ФАКТИ.БГ

Какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България?

Публикувана: 20 Февруари, 2021 12:00
53 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9033
Какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 27 гласа.

Отговор на този въпрос потърсихме в най-големия автомобилен сайт у нас mobile.bg, където зададохме филтър на търсене за автомобили с цени, вариращи в диапазона 19 000 - 20 000 лв. Именно за такава сума в България може да се купи най-евтино нов автомобил.

А кои са най-евтините нови автомобили, продаващи се на родния пазар, ви разказахме преди седмица (вижте ги ТУК). Естествено, че става дума за румънската Dacia и по-конкретно за нейните най-нови предложения Logan и Sandero.

Базовите версии на румънските автомобили се предлагат под психологическия праг от 20 000 лева с ДДС, но на пазара за коли "втора употреба" има нелоши предложения на същата цена.

Естествено обаче това не са нови автомобили, а кой каква би избрал (нова или стара), ще прецени сам. Ние само ви показваме какви употребявани автомобили могат да се купят на цената на най-евтините нови коли в България. Вижте ги ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Нос Калиакра
1 Отговор
Свикнахме вече да караме дърти коли ама с нови винетки..

Оценка:
-10 +46

Качамак
2 Отговор
Плюса на румънския "автомобил" се намира в акумулатора!

Оценка:
-22 +78

сектантка
3 Отговор
Млада, умна и красива съм.

Търся си мъж с Дачия след 2015-та, големия двигател над 1.2литра.

Коментиран от #5, #46


Оценка:
-8 +76

Голям Слон
4 Отговор
Безспорно, новото си е ново. Обаче сега сравнението е нелепо, най-малкото защото едната кола нова струва 20, а другата 60 хиляди лева. Различни класове, различни качества. Най-изгодната покупка за мен е автомобил на 1 или 2 години. Другото е компромис, който всеки сам трябва да прецени дали може да понесе.

Коментиран от #17, #48


Оценка:
-15 +33

гошето
5 Отговор

До коментар #3 от "сектантка":


аз сам с големия двигател 1.5 dci 90 коня, имам ли шанс?

Коментиран от #15, #33


Оценка:
-1 +41

Порно
6 Отговор
Предложенията започват от 19 000 за 6 годишен Фокус с еднолитрово двигателче ? Тия луди ли са ?

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +47

гост
7 Отговор
Ако някой е забравил , само преди десетина годинки най-евтините предложения на Дачия почваха от 11-12 000 лева , тоест почти 100% поскъпване ! Та правете си сметка накъде вървят пушилниците !

Коментиран от #14, #16, #52


Оценка:
-8 +48

123
8 Отговор
Мен ми трябва кола до 96-97г. , бензин, в добро състояние.

Оценка:
-5 +28

ххххххххх
9 Отговор

До коментар #6 от "Порно":


Всеки ще предпочете Е 350 за тия пари, вярно че подръжката е в пъти по-скъпа, ама поне е истинска кола.

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-26 +21

Лада Веста Крос
10 Отговор

До коментар #9 от "ххххххххх":


Точно затова на тая Е350 поддръжката спира и реално след 1-2 години каране макс не е в състояние да ми Тюв повече никога... така да се каже тежко побългарена е вече за това време да минем по евтинко, обаче да се покажем пред комшията че нема да караме некаква не премиум кола.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +22

Гоуст
11 Отговор

До коментар #9 от "ххххххххх":


Питаше се как може на един немец подръжката на Мерцедес да му е скъпа а на българина да не му е като се има предвид разликата в стандарта на живот.

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +29

Голям Слон
12 Отговор

До коментар #10 от "Лада Веста Крос":


Не всички собственици са мърлячи. Истинската мъка за този автомобил започва в нашата държава. За какво са ми въздушни възглавници, когато могат да са амортисьори. За какво ми е оригинален радиатор? На този му слагам добавка и готово. Най-много афтърмаркет.. И така с всяко нещо. Реална подръжка правят много малко мераклии. Повечето са именно за пред съседите в люлинската панелка. Възстановявам в момента бащината w220-ка. Бяхме я дали известно време за ползване в Бургас. Та, колата беше толкова изпусната, че нямаше накъде повече. Сложих оригинално турбо, воден радиатор, интеркулер, всички гумени тръби и маркучи в коша, оригинални дискове отпред и отзад, нови афтърмаркетски фарове, стартер - смяна на четки и бендикс, рециклиране на горивната помпа, 5 подгревни свещи, водна помпа, верига.... Няма да казвам колко съм похарчил, защото повече от 90% е купувано в Силвърстар. Колко са такива като мен, които ще тръгнат да правят 20 годишна кола?! А новия внос не идва в по-добро състояние. И се кара докато може.

Оценка:
-3 +42

2323
13 Отговор
Който има време и пари да се занимава със сервизи всеки месец, стария премиум е за предпочитане. От точка А, до точка Б, Дачията е перфектна. Карам служебен Дъстър за 185 000км са сменени предни дискове, четири биалетки и преден десен носач. Проблема е, че на извънградски е трагедия, трудно изпреварва, на магистралата е супер шумна и влиза в големи обороти, при нормални скорости. Иначе като надеждност е чук. Ангренаж на 120 000хил., масло на 20 000, накладки предни на 60 000хил се сменят, задните са оригинални и спира доста добре за евтина кола, в завоите доста люлее, за оф-роуд, за класа си е доста добре

Коментиран от #51


Оценка:
-3 +31

Гост
14 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Тогава голф 4 струваше 4-5k , сега пск е толкова. Нов Голф беше под 30к, сега е базовия е 39464лв.

Оценка:
-0 +25

yмна но грозна
15 Отговор

До коментар #5 от "гошето":


Ако теглича ти е 24см може!

Оценка:
-1 +12

Turbo
16 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Лъжеш тесльо Дачия на такава цена нова никога не е имало.

Коментиран от #34


Оценка:
-23 +10

АУУУУУ
17 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


Абсолютно вярно! Да си купиш Дачия хем архивна по безопасност, екстри и всичко... Да не говорим че като стане на 5 години ще се видиш в чудо от икономийте при направата на колата. Но пък другата страна да си купиш ML или S класа за тези пари с задължително превъртян километраж и обслужване което струва колкото още една кола... Което значи че няма да бъде направено... Тоест да караш 3тонен танк на пътя с китайски спирачки и гуми 5та употреба ....... Затова съм съгласен напълно че среден клас на 2-3 години е най-добрият вариант

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +24

1520
18 Отговор
новата кола е по добрия избор

Оценка:
-13 +11

Голям Слон
19 Отговор

До коментар #17 от "АУУУУУ":


Всичко, което исках да кажа е, че сравняването на чисто нова Дачия с 5 годишен автомобил, който като нов е струвал колкото три Дачии - това е леко неправилно. Както вече не веднъж съм писал, човек трябва да има онова, което може да подържа, а не онова, което може да купи. Защото това са две крайно различни неща. Най-изгодната покупка за мен е автомобил на 1-2 години. Защото вече цената му е паднала минимум на половина, а всъщност това си е все още чисто нов автомобил. Но много зависи за какво ти трябва колата. Аз много пътувам и Дачия определено не би ми свършила работа. Иначе нямам нищо против марката. Примерно, ако съм бакшиш - с най-голямо удоволствие ще си купя една, а други 2-3 ще давам под наем :-)

Коментиран от #23, #45


Оценка:
-3 +27

батката
20 Отговор
За втората употреба се смятат още поне 2-3000лв. за обслужване и смяна на аварирали агрегати или детайли от 19000лв веднага става на 22000лв. и с поне 200-300 000 км в плюс - караш чисто нова. Купувал съм м------с на 300 000 км. и на 7 години, купувал съм и нова Дачия зная за какво става въпрос Новото си е ново пък хората с комплекси да правят каквото искат.

Оценка:
-9 +20

Бягайдаиграеш
21 Отговор
Що кво му е на степуейа Аман от Разбирачи въртачи на гевреци с кокошарници и отрови

Оценка:
-7 +12

Дфен
22 Отговор
С нетърпение чакам да дойде юли месец и ще движим само с новите дачии хи хи хи..

Оценка:
-3 +8

Пурко
23 Отговор

До коментар #19 от "Голям Слон":


Шеф готвач от вашия ранг и водещ на известно предаване трябва да си купува само нови премиум автомобили, а не на по една или две години! Отделно не мисля че цената е наполовина на тази възраст на нито една марка! Дайте пример че аз не се сещам за такива автомобили!

Коментиран от #25, #26


Оценка:
-3 +6

Пурко
24 Отговор
Щом питаш какво му на новия ти степуей изобщо не виждам смисъл да ти отговаряме! Така или иначе няма да разбереш каквото и да ти обясним!

Коментиран от #39


Оценка:
-10 +3

Turbo
25 Отговор

До коментар #23 от "Пурко":


Цената на кола на 1-2 години е 20-30% от цената на новата.На 50% цената пада след петата година.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +18

Голям Слон
26 Отговор

До коментар #23 от "Пурко":


Шеф готвач? В някой готварски форум да не би някой голям кулинарен пезевенк да се представя с този ник? Не, не е той. Аз съм друг - обикновен гастроном съм! :-) Почти не мога да готвя. BMW 435d купих върнато от оперативен лизинг в началото на 2016 г.. Точно на 50% от цената му през 2013-а. Колата беше на 2 години и 3 месеца. Няма значение. Въпросът е принципен. На 2 или 3 години един пазен автомобил е много по-добър вариант от чисто нов. Вариант е за човек, който обича да сменя. Ако купуваш нова кола веднъж на 20 години - тогава само нова. :-)

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +15

Факт!
27 Отговор

До коментар #25 от "Turbo":


Затова и има смисъл от Дачия щото от нея губиш най-малко.Щоти то под една ьена немое да падне.А с Мерцедеса се набутваш яко щото е супер скъп и като падне с едно 50% след две години и си чао.

Оценка:
-1 +15

Факт!
28 Отговор

До коментар #26 от "Голям Слон":


Ако всички разсъждаваха като теб никой нямаше да си купува нови автомобили и следователно нямаше да има върнати от лизингъ

Коментиран от #30


Оценка:
-6 +6

Гоуст
29 Отговор

До коментар #11 от "Гоуст":


Или иначе казано изкупихме автоморгите на Запада.

Оценка:
-1 +6

Голям Слон
30 Отговор

До коментар #28 от "Факт!":


Ако нямаше такива като мен, такива като теб нямаше изобщо да имат автомобили. Ето, един купува ново. След него с пари друг, после трети, четвърти, пети и накрая ти. Няма лошо. И преди моргите някой трябва да кара колите. Извинявай за сарказма, разбира се, но изглежда пиша, а кой да чете - няма. Върни се горе да видиш какво съм творил. В кратце, най-добре е чисто ново, ако не си знаеш парите. Икономически най-изгодно е кола на 2-3 години. Който няма пари за ново или малко ползвано, кара онова, което може да купи. И евентуално да подържа, преди да сдаде колицата в местната автоморга.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +21

Факт!
31 Отговор

До коментар #30 от "Голям Слон":


Не съм съгласен.Най-добре е ново според джоба.За едни Дачия за вроеи Пежо за трети Бмв за четвърти Феррари.Кола върната от лизинг на две тви години ако е мерк или бмв е лошо защото най често бива карана от араби иои африканци които са я изпилили до край а е премиум това че не е нова означава инвестиране в подръжка която за такъв клас автомобил е скъпа.

Коментиран от #32


Оценка:
-10 +6

Голям Слон
32 Отговор

До коментар #31 от "Факт!":


Ама ти добре правиш: пишеш си и сам се лайкваш :-))) Върната от оперативен лизинг в България. Предният собственик ми е съсед по вила :-) Нищо, приказка да става. Раздатките на всички БМВ-та хdrive текат :-))) При това много преди 50.000 км. А моята я взех на 44 и вече течеше. Но както вече съм казвал в други теми, поне подръжката им е безпроблемна. Даже и на 30 годишни модели. Нещо, което не мога да кажа за Мерцедес. Нейсе, много махленски мохабеди, много легенди, много чудо. Трендът в автомобилостроенето не ми харесва. Онзи ден се возих в една нова S класа. Няма такава цигания вътре.. Любител съм на стария лукс. На чистотата в дизайна. Такова скоро няма да има. Не и в моя живот. Имам си три премуим колици и една ежедневна.. Върнатата от лизинг. Щастлив човек съм. Щом имам какво да карам, къде да пътувам и какво да сложа в устата. Не винаги е било така. Може би и винаги така няма да бъде.

Оценка:
-2 +24

Гошев гоше
33 Отговор

До коментар #5 от "гошето":


Разбрахме,че си САМ. Да вземеш да си купиш едно буквар че,че ще си останеш САМ.

Оценка:
-3 +0

Анонимен
34 Отговор

До коментар #16 от "Turbo":


Dacia Logan 2007 година започваше от 11000 лв. Моята я купих тогава но сега много си повярваха и цената скочи до небето.

Коментиран от #37, #47


Оценка:
-4 +7

Ο Άρχοντας
35 Отговор
Цените растат само нагоре, най вече заради натрупващата се инфлация.2007 цените на хляба и на тока ,на цигарите и много други стоки и услуги бяха много по надолу от сега.Все пак твоята Дачия си я купувал преди 14 години.А дохода ти същия ли е като през 2007,че да се сърдиш че вдигнали цените?

Оценка:
-5 +6

Гошко
36 Отговор
Карам си 25 годишната Мазда и не се оплаквам, няма за какво. Парите, вложени в нея са се избили отдавна, поддържа се със сносни консумативи и засега не мисля да я сменям. Нова кола на бих си купил просто, защото не си струва да заровиш една бала пари в тенеке, стоящо на улицата, не става. За мен колата трябва да си има дом (гараж), да не ти бърка в джоба и да те вози от т.А до т.Б без проблеми. Каско не ми се плаща, външния вид не е определящ, не робувам на визия. Под капака и отдолу обаче колата трябва да е чук, в купето също. Та немските коли ми идват малко скъпички и проблемни в обслужването, за Дачиите мнение нямам, стават за служебни явно, като най-евтини...

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +15

Turbo
37 Отговор

До коментар #34 от "Анонимен":


Базовата цена на гола Дачия Логан може да започва от 11 000 лв.Като и сложиш някоя екстра + климатик + ДДС и цената отива 16 000 лв за автомобили на склад.

Оценка:
-0 +6

Ron Burgundy
38 Отговор
За 20 бона - взимаш кола за 10, като все пак гледаш да намалиш которите и да избереш нещо що годе запазено. Нещо по висок клас от дръгливата Дачия, от собственик, поддържана доказано, проверяваш в сервиз. С останалите 10 бона правиш ремонти ( ще стигнат за доста неща ) , само ако има нужда и даже ще имаш за гориво да ти останат. В кратерна марсова българия е престъпление да се харчат пари за нова кола. Плюс това нашите дилъри продават на 50% по високи цени от Испания да кажем. Аз даже не бих изхарчил 20 бона за кола, максимум 5-10 за бг реалностите.

Оценка:
-4 +7

РОН БУРГУНДИ
39 Отговор

До коментар #24 от "Пурко":


Какво да обясняваш на гегите за гурливите дачии.....страхотни били. хахха. Страхотни щото нямат пари за нещо друго. Отвори предния капак на СТЕПУЕЙ и хвани с пръсти заварката на калника (отвътре където е заварено за шасито) . Там тия два метала в нормалните коли са на най яки - не можеш ги огъна и с клещи. На степуея ги огъвам с пръсти. Вие сметнете колко е безопасна. То всичко е божа работа, но все пак риска в дачия е по голям.

Оценка:
-6 +5

Гоуст
40 Отговор
Няма по-еврино от Дачия като говорим за нова кола.И върната от лизинг не означава нова.Означава че две години или 3 някой я е карал и още че гаранцията ти е по-кратка във връзка с това.

Оценка:
-0 +7

ГоЩо
41 Отговор
Имах тази дилема преди години! Чудех се чисто нова Дачиа Докер-пътническа или премиум марка на 3,5г и 200хил. километра! Избрах второто,карах я 6 години и не съжалявам! Имал съм веднъж нова кола,карах я 7-8 години! Даваш едни пари и те се стопяват за нула време!

Коментиран от #44


Оценка:
-4 +8

един от стадото
42 Отговор

До коментар #36 от "Гошко":


две ги имам в къщи. Една Мазда за 4 бона и една Акура за 20се, американка. Чук са. На цената на една Дачия и двете. Въпрос на философия, моята е такава. Колата да си знае мястото и да слугува, правилният избор в началото е много важен.

Оценка:
-3 +3

Боклуци
43 Отговор
С една за 19000 или 20000 лева в България можеш да си купиш нов боклук, за който ке съжаляваш че си го купил.

Коментиран от #50


Оценка:
-4 +4

Голям Слон
44 Отговор

До коментар #41 от "ГоЩо":


Не се сърди, но пред един човек никога не може да има избор Докер или три годишен премиум :-))))) Изборът може да е Докер или Немо, не Докер или три годишен премиум за 65000 лева.

Оценка:
-0 +9

Бръмбар
45 Отговор

До коментар #19 от "Голям Слон":


Кола на 1-2 години наистина е нова, на половин цена, но ако се гледа за изгодна покупка, това е кола на 6-8 години. Ако се внимава при избора, да е запазена и да не е някой проблемен модел/марка, цената на такава кола е вече на 15-20% от нова, може да се очакват поне 5-6 години употреба, без сериозни проблеми и при продажбата и цената ще е близка до покупната.
Но дали ще е чисто нова, на 1-2 или на 20 години, не зависи от кое е по-хубаво, всеки знае какво е, а от възможностите н човека.

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +3

батко
46 Отговор

До коментар #3 от "сектантка":


ми аз си хванах един със лупо 0,9

Оценка:
-1 +0

Дфен
47 Отговор

До коментар #34 от "Анонимен":


Няма такава цена лъжец

Оценка:
-0 +0

непознат
48 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


За 20 000 лв,полчаваш кола общо взето 2008-2009 год,на "оригинлни" километри всичите около 150 000 км,всички знаем че са пълни глупости и съм сигурен със много скрити дефекти където не е изключено да набиете още толкова,иначе западняка не би си продал без проблемната кола,нели така.Аз бих избрал новата кола,лично мое мнение.

Оценка:
-1 +4

Ко не
49 Отговор

До коментар #45 от "Бръмбар":


Колега сменил съм няколко коли,и всички с много проблеми.Разбри западняка не е глупав дасиродаде добрата си кола,има логика в тези неща,не всичко е защото има пари,а защото рябва много пари за да я стегне.

Оценка:
-1 +4

Кокъл
50 Отговор

До коментар #43 от "Боклуци":


Съгласен напълно,кой би си продал без проблемен автомобил,защо да го прави,макар и стар.

Оценка:
-0 +3

159
51 Отговор

До коментар #13 от "2323":


Който не е експлоатирал специално дъстър, той никога не се срещал в живота си с истински, буквално "втръсващо" як, корав, безпроблемен, неубиваем автомобил! Японското - хахаха, японското е за носталгични лаици на фона на дъстър, като надеждност! Запомнете!!! Този МОДЕЛ автомобил няма аналог в момента, като здравина и надежност!

Оценка:
-4 +4

Гост
52 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Поскъпването е повсеместно на всякакви стоки, ампо. Олиото миналата година беше 1,80 лева а днес е 3,20 лева. Не се опитвай да го изкараш само при нормалните коли.

Оценка:
-0 +3

Iceman
53 Отговор
Докато има балъци ще има и тарикати.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5