И тъй, капанът с изборите щракна.
Всичко е ясно: ВИЕ ще гласувате, ТЕ ще се съешават.
Няма да дочакате смислено да разговарят с ВАС: какво предлагат, какво ще направят, как ще облекчат Народната Съдба.
Това няма да се случи. Това коментира във "Фейсбук" Кеворк Кеворкян.
Вече не е нужно и да ви залъгват с обещания – всички са наясно, че няма да ги изпълнят.
И не се заблуждавайте, че ситуацията може да стане „революционна“, както ви плашат някои – никаква революция не може да се случи, ако липсват идеи.
Грухтенето от съешаването не може да ги замести.
Това е финалът на една моя дописка от 10 март 2021 година. Пет години по-късно – през март 2026-а, когато ще бъдат поредните избори, нищо няма да се промени.
Липсата на идеи е още по-очевидна. Откакто Кирчовци дебаркираха тук изчезнаха и последните останки от някаква идеология, изскубнаха ги, сякаш са отровни плевели, „идеология“ стана срамна дума. Никой не смее да попита политическите мърлячи, какви са възгледите им, за да не отнесе някой тупаник.
Налагането на тъпана на „евроатлантизма“, колкото и да е оглушително, е въздухарско занятие. Ако Европа беше запазила достолепието си и не следваше толкова чинно напъните на някои празноглави „фон“ фусти, със сигурност щяха да забранят на нашите рогачи да злоупотребяват с фалшивите си евро-фукни.
Брюкселските търгаши вързаха за „идеите“ си повечето от тях, дори не бива да ги наричаме „еничари“ – защото и те са имали някакво достойнство, а ХАНЪМИ, дашни и предашни. На тия кокони не им трябват възгледи, а врътливи дирници.
И вие чакате от тях да ви споделят някакви идеи, дори да са и най-мижавите, например – кога да очакваме свършека си и как ще ни го уредят, ще ни дарят ли, поне накрая, с някаква хуманност. Но и това няма да дочакаме.
Сблъсъкът на идеи бе заменен с обикновено мародерство, надпреварваха се кой ще награби повече по най-тарикатския начин – без да полага излишни усилия, грубияните биваха отстранявани, на мода дойде „мейнстрийма“ – съставен от селски чеда; те изуха цървулите – които потомствено им прилягаха най-много, и нахлузиха трандафорите, те пък и досега не са им удобни, но нищо, след още две-три поколения и тази болка ще отмине.
Това бяха практически ханъмите на едно безидейно мазало, в каквото набързо се превърнахме – а доколкото някоя идея оцеляваше, тя водеше единствено към разкол. И в повечето случаи се представяше от хора, които бяха слепи за Истината.
И светът беше същият, той ни зарази с тази слепота. Както казваше един автор: „Глобализацията се комбинира фатално с нарастващата неохота на Запада да проучва или да научава нещо за чуждестранните култури, идеи и убеждения; създаден бе свят на глобални последствия без глобално познание…“.
А според Еманюел Карер, „Нашите мнения, да не говорим за идеите, струват по-малко от таланта, с който ги изразяваме… Благородната лъжа, левият ангелизъм, политическата коректност са по-разпространени от прозорливостта…“.
Как можеха да се усещат повечето от нашите първенци в този свят – освен като селяци с разбъркани глави, каквито си и бяха.
Управляват ни хора, които сякаш живеят в някой фризер.
Джилиан Флин казваше за един от героите си, че е отсъствал през целия си живот – много подходящо определение и за нашите управници.
Тяхното „отсъствие“ обаче се оказа заразително и за обикновените хора и те престанаха да вярват в каквото и да е – и най-вече в ония, които се отъркват по някакъв начин в политиката.
Една от малкото радости, които са останали на „простолюдието“, е да будалка политиците, че се доверява на брътвежите им. Още по-малко вярва то на плоските им номера: хайде, сега заедно да попържаме Пеевски и Борисов – за да забравите за нас, а другото, истински важното ще се нагласи някак само. Пепейци/ПП изобщо не са наясно, какво трябва да се направи, за да се спре разпада на държавата и никога не са знаели – уменията им винаги са се изчерпвали с пробутването на някаква примитивна далавера, нещо от типа на „Джемкорп“. Те дори не подозират, че са в тежък цайтнот – срочно им трябват идеи, а протестите няма да им ги осигурят.
Ако крясъците на политиците, които ненужно замърсяваха слуха на протестиращите, имаха нещо общо дори с най-семплата идея, която поне да забави Разпада, можехме да се надяваме на една по-спокойна година. Но очевидно това няма да се случи.
Марк Уайнгарднър твърди, че американците поне формално имат право да си вярват в каквото щат – хубаво е да знаем този факт за новите ни първи братовчеди, понеже ние пък вече в нищо не вярваме.
Можете да проверите това с една проста сметка: пребройте колко пъти на ден телевизиите се лигавят с дядо Коледа – и споменават ли изобщо Рождество Христово.
Впрочем, онази фраза на американския писател продължава така: „Душата на Америка е била купувана и продавана безброй пъти на кръстовището, където се срещат Фактът и Вярата.“
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хан Крум
Коментиран от #4, #12, #23, #24, #55, #104
13:04 31.12.2025
2 Аз съм веган
Коментиран от #10
13:06 31.12.2025
3 Димитър
13:06 31.12.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 И агент
13:07 31.12.2025
6 !!!?
Коментиран от #34
13:09 31.12.2025
7 среднощен
"Ще съмне и без политическия ни елит" - ФАКТ!!
13:09 31.12.2025
8 Лев
В българското общество липсва централната спойка мислеща единствено за България и за нищо друго. А това може да се промени само когато цялата държава набляга на родолюбието - в образованието, медиите, институциите, културата и т.н.
Коментиран от #66
13:10 31.12.2025
9 гледам коментарите
13:11 31.12.2025
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ха ХаХа
13:14 31.12.2025
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Мнение
Коментиран от #78
13:25 31.12.2025
18 Мда
13:26 31.12.2025
19 Възмутен
Времето сега е на младите, на новото поколение!
Коментиран от #54, #95
13:27 31.12.2025
20 Новак
Коментиран от #21, #33
13:28 31.12.2025
21 Фактите говорят:
До коментар #20 от "Новак":
Относно обвиненията, които споменават думи като „ченте“, „доносник“ и „сътрудник“, има документи и проверки, свързани с комунистическата Държавна сигурност (ДС):🔹 Българската Комисия по досиетата е обявила, че Кеворк Кеворкян е фигурирал в архивите на ДС под псевдоним като агент (Agent Dimitar) през комунистическия период. Това означава, че според комисията той е имал някакво „сътрудничество“ с ДС по времето, когато тя е действала като политическа репресивна структура.
13:29 31.12.2025
22 Да, ясно е!
Коментиран от #35
13:30 31.12.2025
23 Тома
До коментар #1 от "Хан Крум":
Хейтърът винаги си остава хейтър.И ти така.
Коментиран от #26, #27, #29
13:31 31.12.2025
24 Парадокс БГ
До коментар #1 от "Хан Крум":
Кеворк Кеворкян е имал сътрудничество с Държавна Сигурност по времето, когато тя е действала като политическа репресивна структура. Да се изказва такъв човек в днешно време е срам е позор!Колко ли съдби е почернил този доносник на ДС?!
13:31 31.12.2025
25 Господи!
Коментиран от #91
13:32 31.12.2025
26 Напротив!
До коментар #23 от "Тома":
Човек, който е бил доносник на репресивна система, остава такъв в исторически и морален смисъл – това е действие с реални последици за други хора и не изчезва с времето или с „добра“ кариера след това. Миналото не се изтрива с мнение.„Хейтър“ обаче е субективно лепнат етикет, използван да се заглуши критика. Критиката към реални действия и документи не е хейт, а позиция. Да посочиш факт или да направиш морална оценка не те прави хейтър, а мислещ човек.
13:34 31.12.2025
27 Манол
До коментар #23 от "Тома":
Доносникът се определя от действията си – те са факт и не се заличават.„Хейтър“ е етикет, лепнат, за да се избяга от неудобната истина.
Критиката към факти не е хейт.
Коментиран от #44, #89
13:35 31.12.2025
28 Каменов
13:35 31.12.2025
29 Альооо
До коментар #23 от "Тома":
Фактите не са хейт, а памет.Миналото не изчезва, защото някой не иска да го помни.
Коментиран от #38
13:36 31.12.2025
30 хайде
13:36 31.12.2025
31 Защо ни
13:37 31.12.2025
32 Българин
13:38 31.12.2025
33 Всъщност,
До коментар #20 от "Новак":
арменското име Кеворк съответства на българското име Димитър...13:39 31.12.2025
34 Добре казано
До коментар #6 от "!!!?":
Все пак, не се усеща злоба от Кеворкян. Човека просто търси смирено истината, която българския народ изглежда загърбил отдавна.13:42 31.12.2025
35 Тома
До коментар #22 от "Да, ясно е!":
Ако имаше и най-малка представа за нещата, за които говориш, щеше да знаеш, че и Димитри Иванов, и Кеворкян са "агенти". А освен това и приятели, защото са били от добрите агенти. Така са описвали обектите си, че по-скоро са ги защитавали, а не омацвали с цел репресии.
Ама тебе такива неща не те интересуват, понеже си тиППопитек, който спокойно гласува за ДС в лицето на синове и внуци от типа на недоразуменията Кирчо и ДСУшко.
Това е нивото ти на хейтър.
Боядисан в синьо примитив от панелките.
Коментиран от #49
13:42 31.12.2025
36 Фори
13:43 31.12.2025
37 Офф
13:43 31.12.2025
38 Тома
До коментар #29 от "Альооо":
Доносите не са точно доноси, когато протектират обекта на доноса, а не го тикат в лапите на ДС.Непознаваемо за хейтърите, гласуващи за ДС!
13:45 31.12.2025
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 да попитам
13:48 31.12.2025
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Адолф
13:53 31.12.2025
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Дедь Мороз
13:57 31.12.2025
46 А дано доживея
14:00 31.12.2025
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 ицо
14:03 31.12.2025
49 Феликс Дж
До коментар #35 от "Тома":
Я, да ми припомните как в 90-та този още от екрана на "Всяка неделя" убедено защитаваше Кошлуков. явно има слабост да защитава себеподобните си, дори и в изпълнение на поставените "специални" задачи.Коментиран от #99
14:10 31.12.2025
50 Винаги имате избор и това неса избори
14:11 31.12.2025
51 Владо
Коментиран от #53
14:15 31.12.2025
52 Реалист
14:21 31.12.2025
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Владо
До коментар #19 от "Възмутен":
За кое ново поколение говориш? За епилираните и трансджендърите ли, че не ги знаем кой кой е? На колко от тия младите ще им дадеш пушка да бранят родината? Нали ще се подмокрят на секундата. Не се изказвай друг път така елементарно, иска ми се да кажа друга дума, но ще ме изтрият.14:25 31.12.2025
55 Дядо ви
До коментар #1 от "Хан Крум":
Сетих се, Димитри Иванов наричаше такива като теб "омразничета". Хора, които могат само да мразят и от всички свои отверствия отделят омраза. Нещастни и бездарни (защото сами са отхвърлили дарбите си) хора. Прочети за истинския Кан Крум и се опитай да заприличаш на него, спри да мрънкаш и да храчиш наоколо търсейки виновни за собствените си грешки, а и спри да повръщашстомашните си сокове по чукарите на родния Интернет.
14:27 31.12.2025
56 Владо
До коментар #53 от "Реалист":
Кажи бе умньо, как успя да ги напишеш тия две изречения, сам или някой ти помогна?Коментиран от #60
14:28 31.12.2025
57 Казуар
14:33 31.12.2025
58 Край
14:33 31.12.2025
59 Мисля
Коментиран от #68
14:37 31.12.2025
60 Подкрепям
До коментар #56 от "Владо":
Подкрепям коментарите на Владо!14:37 31.12.2025
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Кеворк Калкулян
Коментиран от #72
14:41 31.12.2025
63 ИМПЕРИАЛИСТ
14:42 31.12.2025
64 Минаваща
14:47 31.12.2025
65 Зрител
Коментиран от #76
14:52 31.12.2025
66 Дядо ви
До коментар #8 от "Лев":
Какво означава Русия е единствената алтернатива? Че си търсим нов ботуш ли? Да Русия обективно има полза България да е силна поради историческата и културна близост на двата народа. Това никой не оспорва. Заради това беше и Берлинския конгрес, да не би да се появи силна православна държава на балканите. И до днес, и ние и руснаците скърцаме със зъби заради английската флота, осигурила тил на този мерзък Берлински конгрес, който разкъса тялото на българския народ. Всичко трябва да се решава съобразно нашите български национални интереси. Към момента, вече е категорично ясно, че запада ни души и унищожава. Във формата и парадигмата в която е днес ЕС за нас е смъртоносен. Това е една богоборческа, тиранина диктатура, нямаща нищо общо с народовластието. Затова ако в рамките на година - две този съюз не се промени радикално трябва като ракета да излетим от него. Защото той уверено върви към война с Русия, която за нас ще бъде просто физически край, пълно унищожение. Ние на предна линия в адски огън а мазните кръволоци да гледат отдалеч как славяни и православни се самоизбиват. Най-добро за нас е положението на Унгария, достоен член на истинския ЕС (не на зомби/урсула/семейство адамс) и едновременно с това сътрудничество с всички държави.Коментиран от #81
14:52 31.12.2025
67 Цвете
14:57 31.12.2025
68 доц.Мангъров
До коментар #59 от "Мисля":
Съмнявам се , че можеш да мислиш.15:00 31.12.2025
69 ЦИРК
Коментиран от #74
15:01 31.12.2025
70 Димитър Агентев
15:02 31.12.2025
71 ген.Ботуш Каишев
15:03 31.12.2025
72 ЦИРК
До коментар #62 от "Кеворк Калкулян":
Четете вашия велик филосов и мислител - Ноизи или там какъвто прякор си е измислил и не се занимавайте с истинските журналисти какъвто несъмнено е Кеворкян.15:04 31.12.2025
73 Бойко Пеевски
15:05 31.12.2025
74 сливенски милинки
До коментар #69 от "ЦИРК":
Един от многото мръсници в страната.Коментиран от #79
15:06 31.12.2025
75 Този
15:07 31.12.2025
76 Старцев
До коментар #65 от "Зрител":
Той по начало е злобен човечец.Сега, когато остаря-навърши 81 години-съвсем озлобя, лицето му съвсем потъмня от злоба и старешка проклетия.Коментиран от #108
15:09 31.12.2025
77 Димитре,
15:13 31.12.2025
78 германеца
До коментар #17 от "Мнение":
Отдавна .15:14 31.12.2025
79 ЦИРК
До коментар #74 от "сливенски милинки":
По конкретно ?Много ама много точно е написал и описал днешната ни политическа реалност. Ползвал е точни ясни и достъпни всекиму думи. Няма демагогия, няма пропаганда няма бръщолевици. Дали на всеки му харесва или не казаното от Кеворкян е друг въпрос. Но реалността и живота не винаги е приятна за всички. Най-важното обаче е да я видим и осъзнаем такава каквато действително е, за да може да я променим към по-добро.
15:14 31.12.2025
80 Е това е ТОЧНИЯТ
15:16 31.12.2025
81 Лев
До коментар #66 от "Дядо ви":
За доводите ти по отношение на ЕС, Урсула /да напомня, че тя подписа договор със С.Македония за Фротекс и заяви, че е на чист македонски език, а България не признава такъв език. България е част от ЕС и Урсула трябва да подкрепя нашата позиция, но не го прави/ те подкрепям. Не одобрявам политиката на ЕС и Урсула, не одобрявам нагаждачеството на ППДБ, ГЕРБ и към САЩ и към Европа и за това нагаждачество съм крайно против.Но не съм съгласем, че Русия иска България да е силна. Русия винаги е подкрепяла Сърбия и никога България.
Заради руснаците Македония беше не в България а в Югославия. Заради руснаците Западните покрайнини са в Сърбия. Путин не признава, че ние сме дали азбуката на Русия /24 май 2017 Путин заявява пред президента на Македония, че азбуката е дошла в Русия от македонската земя/. А войната от 1877-1878 е за да контролира Русия Босфора, далеч не е за да помогне на братския български народ.
Не харесвам както Урсулианците, така и Путинофилите. Тача и уважавам само България и никой друг.
Да живее България !
Коментиран от #111
15:22 31.12.2025
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Пак браво на Кево!
15:37 31.12.2025
84 Факт
15:41 31.12.2025
85 Кирил Христов
15:46 31.12.2025
86 Йордан
15:48 31.12.2025
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Евроатлантически погром
До коментар #27 от "Манол":
И с какво тогавашните "агенти" се различават от днешните евроатлантици и факчекъри?? Та нима днешните жълтопаветия и "интелигенция", с големи кавички, не пускат същите доноси срещу всеки, който не е от тяхната ли либералдемонократична секта? Или не съставят списъци с врагове за унищожаване?15:52 31.12.2025
90 Аууу
15:56 31.12.2025
91 Аааааа
До коментар #25 от "Господи!":
А бре илитерат, чети какво е написано. Какво ми коментирате автора в минало време....а за мутрата гласувахте с две ръце, нали!?Кеворк, браво!
15:58 31.12.2025
92 еволюция
15:59 31.12.2025
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 !!!
16:01 31.12.2025
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 защо ли
Що така бе, миме?!?
16:20 31.12.2025
97 Али Гатор
Коментиран от #98
16:31 31.12.2025
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Тома
До коментар #49 от "Феликс Дж":
Пропуснал си да кажеш колко души са натопили и Кеворкян, и Кошлуков. Колко човешки съдби са прекършили.Това твое поведение е характерно за подлеците по призвание и професия.
В ДС ли си работил, подлецо?
В кой отдел, ако още не е държавна тайна?
Коментиран от #103
17:45 31.12.2025
100 Тома
До коментар #98 от "Бялджип":
И ти си пропуснал да посочиш поне един невинен обект на "злобата" на Кеворкян. Но с удоволствие говориш за жертвите без нито едно доказателство.Диагноза: подлец.
Кога те диагностицираха с прояви на подлост, мишленце?
В детската градина или по-късно?
Коментиран от #101
17:51 31.12.2025
101 Бялджип
До коментар #100 от "Тома":
Много си се развихрил в защитата?! Вероятно си самият Кеворкян, характерно е за теб подобна злоба и ненавист. Аз няма да посоча нито един, защото не ми е позната технологията на тази мерзост. Но щом доста българи и журналисти го пишат, вероятно имат и знаят. А вероятно между тях има потърпевши или съсипани от теб. Колкото до Димитри Иванов, съвсем не съм сигурен, че те смята за приятел. Чел съм доста от него във в-к "Сега", споменава те, но съвсем не с приятелски чувства.Коментиран от #105, #106
17:58 31.12.2025
102 Минаваща
Само едно ще ви кажа, като ви чета (повечето “мъдреци” тук). ВСЕКИ НАРОД СИ ЗАСЛУЖАВА УПРАВНИЦИТЕ. Гласувайте си пак за гигантите на мисълта - ПростоКирчовците. Те ще ви “оправят”. Ще боли, ама какво от това - нали ще са ТЕ, любимците? ;-)))))))
18:06 31.12.2025
103 Минаваща
До коментар #99 от "Тома":
“Пропуснал си да кажеш колко души са натопили и Кеворкян, и Кошлуков.”Ами той като е пропуснал - кажи ги ти! Имена, дати, доказателства? Щом толкова много знаеш? :-)
Знаеш - грънци. По онова време или не си бил роден, или си ходил прав под масата.
Коментиран от #107
18:12 31.12.2025
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Тома
До коментар #101 от "Бялджип":
Къде е списъкът?18:21 31.12.2025
107 Тома
До коментар #103 от "Минаваща":
Четеш, но /струва ми се/ не разбираш прочетеното...Иначе нямаше да искаш от мен списък, за който аз твърдя, че не съществува.
18:23 31.12.2025
108 Факт: За Старцев
До коментар #76 от "Старцев":
Какво общо има Петър Мутрата с мен?19:17 31.12.2025
109 носорог
20:41 31.12.2025
110 безпартиен
09:32 01.01.2026
111 Дядо ви
До коментар #81 от "Лев":
"Теренът е разкалян" от разни "чуждофили" и "чуждофоби" но разговор трябва да се води, без комплекси и без патриотарство, за да изясним за себе си какви са нашите интереси и как можем да ги постигнем в тая буря. Взирането в политически деятели е инфантилно. Демонизирането или възвисяването им са просто инструменти за манипулация на неграмотните слоеве от обществата. Центровете за взимане на реални решения далеч не са видни по телевизията. Провокацията на Путин с българския език и азбука беше хитър начин да накара обществото да си припомни тесните връзки между двата народа. По интересното е защо се стигна до там ние да загърбим нашия принос във въздигането на Русия, християнизацията й и в полагането на основите на нейното сплотяване и превръщане във велика държава и империя. Не е вярно, че Русия винаги е фаворизирала Сърбия. Това започва малко след освобождението на България и е свързано както с проникването на западното влияние в България (по подобие на днешното положение), така и с ерозирането на стратегическото мислене в самата Русия. Войната на капитаните и противопоставянето на Съединението на България са грозни проявления на кокошата слепота на руската дипломация и спада в нейната потентност. Трябва обаче да се отбележи, че в онова време, курсът на Русия спрямо България в никакъв случай не е еднозначен. По-късно под влияние на троцкисткото крило в СССР започва повреждане на връзките с всички потенциални съюзници на Русия, в това число и на балканите.Коментиран от #112
15:03 01.01.2026
112 Дядо ви
До коментар #111 от "Дядо ви":
Започват гадостите с Македония, които за съжаление са продължени и след разгрома на троцкистите. 70-те години този напън отслабва, не без участието на нашата дипломация. За да бъде подновен с нова сила от САЩ и ЕС (запада) след 90-та г. Относно освобождението ни от турско робство, само неграмотен човек може да твърди, че Русия не се е стремяла с всички сили към топлите морета за да осигури стратегически достъп до западната сфера на световния океан и целогодишно незамръзващи пристанища. На юг това тя постигна с излаза си на Черно море и особено с окончателното си установяване на Кримския полуостров и след това и построяването на красивия, пристанищен град Одеса от Екатерина Велика. С тясното гърло на черноморската "бутилка" обаче, Англия, чрез своята крипто колония Турция ги държи в "шах". Поради това е естествено те да искат да се отърват от тази примка по един или друг начин. Същевременно би било плитка лъжа (да не кажа злонамерена амнезия и черна неблагодарност) да твърдим, че Русия не е била водена и от християнски и братски чувства към Българския народ, като знаем каква мощна вълна за освобождение на България се е надигнала там в цялото общество след турските зверства. Във всички слоеве, "широките народните маси" ;) но и във влиятелните висши кръгове поради това, че една значителна част от тях е била с български корени. Тук трябва да отбележим, че по това време Русия далеч не е била готова за война. Така че, спусък, запалка на освободителната война зКоментиран от #113
15:06 01.01.2026
113 Дядо ви
До коментар #112 от "Дядо ви":
Така че, спусък, запалка на освободителната война за България е братския гняв срещу турските зверства, а дълбочина осигуряват исконните им интереси. В това число силен, православен съюзник в центъра на Балканите. А намеренията им спрямо България най-добре илюстрира факта, че те поставят основа на възкресената от тях с много кръв и с Божия помощ българска държавност и след това без никой да ги принуждава се оттеглят вместо да ни окупират и превърнат в колония. Ще бъде нечестно да не споменем, че България, меко казано, също не винаги е била добронамерена към Русия, достатъчно е да споменем ПСВ и ВСВ а и сегашното ни поведение и политика са просто идиотски, чист автогол за "кефа" на западняците. Това че сме братски народи е факт, това че имаме един език, една азбука и една вяра също е факт, това че сме имали върхове и спадове в нашите отношения също е факт НО винаги трябва трезво да гледаме на историята и да се грижим за нашата Родина.15:09 01.01.2026