Режията публикува първото официално изображение на най-луксозни и престижен модел в гамата си. Както се очакваше, френският седан е префасонирана версия на корейския Samsung SM7, а избраното име Talisman е заето от прототип, който Renault показа през 2001 г. Новият флагман на марката ще дебютира на автосалона в Пекин на 23 април.
Французите все още спестяват технически подробности за колата. В информацията, съпътстваща снимката, се споменава единствено, че луксозният седан ще трябва да подсили имиджа на марката в Китай.
В Южна Корея представеният през август 2011-а Samsung SM7 може да се поръча с V-образни шестцилиндрови двигатели на Nissan. Малкият е с обем 2.5 литра и развива мощност от 190 к.с. и въртящ момент 243 Нм. По-големият 3.5-литров мотор генерира 258 коня и 330 Нм.
В момента французите продават още два модела на Samsung под марката Renault. Кросоувърът Koleos е копие на QM5, а Latitude е SM5 със сменени емблеми.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванов
13:04 19.03.2012
2 алекс
13:16 19.03.2012
3 520 zender
Коментиран от #18
13:29 19.03.2012
4 titanium bg
13:58 19.03.2012
5 Eлф
15:10 19.03.2012
6 3ся5
16:13 19.03.2012
7 Путин
16:45 19.03.2012
8 Елф
Коментиран от #9
16:58 19.03.2012
9 The Bear
До коментар #8 от "Елф":
@8 - Що бе - за Ситроен C5 изказаха доста ласкави отзиви.... Пък и на старо го дават доста по-надежден от Рено и Пежо (въпреки близката му роднинска връзка с Пежо). А за Рено - наскоро им седях на предни и задни седалки на всичките модели в салона. Висок съм 1,84 м - т.е. среден ръст, но трябва да ви кажа, че само в най-голямото подглавника на задната седалка в най-висока позиция ми е на врата (не под главата както трябва), във всички други без изключение подглавника ми е между плешките... т.е. задните седалки са само за деца - не знам защо са подходили така, но това определено не е печеливш ход спрямо клиентите, като се сравни с други марки и модели.... Наистина е много неудобно на задните седалчици - на всички модели. Относно външния дизайн, на мен лично предните модели ми харесваха повече, сега с тези фарове ми са грозни (актуалната муцуна на рено). Дано вземат да правят малко по-удачни модели, жалко ако си отидат...19:05 19.03.2012
10 Петров
19:06 19.03.2012
11 Japan Power
Рено 25, Сафран, vel satis талисман..... обречена работа
19:45 19.03.2012
12 Путин
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Uwx1n2QA1_U
20:30 19.03.2012
13 Петров
20:55 19.03.2012
14 Петров
21:01 19.03.2012
15 Путин
22:01 19.03.2012
16 Kobester
09:15 20.03.2012
17 драйвър
Това говори , че корейците вече са стигнали до изключително високо ниво и злобните писания по техен адрес на някои хейтъри са жалки !
09:24 20.03.2012
18 Kobester
До коментар #3 от "520 zender":
@3 Къде изобщо ги сравняваш??? Няма база за сравнение. А и освен това реното е по-евтино от бмв/ауди и мерцедес, което ги изключва още повече от класацията. Къде е латитюд за 50 000, къде е А6 за 100-120 000. А иначе Латитюда отвътре изглеждаше много красив попринцип.@4 Да, и аз много се дразна на разни такива. Рено за европа, Самсунг за корея ........ Е.ати глупостите. Да ги направят навсякъде едни и същи(емблеми, имена или квото там се нарича).
09:26 20.03.2012
19 До Путин
12:42 20.03.2012
20 DARK
12:45 20.03.2012
21 520 zender
Коментиран от #22
18:33 20.03.2012
22 Kobester
До коментар #21 от "520 zender":
@21 Какво се напъвам, че само това не го схванах.Иначе да, млад съм, да, продават се повече МБ и БМВ5 и А6, но повече стари. Чисто нови много повече хора могат да си позволят рено и много малко Ауди/Мерц/БМВ. Иначе какво говориш, немското си е немско, няма по-добре. Двигател, лукс, мощност, дизайн, изящност,стил, класа, всичко. Рено не може да им стъпи и на малкия пръст. Няма как, която и да е френска кола(било то и от най-най-най висок клас) да е по-хубава от среден клас премиум немска.
09:23 21.03.2012
23 Путин
15:03 21.03.2012