19 Декември, 2019 19:09 33 371 63

Новата S-Klasse съблича камуфлажа

  • mercedes-benz-
  • s-klasse

Актуалният флагман на Mercedes-Benz с индекс W222 излезе през 2013 г. и жизненият му цикъл върви към края си. Следващото поколение на S-Klasse преминава активни изпитания и за радост на папараците полека-лека започва да сваля маскировката.

Ако се съди по шпионските снимки, революция в дизайна няма да има. Седанът запазва почти същите пропорции, но оформлението на предницата ще бъде по-агресивно в духа на останалите нови модели от Щутгарт.

Новата S-Klasse съблича камуфлажа

В интериора обаче се очакват дълбоки изменения. На централната конзола ще се появи широк сензорен дисплей, на който ще бъде изведено управлението на мултимедията и климатика, а броят на физическите бутони в купето ще бъде сведен до минимум.

Новата S-Klasse съблича камуфлажа

По предварителна информация гамата от двигателите ще се състои предимно от бензинови и дизелови редови шестаци, но ще продължи да се предлага и 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора. Новото е, че всички мотори ще бъдат електрифицирани в една или друга степен със стартер-генератор или пълноценни хибридни системи с възможност за зареждане от външен източник.

Новата S-Klasse съблича камуфлажа

Съдбата на върховия V12 виси на косъм заради ожесточаващите се екологични норми. Шансът му да остане в каталога на най-луксозните и скъпи модификации с емблемата на Maybach обаче не е малък.

Премиерата на новата S-Klasse ще се състои догодина. Тогава ще се появи и повече информация за купето и кабриолета, наточените версии AMG и, разбира се, следващото поколение на Mercedes-Maybach.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 38 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    97 42 Отговор
    Отвратително голяма решетка, смалени фарове и задни стопове като на Лексус. Като не могат да измислят нещо по-добро, какво пречи да произвеждат старото шаси W222 още години, като го ъпгрейдват с нови двигатели и задвижвания.

    Коментиран от #3, #63

  • 2 РЗС

    59 51 Отговор
    най-грозната и консервативна визия от бенц. Новата линия е супер невзрачна и отблъскваща, добре че са им 6.3 моделите да приличат на нещо. Предпочитам големите бъбреци на новата бмв 7ма в сравнение с тая грозотия от мерцедес, бих взел и а8 на ауди.

    Коментиран от #61

  • 3 РЗС

    35 20 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    w221 беше единствената разчупена визия на ЕС класата, която направо уби всичко що мърда. Дори sel беше 100 пъти по-красив от тая грозна ютия. Не разбирам, защо са сложили такива несъразмерни фарове на такава голяма предница. 7цата и а8 поне не са смалявали фаровете
  • 4 бахаха

    9 40 Отговор
    Сериозно с ауспуси и ДВГ? Това Пежо става само за някакви ретро гейове от 90-те. Да засучат мустака в него и да гледат влажно младите лъвчета.

    Коментиран от #30

  • 5 МП4

    23 23 Отговор
    Готина е
  • 6 мани мани

    29 57 Отговор
    грозно и изтърбушено седи ... всичките им модели еднакви, пф!
    добре че имат двуврати, та малко да се поразличават от останалите им еднакви и скучни все развалящи се кенефи! бмв са същите трагедии и аудитата, и останали немски кенефи! добре че са поршаците та да отмият срама! но и те са трагедия! само идиоти карат немски кочини, доказано!

    Коментиран от #18, #60

  • 7 Бай Иван

    53 16 Отговор
    Само на мен ли ми мяза на шкода суперб ...
  • 8 KOC

    32 11 Отговор
    с тая предница е като ауди а изрязаните стопове като на голф 7 или а3ка
  • 9 Plameni

    36 36 Отговор
    Тези който не могат да си я позволяват коментират колко е грозна ,а собствениците на W 222 вече поръчват W 223

    Коментиран от #14

  • 10 Лопатата

    56 14 Отговор
    Гледам тука само професори дето са карали поне по 3 модела S класа се изказват компетентно.
  • 11 баси

    18 8 Отговор
    Рака и не се научихте, че тези снимки са нарисувани от някой, а не от мерцедес.
    Важното е акъл да се дава
  • 12 Реалист

    31 12 Отговор
    Отпред форд фокус отзад шкода суперб:) плагиати:)

    Коментиран от #43

  • 13 саске

    10 32 Отговор
    Техническите университети по света масово закриват специалност "ДВГ", а флагмана на една от най-претенциозните марки за 2020г. е на кюмюр и нафта... Немците обичат да разбират нещата по трудния начин. Една епоха си отива, но все се надявах, че са си взели поука от други преди тях.

    Коментиран от #15, #16, #19, #25

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Plameni

    18 4 Отговор

    До коментар #13 от "саске":

    Преди да коментираш да беше прочел,че всички ще бъдат електрифицирани в една или друга форма ,и кои са другите преди тях ,като Mercedes S W222 са продали 500 000 коли и са лидер в своя клас.

    Коментиран от #34

  • 17 Японеца

    9 18 Отговор
    Ужас, китайски кенеф!
  • 18 Име

    11 9 Отговор

    До коментар #6 от "мани мани":

    Точно пък мерк имат най голямо разнообразие от а класа до камион.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 хахах

    35 11 Отговор
    охххххххх Клошарчета милички , нямате парички за една кутия цигари , а новата с -класа коментирате смешници по-малки сте от заплатите си...

    Коментиран от #21

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 гост

    12 3 Отговор
    До всички критикари на последното безлично творение на швабите-използвайте по-меки изрази, щото като се появи AMGто и ще ви намЕта всички на увисналия кардан..така че- умната.

    Коментиран от #54

  • 23 Бай Тошо

    16 7 Отговор
    Не че нещо но задницата на нищо не мяза
  • 24 Чичо Гошо

    15 10 Отговор
    Уникална е. Точно копие на Шкода супърб.
  • 25 Фифу

    5 6 Отговор

    До коментар #13 от "саске":

    Немците разбират само по един начин както разбраха в Дрезден.Само як бой.
  • 26 type-R

    11 1 Отговор
    Пак "агресия" "сила" "внушителност" Защо не бой с тояги и текуондо? Айде сменете речника поне за разнообразие. Колата не ви е бодигард, няма как да бъде "агресивна"!
  • 27 ГошУ

    7 7 Отговор
    Стоповете са като на Skoda Superb. W222 май ще остане най-яката S-класа създавана някога.
  • 28 БГ жител

    40 10 Отговор
    Моля не коментирайте тази кола без да сте я карари или возили в нея! Само на картинка или в някой шоу рум ако сте я виждали нищо не можете да усетите или прецените! Аз имам удоволствието да карам и да се воза в W222 от една година и едно важно условие не е моя(служебна) съответно без страх и с голямо удоволствие и изпробваш всички възможности, които можеш да получиш от една луксозна и бърза лимузина! Мога да кажа, че това е върховния автомобил, който освен, че може да се кара всеки ден, няма аналог за возия, лукс, бързина и динамика, както и високи технологии и новости. Както каза Джерами Кларк в едно предаване на Top Gear, ако искате да видите какво ще има във вашата кола след 10 години, качете се в една S класа на мерцедес!
  • 29 CL500

    16 0 Отговор
    Аз пък не мога да разбера, какво се плюнчите тука на тема красива ли е или не, след като ясно се казва в статията, че засега има само някои папрашки снимки с намален камуфлаж (първите 2 снимки). Постнали са 2 рендера и всеки тук гракнал, каква е :-) , а това са само предположения :-)
  • 30 ко каза ма

    16 5 Отговор

    До коментар #4 от "бахаха":

    Елджендърче ли си ве пендехо ? Голям смях с путе*ца, като теб хаха! Кога ви поникнаха косъмчета от коламаските, кога взехте на "мъжлета" да се правите ! Мишки клавиатурни хаха !
  • 31 Random

    10 2 Отговор
    Предницата мяза на ония монтажи дето правят носа и устата по-големи
  • 32 Явор

    7 2 Отговор
    Отзад прилича на cls
  • 33 Митко

    4 1 Отговор
    Личи ви, че сте глупав и невъзпитан!
  • 34 саске

    6 18 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    Колкото и да го електрифицират, то дизайна му е на ДВГ. Това е все едно да еликтрифицираш каруца, става ама... си е електрифицирана каруца. До няколко години Мерцедес ще са китайска или индийска марка, защото както и другите немски производители, станаха арогантни от успехите си и проспаха новото хилядолетие. Вече е късно за промяна, защото критично изостават в модерните технологии и този прототип го доказва.

    Коментиран от #50

  • 35 merc

    7 6 Отговор
    Хубавото в тази грозотия отиваща по-скоро за C класа е, че ще разберат какво не им харесва на хората и най-вероятно ще изкарат страшилище на което после ще ахнем! Маркетингови трикове!
  • 36 Турбо

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Застаряващ пич":

    Аналогичен случай като тоя у наше село . Попа вземе да се напие , та обърка коча с попадията и като го опъна му изправи рогите ;)
  • 37 Коки

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Застаряващ пич":

    Не , сега още живееш при мама и се чудиш къде да драскаш Т_Т

    Коментиран от #39

  • 38 НсОтО

    13 5 Отговор
    Ще има ли версия S 65 AMG с 1,3 двигател от Dacia? Питам, че като гледам как им слагат индексите на моделите в последно време, на там отиват нещата...
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост

    6 2 Отговор
    Най красивата, най здравата и най могъщата си остава W140 facelift

    Коментиран от #55

  • 41 Мечтателят

    6 3 Отговор
    Решетка - като на уж спортен бизнес седан, стоповета - като от всичко по 1 лев, изключително захлупват колата и я правят да изглежда евтино и ни заблуждават, че се произвежда в Япония, Китай или Корея.
  • 42 носталгията

    5 4 Отговор
    така е когато китайците се намесят това е резултата...а някога правеха коли тия от щудгард...

    Коментиран от #45

  • 43 Pavlin

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "Реалист":

    Странно наистина, и аз точно това си помислих.
  • 44 лаборант

    8 0 Отговор
    Голфаджия да коментира s-класа?!?! Малки й били фаровете?!?! Изобщо, невзрачни и отблъскващи таралясници, щото нямали големи бъбреци.
  • 45 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "носталгията":

    Tова беше мнооого, много отдавна....
  • 46 FraDia

    0 5 Отговор
    Двигатели : познати редови шестаци,. ..
    Не се сещам от кога е последния Редови шестак в МВ. (Без да включвам камионите им в категорията)

    Коментиран от #47

  • 47 Plameni

    5 0 Отговор

    До коментар #46 от "FraDia":

    OM 656 2017г монтиран на S класата
  • 48 Инж Химик

    7 1 Отговор
    Как може да сте толкова злобни Ганьовци бе :D гроздето е кисело яко... а на тия където не им киселее толкова много, си имат още поне 10-на марки избор за премиум лимузина...
  • 49 Емил

    9 0 Отговор
    Бай Ганьо който игла не е създал,дава мнение за тази немска красавица!

    Коментиран от #52

  • 50 Знаещ

    9 0 Отговор

    До коментар #34 от "саске":

    Самия факт, че се карат толкова много АМГ-та показва, че хората с пари предпочитат да си купят истинска кола вместо Тесла.
  • 51 СССР

    7 0 Отговор
    АБЕ ТИЯ ЗА ЩО СЕ МЪЧАТ И НЕ МИНАТ НА УАЗКИ?

    ПРОСТИ ХОРА!

    КАКВИ СА ТИЯ ПЛАСТМАСОВИ КОЛИ?
  • 52 СССР

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Емил":

    КОЙ Е БАЙ ГАНЬО ЕИ?!!
    КАКВО Е КРАСИВО В ТАЯ ТОАЛЕТНА ПЪЛНА С ДАТЧИЦИ, ЧИПОВЕ И ФАЛШИВИ МАТЕРИАЛИ?!!!
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 AMG

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    теб наи напред ще те сложа на кардана си , напреко на вибрации.
  • 55 AMG

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    забрави да добавиш W126, W124,W201 190, W116 и W123 , класиките в жанра .

    Коментиран от #58

  • 56 JAPAN

    2 3 Отговор
    Немски скъп варел.

    Коментиран от #59

  • 57 Георги Христов

    5 1 Отговор
    За мен най добрия дизайн на S клас е от 1998 когато излиза W220. Елегантна кола с изчистени форми, базирана на концептуален модел (F200 Imagination) различаваща се от всичко до този момент на пътя. Тя е й най продаваната S класа за всички времена, може да не е най-качествената, но си е била истинска революция преди 20 години. Ако Мерцедес искат следващата им S класа да е революционна и да е конкурентна следващите 10 години е трябвало просто да я направят изцяло електрическа. Иначе дизайна на сегашното поколение W222 е достатъчно добър.....
  • 58 Инж Химик

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "AMG":

    Аз имам W124-ка, фейслифтовото купе... да яки са, тежки, с характер и т.н. каквото искаш можеш да кажеш. Но когато тръгнеш да поддържаш една 25+ годишна кола и положението става съвсем различно :) пластмаси, гумички, уплътнения, копченца, жила... ей такива нещица сдават багажа вече, хубавото е на електрониката, че е с релета и като се прецака някое най-често е студена спойка и се оправя само с помощта на поялника.

    Коментиран от #62

  • 59 Киселяк

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "JAPAN":

    Гроздето е кисело, а?...
  • 60 Трифонов

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "мани мани":

    Най-големите убитаци, налудно изглеждащи, с нефелни, забавени реакции и очевидно импотентни, стиснали волана и завряли се в него, като жени, са собствениците на японски коли - особено Тойоти!
  • 61 VIS

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "РЗС":

    Щом би взел БМВ или Ауди пред Мерцедес това автоматично значи че не си фен и не харесваш Мерцедес ,така че не знам защо изобщо даваш мнение, карай Аудито и остави на други Мерцедеса!
  • 62 VIS

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Инж Химик":

    Хахахахах да само с една спойка за секунда, обаче за да се направи трябва да махнеш цялото табло което е работа за седмица и не се знае като го монтираш дали няма да изкачи нещо друго. ..
  • 63 Тони

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Само тъпаци с коли за по 2000лв могат да не харесват най-новата с класа