„Самсунг” отваря на летищата кабини, съобщава в. „Гардиън”. Акцията е част от компанията на технологичния концерн за връщането на доверието на потребителите. В кабините на летищата потребителите ще могат да предадат телефоните си от модела Galaxy Note 7. Началото на инициативата е в Австралия, но бързо се разпространи на ключови летища в Пасифика. Технологичният гигант ще продължи в Америка и Европа.
Южнокорейският технологичен гигант „Самсунг” започна безпрецедентна кампания в света по изтеглянето и спирането от продажба на флагмана си „Galaxy Note 7”.
Това трудно решение е било взето, за да може да се извърши задълбочено изследване на самозапалването на модела.
На 2 септември „Самсунг” бе принуден да нареди изтеглянето от продажба на 2,5 милиона бройки. „Galaxy Note 7 официално се превърна в най-проблемния смартфон на „Самсунг“. Моделът бе изтеглен от пазара след 2.5 млн. продадени апарата заради десетки случаи на самозапалване. На клиентите бе предоставена възможност за безплатна замяна с устройства от нова серия, обозначени с черен квадрат и зелен индикатор за заряда на батерията, но и това не даде задоволителни резултати.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА