Stellantis обяви значително намаляване на работната сила в своя комплекс в Толедо, което ще засегне 1139 работници, които ще бъдат съкратени за неопределено време, считано от 5 януари 2025 г. Това решение е част от по-широката стратегия на автомобилния производител за преструктуриране на дейността му в САЩ и справяне с намаляващите продажби и излишните запаси.
Заводът в Толедо, в който се произвеждат моделите Jeep Gladiator и Wrangler, ще премине от двусменен към едносменен режим на работа. Тази промяна ще засегне основно производството на Gladiator, което ще доведе до съкращения.
Stellantis предоставя на засегнатите служители цялостен пакет от обезщетения, включващ допълнителни обезщетения за безработица, помощ при прехода и здравно осигуряване. Компанията подчертава необходимостта от това преструктуриране, за да се подобри оперативната ефективност и да се възстанови конкурентното предимство на пазара в САЩ.
Спадът в продажбите на джипове, особено 34% спад от пиковите нива през миналата година, е допринесъл за решението за намаляване на производството. Освен това временното спиране на производството на Grand Cherokee и Wrangler през септември допълнително подчерта необходимостта от корекции в дейността на компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Яяяяяя
Коментиран от #2
17:38 07.11.2024
2 Тва е
До коментар #1 от "Яяяяяя":
Началото17:42 07.11.2024
3 Тръмпи
Коментиран от #4, #7
17:46 07.11.2024
4 Хохо Бохо
До коментар #3 от "Тръмпи":
Америка континента нали? Щото Мексико и Канада... мексиканските се славят с уникално качество, само 70% се връщат за гаранционно сменяне на двигател след 10к км....ми добре е17:49 07.11.2024
5 Ситрошен
Коментиран от #6, #9
17:59 07.11.2024
6 Вальо
До коментар #5 от "Ситрошен":
Плащат ли ти или по рождение са ощетен с мисловната дейност? Качеството е паднало главоломно при всички производители. А благодарение на французите имаш екстри в голф 4ката като радио, ел стъкла, хидравлика и пр. дори и в базовите версии.18:08 07.11.2024
7 СЗО
До коментар #3 от "Тръмпи":
Стелантис е европейски концерн, но джип не се произвеждат в Европа. Заводът Толедо е в Щатите.Коментиран от #11
18:09 07.11.2024
8 Копейка
18:14 07.11.2024
9 Дфен
До коментар #5 от "Ситрошен":
Наказан завинаги от някой СитроенКоментиран от #10
18:45 07.11.2024
10 Вальо
До коментар #9 от "Дфен":
Малко му е. Дано завинаги е наказан от съдбата да кара счупени автомобили, независимо от коя марка.Коментиран от #12
19:04 07.11.2024
11 Ужас безкрай
До коментар #7 от "СЗО":
Два модела - Компас и Ренегат се правят в Италия. На една база са с ФИАТ 500Х и Алфа Тонале. Затова са с еднакви 4 цилиндрови двигатели - бензин 1.3 и 1.5, дизел 1.6.19:28 07.11.2024
12 Ситрошен
До коментар #10 от "Вальо":
Собственик съм на 3 автосервиза. Вече над 12г съм в бизнеса и от 8 години не обслужваме и ремонтираме никакви френски кошници. Това да правиш каквото и да е по френски кашкавал е абсолютно наказание за служителите ми и не го пожелавам и на най-големия си враг.Коментиран от #13, #17
22:46 07.11.2024
13 Вальоо
До коментар #12 от "Ситрошен":
Ала бала никой не го интересува. Не правите щото не е като голфчето и ладичката с чука и длетото всичко. Има си процедури точно и ясни описани които се следват. Ако не си обслужваш колата ще те "накаже". Някой са по-идиотоустойчиви, други не. Впрочем сервизите май са пълни предимно с немски автомобили, Тва е щото са много здрави и безпроблемни предполагам.Коментиран от #14
23:18 07.11.2024
14 Ситрошен
До коментар #13 от "Вальоо":
Може ли да ми обясниш къде са тия процедури? В умрелия DiagBox нищо няма, писан на Windows 98.. И работи само с 32-битови системи. За BMW например имаш ISTA, тръгваш да сменяш верига и четеш 20 страници ферман с картинки, процедури и парт номера. Програмата работи с всичко от Windows 7 до 11, независимо 32 или 64. И е 250 гб. За Ситрошен и Пеша - 12 GB. Аа дс спомена ли, че зарежда и 10 пъти по-бавно.. А даа спомена ли че на френските кенефи всичко що се касае за болтета и рапидки навярно в гЪса сякаш нарочно. Това дори и италианците не го правят. А за гаранцията? В момента BMW по GS стандарти изискват 15 години или 300к км. Stellantis по техните B21 стандарти още са на 5г...Коментиран от #15, #16
00:40 08.11.2024
15 Факт
До коментар #14 от "Ситрошен":
Проблема е че си технически не грамотен ти и персоналът ти.06:55 08.11.2024
16 Вальо
До коментар #14 от "Ситрошен":
Банда гайкаджии и си мислите че сте сервиз. Тотално некомпетентни в това което правите но иначе се пишете за голямата работа.И в двете диагностики - Lexia DiagBOX има детайлно описани процедури и дори при започването на една такава следват стъпки които са с картинки направени за да може жигуладжийчета като вас да могат да свършат една елементарна работа ама уви. Аз като си вкарам колата при гайкаджии като вас и почвате да гледате и да се чешете където не ви сърби. Просто сте некомпетнтни и затова френските коли са "лоши" , "скапани" и т.н. От години наливам само гориво и периодично смяна на масла и филтри правя. Не съм имал проблеми. Виж обаче мойте приятели и познати с бенвенца и други курничета не могат да се похвалят с същото. С здраве.
09:51 08.11.2024
17 Вальо
До коментар #12 от "Ситрошен":
А и да добавя, ако бехте толкова добри колкото сте на думи, нямаше да кесите у новинарски сайт и да ми се хвалите а щяхте да сте бъкани от работа и да нямате време да си отворите телефонО.09:59 08.11.2024