16 Юли, 2019 11:03 24 050 46

Как се продават у нас новите Audi, BMW и Mercedes?

  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • продажби-
  • автомобили-
  • българия
Как се продават у нас новите Audi, BMW и Mercedes? - 1

Отговор на този въпрос ни дава извадка от статистиката на МВР, касаеща първите шест месеца от годината. От нея става ясно, че що се отнася до "голямата германска тройка", то в продажбите и у нас има интересни колебания.

BMW и Mercedes-Benz бележат сериозен растеж с 19 и 14 процента, съответно спрямо аналогичния период от миналата година. Така пазарният дял на Mercedes в нашата страна е 3.91%, а този на BMW - 3.3%.

В бройки автомобили това се равнява на 873 продадени Mercedes-а за първите шест месеца от годината и 737 BMW-та. Не така обаче стоят нещата с Audi в нашата страна, които през първото полугодие бележат сериозен спад в продажбите с близо 41%.

Според данните на МВР от началото на годината у нас са продадени само 269 нови Audi-та. Що се отнася до масовите автомобили, то там лидер си остава Dacia. Румънската марка е следвана от Renault и Skoda.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    57 84 Отговор
    Мерцедес дават най добри цени в магазина! Друг е въпросът,че са и най големият рошляк от трите марки!

    Коментиран от #2, #4, #8

  • 2 Ракетата

    87 54 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Ех това грозде колко е кисело, колко много е кисело! Като нямаш пари за чисто нов Мерцедес, по-добре си мълчи и си изливай "капацитета" на друго място!

    Коментиран от #3, #14, #34, #45

  • 3 Вальоо

    83 23 Отговор

    До коментар #2 от "Ракетата":

    Мерцедеса няма нищо общо с това което е било преди 10-15-20-25-40 години. Това че твоята кола е здрава и е на 15 години (примерно) не значи че новите модели са същата работа. Всичко се прави за да има икономика,иначе няма печалби ако една коле е вечна.

    Коментиран от #22

  • 4 посерко

    60 8 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Ти луд ли си ? Новите мерцедеси в последните 2 години са ужасно скъпи навсякъде. Просто сложиха АМГ лепенки и балъците се кефят и плащат повече за същата кола.

    Коментиран от #26, #35

  • 5 асддса

    24 10 Отговор
    Я сега дайте по модели продажбите. Най-продавани ще са AMG, M, S класа, 7 серия, Х6.
  • 6 Патриот

    44 9 Отговор
    Ако една кола не е вечна, то защо една компания автопроизводител трябва да е вечна?
    Да не стане така, че членовете на борда на директорите и да се хващат като тираджии?
    С тези материали, с това качество, с тези цени ми се струва, че доста премиум-марки трябва да ходят на боклука.
  • 7 Мислешт

    65 29 Отговор
    Да си купиш нова кола от премиум марка е равносилно с това да си купиш на Сейт Лорент чехлите които ги носят бабите по селата ама струват 500 евра - те просто си продават имената. Да, мощни двигатели, но има доста алтернативи със също толкова мощни двигатели и при други марки и не за такива откачени суми. И да, има марки, които предлагат дори повече екстри от тях. А за в българия да си купиш такава кола е просто пародия. Все едно да живееш в сметище и да си с чисто нови обувки Йизи на канйе уест - клоун в конферентна зала. Слезте на земята, комплексари. Истинския тарикат не демонстрира показност.

    Коментиран от #10, #16, #18, #44

  • 8 Julio

    43 8 Отговор

    До коментар #1 от "гощо":

    Дали са трошляк новите мерцове не знам но е факт че дават по-добри базови цени от БМВ в България. А нулите са ясни, требва да си некъв откачен фен на ауди за да различиш нов от 5-7 годишен модел - с фейслифтове само не става.

    Коментиран от #36

  • 9 Иванчо l-ви

    31 3 Отговор
    Сиромашия братче.
    Аз за това не мога вече един месец да продам 15 годишната Е39-ка. Те хората само нови БМВ-та си купуват вече.
  • 10 Julio

    12 8 Отговор

    До коментар #7 от "Мислешт":

    Не всички в тая държава са възпитавани да минават "тънко" задължително и на всяка цена...
  • 11 Друг Сектант

    27 8 Отговор
    Най продавана е Дачия ....и това е неоспорим факт
  • 12 Велика България

    18 33 Отговор
    Италия е люлката на истинските автомобили. Само при тях има красота , скорост и страст. И нека тия с:" А един приятел каза, че.." да замълчат щото са смешни. Който не вярва - приемам облози ключ за ключ...на писта.

    Коментиран от #13

  • 13 ggко

    14 13 Отговор

    До коментар #12 от "Велика България":

    Маслар...
  • 14 АзАз

    48 9 Отговор

    До коментар #2 от "Ракетата":

    Няма как под статия за автомобили над средния ценови диапазон да не се мине без дежурния "дебил", който обяснява за гроздето... Най - тъпото нещо, което можеш да направиш е да съдиш за финансовото състояние на някого, когото не познаваш. Освен това, защо правото на мнение трябва да е обвързано с възможността за закупуване на стоката? Големите три немски марки не продават просто автомобили, а продават имидж. Този имидж се гради на факта, че множество хора, които не могат да си купят колата мечтаят за нея и си изразяват гласно мнението. Е, когато качеството пада този "блян" за "перфектния автомобил", който се поддържа точно от масите, които не могат да си го купят започва да изчезва, което влияе изключително негативно на продажбите (както и се вижда).
    Затова спести си тъпия коментар и остави хората да си изказват мнението свободно!

    Коментиран от #15, #31

  • 15 Гост

    19 6 Отговор

    До коментар #14 от "АзАз":

    Респект за коментара!
  • 16 кояе

    12 11 Отговор

    До коментар #7 от "Мислешт":

    Ако искаш нова кола, колите са ти стратс, и искаш 6 цилидъра, всъщност нямаш много избор.
  • 17 Steks

    34 8 Отговор
    Най продавано е беемве е36 със селски тунинг в гаража бръмчи като за 1500 коня пък не може да мръдне

    Коментиран от #21

  • 18 Чичо

    18 8 Отговор

    До коментар #7 от "Мислешт":

    Пише се МИСЛЕЩ. И... истинският тарикат си купува примерно Мерцедес, за собствено удоволствие и защото може. Не да се показва на такива, като теб. Нямаш много от това с което се мисли...

    Коментиран от #19

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Алфа Ромео

    11 3 Отговор
    Кат топъл хляб, особено 15-20 годишните въглищарници със изтърбушени системи за пречистване.
  • 21 Алфа Ромео

    19 12 Отговор

    До коментар #17 от "Steks":

    Скоро говорих със един приятел хобито му доскоро беше дрифт, имаше една леко понаправена Е30. Обясняваше ми как някой наливат луди пари да ги направят малко по-мощни разни БМВ-та, гърми трещи тва БМВ вика навряли му голям мотор земята се тресе и идва няква японска почти стокова машина с два пъти по-малък мотор и без много шум постига същите резултати. Мечтата му беше за Нисан Силвия но не става вече, има жена, дете и край с тези хобита...
  • 22 123

    25 5 Отговор

    До коментар #3 от "Вальоо":

    Да, няма нищо общо новия Мерцедес с тези от преди 10-20 и т.н. години. Ама наистина нищо общо. Няма как да сравняваш технологично два модела, единият от които е със системи и електроника като на самолет с автомобил, който единствената му система за сигурност е АБС. Който е сядал в нов Мерцедес и в 124-ка например знае разликата и тя не е в полза на 20 годишната кола, или дори на 5 годишната кола. Преди 20 години, като излезе новата S класа разни такива специалисти се изредиха да обясняват как пурите и прасетата били най-здрави и тези новите са пълни боклуци. Ама и сега има огромно количество S класи от 2000 година, които са достатъчно здрави, както ще бъдат такива и новите S класи през 2040-та. Та в тази връзка най-хубавата кола е новата, без значение дали е една или друга марка. А иначе комплексарите продължавайте да си пишете как няма по-здраво от 30 годишна каруца.

    Коментиран от #23

  • 23 Алфа Ромео

    15 5 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Абсолютно е по-здрав и технически надежден един 30 годишен Мерцедес, отстъпва със много в активната и пасивната безопасност което не е за пренебрегване.

    Коментиран от #28

  • 24 bmw

    15 13 Отговор
    Прав е колегата мерцедесите дадоха още след 99г. яко назад.За сметка на това ауди вдигнаха нивото до 2015г.Но сега новите им модели са доста грозни и не изглеждат премиум и както се вижда се продават зле.Бмв то винаги си е на ниво.

    Коментиран от #29

  • 25 Капитана

    17 7 Отговор
    Пак се изписаха хиляди глупост, дали са трошливи или не хората, които могат да си ги купят чисто нови въобще не им пука, колко струва ремонта или обслужването. Тези 3 топ марки са за хора с кинти и всичко което някой ще почне да обяснява, че тези коли не стават и т.н.са пълни глупости. Всеки мечтае да кара чисто нава поръчкова S класа с фул екстри, но малцина са тези, които могат да си го позволят,ей така без да им дреме колко струва. Както се писа в един по горен коментар, че Гроздето е наистина много кисело. 7
  • 26 666

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "посерко":

    Прав си,накъде и да погледнеш се AMG и M ки и естествено от маалата
  • 27 фиат типо

    9 10 Отговор
    Е засиви колега аз лично не искам "поръчкова S класа".Не мога да си я позволя да , но и да мога S класа не ми харесва , както и мерцедес като цяло-много са ми дървени и пенсионерски.
  • 28 Коки

    10 5 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Ромео":

    С кое пък е по-здрав? С липсата на системи - щото като няма система - няма да се счупи ? То ако нямаш кола - съвсем няма какво да и се счупи. Градския транспорт работи всеки ден! Ако не с него - на колело - няма кво да му се счупи и ремонта можеш и сам! Такива са сравненията.. нито управление, нито возия, изолация, медия - нищо общо... или кво - със слушалките в ушите , с навигацията на нокията, със пожълтелите стопове вместо лед и със гуми 14ки на 15 години, вместо нови.... Айде пак помисли... били са хубави коли щото тогава са ги сравнявали със по старите от тях ! А ти си спрял някъде там да живееш активно и сега ти е носталгия! Що не се топлиш с дърва и въглища вместо с климатик? По-здрави са печките на дърва!
  • 29 Коки

    9 1 Отговор

    До коментар #24 от "bmw":

    Фен съм на бмв , но най-новите модели имат леко странни фарове и стопове - Киа-ланчия стил. А новите мерцедеси ги напудриха яко. Последните години беше модерно да се кара Ауди. На хората им поомръзна и сега вземат различно. А и Ауди попрекалиха с цените! Няма нищо чудно в класацията . Познавам доста народ дето преди смениха БВМ с Ауди.. сега пробват и Мерцедес ... кръговрат в природата!!!
  • 30 vasik atanasova

    9 10 Отговор
    НАЙ ГОЛЕМИЯ БОКЛУК СА ДАЧИИТЕ
    СЕДНАЛИ ВЪТРЕ И СЕ ПРАВЯТ НА МУТРИИ ХА ХА ХА
    СМЯХ ДО НЕБЕСАТА
    ВЧЕРА ВЗЕХ КОЛАТА НА ЕДНИ ПРИЯТЕЛ
    КУПИЛ Е ЗА 1000 ЛЕВА МИЦУБИШИ КАРИЗМА GDI 125 КОНЯ
    И ЕДИН ШЕМЕТ С НЕУДАЧИЯ ЯВНО СЛУЖЕБНА МИ СЕ НАПРАВИ
    СКЪСАХ МУ ШОРТИТЕ
    САМИЯ АЗ СЕ УЧУДИХ КАК ВЪРВИ ТОЗИ ЯПОНСКИ ЛЕГЕН
    ВЪПРЕКИ ЧЕ АЗ СЪМ ВЪРЛ ФЕН НА АУДИ

    Коментиран от #33, #37

  • 31 123

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "АзАз":

    Прав си, ама дали хората даващи коментари са собственици на нов премиум автомобил? Как може да заклеймиш марката на принципа на ЕЖК, или чутото в компания? Коментара трябва да е с покритие, иначе е просто хейтване в стил 'гроздето е кисело!
  • 32 КрашТест

    4 5 Отговор
    По- добро от японеца няма, няма и да има идните 30 години! Купувате си немски автомобили и с ехвалите само на марка, ама като влезе з аобслужване стискате зъби и се криите от жената, а като се счупи не излизате от увас, инак после аз карам мерцедес, аз карам бмв..Не, не карате само правите и спестявате т заплата за евентуален проблем, карат тези със здравите автомобили, където не си знаят километрите, а вие не си знаете ремонтите. Имах един познат, не си знае ремонтите на бемто, резби здрави не му останаха от разглабяне иначе аз карам бмв, кара ремарке :Д :)
  • 33 Лъки

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "vasik atanasova":

    Mitsubishi Carisma е била сглобявана в Холандия, не в Япония.

    Коментиран от #39

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 гощо

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "посерко":

    Взимаш на мощният който не е в графа AMG. Давам пример с конкретен случай. Ц-400 е 3литров бензинов шестак с две турбини и не е в графата AMG.
  • 36 гощо

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Julio":

    Това се опитах да кажа.Мерцедес дават най добри цени тук. БМВ и Ауди искат повече пари от същият еквивалент!
  • 37 Ауди

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "vasik atanasova":

    Нормално най големият двигател за дачия е 1и5 100тина коня. :)

    Коментиран от #40

  • 38 мнение

    10 2 Отговор
    Сменил съм всякакви коли и мога да споделя, че немските у нас са силна надценени. Не, че са лоши, просто в желанието си да докарат по-добри параметри в съотношението разход/динамика немските инженери правят доста компромиси с надежността на агрегатите. Иначе на хартия колите им изглеждат най-най. В последствие висенето по сервизи и загубено време, пък били и те в гаранция за мен не си струват. Колата в крайна сметка трябва да е преди всичко надеждна и едва след това всичко останало. Другото, което не ми допада е, че у нас са буквално на всяка крачка, чудо голямо, че караш последен модел, ако на улицата има още сума ти такива. Ако човек търси индивидуалност не би се спрял на тях, има доста сполучливи алтернативи, които не им отстъпват по нищо. Българинът по традиция е консервативен (да не кажа по-лоша дума) и немското за него е просто най-лесният избор. По това се доближаваме повече до ориента отколкото до модерния запад, на който иначе така силно искаме да подражаваме. Вижте само автопарка на гастербайтерите по магистралите и си направете извода сами за "премиумите" с които се гордеете ;)
  • 39 vasik atanasova

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Лъки":

    ок мой
    благодаря ти не споря
    защото и не разбирам от японки
  • 40 vasik atanasova

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Ауди":

    ха ха ха ха
    не знам не ги гледам
    ама този се ерчеше вътре
    спрях на светофара втора кола или трета
    и този дойде след мене в другата лента и ме зяпааа
    пред него свободно място за две коли
    а той спря до мене и зяпаа
    наистина са смешни с дачиите
    ама ги натискат защото не са давали пари за тях и манталитет
    да се дразнят
    иначе нови коли
    ама грозни че и бяла взел
    ха ха ха
    но и друго забелязах говоря истината
    като съм с аудито има респект а с тази каризма
    гледат те пренебрежително
    и ти отнемат предимството
    това е тъпо
    защото не знаеш нищо за човека в колата
    както и ако е премиум марка също
    ама манталитет български

    Коментиран от #41

  • 41 Предимство

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "vasik atanasova":

    Това с колите и с предимството е НАПЪЛНО ВЯРНО.ИМАМ РЕНО КЛИО 1 и като карам навсякаде ми бибкат засичат не тр уважават.
    Като се кача на Мерцедеса w202 Turbodiesel никога нямам проблем навсякаде ме пускат и изчакват.

    Коментиран от #42

  • 42 vasik atanasova

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Предимство":

    АБСОЛЮТНО ТИ ВЯРВАМ
  • 43 Ти да видиш

    1 1 Отговор
    Обедняваме.
  • 44 333

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "Мислешт":

    Иха! Пълно е с автомобили в F сегмента! Производителите, които предлагат автомобили в D сегмент в Европа се броят на пръсти. Honda спряха Акорд. Американски не сме имали на практика, и Форд мислят да спират Мондео в Европа. Ланча и Алфа поприключиха. Последните опитаха с Джулия, ама не ги карат много. Французите сигурно имат, ама кой ги бръсне за слива. В Е сегмента става още по-скучно, няма никой. Само светата немска троица, Волво и някакви екзотики. Само емблема, викаш?
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Sofia

    1 1 Отговор
    Щом не е АЛДИ не ми го хвали...ахаха