8 Октомври, 2021 17:31 3 719 80

Volkswagen си спечели 70 хиляди нови клиенти с ID.3

  • volkswagen-
  • vw-
  • id.3

Германската компания се хвали с електрическия си модел

Volkswagen си спечели 70 хиляди нови клиенти с ID.3 - 1

Volkswagen представи интересна статистика относно продажбите на електрическия ID.3 от началото на тази година. Оказва се, че половината от закупилите електрическия модел никога до сега не са притежавали автомобил от марката. Това показват данните, според които от 144 хиляди продадени автомобила, близо 70 хиляди са предадени на нови клиенти на Volkswagen.

Volkswagen си спечели 70 хиляди нови клиенти с ID.3

По темата говори и Клаус Зелмер, който е началник на продажбите на Volkswagen. „Колата е абсолютен хит. Тя се харесва на клиентите и се изстреля от нула до челните позиции с много нови регистрации в голям брой държави.“

Volkswagen си спечели 70 хиляди нови клиенти с ID.3

Според проучване на марката 60% от германските клиенти са избрали ID.3 поради причини свързани с околната среда, а 51% са избрали модела заради нейните технологии. От Volkswagen се хвалят и с това, че моделът се е превърнал в най-използвания автомобил в близо 80% от германските клиенти.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    27 10 Отговор
    Ми то и 90% от 620 000 закупили Тесла само ТАЗИ година не са купували Тесла досега , ама Тесла не го обръща на тъпа реклама !! По-добре да бяха помислили защо вчерашна фирма продава 4 ПЪТИ повече от тях , щото с тъпи реклами няма да я стигнат , ами само ще им се смеят !

    Коментиран от #5, #6, #12

  • 2 Дон

    22 7 Отговор
    Пореден немски боклук

    Коментиран от #24

  • 3 Boxer EZ 3.0

    24 5 Отговор
    Явно доста хора не искат да бъдат лъгани отново, за това са намерили нови.
    Има подробен оглед на това недоразумение в ютуба - технологичен ужас!
    В бъдеще стари клиенти съвсем няма да имате!

    Коментиран от #7

  • 4 оня с магарето

    17 5 Отговор
    те тия новите клиенти сега ще разберат, колко са се набълбукали
  • 5 Гост

    17 9 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Който си купи Тесла не повтаря.
  • 6 Промит мозък

    11 11 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Това някакъв анекдот ли е??? ФВ продават над 10М а Тесла не могат да стигнат 1М. Колко промити мизъци има на този свят.
  • 7 Бестселър

    10 15 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer EZ 3.0":

    Това е кола на годината за Европа абсолютен бестселър а не като чупендрака Тесла 3.

    Коментиран от #9

  • 8 IDва края на шумКарите

    5 2 Отговор
    Дойчланд Либе алес
  • 9 гост

    12 11 Отговор

    До коментар #7 от "Бестселър":

    Само дето "чупендрака" Модел 3 продава 3 пъти повече от него и то внос от Китай , хахахаха !! Ами догодина като почне в Берлин колко пъти повече ще е ??

    Коментиран от #10, #11, #13

  • 10 Гост

    9 10 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ако изобщо започне производството в Берлин.Коя година ще ще ще е щастливото събитие?
  • 11 Зрънчо

    11 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Е и??? Те и Дачия продават, това какво означава. Хората скоро ще се осъзнаят, че Тесла 3 е една играчка от зрънчо.
  • 12 Plameni

    7 10 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Тесла не продава четири пъти повече от VW ,защото германците произвеждат и дизели ,и бензинови и др. като общия им брой е десет пъти повече от Тесла Така че се успокои малко, не всичко е на ток
  • 13 Грета Тунберг

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Скъпи,искамда се возя в Тесла.Не искам Фолксваген.

    Коментиран от #16, #22

  • 14 Кимоното

    9 11 Отговор
    Как може някакви оризари да питат защо ФВ продава по малко от Тесла при условие че всички джапанки са далеч зад немците. Ел колите на фв започват добре и ще напредват. Ел колите на японците са последни и продължават да изостават.
  • 15 Dimirest

    7 5 Отговор
    60% oт гeрмaнcкитe клиeнти ca избрaли ID.3 пoрaди причини cвързaни c oкoлнaтa cрeдa, a 51% ca избрaли мoдeлa зaрaди нeйнитe тeхнoлoгии. Тази кола голям хит, има 101% клиенти?

    Коментиран от #17, #18

  • 16 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Грета Тунберг":

    А на електрохелихуйтер сакаш ли?

    Коментиран от #20

  • 17 Причини

    14 2 Отговор

    До коментар #15 от "Dimirest":

    Как така събираш проценти? Все едно 50 % от колите да са бели а 60 % с алуминиеви джанти и ти да казваш е как става 110. Човек може да избира нещо по няколко причини.

    Коментиран от #19

  • 18 Хихи

    17 2 Отговор

    До коментар #15 от "Dimirest":

    Ти пък си голям математик, ако събираш 51 и 60 и получаваш 101! 😂😂

    Коментиран от #80

  • 19 Хихи

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Причини":

    Писали сме точно заедно, точно за едно и също! 😂😂😂
  • 20 Грета Тунберг

    3 4 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Аз отдавна разчитам само на електрически играчки.Ако чаках на мекия ти скъпи...
  • 21 гост

    8 7 Отговор
    тесла продава по повече на месец, а преди само 7г. точно фолксваген се подиграваха на тесла, че така не се управлявала компания, че съвсем скоро щели да фалират като поредния стартъп. а сега се бият в гърдите, че след мултимилиардни инвестиции са успели да продадат 1/10 от тези на тесла. ами хора, от догодина като започнат да бълват още толкова коли от берлин и тексас? дали някой ще иска да купи фв, ауди, мерцедес, бвм или ягуар? просто сега няма достатъчно производство на тесла, в противен случаи нямаше да е пълно с мерцедеси и бмвта, които висят по шоурумите, а поточните им линии са спряни, не е ли така?
  • 22 TSLA®

    5 4 Отговор

    До коментар #13 от "Грета Тунберг":

    Ще си караш фаувето, защото е на задно и е 204 коня, моето момиче. Прекрасна кола, не като i3-йката да забива нос като пуснеш газта. За Американка 571 коня не си дорасла още.
  • 23 Цитирам от друго място

    7 3 Отговор
    "Volkswagen обяви 144 000 поръчки ID.3 в Европа
    В скорошно съобщение за пресата от Volkswagen Group германският автомобилен производител сподели, че е получил над 144 000 поръчки на ID.3 от официалното му пускане миналата година. Важно е да се отбележи, че тези цифри са само за Европа, тъй като ID.3 понастоящем не се предлага в САЩ и едва започва производството си в Китай."

    Та не били компютри, а били компоти. Не било от началото на годината, а било от началото на производството. Не били продажби, а поръчки?
  • 24 Jacques Yves Moineau

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    Балъци по света колкото искаш.
  • 25 Ретроспекция

    5 2 Отговор
    Ей "голямо" постижение на Volkswagen. А преди една година ни убеждавахте, че с тесла вече е приключено заради конкуренцията на Volkswagen id3. И читателите на всичко отгоре ви вярваха.


    https://m.fakti.bg/avto/512019-volkswagen-id3-izprevari-tesla-model-3-po-prodajbicomment20

    Гръмкото заглавие е
    "Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби"

    Очаквам коментари как се сбъднаха очакванията на Антиелектиците?

    Коментиран от #27

  • 26 Малко математика

    3 1 Отговор
    Volkswagen id3 са продали 144 хиляди автомобила от началото на производството, а Тесла модел У започна производство след тях, но в момента се очаква да се отворят още два нови завода на два нови континента които да го произвеждат, защото само за последното тримесечие са продали повече от 144 хиляди броя, но въпреки това новите заявки ще бъдат изпълнени чак май месец догодина. Дали пък продажбите на Volkswagen id3 са нещо с което Фолксваген трябва да се гордее и рекламира?
  • 27 Стратегия

    0 4 Отговор

    До коментар #25 от "Ретроспекция":

    Електрика пак даваш заблуждаващи статии за Норвегия за един месец и чакаш шараните да клъвнат. Не ти ли е неудобно да подвеждаш всеки път с измислени статии? Да за Европа Фв вече настига Тесла в САЩ им диша във врата, но в Китай изостава много. Хората имат план да минат Тесла 2025 при ЕВ и ще го направят. Умат си стратегия и плавно минават от ДВГ към ЕВ.

    Коментиран от #29

  • 28 Статистика

    0 3 Отговор
    Сега проверих световните продажби за Януари-Август само за ЕВ.
    Тесла - 473 136 броя
    ФВ груп - 370 493 броя
    Тоест разлика 100 000 в световен мащаб и то само за чисти електрички явно ФВ не са много назад. Ако сложиш и хибридите нещата са още по-добре.

    Коментиран от #30, #31

  • 29 Голяма стратегия

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Стратегия":

    Да не ти давам другата заблуждаваща статия написана тук, как Volkswagen щели да изпреварят Тесла по продажби на електромобили през 2025 година, а през 2030 година 50% от продажбите им щели да бъдат на електромобили. Само че стратегията им се различава от тази на Тесла, защото ако Volkswagen имат 10 милиона продажби през 2030 година и 50% от тях са на електромобили, означава пет милиона електромобила. А Tesla смята да произвежда 5 милиона електромобила още през 2025 година. Ще ми обясниш ли кое точно не разбирам в стратегията на Volkswagen, защото наистина не мога да си обясня колко електромобила трябва да произведе Volkswagen през 2025 година за да стигне Тесла? Ще ми помогнеш ли? Да си чул за някакви конкретни цифри от Фолксваген? Единствените косвени данни са, че са си осигурили батерии за един милион електромобила през 2025 година.

    Коментиран от #34

  • 30 Объркал си статистиката

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Статистика":

    Не гледай продажбите на Volkswagen group заедно с хибридите. Кажи колко часа продажбите на Volkswagen id3 за който става въпрос в статията и който щеше да задмине продажбите на Тесла модел 3 и да и отнеме пазарния дял?

    Коментиран от #35

  • 31 За да ти излезе сметката

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Статистика":

    На ти за да ти излезе сметката, не сравняваш модел с модел или поне марка с марка, а сравняваш една марка срещу няколко други марки? Ами направо да беше сравнил Тесла срещу всички немски марки взети заедно или срещу всички европейски? А защо направо не сравни всички останали производители срещу Тесла за да изглежда Тесла още по изоставаща?

    Коментиран от #36

  • 32 Plameni

    3 1 Отговор
    На гост колкото и да не му харесва пазарният дял на Тесла спада .Тая година с 6% догодина ще очаквам с още повече .Карай си колелото и не ги мисли толкова

    Коментиран от #33

  • 33 А ти какво очакваше?

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Plameni":

    Разбира се че ще пада пазарния дял на Тесла когато света преминава към електромобили. Ще покажеш ли някой автомобилен производител, който да държи по-голям пазарен дял от Тесла когато говорим за автомобилния пазар като цяло? Дори Volkswagen и Toyota държат по максимум десетина процента пазарен дял въпреки че са най-големите производители в световен мащаб.

    По-важно е че продажбите на Tesla растат с повече от 50 процента годишно което говорим в абсолютни цифри. Няма друг производител който да увеличава продажбите си с такива темпове в световен мащаб и доколкото знам не е имало досега.

    Коментиран от #37, #51

  • 34 Стратегия

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "Голяма стратегия":

    Стратегията е колкото толкова. Като дойде 2025 ще видиш. Едно е да планираш друго е да го направиш, видяхме пкановете на Тесла за роадстера новата дата е 2023. Пикапа не се знае кога а за камиона да не говорим. Правят си еднодневките 3 и У и се радват.

    Коментиран от #38

  • 35 Статистика

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Объркал си статистиката":

    Това пак ли те води до измисленара статия която си цитирал и която дори не си чел? Прочети какво съм написал и го осмисли.
  • 36 Статистика

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "За да ти излезе сметката":

    Защо да сравнявам модел с модел, ти нормален ли си??? Това твоето е стакмистика да ти излязат сметките не харесваш ДВГ няма да слагаме хибриди сега точно определен модел. Това е стратегия на компанията колко модела ще имат в гамата си как ще ги позиционират и т. н. Освен това всяка компания може да има различна организационна структура това е една компания. Ти искаш да си натакмиш нещата на теб да ти излязат сметките. ОК но света не му пука за теб.
  • 37 Има много

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "А ти какво очакваше?":

    Polestar, VW и много много други. Ел колите са нова низша здраво се субсидират и продажбите растат. Нищо необичайно няма.
  • 38 Какво за плановете на Тесла?

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Стратегия":

    Тесла планираха да увеличат продажбите си до 750 000 тази година които да включват и производството на камиона. Обаче наистина не им излязоха верни плановете и батериите не им стигат дори да задоволят търсенето на старите модели автомобили, да не говорим за производство на нови модели. Тоест продажбите им надхвърлят плановете и то с много. Ако сега бяха започнали да произвеждат нови модели, за Tesla модел 3 и Tesla model y нямаше да се чака до май месец 2022 година, а до декември месец 2022 година. Смяташ ли, че това би било по-добрия бизнес план при настоящите обстоятелства?

    Новите модели ще започнат да се произвеждат чак когато Tesla започне собствено производство на батерии, което е най-логичното решение откъдето и да го погледнеш. Който очаква нещо различно е наивник.

    Коментиран от #39

  • 39 Глупости

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "Какво за плановете на Тесла?":

    Наивника си ти щото смяташ че да продадеш нещо за 50 000 долара е по-добре отколкото за 250 000 долара😊😊😊. А Тесла не пуска роадстера щото няма да е това което се очаква. Същото е и с камиона. Тесла си продава конфекцията 3 и У и дори вече не и пука за С и Х които стават бутикови.

    Коментиран от #41

  • 40 гост

    1 2 Отговор
    Всички производители търпят ограничения към момента, не е лесно да се изгради завод, Вижте Тесла как преди пандемията направи завод за 9м. в Китай. Вижте в Тексас колко бързо строят и колко ги бавят в Берлин. Технологията за батериите я има, всички одобряват новият дизайн и смисъла на подредбата, един модел У ще достига 90-95кв батерия с настоящите размери, това ще е достатъчно за 600км пробег при еквивалентно тегло. Ами сегашната ми кола е с 680км пробег, явно вече достигнаха бензинките. Колата ми като нова е струвала 30х.евро, модел У сега се продава за 42х.долара, което пак е толкова, това че са скъпи у нас идва от политиците, а не от производителя. В САЩ се пълни все повече и повече с електромобили, вече си доказаха ползите спрямо ДВГ, ама у нас още се плюе, защото националната гордост на затапване на ЕГР няма да я има повече и няма да можете да тровите децата ни с канцерогени.
  • 41 Кой ли е глупака?

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Глупости":

    Защо смяташ, че роудстъра ще се продава повече от Тесла модел 3 като го пуснат, та започна да им сравняваш цените? Наистина е много по-добре да продадат половин милион роудстъра, отколкото половин милион Tesla модел 3, ама дали е възможно според тебе?

    А повече от очакванията за roadster, които обявявахте за невъзможни, бяха постигнати тази година още с Тесла модел S plaid. Тесла показа превъзходството си още с него и въобще не се налага да хвърля сили и средства да строи нова фабрика заради бутиков имиджов модел, от който надали ще изкара печалба. За пример можеш да вземеш bugatti, които изпълняват именно тази функция, но все са на загуба, въпреки че струват милиони. Да продаваш скъпо, не означава автоматично на печалба.

    Коментиран от #42

  • 42 Статистика

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Кой ли е глупака?":

    Е тогава какво ми ревеш колко модела имат Тесла и колко ФВ. Тесла могат тези модели да продават 3 и Х и евентуално някой мъник това е. Другото са рекламни стратегии дето няма да се отразят в статистиката. Примерно С-ката от близо 1М тази година за Тесла дали ще има 50 000 за нея? Така че не се оправдавай а виж статистиката ФВ здраво набират скорост следвани от Форд, Полстар и Хюндай-Киа.

    Коментиран от #43

  • 43 Браво! Респект!

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "Статистика":

    Този път вложи мисловни усилия и резултатът е налице. От Tesla roadster към момента няма никаква полза. Преди него са пикапът, който се явява евентуалния евтин мъник за който говориш, въпреки че ако съдим по размерите му въобще не е малък. От него милион на година, модел 3 милионна година, модел y малко повече от милион и ето след 2-3 години вече ще продават повече от Mercedes и BMW. Когато излезе модел 2 ще се продава в милиони бройки годишно и ще задмине и Volkswagen като броим и автомобилите с ДВГ. Надявам се да знаеш че Volkswagen и Volkswagen group не са едно и също.

    Та в общи линии Това са плановете на Тесла и като гледам статистиката ги преизпълнява още преди да отвори двата нови завода, които вече трябваше да работят за да произведе 750 хиляди автомобила тази година.

    Коментиран от #44

  • 44 Статистика

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Браво! Респект!":

    Хубсво Тесла планират и да ходят на Марс. Обаче ФВ имат планове само за електрички да продават повече 2025. И като гледат статистиката получава им се.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Я пак, я пак?

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Статистика":

    Колко да им се получава? Тесла към края на тази година ще има реален производствен капацитет над 1 милион автомобила. При отварянето на новите фабрики догодина ще имат поне 1,5 милиона а в края на 2023 година поне два милиона производствен капацитет, когато се очаква да излезе и Тесла модел 2. Volkswagen планират да продават по милион електромобила през 2025 година и пет милиона през 2030 година. Тесла смята да продава 5 милиона през 2025 година, но ако се доверим на статистиката може да стане и по-рано, защото тази година трябваше да продаде максимум 750 хиляди по план и статистика от миналата година.

    Коментиран от #47

  • 46 Като гледаш статистиката

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Статистика":

    През 2014 година Volkswagen group са продали 10, 217 милиона автомобила, а Тесла само 35 хиляди броя. Тоест само преди 7 години Фолксваген се продавали 300 пъти повече от Тесла, а тази година ще продадат само 10 пъти повече. Кой кого застига според статистиката? Tesla ще продаде един милион повече автомобила тази година, а Volkswagen ще продаде един милион по-малко. Вярваш ли в случайности?
  • 47 Статистика

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Я пак, я пак?":

    ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕЩЕ ЩЕ ЩЕ а реалноста за 8 месеца разлика само 100К коли и то без да броим хибридите. Всичко друго е ала бала.

    Коментиран от #48

  • 48 Я пак, я пак?

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Статистика":

    Искаш ли да се обзаложим, че в края на годината разликата ще се увеличи поне до 200 хиляди? Дори за електромобили?

    А как вървят общите продажби на Фолксваген? Колко е ръстът тази година? А на Тесла? Какво казва статистиката?

    Коментиран от #49

  • 49 Статистика

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Я пак, я пак?":

    Да се обзаложим добре, хайде да видим на края на годината.

    Коментиран от #50

  • 50 Забрави да отговориш

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Статистика":

    Колко е годишният ръст на пазарния дял на автомобили на Volkswagen за последните пет години? А колко е на Tesla? Въобще не ти говоря за електромобили, където пазарният дял на Тесла е нормално да пада, а на пазара на автомобили с всякакво задвижване в световен мащаб.

    Коментиран от #53

  • 51 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "А ти какво очакваше?":

    Ха ха НИКОЙ не бележи 50,%ръст като Тесла ха ха
    В началото на годината продажбите на електромобили на VW са със 165% повече спрямо същия период на миналата година хаха Казах ти карай си колелото

    Коментиран от #52

  • 52 Като си казал а, кажи и бе?

    4 1 Отговор

    До коментар #51 от "Plameni":

    Всички сме съгласни, че Тесла губи пазарен дял при електромобилите ще продължава да го губи. Няма нормален човек, който да не го разбира. Само че Тесла увеличава годишните си продажби с 50% всяка година откакто е започнала да произвежда автомобили и продължава да го прави, а Volkswagen group тогава продаваха над 10 милиона автомобила, а днес продават по 9 милиона. Схващаш ли разликата? На практика Volkswagen не увеличава продажбите си, не увеличава производствения си капацитет, не увеличава броя на заводите, не увеличава броя на работниците си, а точно обратното. Намалява всичко това. Единственото което прави е да смени едно задвижване от което печели пари с друго задвижване от което губи пари и трябва да разчита на външни доставки, които могат да ги спънат, както и да им кажат каквито си пожелаят цени за батерии.

    Виждаш ли разликата в ръста?

    Коментиран от #54, #55

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Статистика

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Като си казал а, кажи и бе?":

    Нали говорим за електромобили. Иначе ако говорим общо къде са 10М къде 1М. То няма смисъл.
  • 55 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Като си казал а, кажи и бе?":

    Тесла когато продаде десет милиона на година ела ми се обади

    Коментиран от #57

  • 56 Е така де!

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Статистика":

    Нали трябва да се сравняват ябълки с ябълки. Колко смяташ, че ще продължи този 165% ръст? Тази година 600 хил. През 2022 вече 1,6 милиона През 2023 стават 4.2 милиона, а през 2024 ще продават 11 милиона електрически автомобили. Както виждаш, това са само 4 години и е невъзможно. А Тесла поддържа 50% ръст от 2014 година насам и няма вариант в който да не продължи поне още 5 години.

    А до преди 3 години обяснявахте, че е физически и икономически невъзможно да се поддържа такъв ръст, защото са на загуба. Кой се смее сега?

    Коментиран от #60

  • 57 Ти да видиш!

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Plameni":

    То и милион нямаше да може според вас, но както виждаш... При Тесла всичко е възможно. Стига да може да ги произведе, ще ги продаде.

    Коментиран от #58

  • 58 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Ти да видиш!":

    Пак ти казвам карай си колелото и чакай да станат десет милиона на година

    Коментиран от #59

  • 59 Никой досега не е отговорил

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Plameni":

    Все сте много отворени с лафове от 90-те, но никой досега не се осмели да отговори през коя година за Тесла ще стане невъзможно да поддържа 50%-ния си ръст? Преди 3-4 години таблицата беше за 10 години и се смеехте че през 2025 за Тесла било невъзможно да задмине Мерцедес и БМВ по продажби. Сега добавих още 5 години да станат 15 години с ръст 50% Повтарям :2015 50 000
    2016 75 000
    2017 112 500
    2018 168 750
    2019 253 125
    2020 379 688
    2021 569 531
    2022 854 297
    2023 1 281 445
    2024 1 922 168
    2025 2 883 252
    2026 4 324 878
    2027 6 487 317
    2028 9 730 975
    2029 14 596 463
    2030 21 894 695

    Ти поне ще отговориш ли през коя година ще се затрудни според тебе? Как се движи засега? Изостава ли? А Фолксваген как се движат с продажбите от 2014 насам?

    Коментиран от #61

  • 60 Стой та гледай

    0 2 Отговор

    До коментар #56 от "Е така де!":

    Нямало вариант😊😊😊. Смешник в природата няма линеини функции, напротив по скоро има синосоиди вървиш нагоре после растежа се забавя има застой тръгваш надолу после пак нагоре. Тепърва новите фирми набират инерция ФВ расте, Полстар, Волво, Форд, Мерцефвс, БМВ. Тесла ще започне да забавя на около 2М и после пика ще е около 3М не повече. Вече най-голямото предимство на Тесла изчезна а това са зарядните станции. Все повече фирми имат мрежа в света и Тесла става една от многото нищо особенно.

    Коментиран от #62

  • 61 Настигат ви

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Никой досега не е отговорил":

    ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ и пак екстраполираш. Много добре са ти промили мозъка обаче ако беше ходил на училище щеше да разбереш, че това е най-голямата грешка която може да направиш като предсказваш поведението на един модел. ФВ диша във врата на Тесла така че гледай внимателно.

    Коментиран от #63, #65

  • 62 Тези сме ги слушали, слушали...

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Стой та гледай":

    Не ви ли омръзна да повтаряте като грамофонна плоча един и същи глупости? Хайде отвори темите от миналата година по това време, да видиш какви си ги писал и тогава. Само че тогава беше за половин милион сега е за два милиона, а догодина ще стане за 5 после за 10 и така нататък. А Тесла продължава да расте и да расте и да расте, а останалите да намаляват.

    Коментиран от #64

  • 63 Ти говориш за ще, а аз за беше

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Настигат ви":

    Както виждаш, повтарям какво съм писал преди три години и те питам дали се е сбъднало или не. Както виждаш съм написал 15-годишния план на Тесла от 2014 година нататък. В момента сме по средата на плана. Питам те как се е справила Тесла за предишните седем години? След като смяташ, че ще се спъне, през коя година мислиш че ще е това?

    Коментиран от #66

  • 64 Всички ЕВ растат

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Тези сме ги слушали, слушали...":

    А ФВ расте и расте и расте. А Полстар расте и расте и расте. А Форд расте и расте и расте. И всички други електрички растат. Нормално в момента се извършва геноцид срещу ДВГ. Света е решил да ги унищожи такава е политиката. Нищо ново под слънцето.

    Коментиран от #67

  • 65 Дишали във врата?

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Настигат ви":

    Май не осъзнаваш все още защо веднъж въртя разговорът към продажби само на електромобили а друг път общи продажби. Това са два различни пазара, но единия е част от другия.

    Очевидно не можеш да направиш взаимовръзките. Точно затова не можеш да разбереш как Тесла расте, производството расте, печалбите растат, и продажбите растат, въпреки че пазарният дял на Тесла намалява.

    Всъщност пазарният дял намалява на пазара на електромобили, но се увеличава на общия пазар. При Volkswagen е точно обратното. Tesla взима от пазарния им дял на общия пазар и общите им продажби намаляват.

    Следователно кой на кого диша във врата? Кой пазарен дял смяташ, че е по-важен?

    Volkswagen през 2014 година имаше 10,3 процента пазарен дял на автомобилния пазар. Тесла имаше 0,03%. В момента Volkswagen има 9%, а Тесла 1%.

    Голяма работа че през 2014 година Тесла държала 80% от пазара на електромобили, а сега само 25%. Сега започна ли да правиш взаимовръзката и да разбираш защо говоря за два различни пазара и защо смятам, че Тесла е печелившия играч в случая? Дали от Volkswagen могат да я спрат при цел 20% от общия автомобилен пазар? За да я спрат трябва да растат, а те се смаляват!

    Коментиран от #68

  • 66 Трагични

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Ти говориш за ще, а аз за беше":

    Питай си кристалната топка, ще поживеем ще видим. Факт е, че има геноцид срещу ДВГ под предлог че това е добре за нас. Всеки който произвежда ел коли продава стига да има мощности. Полстар се появиха от нищото а къде са сега. От нищото се появи и Луcид и продават като луди. Един ден ще се появи равновесие и тогава хората ше гледат и йачеството и обслужването а там Тесла са трагични.

    Коментиран от #70

  • 67 Я се уточни

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Всички ЕВ растат":

    Растат ли общите продажби на всички изброени от тебе компании? Ако не ме лъже паметта, общите им продажби на всичките намаляват, като просто сменят задвижването.

    Обаче остава отворен въпросът, при положение че Volkswagen имат теоретичен производствен капацитет за поне 15 милиона автомобила годишно, защо не започнат от догодина да произвеждат по 5 милиона електромобила и да фалират Тесла, която няма как да построи толкова заводи толкова бързо? Изглежда толкова лесно и логично. Но защо не го направят? Защо оставят Тесла само с един-единствен модел досега Тесла модел 3 да продава повече от всичките им 10 марки всяка със собствен електрически модел?

    Сега Тесла им заяви в лицето, че Тесла модел У ще е най-продавания автомобил в света независимо от задвижването и ще бие продажбите и на Volkswagen golf, след като отворят новите фабрики и започнат да го произвеждат в мащаб. Кажи някой успешен модел на изброените компании?

    Какво направиха от Volkswagen по въпроса? Ще направят 100 електрически модела, които да се противопоставят на единият модел на Тесла с общите си продажби?

    Това не знам дали е повече смешно или повече трагично. Какво е според тебе?

    Коментиран от #69

  • 68 Една от много

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Дишали във врата?":

    Смешен анализ. Та нали според политиците много скоро 100 процента пазарният дял ще е ЕВ. Щом пазарният дял на Тесла при ЕВ намалява това е не е добре за Тесла при положение че 100 процента е насочила усилията натам. А ФВ дали ще са първи, втори, пети си е тяхна работа колкото толкова. Важно е кой последен се смее. Нагледали сме се на спринтьори. Факт е че Тесла изгуби всичките си предимства има по-икономични коли на пазара, по-бързо зареждащи се, с по-голям пробег, има конкурентни зарядни мрежи, с по добра изработка. А имаше години когато водеха по повечето показатели. Сега тесла е една от многото.

    Коментиран от #71

  • 69 Промит мозък

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Я се уточни":

    Промитият мозък си е промит мозък. Всяка фирма си има фенове. Нито тесла може да вземе на ФВ пазара така лесно нито обратното това е процес. ФВ няма капацитет за 15М това е твоя измишльотина. Откъде ще ги вземе тези чипове и батерии абсурд. Тя си има стратегия и я следва бавно напредва. За Тесла знаеш ли колко С ки е продала за година това са мизерни броики. Ако иска и 100 модела да пусне все тая. Това и е пазара на Тесла 3, У и мъника. Другите ще са бутикиви модели и няма да променят съществено броиката. ФВ стщо имат ИД 3, ИД4 и Е трон. Това е основата на продажбите. Даже ИД3 сега набира скорост извън Европа. Полстар има един модел. Форд 2 модела хюндай май има 3 или 4. Всички са така.

    Коментиран от #72

  • 70 Ох завалията

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Трагични":

    Не бил чувал досега за полстар, следователно това била нова компания въпреки че е основана през 1996 година. Били започнали от нищото въпреки че са дъщерно дружество на volvo. За volvo поне чувал ли си или те са нови на автомобилния пазар? А да си в чувал, че volvo вече са собственост на джийли, които имат голям опит с производството на електромобили?
  • 71 Така ли било?

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Една от много":

    Кажи кой е най-продавания модел от конкуренцията след като са толкова добри?
  • 72 Кой е промития мозък?

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Промит мозък":

    За да произвежда по 10 милиона автомобила годишно, при положение че заводите не работят 24/7 значи че теоретичния производствен капацитет е много по-голям от тези 10 милиона. Факт е, че Тесла ще продаде около милион автомобила тази година. При положение, че миналата година са продали половин милион по-малко, значи тези половин милион нови фенове на Tesla са били фенове на друга марка досега.

    И бавно, но славно сам стигна до извода, който ви повтарям от пет години насам. Тесла още преди няколко години подписа дългосрочни договори да изкупува продукцията на почти всички големи производители на батерии в света за следващото десетилетие, а успоредно с това строи и свои заводи. Това е единственото ограничение за момента за растежа на Tesla. Просто няма достатъчно батерии.

    Както Тесла така и производителите от своя страна са подписали 10-годишни договори за изкупуване на материалите за батерии и дори са финансирали разработката на нови мини някои от които са тяхна собственост, за да се избегне сегашния сценарий с чиповете.

    Няколко години по-късно, останалите автомобилни фирми взеха че повярваха в електромобилите, но тепърва ще се сблъскват с нуждата от батерии. Много батерии който няма откъде да вземат през следващите години. Най-зле е Toyota, която дори още не е започнала процеса, а той трае години.

    Ето това е най-голямото предимство на Тесла, което няма как да бъде изпреварено с качествена сглобка и равномерни фуги на вратите, нито с луксозно изп
  • 73 Кой е промития мозък?

    0 0 Отговор
    Ето това е най-голямото предимство на Тесла, което няма как да бъде изпреварено с качествена сглобка и равномерни фуги на вратите, нито с луксозно изпълнение. Всички ще искат или ще са принудени да купуват електромобили, но само Тесла и китайците ще могат да произвеждат достатъчно количества.

    Потреблението на батерии ще се вдигне и заради съхранението на енергия, заради високите цени на тока. При тези цени, вече е рентабилно да си произвеждаш и съхраняваш тока самостоятелно. Честито намиране на батерии за останалите.

    След като ще се преминава 100% към електромобили, как виждаш Toyota в цялата тази картинка? Toyota към момента продава 10 милиона автомобила, а ще изчезне от пазара. Кой ще вземе нейния пазарен дял?

    Коментиран от #74

  • 74 Качество

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Кой е промития мозък?":

    Баба ти ще ги вземе. Тойота не продава само в САЩ, Еврооа и Китай. Освен това Тойота имат хибриди и рано или късно щепроизвеждат електрчки. Щ е поживеем ще видим. Които има желание успява. Тойота има супер качество хората знаят това. Тесла има супер надувко който зомбира хора като теб.

    Коментиран от #75

  • 75 Коя е последната опорка

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Качество":

    В крайна сметка нали щеше да се минава на 100% електромобили според тебе(пост68) и пазарен дял на електромобилите да е същото като общ пазарен дял?

    Изброените от тебе пазари преминават към електромобили по-бързо отколкото им се иска на Toyota, колкото и милиони и милиарди да хвърлят за лобиране срещу електромобилите и за водородните автомобили и хибридите.

    Дори и политиците да напишат такива закони, единствените предимства на двигателите с вътрешно горене са ниската им цена и вече изградената зарядна инфраструктура. И двете им предимства се изпаряват с адски бързи темпове и ще са изчезнали след две-три до четири години, а Toyota няма да е готова тогава и отива на опашката.

    Докато Тесла няма губещ ход, както и да се развиват събитията. А относно качеството, Тесла за първи път му дава приоритет в завода в Берлин и досега не е криела, че поставя количествата пред качеството, като дава възможност на клиентите да приемат новият автомобил в с дефекти, които да бъдат отстранени след това напълно безплатно в сервизите, за да могат да завършат продажбата по-бързо, защото им е много важно, понеже един автомобил при Тесла е продаден чак когато се регистрира на името на клиента, а не се продава на дилъра, който да чака евентуални клиенти, но вече да се води продаден както беше с Volkswagen id3.

    Коментиран от #76

  • 76 Тойота

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "Коя е последната опорка":

    Какво да им е готово на Тойота та те си имат Панасоник. Ти Тойота не ги мисли те си знаят работата.

    Коментиран от #77

  • 77 Смях в залата

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Тойота":

    И откъде ще ги вземе Панасоник толкова батерии? Та те не могат да смогнат Тесла само. Затова Тесла поръчва също от китайците CATL , които са най-големите производители на батерии, и корейците LG, които са на второ място. Panasonic са чак на трето място и виж колко от продукцията им отива за Тесла и къде се произвежда в цитата от една статия от тази седмица :

    Panasonic

    Японският гигант дължи мястото си в Топ 3 преди всичко на партньорството си с Tesla в американската Гигафабрика край Невада. На практика почти 90% от производствения капацитет на Panasonic в областта на батериите задоволява нуждите на компанията на Илон Мъск. В Гигафабриката в Невада, в която японците са инвестирали 1.6 милиарда долара, се правят клетки тип 2170, разработени от Panasonic СЪВМЕСТНО с Tesla. Понастоящем това е и най-големият завод за батерии в света. Отношенията между двете компании обаче поохладняха леко след плановете на Teslа да диверсифицира доставките и да произвежда собствени клетки. След това Panasonic създаде джойнт-венчър с Toyota, който ще покрива нуждите на бъдещата електрическа гама на японския автомобилен производител. Освен това Panasonic снабдява Honda и Ford. . Panasonic Пазарен дял: 17% Ръст между 2016 и 2020 година: 214%
    Кого снабдява: Tesla, Toyota, Honda, Ford

    Коментиран от #78

  • 78 Тойота

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Смях в залата":

    Смяяяяяях ти дори не си четеш какво си написал😊. Аз ли трябва да го чета, ти ясно си написал откъде😊.

    Коментиран от #79

  • 79 Като прочете, разбра ли го?

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Тойота":

    Прочети това няколко пъти докато го разбереш и ако не е ясно - питай пак.

    "Японският гигант дължи мястото си в Топ 3 преди всичко на партньорството си с Tesla в американската Гигафабрика край Невада. На практика почти 90% от производствения капацитет на Panasonic в областта на батериите задоволява нуждите на компанията на Илон Мъск. В Гигафабриката в Невада, в която японците са инвестирали 1.6 милиарда долара, се правят клетки тип 2170, разработени от Panasonic СЪВМЕСТНО с Tesla. Понастоящем това е и най-големият завод за батерии в света."

    Да го кажем така - 90% от продукцията на panasonic отива за Тесла за да може тя да произведе 400 хиляди електромобила или дори по-малко. 10% остават за други производители което се равнява на около 40 хиляди бройки разпределени между Toyota honda и ford. Toyota направо ще разцепи пазара и ще фалира Тесла с тези 40 хиляди броя! Виждаш ли защо освен гръмките заглавия за партньорство и джойнт-венчъри, не е лошо да се четат и цифрите в съдържанието на статиите?
  • 80 Dimirest

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Хихи":

    Да грешка съм допуснал!