Европейските власти ще се опитат да наложат Евро 7 стандарта от 2025 година, което ще принуди много автомобилни производители да се откажат от своите компактни модели. Към това число вече влиза и Skoda, които от своя страна ще се откажат от Fabia при приемането на Евро 7 в сегашната му форма. Това бе заявено от шефът на компанията Клаус Зелмер в интервю пред auto motor und sport, цитирано от motor1.
"Според днешния ден - да. Вземете само емисиите на фин прах от спирачките. За да постигнем желаните гранични стойности, ще ни е необходима спирачна система, която все още не е разработена. И има още много примери.", продължи Зелмер: "Ако Евро 7 бъде въведено, както е планирано в момента, това ще изисква от нас огромни инвестиции, които от своя страна ще ни липсват при трансформацията към електронна мобилност."
Skoda Fabia е един от най-добре продаваните модели на марката и през 2021 година видяхме нейното ново поколение. Както и до момента чешкия хечбек споделя много с Volkswagen Polo, което също съвсем скоро можем да видим извън плановете на Volkswagen. В предишно изявление шефът на VW заяви, че новите стандарти за емисии могат да увеличат разходите с до 5 хиляди евро, което ще се отрази и на крайната цена. Настоящото поколение на Polo ще остане на пазара до 2024 година, но дали след това ще видим негов наследник, все още няма официална информация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да де
Коментиран от #2, #12
14:19 09.03.2023
2 Учуден
До коментар #1 от "да де":
Смяташ ли,че забраната на ДВГ ще е причината за това?Коментиран от #3
14:25 09.03.2023
3 да де
До коментар #2 от "Учуден":
Двигателите са следствие зелената сделка ще ни върне в пещерите без предвидима енергетика края е близо.14:32 09.03.2023
4 Някой
Като германците не се съгласиха да приемат забраната на коли с ДВГ, сега ЕК пробва да направи същото, но по служебен път.
Надявам се да не им се получи. Прекалено много ми идва на последък тази фалшива (подплатена финансово) загриженост за климата. Ще решат след някоя година, че хората отделят много вредни газове, и затова трябва да се премахнат...
Коментиран от #9, #16
15:05 09.03.2023
5 дизел с чип
15:11 09.03.2023
6 Зелен
15:14 09.03.2023
7 Генчо с е46
15:20 09.03.2023
8 Кими
15:26 09.03.2023
9 Не след няколко години,
До коментар #4 от "Някой":
Те вече заявяват, че сме вредни и трябва да ни намалят като бройка!15:31 09.03.2023
10 Оптимист
Зелената сделка просто ще умре!
Поддържайте си старите коли ще си ги караме с кеф!4638
Коментиран от #11
16:57 09.03.2023
11 оня с коня
До коментар #10 от "Оптимист":
Абс. вярно е това което предричаш,затова и такива като мене - влюбени до болка в ЕС и НАТО ще направим всичко възможно Войната в Украйна да продължи ДОРИ И СЛЕД КАТО русия престане да съществува.Мдааа...!:)19:07 09.03.2023
12 георги
До коментар #1 от "да де":
Иска ти се, тролчо....19:41 09.03.2023
13 незнайко
09:08 10.03.2023
14 Иво
09:59 10.03.2023
15 Само питам
Коментиран от #17
13:30 10.03.2023
16 Бай Иван
До коментар #4 от "Някой":
Мани, че хората и те отделят много С02.Да не вземат верно да ни налагат забрани свързани с дишането...
13:18 27.03.2023
17 ха ха
До коментар #15 от "Само питам":
Не. Логиката на Давос е различна. Европа е експеримент, където правителството не се контролира от плебса, а от корпорациите и лобитата. Идеологият на Деду Шваб гласи, че нищо няма да имаш и ще си щастлив. Следователно, малкият евтин автомобил трябва да изчезне, защото е пълно нещастие ти да можеш да се придвижваш автономно. Иначе, си прав. Круда трябва да се изкопае за малък автомобил, после колко енергия за да се претопи до метал, колко масла, поддръжка, рециклиране и какво ли не...13:14 14.04.2023