През 2018 година, тогавашният шеф на AMG заяви, че следващата C-Klasse ще бъде хибридна и разочарова голяма част от фенската маса на германската марка. Ето че 3 години по-късно, това наистина се случва, а новото C63 на Mercedes-Benz губи 4 от цилиндрите си в полза на електрическа сила. Всичко това заради екологичните изисквания, които от години притискат автомобилните производители и няма как да подминат и най-големите.
Всички версии на бъдещата C-Klasse ще се предлат с четирицилиндрови мотори и автоматична деветстепенна скоростна кутия, която ще бъде налична дори и при базовите модели. Въпреки, че новото C63 AMG ще изгуби половината си цилиндри, то ще запази задното предаване, което може би е някакво успокоение за феновете на модела.
Максималната мощност и ускорението със сигурност ще бъдат по-добри от версията с осем цилиндъра, но сме сигурни че голяма част от хората ще предпочитат по-старите модели, било то само заради характерния звук на осмака.
До премиерата на новата C-Klasse на 23 февруари остават броени дни, но едва ли тогава ще видим и по-наточените AMG модели, които обикновено са отделени в собствено събитие. С нетърпение очакваме седмиците които остават докато видим обновеният C63 AMG и дали от марката има с какво още да ни изненадат или всичко вече е разкрито.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Alfa Romeo
Коментиран от #4
13:00 12.02.2021
2 Емил
13:12 12.02.2021
3 тарикату
Коментиран от #5, #22
13:18 12.02.2021
4 Simo
До коментар #1 от "Alfa Romeo":
Като направете кола на нивото на е класата или ц класата ела и ми се обади засега алфата сте смешки от всякъде.Коментиран от #7, #9, #18
13:20 12.02.2021
5 Дидо
До коментар #3 от "тарикату":
Такива са изискванията бе умник те не са виновни всички щат нещат ще преминат към по-малко цилиндри.12 цилиндрови вече почти няма..13:21 12.02.2021
6 Wake up please!
Коментиран от #30
13:27 12.02.2021
7 Симо, нищо не разбираш
До коментар #4 от "Simo":
Всички комън - рейли, дето ги ползват са разработка на Алфа, dsg скоростните кутии, са купени от Фиат - Selespeed. Освен това, най - добра кола за 2020 е Алфа Ромео Джулия, от която доста Амг-та ще плачат.Коментиран от #8, #10, #23
13:29 12.02.2021
8 даката
До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":
DSG e само във боклуците я слагат бе умник всички скъпи марки ползват ZF седи си вярвай ,че амг ще плачат от тия каруци.Коментиран от #19, #37
13:33 12.02.2021
9 Alfa Romeo
До коментар #4 от "Simo":
Хахахахахаха Алфа са от последните които правят все още коли на задно, с ръчни скорости и без таблети вътре! И не съм чувал за немски кош с 9 години гаранция като Алфа!!!! Смешко!!!Коментиран от #11
14:09 12.02.2021
10 умньо
До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":
Не се карайте, първият комън рейл серийно производство е японски - на DENSO през 95-та в модел на камион Хино. Бош го копират от тях !Коментиран от #36
14:34 12.02.2021
11 Някой
До коментар #9 от "Alfa Romeo":
Приятелю не искам да се заяждам,наистина е така Мерцедес не е това което беше но пак е водеща сила в автомобилите ,а Алфа никога не са били нищо особено и най-вероятно няма и да бъдат.Колкото Мерцедес ,БМВ и Тойота са допринесли за автомобилите,никой друг не е направил нищо особено.Коментиран от #13, #17, #20, #35
14:36 12.02.2021
12 Tyi
Коментиран от #28
14:36 12.02.2021
13 оХоХо
До коментар #11 от "Някой":
Абсолютно съм съгласен всичко което са направили другите са доработки на тяхните неща.14:38 12.02.2021
14 мерцедес
15:18 12.02.2021
15 Басри Алиев
15:23 12.02.2021
16 Буги Барабата
Коментиран от #31
15:28 12.02.2021
17 В грешка си
До коментар #11 от "Някой":
"Никога" е доста силно каза. Прочети внимателно за историята на Алфа Ромео. Имат славна история и са създали модели, цената на които е трудно постижима мечта за повечето автомобилни марки. А дали са дали по-малко за автомобилите от изброените от теб... наистина трябва да почетеш.Коментиран от #25
15:47 12.02.2021
18 В грешка си
До коментар #4 от "Simo":
Симе, те алфа ще направят кола като Ц-класата, ама защо да си развалят качеството.Коментиран от #21
15:52 12.02.2021
19 В грешка си
До коментар #8 от "даката":
Те и Алфа са със скоростни кутии ZF. Ама ти как да знаеш това. Не стига, че не разбираш от коли, ами и правописа ти куца.15:56 12.02.2021
20 Ако ще говорим за автомобилна история
До коментар #11 от "Някой":
Забрави да споменеш Хенри Форд, който започна да пише историята в автомобилостроенето и Тесла, която започна да пише новата история на автомобилостроенето. Всички останали просто са доусъвършенствали нещичко.16:19 12.02.2021
21 Simo
До коментар #18 от "В грешка си":
Ами да направят но не могат да не говорим ,че джипът е копие на ягуар а за луксозният сегмент по-добре да не говорим.Коментиран от #26
16:35 12.02.2021
22 инж Химик
До коментар #3 от "тарикату":
Що, ти сега да не би да караш 8 цилиндъра? Нали тъ знам, че караш издухан 4 цилндов таралясник , ама лаеш тука и се чудиш кви глупости да пишеш. Немците ако са зле , ти си ептен зле.17:31 12.02.2021
23 Алфонсо!
До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":
Абе,всичко купили от Алфа а пък тез от Алфа предната по-къса!???!???Голям смях!!!!19:30 12.02.2021
24 qwerty
19:52 12.02.2021
25 Кочо Пръча
До коментар #17 от "В грешка си":
Спортната история и успехи на Алфа са същите като на беенве - въздух под налягане. Всички разправят какви велики спортисти са били, докато не разбереш, че Ланчия са класи над Алфа Ромео в спортните дисциплини, а “пенсионерските” Мерцедеси имат в пъти повече победи и титли в спортове където са се конкурирали с “хулиганите на пътя” беенве ;)Коментиран от #27
20:58 12.02.2021
26 В грешка си
До коментар #21 от "Simo":
За съжаление нищо не си разбрал от това, което съм писал. А за това, че Stelvio копира нещо си. Несериозно е. И ако си мислиш,, че Ц класата е по-луксозна от Giulia, в голяма грешка си. Навярно не си се качвал в добре оборудвана Giulia, ако въобще си се качвал. Абе разбирам те. Мразиш италиански коли, защото някой ти е разказвал нещо.22:30 12.02.2021
27 В грешка си
До коментар #25 от "Кочо Пръча":
Ти сериозен ли си? За Ланча и БМВ си прав, ама за Алфа... Миле миля, ДТМ, Ф1 нещо говорят ли ти? И не само те.22:38 12.02.2021
28 TSLA
До коментар #12 от "Tyi":
Твоите лозунги не променят фактите: в България голяма част от хората с пари имат вече по нещо на ток в гаража: Ягуари, Тайкани, EQC-та, E-Tron-и. След което съпругите им завъртат едни i3s-ки и отскоро доста ID.3-йки. Като ги питаш как е, вика като прашка е! Светът се развива, новото е интересно. И много по-доброКоментиран от #29
22:57 12.02.2021
29 Джуган
До коментар #28 от "TSLA":
Не съм като да нямам пари, приятелите ми също, но никой от нас няма “нещо на ток”. Говорим по темата, обсъждаме, но засега всички изчакват.Коментиран от #33
06:51 13.02.2021
30 Хорошо
До коментар #6 от "Wake up please!":
Направо ги закопа 😁08:25 13.02.2021
31 Случаен
До коментар #16 от "Буги Барабата":
Не може, запазено е от ситроен за една баничарка :D11:51 13.02.2021
32 Мартин
13:45 13.02.2021
33 Алфа Чакал
До коментар #29 от "Джуган":
Джугана не може ли да го направиш хибрид.02:06 14.02.2021
34 Голям Слон
16:03 14.02.2021
35 ВОЛВО
До коментар #11 от "Някой":
А Волво в технологиите за безопасност?21:01 15.02.2021
36 ВАГ
До коментар #10 от "умньо":
Че то има ли нещо по-проблемно от кекавия комън рейл ?!!!..... само дертове .Няма по-здраво и надеждно от ГНП-то .21:44 15.02.2021
37 Ко не
До коментар #8 от "даката":
Не се карайте,няма смсъл.Multijet е терминът на Fiat Chrysler Automobiles за настоящата си гама турбодизелови двигатели с директно впръскване на Common Rail. Повечето от гамата на Fiat, Alfa Romeo, Lancia, както и някои Chrysler, RAM Trucks, Jeep и Maserati са оборудвани с двигатели Multijet. Собствеността върху някои дизайни на Fiat Multijet се споделя с General Motors като част от уреждане на неуспешното сливане между двата автомобилни конгломерата. GM Powertrain Torino group в Торино, Италия, управлява интереса им към тези двигатели. Някои дизелови двигатели на PSA Peugeot Citroën също са с пренастроени JTD агрегати и обратно. Дизеловият двигател на Common Rail на Fiat е известен също като JTD, инициализъм на Jet Turbo15:59 21.02.2021
38 Ко не
16:02 21.02.2021
39 Плам
16:03 21.02.2021