Last news in Fakti

12 Май, 2020 11:20 7 795 22

Новият Citroen C4 ще бъде крос-купе

  • citroen-
  • c4-
  • кросоувър-
  • купе

Citroen смята да се откаже от традиционната каросерия хечбек за следващото поколение C4 в полза на ефектно крос-купе, обяви изпълнителният директор на компанията Венсан Кобе пред Auto Express. Новата генерация на модела ще сложи и началото на различна дизайнерска концепция, подчинена на "силната индивидуалност".

Според французите купувачите са се уморили от консервативната външност на C-четворката и искат нещо ново, а марката знае как да си върне интереса им. Това ще стане не само с модния тип каросерия, а и с изцяло нов рисунък на предницата с фарове, които наподобяват двойни шеврони като на концепта 19_19.

Новият Citroen C4 ще бъде крос-купе
Citroën 19_19 Concept, 2019 г.

Стилната външност ще бъде подкована със съвременна техника. Следващият C4 ще бъде построен на модулната платформа CMP/e-CMP, която позволява задвижване на бензин, дизел и електричество.

Новият Citroen C4 ще бъде крос-купе
Citroën 19_19 Concept, 2019 г.

Очаква се моделът да се оборудва с 1.2-литров бензинов мотор с мощност от 100 до 155 к.с., 1.5-литров турбодизел със 100 или 130 коня, а напълно електрическата C-четворка ще получи 50-киловатчасова батерия и електромотор със 136 к.с. от съплатформените Peugeot e-208 и Opel Corsa-e, което ще ѝ позволява да изминава около 300 км без презареждане.

Въпреки купеобразната каросерия компактният Citroen ще продължи да се конкурира с традиционните си съперници Volkswagen Golf и Ford Focus. Премиерата на третата генерация C4 ще се състои през юни, освен ако не се наложи премиерата да бъде отложена заради коронавируса.

Новият Citroen C4 ще бъде крос-купе


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чудя се

    8 25 Отговор
    Дали ще изгнива за три години, като предходното поколение на Ситроен от 2017г?

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Гонг 2

    13 4 Отговор
    Като визия добре
  • 3 Гниещ ситроен няма

    42 4 Отговор

    До коментар #1 от "Чудя се":

    Това да не са ти немските легени

    Коментиран от #19

  • 4 Ххх

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "Чудя се":

    Зависи. Ако искат, могат да правят и коли с качествени ламарини. Примерно аз карам Ситроен ZХ, 1994 г. Когато го купих, имаше няколко ръждиви петна по предния капак, които аз обработих и боядисах. Това беше преди осем години. И сега колата ръжди няма. Ламарината е поцинкавана, а и като състав е качествена и трудно ръждясва. Виждал съм значително по - нови коли, които са здраво изядени от ръждата. А и самите ZX в по - късните модели мисля че влошиха качеството на ламарините. Защото мой познат си купи такава кола, може би 2 - 3 години по - нов модел, и праговете му изгниха, предполагам, и на други места му е тръгнала корозия. Но дори да имах парите, не бих си купил от тези ситроени - и в статията, и другите по - нови модели. Аз харесвам коли с по - големи атмосферни двигатели, нищо, че харчат повече. А тия 1,2 с турбо. Едно че бръмчи повече и е по шумен, друго, предполагам ще се скапе много по бързо от по - голям атмосферен двигател, който ще работи в по - умерени режими и ще запази по - дълго време ресурса си.
  • 5 Голям Слон

    20 2 Отговор
    Какви коли правеше Ситроен преди време... CX, XM, Xantia. Да не говорим за класически DS и редкият SM. Сега само еднодневки без грам фантазия. По време на петролната криза от 70-те просто трябваше да ги закрият, като марка и име. А не Пежо да ги ограби и да се подиграва с постигнатото.

    Коментиран от #6, #22

  • 6 Де Юре

    20 5 Отговор

    До коментар #5 от "Голям Слон":

    Единствените които трябва да закрият са азиатските недоразумения.Иначе Ц5 последният както и Ц6 и всички останали модели са пълни с индияидуалност технологии и изглеждат супер макар и вече на по 10-15 години.

    Коментиран от #7

  • 7 Голям Слон

    7 7 Отговор

    До коментар #6 от "Де Юре":

    De jure не знам какво е, но de facto С6 е вероятно най-големият провал на PSA :-) И няма как да не бъде, когато в ужким някакъв преходен автомобил от висок среден клас минаваш към нисък премиум с интериорни части от Берлинго :-) Да, няма лъжа и измама. Карах едно служебно Берлинго 2. Бях се зарибил по С6. И като познах вътре копчетата от баничарката - ами, мерси. Много мерни, но ще се въздържа. А С5 беше наистина един не лош среден клас. До момента, в който започнаха да ги правят с амортесьори :-)) С5-3 вече безкрайно много се слива със семейството на Ауди-ФВ. Изгубиха своята индивидуалност Ситроените, много отдавна при това.

    Коментиран от #8

  • 8 Де Юре

    11 5 Отговор

    До коментар #7 от "Голям Слон":

    Е ти незнаеш щото си т.п!Но Ц6 като излезна беше толкова технологична кола че скапаните оризарници и до ден днешен нямат такова нещо а няма и да имат.

    Коментиран от #9

  • 9 Голям Слон

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "Де Юре":

    Няма нужда да се обиждаме. В момента не ти казвам кой колко е технологичен, а че С6 вграждат в себе си копчета от допотопно Берлинго :-)) Което никак не е приемливо, когато правиш опит да завземеш сегмент, който никога, първо, не си притежавал, и, второ, нямаш капацитета да го направиш. De facto, Ситроен вече и среден клас като хората нямат. Само някакви грозновати четириколесни, взети от дисни анимация.

    Коментиран от #11

  • 10 onq s konq

    5 2 Отговор
    Крос-купе, много жалко не останаха свестни коли. Всички взеха от Х6 да копират, първо Мерцедес, после Рено, а сега и Ситроен.

    Коментиран от #16

  • 11 Jack Bauer

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Все едно да кажеш че Lamborgini е боклук защото има интериорни части от Fiat 125, решетките на въздуховодите например. Доста елементарно разсъждаваш.

    Коментиран от #12

  • 12 Голям Слон

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "Jack Bauer":

    :-) Силно ме съмнява Ламборджини да влагат част от Фиат. Особено пък по интериора. И ако го направят, със сигурност биха загубили клиентите си, най-малкото, защото автомобилът не е масов. По същество и С6 не е масов, предвид скромното производство за няколко години, коeто едва прехвърля 18.000 автомобила :-) Тази кола не успя да се оцени и от най-върлите автомобилни сноби. По всяка вероятност не само цената ги е отказала - колкото на А6, S80 и наточена петица. В този автомобил всичко е отчавайщо. Най-очевидното е крайно ниското качестсво на интериора. Някак все ми е тая, че каретата са от ZX, например. Но не мога да преглътната евтината пластмаса, заимствана от работните модели на марката. И по тази причина Ситроен са просто поредната емблема, залепена на ширпотребен автомобил със ЗЛАТНО МИНАЛО!

    Коментиран от #13, #17

  • 13 Вальоо

    10 1 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    Ми не, не мога да се съглася. Я се качи в един голф и после в едно ауди от една и съща ера. Ми и там копчетата са еднакви. Голфа 'народна' кола,хаудито-премиум. По същество,Ситроена никога не е претендирал да е скъпа марка както други курници. Винаги са целяли да са различни от масата и с нещо да привлекат вниманието,макар и да не е привлекателно винаги. Интериора може и да не е най-скъпия сравнен с други марки,но и целта не е да си впечатлен от подобни работи,а от визията,технологията и удоволствието от пътя.

    Коментиран от #14

  • 14 Голям Слон

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    Кой броеше за "премиум" Ауди преди края на 90-те? Никой! Премиум модели имат Мерцедес и БМВ. От масовите марки имам предвид. И вторичният пазар го доказва - на Ауди най-драстично се сриват цените. И най-скъпо се поддържат. Имах до преди година W12 :-) Та, кой какво влага си е негова работа. А4, А6 и А8 са едно. Берлинго и С6 - съвсем друго. Всяко Берлинго би си мечтало да има копчетата на А4, например. Няма значение. Безполезно е да убеждавам аудиторията, че ползването на онова, което ти е останало в склада от работнически модел не е нормална практика, особено когато го ползваш в ужким най-шикарния модел от гамата. Пазарът ясно показа, че нещо в С6 е било радикално объркано.. Аз видях единият момент. А истинските разбирачи най-вероятно за разкостили останала част от лъжата, наречена С6.

    Коментиран от #18

  • 15 type-R

    0 7 Отговор
    Да си я карат! Бъчвата!
  • 16 Оня със Ситроена

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    И като Х6 е излязъл първи, никой да не прави подобна кола ли ?
    Ако това е логиката, то сега трябваше да има само една марка на пазара.
    Аз предпочитам да взема това, от Ситроен, отколкото по-напудрено и няколко пъти по скъпо от БМВ. Ако ми изпаднат няколко милиона, да не ми пука че всяка част от колата при ремонт струва поне десетина пъти повече, тогава може и аз да почна да се превъзнасям по немските премиуми. Но няма достатъчно тиражи на тотото, за всички, та трябва да се гледа реално на нещата. За цените, на които се предлагат Ситроените, за мен са без конкуренция.
  • 17 Фен

    7 1 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    Това трябва, повече "ширпотреба" да има, но качествена. Не ми трябва някакво уникално Бугати, да цъкам с език, как до 100 км ускорява за 0.01 секунда. На мен и на над 95% от хората не им трябва. По-точно не могат да си го позволят. Но като не могат да си го позволят нов или поне запазен,мечтаещите за "премиум" взимат разни от моргите на западна Европа и се мислят за баровци :), дори чак и заклеймяват останалите не немски марки :):):) И в същото време на легналите полицай им козируват, спират напълно и се прекръстват преди да тръгнат, защото знаят колко ще им струва ремонта, ако минат с повече от 5 км/час, а в повечето случай не могат да си го позволят. Знам че моя не е "премиум" като S класа но така го усещам след като съм се возил във ФВ, Форд или разни такива.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Петър Неделчев

    8 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гниещ ситроен няма":

    Карам С4 109 коня бензин произведен 2006 година... Грам ръжда няма! А и вози меко! Дай боже ние българите да можем да си позволим новата С 4 на....
  • 20 Бай Георги

    8 0 Отговор
    Никак не е лош сегмента започнат на базата на Кактус. Като добавим и Берлинго в категория ванове, който като качество няма конкуренция нешата уж придобиват добра картинка. Но средния и високия клас липсват. Яд ме е, че тъкмо се справиха с всички проблеми с хидраввличното окачване при С5 и го спряха от употреба. А Ситроен без хидравлично е като салата без ракия :)

    Коментиран от #21

  • 21 Язе

    9 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Георги":

    Хидравличното окачване го спряха Пежо.Проблема на Ситроен се казва Пежо.
  • 22 хахах

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Голям Слон":

    Карам чисто нова С4 - 2, и като визия е супер (фейслифт от 2017 година), и като качество - никакви проблеми досега. Чао!