Автомобилни експерти от Калифорния посочиха автомобилите, които най-често разочароват собствениците си през първата година след покупката. Такива коли в повечето случаи не отговарят на очакваната реалност, така че водачите нямат друг избор, освен да изпратят колата на вторичния пазар.
Колкото и невероятно да звучи, Mercedes-Benz C-Klasse заема първото място в този антирейтинг. Година след покупката като нова, тази кола се продава от повече от 12% от собствениците ѝ, като причините най-вече са свързани не толкова с честите повреди, колкото със скъпата поддръжка на този модел.
Mini Clubman и Range Rover Evoque не задоволяват около 10% от собствениците си, които са ги купили само година преди това, като посочваните причина са свързвани с чести дефекти и със спецификата на интериорния дизайн - малък салон и дискомфорт, особено в задната част.
Nissan Note и BMW X3 запълват петицата в този съвсем не престижен рейтинг. 9% от собствениците им изпращат тези автомобили на вторичния пазар почти веднага след покупката, като причините са аналогични - скъпа поддръжка и чести повреди.
В същата позиция се оказва и още един модел на баварците - BMW X1, от който собствениците искат да се отърват поради силно съмнителната му надеждност. Jaguar XP се продава от 8,8% от собствениците през първата година след покупката. Колата често се разваля, а поддръжката ѝ е твърде скъпа.
Nissan Versa - една от най-евтините коли в САЩ, също не може да се похвали с любов от страна на собствениците си. Спартански салон или много бедно оборудване, дори и за парите си - 12 500 долара са причините 8,7% от собствениците продават този модел през първата година.
Коментиран от #8
-10 +54
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":
И какво толкова странно виждаш в тази дума. Бих казал, че твоят речник е беден и се излагаш с елементарните си забележки. Иначе по статията: Ц-класата сействително е скъпа за поддръжка, особено в щатите и не е за всеки, но и там има такива, които се изхвърлят и после олеле мале.
Коментиран от #4, #5, #33
-19 +41
До коментар #3 от "Бангеев":
Успя ли ?
-7 +4
Невероятно, но за кого? Това име и емблемата от около 20г. нямат нищо общо с отминалата слава. Все пак С-класата се води по-масов автомобил, а по-бизнес изпълненията са още по-чупливи. Но ако си червив с пари не ти пука, обаче ако го вземеш 15-годишен на 600хил. км. с врътнат километраж, бързо ще фалираш, но нали ще си гъзар...
Коментиран от #9, #13, #14
-12 +68
Коментиран от #21
-14 +59
До коментар #6 от "реалистъ":
Всъщност, това което казваш не кореспондира с истината. Повечето модели на Мерцедес в момента попадат в топ 20 на класацията на най-надеждни до 3 годишни автомобили. Същото е положението и с класацията на от 3 до 5 годишни. Беше то едно време , когато Мерцедесите се чупеха.
Коментиран от #12
-50 +16
Взимайте Тойота или Хонда и не се занимавайте с глупости. Не са толкова лъскави, но няма да висите по сервизи, ще ви вършат работа и няма да се превърнете в техни финансови роби.
-21 +72
До коментар #8 от "Нема А се":
Какво стана с ци.ган.ката дето те хвали, че почна сам да се предлагаш?
-9 +10
До коментар #9 от "Йордан":
Йордане,да не си вирусоносител.Според мен имаш температура над 38 градуса
-9 +14
До коментар #6 от "реалистъ":
Тази Ц-класа просто е безумно тясна и има лош интериор с кофти материали и слаби мотори. За да се отървеш на първата или втората година от нова кола, най-вероятно просто не ти харесва. Не е само до надеждността.
-8 +35
До коментар #6 от "реалистъ":
Аз имам немска кола на 13 години и едва преди месец направи 200хил км, имам я от 2010. Тия вашите приказки за милионницоте не са верни.
Коментиран от #16, #19
-22 +13
-4 +46
До коментар #14 от "Туран драйвър":
30000км годишно е нормален среден пробег!
Коментиран от #17, #28
-5 +19
До коментар #16 от "Японеца":
За кого?!
-3 +14
-1 +27
До коментар #14 от "Туран драйвър":
Изв. за моя коментар : Ти, тук, да ! Но я отвори сайт за коли с неизтекла гаранция ,( реални км.) има доста над 100'000км. за по-малко от две години!
-0 +15
Коментиран от #22
-2 +26
До коментар #7 от "Факт":
Така и не се научихте че БНВ няма, има БМВ Бавариш Мотор Мерки.
Коментиран от #44
-12 +8
До коментар #20 от "Гуру":
А, нема начин , нашите автоджамбази подбират и внасят само коли на баби или дядовци! Дето само петък са ходили на пазар ! Рядко има и коли на млади майки дето мъжете им са ги взели само са карат малките до градината ! / даже преди години ми предлагаха изгодно такава - Голф с Рекаро, Ремус, малко воланче ( щото била с малки ръчички)......
Коментиран от #23
-0 +39
До коментар #22 от "БАЙ Х@Й":
Публикувано във факти.бг: "...малко воланче ( щото била с малки ръчички)......"
Хахахахаххаа... Ама верно ли това бе обяснението?! :))))
Коментиран от #25
-1 +11
-5 +8
До коментар #23 от "Гост":
Да бе. А един артист като ми отвори на един Пасат багажника , да ми покаже колко е голям, като се затюхка, : "Ей човечеца си е забравил бастунчето, ах как не го видях да му го върна . Ама като ходя пак за коли ще му го занеса !" Цирк!
-3 +33
-2 +23
Коментиран от #30, #40
-14 +21
До коментар #16 от "Японеца":
Японец какво стана сега бе кои автомобили са трошливи, и между другото аз съм по голям японец от теб.
-5 +2
-6 +11
До коментар #27 от "Бай Ганьо":
Тоя който сложи минус на колегата явно си няма идея , че Мерцедес ползват и двигатели на Рено ! Честито !
Коментиран от #52
-11 +9
Та се чудя, тези Японски трошляци, дето са по маса пари на старо и вътре смъдят на кенеф, а детето има играчки(една немска фирма), на които пластмасата е по-добра от на тези японци.
Ма, щело да ми върши работа... ми да върши, ве, колеги, като дойде пернишкият голф и те направи на мармалад във въпросната картонена японка... какъв е келепира?!
Имало повреди в Мерцедес, БМВ, Ауди, ами има ве, като имат по 100 асистента и екстри, все нещо ще се счупи някога, като в японката е гола хартиена къща, какво да и се счупи?!
Замислям се и се сещам, че в дъртия Мерцедес имам 3 системи за управление на сцеплението - ESP, TRS и BAS и се замислям, че джапонските производители преди 20+ дори не знаели, какво означават 3-те, к'во да говорим да ги прозивеждат!
Коментиран от #32, #34
-39 +13
До коментар #31 от "Бай Иван с коня":
600000км може би мерцедеса ти е правен преди 2000 година.Това обяснва единия шарнир който си сменил.Но на този боклук на снимката,няма как да си навъртял 600 000км.
-2 +22
До коментар #3 от "Бангеев":
Когато премиумните марки станат достъпни с първоначалната си цена за скъсаняците, а после скъсаняка разбира, че да поддържаш такава кола не е евтино, и спечелените пари от продажба на наследствени ниви не решават проблема, тогава почва препродаването и лошото име на марката.
-5 +24
-2 +24
-7 +9
-4 +8
-5 +9
-1 +5
До коментар #27 от "Бай Ганьо":
На Х 5цената на частите са ми като на 26 годишната ми Фронтера!Амортесьори,окачване,спирачки и всеки масов консуматив!Автоматик обслужен втора ръка600лв. На обикновен японски таралясник амблиажния комплект само е толкова,не говориму за кутия.И за 15-20 000лв.за кашкав кашкай само с предно,предпочитам 2 немски машини от тия чупливите Мерцедеси и БМВ!Тъпаците пишат глупости,както винаги!Подържан немски автомобил ще те закара.винаги,навсякъде!Х 5 ми дава смесен разход 15 /100 газ 3000 /230 коня,без лишения от кикдаун ускорения!Карайте японски таратайки и се радвайте на хартиено-тенекиените ич купета,за частите си знаете 10те хиляди модификации и измишльотини!
Коментиран от #43
-15 +6
Мерцедеса нее за царвули. Това е доказана марка коли
-9 +3
-0 +6
До коментар #40 от "Фастер":
А ако утре те поканя да се поразходим горе из Балкана или Родопите, с коя от двете джипки ще дойдеш, с Х5 или с Фронтерата?
-1 +11
До коментар #21 от "КОЧА":
BMW - Bayerische Motoren Werke
И ти попрочети тук-там преди да даваш акъл.
-1 +4
Коментиран от #50
-0 +6
Като собственик на нов мерцедес ви казвам, че нито поддръжката му е по голяма от предходните, нито са чупливи .. просто разочароват от към возия и качествени материали - които всеки който си купува мерцедес за първи път - очаква да получи! . хайде сега признайте си, кой не е разочарован от колата си ако тя е след 2016 година? .. ми те всички станаха едни и същи ве!!
-3 +2
-------------------------------------------
Щом няма чести повреди, каква скъпа подрръжка още през първата година, нали уж е нова тази кола?
Който иска здрава кола и евтина поддръжка, да си купи Opel от по-старите.
-2 +2
-1 +7
-2 +0
До коментар #45 от "11111":
От снимката става ясно че мястото на този часовник не е там!😂
-0 +2
-0 +2
До коментар #30 от "БАЙ Х@Й":
Те точно тези се оказаха и най-здрави. Рено от години успяват да намират най оптималния баланс цена качество така,че Мерцедес вървят най-после във вярна посока.
-0 +2