Last news in Fakti

20 Юни, 2019 13:04 16 047 53

Невероятно, но факт: Корейските коли са най-надеждните в САЩ

  • kia-
  • hyundai-
  • genesis-
  • сащ
Невероятно, но факт: Корейските коли са най-надеждните в САЩ - 1

Това е твърдение на аналитичната агенция J.D. Power, които се позовават на ежегодната си класация за надеждност на автомобилите. В случая става дума за колите в САЩ, а самото проучване отчита броя настъпили повреди на сто автомобила през първите три месеца след закупуването им.

Интересното в тазгодишната класация е, че първите три марки са окупирани от... корейски автомобили. Става дума за марките Genesis, Kia и Hyundai. Топ 10 се допълва от марките Ford, Lincoln, Chevrolet , Nissan, Dodge, Lexus и Toyota. Ето и как са подредени автомобилните марки и под средният индекс (PP100).

Невероятно, но факт: Корейските коли са най-надеждните в САЩ


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KIA фен

    33 10 Отговор
    Еми кои да са. Това е близкото бъдеще при колите, следват китайските.
  • 2 агогож

    15 19 Отговор
    Нещо не ми се вързва тази класация. Каква надеждност след като на 100 коли в първите 3 месеца, най-надежната марка е вкарала в сервизите 63 коли? Аз карам вече 2 години своята кола, която закупих 2 годишна и досега освен смяна на масла и филтри за друго не съм влизал в сервиз. Тогава моята кола трябва да е хипер-супер надеждна?

    Коментиран от #52, #53

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Анти милиционер

    42 4 Отговор
    Немските еднодневки последни... всяка класация, която не е от Германия и платена пропаганда пище едно и също. Немските боклуци са трошляци.
  • 5 Townboy

    24 1 Отговор
    Не е невероятно. Имам близки в щатите които от години карат Хюндай и казват, че в сегмента цена качество (value for money) корейците са лидери. Относно американската автомобилна индустрия препоръчвам книгата Колела на Артър Хейли.
  • 6 Госあ

    15 0 Отговор
    Ха, американците ще станат сега големи приятели с Южна Корея след като Япония подписаха търговското споразумение с ЕС.
  • 7 123

    13 3 Отговор
    на снимката се вижда ,че освен надеждни са и много красиви....."корейските автомобили"
  • 8 YEE

    20 2 Отговор
    Дано марката Генезис влезе скоро в Европа.Гледах клипчета наскоро за модела им Г70 ами по повечето параграфи като каране и усещане е на едно ниво с БМВ 3 серия,което си е достойно постижение за корейците.Отделно има красив вид.Дано имат повече успехи.
  • 9 асддса

    9 4 Отговор
    Аха, и за колко години са тия класации ? Защото тези от миналите години са съвсем различни. Ако е за една, няма какво да говорим изобщо, безмислена. Ако е за повече, това означава че се застъпват годините и няма как да има такова разместване.
    Как така изведнъж лексус и порше от първите места падат назад, а останалите изведнъж се изкачват

    Да не би надежността да е по месеци на производство ? Януари до март боклуци, април до юни качествено и така ? Ама ето, балъците се хващат, някой си прави пари и схемата си върви.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 GOLF R

    8 9 Отговор
    алфа ромео както винаги последната дупка на кавала ЕСТЕСТВЕНО

    Коментиран от #13

  • 12 NikNay

    1 1 Отговор
    Кое пък му е невероятното?
  • 13 Анти милиционер

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "GOLF R":

    Само на една точка е от Фолксваген, идиот. 113 срещу 114.

    Коментиран от #19

  • 14 Карам Такси КИА

    7 19 Отговор
    Ми те на Киа и Хюндай двигателите са им американски на крайслер FCA
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 675

    20 0 Отговор
    Кое му е невероятното, запретнали са си ръкавите и са направили здрави автомобили, невероятно, но факт немските бяха здрави, сега са абонамент за сервизна дейност, печалбите от следпродажбени дейности са по-високи
  • 17 Каракуд

    9 6 Отговор
    Предпочитам Порше или Хонда, нищо че са назад в класирането на тази измислена организация, честна и почтена като магистрална труженичка.
  • 18 Илончик Мъскович

    7 1 Отговор
    А бе гост, къде е Тесла? Малко коли продава за да е в класацията или е такъв трошляк че не я хваща скалата?
  • 19 Random

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "Анти милиционер":

    118 бе умник, 114 е Волво
  • 20 Random

    10 2 Отговор
    Само като видите на кое място е черволет и къде са лексус и тойота и ви става ясно що за класация е това
  • 21 Пешо от панелката

    14 1 Отговор
    Най-надеждната японска марка е Нисан??? Не им липсва чувство за хумор.
  • 22 222

    7 1 Отговор
    Класация ли е на J.D. Power, значи не я четете. Лично съм чел Как хвалят Тойота Приус и в следващата статия J.D. Power препоръчва на своите читатели да не си купуват Тойота Приус. А сега ?
  • 23 айде айде

    12 4 Отговор
    То в америка и най-вкусната храна е хамбургер.
  • 24 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "JAGUARES DE CORDOBA":

    Прав е човека. Целия силов тракт на хюндайте е на додж/крайслер и компоненти на митсубиши. Когато почнеш да разглобяваш двигатели тогава ще знаеш повече. Сега като читател може да започнеш с теорията и малки жокери - Hyundai Theta engine, Global Engine Alliance ;)
  • 25 Тва е така щот кимчи ги прави😂😂

    1 1 Отговор
    Ама перуката не знае😂😂
  • 26 Матей Тодореев

    5 0 Отговор
    До скоро в десятката присъстваха поне три модела на Хонда, а сега на тяхно място са Форд, Шевролет, Додж и тем подобни. Според мен, и там се пишат поръчкови статистики.
  • 27 това е вярно

    6 1 Отговор
    Като се замисля щом нашите миризливи и прости бакшиши карат предимно Корейски коли,значи са сметнали че разходите по поддръжка са най ниски а здравината е основен фактор за това.
  • 28 Gogo rogo

    2 0 Отговор
    Хундай IX 35
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО ПЛЮЕЩИТЕ НЕМСКИТЕ К

    3 2 Отговор
    РАЗБИРАЧИ ТУК КАКВИ КОЛИ КАРАТ?!ВЕЧНО ЗНАЕЩИ ВЕЧНО ИНФОРМИРАНИ И АКЪЛ ДАВАТ КОЙТО ВСЪЩНОСТ НЯМАТ..Я СИ КАРАЙТЕ КАРУЦИТЕ И НЕ ИЗКАЗВАЙТЕ ЗА КОЛИ КОИТО ДАЖЕ И НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ И НИКОГА НЯМА ДА ПРИТЕЖАВАТЕ..ВСИЧКИ СТЕ"ИНЖЕНЕРИ" ТУК..
  • 32 Александър Тодоров

    13 2 Отговор
    Искам да обясня, защо тази класация е пълен шит! Вие имате 10 банкноти, а съседа има 11 според класацията той ще бъде по богат. Обаче истината е, че на съседа всичките са му по 10 лв., а вашите са на по 50! Кой наистина е по-богат? Тук е същото. Важни са какви са повредите. Ако Киа влиза с 63 повреди по двигателя и скоростна кутия това е много лошо, ако обаче тойота с 90 влизат предимно за дреболии като изгорял плафон или електрически дефект тогава нещата стават коренно различни. Класацията не прави никаква разлика за това смятам, че е тотален шит! Не могат да се сравняват ябълки с домати...

    Коментиран от #51

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ggg

    6 0 Отговор
    В америка моделите нямат нищо общо с европейските. Фулл екстри са и са с по 3л v6 атмосверки

    Коментиран от #46

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Morgoth

    5 0 Отговор
    Какво му е невероятното? Корйците правят това което направиха японците преди време - започнаха с евтини нискокачествени автомобили и като им излезе името на такива си седнаха на задниците и сега предстои да станат еталон за качество.
  • 42 Палата

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "БЪЛГАРИН БУДИСТ":

    Да вметна и аз, генезис и хюндай е като тойота и лексус. Разделиха ги преди 3 4 години.

    Коментиран от #43

  • 43 впнхтфх

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Палата":

    То затова и като им видиш цените на Генезис-ите и ти присяда на гърлото. Поне при новите коли. Самите Хюндай и Кия вече взеха да не познават парите пък какво ли остава за "премиум" вариантите им.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 ВАГ

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Ggg":

    В америка 90% от колите имат само климатик и автоматик , и имат големи освободени мотори щото нямат екостандарт освен за една марка която няма завод в САЩ.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 лео

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Александър Тодоров":

    За 5г. само три крушки съм сменил на нова корейка сийд.Към момента са велики спор няма.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Proximis

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "агогож":

    Колега много зависи колко километра на година караш! Аз имах Хюндай Соната и на 2рата година вече имах над 160000 ! В Америка растоянията са много по-големи ! Само да отбележа работата ми беше на 120км от вкъщи ! Ако караш 15-20000 годишно много ясно че няма да ти се налага да ходиш често в сервиза освен за смяна на масло!