Last news in Fakti

24 Април, 2020 09:27 37 744 72

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

  • tuv-
  • автомобили-
  • повреди-
  • надеждност
TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често - 1

Повече от двеста коли участват в проучването на германската организация, като след щателен анализ, специалистите от TUV правят рейтинг на автомобилите, продавани на европейския пазар, а за първенците се твърди, че почти не се развалят.

Проучването взима предвид честотата на посещенията на колите в сервизите през последните три години. Така за най-надежден автомобил автомобилни експерти признаха Mercedes-Benz GLC.

Кросоувърът се оказа лидер сред моделите с пробег от около 55 хиляди километра, които през последните 2-3 години посещават автосервиза. В същото време в челната десетка са включени още пет модела на немската марка: A-Class, B-Class, C-Class, E-Class Coupe и SLC/SLK.

Освен Mercedes, Audi A1 бе признат за най-надеждният градски европейски автомобил, като и Q5 и Q3 влиза в десетката, Porsche 911 и Mazda CX-3 - единственият негермански автомобил в класацията са останалите в топ 10 при колите на възраст до 3 години. От най-некачествените коли според TUV, които са включени в тази класация, се открояват два модела - Chevrolet Spark и Dacia Logan.

Германските специалисти са направили класация на въпросните марки и модели, като са разделили автомобилите в пет възрастови категории. Това са коли до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години. Освен при най-новите, където шампион е Mercedes GLC, Porsche 911 е лидер във всички останали класации.

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

Източник: TUV


Ще припомним, че през февруари анализатори от J.D. Power определиха най-надеждната кола за 2019 година. След проучване сред собствениците на тригодишни автомобили, в което специалисти определиха броя на проблемите, с които собствениците се сблъскват през първите две години на експлоатация. Там южнокорейската марка Genesis стана победител. В челната тройка също бяха включени Lexus и Buick.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 46 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 b p

    17 79 Отговор
    Само Тесла!

    Коментиран от #31, #68

  • 2 Факт

    151 113 Отговор
    Нагласена работа. Ето я реалната картина от втора ръка коли:
    1. Хонда
    2. Тойота
    3. Митсубиши

    Коментиран от #7, #8, #13, #65

  • 3 дхдхдфх45

    66 19 Отговор
    Porsche 911 са върха на сладоледа макар нямам пари да си го купя ;)
  • 4 Toyota VITZ

    135 24 Отговор
    Японските автомобили са вечни, ама баш японските, тия където ги сглабят в Япония, а не във Франция от някой алжирец.

    Коментиран от #25

  • 5 ГруЮ

    54 77 Отговор
    Ето и класацията при 20-30 годишните автомобили: Волво, Мерцедес, Ауди. Всичко друго е изгнило междувременно.
  • 6 Гост

    139 22 Отговор
    И американците правят същите тестове на същите коли и разминаването е на 100%. Там в топ 10 е само японско. Що ли ?
  • 7 Miusuka Madoto

    95 20 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Все едно съм ти писал 100 плюс-а..От TUV да очакваш да сложат нещо не-европейско/не-немско на първите места - трябва да си луд, нагласена работа!
  • 8 Реалист

    72 16 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    АБСОЛЮТНО си прав !
    Тези тестове са нагласени в полза на немският производител от поне 20 години.
    Едни от най-обективните тестове бяха тези на ADAC но и там от години наред е същата работа.
  • 9 Хехе

    113 20 Отговор
    Да бе да се чуди човек как в Америка където масово се карат коли и само Тексас е по-голям от целия ЕС карат Кадилаци и Шевита отпреди 70 години нещо на което никой немски шлеп няма да издържи.Или Африка където няма пътища и още си ползват Пежо 505 и 504.Та тия платени немски статии не струват и хартията на която са напечатани.

    Коментиран от #19, #42

  • 10 Анонимен

    43 19 Отговор
    Моя Опел е на 30 г и все още няма никакви проблеми и сервиз посещава за ремъци,гуми и масло.
  • 11 Анонимен

    22 9 Отговор
    Моя Опел е на 30 г и все още няма никакви проблеми и сервиз посещава за ремъци,гуми и масло.
  • 12 Бай Джап

    74 8 Отговор
    Тойота са в друга класация, тази която е за автомобили НЕ посетили сервиз първите години ха ха!
  • 13 мисловни джудженца

    27 104 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Откривам някаква закономерност между червените подлоги и възхваляващите японските боклуци. Митсубиши никой не купува в Германия, защото са пълни боклуци. Понастоящем се купува само ''Колт". А Хонди купуват само бабите. И тези коли имат нисък пробег. Не може, да се сравнява кола, която за 5 години минава 25 000 км. и кола, която минава 200 000км.

    Коментиран от #41

  • 14 ГТП

    41 11 Отговор
    И как от TUV ги разбират тия работи? При тях основно отиват коли за ГТП. Единственият извод е, че собствениците на мерцедеси и порше не отиват на преглед с повреди, а не че изобщо не са имали такива. Напротив - поршетата са едни доста чупливи коли, което е нормално за такива спортни автомобили. Често порше е на дъното на по-истински такива класации. В сравнение с ферари - надеждно, в сравнение с опел - не.

    Коментиран от #20, #26

  • 15 jар

    47 7 Отговор
    Американските класации са по достоверни защото там има заводи на най големите автомобилни производители и всеки продава в милионни тиражи.

    Коментиран от #55

  • 16 Кристиян

    16 37 Отговор
    Ауди Q 7 е номер едно!!! ХА ХА ХА!

    Коментиран от #18

  • 17 куку руку ку

    49 1 Отговор
    Над 11 годишните... по пътищата остават само най-здравите. Другите, на части или за скрап.
    Така че ние караме най-читавите екземпляри, пресети от времето.
  • 18 hhhh

    74 14 Отговор

    До коментар #16 от "Кристиян":

    хонда ги купували само бабите .....?ти нормален ли си ?що не се повозиш малко на Accord , Civic?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 хахахах

    12 11 Отговор

    До коментар #14 от "ГТП":

    е ти уби рибата с тяа надвжност във ферари ама тая телевизиика винпромива мозъците яко и вие офчици незаете кое е мост кое тунел!!!
  • 21 Още навремето доказаха, че...

    28 8 Отговор
    ... немското СБА (АДАЦ) манипулира статистиките. Тогава бяха изкарали Голф най-надежден. Но това е нормално за държави, които са големи производители на коли. Статистиките ги правят техни служители... Така че никога не се доверявайте нито на онова измислено генерал че Мутафчиев, нито на немските статистики за коли
  • 22 criminal

    24 7 Отговор
    Аз си карам daewoo-то и ми дреме на унуй......здрава кола с евтина поддръжка.....е малко е поизгнила ама за 2003г е нормално......
  • 23 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    54 30 Отговор
    Магарцедес е гадно и грозно, трошливо немско извращение с техниката. Циганска кола.

    Коментиран от #38

  • 24 сектант

    12 9 Отговор
    дацията е в клас сам по себе си
  • 25 Тангра

    45 5 Отговор

    До коментар #4 от "Toyota VITZ":

    И аз така си мислех, като карах една Корола 8 години, от 3та до 11 годишната ѝ възраст. Беше вечна. (2004та, северноамериканска)

    После карах 4г (и още карам) обаче един сивик МБ2 1997ма, английско производство, от 19 до 23 годишна възраст.
    И тя е вечна! Нищо, че е английска.

    Та японските са класика, но и японските правени другаде, са много добре!
  • 26 Бачо Киро

    11 23 Отговор

    До коментар #14 от "ГТП":

    Поршетата било чупливи? Странно, познавам не малко народ с такива, много от тях за ежедневна кола. Не малко ги пускат и по пистите, където натоварването е съвсем друго от на пътя. Не съм забелязал никъде да важи твоята статистика.

    Коментиран от #44

  • 27 Tony70

    20 4 Отговор
    Последните здрави и хубави коли бяха произведени е края на 2002. Имаха си само необходимите екстри. Без скъпи, чупливи и ненужни изгъзици. За Мерцедес Е клас 123,124,210 след тези веднъж колата и втори път я купих на части. Само за двг и то за части поне 3500 лв
  • 28 Кофти

    20 1 Отговор
    Класацията би трябвало да е на базата изинати км, а не само години, то е ясно, че едно Порше не е карано толкова често колкото един ФВ Еос примерно, доста субективна класация...
  • 29 Алфа Вълкът

    13 19 Отговор
    За БМВ или хубаво или нищо!

    Коментиран от #30, #72

  • 30 Miusuka Madoto

    40 3 Отговор

    До коментар #29 от "Алфа Вълкът":

    Ами тогава - нищо!
  • 31 bsp bkp

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "b p":

    и пирони требат умнико
  • 32 Първо научи

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "хахаха":

    правописа, и после давай мнение.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Алфа Ромео

    17 4 Отговор
    Аз съм карал 24 годишна Астра 1.8 моно 4 години, тоест докато стана на 28 години, без отказ, единствен проблем ръжда, тя къде се класира...

    Коментиран от #39, #50

  • 36 Весака

    8 5 Отговор
    Соната
  • 37 Старата школа

    25 9 Отговор
    НЯМА ЛОШИ АВТОМОБИЛИ,ИМА ЛОШИ СОБСТВЕНИЦИ.АВТОМОБИЛА СЕ ЕКСПЛАТИРА ,СПОРЕД НЕГОВОТО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ И ВЪЗМОЖНОСТИ.
  • 38 cuore sportivo

    12 1 Отговор

    До коментар #23 от "DAS IST EINE GROSSE SCHEISE":

    Съжалявам,че няма как да сложа повече
    от един плюс.
  • 39 cuore sportivo

    13 9 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    Втория проблем ти е разхода на гориво.
    Опела е единствената кола със задраскана емблема.
    Поне сега като ги купиха PSA,ще им слагат по-добри дизели
  • 40 СоСоС

    17 1 Отговор
    Има огромна разлика между автомобилите, произвеждани за Европа, Северна Америка и Азия при едни и същи марки. Примерно европейските марки произвеждат са САЩ в Мексико и имат лош качествен контрол там. Японските, примерно Тойота произвеждат в Канада с висок контрол на качеството. В Европа Toyotra произвеждат в Турция, Полша, Русия, Франция, Великобритания и т.н. просто е трябва да се гледа къде кой модел се произвежда, защото разликата в качеството е голяма...
  • 41 сашко

    17 1 Отговор

    До коментар #13 от "мисловни джудженца":

    Спри наркотиците и ще почнеш да разсъждаваш нормално
  • 42 Не точно Хехе

    23 2 Отговор

    До коментар #9 от "Хехе":

    До някъде се прав, но да твърдиш,. че населението на Тексас (30 милиона) е по-голямо от това на ЕС, си е просто...неадекватно.
  • 43 Иван

    18 10 Отговор
    Не разбирам защо TUV не са взели някой българин в мениджърския екип?? Да им покаже за какво става на въпрос ! Немски коли ли ? Френски, италиански всичко за скрап ! Само японски возила и то 15+ години, там е истината, съседа си го ремонтира с подръчни материали! Сега като накупува 5 кашона тоалетна хартия и от остатъчните ролки си направи въздушен филтър! Кви са тея балъци с поршета, или пък още по-зле бмв-та, мерцедеси, аудита... българин им трябва в екипа,българиин
  • 44 ежко

    10 2 Отговор

    До коментар #26 от "Бачо Киро":

    Щом една кола от 120 000 евро за 10 години пада на 8 -10 000 евро и е на едни 300 000 км -кво да си говорим повече...За Каените ми е думата...
    Не познавам яовек дето кара ежедневно Порше 911....На 10-15 години им навъртат по 50 -100 км.Какво да им се развали?
  • 45 Грух

    6 8 Отговор
    Слава на Русия !

    Да живее Путин !
  • 46 АУУУУУ

    10 0 Отговор
    Някой може ли да ми покаже немска класация където първите места задължително да не са окупирани от " родно производство" . Както се казва ; Всяка баба харесва нейното кисело мляко ...... Проблема е че хората все по-малко вярват на тези 'парфюмирани" класации. Продажбите го показват !!!!
  • 47 дявола

    11 12 Отговор
    Не случайно е казано МЕРЦЕДЕС и всички останали
  • 48 еми

    17 2 Отговор
    Това което е написано няма нищо с действителноста. Имах Мерседес ( двигател 646) 2009 година на 223.000 (двестадвадесеттри хиляди км) превъртяха основните лагери и без да светне контролната лампичка за маслото на 350-400 метра двигателят " изтрака".(редовно съм сменял масла филтри подържан автомобил) .Не допусках ,че " замина двигателят" повече от 35 години съм карал всякъкви коли. Когато закарах колата на майстора (извиках пътна помощ ) погледна и ми каза (EURO-4 е ) добре си изкарал толкова километри защото те рядко изминават 200.000 хиляди. Гледах го и си мислих " Дали е добре или му има нещо? " Ремонтът ми излезе около 7.500 лева.( около седемхиляди и петстотин лв.) Когато проверих тоя двигател по интернете що за двигател защото си мислех, че " Мерседес значит качество Мерседес 1.000.000 км естествено подържан" направих проучване ,че същия двигател е " изминал 5.000.000 милиона километра и изпитанията са направени във Финландия при -40 градуса и в Африка при плюс 50 градуса. Мерседес хвалеше същия двигател ,че е с две турбини че има голям въртящ момент както при ниски обороти така и при високи направо с една дума казано" двигател чудо" до небесата го хвалеше толкова много подобрения е било направеноъ а всичко е била лъжа. Вече никога , никога не бих купил немска кола.(Моля ви преди да пишете глупости обърнете внимание на кода на двигателя да ви лъжа по най глупав начин няма смисъл сами можете да проверите по интернета)

    Коментиран от #49

  • 49 Апък

    5 10 Отговор

    До коментар #48 от "еми":

    Аз карам от 30 години най различни мерцедеси и никакви проблеми .Колко пъти го прегря и колко пъти ти светва чека и не му обърна внимание, колко пъти наля масло по спецификация на Мерцедес?

    Коментиран от #62

  • 50 Бръм

    4 6 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    Астрата се намира в класациите на най-горещите. На първите места, заедно с другите модели на Опел. Конкуренция са и само моделите на БМВ и Мерцедес.

    Коментиран от #51, #57

  • 51 Бръм

    5 1 Отговор

    До коментар #50 от "Бръм":

    На най-гниещите

    Коментиран от #58

  • 52 Николай

    7 0 Отговор
    Какво има да се разваля на 3 годишна кола с 55 000 км пробег?

    Коментиран от #53

  • 53 бай Киро

    4 4 Отговор

    До коментар #52 от "Николай":

    Явно не си бил собственник на модел произвеждан от ТАТА или GWM.Със сигорност нямаше да задаваш такив наивен въпрос.Според моето (непрофесионално) мнение вземи модел на Тойота лендкрузер 70s или Мерцедес Г клас и ще ти е мирна главата години наред. За по ограничения бюджет Сузуки Джимни и Лада Нива са прилично решение.Всичко останало е 'налашкано' с електроника и си е евало майката.

    Коментиран от #69, #70

  • 54 #1 Astra от 92-98г.

    3 4 Отговор
    Не е ли орел не ми ги хвали.
  • 55 Сашо

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "jар":

    В САЩ делът на немските коли е по-малък, така че не може да са мерило.
  • 56 АЙ СТИГА

    7 3 Отговор
    ПОРШЕ 911 КОЛА ЛИ Е БЕ ТИКВИ ?
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Легнум

    6 1 Отговор

    До коментар #51 от "Бръм":

    Ръждата ги почва още на поточната линия.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 -да си знаеш-

    1 0 Отговор
    Porsche са немски-. -
  • 61 ВАГ

    3 2 Отговор
    Само да вметна едно инфо; това е евро класация с евро изисквания,няма нищо общо със американската, както евро Тойотата няма нищо обо със американската Тойота.Най–малко се развалят колите с най–малко изисквания.
  • 62 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    5 2 Отговор

    До коментар #49 от "Апък":

    Драскаш глупави лъжи и сам си вярваш.
  • 63 Blackthorn

    6 0 Отговор
    Мале, мале, мале, как е шарила парата за да бъде подредена класацията по този начин!
  • 64 Ястрабовски

    3 1 Отговор
    Бе това го изкараха преди 2-3 години, вече е старо и да уточня в Германия си купуват колите и според лизинга и условията, но и това че не се харчат японските също е верно... Националисти може би!?
  • 65 Колев

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Напълно те подкрепям. Няма по-здрави коли от японските. Другото е реклама.
  • 66 немеца

    5 7 Отговор
    Японски та японски. Първо е мит, че не се чупят - не само, че се чупят, ами по-екзотичните не можеш да им намериш части в БГ. Но най-важното - нямат душа - какво, като са евтини за поддръжка, като никакво удовлствие от шофирането не доставят. Говоря от типа на Тойота - евтина пластмасария, гадни и неудбни седалки, скучен или направо грозен дизайн - кел файда, че моторът ще кара 30 години без повреда, като ти писва да я караш след 2-3 години. Освен ако не си пенсионер дето си ги покриват още с покривалата пред блоковете и им стоят като паметници там с месеци и години.

    Коментиран от #67

  • 67 ежко

    4 1 Отговор

    До коментар #66 от "немеца":

    Немските пък щото са супер интересни.БМВ-тата с теслата дялани отвътре, Мерцидесите -и те същата работа,Вагените да не говорим -скука отвсякъде.Единствено Ауди се е постарало от масовите марки....
  • 68 PlimP

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "b p":

    от тия дето си ги изредил само матсубите заслужават внимание, мазда също
  • 69 Николай

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "бай Киро":

    Карах Лексус преди 4 години колата беше 6 годишна на 74000 км. От мен я взе мой приятел. До сега никакви грижи. Сега имам 2 Мерцедеса С280 и SLK 200 също никакви проблеми само консумативи.
  • 70 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "бай Киро":

    Ланд Круйзер и Г класа е добре обаче разходите са 4 пъти по високи от това което карам в момента.
  • 71 Емил

    0 0 Отговор
    Това са сигурно същите които са издали сертификата на WV за замърсяването :)
  • 72 Боян

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Алфа Вълкът":

    Като за умрял