След двумесечна почивка, общинските съветници се върнаха на работа. Тротоарите около сградата на Столичната община отново са блокирани от паркирали автомобили. Същевременно велосипедните стоянки пред сградата на ул. Московска №33 стоят почти празни. Само двама служители или посетители на Столичната община са избрали този екологичен начин за придвижване, почти всички останали - комфорта на личните си автомобили, а кметът г-жа Йорданка Фандъкова е пристигнала с луксозния Mercedes на НСО.
Това отбелязват от Спаси София.
Питаме дамите и господата съветници и служителите на общинската администрация защо не изберат по-екологична форма на придвижване и не ползват велосипед или градски транспорт, който упорито твърдят, че подобряват?
Дали причината не е, че градският транспорт е бавен, стои в задръствания и се движи на неприлично големи интервали? Или може би защото велосипедните алеи са извън всякакъв стандарт, опасни са и обвързаността им остава обещана, но неизпълнена?
Дали не е това причината приказките ви за зелен, устойчив и мобилен град с фокус към хората, не автомобилите, да са само това - приказки за пред медиите?
Но най-важният въпрос остава какво правите вие, за да решите тези проблеми? Докога пешеходците ще са принудени да лавират между тротоари окупирани от коли, даже и под прозорците на работното ви място?
Докога ще я караме така и има ли някой от вас смелост и воля, чрез личен пример, да даде началото на промяната в София?
Коментиран от #3
-8 +65
Коментиран от #9, #10
-28 +52
До коментар #1 от "Тях червеното знаме роди ги":
А Ти знаеш ли колко е бюджета на София на година
без Евро всичкото и другите допълнителни пари?
Бюджетът на София събира се от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ
през 2010 година ще бъде 1 200 000 000 лева
за 2011 г. 1 300 000 000 лева.
за 2012-г. 1 272 000 000 лв
за 2013 г. 1 190 000 000 лв
за 2014 г. 1 465 000 000 лева.
за 2015г 1 490 000 000 лв
за 2016г. 1 260 000 000 лева
Вноската за Евросъюза е от ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ
Метрото е на 80-85% БЕЗВЪЗМЕЗДНО от Еврофондове!!!
Прошляков и цялото СИЕ на Фандъкова може ли да покаже
де факто нещо по тая сметка!!!
-0 +34
Който не му харесва - да си се връща на село.
-33 +14
-1 +17
Коментиран от #7
-5 +18
До коментар #6 от "незнайко":
Зимата по един служебен автобус ЧАВДАР да ги вози и тва е...
Те за друго не заслужават...
За това сме на тоя хал, щот тея коли ги купуват с парите от нашите данъци...
-0 +23
-2 +11
До коментар #2 от "Кибик":
Пич харесва ли ти или не, точно приходящите хора крепят растежа на икономиката в София. Отиди в някой обезлюден град да видиш за какъв каиш става въпрос. А това, че в "държавата" останаха масово нискообразовани люде е друг въпроса. Мисля, че истинския проблем на София е, че няма кой да задава по-често въпросите от статията горе и да отстоява тези позиции. Браво на коментара на "Спаси София". Нека добавим и паркиралите по троарите автомобили брандирани със знаците на столична община. Скоро направих подобна снимка на един чичка дето беше паркирал напречно върху тротоара в Столицата с автомобил на столична община и необезпокоявно разсъждаваше по някакви документи.
Коментиран от #15
-0 +17
-1 +8
-0 +14
Когато представител на БМВ дойде при теб идва с БМВ, а не с Мерцедес. Щото, ако дойде с Мерцедес ти е ясно, че това което рекламира не става.
Така е навсякъде, където производителя се интересува от качеството на стоката си. Не би било зле общинските съветници да бъдат задължени да използват градския транспорт - все пак той е техен продукт. Така ще са по-мотивирани да го направят добър, защото ако не им пука за удобството на гражданите ще им пука за собственото им удобство.
Коментиран от #14
-0 +18
До коментар #13 от "Morgoth":
Напълно съгласен. Но, за да е по-обещаващо началото да им дадат и по една инвалидна количка, ей тъй за да погъделичкаме и достойстнвото им.
-1 +5
До коментар #9 от "Софиянец":
Точно така, приятелю, повечето софиянци от моето поколение отдавана напуснаха територията, на тяхно място нахлуха "нискообразовани люде" които са доволни че отпадна софийското жителство, те ли да задават въпроси?
-4 +7
-1 +4
-0 +0