ФАКТИ.БГ

Автомобилите, чиито собственици се опитват да се отърват от тях една година след покупката им

Публикувана: 23 Ноември, 2020 10:31
52 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 29239
Автомобилите, чиито собственици се опитват да се отърват от тях една година след покупката им
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 35 гласа.

Автомобилни експерти от Калифорния посочиха автомобилите, които най-често разочароват собствениците си през първата година след покупката. Такива коли в повечето случаи не отговарят на очакваната реалност, така че водачите нямат друг избор, освен да изпратят колата на вторичния пазар.

Колкото и невероятно да звучи, Mercedes-Benz C-Klasse заема първото място в този антирейтинг. Година след покупката като нова, тази кола се продава от повече от 12% от собствениците ѝ, като причините най-вече са свързани не толкова с честите повреди, колкото със скъпата поддръжка на този модел.

Mini Clubman и Range Rover Evoque не задоволяват около 10% от собствениците си, които са ги купили само година преди това, като посочваните причина са свързвани с чести дефекти и със спецификата на интериорния дизайн - малък салон и дискомфорт, особено в задната част.

Nissan Note и BMW X3 запълват петицата в този съвсем не престижен рейтинг. 9% от собствениците им изпращат тези автомобили на вторичния пазар почти веднага след покупката, като причините са аналогични - скъпа поддръжка и чести повреди.

В същата позиция се оказва и още един модел на баварците - BMW X1, от който собствениците искат да се отърват поради силно съмнителната му надеждност. Jaguar XP се продава от 8,8% от собствениците през първата година след покупката. Колата често се разваля, а поддръжката ѝ е твърде скъпа.

Nissan Versa - една от най-евтините коли в САЩ, също не може да се похвали с любов от страна на собствениците си. Спартански салон или много бедно оборудване, дори и за парите си - 12 500 долара са причините 8,7% от собствениците продават този модел през първата година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 35 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БАЙ Х@Й
1 Отговор
и дискомфорт, особено в задната част.

Коментиран от #8


Оценка:
-10 +54

2
Този коментар е премахнат от модератор.
Бангеев
3 Отговор

До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":


И какво толкова странно виждаш в тази дума. Бих казал, че твоят речник е беден и се излагаш с елементарните си забележки. Иначе по статията: Ц-класата сействително е скъпа за поддръжка, особено в щатите и не е за всеки, но и там има такива, които се изхвърлят и после олеле мале.

Коментиран от #4, #5, #33


Оценка:
-19 +41

4
Този коментар е премахнат от модератор.
БАЙ Х@Й
5 Отговор

До коментар #3 от "Бангеев":


Успя ли ?

Оценка:
-7 +4

реалистъ
6 Отговор
"Колкото и невероятно да звучи, Mercedes-Benz C-Klasse заема първото място в този антирейтинг."

Невероятно, но за кого? Това име и емблемата от около 20г. нямат нищо общо с отминалата слава. Все пак С-класата се води по-масов автомобил, а по-бизнес изпълненията са още по-чупливи. Но ако си червив с пари не ти пука, обаче ако го вземеш 15-годишен на 600хил. км. с врътнат километраж, бързо ще фалираш, но нали ще си гъзар...

Коментиран от #9, #13, #14


Оценка:
-12 +68

Факт
7 Отговор
Ъ,няма коментари за немските върховни технологични смукачки на кеш.Един път яко кеш като е купеш и после ставаш абонат на кредисимо,а бе друго си е да нямаш какво да ядеш но да те видят с Мерджо и БНВ.И баровците започнаха да се усещат, че ги клатят яко на заден шпорцен.Купувате си Тойота,Хонда или няква корейка и си карайте безгрижно.

Коментиран от #21


Оценка:
-14 +59

8
Този коментар е премахнат от модератор.
Йордан
9 Отговор

До коментар #6 от "реалистъ":


Всъщност, това което казваш не кореспондира с истината. Повечето модели на Мерцедес в момента попадат в топ 20 на класацията на най-надеждни до 3 годишни автомобили. Същото е положението и с класацията на от 3 до 5 годишни. Беше то едно време , когато Мерцедесите се чупеха.

Коментиран от #12


Оценка:
-50 +16

дасхгдъсаг
10 Отговор
Много познати имам, които бързат да се отърват от немските си "премиум" боклуци. Много им се радват, като ги купят, но след година-две ги удря реалността по главата и бързат да я бутнат на някой, щото е много хубава...

Взимайте Тойота или Хонда и не се занимавайте с глупости. Не са толкова лъскави, но няма да висите по сервизи, ще ви вършат работа и няма да се превърнете в техни финансови роби.

Оценка:
-21 +72

БАЙ Х@Й
11 Отговор

До коментар #8 от "Нема А се":


Какво стана с ци.ган.ката дето те хвали, че почна сам да се предлагаш?

Оценка:
-9 +10

Алфа Чакал
12 Отговор

До коментар #9 от "Йордан":


Йордане,да не си вирусоносител.Според мен имаш температура над 38 градуса

Оценка:
-9 +14

Гост
13 Отговор

До коментар #6 от "реалистъ":


Тази Ц-класа просто е безумно тясна и има лош интериор с кофти материали и слаби мотори. За да се отървеш на първата или втората година от нова кола, най-вероятно просто не ти харесва. Не е само до надеждността.

Оценка:
-8 +35

Туран драйвър
14 Отговор

До коментар #6 от "реалистъ":


Аз имам немска кола на 13 години и едва преди месец направи 200хил км, имам я от 2010. Тия вашите приказки за милионницоте не са верни.

Коментиран от #16, #19


Оценка:
-22 +13

Голям Слон
15 Отговор
За мен е странно, че първата година въобще подържаш нещо :-))) Но може и дотам да са стигнали новите технологии..

Оценка:
-4 +46

Японеца
16 Отговор

До коментар #14 от "Туран драйвър":


30000км годишно е нормален среден пробег!

Коментиран от #17, #28


Оценка:
-5 +19

Голям Слон
17 Отговор

До коментар #16 от "Японеца":


За кого?!

Оценка:
-3 +14

MotoPhoe
18 Отговор
Такъв модел Jaguar XP няма, имаше такъв Windows...

Оценка:
-1 +27

БАЙ Х@Й
19 Отговор

До коментар #14 от "Туран драйвър":


Изв. за моя коментар : Ти, тук, да ! Но я отвори сайт за коли с неизтекла гаранция ,( реални км.) има доста над 100'000км. за по-малко от две години!

Оценка:
-0 +15

Гуру
20 Отговор
Със служебката миналата година направих точно 50 000 км. Тези коли бая бой изяждат. А на нея не и личи, че е служебна, понеже е бензин без газ, не е нито бяла, нито брандирана. Като я покарат така още 2-3 юнака от фирмата и на 5та година е брак. А ние такива курници ги внасяме от чужбина. И между другото, в Германия сигурно половината таксита са мерцедеси. Така че да внимавате с мерцедесите нов внос от Германия, да не се окаже, че са на 1 500 000 км.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +26

КОЧА
21 Отговор

До коментар #7 от "Факт":


Така и не се научихте че БНВ няма, има БМВ Бавариш Мотор Мерки.

Коментиран от #44


Оценка:
-12 +8

БАЙ Х@Й
22 Отговор

До коментар #20 от "Гуру":


А, нема начин , нашите автоджамбази подбират и внасят само коли на баби или дядовци! Дето само петък са ходили на пазар ! Рядко има и коли на млади майки дето мъжете им са ги взели само са карат малките до градината ! / даже преди години ми предлагаха изгодно такава - Голф с Рекаро, Ремус, малко воланче ( щото била с малки ръчички)......

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +39

Гост
23 Отговор

До коментар #22 от "БАЙ Х@Й":


Публикувано във факти.бг: "...малко воланче ( щото била с малки ръчички)......"
Хахахахаххаа... Ама верно ли това бе обяснението?! :))))

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +11

ддд
24 Отговор
Ми има една японка (пак европейци са пипали де, РЕНО). ма тя е 12 000 долара , другите не ги знам по колко са.Наще тука затова хвалят немските ,белким има други глупази да ги дадът на тях.

Оценка:
-5 +8

БАЙ Х@Й
25 Отговор

До коментар #23 от "Гост":


Да бе. А един артист като ми отвори на един Пасат багажника , да ми покаже колко е голям, като се затюхка, : "Ей човечеца си е забравил бастунчето, ах как не го видях да му го върна . Ама като ходя пак за коли ще му го занеса !" Цирк!

Оценка:
-3 +33

Лада
26 Отговор
имаме семейна лада от 50 години и още не съм я върнал на скрап

Оценка:
-2 +23

Бай Ганьо
27 Отговор
Какво ви звучи невероятно бе господа?Трябва найстина да те бие съчмата в главата,да имаш нерви като сроманени въжета и дебел джоб за да посгнеш към мерцедес по различен от "Г" класа правен през новото хилядолетие.Раззбира се "Г" класа е недостъпен за по голямата група от нас,а и честно казано и там взеха множко да ровичка и скоро и "Г" класата ще заприлича на останалите си събратя. ПАзи се от Мерцедес...това е златното правило.Надежноста им е сходна с тази на стария хрушчовски заз.Шанса с този боклук да стигнеш безаварийно от точка А до точка Б,без да ти се налага да минаваш през сервиз е минимален.Поне заза си го ремонтирахме сами,но недай си боже ти се наложи да плащаш за ремонт на нов мерцедес...жална ти майка юнашка.Още за едното здравей в сервиза цената почва от хиляда лева,и брояча върти бързо.

Коментиран от #30, #40


Оценка:
-14 +21

Forza Italia
28 Отговор

До коментар #16 от "Японеца":


Японец какво стана сега бе кои автомобили са трошливи, и между другото аз съм по голям японец от теб.

Оценка:
-5 +2

Хахахха
29 Отговор
Само немски тояги муахаха

Оценка:
-6 +11

БАЙ Х@Й
30 Отговор

До коментар #27 от "Бай Ганьо":


Тоя който сложи минус на колегата явно си няма идея , че Мерцедес ползват и двигатели на Рено ! Честито !

Коментиран от #52


Оценка:
-11 +9

Бай Иван с коня
31 Отговор
Гледам и се чудя, защо по моя Мерцедес за 4 години и 70К съм сменил един шарнир, а се съмнявам да е на по-малко от 500К реални!
Та се чудя, тези Японски трошляци, дето са по маса пари на старо и вътре смъдят на кенеф, а детето има играчки(една немска фирма), на които пластмасата е по-добра от на тези японци.
Ма, щело да ми върши работа... ми да върши, ве, колеги, като дойде пернишкият голф и те направи на мармалад във въпросната картонена японка... какъв е келепира?!
Имало повреди в Мерцедес, БМВ, Ауди, ами има ве, като имат по 100 асистента и екстри, все нещо ще се счупи някога, като в японката е гола хартиена къща, какво да и се счупи?!
Замислям се и се сещам, че в дъртия Мерцедес имам 3 системи за управление на сцеплението - ESP, TRS и BAS и се замислям, че джапонските производители преди 20+ дори не знаели, какво означават 3-те, к'во да говорим да ги прозивеждат!

Коментиран от #32, #34


Оценка:
-39 +13

бай Киро
32 Отговор

До коментар #31 от "Бай Иван с коня":


600000км може би мерцедеса ти е правен преди 2000 година.Това обяснва единия шарнир който си сменил.Но на този боклук на снимката,няма как да си навъртял 600 000км.

Оценка:
-2 +22

Гост
33 Отговор

До коментар #3 от "Бангеев":


Когато премиумните марки станат достъпни с първоначалната си цена за скъсаняците, а после скъсаняка разбира, че да поддържаш такава кола не е евтино, и спечелените пари от продажба на наследствени ниви не решават проблема, тогава почва препродаването и лошото име на марката.

Оценка:
-5 +24

34
Този коментар е премахнат от модератор.
type-R
35 Отговор
Mini Clubman е толкова отвращаващо грозен че трябва да си психично болен за да го купиш въобще!

Оценка:
-2 +24

Боцко Белата
36 Отговор
Он немецо като си е свикнал всяка година да сменя, после мерцедеса не бил хубав. Я гледай дачиите как си ги карат по 10 години и не се оплакват, навярно са класи над мерца..

Оценка:
-7 +9

сектант
37 Отговор
Дачията си е супер колица

Оценка:
-4 +8

комбайнер
38 Отговор
За дачиите - нищо не пишете.. Който се е набутал, няма отърване от тях.

Оценка:
-5 +9

бай Брадър
39 Отговор
Мдаа, още с покупката - му дават договор с Белканто или Надин.:)))))

Оценка:
-1 +5

Фастер
40 Отговор

До коментар #27 от "Бай Ганьо":


На Х 5цената на частите са ми като на 26 годишната ми Фронтера!Амортесьори,окачване,спирачки и всеки масов консуматив!Автоматик обслужен втора ръка600лв. На обикновен японски таралясник амблиажния комплект само е толкова,не говориму за кутия.И за 15-20 000лв.за кашкав кашкай само с предно,предпочитам 2 немски машини от тия чупливите Мерцедеси и БМВ!Тъпаците пишат глупости,както винаги!Подържан немски автомобил ще те закара.винаги,навсякъде!Х 5 ми дава смесен разход 15 /100 газ 3000 /230 коня,без лишения от кикдаун ускорения!Карайте японски таратайки и се радвайте на хартиено-тенекиените ич купета,за частите си знаете 10те хиляди модификации и измишльотини!

Коментиран от #43


Оценка:
-15 +6

Мега
41 Отговор
Нищо общо,статистика и чудо,който нее карал Мерцедес няма как да знае за него.
Мерцедеса нее за царвули. Това е доказана марка коли

Оценка:
-9 +3

Джуган
42 Отговор
“... причините най-вече са свързани не толкова с честите повреди, колкото със скъпата поддръжка на този модел...” Първата година всичко е в гаранция и я вкарваш за обслужване само веднъж, освен ако не навърташ по 40-50 хиляди км на година. Трябва да си заклет мерцедесар за да не се отбиеш до сервиза при покупката и да ти дадат графика за обслужване с цените, така че да няма изненади като отидеш уж само за смяна на масло.

Оценка:
-0 +6

Джуган
43 Отговор

До коментар #40 от "Фастер":


А ако утре те поканя да се поразходим горе из Балкана или Родопите, с коя от двете джипки ще дойдеш, с Х5 или с Фронтерата?

Оценка:
-1 +11

Трифонов
44 Отговор

До коментар #21 от "КОЧА":


BMW - Bayerische Motoren Werke
И ти попрочети тук-там преди да даваш акъл.

Оценка:
-1 +4

11111
45 Отговор
Всяка кола се чупи, независимо от марката и страната на произход. Най-добре е нова в гаранция, там проблеми или няма или се отстраняват гаранционно. Обаче парите са други при новото, не е по джоба на всеки. Мерцедес на времето много се изложиха с w210 и w211 преди фейслифта. Особено при w211, SBC модулът беше консуматив. След фейслифта оправиха доста неща, следващите поколения Мерцедеси по-скоро са направени да изкарат макс 4-5 години експлоатация и да имат нужда от сериозни ремонти. Планирано остаряване. Всички производители на техника го прилагат. Моят опит е с 211-Ка и ми служи добре въпреки въпреки пробега. Естествено, че си има проблеми и ремонти. От всичко карано през годините (японско, френско, корейско, немско, шведско), 211 е от най-добрите, които съм карал. Повече ми харесва и от по-нови предложения. Но всеки с вкуса и разбиранията си при колите. Безаварийни км на всички колеги. :)

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +6

офф
46 Отговор
Отново в коментарите - пълни глупости!
Като собственик на нов мерцедес ви казвам, че нито поддръжката му е по голяма от предходните, нито са чупливи .. просто разочароват от към возия и качествени материали - които всеки който си купува мерцедес за първи път - очаква да получи! . хайде сега признайте си, кой не е разочарован от колата си ако тя е след 2016 година? .. ми те всички станаха едни и същи ве!!

Оценка:
-3 +2

Йосип Броз Тито
47 Отговор
Кoлкoтo и нeвeрoятнo дa звучи, Mеrсеdеs-Bеnz С-Klаssе зaeмa първoтo мяcтo в тoзи aнтирeйтинг. Гoдинa cлeд пoкупкaтa кaтo нoвa, тaзи кoлa ce прoдaвa oт пoвeчe oт 12% oт coбcтвeницитe ѝ, кaтo причинитe нaй-вeчe ca cвързaни нe тoлкoвa c чecтитe пoврeди, кoлкoтo cъc cкъпaтa пoддръжкa нa тoзи мoдeл.`
-------------------------------------------
Щом няма чести повреди, каква скъпа подрръжка още през първата година, нали уж е нова тази кола?
Който иска здрава кола и евтина поддръжка, да си купи Opel от по-старите.

Оценка:
-2 +2

Батман
48 Отговор
Мерцедеса си е щайга и щайга ще си остане

Оценка:
-1 +7

Врачанина
49 Отговор
Така е бацета мерцедеса си е трошка аз повече БМВ уважавам като марка.Поне не се прави в турция.

Оценка:
-2 +0

01010101
50 Отговор

До коментар #45 от "11111":


От снимката става ясно че мястото на този часовник не е там!😂

Оценка:
-0 +2

Някой
51 Отговор
Само немски тарамбуци. Да им се радват хората, хаха! Нисан каква хубава марка бяха, но много френска любов ги доведи до тези класации...

Оценка:
-0 +2

карача
52 Отговор

До коментар #30 от "БАЙ Х@Й":


Те точно тези се оказаха и най-здрави. Рено от години успяват да намират най оптималния баланс цена качество така,че Мерцедес вървят най-после във вярна посока.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът обещава, че Северната тангента на София ще е готова до 8 декември 2015 г.:
На студентския празник да пътуват по тангентата."

Още бисери
ТОП 5