Last news in Fakti

13 Октомври, 2020 12:47 7 996 21

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • eqc-
  • 4x4²

Екип инженери от Mercedes-Benz начело с Юрген Еберле представи прототип на електрическия кросоувър EQC, подготвен за сериозен офроуд. Това е третият модел от серията 4x4² след G-Klasse и E-Klasse All-Terrain.

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Всъдеходният EQC има ново окачване с портални мостове, значително разширена колея и 20-цолови джанти от Mercedes-Benz R-Klasse, обути в гуми 285/50. Каросерията е получила пояс от небоядисана пластмаса, която добавя 200 мм към широчината на автомобила.

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Клиренсът е увеличен на 293 мм, което е с 58 мм повече от просвета на стандартната G-Klasse. Предният ъгъл на атака е 31.8 градуса, а задният - 33. EQC 4x4² може да гази на дълбочина до 400 мм.

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Силовата установка не е пипана и развива 408 к.с. и 765 Нм. Максималната скорост е ограничена на 180 км/ч, а акумулаторът с капацитет 80 кВтч осигурява обсег от 420 км без презареждане.

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Засега EQC 4x4² съществува в единствен екземпляр, а планове за серийно производство няма. G500 от същата серия бе пуснат в ограничен тираж, а комбито E-Klasse All-Terrain си остана прототип.

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гаргамел

    12 32 Отговор
    супер грозно....е малко по хубаво е от сайбър глупостта на смъски
  • 2 БАЙ Х@Й

    42 8 Отговор
    колкото по-далеч стигнеш с джип - толкова повече ще вървиш за трактор !
  • 3 БАЙ Х@Й

    22 7 Отговор
    Като е за единичен екземляр можеше да го барнат с клиренс 500мм!А пробегът в зимни условия ( снеговалеж, минусови температури, тъмнина...) естествено е заводска тайна ! Както и колко ще е пробегът с тригодишни акумулатори !

    Коментиран от #4, #5, #10

  • 4 гост

    14 11 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    Ами пробегът на Тесла не с три , а с 7-8 годишни акумулатори вече е над 90% от този с нови и то със старото поколение акумулатори , а новите са по-добри в пъти !! Също така зимния пробег пада точно с толкова , с колкото се вдига и разхода на петролките в същите условия , така че и тая опорка вече не хваща дикиш !! И накрая като видиш сметката за ток и за бензин и "обслужване" и единственото което ти остава е да си метнеш въжето , хахаха !!!
  • 5 гост

    11 13 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    И накрая за десерт не забравяй , че по баир , когато пушилникът ти на бавни гори 25-30 на сто , електромотора не се напъва въобще , тоест харчи ток колкото ако се движи с 40-50 на равно , а при спускане дори връща ток в акумулатора !! Та да не стане накрая , че барабар с тубите пушилника ще свърши нафтата , а не тока на електричката , хаха !!

    Коментиран от #6, #8, #9

  • 6 123

    22 8 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Като има съпротивление по баира, електромотора не се напъва? И се движи, както като се движи на равен път? Ей, много падна нивото на образованието напоследък. И нали знаеш, че един нормален автомобил, не ъпче, харчи поне 20-25 киловата на 100 км. И от там някой друг киловат нагоре за офроуд, за климатик, за фарове, за студено време и т.н. . Нали знаеш, че на зарядните станции тока не струва 20 стотинка, като на нощната в къщи? И нали знаеш, че ако има повече ел. автомобили цената ще стане още по-висока. А и нещо много важно, за да го заредиш вместо за 5 минути, на бързи зарядни пак ще висиш 1 час и то ако няма друг преди тебе. При средната заплата за София, този час загубено време струва 15-20 лева, а както знаем цената на тези автомобили означава ,че загубеното време на собственика струва поне 100-200 лева на час.

    Коментиран от #14

  • 7 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    1 2 Отговор
    има глухонеми и индвалиди шофьори
  • 8 БАЙ Х@Й

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    ГОСТ , ти май си ходил само нагости по физика - без домашни !
  • 9 БАЙ Х@Й

    9 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Сега , ако напишеш и как при 90км/ч и при 150км/ч електричките харчат еднакво май ще търся въже !

    Коментиран от #12

  • 10 TSLA

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    По правило най-босите по темата винаги са най-акривни. Хал хабер си няма, нито се е качвал, нито карал, нито зареждал, обаче е с диплома по електроавтомобилостроене степен доцент.

    Коментиран от #11

  • 11 БАЙ Х@Й

    2 3 Отговор

    До коментар #10 от "TSLA":

    Обутия, я ме светни ! Кое от написаното е от нямащ хал хабер по темата !!!!!!!!!!
  • 12 Къде ти е въжето

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "БАЙ Х@Й":

    Точно обратното е, електричките харчат доста повече при 150 км в час, отколкото при 90 километра в час при всички положения, защото имат една единствена предавка.

    Само че един офроудър, първо може да не може да вдигне 150 км в час, а дори и да може, със сигурност ще гори много повече при 90 км в час, отколкото при 150 км в час, ако в първия случай си включил на бавни предавки, на каквито обикновено се кара при офроуд на тежък терен. Само си помисли

    Електричката кара на същата предавка и при най-тежките условия и при магистрално каране.

    На електричката никога няма да и се наложи превключване на по-ниска предавка при изкачване на хлъзгав терен, което обикновено е свързано със загуба на сцепление.
  • 13 Деъм

    3 0 Отговор
    Всичкото чудесно ама китайците ги купиха тия
  • 14 Hellish

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    При тесла ако колата е купена с абонамент за зарядните им станции зареждаш безплатно докато се ползва колата. Може да си 5-ти собственик, и пак зареждаш без пари
    Айде сметни някой който върти 50-80 хиляди на година колко ще спести от гориво
  • 15 Менцел

    3 1 Отговор
    G Klasse e за тривиални комплексари, а E-Klasse е за такива с екологични забежки
  • 16 Реви Зоро

    2 1 Отговор
    този може да го пуснат да извозва туристи до Рилските езера
  • 17 bbб

    2 1 Отговор
    Е как само съществува в единствен екземпляр, на едната снимка са цели шест броя
  • 18 За фотошоп не си ли чувал?

    1 0 Отговор
    Това е един и същ автомобил, който е сниман 6 пъти на един и същи фон, но на различно местоположение, а после снимките са комбинирани.

    Коментиран от #19

  • 19 bbб

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "За фотошоп не си ли чувал?":

    :)) ааа ок
  • 20 Клип

    0 0 Отговор
    Ето го в действие. От 13-та минута е офроуда

  • 21 subi

    0 0 Отговор
    ЕЙ НАЙ ПОСЛЕ И ОТ МЕРЦЕДЕС ВИДЯХА КАК СЕ ДВИЖИ СУБАРУ