ФАКТИ.БГ

Новият Hummer се разпродаде за по-малко от денонощие

Публикувана: 22 Октомври, 2020 15:14
49 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4932
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.

GMC прекрати приемането на поръчки за възродения като електромобил Hummer, след като цялата стартова серия Edition 1 се оказа разпродадена по-малко от 24 часа. Всички пикапи, планирани за производство през следващата една година, вече си имат потенциални собственици.

Място на опашката за новия Hummer EV струва $100 (€85), а остатъкът от $112 495 се заплаща при получаването на електромобила. Първите пикапи ще бъдат доставени на клиентите в края на 2021 или началото на 2022 г.

GMC Hummer EV Edition 1 има три електромотора със съвкупна мощност 1 014 к.с., може да измине до 563 км без презареждане и ускорява от 0 до 97 км/ч за три секунди. Електрическият ще се произвежда в завода General Motors Zero в Детройт.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хи хи
1 Отговор
Немските бюргери имащи се за властелини ще го дхат много здраво много скоро.

Коментиран от #16, #18


Оценка:
-18 +38

deaf
2 Отговор
Нали Китай купи Хамър?!

Оценка:
-14 +21

Монгола
3 Отговор
Абсолютна кочина дизайна е от кръжока по,, направи си сам" от някое ТВУ в Бронкс!

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-39 +29

Румен
4 Отговор
Абе щом ще ги правят в Детройт е асно кой ще ги събира. Сещайте се за черна боя

Коментиран от #44


Оценка:
-12 +20

dido
5 Отговор
Отврат

Оценка:
-16 +7

ХХХ
6 Отговор

До коментар #3 от "Монгола":


Монгол ,друго си е буханката ,нали .

Как па 60 години един сантим не мръдна -джелезо ти казвам .

Коментиран от #8


Оценка:
-9 +19

Райха да го дуа.!.
7 Отговор

До коментар #3 от "Монгола":


Глпак германофилски свършени сте!Свършени

Коментиран от #9


Оценка:
-10 +8

8
Този коментар е премахнат от модератор.
Монгола
9 Отговор

До коментар #7 от "Райха да го дуа.!.":


Това баце е параход и ония селяни с пикапите Форд по София за 4000$ са още по смешни като никелират бронята, а не зная колко гюбренце е превози този пикап в Тексас и се мисят за тарикати хахаха смех

Оценка:
-8 +12

10
Този коментар е премахнат от модератор.
deaf
11 Отговор
Дали Стависки ще си купи такъв?

Оценка:
-0 +7

Смех !
12 Отговор
Много разбирачи лаят тук,возещи се на каруци ! Гроздето е кисело май !

Коментиран от #13


Оценка:
-9 +22

КОНТРАТА
13 Отговор

До коментар #12 от "Смех !":


Къде ти се привидя грозде?

Коментиран от #23


Оценка:
-9 +9

гост
14 Отговор
Най-важното пропускате !! След като има такъв наплив за пикап за 112 000 , представете си какъв ще е за пикапи по 35+40 000 , когато има достатъчно производство , което ще стане само до 2-3 години !!! И колко човека ще си купят пушилника след това , дори в САЩ !! Сто пъти повторих на петролопотеците , че единствената причина за по- малките продажби на електрички е по-малкото производство , а не по-малкото търсене , ама не вдяват !! Е скоро ще гледат и ще реват , но връщане няма !! И не забравяйте , че Сайбъртрък има над 300 000 поръчки и струва почти наполовина от тоя с по-добри показатели !! И няма да има " годишни квоти" в същата 2022 година !

Коментиран от #15, #20, #30


Оценка:
-13 +15

deaf
15 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Японски специалист в сферата на ел.автомобилите каза,че те могат да заемат максимум от 1/3 от автомобилният пазар,просто защото няма решение на проблема със зареждането на тези коли.

Коментиран от #19


Оценка:
-9 +11

Чул те господ
16 Отговор

До коментар #1 от "Хи хи":


А дано

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +1

А дано
17 Отговор

До коментар #16 от "Чул те господ":


Ама надали

Оценка:
-0 +0

хахахах
18 Отговор

До коментар #1 от "Хи хи":


Абе хапчетата бе мухалл кога скапан.те американци ще стигнат немците марш в кочината болен

Оценка:
-8 +3

Да се научат да смятат
19 Отговор

До коментар #15 от "deaf":


Дори и 30% пазарен дял, означава че след 10 години, само 10% от автомобилите които се движат по улиците ще са електромобили.

Оценка:
-4 +4

В голяма грешка си
20 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Заявките не са 300 000, защото още преди два-три месеца бяха над 650 хиляди. Сега вероятно са повече. Първите две години след като почнат производството, няма да им стигнат да изпълнят само предварителните поръчки.

Оценка:
-3 +8

тцтц
21 Отговор
то за 85долара щях да предплатя една дузина от тия бичета....

Оценка:
-0 +4

Госあ
22 Отговор
И защо е изтрит коментара ми, че това е пълен боклук, който вече и за тор не става с тия батерии ???

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +3

23
Този коментар е премахнат от модератор.
24
Този коментар е премахнат от модератор.
Госあ
25 Отговор

До коментар #24 от "един":


Толкова им е акъла и толкова си могат, превозно средство за фермери с крави на ток вместо водород. При все че цялата прерия наречена сащ е населена предимно с фермери и крави....

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-5 +3

За водородът трябва ток х 2
26 Отговор

До коментар #25 от "Госあ":


Да не са толкова луди, вместо директно да заредят тока в пикапа, да минават през водород произведен в станция за милиони и да изгубят половината енергия по пътя от мрежата до колелата?

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +3

9999
27 Отговор

До коментар #25 от "Госあ":


Водорода е твърде опасен за масова употреба!

Оценка:
-2 +4

Шоферче
28 Отговор
Абе да питам за този телевизор отпреде - като караш малко по-лудо по коловози и камънье и талигата подскочи и пътника до теб инстинктивно се хване и го изкърти от таблото, как по дяволите ще си нагласиш климатика, радиото и пр. Или ша ходим в сервиза с оферта - 1500 долара за нова навигация, сър, заповядайте да подпишете чека.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +3

Госあ
29 Отговор

До коментар #26 от "За водородът трябва ток х 2":


Не случайно съм писал толкова пъти "фермери", "тор" и "крави". В допълнение, повечето нямат и канализация, а ползват септични ями. Хората правят водород от отпадните води и фермите, освен от атомни реактори четвърто поколение и соларни централи. Не че има смисъл от тия соларни централи при положение, че има реактори, но ако произвеждат водород от солари, то ще използват целия произведен ток от и без това смешната им ефективност. А пък прерия, безбрежна.

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +2

30
Този коментар е премахнат от модератор.
Хайл
31 Отговор

До коментар #28 от "Шоферче":


Може да са му сложили копче за рестартиране 🤣

Оценка:
-0 +0

Дрън-дрън
32 Отговор

До коментар #29 от "Госあ":


От тора се прави метан, а не водород.

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +2

Като гост
33 Отговор
А на някой прави ли му впечатление как стотици хиляди правят заявки за коли за стотици хиляди долари. Бедни американци, бедни американци, Аляска купили а Чукотка не купили. Бедни американци....

Оценка:
-0 +4

Госあ
34 Отговор

До коментар #32 от "Дрън-дрън":


Ех, айде дай малко ъпдейт де. Дори олимпийското селище в Токио ще използва водород от отпадните води на града. Ако не я разкарат изобщо тая олимпиада. Такива станции има вече в Ирландия и дори Калифорния. Мейд оф Джапан разбира се. Но и янките могат да започнат да ти правят, като купят специалисти. Щото те направо вземат специалисти, а не копират чертежи и изчисления. 😂

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +0

Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул
35 Отговор

До коментар #34 от "Госあ":


Какви отпадъчни води, нали говореше за водород произвеждан от говежди тор? Няма чист начин за такова производство, да не говорим за евтин. Много по-логично е този метан да бъде изгорен, защото от него ще се използва много повече енергия, отколкото да бъде превърнат във водород, при което също ще се отделя въглероден двуокис, но повече от половината енергия ще се изгуби. Освен това ще трябва да се вложи и допълнителна енергия за превръщането на метанът във водород.

Коментиран от #36, #37


Оценка:
-1 +3

гост
36 Отговор

До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":


Ти сега не ги разбираш тия работи !! И как да ги разбереш , като не не взимаш предвид новата опорка как великите ушанки щели да произвеждат водород с още по-великите си атомни централи и да го продават ПАК на европейците , щото нали нещо за горене трябва да продават като спре петролеца и газчицата , те горките друга представа за "бизнес" нямат и няма да имат никога , винаги трябва да има тръбички , горене и дебили русофили с Матросовски "плам" , хахахах !!!

Оценка:
-0 +0

Госあ
37 Отговор

До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":


Биотехнологии бе братчед. Биотехнологии. Щамове бактерии, ферментация.

Коментиран от #38


Оценка:
-2 +1

Хайде бе?
38 Отговор

До коментар #37 от "Госあ":


От три твои мнения, поне в две от тях говориш ли едно и също? Къде е мястото на атомните централи и фотоволтаиците при ферментирането? Къде им е мястото при отпадните води и екскрементите на животните?

Коментиран от #39, #40


Оценка:
-1 +2

Госあ
39 Отговор

До коментар #38 от "Хайде бе?":


Вместо да се правиш на мозък, вземи и научи нещо.

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +1

Госあ
40 Отговор

До коментар #38 от "Хайде бе?":


И прочети пак коментар #29. Ако не го осмислиш още два или три пъти.

Коментиран от #42


Оценка:
-0 +1

Аз чета, а ти?
41 Отговор

До коментар #39 от "Госあ":


Посочени поне един рентабилен метод за производство и използване на водорода? Един-единствен?

Колко пъти трябва да ти се повтори че водорода е гориво на бъдещето и такова и ще си остане още 50 години. За лекотоварни превозни средства дори и бъдеще няма.

Оценка:
-1 +0

Досега не си ми отговорил
42 Отговор

До коментар #40 от "Госあ":


За колко километра е животът на една водородна горивна клетка в лекия автомобил?

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +0

Госあ
43 Отговор

До коментар #42 от "Досега не си ми отговорил":


Тъп въпрос. Няма да отговарям. Много повече от батерията и с много по малко каквито и да било емисии за производството и. Относно методите, ви споменах много отдавна за първият работещ от доста време вече реактор 4'то поколение и всички такива, които започват да се изграждат. В целия свят. Това е черешката на тортата. Соларните боклуци вече и в това нямат приложение и по скоро биотехнологичния метод за който пиша ще бъде развит също.

Коментиран от #47, #48, #49


Оценка:
-0 +1

имелчо
44 Отговор

До коментар #4 от "Румен":


Полека че ако знайш колко руснаци бачкат там...в тия заводи толкоз няма в Толияти

Оценка:
-0 +0

виждам че
45 Отговор
Тея здраво крали от ЛАДА НИВА

Оценка:
-1 +0

46
Този коментар е премахнат от модератор.
Предишното мнение беше до тебе
47 Отговор

До коментар #43 от "Госあ":


Ето още, така или иначе пиша:

Съхраняването на водород изисква повече енергия или за охлаждането му до течно състояние, или за поставянето му в резервоари под високо налягане, а доставянето на водород до бензиностанциите изисква повече енергия и може да отдели повече въглерод. Водородът, необходим за преместване на FCV на километър, СТРУВА ПРИБЛИЗИТЕЛНО 8 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от електричеството, необходимо за преместване на BEV на същото разстояние. [115]Оценката за 2020 г. заключава, че водородните превозни средства са все още само 38% ефективни, докато EV на батериите са 80% ефективни.

Оценка:
-1 +0

Мхмм?
48 Отговор

До коментар #43 от "Госあ":


И заради т@п ли триете?

Колко да е т@п въпроса, като има конкретен отговор? Цитирам:

Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, [100] и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация. [101] В симулационен анализ от 2017 г. „Добре до колела“, който „не се занимава с икономиката и пазарните ограничения“, General Motors и неговите партньори изчисляват, че на изминат километър електрическо превозно средство с горивни клетки, работещо на сгъстен газообразен водород, произведен от природен газ биха могли да използват около 40% по-малко енергия и да отделят 45% по-малко парникови газове от превозното средство с вътрешно горене. [102]

Оценка:
-0 +0

Ще цитирам само цифрите
49 Отговор

До коментар #43 от "Госあ":


Незнайно защо изчезва коментара. Ще цитирам само най-важното:

Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Българският премиер Бойко Борисов пред журналисти във Варна
Путин беше много добронамерен, очаквах, че разговорът ни ще бъде по-труден. "

Още бисери