Last news in Fakti

9 Октомври, 2020 13:26 15 887 26

Mercedes спира производството на евтините си коли

  • mercedes-benz-
  • мерцедес-
  • евтини коли

Ръководството на компанията призна, че в гамата на Mercedes-Benz има много компактни автомобили, които не са необходими

Mercedes спира производството на евтините си коли - 1

Хечбек A-Klasse, седан A-Klasse, CLA Shooting Brake и комби A-Klasse с дълго междуосие (само за Китай), B-Klasse миниван, купе CLA с четири врати, кросоувъри GLA и GLB - това са все компактни и сравнително по-евтини автомобили на Mercedes-Benz, които представляват една четвърт от продажбите на компанията през 2019 година, като обаче само A-Klasse е основната движеща сила зад ръста на продажбите на Daimler AG през последните години.

Поради тази причина Ола Калениус, главен изпълнителен директор на Daimler AG, призна, че компанията „е отишла твърде далеч, искайки да заеме всяка ниша във всички сегменти“, и отбеляза, че това важи особено за компактните модели. Това не означава, че съставът на компанията ще започне да се свива в близко бъдеще, но е възможно с появата на нови поколения повечето евтини версии да спрат да се произвеждат.

Компанията вече се отказа от разработката на кросоувъра GLA Coupe, който трябваше да се конкурира с BMW X2. Но в същото време през 2021 г. трябва да се появят два нови компактни модела - електрическите EQA и EQB. Също така Mercedes-Benz възнамерява да се откаже от купето SLC и от кабриолета S-Klasse, които обаче ще бъдат заменени от ново поколение AMG GT Coupe и SL кабриолет с мек покрив.

Коронното бижу на гамата ще бъде хиперколата AMG One с двигател от Формула 1, произвеждащ около 1000 конски сили. Колата ще струва около 2.75 милиона долара и ще бъдат произведени общо 275 екземпляра. Между другото, всички тези коли вече са разпродадени и клиентите ще започнат да ги получават в началото на 2021 година.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахаха

    43 124 Отговор
    Ако Мерцедес се махнат от автомобилният пазар Светът ще стане едно много по-добро място.

    Коментиран от #20

  • 2 ххххххххх

    50 2 Отговор
    Съкращават разходите...ще правят само лукс за богаташи.

    Коментиран от #6

  • 3 Малиии

    21 2 Отговор
    страх!

    Коментиран от #7

  • 4 Мария Тъмасова

    22 5 Отговор
    ззззззабогатяха купувачите, вижда се. ЛИДЛ и Кауфа също спират евтините си модели. Добре вървят нещата, самолетите са вече в Графа. Като сканира кода от приложението, Тумбак ще вземе двойно повече винтидж машини на цената на една емисия дълг от 5млрд. После ще ясем релсите на железницата. Нали ефенди?
  • 5 Къна

    19 17 Отговор
    Имам А170 w169 бензини си бръмча с нея в града.Голям кеф е ,икономична,компактна и с голяямо панорамно стъкло.Резервни части-бол и ефтини идентични с тези на W245 .

    Коментиран от #17, #18, #22

  • 6 Хи хи хи

    16 2 Отговор

    До коментар #2 от "ххххххххх":

    Няма рентабилна марка првеща само лукс.За справка Ламбо Бентли Ролс и тн.

    Коментиран от #21, #26

  • 7 Хахах

    17 3 Отговор

    До коментар #3 от "Малиии":

    Ти ги уплаши.... като не си купуваш нов Мерцедес и им падна оборота🤣😆🤣😆
  • 8 300SL

    24 7 Отговор
    Ако искат да възвърнат старата слава на марката, първо наистина трябва да орежат почти всички модели от ниския сегмент без Ц-класа седан и Ц-класа Т-модел, Е-класата да е седан, кабрио, купе и Т-модел, S-класата е седан и купе, остават 2 размера СУВ GLE и GLS, и спортни роудстъри с 2 врати SL и AMG GT. CLS също е ненужен модел за хора които нямат пари за S-класа. След това трябва да спрат с модулните платформи на шасита и двигатели, а всеки модел и размер двигател да си е отделна разработка с повече внимание към качеството.

    Коментиран от #15

  • 9 Дфен

    14 17 Отговор
    Спират евтините боклуци и остават само по-скоро се боклуци
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 234324

    23 5 Отговор
    По-скоро само малките им бакми на платформа на рено ще останат, отколкото да ги махнат тия алчни мениджъри. Както си пише точно те движат ръста в продажбите. А за всеки спад в продажбите трябва да се обясняват като ученички пред акционерите. Въпроса е не да ги махат а да им сменят дизайна - да си личи от 1 километър кое е S класа и кое е рено с екстри!
  • 12 Ммммм

    8 7 Отговор
    Нормално напускаха едни малолитражни.......да се чудиш . Има S класа E класа и G класа всичко друго е спиране
  • 13 Чичу Ади

    26 4 Отговор
    Някой прочете ли статията? Какви глупости пишете тогава! Отпадат 2-3 леки автомобила, за да се появят под шапката на AMG. Отпадат 2-3 СУВ, за да се появят в ел. вариант. Т.е. ако сега има 25 различни модела на Мерцедес, ще си останат пак толкова, но под различни наименования. Това реално са 5-6 автомобила, с различни ламарини. И CLS не е S-ка за бедни, а е Е-класа, но изглеждаща много по-добре и най-важното, че има идентичност. На шасито на А-клас се правят поне 5 модела, същото и с другите. Ако хората могат да си преглътнат комплексите, тогава тези премиум марки ще фалират.

    Коментиран от #14

  • 14 Чичу Гьоринг

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "Чичу Ади":

    Хората трябва да карат Дачия ли?Що за мислене?!
  • 15 Ше припадна

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "300SL":

    🤣🤣🤣🤣
  • 16 Звездата

    8 6 Отговор
    Новата А класа хечбек е страхотен автомобил,особенно А250 бензин 224 коня с много екстри и АМГ пакет.Икономична и върви доста добре,компактна и същевременно просторна отвътре,както и доста луксозна,сравнена с конкурентите си.

    Коментиран от #25

  • 17 Стефан

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Къна":

    Имам W245 В200 малко повече харчи на градско отколкото ми се иска но е супер удобна и за града и за извън. Частите по евтини от повечето коли от същия клас.
  • 18 Стефан

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Къна":

    Имам W245 В200 малко повече харчи на градско отколкото ми се иска но е супер удобна и за града и за извън. Частите по евтини от повечето коли от същия клас.
  • 19 Петър

    9 2 Отговор
    Сега ще правят само Есовици с мотори на Рено.
  • 20 Един жътвар

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Хахаха":

    Същото важи и за теб!
  • 21 Jacques Yves Moineau

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Хи хи хи":

    Интересно как ти го разбра, а от Мерцедес не са го разбрали това
  • 22 Пурко

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Къна":

    Демек караш си Реното и се имаш за супер гъзар нали?!?
  • 23 Ово е стандарт

    0 1 Отговор
    Хлебарките са за плебса, за елита само хай лукс.
  • 24 8375

    0 1 Отговор
    Добри новини
  • 25 Хаха

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Звездата":

    Лошото е че е на предно и двигателя е мнооооого пред предната ос по подобие на една друга немска грешка на човечеството Ауди.
  • 26 хо хо хо

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Хи хи хи":

    Къде ги сравняваш немските трактори с Ламбо и Ролс?