През изминалата година Honda представи 11-тото поколение на един от най-популярните си модели – Civic в САЩ, а малко по-късно същият модел пристигна в Европа с малки промени във визията и различно задвижване. Моделът се предлага единствено като хибрид в Европа и разчита на 2.0-литров бензинов мотор с директно впръскване и два електромотора, които да го подпомагат.Максималната мощност на цялата система достига 181 конски сили и пиков въртящ момент от 315 нютон метра. Връщайки се на класическия Civic в Европа и хибридния му тракт, той има за цел да намали вредните емисии, както на модела, така и средното ниво на цялата гама на марката. Това ще се отрази положително и на разхода, който от Honda обещават да не достига 5 литра на 100 километра.
Популярният модел вече е наличен за поръчка и в България със стартова цена от 65 990 лева за ниво на оборудване Elegance. То включва екстри като e; 17-цолови алуминиеви джанти в 2 цвята и diamond cut,; автоматични LED фарове Черен текстил, волан, облицован с естествена кожа, подлакътник на седалките на шофьора и пътника до него, дръжки на вратите в Platinum Chrome 3 режима на управление; автоматичен климатик; адаптивен електрически сервоусилвател на волана (EPS) с променливо предавателно отношение; електрическа паркинг спирачка с автоматично задържане; асистент за потегляне по наклон; автоматични чистачки със сензор за дъжд; електрически регулируеми, прибиращи се и отопляеми странични огледала; отопляеми предни седалки; паркинг сензори отпред и отзад интелигентен 7'' мултиинформационен дисплей i-MID; система за разпознаване на пътните знаци; алармена система и други.
По-високото ниво на оборудване Sport добавя 3 хиляди лева към цената, а също така LED фарове за мъгла, странични огледала с черен гланц, 18-цолови алуминиеви джанти с черен гланц . Тапицерия от текстил и екокожа; спортни педали, задни изводи на климатика и безжично зареждане. Най-високото ниво на оборудване Advance се отличава със Стъклен панорамен покрив, огледала в цвета на каросерията, фарове с адаптивен сноп при шофиране ADB, алуминиеви декорации на фаровете,2-цветни джанти 18", тапицерия на седалките от естествена кожа,мултиинформационен дисплей i-MID 10,2'' за шофьора; ел. регулируема в 8 посоки седалка за шофьора; предна пътническа с ел. настройка и премиум аудиосистема BOSE с 12 говорителя, сред които централни и субуфер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
Коментиран от #2, #21, #27
19:59 14.09.2022
2 Джуган
До коментар #1 от "Име":
Civic е добра кола, но цената ми се струва висока. Може пък да е вярно че новите коли много са поскъпнали20:02 14.09.2022
3 Гост
Коментиран от #4
20:03 14.09.2022
4 Факт
До коментар #3 от "Гост":
Основанието е че е здрава кола а и изглежда добре.Коментиран от #8, #10, #22
20:06 14.09.2022
5 Иво
Коментиран от #7
20:10 14.09.2022
6 ХОНДА МОНДА
20:11 14.09.2022
7 Електричка
До коментар #5 от "Иво":
Здрава е ок. Ама 65 000 лева е меко казано адски висока цена. Не съм фен на скъпите коли. По скоро предпочитам да карам стари бракми.20:12 14.09.2022
8 Гост
До коментар #4 от "Факт":
Здрави бяха старите, тези хибриди никой не ги е тествал реално! Ако е за риска, Дачия е по изгодна, генерално говоря!Коментиран от #9, #17
20:15 14.09.2022
9 Факт
До коментар #8 от "Гост":
Къде сравни дачия с Хонда.Дачия е при копторите шкода фв сеят и другите евтини недоразуменияКоментиран от #11, #23
20:16 14.09.2022
10 непознат
До коментар #4 от "Факт":
Бяха здрави,вече не са приятел.Хонда като и всички са вече много далеч от здравина,така ги правят вече.20:19 14.09.2022
11 Гост
До коментар #9 от "Факт":
Не съм я сравнил, ако можещ да четеш! И с какво Хонда е по добра от Групата, за нови говоря? Я обясни …Коментиран от #12
20:22 14.09.2022
12 Факт
До коментар #11 от "Гост":
Коя група говорим за коли не за кръвни групи или визираш А група на първенството ни по фурболКоментиран от #13
20:29 14.09.2022
13 Гост
До коментар #12 от "Факт":
Групата е тази, по соято всички плюят, ФВ. И го знаеш много добре! Ако нази Хонда е по добра от едно GTI, Купла или VRS, обясни! Защо? Да си фен е едно, да си реалист, съвсем друго!Коментиран от #14
20:35 14.09.2022
14 Факт
До коментар #13 от "Гост":
Фв групата е производител на еврини коли с възможно най ниско качество и голяма надценка последните коли в списъка ми на избор20:44 14.09.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Така
За същата сума може да се купи по-силен хибрид и много по изпипан от Тойота-Корола 200кс- Камри220кс.Мазда 6 е с тази цена и пак е един клас по-висок.
И с този хибрид(втори опит) Хонда не успяха да преборят Тойота.
Ама са добри в рекламата.
20:52 14.09.2022
17 Сомалийския пират
До коментар #8 от "Гост":
Викаш друго си е москала, а така другарю.🤣🤣🤣21:18 14.09.2022
18 SDEЧЕВ
Коментиран от #26
03:04 15.09.2022
19 Нуй
09:15 15.09.2022
20 Пръцко
10:13 15.09.2022
21 сектант
До коментар #1 от "Име":
новото 308 спуква тоя сивик по интериор и екстериор сигурно и по возия а моторите им преспокойно докарват до 500 600 хил км10:43 15.09.2022
22 Психo от Курило
До коментар #4 от "Факт":
Ко? Не! Бяха здрави, всяка нлидваща е по-пластмасова от предната. На Сивик 9 след по-сериозно минаване на "легнал" полицай, ми се разкачи цялата броня. Всичко е на едни щипки от твърда пластмаса, че и скъпи на всичко отгоре.12:55 15.09.2022
23 Психo от Курило
До коментар #9 от "Факт":
Та Сивика си е доста под нивото на Голфа, а новата Октавия го бие на цена /качество по всички показатели. Не е лошо да свалите очилата с дръпнати очи. Сивик беше здрав до 7 серия, сега е леген с колела.13:02 15.09.2022
24 К.ра му Янко
12:08 19.09.2022
25 123
2016 ако си взимал 2000лв нето, си супер. Днес си беден с 2000. Пежо 308 е на подобни цени 50-80 бона ;) А е по-тясно. И грозно.
12:35 19.09.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Евро реалист
До коментар #1 от "Име":
308 е 56 000,ама като 10 000 не са проблем. А че цените подивяха , е друг въпрос.19:52 07.10.2022