3 Юни, 2023 13:00 5 717 33

Най-скъпият Golf се разпродаде за осем минути

  • vw-
  • volkswagen-
  • golf-
  • golf r-
  • golf r333

Лимитирания R333 ще се произведе в 333 броя

Най-скъпият Golf се разпродаде за осем минути - 1

На първи юни Volkswagen представи специална серия Golf R333, която се отличава с по-голяма мощност, специални елементи и изключително висока цена. От модела ще бъдат направени само 333 броя, а всеки един от тях има стартова цена от 76 410 евро, правейки лимитираната „осмица“ най-скъпия нов Golf продаван някога. Продажбите на модела започнаха на 2 юни и приключиха още в същия ден съобщават от германската компания.

Ако трябва да сме точни, продажбите приключиха точно осем минути след тяхното начало, което означава, че в рамките на една минута са купували по 42 Golf-а. Изглежда завишената с близо 20 хиляди евро цена спрямо Golf R Performance не е попречила на потенциалните купувачи, които ще получат своите автомобили към края на годината. Производството ще започне през септември.

Лимитираният модел се отличава със своя жълт цвят и черни контрастни елементи, а всеки един от автомобилите разполага със специална плака, която показва коя точно бройка притежавате. Колата пристига с високо ниво на оборудване, включително LED светлини, адаптивен круиз контрол, Harman Kardon озвучителна система и 19-цолови джанти Estoril със семи-сликове. Максималната скорост е увеличена и колата вече може да достигне 270км/ч, а ускорението до 100км/ч отнема 4.6 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Слабо

    17 12 Отговор
    Едно Рено Алпин ускорявя за 4.4 при 300 коня от 1.8

    Коментиран от #13, #15, #20

  • 2 3385

    16 11 Отговор
    уникален е
  • 3 Дядо Поп

    10 2 Отговор
    Не е завишена с 20 бона. Тая серия има доста неща, които в другата са допълнителни. За 13кс повече иначе няма кой да даде 20 бона отгоре. Нормалният с почти всички екстри отива на 71000.
  • 4 Дядо Поп

    7 0 Отговор
    Ганев, ти си писал и другата статия за този голф и си изброил оборудването, което качва обикновения на над 70 бона.... Къде видя 20 бона разлика тогава само на теб ти е ясно...
  • 5 ха-ха-ха

    14 3 Отговор
    Ухааа, след 15 години ще го видите у Перник като "нов внос".

    Коментиран от #7, #9

  • 6 Супер

    16 22 Отговор
    Добрата кола се продава бързо, за хора с пари тези напомпани машини не са проблем а и това е марка само за ценители
  • 7 Хидро

    21 9 Отговор

    До коментар #5 от "ха-ха-ха":

    Абе незнам за Перник хубав град, но тези автомобили си струват парите и се карат в цял свят явно има защо претижават сбор от качеството в техния клас
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Цъко Гуменката

    18 2 Отговор

    До коментар #5 от "ха-ха-ха":

    Този трудно. След като е лимитиран, цената му няма да пада. Справка - всички лимитирани. Дори косуърти, делти интеграле и тн. от 90те нямат пипане и рядко има за продан. А от тях има повече бройки. 333 бройки гарантират, че колата ще държи стойност.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Голфер

    19 13 Отговор
    Прилича на развален картоф паднал зад шкафа.
  • 12 Глупав

    29 4 Отговор
    150 000 лева за Голф ... не върви на добре света!
  • 13 1234

    12 4 Отговор

    До коментар #1 от "Слабо":

    Никой не го интересува кое за колко ускорява. Това са колекционерски коли
  • 14 Охльо-бохльо

    5 4 Отговор
    Дреме ми на шпиндела!
  • 15 София

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Слабо":

    Кога ще видим подобна статия за пичкат@?

    Коментиран от #16

  • 16 Льо гаражист

    6 8 Отговор

    До коментар #15 от "София":

    Не трябва Рено се е доказал като най добрият двигателостроител след Форд в Световната история със спечелените титли във Ф1.Вагин нямат нищо пробваха с Ауди в ралитата Пежо и Ланча ги биха пробваха в Льо Ман срещу гаражните отбори ставаха но дойде пак Пежо и ги би.

    Коментиран от #17, #23

  • 17 Льо Свирчо

    5 6 Отговор

    До коментар #16 от "Льо гаражист":

    ама да направят цяла кола, така и не им се отдаде…еле пък на рендетата и във Ф1…..
    На улицата всеки ден ги гледаме какви смешки са…ама нищо де, плюнчи си се, вярвай си че караша “кола” и яхвай бързо мегана…..

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Слабчоо

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Слабо":

    и колко тежи един алпин и колко това???
    За нагоре нещо да кажеш….за потенциала за доработки и само с периферия какви времена и максимална постигат…???
    Хайде карайте си дачийте и си вярвайте…..

    Коментиран от #25

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Слабо

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Слабчоо":

    Ми ще седи я Алпин е високотехнологична монококова алуминиево карбонова структура а не като немските тъшатси със стоманено шаси.

    Коментиран от #26

  • 26 Вярно слабо

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Слабо":

    и затова тоя асматик напънат са го набутали в лагерна количка….за да може да се мести евентуално…нищо ново под слънцето и пак копиранне на концепция, използвана години преди тях…. Не се напъвай да ме убеждаваш колко са добри….имал съм няколко издъхнали: 21-ци турбо, сафран 2.5 и на много близък познат с 2-3 изтропали мотора в клио рс 172…..

    Коментиран от #27

  • 27 Слабо

    4 5 Отговор

    До коментар #26 от "Вярно слабо":

    Е резултатите оспорват думите ти фв колко титли и къде има и Рено то в тия спортове се доказва кой какво а не у гоуф с литрова мощност 20коня като на косачка.

    Коментиран от #29

  • 28 1243

    7 3 Отговор
    Все по-грозни и невзрачни стават голфовете
  • 29 Слабаков

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Слабо":

    кой ти говори само за ФВ??? Ти се изхвърли колко “велики” двигателостроители били режията…. знаем ги….. И това показва колко ти си комплексиран на тема немски автомобили…. На улицата в живия живот къде сте??? Тишина, няма никой…… Или си мислиш, че дачията ти има нещо общо със сътезателните, които дават по телевизията…????

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Слабо

    6 5 Отговор

    До коментар #29 от "Слабаков":

    Рено са най великият двигателостроител след Форд доказано с титли във Ф1.

    Коментиран от #33

  • 31 Льо гаражист

    4 4 Отговор

    До коментар #29 от "Слабаков":

    Феррари също имат доста както и Хонда но Форд и Рено са лидерите не говоря за новите титли на мерседес с хибридните чекийй.Да не те почвам пък Форд какъв Велик двигателостроител са щото тогава немските фенчета ще почнете да се самоубивате Дюраток Койот Косуърт и тн. нямат стигане само ГМ ги доближават донякъде.

    Коментиран от #32

  • 32 Льо Свирчоо

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Льо гаражист":

    Ферари и жабарите и само да мечтаете да ги настигнете франсетата с рендетата….
    Кой форд, DVF8 ли..??? 🤣🤣🤣
    И пак само мотори, не цялостно проектирани коли...
    Добре че са Косуърт, да им направят моторите на форд, както и на редица други неможачи….
    Много клипчета гледаш в тубата с австралийските 6-ци фордове…. Турбо 5-ка на Ауди и преди и сега да не вади слаби коне…???? За вървенето и максималната да не говорим….за там ти трябват от 5.7 с чарджъри и кофи с азот за да има вървене….
  • 33 Тупан,

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Слабо":

    Знаеш ли кой е Франк Уилямс?