Last news in Fakti

19 Март, 2012 10:28 10 009 23

Новото голямо Renault се казва Talisman

  • talisman-
  • sm7-
  • пекин 2012

Режията публикува първото официално изображение на най-луксозни и престижен модел в гамата си. Както се очакваше, френският седан е префасонирана версия на корейския Samsung SM7, а избраното име Talisman е заето от прототип, който Renault показа през 2001 г. Новият флагман на марката ще дебютира на автосалона в Пекин на 23 април.

Французите все още спестяват технически подробности за колата. В информацията, съпътстваща снимката, се споменава единствено, че луксозният седан ще трябва да подсили имиджа на марката в Китай.
 
В Южна Корея представеният през август 2011-а Samsung SM7 може да се поръча с V-образни шестцилиндрови двигатели на Nissan. Малкият е с обем 2.5 литра и развива мощност от 190 к.с. и въртящ момент 243 Нм. По-големият 3.5-литров мотор генерира 258 коня и 330 Нм.

В момента французите продават още два модела на Samsung под марката Renault. Кросоувърът Koleos е копие на QM5, а Latitude е SM5 със сменени емблеми.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванов

    1 1 Отговор
    Много хубав дизайн, а щом са на Samsung със сигурност ще бъдат и много качествени
  • 2 алекс

    0 2 Отговор
    Е.АТИ ИНСИГНИЯТА ДИЗАЙНА ОПЕЛСКИ ДЖАНТИТЕ СИТРОЕНСКИ РАЗГЛОБИЛИ СА НЯКОЛКО КОЛИ НА ЧАСТИ И СА СЪБРАЛИ ТАЗИ ЧАК МИ Е ЧУДНО КАК ПЕЧЕЛЯТ ВЪВ Ф1
  • 3 520 zender

    1 1 Отговор
    Не искам да плюя по марката но Рено никога не са имали успех в горния премиум сегмент.Изобщо не са конкуренция на 5 E и А6.Искате пример-ми ето ви-Вел Сатис претърпя огромен неуспех в изпълнение хечбек ако не се лъжа през 2005та..То и Сафрана е същата работа...Пък за Бакарата не ми се и говори...

    Коментиран от #18

  • 4 titanium bg

    2 1 Отговор
    Резервиран съм нещо към подобни опити да се направи кола.Или си е Рено или да си бъде Самсунг,а то от тук малко от там малко и накрая едно голямо нищо :)
  • 5 Eлф

    1 1 Отговор
    Как пък реши, че е нищо?! "Самсунг мотърс" е доказан производител в Южна Корея и е в групата "Рено-Нисан". Естествено, че ще ползват общи концепции, за да снижат разходите, всички правят така. В случая французите дават големите модели на корейците, защото пазарът в Европа е пренаситен, спада, а големи коли карат предимно ганьовците от Балканите.
  • 6 3ся5

    0 1 Отговор
    Това е трахотна кола http://renaultsamsungm.com/vehicles/nsm7/main.jsp
  • 7 Путин

    2 0 Отговор
    Само дето в скоро време не бях чел за по-оплювана кола в Ауто Билд...вероятно след Лада 110 предо мнооого години. Добре, че нашата редакция умее да преиначава фактите за български условия. Нищо, че половината от сравняваните автомобили не се продават тук :) Изобщо, Рено не се вслушват в съветите и продължават да играят по собствените си правила. Не разбраха, че докато самите те не се захванат с разработка на подобен автомобил, няма да станат нещата.
  • 8 Елф

    0 1 Отговор
    А-а, само "Ауто Билд" не ми цитирай. Използват всеки повод да плюят френските автомобили. Просто пропуск нямат, чиста пропаганда.

    Коментиран от #9

  • 9 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Елф":

    @8 - Що бе - за Ситроен C5 изказаха доста ласкави отзиви.... Пък и на старо го дават доста по-надежден от Рено и Пежо (въпреки близката му роднинска връзка с Пежо). А за Рено - наскоро им седях на предни и задни седалки на всичките модели в салона. Висок съм 1,84 м - т.е. среден ръст, но трябва да ви кажа, че само в най-голямото подглавника на задната седалка в най-висока позиция ми е на врата (не под главата както трябва), във всички други без изключение подглавника ми е между плешките... т.е. задните седалки са само за деца - не знам защо са подходили така, но това определено не е печеливш ход спрямо клиентите, като се сравни с други марки и модели.... Наистина е много неудобно на задните седалчици - на всички модели. Относно външния дизайн, на мен лично предните модели ми харесваха повече, сега с тези фарове ми са грозни (актуалната муцуна на рено). Дано вземат да правят малко по-удачни модели, жалко ако си отидат...
  • 10 Петров

    0 1 Отговор
    до 7 @ хаха ти Аутобилд ли даваш за пример - та Билд са жълти издания - естествено, че ще плюят всяка марка която заплашва да превземе немския пазар и пропагандират срещу тях. Плашат се от конкуренцията и имат основание, защото немските коли се купуват най-много само в Германия. В Америка, Азия, Австралия нямат никакъв шанс за пазара. Там доминират японските, корейските, американските производители - защото правят най-качествените автомобили. Немските стават само за селските планински и междуградски пътища на централна Европа.
  • 11 Japan Power

    1 0 Отговор
    Все му сменят името и все не успяват да продадат повече от стотина бройки.
    Рено 25, Сафран, vel satis талисман..... обречена работа
  • 12 Путин

    0 1 Отговор
    Добре. Споменах Ауто Билд не за друго, а защото в два техни броя прочетох не толкова ласкави отзиви за тоя модел. За последно това беше в последния брой, в който се сравняваха стария 6 годишен президентски Ситроен C6, новата/стара американо-италианска Ланча Тема, въпросният корейско-френски Рено Латитюд и английско-индийския Ягуар XF. Написах имената точно според класирането им по точки. Както виждате, Рено заема второто място с изричното уточнение на българската редакция за цената ( в Германия не се продава, а се дава само на лизинг с последващата голяма загуба на стойност). Изгледах и 3-4 руски и украински клипчета за тоя автомобил в нета. Сами може да си ги намерите. Германците може и да преувеличават малко, но и руснаците си го казват - твърде леко и неинформативно управление, маломощен мотор ( в АБ все пак се сравнява мощния дизелов мотор, който между другото е похвален, както и оборудването). Що се отнася до окачването, руснеците го харесват за разбитите пътища, докато явно на немците не им допада по гладките магистрали. Нямам си представа защо. Вероятно настройките за Русия и Европа са различни, защото доста модели, правени за Русия, са с променени показатели на окачването. Наистина и не мен ми хареса тоя модел като предлагано оборудване, но има едно но. Използваните материали и според руснаците, както и според немците, са с посредствено качество и не толкова скъпи. Например табло, направено от подобна мека пластмаса, има и във Фиеста. Точно затова тоя модел не може да бъде премиум. Иначе трябва и Фиеста да наречем такава. Втори недостатък според един дълъг руски журналист - Андрей Леонтьев - за хора над 185 сантиметра ( а той е по-висок по памет), разположението на предната седалка не е добро, защото не може да се настрои добре воланът. Идва малко далече. Така е и при Фиеста. Ами то капка по капка вир става. Това са недостатъци, неприсъщи за един премиум автомобил от тоя клас. Айде, да не е премиум, а само автомобил от рода на Мондео и Пасат, понеже те са цитирани от Рено като конкуренти. Не съм се качвал на тоя автомобил, но колегата под мен потвърждава думите на тестващите руски журналисти. Наистина, тоя модел не го плюят, но си казват нещата едно към едно. Не може да ги обвиним в пристрастност нали? Едно мнение от двама различни журналисти - и двамата се питат, как така шефа ще седи на задната седалка, след като има индивидуален климат контрол за цялата задна седалка ( само едно копченце за температура и две дюзи), а няма подгряване на задната седалка? Логичен въпрос с оглед на руската зима. Ето и един клип от едно много известна руска телевизия. Много ми харесват техните тестове, заради невероятната обективност:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Uwx1n2QA1_U
  • 13 Петров

    1 0 Отговор
    Путин @12 . хубав коментар си дал, ама си се объркал малко. Сравнението на Ауто Билд е за съвсем друг модел на Рено , а именно - Latitude !!!!!!!!!!! Ето я статията в оригинал http://www.autobild.de/artikel/diesel-limousinen-test-2886230.html. - може да си я изтеглиш.
  • 14 Петров

    1 0 Отговор
    И да добавя, че сравнението на Аутобилд е за Дизели. Никъде не се казва, че Реното (Latitude)е зле. Темата е Четири дизелови алтернативи при лимузините. Ето Видео филма към статията http://www.autobild.de/videos/video-oberklasselimousinen-2882816.html.
  • 15 Путин

    1 0 Отговор
    Естествено, че говорех за деривата на SM5. Това, че тук се говори за SM7 не променя факта, че французите правят дериват на корейски оригинал или поне на автомобил, правен и продаван в Корея. Нещо такова направиха и Опел с техния Антара, дериват на ДЕУ или по-известен вече като Шевролет. Latitude е правен за развиващите се пазари. Не разбрах, какво имаше предвид като казваш, че съм се объркал. Аз дадох пример с Latitude, а в тая статия се говори за друг, подобен модел. В първия си коментар казах, че така няма да стане. Те и в Рено явно си го знаят, след като това са модели за развиващите се пазари, а тоя SM7 Или Talisman е за Китай според статията. Тогава не виждам, какво имаме да спорим. Евтинийка, която не може да се конкурира добре с подобни модели, правени специално за Европейския пазар. Това е. Нито е на нивото на Пасат, нито на нивото на Мондео ( Latitude). Да не говорим за премиум автомобилите от тоя клас.
  • 16 Kobester

    0 0 Отговор
    Oтзад е странна смесица от A6(C6) и Insingnia. А иначе изглежда прекрасно, страхотна е,браво.
  • 17 драйвър

    0 1 Отговор
    Каквото и да си говорим важния извод е , че един от световните производители и лидери от десетилетия , със заводи по целия свят и купища модели зад гърба си, взима вече трети модел на готово от корейски проидводител и то забележете все в премиум сегмента и SUV .
    Това говори , че корейците вече са стигнали до изключително високо ниво и злобните писания по техен адрес на някои хейтъри са жалки !
  • 18 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "520 zender":

    @3 Къде изобщо ги сравняваш??? Няма база за сравнение. А и освен това реното е по-евтино от бмв/ауди и мерцедес, което ги изключва още повече от класацията. Къде е латитюд за 50 000, къде е А6 за 100-120 000. А иначе Латитюда отвътре изглеждаше много красив попринцип.
    @4 Да, и аз много се дразна на разни такива. Рено за европа, Самсунг за корея ........ Е.ати глупостите. Да ги направят навсякъде едни и същи(емблеми, имена или квото там се нарича).
  • 19 До Путин

    0 1 Отговор
    Абе, човек, ти много приказваш, ама напусто. От всичко, което си написал, стават ясни две неща - че дори Ауто Билд няма за какво да се хване, а руснаците харесват набеждаваното кой знае защо за слабо френско окачване. Хващаш се за едната пластмаса, но не казваш разликата в цените. Kobester ти ги казва. Има си хас при разлика от 50-60 бона пластмасата да не е малко по-скъпа. Да не би французите да не могат да сложат такава - всеки може. Но хората постигат цена за отличен автомобил. Какво изобщо има да се коментира?!
  • 20 DARK

    0 1 Отговор
    Тц.Renault Fluence и Renault Koleos са също разработки м/у рено и самсунг Fluence-a е Samsung SM3 и навсякъде си го хвалят като цена за качество аз лично имах късмета да седна във Latitude на автосалона и вътре като никога за Рено не е като да са пестили материали за салона пък и за оборудването.
  • 21 520 zender

    0 0 Отговор
    До 18-Абе момче младо,сам прецени колко продава Рено Вел Сатис и колко продава БМВ 5та серия,МБ Еклас както и Ауди А6.Да скъпи са но се продават за разлика от френското л...но.Пък за двигатели изобщо да не говорим.Там Рено трябва да се срамуват-особенно при дизелите-2005та година БМВ извади каскадното а те имаха умрелия двигател със 207кс.Изобщо не може да стане въпрос за сравнение.Хубаво се напъваш ама не си струва-повече поглеждай към ФВ-то а не към франсетата.

    Коментиран от #22

  • 22 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "520 zender":

    @21 Какво се напъвам, че само това не го схванах.
    Иначе да, млад съм, да, продават се повече МБ и БМВ5 и А6, но повече стари. Чисто нови много повече хора могат да си позволят рено и много малко Ауди/Мерц/БМВ. Иначе какво говориш, немското си е немско, няма по-добре. Двигател, лукс, мощност, дизайн, изящност,стил, класа, всичко. Рено не може да им стъпи и на малкия пръст. Няма как, която и да е френска кола(било то и от най-най-най висок клас) да е по-хубава от среден клас премиум немска.
  • 23 Путин

    0 0 Отговор
    Никъде не съм казал май, че тоя автомобил е лош. Просто никой няма да го предпочете пред добре известните премиум и не толкова премиум автомобили в тоя клас, освен някои новобогаташи от изток. Всъщност, започнах точно с това - така няма да стане Рено. Това не е никакъв заместник на Сафран или Vel Satis. Чисто и просто това е версия за развиващите се пазари. Руснаците си го казват - за Европа Лагуна, за изтока Latitide. Все пак тук става въпрос за друг модел така, че да видим. Зарязвайки обаче европейската жилка, Рено отново избягват Европа като пазар.