2 Март, 2023 11:09 2 790 7

Новият VW ID.3 – поправени ли са всички грешки?

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.3-
  • id.-
  • id.4

Две години и половина след дебюта виждаме и наследника на модела

Новият VW ID.3 – поправени ли са всички грешки? - 1

След няколко тийзъра през последните месеци, ето, че дойде денят в който Volkswagen показа обновения ID.3, който според компанията ни представя едно изцяло ново поколение, но по-скоро изглежда като фейслифт на представения преди две години и половина модел. Това бе и първият модел, който от Volkswagen показаха под новия бранд ID. и имаше тежката задача да привлече клиентите към новото електрическо бъдеще на компанията.

Както всяко начало, така и това имаше някои проблеми, които се изразяваха главно с проблеми в софтуера при конкретния модел. В комбинация със сензорните бутони около инфотеймънт екрана и волана, изживяването в интериора не бе на нивото, което всички очакваха. Сега, обаче, Volkswagenобещава това да е поправено с последно поколение софтуер, както и материали с по-високо качество.

Новият VW ID.3 – поправени ли са всички грешки?

От компанията казват, че в дизайна на новия модел са се вслушали в критиките на клиентите си и са подобрили усещането в интериора, включително и добавянето на по-меки материали. Корите на вратите вече са с по-големи подлакътници, а интериорът е лишен от каквито и да е животински материали. Големите промени в софтуера включват по-добро разположение на менютата и извеждането на това за зареждане на по-преден план. Новият ID.3 получава и два мощни компютъра, които да се справят с поставените задачи, като ги разпределят към по-малки компютри, които отговарят за конкретни функции.

Новият VW ID.3 – поправени ли са всички грешки?

Що се отнася до задвижването, моделът запазва същия електромотор с 204 конски сили, който предава въртящия момент от 310 нютон метра към задните гуми. Батерията е с капацитет от 58кВч или 77кВч и осигурява съответно 426 километра пробег или 546 километра пробег при най-добрите условия. При наличие на бърза зарядна станция, ID.3 с по-голямата батерия може да се зареди до 80% в рамките на 30 минути с до 170кВ. При по-малката батерия, мощността намалява до 120Кв, а времето се увеличава до 35 минути.

Новият VW ID.3 – поправени ли са всички грешки?

Промени има и във визията на хечбека, който получава нов светлинен подпис в предната и задната част, както и изцяло нова броня с по-големи отвори в страничната част. Предният капак е лишен от черната пластмаса в частта до прозореца, което придава по-издължена визия на предницата. Наличен и нов зелен цвят, заедно с нови джанти.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 дизайнер

    20 1 Отговор
    Вътре постно, плат един триъгълен тънък дълъг подлакътник, малко място предни - задни седалки. сух и семпъл дизайн отвътре, като за кола от 3000лв, а пък и искат 130 000лв освен това е на ток - пропускам!
  • 3 Така е

    16 1 Отговор
    В БГ днес цена без боя е 90х. След фейслифта и толкова "подобрения" трябва да се повиши. Пък и толкова красива сапунерка. Въобще "красиво", "надеждно", "евтино". Само някакъв ток зареждаш. Купувайте елколи да падне бензина.

    Коментиран от #7

  • 4 Добрите дизайнери

    8 0 Отговор
    напоследък бачкат в Китай.
  • 5 истина ти казвам

    9 3 Отговор
    Една кочина никога нема да стане парфюмерия!
  • 6 ТВнлм

    9 1 Отговор
    Това пък кога го пуснаха в продажба, кога пък ще му правят фейслифт? Те успяха ли да произведат и продадат барем 100 хил. бройки от него? И тия ли ще се правят на Епъл - всяка година, "нов" модел и играта "открийте десететте разлики спрямо стария модел". Те не, че нямат опит в това отношение, де. Само заблудените им фенове обръщат внимание и знаят коя година излиза модела с незнам си какви фарове и незнам си каква радиаторна решетка.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.