25 Септември, 2017 01:30 7 084 18

Защо общинските съветници в София не ползват градския транспорт?

  • градски транспорт-
  • софия-
  • община-
  • съветници

Дали причината не е, че градският транспорт е бавен, стои в задръствания и се движи на неприлично големи интервали?

ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

След двумесечна почивка, общинските съветници се върнаха на работа. Тротоарите около сградата на Столичната община отново са блокирани от паркирали автомобили. Същевременно велосипедните стоянки пред сградата на ул. Московска №33 стоят почти празни. Само двама служители или посетители на Столичната община са избрали този екологичен начин за придвижване, почти всички останали - комфорта на личните си автомобили, а кметът г-жа Йорданка Фандъкова е пристигнала с луксозния Mercedes на НСО.

Това отбелязват от Спаси София.

Питаме дамите и господата съветници и служителите на общинската администрация защо не изберат по-екологична форма на придвижване и не ползват велосипед или градски транспорт, който упорито твърдят, че подобряват?

Дали причината не е, че градският транспорт е бавен, стои в задръствания и се движи на неприлично големи интервали? Или може би защото велосипедните алеи са извън всякакъв стандарт, опасни са и обвързаността им остава обещана, но неизпълнена?

Дали не е това причината приказките ви за зелен, устойчив и мобилен град с фокус към хората, не автомобилите, да са само това - приказки за пред медиите?

Но най-важният въпрос остава какво правите вие, за да решите тези проблеми? Докога пешеходците ще са принудени да лавират между тротоари окупирани от коли, даже и под прозорците на работното ви място?

Докога ще я караме така и има ли някой от вас смелост и воля, чрез личен пример, да даде началото на промяната в София?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тях червеното знаме роди ги

    65 8 Отговор
    Проблема с Фандъкова е нищо,в сравнение с откраднатите милиарди от БСП-ДПС и ГЕРБ от българския данъкоплатец ! Лош материал,който си го заслужава !

    Коментиран от #3

  • 2 Кибик

    52 28 Отговор
    Основният проблем на София е че се напълни със селяни, вкл. кмет и общински съветници

    Коментиран от #9, #10

  • 3 чудно що ли

    34 0 Отговор

    До коментар #1 от "Тях червеното знаме роди ги":

    А Ти знаеш ли колко е бюджета на София на година
    без Евро всичкото и другите допълнителни пари?

    Бюджетът на София събира се от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ
    през 2010 година ще бъде 1 200 000 000 лева
    за 2011 г. 1 300 000 000 лева.
    за 2012-г. 1 272 000 000 лв
    за 2013 г. 1 190 000 000 лв
    за 2014 г. 1 465 000 000 лева.
    за 2015г 1 490 000 000 лв
    за 2016г. 1 260 000 000 лева
    Вноската за Евросъюза е от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ
    Метрото е на 80-85% БЕЗВЪЗМЕЗДНО от Еврофондове!!!
    Прошляков и цялото СИЕ на Фандъкова може ли да покаже
    де факто нещо по тая сметка!!!
  • 4 смок

    14 33 Отговор
    Добре че е Фандъкова, а не някой "софиянски"!
    Който не му харесва - да си се връща на село.
  • 5 Кобрата

    17 1 Отговор
    То лошото е, че командват мутрите, иначе ако е някой съвестен управник, на всичките да им вточи по едно колело "Балканче" и нека се оправят...
  • 6 незнайко

    18 5 Отговор
    Кой нормален човек ще кара колело през зимата ? Това за колелетата е подигравка ! За луксозните и скъпи коли е вярно . По една евтина електричка им е достатъчно !

    Коментиран от #7

  • 7 Кобрата

    23 0 Отговор

    До коментар #6 от "незнайко":

    Зимата по един служебен автобус ЧАВДАР да ги вози и тва е...
    Те за друго не заслужават...
    За това сме на тоя хал, щот тея коли ги купуват с парите от нашите данъци...
  • 8 СелянинЪт

    11 2 Отговор
    На последната снимка Орел-ът е получил даже покривало за сл.лъчи.... Ще иляди там подвижният окис, докато простосмъртните цъкат SMS-и.
  • 9 Софиянец

    17 0 Отговор

    До коментар #2 от "Кибик":

    Пич харесва ли ти или не, точно приходящите хора крепят растежа на икономиката в София. Отиди в някой обезлюден град да видиш за какъв каиш става въпрос. А това, че в "държавата" останаха масово нискообразовани люде е друг въпроса. Мисля, че истинския проблем на София е, че няма кой да задава по-често въпросите от статията горе и да отстоява тези позиции. Браво на коментара на "Спаси София". Нека добавим и паркиралите по троарите автомобили брандирани със знаците на столична община. Скоро направих подобна снимка на един чичка дето беше паркирал напречно върху тротоара в Столицата с автомобил на столична община и необезпокоявно разсъждаваше по някакви документи.

    Коментиран от #15

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 дивият изток

    8 1 Отговор
    Ама вие сериозно ли го задавате тоя въпрос, господа журналисти.
  • 12 Петър

    14 0 Отговор
    Няма как да стане за пример да служат хора, които са се овъртяли с привилегии. Та те могат да си спират частните и служебните коли навсякъде по София. Кой ще е този луд общински служител при тези екстри да ми ти тръгне с колело. Те сигурно имат и гратис карти за градския.
  • 13 Morgoth

    18 0 Отговор
    Ние в офиса сме длъжни да използваме собствения си софтуер и това е разбираемо. Страдаме от това, че ползваме твърде нови и още недоизтествани версии, но за сметка на това клиентите ни получават по-качествен продукт.
    Когато представител на БМВ дойде при теб идва с БМВ, а не с Мерцедес. Щото, ако дойде с Мерцедес ти е ясно, че това което рекламира не става.
    Така е навсякъде, където производителя се интересува от качеството на стоката си. Не би било зле общинските съветници да бъдат задължени да използват градския транспорт - все пак той е техен продукт. Така ще са по-мотивирани да го направят добър, защото ако не им пука за удобството на гражданите ще им пука за собственото им удобство.

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Morgoth":

    Напълно съгласен. Но, за да е по-обещаващо началото да им дадат и по една инвалидна количка, ей тъй за да погъделичкаме и достойстнвото им.
  • 15 Кибик

    7 4 Отговор

    До коментар #9 от "Софиянец":

    Точно така, приятелю, повечето софиянци от моето поколение отдавана напуснаха територията, на тяхно място нахлуха "нискообразовани люде" които са доволни че отпадна софийското жителство, те ли да задават въпроси?
  • 16 Други въпроси

    4 1 Отговор
    Когато се споменат общинските съветници възниква въпросът защо са толкова много - 69. Докато в Прага са 25. Познайте кой град е по-добре. След като всички се оплакват, че няма велоалеи, защо не направят Московска велоалея. В единия край е затворена за коли, така че няма да е проблем, а в другия край са загрижените за столицата съветници и те ще отстъпят местата си за паркиране. И наистина е време да се изчисти центъра от паркираните коли.
  • 17 АЛ КАПОНДИ

    0 0 Отговор
    Ами те не могат да карат велосипеди, щот са дебели . Ако се возят с гр. транспорт ще е по евтино но има и друг вариант, просто да се намали този раздут щат до пръсване. Общината харчи много ненужни пари за кухи неща.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.