Британският дилър на екзотични автомобили Hexagon Classics търси нов собственик на един от десетте екземпляра Brabus E V12, построени на базата на Mercedes-Benz E-Klasse (W212). Суперседанът, записал името си в Книгата на рекордите "Гинес", струва едва една трета от цената си като нов - £149 500 (€165 891).
Под предния капак на чудовищния Benz работи 6.3-литров V12 с два турбокомпресора, развиващ 800 к.с. и 1 420 Нм. Въртящият момент е ограничен по електронен път на 1 100 Нм и се предава към задните колела през усилена петстепенна автоматична трансмисия и диференциал с повишено триене.
На овалната писта "Нардо" в Италия един от прототипите на E V12 достига скорост от 365.7 км/ч. Официално заявената от Brabus максимална скорост на серийната версия е 370 км/ч.
E V12 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, а до 200 - за 9.9. Спринтът до 300 км/ч приключва след 23.9 секунди.
Най-бързият седан на Mercedes-Benz има специфичен аеродинамичен пакет от въглеродни нишки, който покрива задните колела и увеличава широчината на автомобила с 36 мм. Монтирани са и 19-цолови колела Monoblock Q.
Като нов E V12 струва почти половин милион евро. Предлаганият от Hexagon Classics автомобил е изминал само 6 600 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЦЕТО
08:26 24.08.2020
2 ΞLΞVΛTΞ
Коментиран от #10, #14, #24, #28, #34
08:32 24.08.2020
3 jар
Коментиран от #6, #7
08:34 24.08.2020
4 G гит
08:35 24.08.2020
5 ГРАД КОЗЛОДУЙ
08:38 24.08.2020
6 Komapak
До коментар #3 от "jар":
Те толкова си могат 😊Коментиран от #22
08:40 24.08.2020
7 Пацо
До коментар #3 от "jар":
Ти си странен.Коментиран от #8
08:54 24.08.2020
8 Прав си
До коментар #7 от "Пацо":
явно не е нормално това,че не слушам чалга и не се впечатлявам от кожени сепарета.09:04 24.08.2020
9 Чук Ундуров
09:10 24.08.2020
10 Plameni
До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":
Само да ти кажа ,че през 1985г когато започват продажбите на W124 2.0 дизел със 72кс.е имало и други с двулитрови атмосферни двигатели, дори с по-малко конски сили , като Toyota с 69кс., Audi със 71кс и др.. Mercedes също са разполагали с турбо дизел на времето и са поставяли рекорди с тяхКоментиран от #11, #19, #25
09:33 24.08.2020
11 ΞLΞVΛTΞ
До коментар #10 от "Plameni":
Немският шлеп пада с много от дизел от същият период на Рено 25 и Ситроен ЦХ.Просто шлепа е тежък и немощен едновременно.Грандиозен инженерен провал ама немците си ги харесват.Коментиран от #13, #15
09:38 24.08.2020
12 Tihomir
09:51 24.08.2020
13 хахахаха
До коментар #11 от "ΞLΞVΛTΞ":
лесно е да критикуваш и да плюеш нещо което е записано в историята на многп високо ниво сред тогавашните автомобили но я да видим теоята компания какъв автомобил е създала ?? о да забравих ти си бил зает с плюене по форуми и не си имал време да съдадеш “шедьовър” ... затова сме толкова зле щото само гледаме как да оплюем нещо направено от другите но ние какво правим или сме направили не е важно нали09:53 24.08.2020
14 Хлапе
До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":
Не ръси акъл. Тъстът ми е купил от Германия чисто нов 124 през 1992 точно с тоя умрял дизел и се прибрал до БГ като споделяше че колата при 140 км/ч не се е мъчила изобщо по немските магистрали. Откраднали са я след три години и 520 хил.км. Двигателя не е бил пипан за тези над половин милион км със тогавашната бг нафта.Коментиран от #17, #23
09:54 24.08.2020
15 Plameni
До коментар #11 от "ΞLΞVΛTΞ":
Искаш да кажеш, че Renault 25 с неговите 63 кс.е по - добър от W124 2,0 72 кс който е и по лек ,или Citroën който от 2.5 турбо вади мощност колкото Mercedes от 2.5 атмосверенКоментиран от #16
09:58 24.08.2020
16 ΞLΞVΛTΞ
До коментар #15 от "Plameni":
Не искам да кажа а е доказано.Немският шлеп тежи колкото БТР.И до ден днешен германците не могат да олекотят кола.Коментиран от #18, #26, #29
10:06 24.08.2020
17 ΞLΞVΛTΞ
До коментар #14 от "Хлапе":
Тъстът ти да тръгне нагоре към Витоша с лифта ще стигна по бързо до Алеко.10:08 24.08.2020
18 Plameni
До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":
Колко тежи Mercedes W124 2.0 d според теб? Дай пример за по-лека лимузина от неговия клас10:13 24.08.2020
19 Чебурашек
До коментар #10 от "Plameni":
Знаеш ли че Тойота тогава имаше по-малко продажби от Талбот.Тойота ги въведоха американските дебили през 90-те преди това никой не знаеше за съществуването на тази изпаднала фирмичка селска.10:22 24.08.2020
20 Ганио
Коментиран от #33
10:41 24.08.2020
21 Шпиндзи
10:53 24.08.2020
22 Plameni
До коментар #6 от "Komapak":
Де да можеше някой колкото тях.Рекорд след рекорд .То не бяха рекорди с предния модел W 211с по предния W210 ,W 124 с ML , с GLK, с CLS ,с Sкласи с комбита ,седани,награди за най-добра тунинг фирма поне десет години подред Те толкова могат!11:30 24.08.2020
23 Тра-ла-ла
До коментар #14 от "Хлапе":
Хлапе, 520 хил. км за три години са приблизително 480 км на ден , включително съботи, недели, празници... Или тъста ти нещо те послъгва или ти ни вземаш за мезе. Към нафтата обаче наистина тези коли нямаха никакви претенции, някои ги караха и с използвано олио от фритюрниците на заведенията и също нямаха проблеми, освен, че малко миришеше след тях на пържени картофки(😂😂😂)13:38 24.08.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Курбанколи Пардимагомедов
До коментар #10 от "Plameni":
Всичко хубаво,но може би си забравил да кажеш за съотношението тегло мощност(или по скоро тегло въртящ момент). Конкретен пример един еталон бмв5 от края на 90 се опита 2 пъти неуспешно да да ме изпревари надоста стръмен път към границата с Гърция.Нищо лично и не съм се състезавал ,просто не ми се чакаше излишно на границата.Колата с която бях е малолитражка 3cyl,но с висок въртящ момент даже и на мен ми бе малко странно.Както казват въртящия момент кара колата ,а мощноста продава колата.Коментиран от #27
14:08 24.08.2020
26 баце
До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":
УУУУУ14:19 24.08.2020
27 Гост 5
До коментар #25 от "Курбанколи Пардимагомедов":
Извинявай, не спомена колко е голям въртящият момент на твоята три цилиндрова малолитражка ,и коя година е15:42 24.08.2020
28 Мерцедесс
До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":
Имам W124 чист дизел. Перфектен е. Идеята за него не си схванал. Не пиши простотии.18:12 24.08.2020
29 гост
До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":
Що се отнася до олекотяване на автомобил, немците не само че МОГАТ да олекотят автомобил, те най-вероятно са го приложили първи. Да не давам за пример леко доработени Поршета с отношение тегло - мощност под 2. Иначе фактът че повечето среден и висок клас коли са по-тежки спрямо конкурентните е свързано и с регулациите им относно автомагистралите - в някои отношения теглото стабилизира движението при високи скорости, или пък увеличава тракцията на движещите колела, така че не винаги масата е нещо негативно21:23 24.08.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Странно
До коментар #20 от "Ганио":
Трябва да навъртани около 500км всеки ден, което даже и за такси е много вднешно време, а за тогавашната година още повече.06:25 25.08.2020
34 Кондьо
До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":
Има много хора по света както и умни и кадърни хора които щяха да напишат с 2 думи евала хубава кола, така и хора като теб да се заяждат за някакъв си шлеп се едно имат пари да си купят което и да е от двете, мерси чао08:00 25.08.2020
35 Един друг
18:06 25.08.2020
36 Хмм
20:19 25.08.2020
37 Бмв фен
22:19 25.08.2020
38 One more time
01:05 26.08.2020