Най-големият производител на автомобили в света представи нов бюджетен модел, който ще се продава на пазарите по цял свят. Премиерата на Toyota Vios се състоя на салона в столицата на Тайланд Банкок.
Компактният седан е дълъг 4 410, широк 1 700 и висок 1 475 мм при междуосие 2.55 метра. Оборудван е с 1.5-литров бензинов мотор с мощност 109 к.с. и въртящ момент 141 Нм. Двигателят ще може да се комплектова с петстепенна ръчна скоростна кутия или с автоматична трансмисия с 4 предавки.
Toyota планира да продава Vios в повече от 80 държави. Предишното поколение на модела беше достъпно само в страните-членки на ASEAN - Бруней, Виетнам, Индонезия, Камбоджа, Лаос, Малайзия, Мианмар, Сингапур, Тайланд и Филипините.
Новият бюджетен седан ще се произвежда в завода на компанията в Тайланд, където японците смятат да продават по 80 000 коли годишно. Други 40 000 ще се изнасят за чужбина. На местния пазар Vios струва 559 000 бата (около 13 800 евро).
Toyota Vios е наследник на модела Tercell (Soluna в Тайланд и Индонезия). Първото му поколение бе представено през 2002 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Автомобилът ще бъде сред най-достъпните модели на Toyota, но въпреки това по-високите нива на оборудване ще предлагат хромирани елементи, LED светлини, 16-инчови джанти и др. Салонът също е добре обзаведен, а материалите са с добро качество, сочи официалната информация. В базовото оборудване е включена аудиосистема с MP3, USB и AUX.
А СОЦваген кара клиентите си да плащат за жабка и за серво на волана
Коментиран от #5, #9
12:16 27.03.2013
2 Име:
12:23 27.03.2013
3 Ицо
Ех има още десетилетия да се учат тея японци от немците...
Коментиран от #6, #27
12:42 27.03.2013
4 Гошо
Не стига,че използват скърцащи пластмаси,които се разпадат след 5 години,ами и хром тръгнали да ми слагат...
Коментиран от #7
12:44 27.03.2013
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 леле-леле
До коментар #3 от "Ицо":
ахахахаххахахахааахахахаахухухаухаууаухуаухаухаухаухаухауахухаа, абе човек, ше ме умориш от смях с тоя коментар.........12:58 27.03.2013
7 Дошо
До коментар #4 от "Гошо":
Ела да видиш в Микрата хромираните рингове на парното дали са се олюпили бе ...А е 17 годишна.Коментиран от #8
13:01 27.03.2013
8 Дошо
До коментар #7 от "Дошо":
Пич Дошо съм аз, а ти страдаш от раздвоение на личността.Както казах долу предложението на Тойота ще бъде наистина чудесен избор за хората, които желаят качествен, надежден автомобил, който е богато оборудван в базовия си вариант.За тези, които искат гол като пушка боклук има СОЦваген
13:29 27.03.2013
9 Наско
До коментар #1 от "Дошо":
За малко по-ниска цена, от тази на "евтината" Тойота, получих чисто нова Фабия - комби, с лети джанти, климатроник, затъмнени стъкла, хладилна жабка, 1.6. комън рейл дизелов мотор, хромирани елементи, органайзер на пространството в багажника, мп3 радио касетофон, с AUX извод, регулиране на седалката по-височина, както и куп други удобства. Така че не се изказвайте неподготвен, като има предвид: "А СОЦваген кара клиентите си да плащат за жабка и за серво на волана". Ако трябва да включа гореизброените екстри в "евтината" Тойота, ще иде на цената на "Корола" със средно ниво на оборудването.Коментиран от #11
13:58 27.03.2013
10 prizrak
14:08 27.03.2013
11 Дошо
До коментар #9 от "Наско":
Е ти евтиния дериват на СОЦваген колко оскаш да струва?Коментиран от #16
14:31 27.03.2013
12 ярослав станчев
Коментиран от #13
15:22 27.03.2013
13 Дошо
До коментар #12 от "ярослав станчев":
Таблата на германските машини на СОЦваген са от щампована ламарина сигурноКоментиран от #14, #15
15:39 27.03.2013
14 рошо
До коментар #13 от "Дошо":
Мале ,ма ти имаш микра и имаш наглоста да коментираш Шкода и Ауди?Направо иди и се гръмни.Кара кола за 1500 лв и разбирач!!!Коментиран от #18
16:11 27.03.2013
15 ярослав станчев
До коментар #13 от "Дошо":
И не само таблата,мен,затова фауветата издържат по 25 години,че и отгоре,без особени проблеми,а уголеменото копие на Мачбокс след 2,5 години,е за контейнера за разделно събиране на пластмаса.Хахахаха.16:13 27.03.2013
16 Наско
До коментар #11 от "Дошо":
"Оскам" да не платя 13 800 евро, а срещу тях, в 21-ви век да въртя ръчката, за да си смъкна страничното стъкло или да имам точно два уреда на арматурното табло, защото не съм платил достатъчно, че да ми сложат "екстрата" уред за температурата на охлаждащата течност, както е при базовото оборудване на Тойота. Тойота може да е всичко, но не и щедра откъм екстри.16:17 27.03.2013
17 Ицо
16:34 27.03.2013
18 Дошо
До коментар #14 от "рошо":
Микрата е по-кола от който и да е СОЦваген.Коментиран от #20, #21
16:34 27.03.2013
19 Алуди
16:51 27.03.2013
20 Ицо
До коментар #18 от "Дошо":
Дошо,в Микра не съм се качвал,ама в разни "луксозни" японки съм.Е няма такава грозотия.Вътре всичко е като детска играчка,пластмасата е ужасна.Виж и на тая Тойота как е ограден еърбега на пасажера хахаха ужас,на Дачия е по-скрит.И таблото през средата е разделено на 2 може би за да не скърца цялото табло,а половината...Абе вкус никакъв нямат тея японци.Много са назад
17:49 27.03.2013
21 рошо
До коментар #18 от "Дошо":
Хахаха,доше,доше радвай се на сапунерката и ич да не ти е.Колкото си по-прост ,толкова си си по-доволен от себе си.19:52 27.03.2013
22 фен
То, какво му трябва на човек...бедния, като мен имам предвид..
Лизинг за 5 г. и това е..
Коментиран от #23
21:04 27.03.2013
23 ярослав станчев
До коментар #22 от "фен":
Хахаха,зор ти е,за 5 години лизинг ще си му ремонтирал половината чарколяци,дет са уж гаранционни и не се чупят.Мани.карай си дрътия кош дет върви и не се троши и да не ти пука.21:09 27.03.2013
24 Hayabusa
Коментиран от #34
22:01 27.03.2013
25 Охлюва
Ха ха аха ха!
07:22 28.03.2013
26 дидо
Грозен външен дизайн, евтини материали във вътрешното пространство, слаба ламарина.......общо взето ....Едно Голямо Нищо !
Личи си че е правена набързо .....за използване за кратко време !
Честито на Професорите !
Коментиран от #46
07:57 28.03.2013
27 Ллакса
До коментар #3 от "Ицо":
:)Нещо си се объркал, в семейството ми имаме купуван нов VW и мазда втора-ра употреба на горе-долу същите години и км. Сравнение може да има само в динамиката, и двата автомобила са дизелови и са мощни. Вагена, въпреки че се кара от възрастен човек гръмна турбото, което в последствие се оказа, че е нещо нормално за марката(напиши в гугъл"дефектно турбо"), съединителя за 190 000 хил.км се сменя 3 пъти на космически цени!!! Има и редица други проблеми. В крайна сметка до сега този НЕМСКИ БОКЛУК е струвал на баща ми няколко торби с пари. И интериора е боклук , сив, скучен и грозен.
Маздата няма никакви съществени (скъпи) проблеми, като изключа, че за 5 години съм сменил няколко евтини неща по предното окачване. Качеството на сглобката при маздата е очевидно по- добро. Маздата е и далеч по- красива. Освен това в абсолютно всички тестове за надеждност мазда е по- добрата марка. Посочвам го за онези, които биха казали, че моят случай е субективен и не се отнася за всички вагени.
А какво да кажем за тойота? Тя е N1 по качество сред всички марки попадащи в полезрението на въпросните тестове. Причината да не карам тойота са по- високите цени и далеч по- скучния дизайн на цялата им гама.
Коментиран от #31
08:18 28.03.2013
28 жоро
Коментиран от #29, #30
08:19 28.03.2013
29 Димитър Стойков
До коментар #28 от "жоро":
Абе ти наред ли си с главата............ японците от 1,3 вадят над 200 коня и какво? Това скапва двигателя далеч по- бързо. Моята кола е с голям двигател и малко коне и е не съм чувал или чел да има някакви проблеми. Всеки може да извади много коне от малък обем, въпроса е колата да бъде безпроблемна, а не да се чупи и да разорява собственика си.08:31 28.03.2013
30 ОПЕЛ
До коментар #28 от "жоро":
МАлчо, това е бюджетен седан, а не спортен автомобил. Иначе бъди сигурен, че най- голямата и технологично развита автомобилна компания в света може да извади повече мощност от този мотор, това го могат и кварталните гаражчета.08:36 28.03.2013
31 хун
До коментар #27 от "Ллакса":
Тоя пък сега изкара мазда ненадминати в качеството.Абе ,само тука ми пишете разни глупости,отворете си очите и вижте класации,тест драйв,коментари и т.н. и после говорете.
ФАКТ е,че VAG са на първо място по качество
ФАКТ e,че VAG са на първо място по дизайн
ФАКТ e,че VAG имат толкова марки коли,колкото останалите имат модели
ФАКТ e,че VAG са най-продаваните в света
А сега вижте всички тези факти и се замислете ЗАЩО по дяволите като са боклуци,са най-продаваните?Хората по-света са по-глупави от вас ли?Я отворете един чужд сайт и вижте има ли някъде някой,който нарежда VAG така както нас,българите?
Коментиран от #32, #43
08:44 28.03.2013
32 Име:
До коментар #31 от "хун":
Мисля че не разбираш значението на думата ФАКТ. Ще е добре глупостите, които изписа да ги покажеш със факти, но мисля че и сам знаеш че не можеш. Ще ти помогна:Според кого, VAG са на първо място по качество? - Бай Любен?
Според кого, VAG са на първо място по дизайн?
Повече марки коли отколкото останалите имат модели???? Ами тука вече сериозно се отклоняваш в много грешна посока, с три думи: НЕ Е ВЯРНО, или поне зависи с коя марка сравняваш.
На последния ти посочен "ФАКТ", ще ти спестя труда да търсиш факти, ами не Тойота са най-продаваната автомобилна марка.
09:24 28.03.2013
33 IGNITER
Що не вземете да свършите нещо полезно вместо да пишете коя марка каква била.
Спора на практика е вечен.
09:37 28.03.2013
34 ярослав станчев
До коментар #24 от "Hayabusa":
Объркал си човека,мен,аз голф нямам и не карам такъв.Имам Ауди и го карам от години,без особени проблеми.Ядове с тая кола нямам,само карам и сменям консумативи,ма ти от къде ще знаеш за какво става въпрос.Твърдя,че от групата Ауди и Фауве,няма по-корави машини.Не убеждавам никого в това,просто погледни колко немски коли минават за единица време и колко джапанки.И по-полека с хаябусата,че нали знаеш,че е най-бързия мотор,защото Фауве все още не произвеждат такива.09:44 28.03.2013
35 Специалиста
А колкото до ВАГ и мотоциклетите мисля че се договаря с най-високотехнологичната марка в света.
Някой май не са и чували каква е влъзката Ауди и ДКВ.
11:17 28.03.2013
36 гас
11:22 28.03.2013
37 л9рж
Или просто президентите,министрите,бизнесмените са "ебати простите" щом карат Bentley "дето е Шкода с различни ламарини",ами не карат перфектните Тойоти....
Коментиран от #45
11:25 28.03.2013
38 онзи
Коментиран от #39
11:40 28.03.2013
39 Специалиста
До коментар #38 от "онзи":
Ако ми дадат без пари ще карам и Ферари без да мрънкам.11:48 28.03.2013
40 рум
11:56 28.03.2013
41 Охлюва
МЕРЦЕДЕС!!!!
Коментиран от #42
12:51 28.03.2013
42 ярослав станчев
До коментар #41 от "Охлюва":
Така е,а през зимата Ауди куатро...21:51 28.03.2013
43 хахаха
До коментар #31 от "хун":
Някаква игра на думи ли играеш? Като напишеш, че думите ти са "ФАКТ", това прави ли ги наистина факт?11:20 29.03.2013
44 Димитър Стефанов
КЪДЕ Е ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЛУКСА, ПРЕСТИЖА И НАДЕЖДНОСТТА БРЕ? Естествено, че всеки би предпочел бентли, ролс, бугати, мазерати, ферари и т.н. пред тойота, но това по никакъв начин не ги прави "по-здрави".
11:30 29.03.2013
45 Димитър Стефанов
До коментар #37 от "л9рж":
Еййй, като прочета такъв коментар и ми се иска да намеря умника, който го е написал и да му откача главата, която явно не работи добре. КЪДЕ Е ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЛУКСА, ПРЕСТИЖА И НАДЕЖДНОСТТА БРЕ? Естествено, че всеки би предпочел бентли, ролс, бугати, мазерати, ферари и т.н. пред тойота, но това по никакъв начин не ги прави "по-здрави".11:30 29.03.2013
46 Ллакса
До коментар #26 от "дидо":
13 800 евро, а и май нова тойота не си виждал.18:40 29.03.2013