Алфа няма смисъл да ги коментирамеКоментиран от #4, #7, #10, #14
11:03 29.05.2019
4 8787
До коментар #3 от "7878":
Кой те кара да ги коментираш?11:12 29.05.2019
5 Ивайло
Коментиран от #6
11:15 29.05.2019
6 Гошко-шофьорчето
До коментар #5 от "Ивайло":
Кой модел? Шкода 100s ? Тъкмо ни е по заплатите.Коментиран от #24
13:59 29.05.2019
7 123
До коментар #3 от "7878":
Напълно си прав. И още какво е много важно в статията. Шкода си отглежда и обучава следващото поколение инженери, така както е правила това за сегашното и миналото. И им дава шанс да работят и да се развиват. Затова са им толкова добри автомобилите, даже по-добри от останалите в групата. А Германия чака емигранти от Африка да им работят в заводите.Коментиран от #11
14:42 29.05.2019
8 Само шкода не!
15:02 29.05.2019
9 Мигел
21:02 29.05.2019
10 Дан
До коментар #3 от "7878":
Точно Фиат и Алфа са допринесли толкова за автомобилостроенето, колкото Шкода и за 500 години не биха могли. Това, че сравняваш Шкода с марката с най-богата състезателна история въобще е признак, че разбираш толкова от автомобили, колкото аз разбирам от ядрена физика.Коментиран от #15
21:44 29.05.2019
11 Дан
До коментар #7 от "123":
И какво са постигнали тези инженери? Едно голямо нищо.Коментиран от #17
21:46 29.05.2019
12 Adolfo
22:35 29.05.2019
13 Ха ха
00:02 30.05.2019
14 Ghost
До коментар #3 от "7878":
Приятелче шкодата е пораснал пасат а относно алфата или фиата всяка кола си има своите предимства и недостатъци така че стига сравнявай вага със италианските автомобили02:05 30.05.2019
15 BMW M4
До коментар #10 от "Дан":
Живеем в 2019 и никой не го грее преди 80 години какво е било. Тоест- ела на Калояново след 2 дни с произволна Фиат/Алфа и да се пробваме.Коментиран от #22
06:57 30.05.2019
16 Немски ТънкоПишко
08:05 30.05.2019
17 123
До коментар #11 от "Дан":
Постигнали са едни от високите ръстове на продажби. Едни от най-доволните клиенти. Едно от най-доброто съотношение цена-качество. Един прекрасен стандарт за работещите в Шкода. А какво са постигнали Фиат и Алфа. Само се чудят на кого да ги продадат за да не фалират още някоя година. Иначе и трите компании са основани в последните години на 19 век и имат богата история. В спорта сигурно Алфа е по-титулована марка, но това е пак в исторически план. В момента Шкода е по-добре в световните шампионати, а и в нашия. С Алфа или Фиат може да се участва само на някое ретро рали.10:11 30.05.2019
18 Tie
Имам 4 турбо-италианки от 90-те и Окти 2 ФЛ от 2012, минал съм през Окти 1 и в момента за всекидневна карам Окти 3 (и 3-те Шкоди нови от Еура Тек) - нямат база за сравнение!
Шкода са изключително непретенциозни и приятни за всекидневна употреба, безпроблемни с приемлива поддръжка за нова кола.
Италианките ми носят динамиката, усещането и духа на една незабравима, но отминала вече епоха...и имат своя неповторим чар...дори и с всичките си проблеми...
В заключение - при възможност, веднага бих разкарал Шкодките и бих си взел за возене една Джулия Велоче 280 к.с. 4х4 :)
Коментиран от #19, #21
12:02 30.05.2019
19 123
До коментар #18 от "Tie":
Е така кажи, че си фен на ретро автомобилите. И аз при възможност веднага ще си взема една Skoda Superb 3000 OHV от 43-та, 3,1 л., 4х4.Е.. не е 280 коня ама си е класна лимузина. Иначе, ако ще сравняваш Шкода с Велоче, поне се качи на един Супърб 2.0, 270 к.с. 4х4 и после пиши как е. Като си клиент на Еура тек ще ти дадат едно тестдрайвче.
Коментиран от #20
16:32 30.05.2019
20 Дан
До коментар #19 от "123":
Пасатът, или както го наричат като е с емблема на Шкода - Супърбът, е ниско бюджетен седан от клас 5, въобще не е лош, но това е автомобил за хора които искат да се превозват от точка А до точка Б. Няма душа, няма и помен от страст в Шкодата. Докато Алфата е за хора на които им пука за автомобилите. Един авто ентусиаст никога няма да предпочете Шкода пред БМВ или Алфа Ромео.21:07 30.05.2019
21 Kirumo
До коментар #18 от "Tie":
Препоръчвам ти да си купиш Алфа Ромео с Busso двигател или тунирано 5-цилиндрово JTD. Тогава би трябвало да получиш най-доброто и от двата свята. Аз си търкалям едно тунирано 2.4JTD в момента. Вади прекрасен звук, върви много доволно, гори 5/100 извънградско и между 6.5 и 8 градско и не вади грам черно от ауспуха.21:15 30.05.2019
22 Дан
До коментар #15 от "BMW M4":
Ако ми кажеш какво караш, веднага ще ти посоча Фиат/Алфа/Ланчия, която е по-бърза. Като ми заговори за писти, ще ти задам въпроса : Кой е най-бързия автомобил с четири врати на Nurburgring? Само ще ти кажа, че носи емблемата на Алфа Ромео. С най-голямо удоволствие бих се разходил до писта Дракон или Серес, чак ми е жалко, че в момента нямам никакво свободно време, пък и колата ми не е кой знае колко бърза под 300 коня с тегло от малко над 1340кг.21:24 30.05.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Иван
До коментар #6 от "Гошко-шофьорчето":
Много отдавна дядо караше Шкода 1000 МБ - главата му побеля от нея, викаха и "хиляда малки белички", махна я и взе Лада, та спря да бере ядове.01:52 18.06.2019