ФАКТИ.БГ

Mercedes-Benz показа електрически кросоувър с по-голям клиренс от G-Klasse

Публикувана: 13 Октомври, 2020 12:47
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5226
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Екип инженери от Mercedes-Benz начело с Юрген Еберле представи прототип на електрическия кросоувър EQC, подготвен за сериозен офроуд. Това е третият модел от серията 4x4² след G-Klasse и E-Klasse All-Terrain.

Всъдеходният EQC има ново окачване с портални мостове, значително разширена колея и 20-цолови джанти от Mercedes-Benz R-Klasse, обути в гуми 285/50. Каросерията е получила пояс от небоядисана пластмаса, която добавя 200 мм към широчината на автомобила.

Клиренсът е увеличен на 293 мм, което е с 58 мм повече от просвета на стандартната G-Klasse. Предният ъгъл на атака е 31.8 градуса, а задният - 33. EQC 4x4² може да гази на дълбочина до 400 мм.

Силовата установка не е пипана и развива 408 к.с. и 765 Нм. Максималната скорост е ограничена на 180 км/ч, а акумулаторът с капацитет 80 кВтч осигурява обсег от 420 км без презареждане.

Засега EQC 4x4² съществува в единствен екземпляр, а планове за серийно производство няма. G500 от същата серия бе пуснат в ограничен тираж, а комбито E-Klasse All-Terrain си остана прототип.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гаргамел
1 Отговор
супер грозно....е малко по хубаво е от сайбър глупостта на смъски

Оценка:
-32 +12

БАЙ Х@Й
2 Отговор
колкото по-далеч стигнеш с джип - толкова повече ще вървиш за трактор !

Оценка:
-8 +42

БАЙ Х@Й
3 Отговор
Като е за единичен екземляр можеше да го барнат с клиренс 500мм!А пробегът в зимни условия ( снеговалеж, минусови температури, тъмнина...) естествено е заводска тайна ! Както и колко ще е пробегът с тригодишни акумулатори !

Коментиран от #4, #5, #10


Оценка:
-7 +22

гост
4 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":


Ами пробегът на Тесла не с три , а с 7-8 годишни акумулатори вече е над 90% от този с нови и то със старото поколение акумулатори , а новите са по-добри в пъти !! Също така зимния пробег пада точно с толкова , с колкото се вдига и разхода на петролките в същите условия , така че и тая опорка вече не хваща дикиш !! И накрая като видиш сметката за ток и за бензин и "обслужване" и единственото което ти остава е да си метнеш въжето , хахаха !!!

Оценка:
-11 +14

гост
5 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":


И накрая за десерт не забравяй , че по баир , когато пушилникът ти на бавни гори 25-30 на сто , електромотора не се напъва въобще , тоест харчи ток колкото ако се движи с 40-50 на равно , а при спускане дори връща ток в акумулатора !! Та да не стане накрая , че барабар с тубите пушилника ще свърши нафтата , а не тока на електричката , хаха !!

Коментиран от #6, #8, #9


Оценка:
-13 +11

123
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Като има съпротивление по баира, електромотора не се напъва? И се движи, както като се движи на равен път? Ей, много падна нивото на образованието напоследък. И нали знаеш, че един нормален автомобил, не ъпче, харчи поне 20-25 киловата на 100 км. И от там някой друг киловат нагоре за офроуд, за климатик, за фарове, за студено време и т.н. . Нали знаеш, че на зарядните станции тока не струва 20 стотинка, като на нощната в къщи? И нали знаеш, че ако има повече ел. автомобили цената ще стане още по-висока. А и нещо много важно, за да го заредиш вместо за 5 минути, на бързи зарядни пак ще висиш 1 час и то ако няма друг преди тебе. При средната заплата за София, този час загубено време струва 15-20 лева, а както знаем цената на тези автомобили означава ,че загубеното време на собственика струва поне 100-200 лева на час.

Коментиран от #14


Оценка:
-8 +22

ГРАД КОЗЛОДУЙ
7 Отговор
има глухонеми и индвалиди шофьори

Оценка:
-2 +1

БАЙ Х@Й
8 Отговор

До коментар #5 от "гост":


ГОСТ , ти май си ходил само нагости по физика - без домашни !

Оценка:
-5 +7

БАЙ Х@Й
9 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Сега , ако напишеш и как при 90км/ч и при 150км/ч електричките харчат еднакво май ще търся въже !

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +9

TSLA
10 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":


По правило най-босите по темата винаги са най-акривни. Хал хабер си няма, нито се е качвал, нито карал, нито зареждал, обаче е с диплома по електроавтомобилостроене степен доцент.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +8

БАЙ Х@Й
11 Отговор

До коментар #10 от "TSLA":


Обутия, я ме светни ! Кое от написаното е от нямащ хал хабер по темата !!!!!!!!!!

Оценка:
-3 +2

Къде ти е въжето
12 Отговор

До коментар #9 от "БАЙ Х@Й":


Точно обратното е, електричките харчат доста повече при 150 км в час, отколкото при 90 километра в час при всички положения, защото имат една единствена предавка.

Само че един офроудър, първо може да не може да вдигне 150 км в час, а дори и да може, със сигурност ще гори много повече при 90 км в час, отколкото при 150 км в час, ако в първия случай си включил на бавни предавки, на каквито обикновено се кара при офроуд на тежък терен. Само си помисли

Електричката кара на същата предавка и при най-тежките условия и при магистрално каране.

На електричката никога няма да и се наложи превключване на по-ниска предавка при изкачване на хлъзгав терен, което обикновено е свързано със загуба на сцепление.

Оценка:
-2 +3

Деъм
13 Отговор
Всичкото чудесно ама китайците ги купиха тия

Оценка:
-0 +3

Hellish
14 Отговор

До коментар #6 от "123":


При тесла ако колата е купена с абонамент за зарядните им станции зареждаш безплатно докато се ползва колата. Може да си 5-ти собственик, и пак зареждаш без пари
Айде сметни някой който върти 50-80 хиляди на година колко ще спести от гориво

Оценка:
-1 +0

Менцел
15 Отговор
G Klasse e за тривиални комплексари, а E-Klasse е за такива с екологични забежки

Оценка:
-1 +3

Реви Зоро
16 Отговор
този може да го пуснат да извозва туристи до Рилските езера

Оценка:
-1 +2

bbб
17 Отговор
Е как само съществува в единствен екземпляр, на едната снимка са цели шест броя

Оценка:
-1 +2

За фотошоп не си ли чувал?
18 Отговор
Това е един и същ автомобил, който е сниман 6 пъти на един и същи фон, но на различно местоположение, а после снимките са комбинирани.

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +1

bbб
19 Отговор

До коментар #18 от "За фотошоп не си ли чувал?":


:)) ааа ок

Оценка:
-0 +0

Клип
20 Отговор
Ето го в действие. От 13-та минута е офроуда


Оценка:
-0 +0

subi
21 Отговор
ЕЙ НАЙ ПОСЛЕ И ОТ МЕРЦЕДЕС ВИДЯХА КАК СЕ ДВИЖИ СУБАРУ

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Мадона
Това написа относно смъртта на Джордж Майкъл поп звездата Мадона в социалните медии
Прощавай, приятелю! Още един велик музикант ни напусна. Може ли 2016 г. да се разкара ВЕДНАГА?"

Още бисери