9 93044

Renault Samsung SM7 показва новия Safrane?

  • renault-
  • samsung-
  • sm7-
  • safrane-
  • vel satis

Преди седмица корейското поделение на Renault публикува тийзър на следващото поколение на голямата лимузина Samsung SM7. Официалният дебют на модела се състоя на изложението в Сеул, в което няма нищо изненадващо. Автомобилът се продава на корейския пазар, макар че според мнозина това може да се промени съвсем скоро.

След като неотдавна лансира по-малкия SM5 под името Latitude, сега Renault има шанса да се върне в горния сегмент на средния клас. Samsung SM7 може без проблем да се превъплъти в нов Safrane и да заеме овакантеното място на провала Vel Satis.

От Renault Samsung все още не съобщават никакви подробности за лимузината. Знае се единствено, че използва D-платформата на Nissan, върху която са построени Maxima/Teana. Това означава, че моделът най-вероятно ще се предлага с 2.5- и 3.5-литрови V-образни шестаци с мощност 185 и 251 к.с. съответно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Новото голямо Renault се казва Talisman
    Новото голямо Renault се казва Talisman
    Режията публикува първото официално изображение на най-луксозни и престижен модел в гамата си. Както се очакваше, френският седан е префасонирана в ...
    19.03.2012
    9 538
    23

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4ezamir

    21 14 Отговор
    Bivaaa
  • 2 Дошо

    23 19 Отговор
    Изглежда доста добре, а щом ще е на платформа на Нисан ще е и доста здрава машина.
  • 3 Chicho Vi

    14 12 Отговор
    ima nekyf vid
  • 4 111

    9 11 Отговор
    Рено продължават да се придържат към основното послание на знака си :). От уж "диамант" на нещо елипсовидно, леко отворено
  • 5 az

    17 9 Отговор
    Я,и самсунг вече правели коли,браво.

    Коментиран от #6

  • 6 Civic

    17 10 Отговор

    До коментар #5 от "az":

    Ако ги правят като телефоните нямам думи :X

  • 7 ХИ- ХИ

    18 11 Отговор
    Samsung- същата марка като телевизора ми :) Да очакваме скоро Рено МРАЗ (като хладилниците), а защо не и Рено ZASUSSI (като пералните)

    Коментиран от #20

  • 8 Косьо

    5 10 Отговор
    Prednica malko tip Audi Q7 :).Gotino e i ako e stiq motori 6te e super.
  • 9 scar

    9 6 Отговор
    Защо пък не. Нека създава конкуренция на пазара.
  • 10 renault

    5 14 Отговор
    Личи си, че е Samsung. Отпред ми прилича на сушилня.
  • 11 hienata - До коментар [#2] от Дошо

    11 15 Отговор
    Дошо,и ти живееш с твоята комшийка на една платформа (извинявам се - етаж),но не си токова красив като нея,а след тези умозаключения се съмнявам,че за коли разбираш и по-малко от нея.Вземи та попрочети малко какво означава "платформа" и тогава се изказвай за здравина на една такава.

    Коментиран от #14

  • 12 Ivancho

    20 10 Отговор
    @hienata - Интересно ти какво разбираш под -"Платформа"?
    Опел Инсигния и СААБ като делят една платформа, какво означава това според теб??? ...възлови агрегати, елементи и щасита са общи...интериора и екстериора всеки може да си ги прави сам, за да има все пак разлика.
    Опел Астра - Шевролет Круз - обща платформа и т.н и т.н
    В съвременното автомобилостроене използването на общи платформи е начин за намаляване на разходите и оцеляване.
    В общия случай - платформа означава - "основа" ...нещо върху което да стъпиш...
    В този случай...нещо, което да надграждаш с ламарини(екстериор)...купе(интериор) и т.н.

    Относно снимката...
    Добра визия са докарали...корейците са се доказали вече и като добри производители.
    П.С.
    Самсунг освен електроника...правят и трактори, багери, кораби и т.н. Това, че на вас тук са ви известни само с електрониката...си е ваш проблем.
  • 13 Ogi

    16 7 Отговор
    "Самсунг мотърс" работят изключително качествено и автомобилът ще е страхотен. Останалото е злоба и завист. Ако някой се е качвал на правения със "Самсунг" SUV Рено Колеос, знае за какво става дума. Ама тук нали повечето се блещят по немските кьотуци...
  • 14 Дошо

    5 8 Отговор

    До коментар #11 от "hienata - До коментар [#2] от Дошо":

    Я ме светни какво е платформа тогава, че аз не съм специалист, ей така да ми стане ясно и да не се излагам.
  • 15 user

    18 26 Отговор
    Дошко откъде научи тази сложна думичка "платформа" - някой в училище я е подхвърлил и ти и направила впечатление - нали . Това е поредната пластмасова жълта щайга, която ще е пълна с дефекти и повреди и заради която собствениците и ще висят по сервизи, за да плащат за грешките на неграмотните жълтури. Няма лошо да няма пари човек и да си купува евтини неща - но е адски смешно, когато Андрешко започне да се убеждава, че всъщност евтиното е и по-хубаво ... смях ! Какво да очакваме - Тойота-Сони, Мицубиши-Тошиба, Нисан-Нинтендо ? Ха ха нещастни жълти комплексари ... само копират от немските оригинали и ги правят по-евтини, защото слагат само пластмаса и метал в тях - няма инженерна мисъл и сериозни иновации ! Поредната жълта кочина

    Коментиран от #21

  • 16 hienata - До коментар [#12] от Ivancho

    2 7 Отговор
    Та доколкото виждам ти си отговорил на Дошо,но си спестил някои подробности,например два автомобила използващи обща платформа се различават ценово някой път 10 000-15 000 евро (за по скъпите модели),на какво се дължи това само на интериор ли,или на по-скъпия модел купето е цялостно поцинковано,а на другия само частично, или пък на скъпия модел доста от частите са от олекотени сплави,а на другия от пластмаса.Да не говорим,че окачването няма нищо общо с общата основа.С риск да се повторя обща основа в повечето случаи се свързва с използването на съвместно разработени дигатели (без електрониката на управление)и размери (ПОДЧЕРТАВАМ РАЗМЕРИ НЕ МАТЕРЯЛИ)на купето като междуосие например,някои екстри също.Та това исках да кажа на Дошо,дори да използва основа от Рено-Нисан ,това може да се окаже дърво и то голямо.

    Коментиран от #25

  • 17 Мартин

    5 3 Отговор
    Въпреки,че не съм голям фен на рено, в последно време много хубави модели започнаха да излизат и този е един от тях браво на рено !!! :)
  • 18 user

    4 20 Отговор
    извинявайте пичове голем съм галфон глупости пиша ама ко да праа като немците ми плащат да плюя японските автомобили..нема начин требва да изкарваме пари
  • 19 Renault Megane 2004

    4 6 Отговор
    dano se predlaga i na evropeiskia pazar s :) izglejda interesno vupreki 4e zadnicata s tezi svetlini ne mi dopada mnogo. dano elektronikata ne se poburkva kato pri starite modeli na markata
  • 20 razbirko

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "ХИ- ХИ":

    Само ако видиш какво произвеждат Самсунг, тези неща които изброи ще ти се сторят като капка в световния океан.
  • 21 razbirko

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "user":

    И кво толкова ви резна тая дума платформа, че се надървихте срещу човека. Или не се сетихте първи за нея че сега ви доедя, или ти user имаш неква по-правилна думичка, сигурно ще е с немски корен, пък ние де ше ги разбираме тия работи, то тва е само за батковците с мерчовете.
  • 22 FORDAJIA

    5 3 Отговор
    Само в Български форум може човек да прочете толкова обиди и простотия.Никога няма да живеем в нормална държава - просто не ставаме. Хората направили кола -вие плюете.Айде някой от вас големите специалисти да постигне нещо пък тогава да бълва кал.
  • 23 Мел Гибсън

    1 5 Отговор
    A па те тоа юзера е най големия гълфон. хаха
  • 24 Дошо

    1 5 Отговор
    извинявайте пичове голем съм галфон глупости пиша ама ко да праа като японци ми плащат да плюя немските автомобили..нема начин требва да изкарваме пари
  • 25 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "hienata - До коментар [#12] от Ivancho":

    Е как си мислиш, че окачването няма нищо общо бе човек?Кой ти ги говори тези работи?Ще ти дам пример Шкода Супърб, Ауди А4, А6, А8 (моделите 95-2001) и Патасите дето са с означения Б5, Б5,5 са с едно и също окачване.Отделно най-новия седан на Сеат, който е на базата на А4 Б7 е претърпял промяна само във фаровете и стоповете и наче абсолютно всичко е идентично с конструкцията и интериора на Ауди.Най-новия Патас е също на платформа Б7, но при него са променили интериора.Порше Каджун е на платформата на Audi Q5.Q7, Туарег и Кайен са на една база даже не само окачването ами и дизеловите мотори са им еднакви и още един куп агрегати.Какво ми философствате, че не било едно и също и тем подобни тъпотии?А и още нещо Порше Паджун и А5 са една и съща кола с други тенекии.Хранете си някакви илюзии щом Ви харесва, но не ги насаждайте на другите.И друго - някой келеш ми пише с ника.
  • 26 hienata - До коментар [#16] от Дошо

    0 4 Отговор
    Дошо примера който даваш е некоректен това са коли на един концерн.Обща платформа използват Тойота Айго,Пежо 107 и Ситроен С1 освен,че и на трите предното окачване е тип Макферсон,приликите свършват до тук.Опитвам се да ти обясня ,че ползването на обща платформа не означава автоматично и еднаква здравина и качество на двата автомобила.Пример:Опел и корейските му аналози ползващи една платформа (корейските според мен и цените в mobile.bg са по-некачествени))

    Коментиран от #27, #34

  • 27 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #26 от "hienata - До коментар [#16] от Дошо":

    Защо да е некоректен?Какво като са на един концерн?
    Тойота Айго,Пежо 107 и Ситроен С1 освен,че и на трите предното окачване е тип Макферсон,приликите свършват до тук.
    Хайде бе!Та ти не виждаш ли абсолютно еднаквото купе?Аз мисля, че това е един и същ автомобил с различни емблеми.Също като Мицубиши Оутлендър и Пежо 4007.Е те не са абсолютно идентични, но също са едно и също нещо само малко ,,преоблечено" в по-ралзични ламарини.
    A твърдението за различните материали толкова ме съмнява, че няма какво да говоря.Най-малкото е, че е икономически супер неизгодно и няма кой да го направи.Това е като твърдението на хората, които си мислят, че в техните нови БМВ-та и Ауди-та няма да има части пройзведени в Китай, защото те били само за Китайския пазар.
  • 28 mm

    4 3 Отговор
    Поздравления за Рено, че ще възродят Safrane, който беше една истинска класика за времето си. Дизайна не е лощ и със сигурност автомобилът ще придобие популярност.
  • 29 amg mercedec

    6 5 Отговор
    renoto ve4e nqma da pravi koli a televizori ot samsung na reno.nai posle se setiha 4e trabva da pravqt televizori,a ne koli.

    Коментиран от #44

  • 30 ххх

    0 6 Отговор
    с нетърпение очаквам Пежо-Сони Ериксон
  • 31 Дошо

    1 4 Отговор
    Дочака BMW Brilliance ще дочакаш и това
  • 32 hienata - До коментар [#27 от Дошо

    0 4 Отговор
    "A твърдението за различните материали толкова ме съмнява, че няма какво да говоря." От опит ти казвам окачването на Опел е в пъти по-здраво от корейските "бангии" с които дели обща база,а относно ВАГ групата да речем А6 - Пасат една платформа,А8 - Фаетон,А4-Голф или Джета.Въпроса ми е знаеш какво е на А4 окачването,а на Голф или Джета да си се навеждал отпред да погледнеш случайно какво е. Глобализацията на автомобилостроенето е всеизвестен факт,който не оспорвам,но пак ти казвам,че има значение къде,от кого и как е направен един автомобил независимо от това,че прилича и използва мн.части на някой друг.
  • 33 Samsung SM7

    1 2 Отговор
    zashto ne si go ostavqt da se vodi i v evropa Samsung,a slagat emblemata na put_a za reno.emblema s forma na pit_a kakva e tazi kola za jenili.
  • 34 razbirko

    1 5 Отговор

    До коментар #26 от "hienata - До коментар [#16] от Дошо":

    Мога да ти кажа че тези три автомобила са абсолютно еднакви. Запознай се добре преди да пишеш. Двигателя и на трите е Тойота 1л VVTi. Разликата е само в стоповете, фаровете и емблемата.

    Коментиран от #36

  • 35 jsk

    2 5 Отговор
    hienata, ти хубаво си гледал окачването на A4 и Golf, ама вземи да погледнеш и едно A3 и да разбереш, че А3(а не А4) са на обща платформа с Golf. А А4 е на обща платформа с Passat и за това и на А4-ката и на Passat-а им се скапват тъпите алуминиеви носачи по един и същ начин. :)
  • 36

    0 5 Отговор

    До коментар #34 от "razbirko":

    а 1,4HDI на пежо и го има на аиго,107,С1 от едните бензина от другите дизела ;)

    Коментиран от #39


  • 37 ot duhalka ta reno

    23 0 Отговор
    otnqkoi komentari razbrah 4e renoto e la.no.zatova nqkoi sa kazali 4e naistena trabvq da pravqt dyhalki s reno pa za6to ne i televizori.
  • 38 lainoto

    2 0 Отговор
    reno laino
  • 39 razbirko

    0 7 Отговор

    До коментар #36 от ":Р":

    Прав си
  • 40 la.no

    39 0 Отговор
    reno - la.no

    Коментиран от #41

  • 41 Anonymous.

    26 0 Отговор

    До коментар #40 от "la.no":

    pravsi

    Коментиран от #42

  • 42 laitono

    42 2 Отговор

    До коментар #41 от "Anonymous.":

    zashto mi mahat komentara kato 38 40veka go haresaha reno la.no.
  • 43 lainoto

    39 2 Отговор
    mai gi boli 4e kazvame istinata,no tq ponqkoga boli mnogo samata istina reno-la.no.
  • 44 Megane

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "amg mercedec":

    Абе Мерцедес не се ли пише с "S" накрая ?! А и кирилицата е добре да се научиш да ползваш ... и чак тогава обяснявай кой трябва да прави коли, кой телевизори. А и всъщност им дреме на хората - има очевидно кой да ги купува тези "телевизори".