Добра новина за феновете на Alfa: Следващата Giulia запазва ДВГ

18 Март, 2025 13:24 692 12

  • alfa-
  • alfa romeo-
  • giulia-
  • stelvio

Все пак очакваме нов дизайн

Добра новина за феновете на Alfa: Следващата Giulia запазва ДВГ - 1

Alfa Romeo натиска спирачките на предварително обявеното си изцяло електрическо бъдеще, потвърждавайки, че двигателите с вътрешно горене ще останат важна част от гамата ѝ в обозримо бъдеще. Следващото поколение на Stelvio и Giulia ще предлага както хибридни бензинови, така и изцяло електрически задвижвания, което отразява по-прагматичен подход към електрификацията.

Съобщението, направено от главния изпълнителен директор на Alfa Romeo и Maserati Санто Фичили, разкрива, че Stelvio ще бъде водещ модел, който ще дебютира по-късно тази година, а продажбите му ще започнат през 2026 г. Giulia ще го последва, като и двата модела ще се произвеждат в Италия на платформа STLA Large, споделяща механични основи с новия Dodge Charger.

Това споделяне на платформата предполага, че Stelvio и Giulia могат да бъдат оборудвани с 3,0-литровия редови шестцилиндров двигател „Hurricane“ с две турбини, който се намира в Dodge Charger Sixpack, наличен в конфигурации с 420 к.с. и 550 к.с.

Решението да се запазят двигателите с вътрешно горене е в съответствие с неотдавнашните намеци на бившето ръководство на Alfa Romeo, което предложи многоенергийна архитектура за предстоящите модели. Компанията осъзнава присъщите рискове от преминаването към чисто електрическа гама, особено като се има предвид настоящото състояние на внедряване на електромобили и съществуващите данни за продажбите на Alfa Romeo.

Фичели също така предостави информация за бъдещето на Giulia, като посочи отклонение от традиционния форм-фактор на седана. Новата Giulia ще приеме „нов дизайн и нов тип каросерия“, което предполага дизайн на лифтбек с висока седалка и пет врати, подобен на Citroën C5 X, Peugeot 4008 и DS N°8. Този подход, наподобяващ кросоувър, има за цел да разшири привлекателността на Giulia, като същевременно запази нейното ДНК.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НВа

    8 3 Отговор
    Една кола имаха, и я утрепаха и нея:))
    Понеже Стелвиото яко се купува ще вдигнат и тази.. Че е американски двигател ще и боднат. А са имали Busso...
    Сложи и въздушно като на Citroen C5, ама имай една нормална кола. Сега рязко Хавал става по-интересен, джипки и спорт си е каруцарстване.

    Коментиран от #8

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Аууу

    6 0 Отговор
    Абе нали го бехте удариле на Ек0номии бе...са ко ви стана, а?
  • 4 Пилот на Ферари

    8 2 Отговор
    Италианците винаги са били много добри с дизайна . Очаквам да видя следващата Giulia .
    Макар че по принцип харесвам повече Maserati .

    Коментиран от #12

  • 5 Ха ха ха

    1 5 Отговор
    Има ли такива
  • 6 Някой си

    7 2 Отговор
    Много ми харесва посланието от заглавието. "Добри новини, новата версия няма да е електричка, което би направило колата боклук в сравнение с предходния модел...".

    Коментиран от #11

  • 7 Жалко

    5 0 Отговор
    Жалко, че махат сегашната платформа. Толкова пари наляха в нея и сега у канала.
  • 8 Вальо

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "НВа":

    Citroen C5 никога не е имал въздушно окачване. Всъщност Citroen поначало никога не е имал въздушно. Именно заради Citroen се създава "ваздушното". Използваната технология от Citroen e "Хидропневматично" окачване. Съчетава най-добрата възможна возия, най-евтината като консумативи и упорито смея да кажа по-надеждна от възглавниците. Единствения недостатък е течовете на тръбичките след многото години или километри. Което е неизбежно така иначе.
  • 9 защо ли

    5 1 Отговор
    Добра новина за феновете на Алфа Ромео ще бъде, марката да бъде купена от някой, понеже СТЕЛАНТИС по света е цел на подигравки и пренебрежително отношение, заради "прекрасното" им качество.
  • 10 от алфа

    3 1 Отговор
    с две думи: ще ви дерем яко за части и скъпи консумативи
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Виждал

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    си Мазерати на картинка ти….та да знаеш, какво хресваш повече….