4 291

Плановете на "Еврохолд" за България

  • еврохолд-
  • представяне-
  • ребрандиране-
  • планове-
  • развитие

Компанията представи новото си име, лого и планове за бъдещето

Плановете на "Еврохолд" за България - 1

"Еврохолд" представи новото си лого и визия. Това е "последната крачка" по процеса на придобиване на дружествата на "ЧЕЗ България" от групата на "Еврохолд България". "Двата цвята не са случайно избрани. Оранжевият символизира уют, топлина и позитивна енергия. Решихме да оставим този цвят и защото групата "не прекратява връзката с миналото, а надгражда върху това, което е изградено през последните 15 години". Сивото е цвят на стабилност, индустриализация и технология. Комбинация на оранжево и сиво дава една стабилна, уютна индустриализирана, технологична фирма. Мисията ни е да въвеждаме иновативни решения и да подобряваме живота на обществото и клиентите си", каза изпълнителният директор на компанията Карел Крал, като допълни, че целта е "Еврохолд" да се превърне в лидер не само на българския, но и на международния пазар. Що се отнася до България, компанията ще се развива както в южна, така и в северна България - Бургас, Варна и Пловдив. В чужбина има база от клиенти в Румъния и Полша в сегмента на застрахователния бизнес.

Компанията е финансово стабилна. "Зад гърба си имаме финансово силна майка. Това ни позволи да надградим и развиваме синергии, да се възползваме от мрежата на "Еврохолд" в застрахователния бизнес и да добавим още един пакет от услуги свързани със застрахователни бизнес и енергийни услуги", уточни Крал.

Важно за клиентите на "Еврохолд" е процесът на дигитализация, който върви с бързи стъпки. "80% от услугите ни вече могат да се осъществяват онлайн от вкъщи. Ще продължим да ги развиваме", обеща Крал.

Модернизацията на електроразпределителната мрежа ще продължи. За последните 5-6 години са инвестирани по 100 млн. лв. годишно в тази дейност. "Този процес ни помага да достигнем 2 цели - да достави качествена услуга, но също основната насока е да се справим в бъдеще с всички предизвикателства, свързани със "зелени технологии" и разширяване на ВЕИ, както и да сме готови за въвеждане на повече зарядни за електроавтомобили", поясни изпълнителният директор на компанията.

"Убедени сме, че еврофондовете са задължителен ресурс който трябва да се използва за развитие на разпределителните мрежи. Без тях няма да стане толкова бързо и скоро модернизирането, колкото би трябвало. Имаме нужда от повече инвестиции в мрежи заради дигитализацията, автоматизацията, ВЕИ и зелени енергии. Целта е да имаме повече мощност да ги присъединим", поясни Крал.

"Електрохолд" придоби седем дружества от групата "ЧЕЗ България". Електроразпределителното дружество на "Електрохолд" се казва "Електроразпределителни мрежи Запад" (ЕРМ Запад). Има и две търговски дружества, които са "Електрохолд Продажби" и "Електрохолд Трейд". Дружествата за споделени услуги са "Електрохолд България“ и "Електрохолд ИКТ", които са основните доставчици на вътрешните услуги - финансови, счетоводни, човешки ресурси, IT и т.н. Има и две дружества, които са за ВЕИ - "Фри Енерджи Проджект Орешец" (фотоволтаичен парк в Орешец) и "Бара Груп".



Свързани новини