Тема: Украйна

14 Март, 2022 11:03 5 460 17

Световен производител на товарни автомобили може да премине на непълна работна седмица

  • камаз-
  • русия-
  • производство-
  • работно време

Това са част от антикризисните мерки на "КамАЗ"

Световен производител на товарни автомобили може да премине на непълна работна седмица - 1
Снимка: Shutterstock

„КамАЗ“ работи по различни варианти за антикризисни мерки. Един от тях е преминаването към непълно работно време. „Както знаете, икономиката на страната ни сега е под огромен натиск. Изградените през годините вериги за доставки се сриват и производствените процеси се спират. Това се случва не само в Русия, цялата световна икономика е под стрес. В тази връзка компанията работи по различни варианти за антикризисни мерки. Сред тях е въвеждането на непълно работно време. Документът все още не е съгласуван и се разглежда. Искам да ви напомня че такива документи като антикризисна мярка са били приемани преди това в компанията, но това не означава, че винаги са влизали в сила“, каза на страницата си във ВКонтакте Олег Афанасиев, ръководител на пресслужбата на компанията.

Той подчерта, че подобна мярка ще се използва "само в случай на спешност".

Още новини от Украйна

Според него търговците на „КамАЗ“ в момента не прогнозират значителен спад в търсенето на камиони, но ситуацията се променя много динамично.

„КамАЗ“ е най-големият руски производител на товарни автомобили и един от двадесетте водещи световни производители. Фирмата произвежда камиони, ремаркета, автобуси, двигатели и силови агрегати. Най-големите акционери на „КамАЗ“ са държавната корпорация „Ростех“ (49,9%), „Автоинвест“ (23,54%) и Daimler Truck (15%, дъщерно дружество на немския автомобилен концерн Daimler).


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

    6 9 Отговор
    ТА ТЕ (.....)НЕ ГИ КАРАТ ТИЯ „КАМИОНИ”😂ВСИЧКО ВСЕ ОЩЕ НОРМАЛНО P....К КАРА „ДАФ СКАНИЯ ВОЛВО МАН МЕРЦЕДЕС”👌
  • 4 В КАМАЗ няма много

    18 6 Отговор
    руски части. По-специално, временно няма да се произвеждат нови камиони КамАЗ с шасита и двигатели на Cummins, които се правят в САЩ, германски ZF скоростни кутии и горивни системи Bosch, които също се произвеждат в Германия. Поради проблеми с доставката на чужди компоненти експертите очакват спад на производството с 10-15 процента през 2022 г. Линиите K4 и K5 използват лицензионни кабини на Mercedes-Benz и на фона на санкциите възникнаха проблеми с тяхното производство, така че производителят ще се съсредоточи върху моделната гама с индекс K3.

    КамАЗ беше първият сред местните автомобилни производители, изправен пред сериозни санкции от Европейския съюз. По-специално концернът Daimler преустанови сътрудничеството си с компанията, а руският производител не може да продава своите камиони в ЕС.

    Коментиран от #11

  • 5 ГОГО ПРИЯТЕЛ,

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гого":

    ПЪРВО ТРЯБВАШЕ ДА ПРОВЕРИШ ДАЛИ НАИСТИНА Е БИЛО ОЛИВИЯ😱😱😱
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Васил

    12 9 Отговор
    След седмица само името ще остане къде ще ги продават с руските скапани части и двигатели.
  • 8 въххх

    12 9 Отговор

    До коментар #6 от "1234":

    Щом тъй са ви казали по Първи канал вярвайте.Китай има още много хляб за изяде докато стигне Запада.

    Коментиран от #10, #15

  • 9 Гост

    7 3 Отговор
    След като търговците не очакват намаление на търсенето, откъде ще дойде намалената работна седмица, кокококошко?! В природата няма празни пространства! В производството и търговията също! Изчезването ан един играч се заменя веднага с друг! Само нагнетяване на напрежение!
  • 10 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "въххх":

    Защо да стига Запада ти?! Те си имат собствен път. Това че печелят от Запада, не означава, че ги гонят.
  • 11 ЛАЛЮОУУУУУУУУУУУУ....

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "В КАМАЗ няма много":

    ША СГЛОБЯВАТ СТАРИЯ МОДЕЛ .КОЙТО Е С ЪС СЪЩИЯ МОТОР КАТ НА КАМИОНИТЕ КОИТО СА НА ФРОНТА СЕГА ХИИИИИИЧ НЕ ГИ МИСЛЕТЕ СААААМО СИ ХАБИТЕ ТОКА ОТ ЕЛЕКТРОМЕРА......
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 кой ги хупува

    4 2 Отговор
    Интересно кой ли ги купува? Може би в Куба и Венецуела. Аз такива съм виждал само от войнишките снимки на баща ми.

    Коментиран от #14

  • 14 той

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "кой ги хупува":

    Купува ги Ростех за да им слагат оръжия.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Голем смях

    2 2 Отговор
    Китай и дори да яде всичкия ориз на света ...никога няма да стигне запада.Все едно арабеските да стигнат запада.
  • 17 Хехе

    1 0 Отговор
    Че напишете какви двигатели се слагат в Камаз, де?Ами електрониката? Че само сглобката е руска?!