29 Юни, 2023 15:45 4 690 22

Електромобилите дефектират много повече от колите с ДВГ

  • jd power-
  • надеждност-
  • електромобил-
  • марки
Електромобилите дефектират много повече от колите с ДВГ - 1

Това показва ново проучване по темата. По-конкретно всички големи производители на електрически превозни средства в САЩ получиха най-ниските оценки за надеждността на своите превозни средства. Това става ясно от новото проучване за първоначално качество на JD Power-2023. Най-много технически проблеми са открити при електрическите коли на Lucid .

Експерти анализираха автомобили от моделната година 2023. Проучени са 184 проблемни области в девет основни категории (външен вид, системи за подпомагане на водача, интериор, двигател, безопасност и др.). Интервюирани са повече от 93 000 собственици на електрически автомобили от моделна година 2023.

Lucid Motors има най-лошото представяне сред производителите на електрически автомобили в САЩ. Тя има 340 проблема на 100 коли (PP100). Компанията Polestar е с малко по-добри показатели - 313 проблема на 100 автомобила. В сравнение с 2022 г. Polestar подобрява резултата си с 15 пункта.

В Tesla Motors, която произвежда луксозни електрически автомобили, индексът на надеждност през 2023 г. е 257 проблема на 100 автомобила, което също е далеч под повредите, които са характерни за марките, произвеждащи коли с ДВГ. Трябва да се отбележи, че преди Rivian и Lucid Motors никога не са били включени в рейтинга за надеждност на JD Power. През 2023 г. тези компании за първи път влязоха в рейтинга на Initial Quality Study.

Компанията Dodge е на първо място в Initial Quality Study-2023. Има 140 проблема на 100 коли. На второ място е Ram със 141 PP100, а на трето Alfa Romeo със 143 PP100. Тоест, както виждаме, американските производители на електрически автомобили са много забележимо зад лидерите на този рейтинг.

Според компанията JD. Power, всяка година има все повече и повече нови коли с проблеми. Може би това се дължи на факта, че автомобилите получават все повече и повече нови технологии. Ето и класацията:

Електромобилите дефектират много повече от колите с ДВГ


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Опять двойка

    28 36 Отговор
    Западняците са изключително низши създания - Вова им спря тока и колабираха..
  • 2 Ония с Фордо

    35 8 Отговор
    За феновете на таблетите с колела - Без коментар

    Коментиран от #20

  • 3 Гост

    24 6 Отговор
    Къде сте теслари?

    Коментиран от #15

  • 4 Най безпроблемните коли

    7 16 Отговор
    ако ел колите са счупени то тругите не трябва да излизат от сервизите.
  • 5 бай Даньо

    14 12 Отговор
    JD Power е платена лобистка организация която пропелва фалшива информация па кой се върже... Додж по надежден от Лексъс!? 10 годишен Лексъс е по надежден от чисто нов Додж!!! И това не е виц а самата статистическа реалност ....
  • 6 СЗО

    5 3 Отговор
    Това са ефекти на растежа.
  • 7 Алфа в САЩ

    7 1 Отговор
    Добреее, класацията е за Щатите, хубаво. Само че колко продадени има от всяка марка? Познавам хора, които точно в Шатите си взеха лизинг на Алфи и са много недоволни и никога не биха повторили. И говоря за Алфи от последните 3-4 години.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 бай Даньо

    6 2 Отговор
    User
    коя е най-надеждната 10 годишна кола в момента?
    ChatGPT
    Ето няколко от най-надеждните 10-годишни автомобили в момента: Toyota Camry, Honda Accord, Subaru Outback, Lexus RX и Toyota Corolla.
  • 10 бай Даньо

    4 1 Отговор
    User
    Верно лие че 10 годишен Lexus ES е по надежден от чисто нов Додж Чалънджър
    ChatGPT
    Lexus ES обикновено е свързван с висока надеждност, докато Dodge Challenger е известен с по-ниската си надеждност. Въпреки това, твърдението, че всеки 10-годишен Lexus ES е по-надежден от чисто нов Dodge Challenger, може да бъде преувеличено. Надеждността на конкретния автомобил зависи от няколко фактора, включително предишната поддръжка, експлоатацията и общото състояние на превозното средство. За да оцените надеждността на конкретен автомобил, е важно да разгледате неговата история на поддръжка, да извършите проверка от квалифициран механик и да се консултирате със съответни професионалисти или изследвания.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Потурко

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "бай Даньо":

    ChatGPT Отгвор: Не мога да дам конкретен отговор за надеждността на два конкретни автомобила без подробни данни и статистики за техните производители, модели и години на производство. Надеждността на автомобилите зависи от различни фактори, включително качеството на производството, поддръжката и експлоатацията от собствениците. Въпреки това, като цяло, старите автомобили често се считат за по-надеждни поради факта, че са преминали през дълъг период на експлоатация и е възможно да са били отстранени някои потенциални проблеми и дефекти. Новите автомобили, от своя страна, могат да имат по-съвременни технологии и по-нисък пробег, което може да допринесе за тяхната надеждност. Винаги е добре да правите изследване и да се консултирате със специалист или да прегледате рейтинги за надеждност на автомобили, за да получите по-конкретна информация относно конкретните модели, години на производство и марки, които ви интересуват.
  • 12 Потурко

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "бай Даньо":

    Вярно ли е че 10 годишен Lexus ES е по-надежден от чисто нов Додж Чалънджър: ChatGPT Отгвор: Не мога да дам конкретен отговор за надеждността на два конкретни автомобила без подробни данни и статистики за техните производители, модели и години на производство. Надеждността на автомобилите зависи от различни фактори, включително качеството на производството, поддръжката и експлоатацията от собствениците. Въпреки това, като цяло, старите автомобили често се считат за по-надеждни поради факта, че са преминали през дълъг период на експлоатация и е възможно да са били отстранени някои потенциални проблеми и дефекти. Новите автомобили, от своя страна, могат да имат по-съвременни технологии и по-нисък пробег, което може да допринесе за тяхната надеждност. Винаги е добре да правите изследване и да се консултирате със специалист или да прегледате рейтинги за надеждност на автомобили, за да получите по-конкретна информация относно конкретните модели, години на производство и марки, които ви интересуват.
  • 13 Именит

    6 3 Отговор
    Тъпотиите на факти, да създават разделение и тиролски дискусии, същите сте като Вгъ3раждaнu
  • 14 РОЛЕКСА

    3 2 Отговор
    Хехех. Тузара не вярва на думи, вярва на дела

    1500 старта, НИТО ЕДНА повреда. А колко народ колите наметаха кърпите още на старта. Начи теорията е едно, реалността съвсем друго

    Коментиран от #16, #17

  • 15 Ракета Пейтриът 📡

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    По колите, байно, не по форумите и по спирките

    Коментиран от #18

  • 16 Карбуратора

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "РОЛЕКСА":

    Бате тоя как ги омаза.. В Bradenton Motorsports Park само как го видят да влиза и гледаш само как събират цирка - колите по ремаркетата и заминават, щото знаят че ще има много бой, ще се троши гориво и биели за тоя дето дyхa. Бегония към дома и Duhast по радиото ;D

    Коментиран от #19

  • 17 Драйвър

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "РОЛЕКСА":

    Значи искаш да кажеш, че за сега е издържала цели 603 километра и това е някакъв признак за надеждност?
    За неразбралите да уточня, че стандартната драг дължина е 402 метра и Теслата като е направила 1500 дължини, то това прави, че е изминала 603 километра под напрежение.
  • 18 Драйвър

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Ракета Пейтриът 📡":

    Искаш да кажеш по зарядните.
    Иначе ние сме си у дома защото стигаме по-бързо, а вие сте навсякъде по магистралите със 100км/ч. защото ви е страх, че като вдигнете 140, после трябва да висите още няколко часа по станциите.

    Коментиран от #22

  • 19 Драйвър

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Карбуратора":

    Омазва ги, докато не се появи някой туниран Демон или стоков Демон 170.
  • 20 СЕГА

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ония с Фордо":

    Вече всичко е таблет на колела, няма значение дали има електродвигател или ДВГ под капака. От няколко години изчезнаха километражи, оборотомери, бутони, врътки... сега е ред дръжките на вратите и огледалата за обратно виждане да ги заменят с Таблети.
    Вече не си купувам Ауто Билд, преди пишеха за двигател, окачване, спирачки, ускорение, максимална скорост ... Сега пишат за брой дисплеи, за диагонала на диспеля, за брой камери, за това как копчетат са заменени с тъчскрийн и за това каква е свързаноста на автомобил с телефона ви и с интернет...
  • 21 Някой

    1 0 Отговор
    може ли да обясни какво е това 100PP?

    струва ми се, че не означава 100 автомобила!!!

    С ровене стигнах до това, че PP означава Performance Points и дотам.
  • 22 Име

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Драйвър":

    И на мен ми прави впечатление,че карат леко по магистралите, не смеят да настъпват много. Живи и здрави да сме всички, и да караме безаварийно!