ФАКТИ.БГ

Четирицилиндров мотор в следващото C63 AMG!

Новите AMG-та на Mercedes обаче ще са хибридни

Публикувана: 12 Февруари, 2021 12:55
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6347
Четирицилиндров мотор в следващото C63 AMG!
Снимка: Mercedes-Benz
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.4 от 10 гласа.

През 2018 година, тогавашният шеф на AMG заяви, че следващата C-Klasse ще бъде хибридна и разочарова голяма част от фенската маса на германската марка. Ето че 3 години по-късно, това наистина се случва, а новото C63 на Mercedes-Benz губи 4 от цилиндрите си в полза на електрическа сила. Всичко това заради екологичните изисквания, които от години притискат автомобилните производители и няма как да подминат и най-големите.

Всички версии на бъдещата C-Klasse ще се предлат с четирицилиндрови мотори и автоматична деветстепенна скоростна кутия, която ще бъде налична дори и при базовите модели. Въпреки, че новото C63 AMG ще изгуби половината си цилиндри, то ще запази задното предаване, което може би е някакво успокоение за феновете на модела.

Максималната мощност и ускорението със сигурност ще бъдат по-добри от версията с осем цилиндъра, но сме сигурни че голяма част от хората ще предпочитат по-старите модели, било то само заради характерния звук на осмака.

До премиерата на новата C-Klasse на 23 февруари остават броени дни, но едва ли тогава ще видим и по-наточените AMG модели, които обикновено са отделени в собствено събитие. С нетърпение очакваме седмиците които остават докато видим обновеният C63 AMG и дали от марката има с какво още да ни изненадат или всичко вече е разкрито.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.4 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Alfa Romeo
1 Отговор
А си мислех че турско-арабската страна няча как да се изложи повече....

Коментиран от #4


Оценка:
-8 +40

Емил
2 Отговор
Мисля, че е прекалено голям тоя мотор! Най-добре двуцилиндров, двутактов от трабант - изпитана марка! ПЕРВЕРЗИЯ! Или здрав 8-цилиндров, или четири електрически!

Оценка:
-5 +43

тарикату
3 Отговор
тия немци се по-зле стават. Накрая да земат да ги правят с педали за по-екологично.

Коментиран от #5, #22


Оценка:
-8 +46

Simo
4 Отговор

До коментар #1 от "Alfa Romeo":


Като направете кола на нивото на е класата или ц класата ела и ми се обади засега алфата сте смешки от всякъде.

Коментиран от #7, #9, #18


Оценка:
-30 +17

Дидо
5 Отговор

До коментар #3 от "тарикату":


Такива са изискванията бе умник те не са виновни всички щат нещат ще преминат към по-малко цилиндри.12 цилиндрови вече почти няма..

Оценка:
-11 +15

Wake up please!
6 Отговор
Като започнат да се вайкат тук,че видите ли ако беше 6 или 8 цилиндъра веднага поръчваме по един.

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +29

Симо, нищо не разбираш
7 Отговор

До коментар #4 от "Simo":


Всички комън - рейли, дето ги ползват са разработка на Алфа, dsg скоростните кутии, са купени от Фиат - Selespeed. Освен това, най - добра кола за 2020 е Алфа Ромео Джулия, от която доста Амг-та ще плачат.

Коментиран от #8, #10, #23


Оценка:
-24 +21

даката
8 Отговор

До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":


DSG e само във боклуците я слагат бе умник всички скъпи марки ползват ZF седи си вярвай ,че амг ще плачат от тия каруци.

Коментиран от #19, #37


Оценка:
-11 +21

Alfa Romeo
9 Отговор

До коментар #4 от "Simo":


Хахахахахаха Алфа са от последните които правят все още коли на задно, с ръчни скорости и без таблети вътре! И не съм чувал за немски кош с 9 години гаранция като Алфа!!!! Смешко!!!

Коментиран от #11


Оценка:
-11 +25

умньо
10 Отговор

До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":


Не се карайте, първият комън рейл серийно производство е японски - на DENSO през 95-та в модел на камион Хино. Бош го копират от тях !

Коментиран от #36


Оценка:
-5 +18

Някой
11 Отговор

До коментар #9 от "Alfa Romeo":


Приятелю не искам да се заяждам,наистина е така Мерцедес не е това което беше но пак е водеща сила в автомобилите ,а Алфа никога не са били нищо особено и най-вероятно няма и да бъдат.Колкото Мерцедес ,БМВ и Тойота са допринесли за автомобилите,никой друг не е направил нищо особено.

Коментиран от #13, #17, #20, #35


Оценка:
-18 +14

Tyi
12 Отговор
Никога не съм вярвал че света ще попадне толкова лесно в клопката на джендърите толкова лесно... Жалко пренесе се и в автомобилите.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +18

оХоХо
13 Отговор

До коментар #11 от "Някой":


Абсолютно съм съгласен всичко което са направили другите са доработки на тяхните неща.

Оценка:
-6 +3

мерцедес
14 Отговор
Бахму мамата и Ц класа вече не може да се купува.

Оценка:
-0 +4

Басри Алиев
15 Отговор
Хибритните мотори не са бисекс или шимейл,те са си направо хермафродитни...

Оценка:
-0 +8

Буги Барабата
16 Отговор
Ми.... тогава да го прекръстят на С15, щото ще е 1,5 с 5 турбини! :)

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +7

В грешка си
17 Отговор

До коментар #11 от "Някой":


"Никога" е доста силно каза. Прочети внимателно за историята на Алфа Ромео. Имат славна история и са създали модели, цената на които е трудно постижима мечта за повечето автомобилни марки. А дали са дали по-малко за автомобилите от изброените от теб... наистина трябва да почетеш.

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +12

В грешка си
18 Отговор

До коментар #4 от "Simo":


Симе, те алфа ще направят кола като Ц-класата, ама защо да си развалят качеството.

Коментиран от #21


Оценка:
-5 +10

В грешка си
19 Отговор

До коментар #8 от "даката":


Те и Алфа са със скоростни кутии ZF. Ама ти как да знаеш това. Не стига, че не разбираш от коли, ами и правописа ти куца.

Оценка:
-1 +7

Ако ще говорим за автомобилна история
20 Отговор

До коментар #11 от "Някой":


Забрави да споменеш Хенри Форд, който започна да пише историята в автомобилостроенето и Тесла, която започна да пише новата история на автомобилостроенето. Всички останали просто са доусъвършенствали нещичко.

Оценка:
-7 +5

Simo
21 Отговор

До коментар #18 от "В грешка си":


Ами да направят но не могат да не говорим ,че джипът е копие на ягуар а за луксозният сегмент по-добре да не говорим.

Коментиран от #26


Оценка:
-8 +0

инж Химик
22 Отговор

До коментар #3 от "тарикату":


Що, ти сега да не би да караш 8 цилиндъра? Нали тъ знам, че караш издухан 4 цилндов таралясник , ама лаеш тука и се чудиш кви глупости да пишеш. Немците ако са зле , ти си ептен зле.

Оценка:
-7 +2

Алфонсо!
23 Отговор

До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":


Абе,всичко купили от Алфа а пък тез от Алфа предната по-къса!???!???Голям смях!!!!

Оценка:
-5 +1

qwerty
24 Отговор
за мен най-якото от мерцедес е С55AMG комби-неразпознаваемо, ей така лекичко по магисталата със 110 км/ч в лява лента

Оценка:
-5 +4

Кочо Пръча
25 Отговор

До коментар #17 от "В грешка си":


Спортната история и успехи на Алфа са същите като на беенве - въздух под налягане. Всички разправят какви велики спортисти са били, докато не разбереш, че Ланчия са класи над Алфа Ромео в спортните дисциплини, а “пенсионерските” Мерцедеси имат в пъти повече победи и титли в спортове където са се конкурирали с “хулиганите на пътя” беенве ;)

Коментиран от #27


Оценка:
-8 +10

В грешка си
26 Отговор

До коментар #21 от "Simo":


За съжаление нищо не си разбрал от това, което съм писал. А за това, че Stelvio копира нещо си. Несериозно е. И ако си мислиш,, че Ц класата е по-луксозна от Giulia, в голяма грешка си. Навярно не си се качвал в добре оборудвана Giulia, ако въобще си се качвал. Абе разбирам те. Мразиш италиански коли, защото някой ти е разказвал нещо.

Оценка:
-7 +6

В грешка си
27 Отговор

До коментар #25 от "Кочо Пръча":


Ти сериозен ли си? За Ланча и БМВ си прав, ама за Алфа... Миле миля, ДТМ, Ф1 нещо говорят ли ти? И не само те.

Оценка:
-5 +5

TSLA
28 Отговор

До коментар #12 от "Tyi":


Твоите лозунги не променят фактите: в България голяма част от хората с пари имат вече по нещо на ток в гаража: Ягуари, Тайкани, EQC-та, E-Tron-и. След което съпругите им завъртат едни i3s-ки и отскоро доста ID.3-йки. Като ги питаш как е, вика като прашка е! Светът се развива, новото е интересно. И много по-добро

Коментиран от #29


Оценка:
-13 +2

Джуган
29 Отговор

До коментар #28 от "TSLA":


Не съм като да нямам пари, приятелите ми също, но никой от нас няма “нещо на ток”. Говорим по темата, обсъждаме, но засега всички изчакват.

Коментиран от #33


Оценка:
-2 +5

Хорошо
30 Отговор

До коментар #6 от "Wake up please!":


Направо ги закопа 😁

Оценка:
-0 +1

Случаен
31 Отговор

До коментар #16 от "Буги Барабата":


Не може, запазено е от ситроен за една баничарка :D

Оценка:
-0 +0

Мартин
32 Отговор
Какво само оплювате ганьовци-разбирачи. Хората се стремят към екологични норми глупаците пак си искат 12 цилиндрови,ТДИ и още куп морално остарели двигатели..

Оценка:
-5 +5

Алфа Чакал
33 Отговор

До коментар #29 от "Джуган":


Джугана не може ли да го направиш хибрид.

Оценка:
-0 +2

Голям Слон
34 Отговор
Мен предното предаване ме напряга. Даже не знаех, че е с такова тази С класа. Но щом феновете тази новина ги успокоява...Предното все пак е по-евтино. Поне в началото :-)))

Оценка:
-2 +0

ВОЛВО
35 Отговор

До коментар #11 от "Някой":


А Волво в технологиите за безопасност?

Оценка:
-1 +1

ВАГ
36 Отговор

До коментар #10 от "умньо":


Че то има ли нещо по-проблемно от кекавия комън рейл ?!!!..... само дертове .Няма по-здраво и надеждно от ГНП-то .

Оценка:
-1 +2

Ко не
37 Отговор

До коментар #8 от "даката":


Не се карайте,няма смсъл.Multijet е терминът на Fiat Chrysler Automobiles за настоящата си гама турбодизелови двигатели с директно впръскване на Common Rail. Повечето от гамата на Fiat, Alfa Romeo, Lancia, както и някои Chrysler, RAM Trucks, Jeep и Maserati са оборудвани с двигатели Multijet. Собствеността върху някои дизайни на Fiat Multijet се споделя с General Motors като част от уреждане на неуспешното сливане между двата автомобилни конгломерата. GM Powertrain Torino group в Торино, Италия, управлява интереса им към тези двигатели. Някои дизелови двигатели на PSA Peugeot Citroën също са с пренастроени JTD агрегати и обратно. Дизеловият двигател на Common Rail на Fiat е известен също като JTD, инициализъм на Jet Turbo

Оценка:
-0 +0

Ко не
38 Отговор
Свойството, което отличава Multijet от предишните поколения дизелови двигатели с Common Rail от FCA, е изгарянето на горивото, което се разделя на множество впръсквания, като по този начин позволява по-пълно, по-тихо изгаряне в цилиндъра. В сравнение с двигателите от първо поколение JTD (система Unijet), които разполагат само с по-малък пилот и по-голямо главно впръскване, Multijet е способен на до пет впръсквания за цикъл на изгаряне, което позволява по-добро, по-ефективно студено движение, по-добри характеристики, особено в долната обхват на оборотите, по-тиха работа, както и още по-ниски консумации и емисии. Времето между инжекциите е намалено до 150 микросекунди, докато минималното количество за инжектиране е намалено от два на по-малко от един микролитър.

Оценка:
-0 +0

Плам
39 Отговор
Браво колега,хубаво разяснение за JTD.. I MULTIJET.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5