Ford, след като не се задоволи само с това да направи най-бързата обиколка за американски сериен автомобил на легендарната писта „Нюрбургринг“ миналата година със своя Mustang GTD с мощност 815 к.с., се върна в „Зеления ад“ и категорично подобри постижението. Сега оръжието на Синия овал на пистата изпепели трасето за още по-удивителните 6 минути и 52,072 секунди.
Според Ford това значително подобрение от пет секунди е резултат от щателни подобрения в целия автомобил. Инженерите са въвели актуализации в калибрирането на задвижващия агрегат, преработили са шасито за по-голяма устойчивост на усукване, преработили са ABS и контрол на сцеплението и са прецизирали аеродинамичната конфигурация.
Това ново време за обиколка изстрелва Mustang GTD в наистина елитна компания в класацията на Нюрбургринг. Сега той е по-бърз сериен автомобил на тази трудна писта от Porsche 918 Spyder, бивш абсолютен рекордьор. Освен това той изпреварва настоящото поколение Porsche 911 GT3, Ferrari 296 GTB и Lamborghini Aventador SV.
Изключително важно е да се разбере, че това не е обикновен Mustang, който постига такова постижение. GTD по същество е поръчкова машина, прикрита в каросерията на Mustang. Тя разполага с монтирана отзад осемстепенна трансмисия с двоен съединител, свързана с монтирания отпред двигател чрез кардан от въглеродни влакна. Припомняме, че в България също очакваме подобен автомобил, който по неофициална информация ще бъде единствен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
Коментиран от #8
10:58 05.05.2025
2 Таурус
12:25 05.05.2025
3 моля за уточнение
15:46 05.05.2025
4 факт
Коментиран от #5
16:11 05.05.2025
5 Реалист
До коментар #4 от "факт":
Легендарното е че там нямаш място и право на грешки не може като на обикновенна писта да прелетиш през шикана защото си изтървал завоя. изтървеш ли завоя свършено е с тебе. И освен бърза кола ти трябват и големи топки.Коментиран от #6
06:45 06.05.2025
6 мда
До коментар #5 от "Реалист":
Е да тясна писта е което я праеи неатрактивна ниска скорост.07:32 06.05.2025
7 До първия
00:09 07.05.2025
8 Пилотът Гошу
До коментар #1 от "Пич":
Глупости. Колата е добра, спор няма, но реално е лимитирана серия от 1000 броя за фукльовци. Цената и от 325 до 600 хиляди долара реално я прави по-скъпа от ПО-БЪРЗИЯ 911 GT3RS който води с 3 секунди и цената му е от 231 до под 400 хиляди.Мустангът е доста по-крещящ, съответно фуклив. При това аз харесвам мустанг, но това си е скъп custom job в ограничен тираж с вид на Мустанг. За момента не мога да си представя кой би дал чувал пари повече за автомобил, който е по-бавен от ГТ3РС, освен да се пърчи с него.
Мустангът винаги е бил евтин спортен автомобил с V8, който дава възможности за ъпгрейд. ГТД няма общо с тази философия.
11:41 28.06.2025