27 Октомври, 2017 09:41 15 881 28

Единственият шанс на Hyundai да построят завода е да не им обърнем никакво внимание

  • хюндай-
  • южна корея-
  • завод-
  • автомобили-
  • hyundai

В България всеки пречи на инвеститорите

ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Премиерът Борисов обеща, че ще обърнем внимание на Hyundai, ако дойдат да строят завод в България. Всъщност, единственият шанс на Hyundai да построят завода е да не им обърнем никакво внимание.

Това коментира в профила си във Фейсбук Владимир Каролев.

Иначе, еколози ще им обжалват ОВОС-а поне 5 години, след това будни жълтопаветници ще им спретнат протест 2-3 години, кметът ще се уплаши и ще им вземе разрешителното за строеж. Те ще го обжалват в съда и ще загубят поне още 5 години, после ще има нов ОВОС, който ще бъде обжалван пак 5 години.

След това правителството ще им сложи мораториум по политически причини, посланиците ще се разбучат и ще махнем мораториума, но пък няма да им прокараме ток и вода до парцела 3-4 години.

Накрая кадастърът ще тръгне да търси дюни в парцела 3 години и ще открие малка подземна дюна, което ще изисква пълно препроектиране на завода, като за капак археолозите ще открият гаванче от 5 век пр.Хр., което ще замрази всичко за поне още 2 години.

Така ще им обърнем внимание, че в оптимистичния сценарий, първата кола на Hyundai ще се произведе в България, когато президентът на Hyundai е най-старият човек на Земята.

*Заглавието е на редакцията


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешо

    102 8 Отговор
    Нещата стават и бързо, ако си платиш където трябва!
  • 2 незнайко

    176 11 Отговор
    Има много голяма логика в написаната статия ! ВСИЧКО Е ВЯРНО !
  • 3 JEEP

    110 4 Отговор
    Разбира се, че ще им се обърне внимание. Нали трябва ясно да им бъде обяснено кого и с колко трябва да почерпят ако не искат да минат по описаният в статията път.
  • 4 ГОСТ

    65 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Премиерът Борисов обеща, че ще обърнем внимание на "Хюндай", ако дойдат да строят завод в България.

    Всъщност обръщането на внимание трябва да стане поне година преди да решат да строят в България. И то истинско внимание а не изнудване.

    Справка - как Словакия привлича автомобилно производство.
  • 5 Aleks

    77 1 Отговор
    КАРОЛЕВ единствените причини големи инвеститори да не инвестират в скапаната ни държава е чудовишната корупция и беззаконието....оправдаваите се с глупости скоро ще получите полагащото ви се...

    Коментиран от #7

  • 6 PlimP

    14 0 Отговор
    за съжаление
  • 7 Гошо

    26 4 Отговор

    До коментар #5 от "Aleks":

    Каролев казва абсолютно същото.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 gost

    45 3 Отговор
    За съжаление, този път Каролев е убийствено прав, а написаното е единствено с илюстративно провокатовна цел спрямо споменатите.
    Жалко, но е прав.
  • 10 ОСА

    14 1 Отговор
    Държавата ни, е огледало.Заставаш, и трябва да си подготвен за това което искаш да видиш,много често е криво това огледало наплюто от мухи.
  • 11 Гръмпи

    19 2 Отговор
    Oхооо надушвам следващите врагове на еколозите :)))
  • 12 Луи дьо Фюнес

    10 1 Отговор
    Честно, боли ме това което говори м-ра!! Само забрави за комисионни те? А, и това е по неговата специалност, познания и компетентност да ги ликвидира! Желая му успех!
  • 13 Гого

    27 4 Отговор
    Като си платят комисионна на селянина от Банкя и в центъра ще вдигнат завод така стават нещата във България а после дни заплати по 400-500 лева!
  • 14 зелен

    14 1 Отговор
    Вярно казано,но причината е в калпавата държава,защото по лесно е да не допуснеш нещо да се построи отколкото да се бориш с нещо вече построено.Примери колкото искаш в цяла България.Ако имаше правова държава която да налага еко-нормите никой нямаше да обжалва ОВОС защото знае,че замърсяване няма да има.Докато държавата ни е такава и аз ще се боря срещу всякакви идеи за строеж на химически,металургични,добивни и др.замърсяващи производства.По добре малко по бедни отколкото напълно отровени.
  • 15 ПИУ

    26 0 Отговор
    Елате в Пловдив да видите как едни булеварди се ремонтират вече 3 година, как е блокиран целия център, как едно кръгово на малко кръстовище се прави 3 месеца, как се задръстват кръстовища с малоумни светофари. И изобщо неща, които съм виждал в Европа да се правят буквално за 24 часа, тук са месеци и години.Някой ще каже какво общо има със статията ... ами има, точно поради описаното в статията, ще се случи точно така. Попитайте хората от кв. Коматево. А бе и БМВ ще искат да построят два, не един завод...
  • 16 Силвестър

    14 1 Отговор
    Сега сигурно Тома Белев потрива щастливо ръчички и си мисли с колко ли кинти да ги избомби тия. Той успя да намери нередности оказващи пагубно влияние върху природата и при тв формата Фермата, та един завод ли ще му се опъне. Само да са направили първата копка и ще се почнат жалбите. 
  • 17 волен сидеров

    10 3 Отговор
    Булгаристан
  • 18 ААА

    19 1 Отговор
    По принцип гн. Каролев е прав, дефакто той е един от тези, които са смазката между инвеститор и държава, тоест помага срещу "скромно" възнаграждение нещата да се случват по-бързо , с правилните хора. И така мафиотско-бюрократичната държавна машина разцъфтява в небивали цветове и висоти. За да построиш барака на село ти трябва един шкаф бумаги, няколко месечно тичане по мъките , нерви като корабни въжета , и около 8500лв само за да платиш бумагите , които надвишават няколко пъти цената в злато. Да живее бюрокрацията- един милион трудещи се хранят един милион администрация . И второ ние сме незначителен местен пазар за всеки инвеститор, а когато си търсят нормални и естествено ниско платени кадри, направо се виждат в чудо. Работник който докара на работа друг работник ,получава възнаграждение върху заплатата.Аз предлагам една част от администрацията да бъде съкратена и да започне работа веднага в завода на Хюндай и др. такива.
  • 19 СтарТИРаджия

    10 3 Отговор
    Тези едва ли са решили да местят производството от Чехия и Словакия? Еле пък завода в Добра... Цял град!
    Най-много да направят поредният цех за чаркалъци. Край Пловдив естествено. Заплата 600 лева - от "помаклъка" доволни ще бъдат! На Ганьо няма да му се отвори парашута за скъп краен продукт. Не!
  • 20 Shmeker

    10 3 Отговор
    Ако построят завод тук ще е за винтчета и гайки. Просто защото няма кадри в тази индустрия в тази държава.
  • 21 Гост

    11 4 Отговор
    А комисионни и суджук за господата. После рошвети за кмета и главния архитект. Така е в гетото управлявано от нагли политици крадци.

    Коментиран от #23

  • 22 Марио

    13 1 Отговор
    Ако стане този завод ще е много добре.Ще се открият нови работни места и ще се вдигнат заплатите.А й Хюндай е добра и сериозна марка която се развива с бързи темпове и то качествено.
  • 23 Марио

    10 7 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Ама поне правят нещо и се опитват.По комунизма да не и по-добре.Да ни мислиш,чи преди не са крали.Крали са и то много повече.Но Борисов поне се опитва да направи нещо.А не като преди да ни можеш банан да си купиш.
  • 24 Българина вика дръжте българина

    10 1 Отговор
    Това е родната българска действителност - за жалост . И после що румънците били по- напред от нас......
  • 25 хер флик

    3 1 Отговор
    Тия хора не са свикнали да бутат рушвети,не-знам как ще стане сделката.
  • 26 Хахаха

    4 0 Отговор
    А самият Каролев не е ли от същите тези политици, които сочи с пръст?
  • 27 Shmeker

    3 0 Отговор
    Пичове, колкото и да си мислите, че производството на автомобил е просто, изобщо не е така. Това е много сложно и интелигентно производство, не е като да правиш домат в буркан.
    Не случайно Хюндай инвестира в Словакия, там където се правят и Октавиите и ред други марки, просто защото поколенията там са се занимавали с автопром и са в час. Тук е много сложно, тъй като операторите дори вече не могат да четат и да пишат, какво остава да следят толеранси.
  • 28 ДДД

    1 1 Отговор
    Владимир Каролев браво
    жестока статия не бях чел по добра