Предлагането на жилища в София и другите големи градове изпревари търсенето в първите месеци на 2026 година. Това се случва след рекордно дългия, около 12-годишен „пазар на продавача“, се посочва в доклад на аг. "Адрес".
„За първи път от 2014 г. насам сме свидетели на повече продавачи като абсолютен брой на фона на купувачите. Това важи за София и останалите големи градове, като балансът търсене -предлагане в по-малките населени места в момента е около 50:50. Предстоящите месеци ще преминат под знака на „пазара на купувача“, но на фона на високи цени, достъпни кредити и минимална безработица“, коментира Гергана Тенекеджиева, изпълнителен директор на агенцията.
Според данните на компанията, около 10% е спадът на новите купувачи в началото на 2026 г. В същото време, броят на новите продавачи нараства с около 26% на годишна база. И макар това да балансира силите межди търсене и предлагане, за спад на цените не може да се говори.
„Купувачите с нужда от имот за живеене няма да изчезнат, те просто ще решават по-бавно и премислено и няма да се водят от натиска „тук и сега“, който в някаква степен бе типичен за пазара през последните 2-3 години. Трябва да се има предвид и друго - преди тази трансформация недостигът на жилища бе сериозен на фона на огромното търсене. Днес ставаме свидетели на баланс, от който пазарът отдавна имаше нужда – смятам, че това е възможност за двете страни да срещнат очакванията си по-лесно“, коментира Тенекеджиева.
Според нея, 2026 г. е шанс за купувачите да потърсят и нови инвестиционни възможности, макар към момента този мотив да остава на заден план. Данните сочат, че най-сериозен е спадът в сделките на конвенционалните 3-стайни жилища. По-малките апартаменти – гарсониери, както и маломерни 2-стайни, на практика не отчитат спад в броя си. Стабилен е и пазарът на големи и скъпи трофейни имоти, както и този на къщи.
„Времето на масовите покупки отмина – в периода между пандемията и очакването за приемането на еврото хората влагаха спестяванията си в имоти, независимо дали имат нужда от тях и независимо какво е финансовото им измерение. Част от купувачите се възползваха и от евтините пари, които банковият сектор предлагаше, а купуването на имот се превърна в нещо като мода. Това бе един процес, чийто естествен край настъпи. Въпреки това и днес сме свидетели на този традиционен за българите стремеж към сигурно вложение. Затова и хората с по-скромни спестявания остават активни, както и по-заможните, чиито доходи и инвестиционни намерения не се влияят съществено от турбуленциите на времето“, пояснява Тенекеджиева.
Според нея, 2026 г. ще бъде моментът за много купувачи да реализират сделки, които са били трудни за осъществяване до сега.
„Пазарът на купувача ще окаже известен натиск върху някои имоти – особено върху тези, чието ценообразуване е било повлияно прекомерно от еуфорията. Добри сделки ще сключат онези хора, които успеят да открият продавачите, които по една или друга причина са склонни на отстъпки. Това е възможност за придобиване на имоти на справедлива цена, особено за по-специфични обекти, каквито са някои гаражи или пък по-малки по площ търговски и офис площи“, коментира Тенекеджиева.
Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите в imot.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Строител
Казва агенция някаква
10:54 27.05.2026
2 Тъй Тъй
10:56 27.05.2026
3 Мурка
Коментиран от #177
10:59 27.05.2026
4 Общо Взето !
Когато пресъхне паричната маса на капитала !
Ще не ще !
Ще тръгне да Продава !
Коментиран от #15
10:59 27.05.2026
5 Пич
11:00 27.05.2026
6 Георги
11:00 27.05.2026
7 С две думи
11:01 27.05.2026
8 иксперт
Коментиран от #12
11:03 27.05.2026
9 Прав ляв
Коментиран от #106
11:05 27.05.2026
10 запознат
Коментиран от #22
11:07 27.05.2026
11 икономист
Коментиран от #14
11:09 27.05.2026
12 Георги
До коментар #8 от "иксперт":
"инвестицията" в имот е дългогодишно начинание. Така или иначе, ако продадеш година-две след покупката дължиш данък печалба, който може и да те изкара на минус. Ако след 10 години цените не са се повлияли от инфлацията и имотите не са поскъпнали достатъчно, тогава вече може да се говори за загуба - в случая е твърде рано.Коментиран от #40
11:09 27.05.2026
13 Еуропата бате
11:09 27.05.2026
14 Георги
До коментар #11 от "икономист":
само ако са успели да завъртят парите, иначе в момента еврото им ги яде със завидна скорост.Коментиран от #20
11:10 27.05.2026
15 Мурка
До коментар #4 от "Общо Взето !":
А МОЖЕ И ДА ОТДАВА-----ПРИМЕРНОКоментиран от #32, #42
11:11 27.05.2026
16 Механик
п.п.
Така си мислеха и в ОАЕ, Израел, Ливан, Газа, Украина и пр.
11:12 27.05.2026
17 Де си бе?
Коментиран от #37
11:13 27.05.2026
18 Тотал
Коментиран от #30
11:13 27.05.2026
19 А такаааааа и сега кога дойде криза
11:17 27.05.2026
20 икономист
До коментар #14 от "Георги":
Колко ще им изяде ? В Германия ,Франция ,Италия , Испания не са ли в евро ? Не се излагайте .Ти започна мантрата ,купи защото парите се обезценяват .Добре де , този който продава , закакво са му са тези обезценени пари ? Парите може да се обезценяват от цените на хранителните стоки , което ще се регулира , така или иначе .Струват ти се малко , не защото са малко , а защото имотите са прекалено надути .Нали прочете вчера , че 5 % от хората имат спестявания от 25 к евро и нагоре , ама тези 5 % вече си имат жилища .Коментиран от #23, #25
11:19 27.05.2026
21 тарантула
11:23 27.05.2026
22 Може и така
До коментар #10 от "запознат":
Цената на имота се определя от локацията, търсенето и стандарта на живот в определения регион. След това е състоянието, вида строителство, инфраструктурата като предлагането е на последно място.Коментиран от #46
11:24 27.05.2026
23 Георги
До коментар #20 от "икономист":
колко ще изаде, ами има-няма 7% годишно. Всичко в магазина е х2, това автоматично ти яде спестяванията."този който продава , закакво са му са тези обезценени пари ?" - за да инвестира, а не да ги държи кеш.
" Парите може да се обезценяват от цените на хранителните стоки" - не само от хранителните стоки, а и от нехранителните и от услугите. Ще регулират?!?! Тая регулация върви от миналия август и до тук всичко е кажи-речи х2.
Коментиран от #26, #47
11:26 27.05.2026
24 ипотекар
11:26 27.05.2026
25 Георги
До коментар #20 от "икономист":
официалната инфлация в България за тази година, спрямо същия месец на миналата е 6%. Това ще рече, че на 150,000 евро, предполагаема продажна цена миналият май, си загубил 9000 само защото ги държиш в банката. Ако продължиш да ги държиш ще продължиш и да губиш.Коментиран от #48
11:30 27.05.2026
26 икономист
До коментар #23 от "Георги":
В какво ще инвестира ? Само не ми скачай с акции .Нали виждаш как цените на имотите падат , в злато ли ще инвестира , ами то от 5600 долара , вече е 4500 долара .Инфлацията е 7 % ако си изхарчиш еврото в България , ако го изхарчиш в Германия е друго , ако го изхарчиш в Турция , даже си на голяма печалба.Тези които ти казват да инвестират , ти продават акции ,злато ,крипто ,имоти , и каквото се сетиш , пак срещу пари .Е за какво са им обезценени пари ? Бъфет щото нищо не знае човека , преди повече от година продаде всички инвестиции и държи кеш . Той ли не знае ?Коментиран от #27, #41
11:32 27.05.2026
27 Георги
До коментар #26 от "икономист":
в такъв случай ги дръж и се мисли за българският Бъфет или ходи ги харчи навън, че е по-евтино и ще печелиш от това.Коментиран от #29, #51
11:35 27.05.2026
28 ха ха
Предлагането винаги се е било над търсенето. При тази демография и при надценяването на всеки коптор, няма как да е другояче.
Новото в случая е, че този факт вече не може да бъде крит, поради наличието на обладатели на коптори, които са отчаяни за кинти.
11:36 27.05.2026
29 икономист
До коментар #27 от "Георги":
Ти сигурно си по запознат от всички банкери , които явно не са много умни да раздават пари на 2-% лихва , при 6 % инфлация ?Коментиран от #34
11:39 27.05.2026
30 Това е факт
До коментар #18 от "Тотал":
При една съпоставка имот преди две години струваше два пъти по-евтино на цени в лева. Толкова беше реалната стойност на имота според стандарта на живот. Сега същия имот се продава двойно повече и в евро, но не отговаря на стойността си защото българина не е повишил стандарта си на живот а са повишени цените изкуствено. Заплатите се преобразуваха 2 към 1, но цените са 1към 1. Това говори за обедняване а не обратното. Ако някой си мисли, че това е нормално значи жестоко се заблуждава. Спада на недвижимото имущество е факт и ще достигне реалната стойност на обекта. Тези с големите заеми за апартаментче скоро ще скачат през балкона.11:40 27.05.2026
31 До края на годината
11:41 27.05.2026
32 не всеки може
До коментар #15 от "Мурка":
При така надценените имоти, едина ипитека удря вноска като в САЩ. Но наемателите просто нямат такива доходи. Отваря се една ножица - 400 евро реален възможен доход от наем / дългосрочно безп рекъсвания/ и ипотека по 1000 евро / тук прекъсвания няма как да има, ако закъснееш 4 месеца и си на ЧСИ/.Отделно такива цени ще лашнат такси, данъци и режийни то тава рано или късно.
11:44 27.05.2026
33 народа
Коментиран от #35
11:48 27.05.2026
34 Георги
До коментар #29 от "икономист":
всъщност лихвите по ипотечните кредити февруари бяха 2,19% - 3,14% . Декември купих апартамент на акт 14 за 180000 евро, а банката го оцени на 255000 евро за края на тази година, когато ще излезе акт 16. Може би смяташ, че се е вътрила и няма идея от ипотечни кредити? Бяха съвсем наясно със забавянето и очакваното плато в цените, и те и строителите, но никой не очаква да е на загуба от тези сделки. Всичко е калкулирано, дори очакваният скок в лихвите, предлагаха и твърда лихва за 5 години от 2,9% или нещо такова, иначе казано до 5 години лихвите ще скочат за всички текущи кредити и средно ще е около 2,9%. Банката е последният, който ще се прецака с неизгоден кредит.Коментиран от #36, #39, #59
11:57 27.05.2026
35 Георги
До коментар #33 от "народа":
за да не се повтарям виж коментар 29 и кажи, мислиш ли че банката се набута с тоя кредит и вече е на загуба?Коментиран от #61
11:58 27.05.2026
36 икономист
До коментар #34 от "Георги":
Аз пък купих злато на 1500 долара за унция , сега е 4500 долара за унция .Купих сребро за 40 долара за унция , сега е 76 долара за унция ,купих земеделска земя отдавна и нама да споменавам цената , но ми носи всяка година рента .Два напъно изплатени апатраманта , едния 102 кв,м , другия 86 кв.м , та затова държа кеш .Това е щото не разбирамКоментиран от #43, #49, #63
12:02 27.05.2026
37 първия урок
До коментар #17 от "Де си бе?":
Това което пише по медиите или се вижда на екрана не значи нищо преди да успееш да осъществиш реална продажба.2500 евро на м2 за коптор при това сметнато с общите части, мазата, терасата / висяща над нищото/ и стълбището :)))
Това наистина е чуден виц. Но нищо де. ПОмечатаха си година някъде, не е зле.
12:04 27.05.2026
38 преди време
"Давам под наме тристаен апартамен на седмия етаж за 150 евро на месец. Не е измазан и не е обзаведен, подходящ е за склад за 2-3 месеца"
Реална обява в този сайт. Отачаян за 300 евро собственик.
Друга обява: Продвам чуденс склад / маза демек/ за 7 000 евро София!
Друг отчаян собственик.
Досега отделни мази не бяха се продавали. Остана някой терасата си да обяви, друг стаичката за чистачката межу етажите.
Кулата от карти се пропуква. Трябват им парите, но вярват че имота им е безценен, та се чудят каква мизерия да обявят за някое евро.
12:08 27.05.2026
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Георгииии
До коментар #12 от "Георги":
Цените никога няма само да растат или само да падат но живота на един човек трае 70-80 години. Затова спрете да използвате имотите като банкомат а ги ползвайте по предназначениеКоментиран от #123
12:12 27.05.2026
41 не е майтап
До коментар #26 от "икономист":
Това е най-голямата камара кеш събирана в целокупната история на човечеството откакто има хариени валути.Никога никой не е окрупнявал такава директна кешова туплака. И на мен ми е интересно къде ще потече и кога.
Като гледам как облигациите чукнаха 5% и май ще идат още нагоре, сещам се къде ще идат част от кинтите.
12:12 27.05.2026
42 Аз Кочо
До коментар #15 от "Мурка":
Всички това правите отдавате под наем, на кого? 8!пр от българите живеят под наем а 90 притежават поне един имотКоментиран от #109
12:15 27.05.2026
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 НЯМАТЕ ЛИ ПОООНЕ ПОЛОВИНАТА
Коментиран от #45
12:19 27.05.2026
45 Сър Уинстън
До коментар #44 от "НЯМАТЕ ЛИ ПОООНЕ ПОЛОВИНАТА":
Сега като окапят презрелите круши, може да се купи и при друга сметка!12:20 27.05.2026
46 Аз Кочо
До коментар #22 от "Може и така":
Къде е твоята ЛОКАЦИЯ? В България, в София - най бедната държава и столица в ЕС ! Е кофти ти е локацията....юКоментиран от #71
12:20 27.05.2026
47 Аз Кочо
До коментар #23 от "Георги":
Вуе, парите се обезценяват с времето но не изчезват като при продажбата на купен имот при сринат пазар хахах тоест загубата ти е накуп от инфлацията и от главницата апа ако имаш и кредит ще си още по добре хахах12:23 27.05.2026
48 Аз Кочо
До коментар #25 от "Георги":
Затова вуе не купувай в България където инфлацията е най висока в ЕС купи си там където е ниска например във Франция или Австрия. Инфлацията на услугите и на стоките няма нищо общо с инфлацията в цените на имотите ама ти отде да знаешКоментиран от #50
12:25 27.05.2026
49 Георги
До коментар #36 от "икономист":
очевидно си вложил в злато, сребро и земя. Какъв кеш ми говориш?Коментиран от #55
12:25 27.05.2026
50 Георги
До коментар #48 от "Аз Кочо":
скокът в цените на материалите и труда влияе и на цената на имотите, така че не е като да няма нищо общо. Има една цена дето и да искат строителите няма да паднат под нея. Колкото до балона последната година-две, писах за него още в 6 коментар.Коментиран от #64
12:28 27.05.2026
51 Аз Кочо
До коментар #27 от "Георги":
Автоматичният двуцифрен ръст на заплатите в държавния сектор приключи а в частния никога не е имало такъв ръст. Тоест покупателната ти способност пада с 6 пр. официално а не официално с много.От там има намаление на потреблението и срив в сделките с имоти. Хоратнаще харчат само за най необходимото плюс кредита. Така че инфлацията те яде заедно с имотя ти който никой няма да иска да купи при тези обстоятелства. Печалбата ти от имота е на оризова хартия или на папирос.тоест НИКАКВА
Коментиран от #53
12:30 27.05.2026
52 шаа
12:30 27.05.2026
53 Георги
До коментар #51 от "Аз Кочо":
печалба от имот няма, освен ако не са ти го подарили или не си уцелил балон да продадеш. Аз не съм го купил с цел печалба.Коментиран от #54, #65
12:34 27.05.2026
54 има печалба но най вече
До коментар #53 от "Георги":
има набутка.Да купиуш за потребление е добре. Но само ако алтернативните ти разходи са по-големи.
Ако си взел за 200 000 - 250 000 апартаментче, което е 10-15 годишен доход, това си е набутване на една степен. Освен ако не е в Монако, Манхатън, Ориндж Кауни и други точки представляващи 1 промил от пазара.
Когато имотите са били добра инвестиция и са носили рустове за икономиката, цената на средния имот е била 2.4 годишни брутни зпалати. После до 5 се приема за поносимо. От там нататък е диво изнудване и съсипия за всеки млад човек който не разчита на краденото от мама и тате.
Накратко - на тези доходи нелуксозен апартамент в София 2-3 стаи трябва да е към 80 000 евро. Толкоз.
Коментиран от #56
12:41 27.05.2026
55 икономист
До коментар #49 от "Георги":
Как за какъв кеш ти говоря ? Нали кеша е двигателя на другите неща .Това ,че съм вложил в някакви работи , не означава , че нямам още кеш ,нали така . Вложенията ми са много назад във времето , не са преди 3-4 години .Земя съм вземал преди 17 години и от тогава ми капе рентичка , малко ,малко ,ама капе , жилища съм вземал преди 15 години .Това ,че казваш , че строителя няма как да падне под определена цена , не е вярно .Лично съм виждал за колко е построено и после как е продавал , за колкото даде някой .Пазара е на търпеливите ,а колкото до инфлацията , можеш да си я контролираш през личното потребление .Сега си се заразил от ФОМО ефекта ...ще ти минеКоментиран от #57
12:48 27.05.2026
56 Георги
До коментар #54 от "има печалба но най вече":
в такъв случай ще се съсипвам в следващите 20 години.12:51 27.05.2026
57 Георги
До коментар #55 от "икономист":
нали това написах в 14ти коментар, че парите трябва да ги вложиш в нещо (инвестиция), ти защо не си ги държа 17 години, а купи земи, злато и сребро?Коментиран от #58, #67, #101
12:54 27.05.2026
58 икономист
До коментар #57 от "Георги":
Защото беше изгодно да се купува , сега е изгодно да се продава .Наблюдавай американсата фондова борса , и виж как ще се срине и акулите ще им оберат кеша .12:59 27.05.2026
59 Вуееее
До коментар #34 от "Георги":
Няма лихва от 2.5 пр. Не смяташ гпр и задължителна застраховка живот с тях отиваш на над 3 пр. ВЪРХУН петкратно надута главница която също требе да се връща. ХайахКоментиран от #62
13:08 27.05.2026
60 ох лошу мий
13:10 27.05.2026
61 Гост
До коментар #35 от "Георги":
Тук си прав. Банката няма да се набута защото раздава депозити на граждани който се набутват от инфлацията но кредитополучателите са в по голям риск от загуба на целия имот. След края на фиксираната лихва която вече е макс 10 г отиваш на плаваща а тя колко ще е не се знае. А банката вече си е прибрала печалбата. Но банката може да изгърми ако цените паднат на целия пазар.13:10 27.05.2026
62 освен това
До коментар #59 от "Вуееее":
И тази ниска лихва е ниска ама все още...Застраховката ще си остане. Основата надценена, а в ной момент и лихвата.....
Умните пари купуват на висока лихва подценена основа, защото след година две ако се смени тренда ше си рефинансират на ниска лихва и на старата готина основа.
13:12 27.05.2026
63 Тръпчо
До коментар #36 от "икономист":
През 2011 златото се срина с 50 пр а среброто с 70 ПР. И се възстановиха едва през 2025. Та гледай на не пиинеш една студена вода с него. Тези които го купуваха на 5600 вече пииват бистра водица13:12 27.05.2026
64 Аз Кочо
До коментар #50 от "Георги":
САЩ: Строителната компания Lennar , която настоява за голям ръст в обема на продажбите на жилища, за да спечели пазарен дял, разкри във финансовите си отчети за първото тримесечие, че е намалила средната цена на продаден дом през първото тримесечие до 374 000 долара , най-ниската цена от 2017 г. насам, и с 24% от пика през второто тримесечие на 2022 г., включително стимули и разходи за изкупуване на ипотечни лихви. А прогнозите ѝ за второто тримесечие включват по-нататъшен спад (в синьо на графиката по-долу).Тези стимули и по-ниските цени дойдоха до голяма степен от брутния марж на Lennar от продажби на жилища, който спадна до 15,2% през първото тримесечие на 2026 г. от 26,9% през първото тримесечие на 2022 г., когато купувачите, обременени със страх от упущена възможност (FOMO), все още бяха нетърпеливи да платят каквато и да е сума.
Lennar е насочена към масовия пазар, а не към високия клас. Тя строи нови домове за средностатистически семейства. Домовете ѝ са продукти за масовия пазар, проектирани и построени, за да бъдат по-достъпни. По-евтините домове са точно това, от което се нуждае този пазар, опустошен от цените.
Значи в Сащ може строителят да намалява цените въпреки себестойността а в Бъ БЪ не може.
Докато купувате на смешни цени никой няма да ги намали
Коментиран от #66
13:21 27.05.2026
65 Аз Кочо
До коментар #53 от "Георги":
Всичките ти постове са относно печалбата от имот. Ти вече не знаеш какво си писал. Печалбата от имот да ги купиш за х пари и да го продадеш за х+у пари. Това което правихте последните 3-4 години и то свърши. Следващият път ше.е след 10-15 години. До тогава ще сте на загуба ако сте купили от 2020 насам13:25 27.05.2026
66 Въпроса с цената
До коментар #64 от "Аз Кочо":
Е дали хората трябва да избират между това да плащат наем или да купят имот. И има разлика между това с каква цел купуват българите и американците. Ако на някой му се виждат високи цените да не купува а да живее под наем.Коментиран от #68
13:27 27.05.2026
67 Аз Кочо
До коментар #57 от "Георги":
Задържането на кеш също е позиция. Пример- Бъфет най успешния инвеститор..Но не е само той а много тарикати които продадоха на балъците на пик и сега стоят отстрани и ви чакат да се сринете. После ще си купят старите имоти или други пак без пари и после пак ще ви ги продадат за милиони. Така че кеша е позиция докато не ми дойде времето да е цар хахаха
13:29 27.05.2026
68 Аз Кочо
До коментар #66 от "Въпроса с цената":
В цял свят у в България в момента е по изгодно да се живее под наем отколкото да се плаща ипотека. Парите на нетърпеливите гинхарпат търпеливите13:33 27.05.2026
69 да ама не
Ако има такава.
Така се случи в Гърция и това е единственото място където цените паднаха истински
14:47 27.05.2026
70 инвеститор
Коментиран от #72, #73, #76
14:50 27.05.2026
71 Тц тц тц тц
До коментар #46 от "Аз Кочо":
Нищо не си разбрал Кочо. Става въпрос за ценообразуване на имоти и реална стойност. Аз какво имам, ти какво имаш е без значение. Двойно повишената стойност не е реалната такава. Има фактори които я определят а не ние двамата с тебе. Когато хората осъзнаят, че купуват свръх завишени имоти на неотговаряща стойност, тогава ще разберат че са сгрешили.Коментиран от #74
15:13 27.05.2026
72 никакъв инвеститор не си
До коментар #70 от "инвеститор":
А лаладжияИма си ясни статистики.
Например, подобни пари имат французите - спестявания минус задължения = къмто 70 000 евро средно на човек. Някои са и по-добре, но са малцинство. Ние сме далече назад.
У нас същата статистика сочи 7-10к средно на човек.
А като взмеем предвид неравнеството и махнем няколкото "по-равни" прасета, пардон човека, то картинката доста загрубява.
Та, тези имотчета, които вече са повече от хората в Отечеството, могат евентуално да бъдат изкупени за по 7 000 евро със силно концентрирана собственост в малцина.
....
Съжалявам, розовият сън свърши. Няма несметно богати българи които да те ,молят на колене за кирпичения ти коптор. Чуждите инвеститори пък овреме избягаха....
15:35 27.05.2026
73 само за едно си прав
До коментар #70 от "инвеститор":
" Никой не продава" на тези цени, щото никой не купува.Мандалото лопна. Шансът да осребриш копторче на тези карикатурни цени вече е НУЛА.
15:38 27.05.2026
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 реалист
15:45 27.05.2026
76 Аз Кочо
До коментар #70 от "инвеститор":
Монреал (Канада) срещу СофияМинимална заплата $16.60 CAD/час (21.30 лв.)
София
7.31 лв./час (3.74 €)
В Монреал минималната заплата е 3 пъти по-висока
Средна нетна заплата Монреал $3 000 - $4 100 CAD
София средна НЕТНА
2 200 - 2 500 лв.
В Монреал е над 2.5 пъти по-висока
Средна цена на апартамент$440 000 CAD (265 000 €)
София
235 000 € (100 кв.м бруто)
Цените в София са почти изравнени с тези в Монреал - Канада - страна от Г7
Коефициент на достъпност (Години труд):В Монреал, за да купи среден апартамент от $440 000 CAD, едно семейство с две средни заплати трябва да задели брутните си доходи за около 4 до 5 години.В София, за същия апартамент от 235 000 евро, семейство с две средни софийски заплати трябва да работи и да дава всичко спечелено в продължение на над 9 до 10 години. Купувачът в София е натоварен двойно повече.
Какво купувате в Канада срещу София:В Монреал купувате апартамент (кондо) по чиста полезна площ. Сградите масово разполагат с денонощна охрана, подземен паркинг, фитнес и басейн за затворено ползване, включени в концепцията. Градската среда има перфектно уредена инфраструктура и паркове.В София за същите пари купувате брутни квадрати (включващи 20% стълбища и асансьорни шахти), в сграда без допълнителни екстри, често разположена в новоизграждащ се квартал с разбити улици и липса на тротоари.
15:46 27.05.2026
77 инвистирУр
Кога ша я продам за 300 000 евро? Брокера така обеща! Всичко расте, кеша е шума, така каза.
15:50 27.05.2026
78 икономист
Коментиран от #80, #86
15:50 27.05.2026
79 Тъкмо се чудех кой имот да си взема и
Всичко свърши с бума на имотният пазар сега идва времето на изтрезняването! Ще гледаме пързаляне в сред лято!
Коментиран от #104
15:51 27.05.2026
80 Аз Кочо
До коментар #78 от "икономист":
ТоестРеалната цена се определя от ТЪРСЕНЕТО И ПРЕДЛАГАНЕТО и не от себестойността.
Така съм съгласен.
Коментиран от #81
15:53 27.05.2026
81 икономист
До коментар #80 от "Аз Кочо":
Аз с интерес следя твоите постове ,свързани с имотите и съм съгласен с теб на 100 % .Горе долу казваме едни и същи неща , но по различен начин .Аз също съм на мнение ,че кеша в момента е най добрата позиция . Поздрави от мен и продължавай да орамотяваш планктона .Коментиран от #82, #110
16:26 27.05.2026
82 Аз Кочо
До коментар #81 от "икономист":
Благодаря ! За планктона няма образоване докато не се опари сам. Аз обаче по скоро негодувам срещу откровените лъжи в публикациите на имотното лоби което манипулира масата и през паника и страх го въвлича в тази авантюра. Интересът е ясен, повечето медии се финансират от това лоби но хората не си дават сметка за това.16:31 27.05.2026
83 Реалист
Коментиран от #85
17:07 27.05.2026
84 Аз Кочо
Май брокитата отново се опитват да привлекат нови продавачи с призив "продавайте сега, защото.......".
18:12 27.05.2026
85 ХаХаХа
До коментар #83 от "Реалист":
Ти с тези " 850-900 евра на кв.м2" ремонт не можеш да си направиш. Ама от къде да знаеш това, като нямаш какво да ремонтираш.Коментиран от #88
18:15 27.05.2026
86 Дядо Благо
До коментар #78 от "икономист":
Пич, пропуснал си най-важния разход - земята, петното на което се строи. В Каспичан строителното петно е 1евро/м2, а в центъра на София, Бургас и Варна, цената е няколко десетки хиляди пъти повече.Новак си, аматьор, не ги разбираш тия работи!
Коментиран от #87, #89
18:21 27.05.2026
87 Дядо Благо
До коментар #86 от "Дядо Благо":
Така че себестойността на имотите в София, Варна или Бургас и тази в Каспичан, е несравнима. Не всичко е вар, цимент и тухли.Коментиран от #90
18:24 27.05.2026
88 Ако покупките на имоти
До коментар #85 от "ХаХаХа":
Продължат да се сриват ще видиш как ремонтите се стопяват. През 2012-2014 правих ремонт на няколко апартамента и майсторите само ме търсиха всяка седмица да ми се молят за работа. Цените го определят аз а те просто приемаха. Някои от тях заминаха в западна Европа защото тук нямаше работа. Но сега няма рабати и там. Така че просто си забравил каква е реалността когато продажбите се сринат18:29 27.05.2026
89 Вуе
До коментар #86 от "Дядо Благо":
В центъра на София вече няма свободна земя за строежи а Малинова долина е най голямата строителна площадка в ЕС. Отново подесетвам за теб, себестойността е без значение когато няма продажби. Строителят или намалява маржа си на печалба или фалира ако не продава. Няма земя, няма материали няма заплати. Разбери го веднъж и завинаги. ТЪРСЕНЕ И ПРЕДЛАГАНЕКоментиран от #93
18:31 27.05.2026
90 Да, именно
До коментар #87 от "Дядо Благо":
Всичко е търсене и предлагане.Тъсенето пада а предлагането се увеличава. Така че това е положението на пазара на имоти в България. Това вече се случва отдавна на западноевропейските пазари и на няколко пазара в ЦИЕ18:33 27.05.2026
91 Булгаранга
18:47 27.05.2026
92 Скъпи
18:49 27.05.2026
93 Аз Кочо
До коментар #89 от "Вуе":
Урааа....., скоро и аз ще стана новодомец. Скоро, скоро, но колко да е това скоро!? Цените продължават да растат, а това което се предлага изглежда все по-зле и по-зле! Нищо свясно на пазара на имоти!Май брокитата отново се опитват да привлекат нови продавачи с призив "продавайте сега, защото.......".
Коментиран от #95, #96
19:51 27.05.2026
94 неам време
На 5 000 000 с бебетата, бабите и бродягите и с масово спестени по 1000 евро на човек имаме 10 000 000 жилища обявени по 200 000 евро цената.
Явно ще привличаме целокупните номади от глобуса, ама като гледам нито Япония, нито затънтените части на Испания или Италия са ги привлекли, та ние какъв шанс имаме? Отгоре на липсваща инфраструктура и в пъти по-голяма престъпност...
Това наситина си плаче за кейс стади. Без майтап
19:56 27.05.2026
95 Амадо
До коментар #93 от "Аз Кочо":
Завиждам ти. Аз пак съм е кашона на гарата щото банката ми взе кутииката. 5 години ядох супа от спанак и моркови и сега па съм на улицата. А си правех сметки да забогатея и да стана милионер като го прудам. Да бех слушал тати като като ми говореше ама язе все си права които си знам ъхъхъКоментиран от #97
19:57 27.05.2026
96 расте
До коментар #93 от "Аз Кочо":
ти илюзиятаВече сме в свръхпредлагане. Отсъпки по 30% не гарантират продажба. Това какво си мечате един търгаш и какво релано може да вземе никога не е било с такава пропаст...
Ама ти си мисли, че кирпича над главата ти е от платина, диамангти или поне злато.
През 80-е в Япония така са били надценили иметите си, че Токио е минало по цени Половин САЩ.
И ето ни 35 години по-ксъно, едва сега след 35 години инфлация и нулеви/отрицателни лихви цените доближават нивата от 80-е , а по прованса къщите ги подаряват все още и са празни.
Коментиран от #98
20:01 27.05.2026
97 обаче смятай
До коментар #95 от "Амадо":
Ква фигура имаш.Ипотека - гарантирани фитенс резултати :)))
И жена няма да си пипнал. Тя и собствената не пуска в подобна ситуация.
20:03 27.05.2026
98 Аз Кочо
До коментар #96 от "расте":
Отговаряш на вуето което пише с моя Ник, аз такива глупости не пиша20:40 27.05.2026
99 Миро
Поне 15% нагоре.....
Коментиран от #100, #112
20:59 27.05.2026
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Казиното печели
До коментар #57 от "Георги":
От 10 години кавръка и приятели сриват цените на имотите. За сведение - живеят из някакви западнали провинциални градчета, с надеждата за панелна гарсониера в Ямбол и Силистра... В едно светло бъдеще, когато ще са надцакали пазара.21:45 27.05.2026
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Някой
До коментар #79 от "Тъкмо се чудех кой имот да си взема и":
След изтрезняването ти да не се окаже, че отново спиш под моста? Идва лято, един два месеца на открито - може, но после?23:10 27.05.2026
105 бай Даньо
Коментиран от #107, #116
01:37 28.05.2026
106 ганю
До коментар #9 от "Прав ляв":
ще му целуват снимката на бай Тошо2,30 лв мешана скара във Балкан Турист
06:23 28.05.2026
107 Аз Кочо
До коментар #105 от "бай Даньо":
Ти гледаш ли новините? А Четеш ли ми коментарите?Хахаха
Ех вуе, вуе, гладната кокошка просо сънува и не си признава, че е умряла от глад
Хаха
07:09 28.05.2026
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Тези
До коментар #42 от "Аз Кочо":
90% дето притежават имот -- имотът им е порутена колиба в някое село дето не са се прибирали от години. Живеят в София под наем и се блъскат по 12 човека като сардини. Но не могат да получат адресна регистрация в София защото хазяинът им не иска да плаща данък. Официално имотът в София се води празен, а реално е претъпкан докато имотите в провинцията са празниКоментиран от #113
07:25 28.05.2026
110 Ти си
До коментар #81 от "икономист":
самият Кочо дето пише под няколко ника (Тръпчо) и си отговаря на постовете. Който се е излъгал да те послуша през годините сега яко реве :) Още чака балонът да се спука.Къде са евтините апартаменти? Паднаха ли цените в София?
Коментиран от #115, #135
07:30 28.05.2026
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Миро
До коментар #99 от "Миро":
Извинете, пак пих боза и обърках посоките - 15% но надолу и то всеки месец, в края на годината пазара рухва тотално, кой продал продал, другите уухх суп07:37 28.05.2026
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Шом казваш
До коментар #110 от "Ти си":
хахаха08:17 28.05.2026
116 Ех ДанЮ ДанЮ
До коментар #105 от "бай Даньо":
Планът за възстановяване (ПВУ) приключва окончателно в края на 2026 г. и през 2027 г. тези извънредни милиарди вече няма да съществуват като спасителен пояс за икономиката ни.Това означава, че от 2027 г. нататък България ще трябва да разчита единствено на стандартните европейски средства и на собствения си бюджет.
Въпреки че ПВУ изчезва, България ще продължи да има достъп до редовния седемгодишен бюджет на ЕС (Оперативните програми до 2027 г.). Проблемът е, че тези пари се усвояват много по-бавно, изискват съфинансиране от наша страна и са строго разпределени за конкретни сектори (екология, транспорт, регионално развитие), което не позволява гъвкаво "помпане" на икономиката в криза.
През 2027 г. икономиката ни ще се сблъска едновременно с няколко негативни фактора (т.нар. "перфектна буря"):Край на лесните пари: ПВУ вече не действа.Фискално затягане: Държавата ще е принудена да поддържа ниски разходи и замразени заплати, за да не влезе в процедура по свръхдефицит.Намаляващ растеж: Прогнозата на ЕК отчита спад на икономическия ни ръст до едва 2.2% през 2027 г.
Без ПВУ държавата няма да има финансов ресурс да субсидира бизнеси или да раздава извънредни помощи, както го правеше по време на пандемията или енергийната криза. Ако тогава икономиката на Германия и Европа все още е в рецесия, българските предприятия ще трябва да оцеляват изцяло сами – чрез оптимизация, съкращаване на разходи и намаляване на маржовете на печалба
08:21 28.05.2026
117 Ех ДанЮ ДанЮ
Разликата: Евростат (НСИ) 3.2 пр.срещу Бюрата по труда 5.4 пр.В България има два коренно различни източника на данни за безработицата:Агенция по заетостта (Бюра по труда): Тя отчита само хората, които са отишли на място и са се регистрирали официално. Към момента това равнище е по-високо — малко над 5%.Евростат и НСИ (Наблюдение на работната сила): Те провеждат анкетно проучване по домовете. Те не се интересуват дали сте регистрирани в бюрото по труда, а следват три златни и много тривиални критерия.
Трите критерия на Евростат (Защо цифрата е толкова ниска?)За да бъде сметнат един човек за безработен по критериите на Евростат, той трябва да отговаря на три условия едновременно:Да няма никаква работа (дори за 1 час през отчетната седмица).Да търси активно работа през последните 4 седмици.Да има готовност да започне работа до 2 седмици.
Кой „изчезва“ от статистиката на безработицата?Обезкуражените лица: Хора, които искат да работят, но са спрели да търсят, защото смятат, че няма да си намерят. Те са над 18 хиляди души и Евростат ги брои за „неактивни“, а не за безработни.Работещите в сивия сектор: Човек, който работи без договор, но по време на анкетата каже „Да, изкарах някакви па
08:25 28.05.2026
118 Ех ДанЮ ДанЮ
.Обобщение на реалната картинаАко извадим хората от сивия сектор (които имат доходи) и добавим обезкуражените и скритите безработни в провинцията (които нямат доходи), стигаме до извода, че близо всеки десети българин в трудоспособна възраст е реално безработен или без стабилен официален доход
08:25 28.05.2026
119 Ех ДанЮ ДанЮ
Средна заплата (Бруто): 2061 евро (4031 лв.) за март 2026 г. Числото се изчислява, като общият фонд "Работна заплата" се раздели на броя на наетите лица. Тя е силно повлияна и изкривена от екстремно високите доходи в ИТ сектора (където средното възнаграждение за страната е 3176 евро) и финансовата сфера.
Процент работещи под средната заплата Около 65% – 70%
Медианна заплата (Бруто): Около 1450 – 1600 евро (2830 – 3130 лв.). Това е реалната "среда" на пазара — точно 50% от работещите в София взимат по-малко от тази сума, а останалите 50% взимат повече.
В масовия случай медианата е с около 25-30% по-ниска от средната аритметична стойност поради голямото подоходно разслоение.
Процент работещи: Точно 50% над и под медианата
Мода (Най-често срещана заплата): Около 900 – 1100 евро (1760 – 2150 лв.) бруто. Модата отразява най-често изплащаната сума на масовия работник в София (продавачи, административен персонал, шофьори и обслужващ сектор)
Процент работещи: Около 30% – 35%
Над 2061 € (Високи доходи): Около 30% от работещите в столицата, концентрирани основно в бизнес парковете, международните компании и ИТ сектора.
08:25 28.05.2026
120 Ех ДанЮ ДанЮ
Харчене на заеми за потребление: Държавата тегли мащабни нови дългове (над 16 млрд. лв. за броени месеци), които отиват основно за покриване на дефицити, социални плащания и заплати в администрацията, вместо за инвестиции.Задушаване на бизнеса: Фирмите са притиснати от нарастващи регулаторни тежести, липса на предвидимост и високи административни разходи.Повишени разходи за лихви: Бързото натрупване на дълг оскъпява новите заеми. Разходите на бюджета за обслужване на лихви вече доближават рекордното ниво от 1 млрд. евро.Помпане на инфлация: Изкуственото стимулиране на потреблението чрез взети назаем пари не развива производството, а вдига цените и изтича в чужди икономики за вносни стоки
Когато производството намалява, а разходите за труд и издръжка растат, заводите и предприятията в реалния сектор са принудени да оптимизират разходите си чрез съкращаване на персонал, за да оцелеят.
Най високата инфлация в ЕС е в България а заплатите вече не я догонват, всички увеличения бяха изядени.
Българина е с по
08:31 28.05.2026
121 АБВ
"Пореден мисирски опит да се поддържа напомпан имотния пазар. Това е обяснимо предвид връзките на този сайт с имотен такъв.
Поскъпването през миналата година е функция от приемането на еврото. Огромни пари от сивия сектор трябваше да бъдат изпрани. Това даде тласък на цените и масова психоза да се купуват имоти. Допълнително брокери ни заливат с прогнози, че цените ще вървят нагоре, което е разбираемо с оглед техните интереси. Огромният ръст на цените е психологически. Реално в България строителството е икономически нереално раздуто. Намаляващо население, празни имоти, но голямо търсене, подклаждано от алчността на брокери и строители от една страна, и инвестиционната некомпетентност на българина от друга.
Имот се купува при необходимост, ката причините може да са няколко - по-добра локация, увеличаване на семейството и потребност от по-голяма жилищна площ и т.н. Като инвестиция не се купува един, а много имоти. Един имот не е инвестиция, или поне не е сериозна такава. Дори да го дадеш под наем, ако можеш, защото свободните имоти са прекалено много. А да го държиш празен с години и да чакаш на поскъпне си е глупост отвсякъде. Не, че не се случва както в последните 2 - 3 години. Но причините за това ги посочих по-горе. Икономически причини имотите да поскъпват просто няма."
08:53 28.05.2026
122 Поръсен с джоджен
Пукането на балона ще налее безумно много имоти на пазара а брокерите ще имат работа за още години напред. Дали са на безценница или не, ако имота се продава брокер ще изкара лесна пара. Дреме му на него дали продавача е прецакан.
За брокерите едно спукване на балона би било златна мина, че сегашното задържане означава намаляване на сделките = по-малко за брокерите.
Коментиран от #124, #128
09:02 28.05.2026
123 123
До коментар #40 от "Георгииии":
Казано много точно и вярно, за съжаление малко българи го разбират.Коментиран от #125
09:16 28.05.2026
124 Объркана ти е представста както винаги
До коментар #122 от "Поръсен с джоджен":
При спукване на балон има ОГРОМНО ПРЕДЛАГАНЕ И НИКАКВО ТЪРСЕНЕ.Няма сделки. Тоест брокерите остават на улицата.
Хора кога ще спрете да говорите глупости по сайтовете!
09:19 28.05.2026
125 Е как да го разбират
До коментар #123 от "123":
Като ти пишеш лупости които не разбираш хаха09:20 28.05.2026
126 Лопата Орешник
Коментиран от #127
09:37 28.05.2026
127 Има
До коментар #126 от "Лопата Орешник":
Но на цента на която се продават къщите в София и Варна се купува малко имение в Франция, Испания, Италия сащ, Канада и т.нЗа какво да си хвърлям париците в септична яма
Коментиран от #129
09:43 28.05.2026
128 ще имат работа брокитата
До коментар #122 от "Поръсен с джоджен":
Ама чак когато имотите отново станат интересни за купувачите.За момента повечето млади с нужда от имот нямат пари и за колело :)
А хората с пари нямат интерес.
Имаше 2 такива случая в нашата история. И в двата случая години брокитата бяха на празна ясла.
Една такава брокерка - готена и умна българка се специализира в друг бизнес и започна да бакча по круизи. Искара повече пари даже.
Друга такава се квалифицира нещо си и отиде в Германия да бачка. И двете са прекалено добре, че да навлизат пак в брокерството.
Та явно не си схванал едно - да гониш падащ пазар не е лесна работа. Това не значи , че като смъкнете малко цените и ще ви дойдат куп купувачи. Може и да стане, ама може и да стане другото и да продължи години наред.
09:51 28.05.2026
129 Лопата Орешник
До коментар #127 от "Има":
Що да е септична яма бе, пичага? С нормално комунална свързаност е. Освен това, може да искаш да си живееш в България! Не всеки мечтае за Корана. Франция е тъмнокожа държава и далеч не е само Париж! Германия също е арабска страна! Има си хора за навсякъде! Но все си мисля , че една добре устроена къща с лично пространство и спокойствие, а същевременно разположена в приятен град като Варна е далеч по добра от апартамент!Коментиран от #130
10:34 28.05.2026
130 Има
До коментар #129 от "Лопата Орешник":
Защото извън София и Варна а даже и в някои квартали в тях няма канализация а е 21 век! Нямам нищо против който иска да си живее където си иска, но имам против да се манипулират хората по всякакъв начин само само този бизнес да върви.Относно населението българинът е признат расист. И понеже Германия била арабска защо не кажем че България е циганска?
Коментиран от #131
10:47 28.05.2026
131 пълно е с къщи
До коментар #130 от "Има":
Без комуникации. Най-масовото е без канал. Но и другото не е цвете. Да не говорим за шосетата и обшествения транспорт, които липсват.То в София доста от къщите за милион оценени са в окаяно състояние като инфраструктура...
12:38 28.05.2026
132 малиии
До коментар #103 от "ХаХаХа":
Тъкмо се чудех кой би дал пукнат петак за тия съборетини по центъра на София...В Лондон, например, старите сгради ги санира общината. Никой ги не ще. И много от тях са на нисък общински наем.
Да, трябва да си пазим архитектурното наследство. Не , мерси не бих се настанил там ако имам избор.
Да купиш ти 100 годишна несанирана и непогледната сграда за такива кинти? Че то възстановяването на сградата ще струва колкото 5 нови, бе човек. А всяка пукнатина е отдавна дом на насекоми, минимум.
Коментиран от #133
13:12 28.05.2026
133 Тухлите и хоросан не са стойността
До коментар #132 от "малиии":
На един имот. Околната среда е стойността както и местонахождението.Лондон НЕ може да се сравнява със София и именно затова всички искат да живеят в Лондон а не в София. Транспорт, ореденост ,паркове, чистота и потенциал за бъдещ ръст в цената именно заради всички тези предпоставки стоят в дъното на стойността. Кога ще го разберете най накрая? В бъняма град който да носи такава стойност.
Коментиран от #137
13:16 28.05.2026
134 Аз Кочо
Ако някой си мисли, че това е нормално, греши. Това е балон който е по надут от този на запад и на изток.
Коментиран от #170
13:35 28.05.2026
135 Ха ха ха
До коментар #110 от "Ти си":
Който га е послушал ще е доживот под наем като него и те такаКоментиран от #136, #142
13:35 28.05.2026
136 Хи хи хи
До коментар #135 от "Ха ха ха":
Еми, май ме слушат хората, спряха да купуват а ти овисна с надценен и непродаваем кашон, хахах13:37 28.05.2026
137 Аааааа
До коментар #133 от "Тухлите и хоросан не са стойността":
Хехе, не се говори така. Ще вземеш да отвориш очите на някой дълбок провинциалист и разтуриш готова сделка.По мои наблюдения, голям брой от сделките с едно-двустайни апартаменти (специално у София) са извършени благодарение на провинциалният капитал и инвестицията в обучение на дете/ца. От там идва и известен растеж в населението на града, поради оставащите в търсенето/развиването на кариера.
Високите цени на имоти, повишените разходи за издръжка и замразяване на заплащането ще бъдат движител за младите хора да търсят алтернативи. За тях, инфраструктурата, качеството на околната среда е последна грижа, поради впримчването в правенето на пари, за да оцелеят. Подобен възвишен мироглед е присъщ на висшата класа, чието настроение в голяма степен би дало отражение и на средната.
Липсата им, доведе до посивяване и естетически силно изразени дефицити в градовете ни. И недейте си помисляйте, че сте управлявани от интелектуални величия - зад фасадата на властови играч се крие силно сиромашко его.
Коментиран от #138, #139, #141
14:29 28.05.2026
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Еми провери и с изкуствения интелект
Изкуствен интелект:
Инфраструктурата носи значително по-голяма част от дългосрочната стойност на един имот, отколкото "самите тухли“.В недвижимите имоти сградата (тухлите) е амортизируем актив, който остарява и губи стойност, докато земята и нейната локация (инфраструктурата) са ограничени ресурси, които поскъпват.
Защо инфраструктурата побеждава "тухлите“?Локацията е незаменима: Можете да направите луксозен ремонт на един апартамент (да смените тухлите и интериора), но не можете да преместите блока по-близо до метрото или парка, или от София в Лондон, Париж или в Ню Йорк
Сградите изискват поддръжка. След 50 години тухлите ще имат нужда от реновация, докато стойността на земята под тях в уредения квартал ще е нараснала многократно.
Накратко: "Тухлите“ определят базовата цена за построяването на имота, но инфраструктурата определя неговата пазарна стойност и потенциал за растеж. Перфектни тухли в средата на нищото нямат стойност. Лоши тухли на топ локация винаги струват скъпо.
15:08 28.05.2026
141 А отделно пак се заблуждаваш
До коментар #137 от "Аааааа":
"провинциалният капитал " от продажната на магарето и на кирпичената кула на дядо и на баба на село дават само една трета макс от този капитал. Другото е теглене на кредити. В твоята любима София сделките в кредит са 65-70.процента. кредита лесно се тегли нинтрудно се изплаща. А никой не мисли за това.Така че "движитела" за младите за които говориш не е стойността а просто да кажат " нии живеем у София" с гордост и без предразсъдъци сякаш казват "ние сме най великите защото купихме в Лондон"
"зад фасадата на властови играч се крие силно сиромашко его."
Ти сам потвърждаваш това което казах
Може би пък коментара ти е съркасрипен и аз не съм доловил това?
Коментиран от #154
15:16 28.05.2026
142 не съвсем
До коментар #135 от "Ха ха ха":
Пазатрът се движи естествено и няма връзка с коментарите ни тук.Връзката е обратна. Коментарите ни поакзват кой разбира пазара и кой не. Не можем да го насочваме.
16:23 28.05.2026
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 В такъв случай
До коментар #143 от "ХаХаХа, ами няма да ти продам!":
Печалбата ти е на хартия. Това ти обяснявам от 5 години. Ти нямаш реална печалба, у тебя денги нет. А ако продадеш няма къде да живееш. Ще трябва да купиш друго на същите цени и на загуба от разходите по 2 сделки.Затова вуе, седи си мирен и си смятай ВИРТУАЛНИТЕ печалби ако искаш на всеки 2 минути хахахаха
Коментиран от #155
16:46 28.05.2026
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Абе глупак
До коментар #145 от "ХаХаХа":
Никой не те пита а направо ти спират тока. Кой ще ти наеме коптора без ток? ахахахахах16:56 28.05.2026
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 Така е
До коментар #114 от "Няма да е минус 20-30%":
ти си прав. Много добър специалист, в Лозенец за 50000 кога:)19:19 28.05.2026
153 Този коментар е премахнат от модератор.
154 Аааааа
До коментар #141 от "А отделно пак се заблуждаваш":
Добре сте ме разбрал, не навлизам в толкова дълбока детайлност, тъй като не е нужна.23:00 28.05.2026
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Хахах
До коментар #155 от "Да.........":
Ела да ти покажа сметката ми в банката.А ти може ли да ми покажеш твоята с виртуалната печалба от копторчето?
Хахахах
Коментиран от #161
06:32 29.05.2026
160 Вуее
06:35 29.05.2026
161 На Вуето
До коментар #159 от "Хахах":
и парите, и мозъчето са виртуални ха ха ха ха06:36 29.05.2026
162 Добре бее
До коментар #155 от "Да.........":
Кредитен тигър си тии, влезнал си в капана на бамките, ЧСИ е пред вратата ти, не се крий06:38 29.05.2026
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 Забогатяхме
ЕК започва процедура срещу България за прекомерен дефицит, възможни са санкции.
Сега ще има затягане на коланите.
Хората с кредити до козирката да му мислят
10:54 29.05.2026
165 Амадо
12:18 29.05.2026
166 Еххх богатии българино
До дни Европейската комисия ще даде старт на процедурата с мониторинг и санкции.
Е как така бе нали заплатите щяха да растат и българина никога не е бил толкова богат. Как сега Ниагара полиция и армията и администрацията ще ви купува копторчета?! Хахах кажи не вуее кажи им бе, а на стария Кочо може само прахта да му дишаш и да ми благодариш за безплатните уроци дето даваше през последните 5 години. Хохихи
Коментиран от #172
12:27 29.05.2026
167 От днес, оле майко шо стана
Ахахахах
Всичко пазар имоте уйде у рякътъ
Коментиран от #168
14:26 29.05.2026
168 Да бе
До коментар #167 от "От днес, оле майко шо стана":
наистина ного кофти, са ко ша прайм, продавааааамммКоментиран от #169
16:34 29.05.2026
169 Ми сега вуету и вуевците
До коментар #168 от "Да бе":
Да му мислят. Аз съм се заредил с пуканки още през 2020 и от тогава лежа на дивана и по шезлонгите и гледам шоу. А сега вече е кулминацията и нямам търпение да се посмея от сърце хахахаКоментиран от #171
16:44 29.05.2026
170 Хазяина на Кочо
До коментар #134 от "Аз Кочо":
Кочо, стига си манипулирал и мамил хората с глупавите си анализи" и нелепи и фалшиви примери от света - то не беше Канада, Париж,САЩ......., само за Джимути още нищо не си писал. Стига си се излагал с данни от стъквистиката, ами работи че изва края на месеца, а още не си ми платил наема. Пак ще ми обясняваш, как парите не ти стигат, а наемът бил много висок. Взех те по милост, от съжаление, да не спиш в кашони на улицата. Пуснах те в имота си за символичен наем, а ти и него не плащаш. Ако не платиш наема за месец февруари, март и април, ще те гоня с полиция. Вече не се шигувам. Импатията ми има своя предел.Коментиран от #173
00:30 30.05.2026
171 Мечтииии...., мечти...
До коментар #169 от "Ми сега вуету и вуевците":
Ти на влажния кашон под моста, диван ли му викаш!? Диванчето и шизлонга са мечтани атрибути, сънувани от теб през мразовитите зимни нощи, на празен тумбак.Коментиран от #174
00:37 30.05.2026
172 Мисли.....
До коментар #166 от "Еххх богатии българино":
Това което си писъл не те ли навежда на мисълта, че жилището вече е само за работещите, умните и интелигентните. А лентяите, като теб ще живеят с мама, баба, леля, чинка, вуйна и съпрузите им, в малката панелна гарсониера, през идните десетилетия.Коментиран от #175
00:43 30.05.2026
173 Ето истинска българска статия
До коментар #170 от "Хазяина на Кочо":
"СЕГА" от 21,05,2026"Цените на жилищата в София започнаха леко да падат"
Първо се започва леко а после като през 2009-2017 хахахах
06:52 30.05.2026
174 Не знам, ти ще кажеш
До коментар #171 от "Мечтииии...., мечти...":
Твоя опит с кашоните е дългогодишен06:53 30.05.2026
175 Ами ти май не мислиш
До коментар #172 от "Мисли.....":
Унмите и можещите за малцинство. Така че простите дето купихте на пик и с кредит няма да имате на кой да продавате. Ще си броите имагинерната печалба и ще си живеете доживот в копторите без пари в жопчитата.Коментиран от #176
06:56 30.05.2026
176 Ха-ха
До коментар #175 от "Ами ти май не мислиш":
Твоите "жопчитата" ще си останат празни, докато не се ограмотиш.14:39 01.06.2026
177 Що бе
До коментар #3 от "Мурка":
Ти да си чувал някой преди да е купувал в лева или да е вземал заем в лева На луди ли ни пратиш. Хора няма вече старци умират и жили ща бол.Ще са много по евтини22:31 02.06.2026