Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Публикувана: 29 Май, 2019 10:25
24 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10451
Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Концептуалният пикап, който се прави в момента от 35 души - студенти от професионалната академия на Skoda, е базиран на седемместния кросоувър Kodiaq. Пикапът ще разполага с по-големи 17-цолови колела и ще е решен в един от фирмените цветове на чехите.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Единственият по рода си пикап ще е снабден с вградена лебедка и специална товарна платформа. Под капака на прототипа ще се монтира TSI бензинов битурбо двигател с работен обем от два литра и мощност от 190 конски сили. Това е вече шестата Skoda, разработена от студенти от академията.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Ще припомним, че последният им завършен проект Sanroq предизвика голям интерес и представляваше кабриолет на базата на Karoq. Новият Mountiaq ще бъде представен през лятото на тази година.

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Skoda Mountiaq - модел, който ще е в един-единствен екземпляр

Поставете оценка на статията:
Оценка 1 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
шкодилак
(гост)

Неутрално
1 Отговор
шкода са много по добър избор от всяка една фият или алфа

Коментиран от #3


Оценка:
-24 +49

БАЙ ГАН4О
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Къде виждате шкода това е фолксваген

Оценка:
-17 +24

7878
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "шкодилак":


Шкода е по добрия избор от цялата VAG група, а такива недоразумения като Фиат и Алфа няма смисъл да ги коментираме

Коментиран от #4, #7, #10, #14


Оценка:
-19 +44

8787
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "7878":


Кой те кара да ги коментираш?

Оценка:
-6 +13

Ивайло
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Шкодата е точно за България за друго пари няма

Коментиран от #6


Оценка:
-8 +19

Гошко-шофьорчето
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #5 от "Ивайло":


Кой модел? Шкода 100s ? Тъкмо ни е по заплатите.

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +5

123
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #3 от "7878":


Напълно си прав. И още какво е много важно в статията. Шкода си отглежда и обучава следващото поколение инженери, така както е правила това за сегашното и миналото. И им дава шанс да работят и да се развиват. Затова са им толкова добри автомобилите, даже по-добри от останалите в групата. А Германия чака емигранти от Африка да им работят в заводите.

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +18

Само шкода не!
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Най хубавата шкода е продадената, дори да я продадеш на загуба пак е по- добре

Оценка:
-30 +7

Мигел
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Браво така се прави,скоро и наще студенти ще правят прототипи!Заради опитите на фатмака да се състезава с Борисов кой докарал повече инвеститори без малко не ни коства завода на Шкода!Типично за комунистите,готови са БОМБА В ЦЪРКВА ДА СЛОЖАТ!Само за да вземат властта!

Оценка:
-7 +4

Дан
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #3 от "7878":


Точно Фиат и Алфа са допринесли толкова за автомобилостроенето, колкото Шкода и за 500 години не биха могли. Това, че сравняваш Шкода с марката с най-богата състезателна история въобще е признак, че разбираш толкова от автомобили, колкото аз разбирам от ядрена физика.

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +12

Дан
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #7 от "123":


И какво са постигнали тези инженери? Едно голямо нищо.

Коментиран от #17


Оценка:
-2 +4

Adolfo
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Да не забравяме че FERRARIзапочва кариерата си в един гараж но с двигатели ALFA ROMEO,а днес кой друг създаде SUV 2,9куб. 510 к.с. май е SKODA или може би BMW,а да не е MERCEDES случайно, или май беше STELVIO

Оценка:
-1 +11

Ха ха
(гост)

Неутрално
13 Отговор
,стига с тази шкода, то чудо невиждано ако не беше голфчето да я купи нямаше да я има както и Сеат, всички щяхте да възхвалявате Рено тогава. Шоколада е един и същ само опаковката различна все дараци

Оценка:
-2 +5

Ghost
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #3 от "7878":


Приятелче шкодата е пораснал пасат а относно алфата или фиата всяка кола си има своите предимства и недостатъци така че стига сравнявай вага със италианските автомобили

Оценка:
-2 +5

BMW M4
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #10 от "Дан":


Живеем в 2019 и никой не го грее преди 80 години какво е било. Тоест- ела на Калояново след 2 дни с произволна Фиат/Алфа и да се пробваме.

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +1

Немски ТънкоПишко
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Май много плачете по светофарите, щом под всяка статия без никой да ви е питал уревете всичко против тая алфа.

Оценка:
-0 +2

123
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #11 от "Дан":


Постигнали са едни от високите ръстове на продажби. Едни от най-доволните клиенти. Едно от най-доброто съотношение цена-качество. Един прекрасен стандарт за работещите в Шкода. А какво са постигнали Фиат и Алфа. Само се чудят на кого да ги продадат за да не фалират още някоя година. Иначе и трите компании са основани в последните години на 19 век и имат богата история. В спорта сигурно Алфа е по-титулована марка, но това е пак в исторически план. В момента Шкода е по-добре в световните шампионати, а и в нашия. С Алфа или Фиат може да се участва само на някое ретро рали.

Оценка:
-2 +3

Tie
(гост)

Неутрално
18 Отговор
От такива "дървеняци" на тема за или против италиански коли и Шкода ми се повдига... Минали нито през едните, нито през другите, имали досег само до едното, но коментират ли коментират и плюят...."компетентно"...
Имам 4 турбо-италианки от 90-те и Окти 2 ФЛ от 2012, минал съм през Окти 1 и в момента за всекидневна карам Окти 3 (и 3-те Шкоди нови от Еура Тек) - нямат база за сравнение!
Шкода са изключително непретенциозни и приятни за всекидневна употреба, безпроблемни с приемлива поддръжка за нова кола.
Италианките ми носят динамиката, усещането и духа на една незабравима, но отминала вече епоха...и имат своя неповторим чар...дори и с всичките си проблеми...
В заключение - при възможност, веднага бих разкарал Шкодките и бих си взел за возене една Джулия Велоче 280 к.с. 4х4 :)

Коментиран от #19, #21


Оценка:
-0 +3

123
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "Tie":


Е така кажи, че си фен на ретро автомобилите. И аз при възможност веднага ще си взема една Skoda Superb 3000 OHV от 43-та, 3,1 л., 4х4.
Е.. не е 280 коня ама си е класна лимузина. Иначе, ако ще сравняваш Шкода с Велоче, поне се качи на един Супърб 2.0, 270 к.с. 4х4 и после пиши как е. Като си клиент на Еура тек ще ти дадат едно тестдрайвче.

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +0

Дан
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #19 от "123":


Пасатът, или както го наричат като е с емблема на Шкода - Супърбът, е ниско бюджетен седан от клас 5, въобще не е лош, но това е автомобил за хора които искат да се превозват от точка А до точка Б. Няма душа, няма и помен от страст в Шкодата. Докато Алфата е за хора на които им пука за автомобилите. Един авто ентусиаст никога няма да предпочете Шкода пред БМВ или Алфа Ромео.

Оценка:
-0 +2

Kirumo
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "Tie":


Препоръчвам ти да си купиш Алфа Ромео с Busso двигател или тунирано 5-цилиндрово JTD. Тогава би трябвало да получиш най-доброто и от двата свята. Аз си търкалям едно тунирано 2.4JTD в момента. Вади прекрасен звук, върви много доволно, гори 5/100 извънградско и между 6.5 и 8 градско и не вади грам черно от ауспуха.

Оценка:
-0 +1

Дан
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #15 от "BMW M4":


Ако ми кажеш какво караш, веднага ще ти посоча Фиат/Алфа/Ланчия, която е по-бърза. Като ми заговори за писти, ще ти задам въпроса : Кой е най-бързия автомобил с четири врати на Nurburgring? Само ще ти кажа, че носи емблемата на Алфа Ромео. С най-голямо удоволствие бих се разходил до писта Дракон или Серес, чак ми е жалко, че в момента нямам никакво свободно време, пък и колата ми не е кой знае колко бърза под 300 коня с тегло от малко над 1340кг.

Оценка:
-0 +1

23
Този коментар е премахнат от модератор
Иван
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #6 от "Гошко-шофьорчето":


Много отдавна дядо караше Шкода 1000 МБ - главата му побеля от нея, викаха и "хиляда малки белички", махна я и взе Лада, та спря да бере ядове.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Анастас Анастасов
Депутатът от ГЕРБ иронизира позицията на БСП по отношение на ключовия закон:
Явно маите са познали за 12.12.2012 г., когато влиза в сила Законът за отнемане на незаконно придобито имущество."

Още бисери