Last news in Fakti

12 Февруари, 2021 12:55 7 437 39

Четирицилиндров мотор в следващото C63 AMG!

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • amg

Новите AMG-та на Mercedes обаче ще са хибридни

Четирицилиндров мотор в следващото C63 AMG! - 1
Снимка: Mercedes-Benz

През 2018 година, тогавашният шеф на AMG заяви, че следващата C-Klasse ще бъде хибридна и разочарова голяма част от фенската маса на германската марка. Ето че 3 години по-късно, това наистина се случва, а новото C63 на Mercedes-Benz губи 4 от цилиндрите си в полза на електрическа сила. Всичко това заради екологичните изисквания, които от години притискат автомобилните производители и няма как да подминат и най-големите.

Всички версии на бъдещата C-Klasse ще се предлат с четирицилиндрови мотори и автоматична деветстепенна скоростна кутия, която ще бъде налична дори и при базовите модели. Въпреки, че новото C63 AMG ще изгуби половината си цилиндри, то ще запази задното предаване, което може би е някакво успокоение за феновете на модела.

Максималната мощност и ускорението със сигурност ще бъдат по-добри от версията с осем цилиндъра, но сме сигурни че голяма част от хората ще предпочитат по-старите модели, било то само заради характерния звук на осмака.

До премиерата на новата C-Klasse на 23 февруари остават броени дни, но едва ли тогава ще видим и по-наточените AMG модели, които обикновено са отделени в собствено събитие. С нетърпение очакваме седмиците които остават докато видим обновеният C63 AMG и дали от марката има с какво още да ни изненадат или всичко вече е разкрито.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Alfa Romeo

    40 8 Отговор
    А си мислех че турско-арабската страна няча как да се изложи повече....

    Коментиран от #4

  • 2 Емил

    43 5 Отговор
    Мисля, че е прекалено голям тоя мотор! Най-добре двуцилиндров, двутактов от трабант - изпитана марка! ПЕРВЕРЗИЯ! Или здрав 8-цилиндров, или четири електрически!
  • 3 тарикату

    46 8 Отговор
    тия немци се по-зле стават. Накрая да земат да ги правят с педали за по-екологично.

    Коментиран от #5, #22

  • 4 Simo

    17 30 Отговор

    До коментар #1 от "Alfa Romeo":

    Като направете кола на нивото на е класата или ц класата ела и ми се обади засега алфата сте смешки от всякъде.

    Коментиран от #7, #9, #18

  • 5 Дидо

    15 11 Отговор

    До коментар #3 от "тарикату":

    Такива са изискванията бе умник те не са виновни всички щат нещат ще преминат към по-малко цилиндри.12 цилиндрови вече почти няма..
  • 6 Wake up please!

    29 1 Отговор
    Като започнат да се вайкат тук,че видите ли ако беше 6 или 8 цилиндъра веднага поръчваме по един.

    Коментиран от #30

  • 7 Симо, нищо не разбираш

    21 24 Отговор

    До коментар #4 от "Simo":

    Всички комън - рейли, дето ги ползват са разработка на Алфа, dsg скоростните кутии, са купени от Фиат - Selespeed. Освен това, най - добра кола за 2020 е Алфа Ромео Джулия, от която доста Амг-та ще плачат.

    Коментиран от #8, #10, #23

  • 8 даката

    21 11 Отговор

    До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":

    DSG e само във боклуците я слагат бе умник всички скъпи марки ползват ZF седи си вярвай ,че амг ще плачат от тия каруци.

    Коментиран от #19, #37

  • 9 Alfa Romeo

    25 11 Отговор

    До коментар #4 от "Simo":

    Хахахахахаха Алфа са от последните които правят все още коли на задно, с ръчни скорости и без таблети вътре! И не съм чувал за немски кош с 9 години гаранция като Алфа!!!! Смешко!!!

    Коментиран от #11

  • 10 умньо

    18 5 Отговор

    До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":

    Не се карайте, първият комън рейл серийно производство е японски - на DENSO през 95-та в модел на камион Хино. Бош го копират от тях !

    Коментиран от #36

  • 11 Някой

    14 18 Отговор

    До коментар #9 от "Alfa Romeo":

    Приятелю не искам да се заяждам,наистина е така Мерцедес не е това което беше но пак е водеща сила в автомобилите ,а Алфа никога не са били нищо особено и най-вероятно няма и да бъдат.Колкото Мерцедес ,БМВ и Тойота са допринесли за автомобилите,никой друг не е направил нищо особено.

    Коментиран от #13, #17, #20, #35

  • 12 Tyi

    18 2 Отговор
    Никога не съм вярвал че света ще попадне толкова лесно в клопката на джендърите толкова лесно... Жалко пренесе се и в автомобилите.

    Коментиран от #28

  • 13 оХоХо

    3 6 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    Абсолютно съм съгласен всичко което са направили другите са доработки на тяхните неща.
  • 14 мерцедес

    4 0 Отговор
    Бахму мамата и Ц класа вече не може да се купува.
  • 15 Басри Алиев

    8 0 Отговор
    Хибритните мотори не са бисекс или шимейл,те са си направо хермафродитни...
  • 16 Буги Барабата

    7 1 Отговор
    Ми.... тогава да го прекръстят на С15, щото ще е 1,5 с 5 турбини! :)

    Коментиран от #31

  • 17 В грешка си

    12 2 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    "Никога" е доста силно каза. Прочети внимателно за историята на Алфа Ромео. Имат славна история и са създали модели, цената на които е трудно постижима мечта за повечето автомобилни марки. А дали са дали по-малко за автомобилите от изброените от теб... наистина трябва да почетеш.

    Коментиран от #25

  • 18 В грешка си

    10 5 Отговор

    До коментар #4 от "Simo":

    Симе, те алфа ще направят кола като Ц-класата, ама защо да си развалят качеството.

    Коментиран от #21

  • 19 В грешка си

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "даката":

    Те и Алфа са със скоростни кутии ZF. Ама ти как да знаеш това. Не стига, че не разбираш от коли, ами и правописа ти куца.
  • 20 Ако ще говорим за автомобилна история

    5 7 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    Забрави да споменеш Хенри Форд, който започна да пише историята в автомобилостроенето и Тесла, която започна да пише новата история на автомобилостроенето. Всички останали просто са доусъвършенствали нещичко.
  • 21 Simo

    0 8 Отговор

    До коментар #18 от "В грешка си":

    Ами да направят но не могат да не говорим ,че джипът е копие на ягуар а за луксозният сегмент по-добре да не говорим.

    Коментиран от #26

  • 22 инж Химик

    2 7 Отговор

    До коментар #3 от "тарикату":

    Що, ти сега да не би да караш 8 цилиндъра? Нали тъ знам, че караш издухан 4 цилндов таралясник , ама лаеш тука и се чудиш кви глупости да пишеш. Немците ако са зле , ти си ептен зле.
  • 23 Алфонсо!

    1 5 Отговор

    До коментар #7 от "Симо, нищо не разбираш":

    Абе,всичко купили от Алфа а пък тез от Алфа предната по-къса!???!???Голям смях!!!!
  • 24 qwerty

    4 5 Отговор
    за мен най-якото от мерцедес е С55AMG комби-неразпознаваемо, ей така лекичко по магисталата със 110 км/ч в лява лента
  • 25 Кочо Пръча

    10 8 Отговор

    До коментар #17 от "В грешка си":

    Спортната история и успехи на Алфа са същите като на беенве - въздух под налягане. Всички разправят какви велики спортисти са били, докато не разбереш, че Ланчия са класи над Алфа Ромео в спортните дисциплини, а “пенсионерските” Мерцедеси имат в пъти повече победи и титли в спортове където са се конкурирали с “хулиганите на пътя” беенве ;)

    Коментиран от #27

  • 26 В грешка си

    6 7 Отговор

    До коментар #21 от "Simo":

    За съжаление нищо не си разбрал от това, което съм писал. А за това, че Stelvio копира нещо си. Несериозно е. И ако си мислиш,, че Ц класата е по-луксозна от Giulia, в голяма грешка си. Навярно не си се качвал в добре оборудвана Giulia, ако въобще си се качвал. Абе разбирам те. Мразиш италиански коли, защото някой ти е разказвал нещо.
  • 27 В грешка си

    5 5 Отговор

    До коментар #25 от "Кочо Пръча":

    Ти сериозен ли си? За Ланча и БМВ си прав, ама за Алфа... Миле миля, ДТМ, Ф1 нещо говорят ли ти? И не само те.
  • 28 TSLA

    2 13 Отговор

    До коментар #12 от "Tyi":

    Твоите лозунги не променят фактите: в България голяма част от хората с пари имат вече по нещо на ток в гаража: Ягуари, Тайкани, EQC-та, E-Tron-и. След което съпругите им завъртат едни i3s-ки и отскоро доста ID.3-йки. Като ги питаш как е, вика като прашка е! Светът се развива, новото е интересно. И много по-добро

    Коментиран от #29

  • 29 Джуган

    5 2 Отговор

    До коментар #28 от "TSLA":

    Не съм като да нямам пари, приятелите ми също, но никой от нас няма “нещо на ток”. Говорим по темата, обсъждаме, но засега всички изчакват.

    Коментиран от #33

  • 30 Хорошо

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Wake up please!":

    Направо ги закопа 😁
  • 31 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Буги Барабата":

    Не може, запазено е от ситроен за една баничарка :D
  • 32 Мартин

    5 5 Отговор
    Какво само оплювате ганьовци-разбирачи. Хората се стремят към екологични норми глупаците пак си искат 12 цилиндрови,ТДИ и още куп морално остарели двигатели..
  • 33 Алфа Чакал

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Джуган":

    Джугана не може ли да го направиш хибрид.
  • 34 Голям Слон

    0 2 Отговор
    Мен предното предаване ме напряга. Даже не знаех, че е с такова тази С класа. Но щом феновете тази новина ги успокоява...Предното все пак е по-евтино. Поне в началото :-)))
  • 35 ВОЛВО

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    А Волво в технологиите за безопасност?
  • 36 ВАГ

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "умньо":

    Че то има ли нещо по-проблемно от кекавия комън рейл ?!!!..... само дертове .Няма по-здраво и надеждно от ГНП-то .
  • 37 Ко не

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "даката":

    Не се карайте,няма смсъл.Multijet е терминът на Fiat Chrysler Automobiles за настоящата си гама турбодизелови двигатели с директно впръскване на Common Rail. Повечето от гамата на Fiat, Alfa Romeo, Lancia, както и някои Chrysler, RAM Trucks, Jeep и Maserati са оборудвани с двигатели Multijet. Собствеността върху някои дизайни на Fiat Multijet се споделя с General Motors като част от уреждане на неуспешното сливане между двата автомобилни конгломерата. GM Powertrain Torino group в Торино, Италия, управлява интереса им към тези двигатели. Някои дизелови двигатели на PSA Peugeot Citroën също са с пренастроени JTD агрегати и обратно. Дизеловият двигател на Common Rail на Fiat е известен също като JTD, инициализъм на Jet Turbo
  • 38 Ко не

    0 0 Отговор
    Свойството, което отличава Multijet от предишните поколения дизелови двигатели с Common Rail от FCA, е изгарянето на горивото, което се разделя на множество впръсквания, като по този начин позволява по-пълно, по-тихо изгаряне в цилиндъра. В сравнение с двигателите от първо поколение JTD (система Unijet), които разполагат само с по-малък пилот и по-голямо главно впръскване, Multijet е способен на до пет впръсквания за цикъл на изгаряне, което позволява по-добро, по-ефективно студено движение, по-добри характеристики, особено в долната обхват на оборотите, по-тиха работа, както и още по-ниски консумации и емисии. Времето между инжекциите е намалено до 150 микросекунди, докато минималното количество за инжектиране е намалено от два на по-малко от един микролитър.
  • 39 Плам

    0 0 Отговор
    Браво колега,хубаво разяснение за JTD.. I MULTIJET.