ФАКТИ.БГ

"Всъдеходен" седан от Citroen

Публикувана: 1 Май, 2020 13:04
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7341
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 20 гласа.

Триобемните кросоувъри са относително нова порода автомобили, но все повече производители разнообразяват гамата си с такива модели. Citroen също опитва късмета си в този жанр с всъдеходен седан.

C3L е построен на базата на C3-XR, който се продава в Китай от 2014 г. Подобно на повечето представители на този засега екзотичен сегмент, "всъдеходният" вид е постигнат с пластмасови кори в долната част на каросерията и калниците.

4.5-метровият седан има клиренс от 180 мм, но с това "офроудърските" му претенции приключват. C3L ще се предлага само с предно предаване.

За задвижване е предвиден 1.2-литров трицилиндров мотор с мощност 116 или 136 к.с. Купувачите ще могат да избират между 5-степенна ръчна скоростна кутия и автомат с 6 предавки.

Моделът ще се произвежда в Китай от съвместното предприятие Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile. Засега не се предвижда износ.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ужас
1 Отговор
Пълен ужас

Коментиран от #18, #32


Оценка:
-17 +66

Порно
2 Отговор
Автомобил за китайчета. Правилно не предвиждат износ.

Оценка:
-14 +50

ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА
3 Отговор
смешна работа какъв всъдеход кат няма 4х4
както е тръгнато трансовете ще им викат жени

Коментиран от #6, #10


Оценка:
-12 +39

Луд
4 Отговор
Френска му работа.Нещо като allroad, ама едно нищо

Коментиран от #8


Оценка:
-17 +27

Сребролюб Мангизлиев
5 Отговор
Двигател 1.2 , 4×4 - няма , ц-ц-ц...
Пък на всичко отгоре и седан.
Прави ли ви впечатление, че седаните почти изчезнаха от продуктовата гама на повечето автопроизводители. Останаха само куρвεнско-¥русnuücku модεлu нα Μερцεдεс и БМW

Коментиран от #14, #19


Оценка:
-21 +15

Супер
6 Отговор

До коментар #3 от "ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА":


Кросовър е само в тази статия. Кавичките са на място, но странно защо автора въобще трябва да ползва тази думичка. Производителя има ли такива претенции за тази кола ? Не мисля. Просто са я направили по-висока, 18 см, което за мен е плюс, минус е само за телетата които се правят на състезатели и с разни дърти кошници се разбиват по пътищата и отнасят и невинни хора често.
И ако е на цената на Елисее или близка, ще е супер.

Оценка:
-6 +29

Случаен
7 Отговор
Копие на Веста Крос

Оценка:
-3 +21

Бледоликият Джон
8 Отговор

До коментар #4 от "Луд":


Точно!

Оценка:
-5 +3

Някой
9 Отговор
Като изключим двигателя, си е хубава елхичка

Оценка:
-4 +16

Госあ
10 Отговор

До коментар #3 от "ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА":


Е че ние в Япония си им викаме.

Оценка:
-1 +3

11
Този коментар е премахнат от модератор.
GTE
12 Отговор
Звярът на кадилак е точно това. Седан върху шаси от камион. Волво има такъв модел. Сузуки Кизаши и Сузуки SX4 седан са същата концепция.

Оценка:
-0 +14

FraDia
13 Отговор
В Китай има особена психология към формата На автомобила. По странно разбиране, превозните средства трябва да символизират тяло на Дракон. Т.е. ясно изразени глава, тяло и опашка. Това беше голям проблем за настъпващите чуждестранни компании преди години. Хетчбеци и Комбита здраво се заседяха по салоните.

Оценка:
-1 +11

един от стадото
14 Отговор

До коментар #5 от "Сребролюб Мангизлиев":


Аде по кротко със седаните, точно те са мъжкарските коли. Изключвам това недоразумение. Мерца 4матик от кога са класика.

Оценка:
-11 +7

един от стадото
15 Отговор
По- грозно нещо скоро не бях виждал, и то от Ситроен. Направо съм влюбен в Мултиплата вече..

Оценка:
-14 +7

Лудогорец8
16 Отговор
Лек автомобил повдигнат няма да върши работа нито на джип нито налек автомобил. Повдигнатото не прави колата високо проходима! Повдигната лека кола праеи колата нестабилна в завои, повече гори зарафи лошата аеродинамика, става гумена лека кола деъо гори поврче!

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-16 +14

дарр
17 Отговор
На нищо не прилича

Оценка:
-6 +5

18
Този коментар е премахнат от модератор.
19
Този коментар е премахнат от модератор.
20
Този коментар е премахнат от модератор.
Илиев
21 Отговор
Ами...
Задръжте си го това нещо

Оценка:
-5 +4

Госあ
22 Отговор

До коментар #16 от "Лудогорец8":


Абе братчед, като даваш акъл на Ситроен, ти знаеш ли колко пъти са били шампиони в Световния Рали Шампионат и Дакар ?

Коментиран от #30, #34


Оценка:
-5 +22

Госあ
23 Отговор

До коментар #16 от "Лудогорец8":


Естествено че не върши от френски пeдaли за китайски такива.

Оценка:
-14 +5

type-R
24 Отговор
Уффф че грознооо!

Коментиран от #26


Оценка:
-11 +1

Все не успяват
25 Отговор
На дизайн ми хареса. Идеята също. Технически параметри обаче ужас и интеграцията на тъчскрийна в централния панел е най-лошата, която съм виждал.

Оценка:
-4 +8

26
Този коментар е премахнат от модератор.
Госあ
27 Отговор

До коментар #26 от "Госあ":


К'во за Ево'то ли искаш да говорим ? Или за Импреза'та. Скрий се под полата на мъскирания и не се обаждай с моя ник.

Оценка:
-6 +4

Умният
28 Отговор
Такъв прът не бяхме виждали скоро...

Оценка:
-7 +3

Умният
29 Отговор
Такъв прът не бяхме виждали скоро...

Оценка:
-7 +5

Луд
30 Отговор

До коментар #22 от "Госあ":


Ами вземи го това и иди на Дакар.Аз ще викам за теб и ще се моля да не те изядат чакалите.

Оценка:
-6 +7

Гост
31 Отговор
30 коментара и никой не каза че това е чист C-elysee но с пластмасории отдолу

Оценка:
-1 +5

сектант
32 Отговор

До коментар #1 от "Ужас":


зависи от клиента, не от тебе

Оценка:
-2 +5

Външно поне за мен
33 Отговор
е доста красив.
Но...."За задвижване е предвиден 1.2-литров трицилиндров мотор", тук вече интересът ми към него приключи. Правилно са решили да няма експорт извън Китай.

Оценка:
-2 +5

Лудогорец8
34 Отговор

До коментар #22 от "Госあ":


Какво общо има че са печелили рали дакар? Мислиш ли, че с тази кола ще спечелиш рали дакар хайде у лево. Тръгнал да говори за рали дакар та това в пясъчника на детската площатка ще затъне. А за двигателя да не говорим колло е за рали 1.2 три цилидъра хаха. Ама ти явно си живееш в твой измислен свят и какво като са са спечелили рали дакар дайте тогава да купуваме само ситрони без значение какви само защото те са печелили дакар.

Коментиран от #35


Оценка:
-7 +6

Рали Дакар
35 Отговор

До коментар #34 от "Лудогорец8":


Рали Дакар, Рали Дакар, Рали Дакар.
Пиша ти го няколко пъти, та да ти светне, че щом са го печелили много пъти, все нещо ще разбират от коли. Със сигурност много повече от теб, г-н професор без диплом.

Оценка:
-4 +11

Вальоо
36 Отговор
Първо на първо-Модела е C-elysee,който е най-евтиния в гамата на Ситроен. Струва почти колкото С3 който е компактна кола. Второ-Колата е предвидена за градска,три цилиндъра са достатъчни за градска кола,достатъчни са и за магистрала ако караш с 120-130. Не е състезателна кола и няма да бъде. Така че,не скачайте толкова. Като ви слуша човек,ще реши че карате A8,S класи и други с по 400 коня,а пък карате мижави А3-ки и 318-ки на метан. Аре по-спокойно.

Оценка:
-3 +11

гост
37 Отговор
А то всеки офроудър без 4х4 е подигравка. Реално е по-добре колата да е по-ниска, щом няма двойно предаване, щом не е направена за пресечен терен тогава реално е минус да е по-висока, харчи повече, има по-голям крен какъв е смисъла? Същото и сув с предно само, височна има, ама се кара само в града, където няма нужда от това, най-много на някой бордюр да се качи и то това у нас, на Запад всичко е изправно и изрядно, необходимост от клиренс в града и по селата няма. Имат система за двойно от ситроен, да се не правят на ощипани, а да му сложат и една комби верия да му направят с автомат и двойно, тогава ще е добре.

Оценка:
-3 +2

ърт
38 Отговор
няма по тъпо от бай ганьо мизерника може бе боко Т ??
ситроен ц3 автомат 1.2 и няма 90 кс на 300 метра уби бмв х4 2.0 дизел машина за 150 бона.Мизерния ситроен за 20 бона му 8ба майката.

Оценка:
-1 +6

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът коментира срещата си с турския президент Реджеп Тайип Ердоган:
Ние можем да решим проблема още днес само за България, но аз не искам да е за сметка на Гърция или други европейски страни."

Още бисери
ТОП 5