ФАКТИ.БГ

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)

Публикувана: 24 Февруари, 2020 13:56
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10784
Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 32 гласа.

90-те години на миналия век са период на разцвет на спортно ориентираните автомобили. Именно тогава на бял свят се появяват легендарните McLaren F1, Ferrari F50 и Jaguar XJ220. Но по същото време от конвейерите слиза и цяла плеяда от спортни седани, които визуално почти не се отличават от стандартните версии. Именно за някои от тези автомобили, които днес се продават само като употребявани, ще ви припомним сега.


Audi S6 Plus 4.2

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Наточените Audi-та започват със комбито RS2, като впоследствие се появява и S6. Топ вариантът на седана S6 е с индекс Plus и разполага с V8 с 326 конски сили. Такива коли са произведени по-малко от 100.

Maserati Quattroporte V8 Biturbo

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Четвъртото поколение на този модел е върхът в развитието на линията Biturbo. Двигателят на този седан е 3.2-литров V8 с турбокомпресор, а мощността му е 335 коня.

Audi S8

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Този седан придобива култов статут още с появата си във филма "Ронин". Освен, че е много бърза, тази кола, с мощност 340 коня, е и много комфортна. На практика това е първата наточена кола от високия F-сегмент.

Alpina B10 E39

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Този супербърз седан заема нишата между BMW 540i и M5. Развава скорост от 280 км/ч, като това става благодарение на V8 мотор с мощност 347 конски сили. От 0 до 100 ускорението е 5.4 секунди.

Mercedes-Benz E60 AMG W210

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Mercedes E-Klasse W210 има версии E50 (347 к. с.) и E55 (354 к. с.), но редкият седан E60 с мощност 405 коня е топизпълнението. Това е един от най-мощните и най-бързи седани на онова време, ускоряващ до 100 за 4.7 секунди.

BMW M5 E39

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


За мнозина от баварските фенове именно този автомобил е нещо, като икона. Седанът е снабден с V8 двигател с мощност от 400 конски сили и с шестстепенна механична трансмисия. Ускорява до 100 за 4.9 секунди.

Brabus E V12 7.3

Най-мощните употребявани седани от 90-те (ЧАСТ II)


Този Brabus е напълно способен да накаже доста автомобили от марките Ferrari и Lamborghini. Двигателят му е 7.3-литров V12, а конските сили са 582. Получава се седан суперкар, ускоряващ до скорост от 330 км/ч.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 32 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
vasik atanasova
2 Отговор
красота стил
миришат на тестостерон тези коли

Коментиран от #4


Оценка:
-11 +77

Ивайло
3 Отговор
Като се каже истински автомобил и първата асоциация е именно с тези коли от 90-те и по-специално - техните топ изпълнения!!! Коли от истински материали, с първична мощност, непреходен дизайн и индивидуалност!!! Коли за карачи!!! Завинаги в сърцата ни!!! ;)))

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +99

тия статии са за баламурняци
4 Отговор

До коментар #2 от "vasik atanasova":


Мирише - на пуканки ! Сядаш в един такъв курник и караш с 80км/ч ! И на всеки 5 километра ограничение от 50 км/ч. Я заради отбивка , я заради третокласно кръстовище.
Ква файда от табуна с конете ?

Коментиран от #10


Оценка:
-37 +37

някой си
5 Отговор
Боклуци ! Голеееми !

Оценка:
-73 +12

6
Този коментар е премахнат от модератор
сектант
7 Отговор
Дачия Соленца е седан който наистина придава мъжко усещане за мускили и тестостерон и големи кохонес.

Коментиран от #8, #9, #16


Оценка:
-38 +18

Komapak
8 Отговор

До коментар #7 от "сектант":


Хората ти говорят за коли. Не за евтинии!

Оценка:
-4 +33

Бате секта
9 Отговор

До коментар #7 от "сектант":


Ти ми праиш деня,евалата ти бичим.

Оценка:
-5 +14

Почти фен
10 Отговор

До коментар #4 от "тия статии са за баламурняци":


И един Алпин А110 от тия новите с мочност от 252 коня ускорява за 4.5 по бързо от всички с изключение на Брабуса.Само че на планински път със завои ще му скъсаш шортите на тоя брабус който има маневреност на Зил.Тия коли единственият им смисъл е да ги караш на немски аутобани където няма ограничение.В Бг единствената им пронадлежност е да спреш пред дискотеката тоест беше сега не впечатляват никого.

Коментиран от #31, #36


Оценка:
-17 +21

бай онзи
11 Отговор
Две-три неща липсват тука, дето ще сипят доста на въпросните - Mitsubishi Galant VR-4, Subaru Legacy B4 RSK и Lotus Omega

Коментиран от #13, #14, #21


Оценка:
-17 +13

е39
12 Отговор
Коли, проектирани от чичо Ханс и строени на поточната линия от чичо Густав, не от Бенгъл и батко Али на поточната линия...

Оценка:
-1 +37

Steks
13 Отговор

До коментар #11 от "бай онзи":


Лотус омегата е сложен в 1ва част на тази статия

Оценка:
-0 +17

жЖж
14 Отговор

До коментар #11 от "бай онзи":


Лотус Омега е в списъка от първата част на статията!

Оценка:
-0 +11

AMG
15 Отговор
и така уважаеми , каква оценка ще дадете на статия нимер едни с другите подобни автомобили.

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +2

Фен на onq s konq от ранните му години
16 Отговор

До коментар #7 от "сектант":


Сектант,ти си,нали?
Познах те,брат,само ти и on

Коментиран от #17, #20


Оценка:
-2 +6

Фен на onq s konq от ранните му години
17 Отговор

До коментар #16 от "Фен на onq s konq от ранните му години":


Сектант,ти си,нали?
Познах те,брат,само ти и onq s konq от едно време сте способни на този тънък хумор и ирония!Влизам в тоя тъп форум заради теб.Чест и почитания!

Оценка:
-2 +10

AMG
18 Отговор

До коментар #15 от "AMG":


абе недеи да ми копираш ника , я виж колко неграмотно си го написал , казва се от част 1-ва .

Оценка:
-0 +1

Дошо
19 Отговор
Едно уточнение: Алуди-тата и 90-те си бяха трошляци

Оценка:
-14 +10

сектант
20 Отговор

До коментар #16 от "Фен на onq s konq от ранните му години":


да ама мн сектички има вече във фамилия ще помоля да се пишат малко по различно

Оценка:
-1 +4

Бай хой
21 Отговор

До коментар #11 от "бай онзи":


Статията е за автомобили. Какви са тия косачки от теб. Чети в селскостопанския раздел.

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-5 +9

бай онзи
22 Отговор

До коментар #21 от "Бай хой":


груйо недей да оригиналничиш, по път с повечко завои първите 2 коли които съм написал няма и стоповете да им видиш :)

Оценка:
-8 +2

пак аз
23 Отговор

До коментар #21 от "Бай хой":


щеш ли да ти кажа за колко прави едно VR-4 или B4 RSK прави спринта 0-100, колко им е vMax или ще сетиш сам? Ще ти дам един жокер - съпоставимо или даже по-бързо от S8, Alpina B10, 540i... пък ти си дрънкай за косачки като ти е толкова капацитета. Той колегата хубаво ти е казал и в завоите кво се случва

Оценка:
-5 +8

type-R
24 Отговор
Колко много по-елегантно са изглеждали Аудитата тогава....

Оценка:
-2 +11

Кибика
25 Отговор
Красиви коли.Какъв дизай и идея имаха колите от 90-те.Те имаха чар,индивидуалност,проекирани и сглбявани със сърце.А днешните всичко еднкаво нямат характерът и харизмата на тези старчета.Мъжки коли.Завинаги в нашите сърца.Благодаря за хубавата статия

Оценка:
-2 +24

Пабло
26 Отговор
"Наточените Audi-та започват със комбито RS2, като впоследствие се появява и S6.". Има малко неточности-Наточените Audi започват с S2,следва комбито RS2,Audi S4 (c4)и след това Audi S6(c4).

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +11

гост
27 Отговор

До коментар #3 от "Ивайло":


истински? ние нали не си купуваме такива? правят 100 яки и 100 000 смотани,една япоснска видя ли? те правят 1 000 000 много добри

Оценка:
-11 +2

Kirumo
28 Отговор

До коментар #26 от "Пабло":


Ако трябва да сме напълно точни, наточените Аудита започват от оригиналното Quattro, онова, което се правеше по хомологация за група Б.

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +6

перничанин
29 Отговор

До коментар #28 от "Kirumo":


Прав си т.е. от S2.

Оценка:
-0 +2

Haha
30 Отговор
Както винаги мерцедес превъзхожда бмв с по-бързи и конфортни коли

Оценка:
-6 +6

31
Този коментар е премахнат от модератор
Комплексари 100к с
32 Отговор
Велики са, защото всеки караш голф се мисли за пилот на А8, RS6, Bugatti или Ламбо!

Оценка:
-0 +1

Почти фен
33 Отговор

До коментар #31 от "vasik atanasova":


И колко струвать тва Порше еле па подръжката му.

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +1

бай Шиле
34 Отговор
А бе хубави са,ама нямат Lovato с бутилка в резервната гума.

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +3

Алфа Ромео
35 Отговор

До коментар #34 от "бай Шиле":


Може и BRC

Оценка:
-2 +2

Скитник
36 Отговор

До коментар #10 от "Почти фен":


При катастрофа тоя Алпин А110 от тия новите с мочност от 252 коня... ще стане на смачкан на топка "японски жълт вестник" -ЖИВ КОВЧЕГ.
Горните Посочени Машини в статията, имат Яки ламарини - и ЩЕ ТЕ ЗАПАЗЯТ ЖИВ ОТ СМЪРТНАТА СИЛА НА КИНЕТИЧНАТА ЕНЕРГИЯ!
Да не говорим, че на планински път със завои Не ще му скъсаш...ами,Ще си скАсиш живота най много ...при безразсъдно шофиране!
Успех!

Коментиран от #37


Оценка:
-4 +1

gvdff
37 Отговор

До коментар #36 от "Скитник":


Викаш, яката ламарина помага. Я си представи лотос омега-та като се изтъркаля дали ще може да преброиш на колко части се е разчленила. Подобно и при останалите модели. Новите автомобили залагат на натрупания опит през годините за деформирането на автомобила при катастрофа. Технологично също сме се развили сериозно. Предвид тези фактори, то няма начин една кола от 90-те да те опази така както такава създавана послените няколко години.

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +4

vasik atanasova
38 Отговор

До коментар #33 от "Почти фен":


това е друг въпрос
казвам че не е за всеки
но забележи
изтрили ми коментара
и защо
къде и кого обидих
нещо лично
тоз модернатор още един път
и го проклевам да хване корона вирус

Оценка:
-0 +1

39
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ген. Стоян Тонев
По повод искането на общинския съвет в Девин ВМА да има свое поделение в родопския град.
"Военна болница да има филиал в Девин е все едно аз да искам да се оженя за Наоми Кембъл, но тя да не знае."

Още бисери