На първи юни Volkswagen представи специална серия Golf R333, която се отличава с по-голяма мощност, специални елементи и изключително висока цена. От модела ще бъдат направени само 333 броя, а всеки един от тях има стартова цена от 76 410 евро, правейки лимитираната „осмица“ най-скъпия нов Golf продаван някога. Продажбите на модела започнаха на 2 юни и приключиха още в същия ден съобщават от германската компания.
Ако трябва да сме точни, продажбите приключиха точно осем минути след тяхното начало, което означава, че в рамките на една минута са купували по 42 Golf-а. Изглежда завишената с близо 20 хиляди евро цена спрямо Golf R Performance не е попречила на потенциалните купувачи, които ще получат своите автомобили към края на годината. Производството ще започне през септември.
Лимитираният модел се отличава със своя жълт цвят и черни контрастни елементи, а всеки един от автомобилите разполага със специална плака, която показва коя точно бройка притежавате. Колата пристига с високо ниво на оборудване, включително LED светлини, адаптивен круиз контрол, Harman Kardon озвучителна система и 19-цолови джанти Estoril със семи-сликове. Максималната скорост е увеличена и колата вече може да достигне 270км/ч, а ускорението до 100км/ч отнема 4.6 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Слабо
Коментиран от #13, #15, #20
13:37 03.06.2023
2 3385
13:50 03.06.2023
3 Дядо Поп
13:50 03.06.2023
4 Дядо Поп
13:52 03.06.2023
5 ха-ха-ха
Коментиран от #7, #9
13:55 03.06.2023
6 Супер
14:08 03.06.2023
7 Хидро
До коментар #5 от "ха-ха-ха":
Абе незнам за Перник хубав град, но тези автомобили си струват парите и се карат в цял свят явно има защо претижават сбор от качеството в техния клас14:14 03.06.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Цъко Гуменката
До коментар #5 от "ха-ха-ха":
Този трудно. След като е лимитиран, цената му няма да пада. Справка - всички лимитирани. Дори косуърти, делти интеграле и тн. от 90те нямат пипане и рядко има за продан. А от тях има повече бройки. 333 бройки гарантират, че колата ще държи стойност.14:32 03.06.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Голфер
16:10 03.06.2023
12 Глупав
17:16 03.06.2023
13 1234
До коментар #1 от "Слабо":
Никой не го интересува кое за колко ускорява. Това са колекционерски коли18:21 03.06.2023
14 Охльо-бохльо
20:23 03.06.2023
15 София
До коментар #1 от "Слабо":
Кога ще видим подобна статия за пичкат@?Коментиран от #16
22:38 03.06.2023
16 Льо гаражист
До коментар #15 от "София":
Не трябва Рено се е доказал като най добрият двигателостроител след Форд в Световната история със спечелените титли във Ф1.Вагин нямат нищо пробваха с Ауди в ралитата Пежо и Ланча ги биха пробваха в Льо Ман срещу гаражните отбори ставаха но дойде пак Пежо и ги би.Коментиран от #17, #23
08:33 04.06.2023
17 Льо Свирчо
До коментар #16 от "Льо гаражист":
ама да направят цяла кола, така и не им се отдаде…еле пък на рендетата и във Ф1…..На улицата всеки ден ги гледаме какви смешки са…ама нищо де, плюнчи си се, вярвай си че караша “кола” и яхвай бързо мегана…..
Коментиран от #18, #19
09:49 04.06.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Слабчоо
До коментар #1 от "Слабо":
и колко тежи един алпин и колко това???За нагоре нещо да кажеш….за потенциала за доработки и само с периферия какви времена и максимална постигат…???
Хайде карайте си дачийте и си вярвайте…..
Коментиран от #25
09:52 04.06.2023
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Слабо
До коментар #20 от "Слабчоо":
Ми ще седи я Алпин е високотехнологична монококова алуминиево карбонова структура а не като немските тъшатси със стоманено шаси.Коментиран от #26
10:02 04.06.2023
26 Вярно слабо
До коментар #25 от "Слабо":
и затова тоя асматик напънат са го набутали в лагерна количка….за да може да се мести евентуално…нищо ново под слънцето и пак копиранне на концепция, използвана години преди тях…. Не се напъвай да ме убеждаваш колко са добри….имал съм няколко издъхнали: 21-ци турбо, сафран 2.5 и на много близък познат с 2-3 изтропали мотора в клио рс 172…..Коментиран от #27
10:12 04.06.2023
27 Слабо
До коментар #26 от "Вярно слабо":
Е резултатите оспорват думите ти фв колко титли и къде има и Рено то в тия спортове се доказва кой какво а не у гоуф с литрова мощност 20коня като на косачка.Коментиран от #29
10:17 04.06.2023
28 1243
10:22 04.06.2023
29 Слабаков
До коментар #27 от "Слабо":
кой ти говори само за ФВ??? Ти се изхвърли колко “велики” двигателостроители били режията…. знаем ги….. И това показва колко ти си комплексиран на тема немски автомобили…. На улицата в живия живот къде сте??? Тишина, няма никой…… Или си мислиш, че дачията ти има нещо общо със сътезателните, които дават по телевизията…????Коментиран от #30, #31
10:42 04.06.2023
30 Слабо
До коментар #29 от "Слабаков":
Рено са най великият двигателостроител след Форд доказано с титли във Ф1.Коментиран от #33
10:49 04.06.2023
31 Льо гаражист
До коментар #29 от "Слабаков":
Феррари също имат доста както и Хонда но Форд и Рено са лидерите не говоря за новите титли на мерседес с хибридните чекийй.Да не те почвам пък Форд какъв Велик двигателостроител са щото тогава немските фенчета ще почнете да се самоубивате Дюраток Койот Косуърт и тн. нямат стигане само ГМ ги доближават донякъде.Коментиран от #32
11:00 04.06.2023
32 Льо Свирчоо
До коментар #31 от "Льо гаражист":
Ферари и жабарите и само да мечтаете да ги настигнете франсетата с рендетата….Кой форд, DVF8 ли..??? 🤣🤣🤣
И пак само мотори, не цялостно проектирани коли...
Добре че са Косуърт, да им направят моторите на форд, както и на редица други неможачи….
Много клипчета гледаш в тубата с австралийските 6-ци фордове…. Турбо 5-ка на Ауди и преди и сега да не вади слаби коне…???? За вървенето и максималната да не говорим….за там ти трябват от 5.7 с чарджъри и кофи с азот за да има вървене….
22:43 04.06.2023
33 Тупан,
До коментар #30 от "Слабо":
Знаеш ли кой е Франк Уилямс?17:53 08.06.2023