ФАКТИ.БГ

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

Публикувана: 24 Април, 2020 09:27
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 33052
TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.4 от 46 гласа.

Повече от двеста коли участват в проучването на германската организация, като след щателен анализ, специалистите от TUV правят рейтинг на автомобилите, продавани на европейския пазар, а за първенците се твърди, че почти не се развалят.

Проучването взима предвид честотата на посещенията на колите в сервизите през последните три години. Така за най-надежден автомобил автомобилни експерти признаха Mercedes-Benz GLC.

Кросоувърът се оказа лидер сред моделите с пробег от около 55 хиляди километра, които през последните 2-3 години посещават автосервиза. В същото време в челната десетка са включени още пет модела на немската марка: A-Class, B-Class, C-Class, E-Class Coupe и SLC/SLK.

Освен Mercedes, Audi A1 бе признат за най-надеждният градски европейски автомобил, като и Q5 и Q3 влиза в десетката, Porsche 911 и Mazda CX-3 - единственият негермански автомобил в класацията са останалите в топ 10 при колите на възраст до 3 години. От най-некачествените коли според TUV, които са включени в тази класация, се открояват два модела - Chevrolet Spark и Dacia Logan.

Германските специалисти са направили класация на въпросните марки и модели, като са разделили автомобилите в пет възрастови категории. Това са коли до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години. Освен при най-новите, където шампион е Mercedes GLC, Porsche 911 е лидер във всички останали класации.

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

TUV посочи колите, които не се развалят и тези, които посещават сервизите често

Източник: TUV


Ще припомним, че през февруари анализатори от J.D. Power определиха най-надеждната кола за 2019 година. След проучване сред собствениците на тригодишни автомобили, в което специалисти определиха броя на проблемите, с които собствениците се сблъскват през първите две години на експлоатация. Там южнокорейската марка Genesis стана победител. В челната тройка също бяха включени Lexus и Buick.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.4 от 46 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
b p
1 Отговор
Само Тесла!

Коментиран от #31, #68


Оценка:
-79 +16

Факт
2 Отговор
Нагласена работа. Ето я реалната картина от втора ръка коли:
1. Хонда
2. Тойота
3. Митсубиши

Коментиран от #7, #8, #13, #65


Оценка:
-113 +150

дхдхдфх45
3 Отговор
Porsche 911 са върха на сладоледа макар нямам пари да си го купя ;)

Оценка:
-19 +65

Toyota VITZ
4 Отговор
Японските автомобили са вечни, ама баш японските, тия където ги сглабят в Япония, а не във Франция от някой алжирец.

Коментиран от #25


Оценка:
-24 +134

ГруЮ
5 Отговор
Ето и класацията при 20-30 годишните автомобили: Волво, Мерцедес, Ауди. Всичко друго е изгнило междувременно.

Оценка:
-77 +54

Гост
6 Отговор
И американците правят същите тестове на същите коли и разминаването е на 100%. Там в топ 10 е само японско. Що ли ?

Оценка:
-22 +138

Miusuka Madoto
7 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Все едно съм ти писал 100 плюс-а..От TUV да очакваш да сложат нещо не-европейско/не-немско на първите места - трябва да си луд, нагласена работа!

Оценка:
-20 +95

Реалист
8 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


АБСОЛЮТНО си прав !
Тези тестове са нагласени в полза на немският производител от поне 20 години.
Едни от най-обективните тестове бяха тези на ADAC но и там от години наред е същата работа.

Оценка:
-16 +72

Хехе
9 Отговор
Да бе да се чуди човек как в Америка където масово се карат коли и само Тексас е по-голям от целия ЕС карат Кадилаци и Шевита отпреди 70 години нещо на което никой немски шлеп няма да издържи.Или Африка където няма пътища и още си ползват Пежо 505 и 504.Та тия платени немски статии не струват и хартията на която са напечатани.

Коментиран от #19, #42


Оценка:
-20 +113

Анонимен
10 Отговор
Моя Опел е на 30 г и все още няма никакви проблеми и сервиз посещава за ремъци,гуми и масло.

Оценка:
-18 +43

Анонимен
11 Отговор
Моя Опел е на 30 г и все още няма никакви проблеми и сервиз посещава за ремъци,гуми и масло.

Оценка:
-9 +22

Бай Джап
12 Отговор
Тойота са в друга класация, тази която е за автомобили НЕ посетили сервиз първите години ха ха!

Оценка:
-8 +74

мисловни джудженца
13 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Откривам някаква закономерност между червените подлоги и възхваляващите японските боклуци. Митсубиши никой не купува в Германия, защото са пълни боклуци. Понастоящем се купува само ''Колт". А Хонди купуват само бабите. И тези коли имат нисък пробег. Не може, да се сравнява кола, която за 5 години минава 25 000 км. и кола, която минава 200 000км.

Коментиран от #41


Оценка:
-104 +27

ГТП
14 Отговор
И как от TUV ги разбират тия работи? При тях основно отиват коли за ГТП. Единственият извод е, че собствениците на мерцедеси и порше не отиват на преглед с повреди, а не че изобщо не са имали такива. Напротив - поршетата са едни доста чупливи коли, което е нормално за такива спортни автомобили. Често порше е на дъното на по-истински такива класации. В сравнение с ферари - надеждно, в сравнение с опел - не.

Коментиран от #20, #26


Оценка:
-11 +41

jар
15 Отговор
Американските класации са по достоверни защото там има заводи на най големите автомобилни производители и всеки продава в милионни тиражи.

Коментиран от #55


Оценка:
-7 +47

Кристиян
16 Отговор
Ауди Q 7 е номер едно!!! ХА ХА ХА!

Коментиран от #18


Оценка:
-37 +16

куку руку ку
17 Отговор
Над 11 годишните... по пътищата остават само най-здравите. Другите, на части или за скрап.
Така че ние караме най-читавите екземпляри, пресети от времето.

Оценка:
-1 +49

hhhh
18 Отговор

До коментар #16 от "Кристиян":


хонда ги купували само бабите .....?ти нормален ли си ?що не се повозиш малко на Accord , Civic?

Оценка:
-14 +74

19
Този коментар е премахнат от модератор
хахахах
20 Отговор

До коментар #14 от "ГТП":


е ти уби рибата с тяа надвжност във ферари ама тая телевизиика винпромива мозъците яко и вие офчици незаете кое е мост кое тунел!!!

Оценка:
-11 +12

Още навремето доказаха, че...
21 Отговор
... немското СБА (АДАЦ) манипулира статистиките. Тогава бяха изкарали Голф най-надежден. Но това е нормално за държави, които са големи производители на коли. Статистиките ги правят техни служители... Така че никога не се доверявайте нито на онова измислено генерал че Мутафчиев, нито на немските статистики за коли

Оценка:
-8 +28

criminal
22 Отговор
Аз си карам daewoo-то и ми дреме на унуй......здрава кола с евтина поддръжка.....е малко е поизгнила ама за 2003г е нормално......

Оценка:
-7 +24

DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
23 Отговор
Магарцедес е гадно и грозно, трошливо немско извращение с техниката. Циганска кола.

Коментиран от #38


Оценка:
-30 +54

сектант
24 Отговор
дацията е в клас сам по себе си

Оценка:
-9 +12

Тангра
25 Отговор

До коментар #4 от "Toyota VITZ":


И аз така си мислех, като карах една Корола 8 години, от 3та до 11 годишната ѝ възраст. Беше вечна. (2004та, северноамериканска)

После карах 4г (и още карам) обаче един сивик МБ2 1997ма, английско производство, от 19 до 23 годишна възраст.
И тя е вечна! Нищо, че е английска.

Та японските са класика, но и японските правени другаде, са много добре!

Оценка:
-5 +45

Бачо Киро
26 Отговор

До коментар #14 от "ГТП":


Поршетата било чупливи? Странно, познавам не малко народ с такива, много от тях за ежедневна кола. Не малко ги пускат и по пистите, където натоварването е съвсем друго от на пътя. Не съм забелязал никъде да важи твоята статистика.

Коментиран от #44


Оценка:
-23 +11

Tony70
27 Отговор
Последните здрави и хубави коли бяха произведени е края на 2002. Имаха си само необходимите екстри. Без скъпи, чупливи и ненужни изгъзици. За Мерцедес Е клас 123,124,210 след тези веднъж колата и втори път я купих на части. Само за двг и то за части поне 3500 лв

Оценка:
-4 +20

Кофти
28 Отговор
Класацията би трябвало да е на базата изинати км, а не само години, то е ясно, че едно Порше не е карано толкова често колкото един ФВ Еос примерно, доста субективна класация...

Оценка:
-1 +20

Алфа Вълкът
29 Отговор
За БМВ или хубаво или нищо!

Коментиран от #30, #72


Оценка:
-19 +13

Miusuka Madoto
30 Отговор

До коментар #29 от "Алфа Вълкът":


Ами тогава - нищо!

Оценка:
-3 +40

bsp bkp
31 Отговор

До коментар #1 от "b p":


и пирони требат умнико

Оценка:
-0 +7

Първо научи
32 Отговор

До коментар #19 от "хахаха":


правописа, и после давай мнение.

Оценка:
-0 +5

33
Този коментар е премахнат от модератор
34
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
35 Отговор
Аз съм карал 24 годишна Астра 1.8 моно 4 години, тоест докато стана на 28 години, без отказ, единствен проблем ръжда, тя къде се класира...

Коментиран от #39, #50


Оценка:
-4 +17

Весака
36 Отговор
Соната

Оценка:
-5 +8

Старата школа
37 Отговор
НЯМА ЛОШИ АВТОМОБИЛИ,ИМА ЛОШИ СОБСТВЕНИЦИ.АВТОМОБИЛА СЕ ЕКСПЛАТИРА ,СПОРЕД НЕГОВОТО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ И ВЪЗМОЖНОСТИ.

Оценка:
-9 +25

cuore sportivo
38 Отговор

До коментар #23 от "DAS IST EINE GROSSE SCHEISE":


Съжалявам,че няма как да сложа повече
от един плюс.

Оценка:
-1 +12

cuore sportivo
39 Отговор

До коментар #35 от "Алфа Ромео":


Втория проблем ти е разхода на гориво.
Опела е единствената кола със задраскана емблема.
Поне сега като ги купиха PSA,ще им слагат по-добри дизели

Оценка:
-9 +13

СоСоС
40 Отговор
Има огромна разлика между автомобилите, произвеждани за Европа, Северна Америка и Азия при едни и същи марки. Примерно европейските марки произвеждат са САЩ в Мексико и имат лош качествен контрол там. Японските, примерно Тойота произвеждат в Канада с висок контрол на качеството. В Европа Toyotra произвеждат в Турция, Полша, Русия, Франция, Великобритания и т.н. просто е трябва да се гледа къде кой модел се произвежда, защото разликата в качеството е голяма...

Оценка:
-1 +17

сашко
41 Отговор

До коментар #13 от "мисловни джудженца":


Спри наркотиците и ще почнеш да разсъждаваш нормално

Оценка:
-1 +17

Не точно Хехе
42 Отговор

До коментар #9 от "Хехе":


До някъде се прав, но да твърдиш,. че населението на Тексас (30 милиона) е по-голямо от това на ЕС, си е просто...неадекватно.

Оценка:
-2 +23

Иван
43 Отговор
Не разбирам защо TUV не са взели някой българин в мениджърския екип?? Да им покаже за какво става на въпрос ! Немски коли ли ? Френски, италиански всичко за скрап ! Само японски возила и то 15+ години, там е истината, съседа си го ремонтира с подръчни материали! Сега като накупува 5 кашона тоалетна хартия и от остатъчните ролки си направи въздушен филтър! Кви са тея балъци с поршета, или пък още по-зле бмв-та, мерцедеси, аудита... българин им трябва в екипа,българиин

Оценка:
-10 +18

ежко
44 Отговор

До коментар #26 от "Бачо Киро":


Щом една кола от 120 000 евро за 10 години пада на 8 -10 000 евро и е на едни 300 000 км -кво да си говорим повече...За Каените ми е думата...
Не познавам яовек дето кара ежедневно Порше 911....На 10-15 години им навъртат по 50 -100 км.Какво да им се развали?

Оценка:
-2 +10

Грух
45 Отговор
Слава на Русия !

Да живее Путин !

Оценка:
-8 +6

АУУУУУ
46 Отговор
Някой може ли да ми покаже немска класация където първите места задължително да не са окупирани от " родно производство" . Както се казва ; Всяка баба харесва нейното кисело мляко ...... Проблема е че хората все по-малко вярват на тези 'парфюмирани" класации. Продажбите го показват !!!!

Оценка:
-0 +10

дявола
47 Отговор
Не случайно е казано МЕРЦЕДЕС и всички останали

Оценка:
-12 +11

еми
48 Отговор
Това което е написано няма нищо с действителноста. Имах Мерседес ( двигател 646) 2009 година на 223.000 (двестадвадесеттри хиляди км) превъртяха основните лагери и без да светне контролната лампичка за маслото на 350-400 метра двигателят " изтрака".(редовно съм сменял масла филтри подържан автомобил) .Не допусках ,че " замина двигателят" повече от 35 години съм карал всякъкви коли. Когато закарах колата на майстора (извиках пътна помощ ) погледна и ми каза (EURO-4 е ) добре си изкарал толкова километри защото те рядко изминават 200.000 хиляди. Гледах го и си мислих " Дали е добре или му има нещо? " Ремонтът ми излезе около 7.500 лева.( около седемхиляди и петстотин лв.) Когато проверих тоя двигател по интернете що за двигател защото си мислех, че " Мерседес значит качество Мерседес 1.000.000 км естествено подържан" направих проучване ,че същия двигател е " изминал 5.000.000 милиона километра и изпитанията са направени във Финландия при -40 градуса и в Африка при плюс 50 градуса. Мерседес хвалеше същия двигател ,че е с две турбини че има голям въртящ момент както при ниски обороти така и при високи направо с една дума казано" двигател чудо" до небесата го хвалеше толкова много подобрения е било направеноъ а всичко е била лъжа. Вече никога , никога не бих купил немска кола.(Моля ви преди да пишете глупости обърнете внимание на кода на двигателя да ви лъжа по най глупав начин няма смисъл сами можете да проверите по интернета)

Коментиран от #49


Оценка:
-2 +17

Апък
49 Отговор

До коментар #48 от "еми":


Аз карам от 30 години най различни мерцедеси и никакви проблеми .Колко пъти го прегря и колко пъти ти светва чека и не му обърна внимание, колко пъти наля масло по спецификация на Мерцедес?

Коментиран от #62


Оценка:
-10 +5

Бръм
50 Отговор

До коментар #35 от "Алфа Ромео":


Астрата се намира в класациите на най-горещите. На първите места, заедно с другите модели на Опел. Конкуренция са и само моделите на БМВ и Мерцедес.

Коментиран от #51, #57


Оценка:
-6 +4

Бръм
51 Отговор

До коментар #50 от "Бръм":


На най-гниещите

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +5

Николай
52 Отговор
Какво има да се разваля на 3 годишна кола с 55 000 км пробег?

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +7

бай Киро
53 Отговор

До коментар #52 от "Николай":


Явно не си бил собственник на модел произвеждан от ТАТА или GWM.Със сигорност нямаше да задаваш такив наивен въпрос.Според моето (непрофесионално) мнение вземи модел на Тойота лендкрузер 70s или Мерцедес Г клас и ще ти е мирна главата години наред. За по ограничения бюджет Сузуки Джимни и Лада Нива са прилично решение.Всичко останало е 'налашкано' с електроника и си е евало майката.

Коментиран от #69, #70


Оценка:
-4 +4

#1 Astra от 92-98г.
54 Отговор
Не е ли орел не ми ги хвали.

Оценка:
-4 +3

Сашо
55 Отговор

До коментар #15 от "jар":


В САЩ делът на немските коли е по-малък, така че не може да са мерило.

Оценка:
-2 +0

АЙ СТИГА
56 Отговор
ПОРШЕ 911 КОЛА ЛИ Е БЕ ТИКВИ ?

Оценка:
-3 +7

57
Този коментар е премахнат от модератор
Легнум
58 Отговор

До коментар #51 от "Бръм":


Ръждата ги почва още на поточната линия.

Оценка:
-1 +6

59
Този коментар е премахнат от модератор
-да си знаеш-
60 Отговор
Porsche са немски-. -

Оценка:
-0 +1

ВАГ
61 Отговор
Само да вметна едно инфо; това е евро класация с евро изисквания,няма нищо общо със американската, както евро Тойотата няма нищо обо със американската Тойота.Най–малко се развалят колите с най–малко изисквания.

Оценка:
-2 +3

DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
62 Отговор

До коментар #49 от "Апък":


Драскаш глупави лъжи и сам си вярваш.

Оценка:
-2 +5

Blackthorn
63 Отговор
Мале, мале, мале, как е шарила парата за да бъде подредена класацията по този начин!

Оценка:
-0 +6

Ястрабовски
64 Отговор
Бе това го изкараха преди 2-3 години, вече е старо и да уточня в Германия си купуват колите и според лизинга и условията, но и това че не се харчат японските също е верно... Националисти може би!?

Оценка:
-1 +3

Колев
65 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Напълно те подкрепям. Няма по-здрави коли от японските. Другото е реклама.

Оценка:
-0 +5

немеца
66 Отговор
Японски та японски. Първо е мит, че не се чупят - не само, че се чупят, ами по-екзотичните не можеш да им намериш части в БГ. Но най-важното - нямат душа - какво, като са евтини за поддръжка, като никакво удовлствие от шофирането не доставят. Говоря от типа на Тойота - евтина пластмасария, гадни и неудбни седалки, скучен или направо грозен дизайн - кел файда, че моторът ще кара 30 години без повреда, като ти писва да я караш след 2-3 години. Освен ако не си пенсионер дето си ги покриват още с покривалата пред блоковете и им стоят като паметници там с месеци и години.

Коментиран от #67


Оценка:
-7 +5

ежко
67 Отговор

До коментар #66 от "немеца":


Немските пък щото са супер интересни.БМВ-тата с теслата дялани отвътре, Мерцидесите -и те същата работа,Вагените да не говорим -скука отвсякъде.Единствено Ауди се е постарало от масовите марки....

Оценка:
-1 +4

PlimP
68 Отговор

До коментар #1 от "b p":


от тия дето си ги изредил само матсубите заслужават внимание, мазда също

Оценка:
-1 +0

Николай
69 Отговор

До коментар #53 от "бай Киро":


Карах Лексус преди 4 години колата беше 6 годишна на 74000 км. От мен я взе мой приятел. До сега никакви грижи. Сега имам 2 Мерцедеса С280 и SLK 200 също никакви проблеми само консумативи.

Оценка:
-0 +2

Николай
70 Отговор

До коментар #53 от "бай Киро":


Ланд Круйзер и Г класа е добре обаче разходите са 4 пъти по високи от това което карам в момента.

Оценка:
-0 +0

Емил
71 Отговор
Това са сигурно същите които са издали сертификата на WV за замърсяването :)

Оценка:
-0 +0

Боян
72 Отговор

До коментар #29 от "Алфа Вълкът":


Като за умрял

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Даниел Митов
Външният ни министър коментира по bTV изказването на руския си колега Сергей Лавров за българския премиер Бойко Борисов. Лавров заяви, че Борисов трябва да се срамува от изказването си, че големи енергийни проекти са били спрени заради американския интерес. Борисов пък се оправда, че не е бил разбран правилно:
Думите на Сергей Лавров граничат с невъзпитано поведение"

Още бисери