Last news in Fakti

17 Август, 2023 18:31 3 148 12

RUF CTR3 е еволюирало Porsche с рекордна мощност

  • ruf-
  • porsche-
  • тунинг

Цените ще започват от над 700 хиляди евро

RUF CTR3 е еволюирало Porsche с рекордна мощност - 1

Базираното в Германия тунинг студио Ruf Automobile избра Монтерей 2023 г., за да представи най-мощния си модел досега - CTR3 Evo. Суперавтомобилът получава средно разположен шестцилиндров двигател и преработена каросерия, която запазва стилистичните препратки към Porsche. Първоначално Ruf CTR3 бе представен през 2007 г. като суперавтомобил със средно разположен двигател, базиран на Cayman, а през 2012 г. последва подобреният CTR3 Clubsport.

Олекотената каросерия с нетрадиционни пропорции е изработена от кевларен композит. Предната част все още прилича на тунинговано Porsche 997 с различна броня и по-широки калници, докато задната част е с изцяло променен дизайн, като са заменени задните светлини с кръгли под ново и "автоматично разгъващо се" задно крило. Отдолу има голям дифузьор, изработен от въглеродни влакна, в който са разположени четирите изпускателни тръби. Както и при предишните модели CTR3, няма задно стъкло, тъй като тази зона е заета от вентилирания капак на двигателя.

Модернизираният 3,8-литров шестцилиндров двигател с две турбини генерира 800к.с. и впечатляващ въртящ момент от 990 нютон метра. Снимките на интериора разкриват 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, въпреки че в списъка с опции може да бъде включена и механична.

Ruf не съобщава техническите характеристики, но увеличаването на мощността в сравнение с Ruf CTR3 Clubsport означава, че той вероятно ще бъде по-бърз. Имайте предвид, че Clubsport ускорява от 0-100 км/ч за 3,2 секунди, преди да достигне максимална скорост от 380 км/ч. Най-мощният Ruff получава карбон-керамични спирачки с диаметър 381 мм и жълти шестбутални апарати. 20-цоловите алуминиеви джанти с централно заключване на Ruf са боядисани в синьо. По данни на Autocar, цените ще започват от около 720 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Не съм впечатлен

    7 14 Отговор
    Нищо особено

    Коментиран от #2, #10

  • 2 Даа, да

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "Не съм впечатлен":

    даже е слабо..
    Хора, вие наред ли сте и от какво слизате…ако изобщо слизат от нещо???
    При положение, че на всичко под 9 сек до 100 и започвате да дюдюкате….

    Коментиран от #3

  • 3 Факт

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Даа, да":

    А ми слабо е за колко прави куотърмяйл едва ли слиза под 10-11сек

    Коментиран от #4

  • 4 Факт

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    е че абсолютно нищо не разбираш…. дори и не знаеш и нямаш идея какво е като усещане 10-11 секундна кола, нито и как се подготвя такава….
    Тресла прави ли 380+ максимална…???
    Пак те питам-от какво слизаш???
    Детска работа….

    Коментиран от #5

  • 5 Факт

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Числата са си числа.А Кьонигзег прави бая над 400

    Коментиран от #6

  • 6 Факт

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    е че пускаш едни голи изхвърляния и до там…
    Е и?
    Ти с по-бърза кола ли си, да ръсиш “компетентни” мнения или си просто на 15!??

    Коментиран от #7

  • 7 Факт

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    Числата чидла ли са ти кво караш бе сапол.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Кое е

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    факт бе мар сол!???
    По-бърза от твоята карам-казвай къде да те препарирам???
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Зелено

    0 0 Отговор
    Първо, Руф не е тунинг, а фирма, регистрирана като производител. И второ...как интериорните снимки ви показаха, че колата е 7 степенен автоматик с двоен съединител??🤔🤔