22 Октомври, 2020 15:14 6 157 49

Новият Hummer се разпродаде за по-малко от денонощие

  • gmc-
  • hummer ev-
  • продажби

GMC прекрати приемането на поръчки за възродения като електромобил Hummer, след като цялата стартова серия Edition 1 се оказа разпродадена по-малко от 24 часа. Всички пикапи, планирани за производство през следващата една година, вече си имат потенциални собственици.

Новият Hummer се разпродаде за по-малко от денонощие

Място на опашката за новия Hummer EV струва $100 (€85), а остатъкът от $112 495 се заплаща при получаването на електромобила. Първите пикапи ще бъдат доставени на клиентите в края на 2021 или началото на 2022 г.

Новият Hummer се разпродаде за по-малко от денонощие

GMC Hummer EV Edition 1 има три електромотора със съвкупна мощност 1 014 к.с., може да измине до 563 км без презареждане и ускорява от 0 до 97 км/ч за три секунди. Електрическият ще се произвежда в завода General Motors Zero в Детройт.

Новият Hummer се разпродаде за по-малко от денонощие


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хи хи

    38 18 Отговор
    Немските бюргери имащи се за властелини ще го дхат много здраво много скоро.

    Коментиран от #16, #18

  • 2 deaf

    21 14 Отговор
    Нали Китай купи Хамър?!
  • 3 Монгола

    29 39 Отговор
    Абсолютна кочина дизайна е от кръжока по,, направи си сам" от някое ТВУ в Бронкс!

    Коментиран от #6, #7

  • 4 Румен

    20 12 Отговор
    Абе щом ще ги правят в Детройт е асно кой ще ги събира. Сещайте се за черна боя

    Коментиран от #44

  • 5 dido

    7 16 Отговор
    Отврат
  • 6 ХХХ

    19 9 Отговор

    До коментар #3 от "Монгола":

    Монгол ,друго си е буханката ,нали .

    Как па 60 години един сантим не мръдна -джелезо ти казвам .

    Коментиран от #8

  • 7 Райха да го дуа.!.

    8 10 Отговор

    До коментар #3 от "Монгола":

    Глпак германофилски свършени сте!Свършени

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Монгола

    12 8 Отговор

    До коментар #7 от "Райха да го дуа.!.":

    Това баце е параход и ония селяни с пикапите Форд по София за 4000$ са още по смешни като никелират бронята, а не зная колко гюбренце е превози този пикап в Тексас и се мисят за тарикати хахаха смех
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 deaf

    7 0 Отговор
    Дали Стависки ще си купи такъв?
  • 12 Смех !

    22 9 Отговор
    Много разбирачи лаят тук,возещи се на каруци ! Гроздето е кисело май !

    Коментиран от #13

  • 13 КОНТРАТА

    9 9 Отговор

    До коментар #12 от "Смех !":

    Къде ти се привидя грозде?

    Коментиран от #23

  • 14 гост

    15 13 Отговор
    Най-важното пропускате !! След като има такъв наплив за пикап за 112 000 , представете си какъв ще е за пикапи по 35+40 000 , когато има достатъчно производство , което ще стане само до 2-3 години !!! И колко човека ще си купят пушилника след това , дори в САЩ !! Сто пъти повторих на петролопотеците , че единствената причина за по- малките продажби на електрички е по-малкото производство , а не по-малкото търсене , ама не вдяват !! Е скоро ще гледат и ще реват , но връщане няма !! И не забравяйте , че Сайбъртрък има над 300 000 поръчки и струва почти наполовина от тоя с по-добри показатели !! И няма да има " годишни квоти" в същата 2022 година !

    Коментиран от #15, #20, #30

  • 15 deaf

    11 9 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Японски специалист в сферата на ел.автомобилите каза,че те могат да заемат максимум от 1/3 от автомобилният пазар,просто защото няма решение на проблема със зареждането на тези коли.

    Коментиран от #19

  • 16 Чул те господ

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Хи хи":

    А дано

    Коментиран от #17

  • 17 А дано

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Чул те господ":

    Ама надали
  • 18 хахахах

    3 8 Отговор

    До коментар #1 от "Хи хи":

    Абе хапчетата бе мухалл кога скапан.те американци ще стигнат немците марш в кочината болен
  • 19 Да се научат да смятат

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "deaf":

    Дори и 30% пазарен дял, означава че след 10 години, само 10% от автомобилите които се движат по улиците ще са електромобили.
  • 20 В голяма грешка си

    8 3 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Заявките не са 300 000, защото още преди два-три месеца бяха над 650 хиляди. Сега вероятно са повече. Първите две години след като почнат производството, няма да им стигнат да изпълнят само предварителните поръчки.
  • 21 тцтц

    4 0 Отговор
    то за 85долара щях да предплатя една дузина от тия бичета....
  • 22 Госあ

    3 7 Отговор
    И защо е изтрит коментара ми, че това е пълен боклук, който вече и за тор не става с тия батерии ???

    Коментиран от #24

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Госあ

    3 5 Отговор

    До коментар #24 от "един":

    Толкова им е акъла и толкова си могат, превозно средство за фермери с крави на ток вместо водород. При все че цялата прерия наречена сащ е населена предимно с фермери и крави....

    Коментиран от #26, #27

  • 26 За водородът трябва ток х 2

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Госあ":

    Да не са толкова луди, вместо директно да заредят тока в пикапа, да минават през водород произведен в станция за милиони и да изгубят половината енергия по пътя от мрежата до колелата?

    Коментиран от #29

  • 27 9999

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "Госあ":

    Водорода е твърде опасен за масова употреба!
  • 28 Шоферче

    3 1 Отговор
    Абе да питам за този телевизор отпреде - като караш малко по-лудо по коловози и камънье и талигата подскочи и пътника до теб инстинктивно се хване и го изкърти от таблото, как по дяволите ще си нагласиш климатика, радиото и пр. Или ша ходим в сервиза с оферта - 1500 долара за нова навигация, сър, заповядайте да подпишете чека.

    Коментиран от #31

  • 29 Госあ

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "За водородът трябва ток х 2":

    Не случайно съм писал толкова пъти "фермери", "тор" и "крави". В допълнение, повечето нямат и канализация, а ползват септични ями. Хората правят водород от отпадните води и фермите, освен от атомни реактори четвърто поколение и соларни централи. Не че има смисъл от тия соларни централи при положение, че има реактори, но ако произвеждат водород от солари, то ще използват целия произведен ток от и без това смешната им ефективност. А пък прерия, безбрежна.

    Коментиран от #32

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Шоферче":

    Може да са му сложили копче за рестартиране 🤣
  • 32 Дрън-дрън

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Госあ":

    От тора се прави метан, а не водород.

    Коментиран от #34

  • 33 Като гост

    4 0 Отговор
    А на някой прави ли му впечатление как стотици хиляди правят заявки за коли за стотици хиляди долари. Бедни американци, бедни американци, Аляска купили а Чукотка не купили. Бедни американци....
  • 34 Госあ

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Дрън-дрън":

    Ех, айде дай малко ъпдейт де. Дори олимпийското селище в Токио ще използва водород от отпадните води на града. Ако не я разкарат изобщо тая олимпиада. Такива станции има вече в Ирландия и дори Калифорния. Мейд оф Джапан разбира се. Но и янките могат да започнат да ти правят, като купят специалисти. Щото те направо вземат специалисти, а не копират чертежи и изчисления. 😂

    Коментиран от #35

  • 35 Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Госあ":

    Какви отпадъчни води, нали говореше за водород произвеждан от говежди тор? Няма чист начин за такова производство, да не говорим за евтин. Много по-логично е този метан да бъде изгорен, защото от него ще се използва много повече енергия, отколкото да бъде превърнат във водород, при което също ще се отделя въглероден двуокис, но повече от половината енергия ще се изгуби. Освен това ще трябва да се вложи и допълнителна енергия за превръщането на метанът във водород.

    Коментиран от #36, #37

  • 36 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":

    Ти сега не ги разбираш тия работи !! И как да ги разбереш , като не не взимаш предвид новата опорка как великите ушанки щели да произвеждат водород с още по-великите си атомни централи и да го продават ПАК на европейците , щото нали нещо за горене трябва да продават като спре петролеца и газчицата , те горките друга представа за "бизнес" нямат и няма да имат никога , винаги трябва да има тръбички , горене и дебили русофили с Матросовски "плам" , хахахах !!!
  • 37 Госあ

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":

    Биотехнологии бе братчед. Биотехнологии. Щамове бактерии, ферментация.

    Коментиран от #38

  • 38 Хайде бе?

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Госあ":

    От три твои мнения, поне в две от тях говориш ли едно и също? Къде е мястото на атомните централи и фотоволтаиците при ферментирането? Къде им е мястото при отпадните води и екскрементите на животните?

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Госあ

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Хайде бе?":

    Вместо да се правиш на мозък, вземи и научи нещо.

    Коментиран от #41

  • 40 Госあ

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Хайде бе?":

    И прочети пак коментар #29. Ако не го осмислиш още два или три пъти.

    Коментиран от #42

  • 41 Аз чета, а ти?

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Госあ":

    Посочени поне един рентабилен метод за производство и използване на водорода? Един-единствен?

    Колко пъти трябва да ти се повтори че водорода е гориво на бъдещето и такова и ще си остане още 50 години. За лекотоварни превозни средства дори и бъдеще няма.
  • 42 Досега не си ми отговорил

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Госあ":

    За колко километра е животът на една водородна горивна клетка в лекия автомобил?

    Коментиран от #43

  • 43 Госあ

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Досега не си ми отговорил":

    Тъп въпрос. Няма да отговарям. Много повече от батерията и с много по малко каквито и да било емисии за производството и. Относно методите, ви споменах много отдавна за първият работещ от доста време вече реактор 4'то поколение и всички такива, които започват да се изграждат. В целия свят. Това е черешката на тортата. Соларните боклуци вече и в това нямат приложение и по скоро биотехнологичния метод за който пиша ще бъде развит също.

    Коментиран от #47, #48, #49

  • 44 имелчо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Румен":

    Полека че ако знайш колко руснаци бачкат там...в тия заводи толкоз няма в Толияти
  • 45 виждам че

    0 1 Отговор
    Тея здраво крали от ЛАДА НИВА
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Предишното мнение беше до тебе

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Госあ":

    Ето още, така или иначе пиша:

    Съхраняването на водород изисква повече енергия или за охлаждането му до течно състояние, или за поставянето му в резервоари под високо налягане, а доставянето на водород до бензиностанциите изисква повече енергия и може да отдели повече въглерод. Водородът, необходим за преместване на FCV на километър, СТРУВА ПРИБЛИЗИТЕЛНО 8 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от електричеството, необходимо за преместване на BEV на същото разстояние. [115]Оценката за 2020 г. заключава, че водородните превозни средства са все още само 38% ефективни, докато EV на батериите са 80% ефективни.
  • 48 Мхмм?

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Госあ":

    И заради т@п ли триете?

    Колко да е т@п въпроса, като има конкретен отговор? Цитирам:

    Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, [100] и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация. [101] В симулационен анализ от 2017 г. „Добре до колела“, който „не се занимава с икономиката и пазарните ограничения“, General Motors и неговите партньори изчисляват, че на изминат километър електрическо превозно средство с горивни клетки, работещо на сгъстен газообразен водород, произведен от природен газ биха могли да използват около 40% по-малко енергия и да отделят 45% по-малко парникови газове от превозното средство с вътрешно горене. [102]
  • 49 Ще цитирам само цифрите

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Госあ":

    Незнайно защо изчезва коментара. Ще цитирам само най-важното:

    Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация.