Ford Mustang GTD счупи собствен рекорд

5 Май, 2025 10:30 3 582 8

  • ford-
  • mustang-
  • gtd-
  • нюрбургринг-
  • рекорд

Новото време е с 5 секунди по-добро

Ford Mustang GTD счупи собствен рекорд  - 1

Ford, след като не се задоволи само с това да направи най-бързата обиколка за американски сериен автомобил на легендарната писта „Нюрбургринг“ миналата година със своя Mustang GTD с мощност 815 к.с., се върна в „Зеления ад“ и категорично подобри постижението. Сега оръжието на Синия овал на пистата изпепели трасето за още по-удивителните 6 минути и 52,072 секунди.

Според Ford това значително подобрение от пет секунди е резултат от щателни подобрения в целия автомобил. Инженерите са въвели актуализации в калибрирането на задвижващия агрегат, преработили са шасито за по-голяма устойчивост на усукване, преработили са ABS и контрол на сцеплението и са прецизирали аеродинамичната конфигурация.

Ford Mustang GTD счупи собствен рекорд

Това ново време за обиколка изстрелва Mustang GTD в наистина елитна компания в класацията на Нюрбургринг. Сега той е по-бърз сериен автомобил на тази трудна писта от Porsche 918 Spyder, бивш абсолютен рекордьор. Освен това той изпреварва настоящото поколение Porsche 911 GT3, Ferrari 296 GTB и Lamborghini Aventador SV.

Ford Mustang GTD счупи собствен рекорд

Изключително важно е да се разбере, че това не е обикновен Mustang, който постига такова постижение. GTD по същество е поръчкова машина, прикрита в каросерията на Mustang. Тя разполага с монтирана отзад осемстепенна трансмисия с двоен съединител, свързана с монтирания отпред двигател чрез кардан от въглеродни влакна. Припомняме, че в България също очакваме подобен автомобил, който по неофициална информация ще бъде единствен.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    18 9 Отговор
    Има два вида коли ! Коли за разбирачи , и коли за фукльовци ! Това е кола за разбирачи !

    Коментиран от #8

  • 2 Таурус

    7 1 Отговор
    Последният абзац е от статията за ф16 май.
  • 3 моля за уточнение

    5 4 Отговор
    Този Форд GTD - дизел или бензин е?
  • 4 факт

    5 7 Отговор
    Какво и е легендарното на тая умрела бавна писта.

    Коментиран от #5

  • 5 Реалист

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "факт":

    Легендарното е че там нямаш място и право на грешки не може като на обикновенна писта да прелетиш през шикана защото си изтървал завоя. изтървеш ли завоя свършено е с тебе. И освен бърза кола ти трябват и големи топки.

    Коментиран от #6

  • 6 мда

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "Реалист":

    Е да тясна писта е което я праеи неатрактивна ниска скорост.
  • 7 До първия

    0 0 Отговор
    Да, като изключим останалите 99 процента !
  • 8 Пилотът Гошу

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Глупости. Колата е добра, спор няма, но реално е лимитирана серия от 1000 броя за фукльовци. Цената и от 325 до 600 хиляди долара реално я прави по-скъпа от ПО-БЪРЗИЯ 911 GT3RS който води с 3 секунди и цената му е от 231 до под 400 хиляди.
    Мустангът е доста по-крещящ, съответно фуклив. При това аз харесвам мустанг, но това си е скъп custom job в ограничен тираж с вид на Мустанг. За момента не мога да си представя кой би дал чувал пари повече за автомобил, който е по-бавен от ГТ3РС, освен да се пърчи с него.
    Мустангът винаги е бил евтин спортен автомобил с V8, който дава възможности за ъпгрейд. ГТД няма общо с тази философия.