Last news in Fakti

20 Февруари, 2021 12:00 12 582 53

Какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България?

  • автомобилът на старо-
  • mobile.bg-
  • нови автомобили
Какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България? - 1

Отговор на този въпрос потърсихме в най-големия автомобилен сайт у нас mobile.bg, където зададохме филтър на търсене за автомобили с цени, вариращи в диапазона 19 000 - 20 000 лв. Именно за такава сума в България може да се купи най-евтино нов автомобил.

А кои са най-евтините нови автомобили, продаващи се на родния пазар, ви разказахме преди седмица (вижте ги ТУК). Естествено, че става дума за румънската Dacia и по-конкретно за нейните най-нови предложения Logan и Sandero.

Базовите версии на румънските автомобили се предлагат под психологическия праг от 20 000 лева с ДДС, но на пазара за коли "втора употреба" има нелоши предложения на същата цена.

Естествено обаче това не са нови автомобили, а кой каква би избрал (нова или стара), ще прецени сам. Ние само ви показваме какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България. Вижте ги ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 27 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нос Калиакра

    46 10 Отговор
    Свикнахме вече да караме дърти коли ама с нови винетки..
  • 2 Качамак

    78 22 Отговор
    Плюса на румънския "автомобил" се намира в акумулатора!
  • 3 сектантка

    77 8 Отговор
    Млада, умна и красива съм.

    Търся си мъж с Дачия след 2015-та, големия двигател над 1.2литра.

    Коментиран от #5, #46

  • 4 Голям Слон

    34 15 Отговор
    Безспорно, новото си е ново. Обаче сега сравнението е нелепо, най-малкото защото едната кола нова струва 20, а другата 60 хиляди лева. Различни класове, различни качества. Най-изгодната покупка за мен е автомобил на 1 или 2 години. Другото е компромис, който всеки сам трябва да прецени дали може да понесе.

    Коментиран от #17, #48

  • 5 гошето

    42 1 Отговор

    До коментар #3 от "сектантка":

    аз сам с големия двигател 1.5 dci 90 коня, имам ли шанс?

    Коментиран от #15, #33

  • 6 Порно

    47 2 Отговор
    Предложенията започват от 19 000 за 6 годишен Фокус с еднолитрово двигателче ? Тия луди ли са ?

    Коментиран от #9

  • 7 гост

    48 8 Отговор
    Ако някой е забравил , само преди десетина годинки най-евтините предложения на Дачия почваха от 11-12 000 лева , тоест почти 100% поскъпване ! Та правете си сметка накъде вървят пушилниците !

    Коментиран от #14, #16, #52

  • 8 123

    28 5 Отговор
    Мен ми трябва кола до 96-97г. , бензин, в добро състояние.
  • 9 ххххххххх

    21 26 Отговор

    До коментар #6 от "Порно":

    Всеки ще предпочете Е 350 за тия пари, вярно че подръжката е в пъти по-скъпа, ама поне е истинска кола.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Лада Веста Крос

    22 6 Отговор

    До коментар #9 от "ххххххххх":

    Точно затова на тая Е350 поддръжката спира и реално след 1-2 години каране макс не е в състояние да ми Тюв повече никога... така да се каже тежко побългарена е вече за това време да минем по евтинко, обаче да се покажем пред комшията че нема да караме некаква не премиум кола.

    Коментиран от #12

  • 11 Гоуст

    29 0 Отговор

    До коментар #9 от "ххххххххх":

    Питаше се как може на един немец подръжката на Мерцедес да му е скъпа а на българина да не му е като се има предвид разликата в стандарта на живот.

    Коментиран от #29

  • 12 Голям Слон

    42 3 Отговор

    До коментар #10 от "Лада Веста Крос":

    Не всички собственици са мърлячи. Истинската мъка за този автомобил започва в нашата държава. За какво са ми въздушни възглавници, когато могат да са амортисьори. За какво ми е оригинален радиатор? На този му слагам добавка и готово. Най-много афтърмаркет.. И така с всяко нещо. Реална подръжка правят много малко мераклии. Повечето са именно за пред съседите в люлинската панелка. Възстановявам в момента бащината w220-ка. Бяхме я дали известно време за ползване в Бургас. Та, колата беше толкова изпусната, че нямаше накъде повече. Сложих оригинално турбо, воден радиатор, интеркулер, всички гумени тръби и маркучи в коша, оригинални дискове отпред и отзад, нови афтърмаркетски фарове, стартер - смяна на четки и бендикс, рециклиране на горивната помпа, 5 подгревни свещи, водна помпа, верига.... Няма да казвам колко съм похарчил, защото повече от 90% е купувано в Силвърстар. Колко са такива като мен, които ще тръгнат да правят 20 годишна кола?! А новия внос не идва в по-добро състояние. И се кара докато може.
  • 13 2323

    31 3 Отговор
    Който има време и пари да се занимава със сервизи всеки месец, стария премиум е за предпочитане. От точка А, до точка Б, Дачията е перфектна. Карам служебен Дъстър за 185 000км са сменени предни дискове, четири биалетки и преден десен носач. Проблема е, че на извънградски е трагедия, трудно изпреварва, на магистралата е супер шумна и влиза в големи обороти, при нормални скорости. Иначе като надеждност е чук. Ангренаж на 120 000хил., масло на 20 000, накладки предни на 60 000хил се сменят, задните са оригинални и спира доста добре за евтина кола, в завоите доста люлее, за оф-роуд, за класа си е доста добре

    Коментиран от #51

  • 14 Гост

    25 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Тогава голф 4 струваше 4-5k , сега пск е толкова. Нов Голф беше под 30к, сега е базовия е 39464лв.
  • 15 yмна но грозна

    12 1 Отговор

    До коментар #5 от "гошето":

    Ако теглича ти е 24см може!
  • 16 Turbo

    10 23 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Лъжеш тесльо Дачия на такава цена нова никога не е имало.

    Коментиран от #34

  • 17 АУУУУУ

    25 5 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Абсолютно вярно! Да си купиш Дачия хем архивна по безопасност, екстри и всичко... Да не говорим че като стане на 5 години ще се видиш в чудо от икономийте при направата на колата. Но пък другата страна да си купиш ML или S класа за тези пари с задължително превъртян километраж и обслужване което струва колкото още една кола... Което значи че няма да бъде направено... Тоест да караш 3тонен танк на пътя с китайски спирачки и гуми 5та употреба ....... Затова съм съгласен напълно че среден клас на 2-3 години е най-добрият вариант

    Коментиран от #19

  • 18 1520

    11 13 Отговор
    новата кола е по добрия избор
  • 19 Голям Слон

    28 3 Отговор

    До коментар #17 от "АУУУУУ":

    Всичко, което исках да кажа е, че сравняването на чисто нова Дачия с 5 годишен автомобил, който като нов е струвал колкото три Дачии - това е леко неправилно. Както вече не веднъж съм писал, човек трябва да има онова, което може да подържа, а не онова, което може да купи. Защото това са две крайно различни неща. Най-изгодната покупка за мен е автомобил на 1-2 години. Защото вече цената му е паднала минимум на половина, а всъщност това си е все още чисто нов автомобил. Но много зависи за какво ти трябва колата. Аз много пътувам и Дачия определено не би ми свършила работа. Иначе нямам нищо против марката. Примерно, ако съм бакшиш - с най-голямо удоволствие ще си купя една, а други 2-3 ще давам под наем :-)

    Коментиран от #23, #45

  • 20 батката

    20 9 Отговор
    За втората употреба се смятат още поне 2-3000лв. за обслужване и смяна на аварирали агрегати или детайли от 19000лв веднага става на 22000лв. и с поне 200-300 000 км в плюс - караш чисто нова. Купувал съм м------с на 300 000 км. и на 7 години, купувал съм и нова Дачия зная за какво става въпрос Новото си е ново пък хората с комплекси да правят каквото искат.
  • 21 Бягайдаиграеш

    12 7 Отговор
    Що кво му е на степуейа Аман от Разбирачи въртачи на гевреци с кокошарници и отрови
  • 22 Дфен

    8 3 Отговор
    С нетърпение чакам да дойде юли месец и ще движим само с новите дачии хи хи хи..
  • 23 Пурко

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "Голям Слон":

    Шеф готвач от вашия ранг и водещ на известно предаване трябва да си купува само нови премиум автомобили, а не на по една или две години! Отделно не мисля че цената е наполовина на тази възраст на нито една марка! Дайте пример че аз не се сещам за такива автомобили!

    Коментиран от #25, #26

  • 24 Пурко

    3 10 Отговор
    Щом питаш какво му на новия ти степуей изобщо не виждам смисъл да ти отговаряме! Така или иначе няма да разбереш каквото и да ти обясним!

    Коментиран от #39

  • 25 Turbo

    19 1 Отговор

    До коментар #23 от "Пурко":

    Цената на кола на 1-2 години е 20-30% от цената на новата.На 50% цената пада след петата година.

    Коментиран от #27

  • 26 Голям Слон

    16 1 Отговор

    До коментар #23 от "Пурко":

    Шеф готвач? В някой готварски форум да не би някой голям кулинарен пезевенк да се представя с този ник? Не, не е той. Аз съм друг - обикновен гастроном съм! :-) Почти не мога да готвя. BMW 435d купих върнато от оперативен лизинг в началото на 2016 г.. Точно на 50% от цената му през 2013-а. Колата беше на 2 години и 3 месеца. Няма значение. Въпросът е принципен. На 2 или 3 години един пазен автомобил е много по-добър вариант от чисто нов. Вариант е за човек, който обича да сменя. Ако купуваш нова кола веднъж на 20 години - тогава само нова. :-)

    Коментиран от #28

  • 27 Факт!

    16 1 Отговор

    До коментар #25 от "Turbo":

    Затова и има смисъл от Дачия щото от нея губиш най-малко.Щоти то под една ьена немое да падне.А с Мерцедеса се набутваш яко щото е супер скъп и като падне с едно 50% след две години и си чао.
  • 28 Факт!

    7 6 Отговор

    До коментар #26 от "Голям Слон":

    Ако всички разсъждаваха като теб никой нямаше да си купува нови автомобили и следователно нямаше да има върнати от лизингъ

    Коментиран от #30

  • 29 Гоуст

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гоуст":

    Или иначе казано изкупихме автоморгите на Запада.
  • 30 Голям Слон

    22 1 Отговор

    До коментар #28 от "Факт!":

    Ако нямаше такива като мен, такива като теб нямаше изобщо да имат автомобили. Ето, един купува ново. След него с пари друг, после трети, четвърти, пети и накрая ти. Няма лошо. И преди моргите някой трябва да кара колите. Извинявай за сарказма, разбира се, но изглежда пиша, а кой да чете - няма. Върни се горе да видиш какво съм творил. В кратце, най-добре е чисто ново, ако не си знаеш парите. Икономически най-изгодно е кола на 2-3 години. Който няма пари за ново или малко ползвано, кара онова, което може да купи. И евентуално да подържа, преди да сдаде колицата в местната автоморга.

    Коментиран от #31

  • 31 Факт!

    6 11 Отговор

    До коментар #30 от "Голям Слон":

    Не съм съгласен.Най-добре е ново според джоба.За едни Дачия за вроеи Пежо за трети Бмв за четвърти Феррари.Кола върната от лизинг на две тви години ако е мерк или бмв е лошо защото най често бива карана от араби иои африканци които са я изпилили до край а е премиум това че не е нова означава инвестиране в подръжка която за такъв клас автомобил е скъпа.

    Коментиран от #32

  • 32 Голям Слон

    24 2 Отговор

    До коментар #31 от "Факт!":

    Ама ти добре правиш: пишеш си и сам се лайкваш :-))) Върната от оперативен лизинг в България. Предният собственик ми е съсед по вила :-) Нищо, приказка да става. Раздатките на всички БМВ-та хdrive текат :-))) При това много преди 50.000 км. А моята я взех на 44 и вече течеше. Но както вече съм казвал в други теми, поне подръжката им е безпроблемна. Даже и на 30 годишни модели. Нещо, което не мога да кажа за Мерцедес. Нейсе, много махленски мохабеди, много легенди, много чудо. Трендът в автомобилостроенето не ми харесва. Онзи ден се возих в една нова S класа. Няма такава цигания вътре.. Любител съм на стария лукс. На чистотата в дизайна. Такова скоро няма да има. Не и в моя живот. Имам си три премуим колици и една ежедневна.. Върнатата от лизинг. Щастлив човек съм. Щом имам какво да карам, къде да пътувам и какво да сложа в устата. Не винаги е било така. Може би и винаги така няма да бъде.
  • 33 Гошев гоше

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "гошето":

    Разбрахме,че си САМ. Да вземеш да си купиш едно буквар че,че ще си останеш САМ.
  • 34 Анонимен

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "Turbo":

    Dacia Logan 2007 година започваше от 11000 лв. Моята я купих тогава но сега много си повярваха и цената скочи до небето.

    Коментиран от #37, #47

  • 35 Ο Άρχοντας

    6 5 Отговор
    Цените растат само нагоре, най вече заради натрупващата се инфлация.2007 цените на хляба и на тока ,на цигарите и много други стоки и услуги бяха много по надолу от сега.Все пак твоята Дачия си я купувал преди 14 години.А дохода ти същия ли е като през 2007,че да се сърдиш че вдигнали цените?
  • 36 Гошко

    15 1 Отговор
    Карам си 25 годишната Мазда и не се оплаквам, няма за какво. Парите, вложени в нея са се избили отдавна, поддържа се със сносни консумативи и засега не мисля да я сменям. Нова кола на бих си купил просто, защото не си струва да заровиш една бала пари в тенеке, стоящо на улицата, не става. За мен колата трябва да си има дом (гараж), да не ти бърка в джоба и да те вози от т.А до т.Б без проблеми. Каско не ми се плаща, външния вид не е определящ, не робувам на визия. Под капака и отдолу обаче колата трябва да е чук, в купето също. Та немските коли ми идват малко скъпички и проблемни в обслужването, за Дачиите мнение нямам, стават за служебни явно, като най-евтини...

    Коментиран от #42

  • 37 Turbo

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Анонимен":

    Базовата цена на гола Дачия Логан може да започва от 11 000 лв.Като и сложиш някоя екстра + климатик + ДДС и цената отива 16 000 лв за автомобили на склад.
  • 38 Ron Burgundy

    7 4 Отговор
    За 20 бона - взимаш кола за 10, като все пак гледаш да намалиш которите и да избереш нещо що годе запазено. Нещо по висок клас от дръгливата Дачия, от собственик, поддържана доказано, проверяваш в сервиз. С останалите 10 бона правиш ремонти ( ще стигнат за доста неща ) , само ако има нужда и даже ще имаш за гориво да ти останат. В кратерна марсова българия е престъпление да се харчат пари за нова кола. Плюс това нашите дилъри продават на 50% по високи цени от Испания да кажем. Аз даже не бих изхарчил 20 бона за кола, максимум 5-10 за бг реалностите.
  • 39 РОН БУРГУНДИ

    5 6 Отговор

    До коментар #24 от "Пурко":

    Какво да обясняваш на гегите за гурливите дачии.....страхотни били. хахха. Страхотни щото нямат пари за нещо друго. Отвори предния капак на СТЕПУЕЙ и хвани с пръсти заварката на калника (отвътре където е заварено за шасито) . Там тия два метала в нормалните коли са на най яки - не можеш ги огъна и с клещи. На степуея ги огъвам с пръсти. Вие сметнете колко е безопасна. То всичко е божа работа, но все пак риска в дачия е по голям.
  • 40 Гоуст

    7 0 Отговор
    Няма по-еврино от Дачия като говорим за нова кола.И върната от лизинг не означава нова.Означава че две години или 3 някой я е карал и още че гаранцията ти е по-кратка във връзка с това.
  • 41 ГоЩо

    8 4 Отговор
    Имах тази дилема преди години! Чудех се чисто нова Дачиа Докер-пътническа или премиум марка на 3,5г и 200хил. километра! Избрах второто,карах я 6 години и не съжалявам! Имал съм веднъж нова кола,карах я 7-8 години! Даваш едни пари и те се стопяват за нула време!

    Коментиран от #44

  • 42 един от стадото

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Гошко":

    две ги имам в къщи. Една Мазда за 4 бона и една Акура за 20се, американка. Чук са. На цената на една Дачия и двете. Въпрос на философия, моята е такава. Колата да си знае мястото и да слугува, правилният избор в началото е много важен.
  • 43 Боклуци

    4 4 Отговор
    С една за 19000 или 20000 лева в България можеш да си купиш нов боклук, за който ке съжаляваш че си го купил.

    Коментиран от #50

  • 44 Голям Слон

    9 0 Отговор

    До коментар #41 от "ГоЩо":

    Не се сърди, но пред един човек никога не може да има избор Докер или три годишен премиум :-))))) Изборът може да е Докер или Немо, не Докер или три годишен премиум за 65000 лева.
  • 45 Бръмбар

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Голям Слон":

    Кола на 1-2 години наистина е нова, на половин цена, но ако се гледа за изгодна покупка, това е кола на 6-8 години. Ако се внимава при избора, да е запазена и да не е някой проблемен модел/марка, цената на такава кола е вече на 15-20% от нова, може да се очакват поне 5-6 години употреба, без сериозни проблеми и при продажбата и цената ще е близка до покупната.
    Но дали ще е чисто нова, на 1-2 или на 20 години, не зависи от кое е по-хубаво, всеки знае какво е, а от възможностите н човека.

    Коментиран от #49

  • 46 батко

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "сектантка":

    ми аз си хванах един със лупо 0,9
  • 47 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Анонимен":

    Няма такава цена лъжец
  • 48 непознат

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    За 20 000 лв,полчаваш кола общо взето 2008-2009 год,на "оригинлни" километри всичите около 150 000 км,всички знаем че са пълни глупости и съм сигурен със много скрити дефекти където не е изключено да набиете още толкова,иначе западняка не би си продал без проблемната кола,нели така.Аз бих избрал новата кола,лично мое мнение.
  • 49 Ко не

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "Бръмбар":

    Колега сменил съм няколко коли,и всички с много проблеми.Разбри западняка не е глупав дасиродаде добрата си кола,има логика в тези неща,не всичко е защото има пари,а защото рябва много пари за да я стегне.
  • 50 Кокъл

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "Боклуци":

    Съгласен напълно,кой би си продал без проблемен автомобил,защо да го прави,макар и стар.
  • 51 159

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "2323":

    Който не е експлоатирал специално дъстър, той никога не се срещал в живота си с истински, буквално "втръсващо" як, корав, безпроблемен, неубиваем автомобил! Японското - хахаха, японското е за носталгични лаици на фона на дъстър, като надеждност! Запомнете!!! Този МОДЕЛ автомобил няма аналог в момента, като здравина и надежност!
  • 52 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Поскъпването е повсеместно на всякакви стоки, ампо. Олиото миналата година беше 1,80 лева а днес е 3,20 лева. Не се опитвай да го изкараш само при нормалните коли.
  • 53 Iceman

    1 0 Отговор
    Докато има балъци ще има и тарикати.