Last news in Fakti

1 Май, 2020 13:04 8 317 38

"Всъдеходен" седан от Citroen

  • citroen-
  • c3l

Триобемните кросоувъри са относително нова порода автомобили, но все повече производители разнообразяват гамата си с такива модели. Citroen също опитва късмета си в този жанр с всъдеходен седан.

"Всъдеходен" седан от Citroen

C3L е построен на базата на C3-XR, който се продава в Китай от 2014 г. Подобно на повечето представители на този засега екзотичен сегмент, "всъдеходният" вид е постигнат с пластмасови кори в долната част на каросерията и калниците.

"Всъдеходен" седан от Citroen

4.5-метровият седан има клиренс от 180 мм, но с това "офроудърските" му претенции приключват. C3L ще се предлага само с предно предаване.

"Всъдеходен" седан от Citroen

За задвижване е предвиден 1.2-литров трицилиндров мотор с мощност 116 или 136 к.с. Купувачите ще могат да избират между 5-степенна ръчна скоростна кутия и автомат с 6 предавки.

"Всъдеходен" седан от Citroen

Моделът ще се произвежда в Китай от съвместното предприятие Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile. Засега не се предвижда износ.

"Всъдеходен" седан от Citroen

"Всъдеходен" седан от Citroen

"Всъдеходен" седан от Citroen

"Всъдеходен" седан от Citroen

"Всъдеходен" седан от Citroen


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ужас

    66 17 Отговор
    Пълен ужас

    Коментиран от #18, #32

  • 2 Порно

    50 14 Отговор
    Автомобил за китайчета. Правилно не предвиждат износ.
  • 3 ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА

    39 12 Отговор
    смешна работа какъв всъдеход кат няма 4х4
    както е тръгнато трансовете ще им викат жени

    Коментиран от #6, #10

  • 4 Луд

    27 17 Отговор
    Френска му работа.Нещо като allroad, ама едно нищо

    Коментиран от #8

  • 5 Сребролюб Мангизлиев

    15 21 Отговор
    Двигател 1.2 , 4×4 - няма , ц-ц-ц...
    Пък на всичко отгоре и седан.
    Прави ли ви впечатление, че седаните почти изчезнаха от продуктовата гама на повечето автопроизводители. Останаха само куρвεнско-¥русnuücku модεлu нα Μερцεдεс и БМW

    Коментиран от #14, #19

  • 6 Супер

    29 6 Отговор

    До коментар #3 от "ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА":

    Кросовър е само в тази статия. Кавичките са на място, но странно защо автора въобще трябва да ползва тази думичка. Производителя има ли такива претенции за тази кола ? Не мисля. Просто са я направили по-висока, 18 см, което за мен е плюс, минус е само за телетата които се правят на състезатели и с разни дърти кошници се разбиват по пътищата и отнасят и невинни хора често.
    И ако е на цената на Елисее или близка, ще е супер.
  • 7 Случаен

    21 3 Отговор
    Копие на Веста Крос
  • 8 Бледоликият Джон

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Луд":

    Точно!
  • 9 Някой

    16 4 Отговор
    Като изключим двигателя, си е хубава елхичка
  • 10 Госあ

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА":

    Е че ние в Япония си им викаме.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 GTE

    14 0 Отговор
    Звярът на кадилак е точно това. Седан върху шаси от камион. Волво има такъв модел. Сузуки Кизаши и Сузуки SX4 седан са същата концепция.
  • 13 FraDia

    11 1 Отговор
    В Китай има особена психология към формата На автомобила. По странно разбиране, превозните средства трябва да символизират тяло на Дракон. Т.е. ясно изразени глава, тяло и опашка. Това беше голям проблем за настъпващите чуждестранни компании преди години. Хетчбеци и Комбита здраво се заседяха по салоните.
  • 14 един от стадото

    7 11 Отговор

    До коментар #5 от "Сребролюб Мангизлиев":

    Аде по кротко със седаните, точно те са мъжкарските коли. Изключвам това недоразумение. Мерца 4матик от кога са класика.
  • 15 един от стадото

    7 14 Отговор
    По- грозно нещо скоро не бях виждал, и то от Ситроен. Направо съм влюбен в Мултиплата вече..
  • 16 Лудогорец8

    14 16 Отговор
    Лек автомобил повдигнат няма да върши работа нито на джип нито налек автомобил. Повдигнатото не прави колата високо проходима! Повдигната лека кола праеи колата нестабилна в завои, повече гори зарафи лошата аеродинамика, става гумена лека кола деъо гори поврче!

    Коментиран от #22, #23

  • 17 дарр

    5 6 Отговор
    На нищо не прилича
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Илиев

    4 5 Отговор
    Ами...
    Задръжте си го това нещо
  • 22 Госあ

    22 5 Отговор

    До коментар #16 от "Лудогорец8":

    Абе братчед, като даваш акъл на Ситроен, ти знаеш ли колко пъти са били шампиони в Световния Рали Шампионат и Дакар ?

    Коментиран от #30, #34

  • 23 Госあ

    5 14 Отговор

    До коментар #16 от "Лудогорец8":

    Естествено че не върши от френски пeдaли за китайски такива.
  • 24 type-R

    1 11 Отговор
    Уффф че грознооо!

    Коментиран от #26

  • 25 Все не успяват

    8 4 Отговор
    На дизайн ми хареса. Идеята също. Технически параметри обаче ужас и интеграцията на тъчскрийна в централния панел е най-лошата, която съм виждал.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Госあ

    4 6 Отговор

    До коментар #26 от "Госあ":

    К'во за Ево'то ли искаш да говорим ? Или за Импреза'та. Скрий се под полата на мъскирания и не се обаждай с моя ник.
  • 28 Умният

    3 7 Отговор
    Такъв прът не бяхме виждали скоро...
  • 29 Умният

    5 7 Отговор
    Такъв прът не бяхме виждали скоро...
  • 30 Луд

    7 6 Отговор

    До коментар #22 от "Госあ":

    Ами вземи го това и иди на Дакар.Аз ще викам за теб и ще се моля да не те изядат чакалите.
  • 31 Гост

    5 1 Отговор
    30 коментара и никой не каза че това е чист C-elysee но с пластмасории отдолу
  • 32 сектант

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ужас":

    зависи от клиента, не от тебе
  • 33 Външно поне за мен

    5 2 Отговор
    е доста красив.
    Но...."За задвижване е предвиден 1.2-литров трицилиндров мотор", тук вече интересът ми към него приключи. Правилно са решили да няма експорт извън Китай.
  • 34 Лудогорец8

    6 7 Отговор

    До коментар #22 от "Госあ":

    Какво общо има че са печелили рали дакар? Мислиш ли, че с тази кола ще спечелиш рали дакар хайде у лево. Тръгнал да говори за рали дакар та това в пясъчника на детската площатка ще затъне. А за двигателя да не говорим колло е за рали 1.2 три цилидъра хаха. Ама ти явно си живееш в твой измислен свят и какво като са са спечелили рали дакар дайте тогава да купуваме само ситрони без значение какви само защото те са печелили дакар.

    Коментиран от #35

  • 35 Рали Дакар

    11 4 Отговор

    До коментар #34 от "Лудогорец8":

    Рали Дакар, Рали Дакар, Рали Дакар.
    Пиша ти го няколко пъти, та да ти светне, че щом са го печелили много пъти, все нещо ще разбират от коли. Със сигурност много повече от теб, г-н професор без диплом.
  • 36 Вальоо

    11 3 Отговор
    Първо на първо-Модела е C-elysee,който е най-евтиния в гамата на Ситроен. Струва почти колкото С3 който е компактна кола. Второ-Колата е предвидена за градска,три цилиндъра са достатъчни за градска кола,достатъчни са и за магистрала ако караш с 120-130. Не е състезателна кола и няма да бъде. Така че,не скачайте толкова. Като ви слуша човек,ще реши че карате A8,S класи и други с по 400 коня,а пък карате мижави А3-ки и 318-ки на метан. Аре по-спокойно.
  • 37 гост

    2 3 Отговор
    А то всеки офроудър без 4х4 е подигравка. Реално е по-добре колата да е по-ниска, щом няма двойно предаване, щом не е направена за пресечен терен тогава реално е минус да е по-висока, харчи повече, има по-голям крен какъв е смисъла? Същото и сув с предно само, височна има, ама се кара само в града, където няма нужда от това, най-много на някой бордюр да се качи и то това у нас, на Запад всичко е изправно и изрядно, необходимост от клиренс в града и по селата няма. Имат система за двойно от ситроен, да се не правят на ощипани, а да му сложат и една комби верия да му направят с автомат и двойно, тогава ще е добре.
  • 38 ърт

    6 1 Отговор
    няма по тъпо от бай ганьо мизерника може бе боко Т ??
    ситроен ц3 автомат 1.2 и няма 90 кс на 300 метра уби бмв х4 2.0 дизел машина за 150 бона.Мизерния ситроен за 20 бона му 8ба майката.