Last news in Fakti

27 Март, 2013 12:11 8 367 46

Toyota пуска евтин седан за целия свят

  • vios-
  • банкок 2013-
  • тайланд

Най-големият производител на автомобили в света представи нов бюджетен модел, който ще се продава на пазарите по цял свят. Премиерата на Toyota Vios се състоя на салона в столицата на Тайланд Банкок.



Компактният седан е дълъг 4 410, широк 1 700 и висок 1 475 мм при междуосие 2.55 метра. Оборудван е с 1.5-литров бензинов мотор с мощност 109 к.с. и въртящ момент 141 Нм. Двигателят ще може да се комплектова с петстепенна ръчна скоростна кутия или с автоматична трансмисия с 4 предавки.



Toyota планира да продава Vios в повече от 80 държави. Предишното поколение на модела беше достъпно само в страните-членки на ASEAN - Бруней, Виетнам, Индонезия, Камбоджа, Лаос, Малайзия, Мианмар, Сингапур, Тайланд и Филипините.



Новият бюджетен седан ще се произвежда в завода на компанията в Тайланд, където японците смятат да продават по 80 000 коли годишно. Други 40 000 ще се изнасят за чужбина. На местния пазар Vios струва 559 000 бата (около 13 800 евро).



Toyota Vios е наследник на модела Tercell (Soluna в Тайланд и Индонезия). Първото му поколение бе представено през 2002 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 0 Отговор

    Автомобилът ще бъде сред най-достъпните модели на Toyota, но въпреки това по-високите нива на оборудване ще предлагат хромирани елементи, LED светлини, 16-инчови джанти и др. Салонът също е добре обзаведен, а материалите са с добро качество, сочи официалната информация. В базовото оборудване е включена аудиосистема с MP3, USB и AUX.

    А СОЦваген кара клиентите си да плащат за жабка и за серво на волана

    Коментиран от #5, #9

  • 2 Име:

    0 1 Отговор
    Дали не би било по-хубаво най-евтините модели от дадена марка, като изключим хечбеците, да бъдат комбита. Защо ти е супер евтин седан и защо се цели този ''бизнес'' вид? Комбито би било по-семейно ориентирано и по-практично, каквито всъщност са хората които копуват най-евтините модели.
  • 3 Ицо

    2 1 Отговор
    те колкото са боклукчави тея тойоти,представям си за тея пари какво ще е ...В пъти по-добре е Шкода Рапид - едно,че е най-красивият в класа си (има и награда),друго че е с качеството на VAG,а както знаем VAG лошо няма,а и това прилича на поредната таксиджийска кола.
    Ех има още десетилетия да се учат тея японци от немците...

    Коментиран от #6, #27

  • 4 Гошо

    1 2 Отговор
    Представям си за тея пари тея "хромираните" елементи колко ще издържат...3-4 лета и "хрома" ще стане на люспи...
    Не стига,че използват скърцащи пластмаси,които се разпадат след 5 години,ами и хром тръгнали да ми слагат...

    Коментиран от #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 леле-леле

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ицо":

    ахахахаххахахахааахахахаахухухаухаууаухуаухаухаухаухаухауахухаа, абе човек, ше ме умориш от смях с тоя коментар.........
  • 7 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гошо":

    Ела да видиш в Микрата хромираните рингове на парното дали са се олюпили бе ...А е 17 годишна.

    Коментиран от #8

  • 8 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Пич Дошо съм аз, а ти страдаш от раздвоение на личността.

    Както казах долу предложението на Тойота ще бъде наистина чудесен избор за хората, които желаят качествен, надежден автомобил, който е богато оборудван в базовия си вариант.За тези, които искат гол като пушка боклук има СОЦваген
  • 9 Наско

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    За малко по-ниска цена, от тази на "евтината" Тойота, получих чисто нова Фабия - комби, с лети джанти, климатроник, затъмнени стъкла, хладилна жабка, 1.6. комън рейл дизелов мотор, хромирани елементи, органайзер на пространството в багажника, мп3 радио касетофон, с AUX извод, регулиране на седалката по-височина, както и куп други удобства. Така че не се изказвайте неподготвен, като има предвид: "А СОЦваген кара клиентите си да плащат за жабка и за серво на волана". Ако трябва да включа гореизброените екстри в "евтината" Тойота, ще иде на цената на "Корола" със средно ниво на оборудването.

    Коментиран от #11

  • 10 prizrak

    0 0 Отговор
    Ще има успех на БГ пазара.Дано да изглежда така както е на снимките.Поне ще бъде по здрава от Корейските "Шевролети" и опели които се лангъркат по пътищата.
  • 11 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Наско":

    Е ти евтиния дериват на СОЦваген колко оскаш да струва?

    Коментиран от #16

  • 12 ярослав станчев

    1 1 Отговор
    Аааааахахахахахах Поредната супер,мега,хипер,ултра яка пластмасова количка на японския "гигант",за детски играчки,Тойота.аааааахахахахахахахахаха.Представена в Тайланд,където ще се произвежда,ми те и мачбокс произвеждат там.Дано тойота взаимстват от мачбокс,щото техните колички са мноо корави.Ааааахахахахахахахха.

    Коментиран от #13

  • 13 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "ярослав станчев":

    Таблата на германските машини на СОЦваген са от щампована ламарина сигурно

    Коментиран от #14, #15

  • 14 рошо

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Мале ,ма ти имаш микра и имаш наглоста да коментираш Шкода и Ауди?Направо иди и се гръмни.Кара кола за 1500 лв и разбирач!!!

    Коментиран от #18

  • 15 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    И не само таблата,мен,затова фауветата издържат по 25 години,че и отгоре,без особени проблеми,а уголеменото копие на Мачбокс след 2,5 години,е за контейнера за разделно събиране на пластмаса.Хахахаха.
  • 16 Наско

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    "Оскам" да не платя 13 800 евро, а срещу тях, в 21-ви век да въртя ръчката, за да си смъкна страничното стъкло или да имам точно два уреда на арматурното табло, защото не съм платил достатъчно, че да ми сложат "екстрата" уред за температурата на охлаждащата течност, както е при базовото оборудване на Тойота. Тойота може да е всичко, но не и щедра откъм екстри.
  • 17 Ицо

    1 1 Отговор
    Да,за това на високотехнологичния Аурис има ел.стъкла само на предните врати,а отзад е със ръчки.Предпочитам 4 ръчки пред това - направо си е подигравка
  • 18 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "рошо":

    Микрата е по-кола от който и да е СОЦваген.

    Коментиран от #20, #21

  • 19 Алуди

    1 1 Отговор
    Тази кола изобщо не е за нашия пазар, а е за Тайланд. Там си харесват предимно такива грозновати колички, така че не виждам за какво се вълнувате толкова. Това е нещо като местната Дачия.
  • 20 Ицо

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Дошо,в Микра не съм се качвал,ама в разни "луксозни" японки съм.Е няма такава грозотия.Вътре всичко е като детска играчка,пластмасата е ужасна.
    Виж и на тая Тойота как е ограден еърбега на пасажера хахаха ужас,на Дачия е по-скрит.И таблото през средата е разделено на 2 може би за да не скърца цялото табло,а половината...Абе вкус никакъв нямат тея японци.Много са назад
  • 21 рошо

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Хахаха,доше,доше радвай се на сапунерката и ич да не ти е.Колкото си по-прост ,толкова си си по-доволен от себе си.
  • 22 фен

    0 0 Отговор
    Супер!
    То, какво му трябва на човек...бедния, като мен имам предвид..
    Лизинг за 5 г. и това е..

    Коментиран от #23

  • 23 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "фен":

    Хахаха,зор ти е,за 5 години лизинг ще си му ремонтирал половината чарколяци,дет са уж гаранционни и не се чупят.Мани.карай си дрътия кош дет върви и не се троши и да не ти пука.
  • 24 Hayabusa

    1 0 Отговор
    Четох ти коментарите се чудех ...защо си яростен да славиш голфа си..някой "сапунерка"те е накъсала на светофара или нещо лошо се е случило в главата ти????Както и да е..имал съм и голф и хонда.И на двете не съм правил значими ремонти...но акорда колкото мъка е видял голфа нямаше да го изтърпи

    Коментиран от #34

  • 25 Охлюва

    1 0 Отговор
    Я не се занимавайте с тези скапани японски измишльотини! Свършиха ли се истинските коли ,че ще си купувате Тойота?Правят ги от тоалетна хартия.Като спреш накриво с едната гума на тротоара и после купето се усуква и така си остава.Ха ха ха ха!
    Ха ха аха ха!
  • 26 дидо

    1 0 Отговор
    Как ще бориш немската група с тези кенефи ...незнам !
    Грозен външен дизайн, евтини материали във вътрешното пространство, слаба ламарина.......общо взето ....Едно Голямо Нищо !
    Личи си че е правена набързо .....за използване за кратко време !
    Честито на Професорите !

    Коментиран от #46

  • 27 Ллакса

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ицо":

    :)
    Нещо си се объркал, в семейството ми имаме купуван нов VW и мазда втора-ра употреба на горе-долу същите години и км. Сравнение може да има само в динамиката, и двата автомобила са дизелови и са мощни. Вагена, въпреки че се кара от възрастен човек гръмна турбото, което в последствие се оказа, че е нещо нормално за марката(напиши в гугъл"дефектно турбо"), съединителя за 190 000 хил.км се сменя 3 пъти на космически цени!!! Има и редица други проблеми. В крайна сметка до сега този НЕМСКИ БОКЛУК е струвал на баща ми няколко торби с пари. И интериора е боклук , сив, скучен и грозен.
    Маздата няма никакви съществени (скъпи) проблеми, като изключа, че за 5 години съм сменил няколко евтини неща по предното окачване. Качеството на сглобката при маздата е очевидно по- добро. Маздата е и далеч по- красива. Освен това в абсолютно всички тестове за надеждност мазда е по- добрата марка. Посочвам го за онези, които биха казали, че моят случай е субективен и не се отнася за всички вагени.
    А какво да кажем за тойота? Тя е N1 по качество сред всички марки попадащи в полезрението на въпросните тестове. Причината да не карам тойота са по- високите цени и далеч по- скучния дизайн на цялата им гама.

    Коментиран от #31

  • 28 жоро

    0 1 Отговор
    Тойота както винаги са гола вода. Немците на 1.5 вадят над 200 коня

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Димитър Стойков

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "жоро":

    Абе ти наред ли си с главата............ японците от 1,3 вадят над 200 коня и какво? Това скапва двигателя далеч по- бързо. Моята кола е с голям двигател и малко коне и е не съм чувал или чел да има някакви проблеми. Всеки може да извади много коне от малък обем, въпроса е колата да бъде безпроблемна, а не да се чупи и да разорява собственика си.
  • 30 ОПЕЛ

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "жоро":

    МАлчо, това е бюджетен седан, а не спортен автомобил. Иначе бъди сигурен, че най- голямата и технологично развита автомобилна компания в света може да извади повече мощност от този мотор, това го могат и кварталните гаражчета.
  • 31 хун

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ллакса":

    Тоя пък сега изкара мазда ненадминати в качеството.
    Абе ,само тука ми пишете разни глупости,отворете си очите и вижте класации,тест драйв,коментари и т.н. и после говорете.
    ФАКТ е,че VAG са на първо място по качество
    ФАКТ e,че VAG са на първо място по дизайн
    ФАКТ e,че VAG имат толкова марки коли,колкото останалите имат модели
    ФАКТ e,че VAG са най-продаваните в света
    А сега вижте всички тези факти и се замислете ЗАЩО по дяволите като са боклуци,са най-продаваните?Хората по-света са по-глупави от вас ли?Я отворете един чужд сайт и вижте има ли някъде някой,който нарежда VAG така както нас,българите?

    Коментиран от #32, #43

  • 32 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "хун":

    Мисля че не разбираш значението на думата ФАКТ. Ще е добре глупостите, които изписа да ги покажеш със факти, но мисля че и сам знаеш че не можеш. Ще ти помогна:
    Според кого, VAG са на първо място по качество? - Бай Любен?
    Според кого, VAG са на първо място по дизайн?
    Повече марки коли отколкото останалите имат модели???? Ами тука вече сериозно се отклоняваш в много грешна посока, с три думи: НЕ Е ВЯРНО, или поне зависи с коя марка сравняваш.
    На последния ти посочен "ФАКТ", ще ти спестя труда да търсиш факти, ами не Тойота са най-продаваната автомобилна марка.
  • 33 IGNITER

    1 0 Отговор
    Лелееее ... как можахте да изпишете няколко MB с глупости.
    Що не вземете да свършите нещо полезно вместо да пишете коя марка каква била.
    Спора на практика е вечен.
  • 34 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Hayabusa":

    Объркал си човека,мен,аз голф нямам и не карам такъв.Имам Ауди и го карам от години,без особени проблеми.Ядове с тая кола нямам,само карам и сменям консумативи,ма ти от къде ще знаеш за какво става въпрос.Твърдя,че от групата Ауди и Фауве,няма по-корави машини.Не убеждавам никого в това,просто погледни колко немски коли минават за единица време и колко джапанки.И по-полека с хаябусата,че нали знаеш,че е най-бързия мотор,защото Фауве все още не произвеждат такива.
  • 35 Специалиста

    0 1 Отговор
    Тойота винаги е правила евтини автомобили за гастарбайтери и това не е нищо ново. Какво от това че на някои им се виждат суперкачествени и надеждни.
    А колкото до ВАГ и мотоциклетите мисля че се договаря с най-високотехнологичната марка в света.
    Някой май не са и чували каква е влъзката Ауди и ДКВ.
  • 36 гас

    0 0 Отговор
    Ducatti е собственост на VAG
  • 37 л9рж

    1 2 Отговор
    Явно не са толкова "яки" японските коли,щом елита в целия свят се движи с Bentley,Audi,VW или като цяло VAG,BMW и MB.
    Или просто президентите,министрите,бизнесмените са "ебати простите" щом карат Bentley "дето е Шкода с различни ламарини",ами не карат перфектните Тойоти....

    Коментиран от #45

  • 38 онзи

    0 0 Отговор
    Ako ви я дадат тази кола без пари,ще я карате без да мрънкате нали?

    Коментиран от #39

  • 39 Специалиста

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "онзи":

    Ако ми дадат без пари ще карам и Ферари без да мрънкам.
  • 40 рум

    1 1 Отговор
    с ръка на сърцето си казвам,че ако ми я подарят веднага ще я продам и ще си купя Кола.
  • 41 Охлюва

    1 1 Отговор
    На този свят има само един истински автомобил и неговото име е
    МЕРЦЕДЕС!!!!

    Коментиран от #42

  • 42 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Охлюва":

    Така е,а през зимата Ауди куатро...
  • 43 хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "хун":

    Някаква игра на думи ли играеш? Като напишеш, че думите ти са "ФАКТ", това прави ли ги наистина факт?
  • 44 Димитър Стефанов

    1 0 Отговор
    Еййй, като прочета такъв коментар и ми се иска да намеря умника, който го е написал и да му откача главата, която явно не работи добре.
    КЪДЕ Е ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЛУКСА, ПРЕСТИЖА И НАДЕЖДНОСТТА БРЕ? Естествено, че всеки би предпочел бентли, ролс, бугати, мазерати, ферари и т.н. пред тойота, но това по никакъв начин не ги прави "по-здрави".
  • 45 Димитър Стефанов

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "л9рж":

    Еййй, като прочета такъв коментар и ми се иска да намеря умника, който го е написал и да му откача главата, която явно не работи добре. КЪДЕ Е ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЛУКСА, ПРЕСТИЖА И НАДЕЖДНОСТТА БРЕ? Естествено, че всеки би предпочел бентли, ролс, бугати, мазерати, ферари и т.н. пред тойота, но това по никакъв начин не ги прави "по-здрави".
  • 46 Ллакса

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "дидо":

    13 800 евро, а и май нова тойота не си виждал.