1 Август, 2020 13:00 69 860 400

Ето как военен пилот от резерва отговори на Бойко Борисов

  • военен летец-
  • борис палатински

Това е най-трудната професия. В България изключението касае една мутра!

Ето как военен пилот от резерва отговори на Бойко Борисов - 1
Снимка: Архив
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Аз съм български военен летец-пилот от запаса/резерва. Излитал съм над 3 000 пъти и имам едно кацане по-малко от излитанията. Това коментира бойният пилот от резерва Борис Палатински

Прекарал съм във въздуха около 1 500 ч. В най-добрите си години българската военна авиация наброяваше около 350 – 400 пилоти. За съществуването си, живота си, изпълнявайки войнския си дълг, са отдали над 770 пилоти, щурмани и други летци и парашутисти. Сиреч над 200%, над два пъти повече са жертвите отколкото е бил личният ѝ състав в най-добрите си кадрови години.

Най-обичаните български войни – опълчението от Руско-турската война са почнали войната в състав от около 7 400 души. От тях загиват за България 3456-ма или около 50% - почти половината.

С другите държави и народи е същото. Когато фактите говорят, шапките се свалят. Всички знаят, всички са единодушни – ТОВА Е НАЙ-ТРУДНАТА и УВАЖАВАНА ПРОФЕСИЯ!
Но единственото правило без изключение е, че няма правило без изключения. В България това изключение касае една българска мУтРа !


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 681 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 болшевишки отпадъци

    395 1516 Отговор
    Тоя комунист дава ли си сметка, че най-добрияте години за българската авиация са преди 9.9.1944, когато това са царски офицери, с най-високо възпитание, образование - езици, култура, доблест, чест.

    Коментиран от #5, #14, #15, #28, #49, #64, #105, #167, #176, #181, #183, #198, #219, #251, #253, #270, #273, #277, #296, #342, #360, #362, #368

  • 3 Прав си

    848 165 Отговор
    Точно казано

    Коментиран от #204, #377

  • 4 Респект

    998 94 Отговор
    Човеко , но той няма как да те чуе , а камоли разбере !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Бат Бойко

    572 131 Отговор
    Летял си ми на у..!А шкафче имаш ли?Това е важно.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Сойка Присмехулка

    413 44 Отговор
    Да бе да, да поливаМЕ с маркуча е къде-къде по-голЕма работа...

    Коментиран от #246, #334

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 00000014

    289 59 Отговор

    До коментар #7 от "шумкарю":

    ти аристократ ли си? Или се мислиш за такъв, защото дядо ти е крал като гербаджия?

    Коментиран от #21, #326

  • 13 Капитана

    210 431 Отговор
    До № 2.

    И точно тези честни офицери и интелигенция, комунистите избиха в така наречените "Народни съдилища " след 1944 год.

    Коментиран от #24, #173, #221, #275, #370

  • 14 С твоите камъни

    523 72 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    ... с най-високо възпитание, образование - езици, култура, доблест, чест. Всичко, което Борисов не е, сиреч и той е болшевишки отпадък!!!

    Коментиран от #18, #22

  • 15 Doni Brasko

    433 83 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Каквото е видно ти нямаш и не знаеш какво означават. Вие всички сте духовни пигмеи. ОСЪЗНАЙ СЕ И СПРИ С ПРОСТОТИИТЕ. ОТВОРИ СИ ОЧИТЕ И РАЗБЕРИ, ЧЕ ВСИЧКО ЩЕ Е ПО-ДОБРО СЛЕД КАТО МУТРАТА СИ ТЕЪГНЕ.

    Коментиран от #19, #394

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Майна

    598 77 Отговор
    ШАПКИ ДОЛУУУ!!! ТОВА ИЗКАЗВАНЕ МЕ КАРА ДА СЕ ЧУВСТВАМ ГОРД ,ЧЕ СЪМ БЪЛГАРИН!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 анти шумкар

    540 66 Отговор

    До коментар #15 от "Doni Brasko":

    Всички искаме мутрата да си тръгне, освен хората, които са на държавна работа.

    Коментиран от #78, #118, #290

  • 20 Кой68

    403 23 Отговор
    Глупаво и недостойно е противопоставянето на професия с/у професия.Защото по тая логика на миньора и лекаря по-леки ли са?Всяка една професия си има своите достоинства.......

    Коментиран от #112, #121

  • 21 Бай Тошко

    329 81 Отговор

    До коментар #12 от "00000014":

    Точно защото дядо ми не е крал като комунист имам право да се мисля за нещо повече от вас, крадливите болшевици. Бойко също е комунист, той е бетер Тодор Живков - нагъл, арогантен, хитър, лукав селянин!

    Коментиран от #46

  • 22 твоите камъни

    263 76 Отговор

    До коментар #14 от "С твоите камъни":

    Бойко е копие на Тодор Живков - просташко възпитание!

    Коментиран от #106, #202

  • 23 Фактъ

    379 41 Отговор
    Кой да те разбере , Боко тиквата ли ? Той до 27 годишна възраст е бил пионерче !

    Коментиран от #29

  • 24 анти Бойко

    215 41 Отговор

    До коментар #13 от "Капитана":

    Бойко Борисов се възхищава на Тодор Живков. Това казва всичко!!!

    Коментиран от #255, #385

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Пилот12000ч

    68 210 Отговор
    От коя война кацнахте без българския самолет, Г-н проф., д-р Слатински с 1500часа тренировки???

    Коментиран от #166, #303

  • 28 льольо

    378 40 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    колко самолета има България преди 1944 година и колко има след това ?
    След началото на демокрацията България ликвидира 400 бойни самолета и закри 9 авиобази !!!!!
    Сега чакаме 8 кирливи самолета за един вагон пари.

    Коментиран от #39, #263, #369

  • 29 Дельо Хайдутин

    278 26 Отговор

    До коментар #23 от "Фактъ":

    Много е повтарял горкия.На 27 години още в пети клас .Затова го взели в школата в Симеоново.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Бою

    173 25 Отговор

    До коментар #8 от "Бате Бойко":

    Ако имаше голем маркуч немаше да се фали пред момите с пачковия шкаф
  • 33 Нострадамус

    344 40 Отговор
    Борисов е патологичен Лъжец, Крадец и Престъпник. Това е болестно състояние. Той дори вече Не може да различи Истината от Лъжата !
    Той е единственият в света Осъден за Лъжа премиер !
    Срам за България, Срам за ЕС, Срам за Света !!!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Простак Гербер

    194 42 Отговор
    Долу амебата БОРИСОВ, ДОЛУ, ДОЛУ, ДОЛУ......
  • 36 123

    92 181 Отговор
    Тоя па, комплексар! Ще си мерим професиите ли? Утре като те заболи зъб или г*з, при кой ще отидеш? При началника на ескадрилата или на лекар? Оф, аман от тежкари!

    Коментиран от #41, #376, #386, #397

  • 37 333

    115 15 Отговор
    Малко ни е било забранено да имаме бойна авиация между първата и втората световни войни.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 шумци

    89 165 Отговор

    До коментар #28 от "льольо":

    Над 400 са самолетите преди 1944. Поне 163 месершмита, отделно юнкерси и тн. Но летците, тяхното образованието няма нищо общо с болшевишките. Военното училище е било по престижно от Софийкския университет. Там са събирани най-добрите учители. Вие, комунистите, знаете ли, че след 9-и нямате подготвени кадри да препопадават и заставяте някои от царските офицери да ви учат.

    Коментиран от #53, #63

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Black Bird

    212 28 Отговор
    Една от най-великите професии е тази на летеца ! От незапомнени времена , мечтите на всички хора е да летят като птиците ! Не случайно като хлапета скачахме от високо за да изпитаме вълшебното усещане на полета , макар и за миг !Едни от най-хубавите сънища е когато летиш на сън !
  • 43 Протести до фупкс

    50 134 Отговор
    Никаква полза от писаниците на този летец. Бивши военни летища и бивши летци и техничари колкото искаш. Ако спретнете някои реални действия в Щръклево, Добрич, Балчик, Каменец, Безмер, Габровница, Граф Игнатиево, Доброславци и др. ще помогнете на протестиращите.
  • 44 Реалист

    217 37 Отговор
    Бойко, срам нямаш. Нито си Мутра, то, като мутра, нито си Пожарникар, нито си Премиер. Ти си нарцистичен ПОМЯР
  • 45 YUI

    285 23 Отговор
    Дядо ми беше пилот, военен, после един от ветераните на БГА Балкан, Милчо Маноилов, наскоро му намерих учебните записки през обучението му за летец. Ако ги види банкянския *** пак ще почне да заеква с "300 000 литра в секунда" .... Поклон пред всички български летци, пред целият авиационен състав, с гордост нося името на дядо си. А оня тупан, не искам дори да го коментирам.

    Коментиран от #48, #54, #60, #367

  • 46 00000014

    69 52 Отговор

    До коментар #21 от "Бай Тошко":

    Всеки, който има наемни работници си присвоява (краде) част от труда на наемника. Иначе ще фалира. Дядо ти фалирал ли е? Много розови приказки си слушал и ти е размътил мозъкът. Но не си сам -- и Бойко страда от нарцисизъм.

    Коментиран от #47

  • 47 шумци

    68 90 Отговор

    До коментар #46 от "00000014":

    На дядо ми не са му давали да работи, защото бил "фашист", тоест не е комунист. Тези приказки за краденето са си от вашата, болшевшка, култура. На мен са ми непознати!

    Коментиран от #137, #213

  • 48 123

    60 29 Отговор

    До коментар #45 от "YUI":

    Сигурно е така, за да се чувстваш горд! Не те упреквам, всеки човек е велик за себе си! А, я сега си представи ако намериш записките на Професор Чирков от 5 курс, или от специализацията му? А, кво мислиш? Какво общо имат профисийте, това не мога да разбера! Тоя или оня бил по велик! Ха, всеки е велик, въпроса е кой го оценява! Но определено изказването е коплекдарско, в стил 'кой съм аз'? Ми браво, добър си, жив и здрав, продължаваме напред!

    Коментиран от #61

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Хехе

    67 4 Отговор

    До коментар #49 от "Миладин":

    Почети за Списаревски,къде е обучаван.
  • 52 шуме

    96 19 Отговор

    До коментар #49 от "Миладин":

    Как не те е срам да ръсиш такава дезинформация? Царските офицери се учат масово в Германия! Имам снимки от там. Знаеш ли как са ги приемали, като равни! Какво отношение, какви обноснки!!!
  • 53 льольо

    78 4 Отговор

    До коментар #39 от "шумци":

    Според данни от немски източници до август 1944 г. България е получила общо 145 самолета Ме 109Е и Me 109G-2/6, известни у нас под кодовото име “Стрела”.

    Коментиран от #58

  • 54 00000014

    178 5 Отговор

    До коментар #45 от "YUI":

    Уважение заслужават всички български пилоти. Без значение на епохата в която са служили. Казвам го като човек, който е бил на другия полюс - между ураганите и вълните в океаните. Плюенето идва от червеите.

    Коментиран от #72, #325

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 шуме

    80 40 Отговор

    До коментар #49 от "Миладин":

    Каква Царска Русия, бе, ти ми говориш за преди 1917 г?!
    Първо, "царски офицери" ги наричате вие, комунистите, като влагате много злоба в "царски". Те са си български офицери, най-българскит! Не съветски, не болшевишки, комунистически, крадливи, невъзпитани, селтаци!!
  • 57 Хехе

    75 27 Отговор
    Дали е най-трудната професия няма как да се прецени.Пожарникар също е благородна професия отдадена да служи на другите ,и не малко жертви също са дадени.Пожарникарите,както и пилотите се пенсионират на 52г.Тъй че без лични драми,ако обичате.
  • 58 шуме

    32 12 Отговор

    До коментар #53 от "льольо":

    Чети:
    "Общият брой на Ме-109G самолети не е уточнен, тъй като част от пратките са закупени в рамките на международния клиринг между Царство България и Германия, други са дарени от Гьоринг, има и дарени от RML (Министерството на въздухоплаването на Германия) според различни източници Военновъздушните сили са получили и 19 броя изтребители Ме 109 Е, т.е. на въоръжение са били 164 самолета от този тип."

    Говорим само за един модел самолет!

    Коментиран от #67

  • 59 азсам

    98 14 Отговор
    XA XA точно това тарсим сега: най-високо възпитание, образование - езици, култура, доблест, чест.
    Никой ги няма от сегашните управляващи.
    Оставка!!!
  • 60 Хехе

    92 13 Отговор

    До коментар #45 от "YUI":

    И моят дядо беше пилот и то един от пионерите.Летеше още в Табсо,не знам дали си чувал за Табсо,това беше компанията преди Балкан.И мога да кажа,че никога не е бил член на бкп и не искаше да се занимава с политика въобще.

    Коментиран от #66

  • 61 YUI

    72 17 Отговор

    До коментар #48 от "123":

    Аз към записките на някой професор или обикновен ядрен физик претенции нямам. Нито съм тръгнал да обобщавам представители на различни професии. Възхищавам се на успели хора, които са тръгнали от дъното, от нищото. Алтернативата пред моя пример е била да стане миньор, но е избрал трудния, дълъг път на летеца и е успял. За съжаление си отиде твърде млад. А ти не се обиждай, уважавам пожарникарите, пожарникУра обаче го ненавиждам. Не заслужава грам внимание, и АЗ-а му е най-малкия проблем.

    Коментиран от #81

  • 62 Баджанак

    23 52 Отговор

    До коментар #55 от "Ами виж сега":

    Греда. Колкото и да ти е чудно не всички сме на левия бряг...комунисте...по обидна дума не зная...
  • 63 Госあ

    89 23 Отговор

    До коментар #39 от "шумци":

    Къв цар к'ви 5лв бе ? Продажници, докараха от кръчмата некъв цар, чиято фамилийка ни вкара в две национални катастрофи, а последния предявява претенции за собственост. Ква собственост бе ??? Не знам как комунистите са ги пуснали изобщо.....ето това е грешка.
  • 64 Явно не😀😀

    5 10 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Явно не😀
  • 65 Ахахаха

    67 13 Отговор
    Толкова обидени военни пилоти и нито един не посмя да прелети ниско над Банкя и да мине звуковата бариера на магнолиите... направо се замислям за какво са тия самолети. По-добре дронове да си купим.

    Коментиран от #393

  • 66 измет болшевишка

    54 26 Отговор

    До коментар #60 от "Хехе":

    Чувал съм за Табсо. Моят дядо е летял преди това. После комунистите го ползат при създаването на Табсо в диспечерската кула, но не му дават да припари до самолет "за да не избяга". Това за един летец е било убийствено да не може да лети, той само това сънува. След като им е помогнал в създаването на гражданската авиация му забраняват всякаква работа, понеже е "фашист', разбираш ли, тоест не иска да стане комунист.

    Това че твоят дядо не е бил член на БКП може само да му прави чест. Такива хора са ги спъвали в живота.

    Коментиран от #70

  • 67 льольо

    22 4 Отговор

    До коментар #58 от "шуме":

    Български Военновъздушни сили :
    За връзка с Оперативен архив на БА
    Телефон:*******
    Проведеното през 1938 г. Балканско съвещание в Солун снема ограниченията, наложени на България от Ньойския договор и дава възможност за пълно въоръжаване на Въздушните войски. И все пак най-труден остава проблемът с авиационната техника, защото икономическите възможности на държавата са слаби. За пореден път българското правителство прави поръчка за нови 42 леки (дивизионни) бомбардировача самолета PZL.43В, но са получени само 36 от тях през август 1939 г.

    Времето на попълване на авиопарка с модерни изтребители идва през лятото на 1940 г. Доставени са 10 броя Ме 109Е-3 “Стрела” и шест двуместни учебни и куриерски машини Ме 108В-1 “Лебед”. През 1941 г. са доставени още 9 бр. Me 109-3 след основен ремонт.

    Според данни от немски източници до август 1944 г. България е получила общо 145 самолета Ме 109Е и Me 109G-2/6, известни у нас под кодовото име “Стрела”.!!!!!!

    Коментиран от #73

  • 68 рогачев

    44 57 Отговор
    никога военен на власт, промити мозъци, авантаджии, цял живот лапане без пари ......

    Коментиран от #71, #276

  • 69 Девоатин

    60 20 Отговор
    А помните ли Аню Ангелов какво каза на летците? - ,,На балетистите и танцьорите да не им е по лесно? Вие знаете ли какво е да танцуваш на 45 години?! Вие поне си правите удоволствие да се разхождате из въздуха".

    Коментиран от #74

  • 70 Хехе

    39 18 Отговор

    До коментар #66 от "измет болшевишка":

    Може би нашите дядовци са се познавали,много е вероятно.За комунистите знам,отнеха ни земи,които дядо беше купил в центъра на София.Съжалявам и за твоя дядо!Желая ти всичко добро!Можеш да си горд наследник на дядо си!

    Коментиран от #75, #208

  • 71 Ахахахха

    34 11 Отговор

    До коментар #68 от "рогачев":

    Какво ли ще каже един герберопитек като теб за шлангаджия на власт?
  • 72 И аз да кажа

    37 62 Отговор

    До коментар #54 от "00000014":

    Уважение- да .Ама като стане дума за Радев тук се почват едни възторзи ,едно кланяме, едно превъзнасяне и позоваване именно на професията му, което ми е непонятно- защо да го броя за добър президент и почтен човек по причина на пилотската му професия? Да не ни вози нанякъде? А кой му е изготвил програмата?

    Коментиран от #79, #344

  • 73 анти нрб

    13 27 Отговор

    До коментар #67 от "льольо":

    Ами да, само Месершмитите са 163 броя, а с всички стават повече от по съветско време.

    Коментиран от #77, #80

  • 74 Poiu

    27 1 Отговор

    До коментар #69 от "Девоатин":

    Балетистите и балерините се пенсионират на толкова, 25г. осиг. стаж. Няма да те питам виждал ли си много практикуващи на 45г.? Вероятно са единици.

    Коментиран от #197

  • 75 шум

    22 12 Отговор

    До коментар #70 от "Хехе":

    На нас са ни отнели земи в покрайнините на София.
    Благодаря, желая ти успех и всичко най-хубаво!

    Коментиран от #76

  • 76 Хехе

    4 7 Отговор

    До коментар #75 от "шум":

    Благодаря!
  • 77 льольо

    19 0 Отговор

    До коментар #73 от "анти нрб":

    С кои всички ? То това са всичките ! Държавата е бедна и с ограничени ресурси. Според Ньойския договор до 1939 година , ние имаме 30 хилядна армия. Точно там ни върнаха сега !!!

    Официално през 1934 г. се създават Въздушните войски, а през 1935 г. се създава Първи армейски орляк и се пристъпва към въоръжаването му.
    Първите бойни самолети – 12 изтребителя “Хайнкел” Не 51 (Сокол) и 12 разузнавача “Хайнкел” He 45 (Щъркел) са доставени от Германия в края на 1936 г. В началото на 1937 г. са доставени от Полша 12 изтребителя PZL.24 (Ястреб), а през 1938 г. още 12 леки бомбардировача PZL.43А (Чайка).

    Коментиран от #87

  • 78 Пенсионер 200

    61 21 Отговор

    До коментар #19 от "анти шумкар":

    Аз не искам Кратуната да си тръгне! Аз искам най-напред да го накарам да изкашля откраднатите от бедните пенсионери пари, защото този тип не взе от престъпниците, олигарсите, и ДАЛАВЕРАДЖИИТЕ! Той ограби най-беззащитните при това гаврейки се с тях. Затова без милост...!
  • 79 Госあ

    41 6 Отговор

    До коментар #72 от "И аз да кажа":

    Принципно, пилотската професия е пресижна. Ама айде и ние с дядовците инженери ( истински) и лекари да не се срамуваме, А ? Та така за кой е по,по най.

    Коментиран от #100

  • 80 льольо

    30 16 Отговор

    До коментар #73 от "анти нрб":

    Да не говорим че почти всичките самолети преди 1944 година са рециклирани втора употреба.
  • 81 123

    28 1 Отговор

    До коментар #61 от "YUI":

    Това е коректно! Ето затова, не трябва да причисляваме и оченяваме хора към професия, или обратно! Всеки е важен и от полза!

    Коментиран от #348

  • 82 Не се надувайте защото времето е трудно

    33 18 Отговор
    Професия като всяка друга. За някои трудности получават предостатъчно допълнителни облаги и пенсиониране в невръстна възраст. Още тъгуват за времето на соца когато те и ДС бяха с привилегии за сметка на останалите хора които като пчелички им изкарваха заплатите. Това време свърши и те трябва да се примират, че са като всички останали.
  • 83 Пламен

    35 3 Отговор
    Всяка професия, е достойна, ако я вършиш с желание, а не от нужда за едното парче хляб! Утре като му се запуши тоалетната на някой "големец", на Дани Кирилов ли звъни, или на Кърджали...,или на Десито?
  • 84 Девоатин

    44 3 Отговор
    Не делете българските летци на преди 9, след 9, преди 10 и след 10! Всякакви летци е имало, с различни политически нагласи, но те са преди всичко - български летци! Оня в Лайтнинга или Мустанга не се интересува кой седи в българския Месершмит! С оглед на бомбардировките, германците дават прилична бройка самолети, но в един момент нямало достатъчно пилоти за тях, че действащите ентусиасти разполагали с по 2. ,,След завършване на изтребителната школа бяхме поканени да останем на служба, но малцина предпочетоха да останат и повечето се уволниха!" - Тодор Розев! Същият, чийто самолет извадиха от блатото преди 2-3 години в Пазарджишко!
  • 85 Анонимен???

    25 11 Отговор
    Под номер 47. Подкрепа. Царски офицер, тати Дорка, убит и не знаещи гроба му. Бе унижавани, безработна, хулена щерка Дорка от комунистите ви бате бойко и именно вие и твоята втора в нс събрание изхвърли от работа анти кмет деди убити 1944,45..младите не знаят, но те са се женили втори братовчеди бате, и цццк, за да не отиде богатството на другите. Били са на изгонената от съда мама и тати на 17 г, когато убиват деди и баща.. И от там не вярвам на герб, че са анти. Комунисти сте. Лошо нема бре бате. Лошо е, че много ни лъгахте и навсякъде цигани заменихтеги. Гюле гюле и по малко злоба спрямо ударени и в изгнание български граждани, самозабравили се и им искат, оставката, кои, оак те същите ромелии, сорос и сие. Приятелките ми са от буржоазни семейства, кокони.. Измъчвани, не им даваха работа, а имаха висше. Не мразим бкп, но не забравяме картончетата на дс кгб кпсс доносници и възродители. Едни и същи на власт от 1944 до днес. Мерси. Удряхте най-умните, честни и..

    Коментиран от #109

  • 86 Да еааа!

    47 6 Отговор
    Пожарникар ли? Я му проверете дробовете и ще видите що за пожарникар е! Боко от всякъде е политхрантутник!
  • 87 не си прав

    7 18 Отговор

    До коментар #77 от "льольо":

    Пропускаш Юнкерс (Щука и онзи големия), френските леки бомбандировачи и други!

    Виж това:
    "
    България се включва във войната срещу Германия с въздушна ескадра в състава на Трети украински фронт. Българската авиация в състав от 276 самолета (от общо 415 в състава на военновъздушните сили)"

    Това е веднага след като комунистите взимат властта. Имай предвид, че много български летци бягат със самолетите си от комунистите, така че са били още повече!

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Dewoitine_D.520

    Коментиран от #93

  • 88 никой

    36 6 Отговор
    Оставка мутро крадлива!
  • 89 България

    32 31 Отговор
    Чакай бе летеца...Кой ти плаща да се кефиш докато сбъдваш детската мечта?Никой не е казал,че е лезна професия нито,че не уважаваме летците!Ама недей така.Ако не са бачкаторите да ви плащат о бюджета ще летиш из облаците в мечтите си...
  • 90 Нечия тъга за соца и привилегиите

    21 43 Отговор
    Долавям тъга за соца когато бяхме васал на СССР и издържахме за сметка на народа огромна армия която да пази СССР от империализма. Когато Горбачов срина социализма ние се присъединихме към НАТО и издържането на огромна армия стана излишно.

    Коментиран от #108

  • 91 обръщение към автора

    38 5 Отговор
    Авторът да не пада на нивото на един примат с бухалка в ръка, който казва, че Иван Вазов е написъл Винету, да му отговаря. С два пръста чело и врат на бик той няма да го разбере.
  • 92 Анонимен???

    3 19 Отговор
    Добре че бях аз да я запозная и на стари години да се омъжи за вдовеца, а бе решила д., но бе останала без работа, стара мома, а бе с първата и единствена любов доктор, но като разбрал, че.. И я изоставил. По цели нощи над книгите. И така вдовеца, работа, пичина, и казваше на майка си от тоя няма да мога да се отърва.. И днес не знаем дали е жива, завърна се в родният си град и бкпбдп до тях и не отивал да я види, бдп, абв бкп.. Коджаманов.. Виж колко струвате бкпбспабвдпсдостгерб, наредени сте за парата в нс, поне не лъжете и не ни, ми се канете, защото и вие някои горе сте бедни и злобни. Ябълката отвън червена, но вътре четива
  • 93 льольо

    11 3 Отговор

    До коментар #87 от "не си прав":

    Данните които съм написал са от архива на Българските ВВС.
    Адрес:
    Военновъздушни сили
    гр. София,п.к.1606
    бул. “Генерал Тотлебен”
  • 94 Сатъра

    47 9 Отговор
    А тоя буклук Борисов с какво право го направиха Армейски генерал С оставката трябва да му се отнемат всички измислени войнски звания дето му връчи Първанов и съответно конфискация на цялото заграбено имущество.

    Коментиран от #99

  • 95 този

    0 4 Отговор
    в Бълг
  • 96 gost

    2 3 Отговор
    смешник давайте да смятаме
  • 97 Девоатин

    32 4 Отговор
    Легендарна пожарна сме имали преди 9 септември! Европейски шампион! Става такава под ръководството на един белогвардеец - Захарчук! А летец е висша класа! Колко момчета са се пробвали да постъпят в Долна Митрополия и не са успели, поради лошо представяне на изпита, болен зъб и подобни, а след това влезли без проблем в сухопътните военни училища. Например, сегашния командир на Графа е имал солидна подготовка в аероклуба, но не влязъл ей така от движение! Изобщо - Военновъздушното, Военноморското и някой специалности от другите са нещо различно.
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Глок

    35 2 Отговор

    До коментар #94 от "Сатъра":

    Тия дни се замислих! Нали за заемане на дадена длъжност се изисква служебна характеристика и едно от правилата е лицето да е работило определен срок тази работа, да е било на ръководна длъжност определен брой години и така! Например, за гл. секретар на МВР бе 10 или 15 години, след това може би за Св. Лазаров намалиха изискването на 5 години на ръководна длъжност, за да може да кандидатства за поста! А нашият юнак го взеха от гангстерските вертепи след 10 годишно прекъсване и ни го туриха генерал! Кой знае, може пък да не е прекъсвал и да си е пребивавал в службите потайно! Иначе - скандал! Представете си в тия динамични времена, някой от колегите ви да е напуснал преди 10 години, сега да ви го върнат на най висшия професионален пост! Ами, то преди години компютри нямаше още навсякъде, европейски директиви и какво ли не! Това са юнаци!
  • 100 Кочо

    41 5 Отговор

    До коментар #79 от "Госあ":

    Той Кратуня и дядото хирург на бития младеж Марчев оправи - бил го карал да марширува с червена вратовръзка под радиоактивен дъжд и му забранил да учи в Брюксел, и да чете чужди автори в оригинал!Та затова останал прост!

    Коментиран от #110

  • 101 Вън

    26 6 Отговор
    Мутренските Тикви и Гешефти вън!

    Коментиран от #284

  • 102 Василева

    38 10 Отговор
    Никой не е накаран насила да избере професията на летец.Точно заради уважението към летците хората избраха Радев за президент.

    Коментиран от #122, #345

  • 103 този

    23 32 Отговор
    В България по комунизма най простите и най калпавите ставаха полицай или военни и ти абдал си бил същият некадърник с връзки в БКП-то да не би случайно строителя тракториста или лекаря не са уважавани и трудни професии ама друго си е е цял живот лентяйство на гърба на държавата и на 40 пенсионер а обикновенните хора до 57 блъскаха и запас ходиха заради такива НЕКАДЪРНИЦИ КАТО ТЕБ

    Коментиран от #287

  • 104 Хаджиментов

    26 13 Отговор
    Да го опънат по 12 часа в някой забой на 300м под земята, да преживее взрив на газ или срутване и тогава ще си промени мнението кое е най-трудното.
    Мога да му дам и други примери, но едва ли ще разбере. Явно се счита за изключителен и е самовлюбен нарцис.
  • 105 ГруЮ

    28 4 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    А ти даваш ли си сметка, че същите качества - доблест, чест, дълг са били на почит и след 44г.? Тези хора са били в елита на своето време, по същата причина както тези преди тях.Просто професията ги е изисквала и тогава и сега.
  • 106 Не е вярно

    22 7 Отговор

    До коментар #22 от "твоите камъни":

    Бацко е 300 пъти по -прост!
  • 107 Хайде стига

    28 20 Отговор
    Всяка професия трябва да се уважава! Както пилотската, така и пожарникарската! Не трябва да се изхожда от това кой ни е симпатичен! Едно е видно, дори и да е прочел 1 книга, някои от писачите и разбирачите не са прочели нито една, но много знаят, човека се справи много добре досега особено с ковид пандемията! Може би тази професия му помогна! Не може като папагали да повтаряме едно и също- му.три, тиква, мутрьошки! Видяли сме много тежки години - 1997, 2013, точно подгониха мутри и олигарси и казахме не и не! Приеха ни в чакалнята на еврозоната, ние не и не ! Европа ни уважава, но ние пак не и не, изтрепахме се да показваме по всички телевизии колко сме лоши, колко сме мутри и.....колко сме тъпи! Сами си ритаме бакърчето! Еми не знаем какво искаме! Щом организатор е смешник от цирка и мрънкач от росенец, които не са лидери, а изпълнители, но на кого???
  • 108 ГруЮ

    30 8 Отговор

    До коментар #90 от "Нечия тъга за соца и привилегиите":

    Спокойно бе, армия не издържаш, ама пък за сметка на това го правиш за легиони, мутри, пишман бизнесмени, некадърни политици, цялата им рода, че и любовниците им.
  • 109 ГруЮ

    6 1 Отговор

    До коментар #85 от "Анонимен???":

    Явно и теб са те удряли? Щото гледам още не си се освестил.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 ХЕБЪРтор

    15 17 Отговор
    Борисе..борисе ..комунист стар..какво са правиш на велик..молисе в къщата ти да не влиза пожарникар за фа видиш колко е голям банана..ти имаш парашит а тези момчета нямат нищо в резерв..а бе червени б....ци...
  • 112 някой

    12 6 Отговор

    До коментар #20 от "Кой68":

    Зависи от професията ..........има професии , които нямат НИКАКВО достойнство и не подлежат даже на коментар

    Коментиран от #113

  • 113 самсуняк

    5 2 Отговор

    До коментар #112 от "някой":

    колко ти е IQ-то
  • 114 Хехе

    16 8 Отговор

    До коментар #110 от "Госあ":

    Няма кой защото в България всеки с потенциал бива размазан и принуден да емигрира или да целува червени задници.Г.Димитров толкова народ е затрил,че даже не е имал опозиция сред емиграцията.От къде да го има?

    Коментиран от #120, #124

  • 115 Петър Неделчев - капитан от резерва на В

    28 36 Отговор
    АЗ СЪЩО СЪМ ОФИЦЕР ОТ РЕЗЕРВА НА ВВС ДРУГАРЮ ВОЕНЕН ПИЛОТЕ! АВИОИНЖЕНЕР СЪМ И СЪЩО СЪМ БИЛ И КУРСАНТ КАТО ВАС, И СЪМ БИЛ ОТГОВОРЕН ЗА ТОВА ДРУГАРЮ ПИЛОТЕ... ТАКИВА КАТО ВАС ДА ИЗЛЕТЯТ ЖИВИ, И ДА СЕ ПРИЗЕМЯТ ЖИВИ! НА СКАПАНИТЕ РУСКИ САМОЛЕТИ МИГ! АЗ КАПИТАНА ОТ РЕЗЕРВА НА ВВС ИМАМ АБСОЛЮТНО ПРОТИВОПОЛОЖНО НА ВАШЕТО МНЕНИЕ! И ЩЕ ГО ОБЯСНЯ НАЙ ПОДРОБНО ... ТА ДАНО МЕ РАЗБЕРАТ ПОВЕЧЕ ХОРА! ДРУГАРЯТ РАДЕВ БЕ КУРСАНТ С ДВЕ ГОДИНИ ПО МАЛЪК ОТ МЕНЕ! ДА АМА БЕШЕ ВЪРЛ КОМУНИСТ ПО УБЕЖДЕНИЕ И ПЪРВИ ВЛЕЗЕ В БКП! СТАНА ДОНОСНИК НА ВКР И ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ! ЩО ГО НЕ ПИШЕТЕ ТОЯ ФАКТ ЗА ЧЕРВЕНАТА МУТРА РАДЕВ! ПО ТОВА ВРЕМЕ В ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ ИМАШЕ И КУРСАНТИ КАТО МЕН КОИТО БЯХМЕ ПРОЗРЕЛИ ГОЛАТА ИСТИНА! А ТЯ БЕШЕ, ЧЕ КОМУНИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ БЕ САТЕЛИТ НА СССР И КУПУВАШЕ СКАПАНИТЕ И МНОГО ЛОШИ В ТЕХНИЧЕСКО ОТНОШЕНИЕ ЛЕТЯЩИ КОВЧЕЗИ ОТ СЕРИЯТА МИГ! ЩО НЕ КАЖЕТЕ, ЧЕ ЦЕЛИ ВИПУСКИ ЛЕТЦИ ОФИЦЕРИ ОТ ВОЕННОТО УЧИЛИЩЕ СЕ УТРЕПАХА НА ЛЕТЯЩИЯТ КОВЧЕГ МИГ 19! ЩО НЕ НАПИШЕТЕ, ЧЕ ДВАМА ТРИМА ОЦЕЛЕЛИ ОТ ТЯХ ПЛАЧЕХА НА СРЕЩИ НА ВИПУСКА СЛЕД ГОДИНИ! ФАКТ! АЗ ЛИЧНО ПОГРЕБАХ СТАРШИ ЛЕЙТЕНАНТ ЕВГЕНИ РАНГЕЛОВ МЛАДЕНОВ ЗАГИНАЛ ПРИ НОШНИ ПОЛЕТИ ОКОЛО САМОКОВ С МИГ 21! ЩОТО СКАПАНИЯТ И НЕНАДЕЖДЕН СЪВЕТСКИ ЛЕТЯЩ КОВЧЕГ... БЕ ЗАПОЧНАЛ ДА СЕ РАЗПАДА ВЪВ ВЪЗДУХА! БОГ ДА ГО ПРОСТИ ВРАЧАНИНА ЕВГЕНИ! ТАКИВА КАТО МЕНЕ ДЕТО ГОВОРЕХМЕ ГОЛАТА ИСТИНА БЯХМЕ ОБЕКТ НА ДОНОСИ И ПРЕСЛЕДВАНЕ ОТ ДРУГАРИ КАТО РАДЕВ, ТАГАРЕВ, ШАЛАМАНОВ! ВСЕ ЧЕРВЕНИ ДРУГАРЧЕТА С МЕРАЦИ ЗА КАРИЕРИ! ТЕ ТИЯ СА ЧЕРВЕНИТЕ МУТРИ ЗА МЕНЕ! ЩО

    Коментиран от #117, #131, #138, #205, #210, #292, #293, #346, #380

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Хехе

    22 18 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    Браво!Плюс от мен.
  • 118 Байчо

    25 4 Отговор

    До коментар #19 от "анти шумкар":

    Значи след Борисов няма вече да има държавна работа така ли? А как беше при управление на БСП или преди дИмокрацията? Тогава нямаше държавна работа нали. И да аз работя държавна работа- даскал съм..
  • 119 Хехе

    26 30 Отговор

    До коментар #116 от "Петър Неделчев":

    Така ,така.Те си ги избират такива доносници като Радев,такива топачи са удобни и като им тръгне после една хубава карта...А доблестните и хората с морал биват стъпквани.Това са комунягите и тоя Радев,думи не ми стигат да си кажа за него мнението,но едно знам:неговото поведение е срам за всеки пилот.
  • 120 Госあ

    16 2 Отговор

    До коментар #114 от "Хехе":

    Айде, айде писах вече по повод на изказване на този Кристо, че нито Златю Бояджиев, нито Цанко Лавренов са били толкова репресирани и смачкани в България. А последните 11г управляват едни и същи, преди това в определени дълги периоди червени не е имало също.

    Коментиран от #123

  • 121 Това го направи

    25 8 Отговор

    До коментар #20 от "Кой68":

    Бойко Борисов, да не забравяме - противопоставянето. Пожарникарството също е сред трудните и опасни професии. Ако Б. Б. беше си стоял там, а не да се опитва да се издига над собствената си некомпетентност/ знаете кого цитирам/, може би щяхме да го уважаваме. Сега може само да бъде съжаляван.

    Коментиран от #203

  • 122 Хаджиментов

    22 23 Отговор

    До коментар #102 от "Василева":

    Точно така. И точно Радев разби мита за умните, интелигентни, честни и достойни военни летци и български генерали в частност.

    Коментиран от #127, #282

  • 123 Хехе

    18 19 Отговор

    До коментар #120 от "Госあ":

    Не през последните 11г,а през последните 76г са едни и същи.И никога България след 44та не е била дори за миг свободна от червените шумкари.

    Коментиран от #149

  • 124 Историята винаги може да се прочете

    25 4 Отговор

    До коментар #114 от "Хехе":

    както ни е изгодно. Тя е толкова обширна, че на всеки факт съответства контрафакт. Но ние живеем сега - и сме последни по жизнен стандарт след десетинагодишно управление на един и същ човек. И тези, с които бяхме съизмерими, са далеч напред.

    Коментиран от #125

  • 125 Хехе

    12 1 Отговор

    До коментар #124 от "Историята винаги може да се прочете":

    Разбирам те,но нищо не започва от днес.Нещата са много по-сложни.

    Коментиран от #134

  • 126 Алфа Вълкът

    3 12 Отговор
    Нищо не му разбрах на тоя болтаджия?

    Коментиран от #130, #152, #156, #170

  • 127 Според теб.

    13 0 Отговор

    До коментар #122 от "Хаджиментов":

    Точно по рецептата на един умен, честен , интелигентен и достоен управник - ето част от тази рецепта по адрес на Президента -" ... Да се трови..." / приемам, че не буквално/.Какъвто Вождът, такива и водените за носа.

    Коментиран от #161

  • 128 popi

    17 6 Отговор
    А ти даваш ли си сметка колко си прост?!?! Как ти дойде на ум да сравняваш физическите претоварвания, начина за подготовка, комплекса от умения и разни други фактори между посочените две генерации пилоти. Не може да се отрича, патриотизма, себеотрицанието, решителността на царските пилоти, но ти сравняваш все едно кочияш на файтон с водач на ,,Ферари", ,,Ламборджини'', или която друга кола си избереш в съвременния и вариант.
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Е, за разбиране

    13 3 Отговор

    До коментар #126 от "Алфа Вълкът":

    се изискват умения. Можеш да провериш твоите - има такъв раздел в обучението - викат му " четене с разбиране". Опитай най- напред със задачите от среден курс /4-7 клас/
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Хехе

    19 20 Отговор
    Има си закони.Ако не ви харесват,протестирайте и ги сменете.Ако Бойко не ви харесва,направете партия ,спечелете избори,поведете народа.Но метежи и революции по комунистически,съвсем не!Щом не можете по правов път и с интелект,значи не сте узрели.С метежи какво ще сторите?Нали пак ще ви управляват същите след това.Такива като Бойко и Пеевски пак ще ви управляват,а България нищо няма да спечели.

    Коментиран от #139

  • 133 мъхъ

    23 8 Отговор
    Ти си един тривиален гербаджийски ТРОЛ!
    Нито си авиоинженер, нито си капитан, нито си Неделчев.
  • 134 Разбира се.

    3 0 Отговор

    До коментар #125 от "Хехе":

    И не се свеждат само до опити за сравнение между факти от днес и удобно избрани такива -от вчера.
  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Преса за тикви

    21 6 Отговор
    Много плод е дала тиквата мутрянка!Цяла България е замърсена с тази зараза и голямо мачкане трябва на тикви мутряно бойковски -пеево-гешевски
  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 ГруЮ

    19 9 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    Стига крещя бре! И какъв се явяваш? Някакъв обиден вероятно? Щото, както разбирам от теб летец не е ставало. Станал си инженер поддръжка. И сега всички са ти виновни.

    Коментиран от #158

  • 139 Не виждаш ли логически противоречия

    12 1 Отговор

    До коментар #132 от "Хехе":

    в казаното? Ами ако изборите са режисирани, какво следва? Ако не се спазват законите, какво следва? Ако тези, които трябва да следят за спазването на законите, действат избирателно и угодно за някого, какво следва? И понеже говорихме за история - има ли в историята отговори на този въпрос?
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 COVID-19

    13 8 Отговор
    ТОВА Е НАЙ-ТРУДНАТА и УВАЖАВАНА ПРОФЕСИЯ!....хахаха...самовлюбен шегаджия...лекари, учители, миньори и другите пасти да ядат.
  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Госあ

    4 1 Отговор

    До коментар #123 от "Хехе":

    Аааа а не е ли от последното българско царство....
  • 150 Девоатин

    24 7 Отговор
    Неделчев! Противоречиш си! Хем казваш, че си се грижил пилотите да летят и се върнат живи, хем казваш, че цели випуски са загинали, поради скапаната руска/ техника! А да не би и поради твоята некадърност, завист и злонамереност! Всякакви виреят на тази територия! Но, друго искам да те питам - може ли там горе да се лети с връзки и партийна принадлежност?

    Коментиран от #154

  • 151 САМО ПИТАМ

    6 8 Отговор
    АМИ НА КОИ ВИКАТ ШАПКАРИ.....????
  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 АЗ СЪМ БОЙКО

    4 2 Отговор
    ИДВАМ ОТ ГОРИЦА ДА ВИ КАЖА ЛЕКА НОЩ ДЕЧИЦА
  • 154 КРАДЕЦО

    28 3 Отговор

    До коментар #150 от "Девоатин":

    СКАПАНАТА РУСКА ТЕХНИКА ...... ДА ПРИПОМНЯ ЕДНА ДРУГА ТЕХНИКА ...................... Ф16 - САМО В ЩАТИТЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ 4 600 -- Ф16 - НАЙ МОДЕРНИЯ ИЗТРЕБИТЕЛ И КОЙТО НИ ИЗЛЕЗЕ ПО СКЪП ОТ Ф35 БЛАГОДАРЕНИЕ НА КРАДЦИТЕ КОИТО ГО КУПИХА И НИКОГА НИЕ НЕ ГО ВИДЯХМЕ И НЯМА ДА ГО ВИДИМЕ !
  • 155 Чук и Гек

    28 5 Отговор
    Запомнете! Всички, които пишете тук можете да бъдете пожарникари и да изкарате в пожарната до пенсия, че и след това да влезете в политиката! Но, само 0,0001% от Вас биха могли да бъдат летци!

    Коментиран от #165, #187, #371

  • 156 Хаджиментов

    2 2 Отговор

    До коментар #126 от "Алфа Вълкът":

    А бе фука се!
  • 157 ТОЧНО КАЗАНО

    17 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Това е най-трудната професия. В България изключението касае една мутра!
  • 158 Не крещи

    10 5 Отговор

    До коментар #138 от "ГруЮ":

    А разказва история, ако иска някой да чуе!!! С имена и факти!!! Как може да си обективен ако не искаш да чуеш двете страни???

    Коментиран от #164

  • 159 Само Охлюв

    30 2 Отговор
    На летец може да каже ,че е шофьор на самолет само Охлюв роден за да пълзи.... дори и да допълзи до връх пак си е Охлюв. Летец е уважавана професия независимо от политическия режим.

    Коментиран от #168

  • 160 ЛЕМА

    31 10 Отговор
    ОТ ВСЕКИ ЛЕТЕЦ СТАВА ПОЖАРНИКАР НО ОТ НИКОЙ ПОЖАРНИКАР НЕ СТАВА ЛЕТЕЦ , А ОТ БОКО И ЧЕП ЗА ЗЕЛЕ НЕ СТАВА ОСВЕН КРАДЕЦ !
  • 161 Хаджиментов

    11 21 Отговор

    До коментар #127 от "Според теб.":

    Кой каквото сам си направи, никой не може да му го направи.
    Колкото до "тровенето", Радев "трови" ГЕРБ от ден 1. Няма невърнат закон, няма пропуснат повод за оплюване. Естествено, всичко е за сметка на обикновения човек. Защото вместо Парламента да работи, те си губят времето да блокират ветата на Президента.

    Коментиран от #343

  • 162 В СИБИР

    22 6 Отговор
    БОЙКО Е САМО ЗА ЗАТВОРА
  • 163 хъх

    8 3 Отговор
    само, че не Мутрата, а пРезидента е бивш военен пилот. :Д
  • 164 ГруЮ

    9 3 Отговор

    До коментар #158 от "Не крещи":

    В чат в интернет писането с главни букви се приема за викане. Ако иска да изкара факти, не е необходимо да крещи. Но по- скоро писанието прилича на злобничко оплюване с изредени някакви имена. Ако го напише нормално и без лично нападки, може и да повярвам в някаква степен на историята му.

    Коментиран от #169, #171

  • 165 Да да

    16 8 Отговор

    До коментар #155 от "Чук и Гек":

    На думи всичко е лесно! И всеки може! Пожарникарската професия в САЩ е една от най уважаваните професии! И не е случайно! Спасяват се човешки животи, като рискуват собсвения. За пример кулите близнаци - колко пожарникари жертва? Така че трябва да се уважава! Нали не е с основно образование? Уважаван от най- големите в Европа!!! Унижаван от свои! Е , нали сме българи- юнаци!

    Коментиран от #177

  • 166 ЖИПОпилот

    13 0 Отговор

    До коментар #27 от "Пилот12000ч":

    търкам държавни гуми до насита .Тъпча шкембака до насита .Льжа и крада до насита. А пропо Ко мой да открадне военен пилот със службата и решенията си ...- най много химикалка.......

    Коментиран от #172, #330

  • 167 гост

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    респект эа написаното но мноэина не раэбраха эначението эа събаление

    Коментиран от #200

  • 168 Хаджиментов

    16 3 Отговор

    До коментар #159 от "Само Охлюв":

    Един капитан на круизен кораб с хиляди на борда по-малка отговорност ли има? И по-малко ли учи и по-лесна ли му е работата?
    Ами контролиращите работата в ядрените централи?
    Военните, които са готови всеки миг да изстрелят ядрени ракет, способни да унищожат цели държави и дори света?
    Лекарите, които са на първа линия в борбата с епидемиите.
    Един сърдечен хирург или неврохирург?
    Ако е въпрос, пожарникарите рискуват живота си много повече от един военен летец и ненапразно са символ на мъжеството на Запад.
    Има много тежки и отговорни професии и трябва да има уважение към всеки, който работи честно и отговорно.

    Коментиран от #193

  • 169 тишу

    4 1 Отговор

    До коментар #164 от "ГруЮ":

    само питам..-кажи ми на ушенце.
  • 170 дедо

    20 5 Отговор

    До коментар #126 от "Алфа Вълкът":

    Защото Сте ПРОСТ, както мутрата, която подкрепяте. Да не забравяме, че и тя е комунист, и баща му е комунист, а се говори че дядо му е бил "активен" борец ;)

    Коментиран от #302

  • 171 Ами по-скоро

    15 1 Отговор

    До коментар #164 от "ГруЮ":

    Трябва да си внимава, да не се каже един ден от трън та на глог. Нали се търси по добър вариант? Ами миналото не е за пренебрегване! Самата дума рестарт означава - да се върнем отначало! Този филм сме го гледали ! Да си отваряме очите и ушите, защото грешките ще ни струват много, много скъпо!!!
  • 172 Хаджиментов

    11 24 Отговор

    До коментар #166 от "ЖИПОпилот":

    Питай Радев колко изгуби от провалената сделка с Грипените...
    Омразата му към ГЕРБ и ББ започна тогава.

    Коментиран от #174

  • 173 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 174 BGBG

    28 3 Отговор

    До коментар #172 от "Хаджиментов":

    Абе Готин.Пак използваш някакви опорки.Грипените бяха определени от 15 членна комисияв от военни експерти и членове на парламента.Всички върви по план,одобрени каузи и от двете страни и остава само официалното подписване със представители на правителството на Швеция и представители от Грипен(СААБ).И тогава Помпео нарежда на мутрата,да не се подписва договор със Швеция а с Л.Мартин и САЩ`на двойно по голяма цена.Единствения ощетен е българския народ и държавата България.Радев като президент,нито може да лобира,нито да взима някакво решение.Нищо не зависи от него.Така че спести си измишльотините.

    Коментиран от #196

  • 175 Хиляда и петстотин

    15 18 Отговор
    Часа работа? По-малко от година? Щото на подводничари, моряци, тираджии, миньори, металурзи, пожарникари, полицаи... работата е по проста, от на летеца? Не, не е! Вие, военните летци, сте аристокрацията, на армията, от соца! Незаслужено!

    Коментиран от #214

  • 176 гост

    14 0 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    виж си отговора – 543 минуса! – разбра ли сега какво си? – месирка...

    Коментиран от #226

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Слепци

    12 3 Отговор
    Само приказки и приказки всеки си чеша езика и задника ,но никой не сме да вдигне и да захвъри камъка .
    С уважение към господин Борис Палатински и неговите другари ,но дори да поемеш пътя към отвъдното се иска Воля ,а това за Българите е феномен които изчезва с всяка секунда .
    Със борба и воля се градът стени ,а не с мишки които са доволни от остатъците които получават .
  • 179 ИСТИНАТА

    17 10 Отговор
    ЛЕТЕЦ- умение- а багериста? смелост- а миньора, строителя на скелето на 9 ет. риск за живота- а колко са загиналите шофьори и строители? Но нямат пенсия на 50, няма 20 заплати...
  • 180 Мила

    19 7 Отговор
    Не зная да се смея или да плача. Тук са се завихрили някакви безсмислени спорове коя професия е по-важна. Идеята на тази публикация е САМО да отговори на простотията на министър-председателя на България, който се опита да унижи и принизи една от най-достойни те професии - тази на военен пилот.
  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 ПАТРИОТ

    17 4 Отговор
    Абсолютно никъде в статията не се коментира нито министър-председателя на р.България нито пък се споменава името на Бойко Борисов.Обаче отрицателни мнения за статията все пак има щото в последното изречение се споменава думата МУТРА.Явно ГЕРБЕРАСТИЯТА отъждествява Борисов с МУТРА след като пуска минуси за статията.Лелеее колко сте безмозъчни и жалки мили мои НЕДОРАСЛЯЦИ-ГЕРБЕРАСТИ.
  • 183 Деда ти

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Ха ха ха.Когато почнат да се изказват каруцари и пожарникари става страшно.А американските летящи крепости са ни разбомбили при страшната авиация която сме имали.Казвам страшна щото е имала страшно много самолети боклуци.

    Коментиран от #224

  • 184 Нико

    10 12 Отговор
    Безпредметни дрънканици на комунистически хрантутници..Вече над 30г след 1989г България живее в мир и никой не я напада..Видно е ,че не е имало никаква нужда от прекалена милитаризация и от военни летци в такива размери--400 самолета и обслужващ персонал..Днес на тези им плащаме максимални пенсии и те понеже са млади пенсионери работят като пазачи по банки и учреждения..Помислете дали не съм прав преди да ме наругаете.
  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Шофьор на самолет

    8 10 Отговор
    Най трудната професия?1? Този нещо се е объркал, а какво да кажем за лекарите примерно които са със защитни облекла в жегата и се борят с вируса вече месеци наред и редица други професии които не мога тук да изредя! Перковци и егоисти! Бойните действия са друго нещо, в момента летят за кеф!
  • 187 Ми не е вярно,

    4 8 Отговор

    До коментар #155 от "Чук и Гек":

    Твърдението ти! Тогава, при Т.Ж. Бе така. Хора от сой ставаха летци ! Сега много хора карат курсове, за летци. Модерно е.
  • 188 Наблюдател

    2 0 Отговор
    Така е !
  • 189 Завоевателя

    9 9 Отговор
    А кого имаш пред вид като казваш мутра Радев ли и какво общо има пилот и политик може да си перфектен пилот и много лош политик никой не отрича неговите качества на пилот това означава ли че Стойчков може да бъде добър политик като беше светило на теренаа а той стана подлога на мутрите и БСП то всъщност е едно и също де

    Коментиран от #216

  • 190 Нико

    9 7 Отговор

    До коментар #173 от "Da be":

    Аз пък да ти кажа на тебе ,,,,,,сльо...Избити са маса царски офицери и летци..Лично съм говорил с генерал Стоян Стоянов .Беше екскурзовод в Рилския манастир..Всичко ми е резказал--царски офицер--летец със 15 въздушни победи..А баща ти явно ебил мижитурка..

    Коментиран от #195

  • 191 5kof

    8 2 Отговор

    До коментар #116 от "Петър Неделчев":

    Неделчев, не пиши глупости!!! Гената загина след загуба на скорост и срив на самолета. Никакво разпадане не е имало. Момчето беше прекъснало поради заболяване и скорошно възстановяване. Лека му пръст! Беше Душа човек.
  • 192 ПЛЪХ

    18 5 Отговор
    БОЙКО Е ПОЖАРНИКАРСКА МИШКА
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 1234578

    12 6 Отговор
    Фатмаците, милиционерите и пожарникарите сте боклуци, защото си мислите, че сте нещо повече от другите хора. И че залужавате по специално отношение и бготворене от обществото. Никой на сила не те е накарал да станеш пилот или милиционер или пожарникар. Да беше станал машинист или портиер на министерски съвет. Сам си го избрал, когато сиго избрал си занел какви са задълженията ти. имал си късмет, че не е имало войни и си жив. Втората светована война, всеки е можел да стане пилот, но не е имало много желаещи. Голяма част от пилотите са умирали още на първия втория боен полет.

    Отиди да работиш в металургията до пеща или на полето да ореш и жънеш или в корабостроитеница, да видиш дяли е по-лесно от това да летиш.

    Коментиран от #323

  • 195 Анти шумкар

    7 4 Отговор

    До коментар #190 от "Нико":

    Повечето царски офицери не са избити, но са им стъжнило живота, на тях и на наследниците им. Не ми се говори
  • 196 Хаджиментов

    5 4 Отговор

    До коментар #174 от "BGBG":

    Нещо не си разбрал.
    Сделката се подготвя още преди да стане президент. Имаше доста дискусиии за плюсовете и минусите и на едните и на другите самолети и комисия реши, че сделката с американските е по-добра.

    Коментиран от #207

  • 197 Девоатин

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "Poiu":

    Цитирах Аню! Така е! Бе по повод промяна на възраст и стаж за пенсиониране.
  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Чук и Гек

    17 3 Отговор
    Радев е летял за НРБ 2 години и за РБ - 26 години, от които за НАТО - 12 години! Какви вълнения имате!?
  • 200 кура ми янко

    4 0 Отговор

    До коментар #167 от "гост":

    не драги ми смехурко май ти нищо не си разбрал от написаното...
  • 201 Б.б.

    3 2 Отговор
    Лизачи,сте.
  • 202 митака

    20 5 Отговор

    До коментар #22 от "твоите камъни":

    И сравнение не може да става между ББ и др.Тодор Живков!
    Тодор Живков беше и политик, и държавник!
    А ББ какъв е ...........?????????????

    Коментиран от #211

  • 203 Пенсионер

    2 2 Отговор

    До коментар #121 от "Това го направи":

    Това най-вече го правят медиите.
  • 204 Герберът

    6 15 Отговор

    До коментар #3 от "Прав си":

    Явно си много залупен пилот бе пич.....държава не се управлява като самолет.Много по трудно е.

    Коментиран от #243

  • 205 Скапаните руски самолети МИГ

    11 5 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    ЯСНО, ТОЛКОВА СИ АВИОИНЖЕНЕР... /служил съм в Балчик. А ти?/
  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Комисията реши

    5 2 Отговор

    До коментар #196 от "Хаджиментов":

    Срещу колко?

    Коментиран от #215

  • 208 Сега пъс почнахме да се замеряме с дядов

    4 5 Отговор

    До коментар #70 от "Хехе":

    Пък една моя леля познавала един, който имал приятел, дето бил в Тексас, когато застреляха Кенеди...
  • 209 Явно доста странен критерий за прост

    13 0 Отговор

    До коментар #206 от "Бойковистът":

    По тази логика умният човек псува като каруцар, не знае езици и се казва Бойко Борисов, нали?
  • 210 Грейс

    12 4 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    Малииий ти не си нито военен, нито пилот! Да пази бог да разчита Родината на теб. Единственото определение за теб е ПРЕДАТЕЛ.
  • 211 По времето на Т Живков

    17 7 Отговор

    До коментар #202 от "митака":

    България беше след най-развитите страни в Европа, космическа държава, а българите бяха сред първите 30 по жизнен стандарт в света /според ООН./ По времето на Б.Борисов България е последна по жизнен стандарт в ЕС. Има ли място за сравнение?
  • 212 Българин

    18 5 Отговор
    Господине, не си струва на проста мутра да се обяснява. "Обича" го народа, особено тези прости некадърници, назначени от него, които се строяват да му ръкопляскат. Тези 10 години в историята на България ще бъдат записани като срамен период.
  • 213 Не са давали работа

    6 1 Отговор

    До коментар #47 от "шумци":

    -не е вярно. И няма как да бъде вярно. Поне напиши "не са му давали да работи това, което иска"

    Коментиран от #218

  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Хаджиментов

    3 5 Отговор

    До коментар #207 от "Комисията реши":

    Сигурно толкова, колкото е взела и комсията за Грипените...

    Коментиран от #217

  • 216 А ДА

    4 9 Отговор

    До коментар #189 от "Завоевателя":

    - АМИ ВИЖТЕ БОЙКО - ПРОСТ КАТО ГЪОН, АМА ВЕЛИК ПОЛИТИК!
  • 217 Едва ли

    8 1 Отговор

    До коментар #215 от "Хаджиментов":

    И каква е тази комисия за Грипените? Има комисия за избор на самолети.
  • 218 Шуме

    4 8 Отговор

    До коментар #213 от "Не са давали работа":

    Ти ли ще ми кажеш какво е било, ти ли знаеш по-добре от моето семейство? На децата му не са давали да учат, дори не са им дали да ги кръстят на дядовци, в родилното са връчвало списък с допустими имена. Влизали са хора с шлифери редовно у тях и се ровили без да казват нищо.

    Коментиран от #222, #230, #311

  • 219 До отпадъка

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Ти пък какво знаеш за комунистите? Тези, които сега са в "дясно", а преди са били първи с червената връзка, подлизурите вечни? И от авиация ли разбираш? Времето е хубаво, я просни юргана на пруста да му избягат бълхите, напълни чушките, и си налягай парцала!

    Коментиран от #229

  • 220 В тези коментари само червени боклуци

    8 15 Отговор
    Другарю пилот,ти си едно болшевишко л..но.,което е взимало един билюк пари,докато другите честни хора са работили за стотинки,не ми ги говори простотии моля те.,и не ми се прави на голям герой.
  • 221 ран

    5 6 Отговор

    До коментар #13 от "Капитана":

    Ох, всички глупаци трябва да са благодарни на комунизма, не че разбират какво е. Какво ли щяха да дрънкат иначе, с кое щяха да се занимават и кое да оплюват! Колкото и да говорите, само сте едни пуделчета, и възвеличавате комунистическата идея.
  • 222 Ъуртъ

    3 2 Отговор

    До коментар #218 от "Шуме":

    Пак добре, че са имали и шлифери, макар и да са били срамежливо-мълчаливи ...
  • 223 име

    2 6 Отговор
    Е ,и? другите какво да правим? лекарите какво да кажат? ти професията си я избра или ти я наложиха. е гаси войника. какво се оплакваш?
  • 224 Не летец а пилот

    5 13 Отговор

    До коментар #183 от "Деда ти":

    160 броя Месершмити - най-добрите машини в света, но не са били достатъчни. Представям си болшевишките пилоти как биха се осрали.

    Коментиран от #317

  • 225 ран

    7 0 Отговор
    Извинявай, ти как определи кой е честен, и кой не е? Ти ли си главния морализатор? Кой те знае как се подмазваш на дребния началник, но си силен да обиждаш човек когото не познаваш.
  • 226 Факти е болшевишки

    4 10 Отговор

    До коментар #176 от "гост":

    Защото в този сайт влизат комунисти.
  • 227 гевара

    7 3 Отговор
    Правилно, а ти марш с козяците.

    Коментиран от #231

  • 228 Затова са

    6 0 Отговор
    Ами то рисковите и вредните за здравето професии затова са събрани в първа категория труд. Ако питаш един пезевенк дето си е купил диплома за средно и шофьорска книжка,с пяна на уста ще ти обясни,че това не е справедливо. Само,че по цял свят рисковите професии са платени и по-рано се пенсионират. В нашия блок имаме едно сержантче с 15 години служба в американската армия на логистична длъжност. Някой му е дал акъл да не се бута в бойните поделения,защото натурализираните кандидати почти сигурно ги лашкат на бойни мисии. И сержантчето е било в Кувейт и Ирак, амаааа... Сега взема отлична пенсия за нашия стандерт.
  • 229 Шумци

    3 6 Отговор

    До коментар #219 от "До отпадъка":

    В момента няма автентични антикомунисти. Затова не гласувам, докато не се появи някой, който ще премести комунистическиъе паметници от обществените места.

    Коментиран от #233

  • 230 Меденка

    10 1 Отговор

    До коментар #218 от "Шуме":

    Глупости дрънкате. И аз, и сестрите ми сме със западни имена. Жаклин, Кристин, и Ирен. Никой не му е дошло наум да тормози родителите ми. Сега, ако някой е поискал да кръсти детето си Телефонка, или Батерийка, нищо чудно да са му дали списък ! Ха!
  • 231 Шумчо

    0 5 Отговор

    До коментар #227 от "гевара":

    Вашата секта е незаконна.

    Коментиран от #234, #238

  • 232 Селянин

    11 4 Отговор
    Мутрата назначи 440 хил. администрация, за да има избиратели! За България са необходими максимум 100 хил. бели якички! За сравнение за 350 млн. жители в САЩ те са общо 800 хил.души.
  • 233 Наизуст

    8 1 Отговор

    До коментар #229 от "Шумци":

    Не мога да разбера защо. Кой и каза че някакви автентични антикомунисти са непременно носители на ценности? И защо трябва да не одобряваш комунист? Аз те моля да се замислиш.

    Коментиран от #236

  • 234 гевара

    5 2 Отговор

    До коментар #231 от "Шумчо":

    Ама не минава ден без да я споменете, много ви е обсебила. Има едно нещо наречено "речник", ако сте чували, вижте какво значи "секта" и после се хабете. Неточности, неточности, глупост, ха ха!

    Коментиран от #239

  • 235 Гестапото

    4 3 Отговор
    А защо защитавате фигоранта
    които разрешава на бандюги да
    го вкарват в тяхните цепии.
  • 236 Шум

    4 9 Отговор

    До коментар #233 от "Наизуст":

    Заради 1944 и всичко, което се случва след това. На теб ако ти харесва за друго хора е огромна трагедия. Аз лично не харесвам комунистите (болшевишките, коминтерновските, ленинисти/сталинисти) като хора. Намирам го за несъстрадателни, безчувствени животни.
    Не е правилно да имате големи паметници на обществени места, след като подтискат не малко хора. Би трябвало да ги преместите в частни имоти, за да живеем в по-голямо разбирателство.
  • 237 Бате Оги

    15 2 Отговор
    Като Ви чета коментарите разбирам,че политиците ни са успешни. Разделиха народа на бели,черни,червени ,сини и какви ли не. Опростачиха един от най-древните народи с велика история и култура. Вместо любов и обич ни насадиха омраза и злоба. Противопоставиха брат на брата. Присвоиха си държавата. Да ви е честито българи!

    Коментиран от #247

  • 238 Ран

    7 3 Отговор

    До коментар #231 от "Шумчо":

    Шумчо, да ви кажа, във Франция, и Италия, и Испания, комунистическите партии се ползват с респект, имат и много традиции. Нещо не знаеш що е "незаконно", excuse my French...

    Коментиран от #242

  • 239 Шум

    2 7 Отговор

    До коментар #234 от "гевара":

    Религия ли е, секта ли, нещо като християнството е. За църквите никой не спори, че трябва да се премахнат, исторически сме свикнали с тях, но с безброй паметници като Братска могила и Моча, пред които се кланяте няма да се разберем. Това е комйнистическо подтисничество. Няма нито един политик, който иска да премести Братска могила от Борисовата градина.
  • 240 Чнг

    13 5 Отговор
    Кви пилоти кви пет лева.Вижте го нашето момче с един подпис и хоп у шкафчето заплати на всички летци в БГ. Браво Тиквуний , не е нужно да рискуваш нещастният си живот ,с летене и тем подобни.Ако най накрая постъпиш достойно и пукнеш , само крадците около теб ще им е мъчно.
  • 241 Гестапото

    4 6 Отговор
    Комунягиге са готови да се наведат
    на всеки само и само да лапнат
    някой лев, голям глад ги гони.
  • 242 Шум

    4 5 Отговор

    До коментар #238 от "Ран":

    Какво общо имат онези комунисти с съветските. Там комунизма не е вилнял, съвсем други измерения са. Нашите комунисти са коминтерновски - юдеоболшевишки.

    Коментиран от #245

  • 243 ран

    7 1 Отговор

    До коментар #204 от "Герберът":

    Е да, трябват комбинации, нагаждачество, даване, подаване, врътки, и демагогия, демагогия, с много лисичи театър. Всичко това е далече от военния летец, явно...
  • 244 В е л и к и я

    9 12 Отговор
    След 9 ти 1944 сте си летели за кеф и не сте участвали в никъкви бойни действия ..ранно пенсиониране и хилядарка и нагоре пенсия за това че сте си правили кефа да летите .. другите хора си плащат доста скъпо ако искат да си летят .. В момента няма никъкъв смисъл от летци и самолети , за това се купуват дронове , хем по евтино хем няма нужда от скъпоструващо обучение за летци .. .. Харчат се милиарди безсмислено, на теб не ти пука щото си си оплел кошницата, но от това здравеопазването отива към колапс . Утре умнико като закъсаш със здравето и пукнеш поради липса на качествено здравеопазване ще ти дойде акъла ... !
  • 245 Граматик

    7 3 Отговор

    До коментар #242 от "Шум":

    Пише се "със" съветските. Нали сте патриоти, думата не може да се вземе от вас, знаете всичко за комунизма, ленинизма и ягодите в Англия, ама елементарно не знаете да пишете. Ха!

    Коментиран от #248

  • 246 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 247 ира

    11 3 Отговор

    До коментар #237 от "Бате Оги":

    Всичко е от вътрешна злоба и диващина. И защо се нахвърлят с такава злоба срещу този военен пилот? Ако е някой друг, няма да му обърнат внимание, но тука ги гложди една злоба, злобата на дребната душа.
  • 248 Съветски комунисти

    3 2 Отговор

    До коментар #245 от "Граматик":

    Шуме, знаем как да пишем, но бързаме, с малката клавиатура на телефона сме, постоянно оправяме думи след “аутокорект”. Недей да си правиш генерални изводи.
  • 249 Панчо

    8 3 Отговор
    Мутра круцар управлява Премиерска република Булгаристан!
  • 250 Панчо

    8 5 Отговор
    Мутра круцар управлява Премиерска република Булгаристан!
  • 251 Глупак 13

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Спри дрогата или беше на Пенсилвания1600
  • 252 Комунист

    8 4 Отговор
    Абе гледам пишете комунисти такива онакива, да ви таковам у фашистите!

    Коментиран от #257

  • 253 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 254 Сеферов

    5 7 Отговор
    Какво с ви виновни Пеевски и Доган, когато сте ставили държавата в ръцете на мутра, Тиква и прост круцар! Кй ли го е направил пожарникар, жалък човече, който е порасна с филии свинска мас и е чел мо "Винету". Ама и вие половината сте такива завистливи и мързеливи ганювци!
  • 255 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 256 pipi

    5 10 Отговор
    Не мога да разбера преди кризата имаше толкова мн0го работа .
    Сега всичко замина .вместо да се хванеме да работиме ние затвариаме орлов мост .
    искаме подмиана .добре хубаво ама аз за 50 години сам имал само стандарт при Борисов .
    засто при дргарите от БКП колкото и да работех не варваше инфлация 1 лев 2000 долара .ниощто ниама в магазина
    а и като доиде друг как господа от орлов мост сте гарантирате че тоз сте е патриот за благотото на народа
    Комунистите сте гладни и марзеливи и неработите.....Комунист и работа няма такова животно .

    Коментиран от #261, #308

  • 257 болшевик такъв

    3 5 Отговор

    До коментар #252 от "Комунист":

    Всеки, който е против комунисти е фашист ли?

    Коментиран от #268

  • 258 Глок

    5 6 Отговор
    Граждани, много се разприказвахте! На 1 август 1943 г. нашите орли свалят първите 4 американски бомбардировача! Стоян Стоянов, Иван Бонев, Христо Кръстев, Петър Бочев! Политически недалновидни действия! Царят, виждайки бомбардировачите на великите държави, споделил, че това е краят, притеснил се и починал.
  • 259 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 260 Боко

    7 10 Отговор
    Този пилот като се хвали колко часа бил летял(също като Десиния пилот),от кого ме е пазил?Може би от гаргите.Отговорна е работата на пилотите от гражданската авиация!
  • 261 ГруЮ

    15 4 Отговор

    До коментар #256 от "pipi":

    А кой я построи тази страна бе? Демократите? Нали цялата инфраструктута+промишленост+ селско стопанство я построиха именно комунистите. И каквото не разрушиха “демократите” все още го ползват. Как става тая работа с мързел и кражби?

    Коментиран от #289

  • 262 Боко

    5 11 Отговор
    Този пилот като се хвали колко часа бил летял(също като Десиния пилот),от кого ме е пазил?Може би от гаргите.Отговорна е работата на пилотите от гражданската авиация!
  • 263 Letjasti kowchezi

    1 4 Отговор

    До коментар #28 от "льольо":

    Taka narichat MIGowete
  • 264 Кочо

    5 3 Отговор
    Моля да не се притеснявайте .Комисионите са взети.Дали от Радев,или от Бойко няма значение.Само да попитам вас като ви заболи главата лекар ли търсите или гробар? Та Бойко трябвало да е по компетентен по въпроса за избор на самолети? Пожарникаря-теоретик.
  • 265 123123

    5 3 Отговор

    До коментар #255 от "живков":

    наистина ли смяташ, че бойко може да оправи каквото и да е в държавата? ... всъщност може - да я "оправи", това вече го знаем)

    Коментиран от #319

  • 266 Гестапото

    4 7 Отговор
    Има ли хора при резидента които
    се поздравяват с фашистки
    поздрави
  • 267 И ВСЕ ПАК

    4 4 Отговор
    АКЪЛ НЕ СЕ НАБИВА. .. КАК. ...УУР СЕ НАБИВА. .ПРОФЕСОР ВОЙКО. .
  • 268 Комунист

    9 1 Отговор

    До коментар #257 от "болшевик такъв":

    Не! Но на всеки са му виновни комунистите!
  • 269 Гестапото

    4 7 Отговор
    Едно време градихме социализамът
    то не бяха съботници (7,8) то не бяха
    Ленин ски, то не бяха Сталински
    Не бе градено от убииците(комуняги)
    а отизстрадалия народ

    Коментиран от #272

  • 270 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 271 Тиквеник

    9 5 Отговор
    Мен военен самолет и пилот не ми пълнят шкафчето. Това значи че България няма икономическа полза от тези неща. Аз изобщо се чудя защо сме си направили армия.Като толково години никои не закача България.Всички ни обичат получавам конграчулеишан навсякаде.
  • 272 ГруЮ

    9 2 Отговор

    До коментар #269 от "Гестапото":

    Градил си го през съботниците? Като пишеш - вярваш ли си? Щото и аз ги помня. Не си спомням да е било опасно за живота, както го описваш. Ден, в който даваш своя принос за обществото.Нищо повече.
  • 273 И.В. Сталин

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Тебе, дорогой товариш, давно пора отдохнуть в солнечном Магадане!
  • 274 лекар

    9 8 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ТОВА Е НАЙ-ТРУДНАТА и УВАЖАВАНА ПРОФЕСИЯ!
    Интересно другите които спасяват човешки животи и всеки ден са в хирургията или има рисдк да се заразят какви са техните професии щом тази била най трудната и уважаваната...........Пълни глупости...
  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 Един като вас

    6 4 Отговор

    До коментар #68 от "рогачев":

    Абсолютно си прав, но думата не е 'военен', а 'ченге'! Ченгето винаги е кокошкар! Той е болен и повече не може да порасне!
  • 277 Аслан

    5 14 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    А бе тоя за какво се мисли?Да станеш пилот в комунистическо време,трябва да имаше комунистическа биография до девето коляно!,Тези шофьори караха руски таралясници,сега били герои защото падали и имали жертви и Бойко му бил виновен!Егати и просташкия език на комунистически офицер!Тоя не е бил пилот,той се е возил на волска каруца!

    Коментиран от #286, #288

  • 278 Розата

    13 5 Отговор
    ДОРОГИЕ ТОВАРИЩИ!И ДА ПЛЮЕТЕ,И ДА ХВЪРЛЯРЕ КАМЪНИ ПО ЕДИН ПОЧТЕН ЧОВЕК,И ПО ЕДНА ВЕЛИКА ПРОФЕСИЯ,ВСЕ ТАЯ!ПРЕЗИДЕНТА Е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ОТ ПОЖАРНИКАРЯ,СПРЕТЕ ДА ДАВАТЕ СЪВЕТИ ЗА НЕЩО ОТ КОЕТО ЮЕ РАЗБИРАТЕЧ!ТОВА НЕ СА ЕВРА,ЗЛАТО,ПИЩОВИ,КЪЩИ В БАРСЕЛОНА,ТОВА СА ЛЕТЦИ,И ТО БЪЛГАРСКИ,НАУЧЕНИ И ОБУЧЕНИ НА ЧЕСТ,ДОСТОЙНСТВО,НЯМАЩИ НИЩО ОБЩО С КРАДЛИВАТА ПАСМИНА-СГАН,ВОДЕНА ОТ ЕДНОКНИЖНИЯТ.
  • 279 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 280 Синът на някого...

    5 0 Отговор
    Боже, колко мъка има по този свят боже....
  • 281 Аре бегай

    7 10 Отговор
    българската авиация защитаваше СССР и червените боклуци. Царство България е имало армия.

    Коментиран от #285, #335

  • 282 Кой ти

    5 3 Отговор

    До коментар #122 от "Хаджиментов":

    Кои пък ти е разбил гладкия мозък? викай Хайл Бойко и ще ти олекне!
  • 283 Нормален

    8 8 Отговор
    Летец от запаса ...ясно, болшевишки отпадък

    Коментиран от #294, #336

  • 284 Мамелюк

    2 2 Отговор

    До коментар #101 от "Вън":

    Пробвай се на изборите. Нали си ербап.
  • 285 Кой ти

    5 0 Отговор

    До коментар #281 от "Аре бегай":

    Да бе пък тик се скатаваше от казармата през това време
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 Въййй

    6 0 Отговор

    До коментар #103 от "този":

    Па много си умен, брат'чет, само че в очите на слепите. Видя ли да пишат в мн.число "полицаЙ" и ми е ясно колко си образован, па и оценки даваш, ама от собствената си камбанария.И другарката да ти върне петелЯ, дето й го даде за свидетелството за 3.клас. Човек трябва да е малко умен, за да разбере колко е прост.
  • 288 Кой ти

    5 1 Отговор

    До коментар #277 от "Аслан":

    Ми да ти и с връзки си остана каруцар,та сега припечелваш от герберастки цвъкания
  • 289 уроди шумкарски

    4 8 Отговор

    До коментар #261 от "ГруЮ":

    Шумкарю, построихте панелни блокове, а се нанесохте в красивите кооперации от преди вас. Построихте заводи, които фалираха НРБ-то. Не можахте една магистрала да завършите! Къде се сравняваш с Царска България. Сега щяхме да сме една развита европейска държава, ако не беше комунизма!!! На път сме били да преодолеем ориенталщината след турското робство, но от болшевишкото се е видяло, че още 100 години няма да се оправим.

    Коментиран от #295, #382

  • 290 чичо

    6 10 Отговор

    До коментар #19 от "анти шумкар":

    Човек трябва да е невъзможно тъп за да говори от името на всички.Аз не искам оставката на Борисов.Радев го хванаха в шпионаж за чужда държава и рано или късно,с Борисов или не,ще бъде осъден.И трябва грам мозък,защото е очевадно,да се сетиш защо искат оставката и на Гешев.Не мислиш ли,че това което чуваш в момента като причина,бил нахлул в президентството,е меко казано смешно-при това е със съдебно разрешение.

    Коментиран от #297, #306

  • 291 Кой ти

    4 1 Отговор
    Ми да ти и с връзки си остана каруцар,та сега припечелваш от герберастки цвъкания
  • 292 Пако

    5 1 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    И Б.С.П.НЕ ГИ ЩЕМ.И Д.П.С.лица който са участвали в парламента не ги искаме!!!
  • 293 Пако

    4 1 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    И Б.С.П.НЕ ГИ ЩЕМ.И Д.П.С.лица който са участвали в парламента не ги искаме!!!
  • 294 Изв

    4 2 Отговор

    До коментар #283 от "Нормален":

    Извикай 5 пъти Хайл Бойко и олеква
  • 295 Прав си

    6 2 Отговор

    До коментар #289 от "уроди шумкарски":

    Чиче, демокрация сме ако не си забелезАл.като искаш красиви кооперации банкитебри дават кредити

    Коментиран от #304

  • 296 МП4

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Приятелю сега сме 2020, 44та, Да имало е велики летци и майстори сигурно,щ...Сега няма помен от таквиз ;)

    Коментиран от #298

  • 297 Комшията

    8 2 Отговор

    До коментар #290 от "чичо":

    Чиче,там ли беше.
    ? явно и ти си на герберски хранилка.вай мале Ко ши правим бе бащицата

    Коментиран от #313

  • 298 А вие кой сте

    6 1 Отговор

    До коментар #296 от "МП4":

    Ти май разбираш от авиация?

    Коментиран от #337

  • 299 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 300 Кости

    6 10 Отговор
    Летяща мишка, ама глупава и червеничка.
  • 301 Не разделяйте

    1 1 Отговор
    Отново народа на летци и пожарникари,двата елемента огън и въздух,са взривоопасни,един летец каза...един пожарникар рече...Факти не предрече!
  • 302 Алфа Вълкът

    4 4 Отговор

    До коментар #170 от "дедо":

    Ти прочете ли статията? Типичен болтаджия, чиято уста изпреварва мисълта И не може едно изречение да структурира. " Най-обичаните български войни – опълчението от Руско-турската война са почнали войната в състав от около 7 400 души. От тях загиват за България 3456-ма или около 50% - почти половината."
  • 303 СТОЯН Илиев

    8 3 Отговор

    До коментар #27 от "Пилот12000ч":

    Сега са поръчани и платени Български самолети.Болни мозъци Гробарски
  • 304 шумчо

    6 9 Отговор

    До коментар #295 от "Прав си":

    Чиче, вземете си комунистическите паметници, махнете ги от обществените места, проблем? Много сте нагли, не се съобразявате.

    Коментиран от #307

  • 305 Хайл Бойко

    4 2 Отговор
    Време троловете да си уеснаквитвбверсиите, че ние непросветените не разбрахме аджеба Радев руски ли е ,американски или марсиански агент.не мислиш ли?
  • 306 Стоян Илиев

    6 1 Отговор

    До коментар #290 от "чичо":

    Да беше написал нещо за някакви шкафчета за цвят например,червено,жълто и отгоре малко черно и тежко.

    Коментиран от #315

  • 307 Не с рогата шумчо

    5 0 Отговор

    До коментар #304 от "шумчо":

    Объркал си адреса.не съм комуняга.но не знам щто всички неудачници все някой ви е виновен.правило номер 1:намали водката
  • 308 Стоян Илиев

    3 0 Отговор

    До коментар #256 от "pipi":

    Пипи,те децата не ги разбират тия работи.
  • 309 джиросан ПРЕМИЕР

    4 1 Отговор
    Добро заплюване в лицето на един лицемер , мерзавец и страхливец !
  • 310 ЯСНОВИДЕЦ

    7 12 Отговор
    ТОЗИ ПИЛОТ Е СОЦИДИОТ, ПЪЛЕН ПОМИЯР. ВАШЕТО ВРЕМЕ СВЪРШИ.

    Коментиран от #314

  • 311 Грейс

    8 2 Отговор

    До коментар #218 от "Шуме":

    Би ли написал коя година си, защото лъжеш най нагло или са ти проми ли мозъка, че не е останала гънка, защото аз пък не видях в родил ното да влиза някой и да ми дава списък с имена, а сестра ми е родена 67г и е кръстена в църква и никой не препречи пътя, децата ми също са кръстени така че лъжеш.като гуруту ти което на 26 г е ходил с червена връзка. Лъжец.
  • 312 Зквето

    6 2 Отговор

    До коментар #116 от "Петър Неделчев":

    Олекнали ти бе кир?а военната пенЦия ще откажеш ли?
  • 313 чичо

    3 3 Отговор

    До коментар #297 от "Комшията":

    И друг път съм го писал,не съм нито БСП,още по-малко ГЕРБ,не членувам в партии.15 год.съм бил колега на Радев.На тези години все ми е тая дали е бащица или мамица.

    Коментиран от #318

  • 314 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 315 чичо

    5 9 Отговор

    До коментар #306 от "Стоян Илиев":

    Писах Стояне,при това много последователно,за това накратко само за теб.Единственият факт е,че е извършено престъпление срещу държавата,няма нищо друго.Говоря за факти,не за махленска философия,каквато Радев използва.
  • 316 Цецо

    13 13 Отговор
    Оставка за пилота Радев !
    Да ходи и да лети ! Видяхме го като политик !
    Единствен в света наговори тонове мелодрами без да каже нищо !

    Коментиран от #322

  • 317 Съгласно

    4 2 Отговор

    До коментар #224 от "Не летец а пилот":

    Требеше ти дати караш щото разбираш от авиация
  • 318 Питах те

    3 1 Отговор

    До коментар #313 от "чичо":

    Там ли беше или само преписваш от фейса(

    Коментиран от #324

  • 319 111

    12 9 Отговор

    До коментар #265 от "123123":

    ФАКТ!!! всичко се задейства веднага и лично!!! Страната ни вече е толкова красива, забравихме каква мизерия беше, празни магазини, опашки за хран.продукти, портокали , банани 2 пъти в год, в показни магазини, колата - мечта непостижима, зад граница- невъзможно. Сега който иска работи навън свободно без да бяга през граница. Пълна свобода, можеш да кажеш ама каквото искаш. Наричат Борисов какъв ли не. Малко уважение все пак. Сигурно не е толкова тъп щом толкова неща направи- пътища, заводи, д.градини, евр.проекти, и т.н., приети в чакалнята на еврозоната. Страната ни е уважавана в Европа не заради Орешарски или друг, а поради неговите качества особено справяне с пандемията и умения да общува по един човешки начин. Нямаме полза от красиви думи и констатации- трябва да се направи! И ние знаем какво трябва! Празно говорене нищо не носи. Затова е добре да се помисли, да не сме емоционални, а разумни!!!

    Коментиран от #321, #359

  • 320 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 321 Хайл Бойко

    7 3 Отговор

    До коментар #319 от "111":

    Бананите, бананите са важни.ма като останеш на 300лв пенсия да не плачеш

    Коментиран от #349, #353, #383

  • 322 Прав си

    7 8 Отговор

    До коментар #316 от "Цецо":

    Мани ги Теа пилоти русофили.требе ние каруцарите еврогейове да вземем властта

    Коментиран от #332

  • 323 Не разбрах

    3 3 Отговор

    До коментар #194 от "1234578":

    Като си толкоз велик каруцар кво се оплакваш?
  • 324 чичо

    2 0 Отговор

    До коментар #318 от "Питах те":

    Отговорих ти.
  • 325 ГИГА

    7 5 Отговор

    До коментар #54 от "00000014":

    Никой не го оспорва,само че не може така да омаловажаваш всички други и да казваш,че по по от пилотите няма. Пи тая логика,аз мисля,че от пожарникарите,по по няма. Всяка професия си има достойнствата. А пък от друга гледна точка, всяко стадо си има и мърша. Не може да слагаш всички хора от една професия под общ знаменател. Това е доста комплексарско,да излизаш и да се биеш в гърдите че ти си най най, защото си пилот. Жалко е !!!!

    Коментиран от #331

  • 326 ХаХа

    2 6 Отговор

    До коментар #12 от "00000014":

    Е поне не е обирал мандри и кокошки на класовия враг
  • 327 Наблюдател

    7 7 Отговор
    Мдаа никак не е лесно да назначиш любовницата си на държавна служба и после да викаш мафията вън. Тоя шпагат не всеки го може.
  • 328 Наблюдател

    7 8 Отговор
    Мдаа никак не е лесно да назначиш любовницата си на държавна служба и после да викаш мафията вън. Тоя шпагат не всеки го може.
  • 329 Гражданин

    7 10 Отговор
    Като е такъв талант льотчикът що не иде да оперира или да строи мостове? Талантите на един летец не струват пукната пара в президентството
  • 330 Например

    3 5 Отговор

    До коментар #166 от "ЖИПОпилот":

    Може да открадне комисионни за Грипени, заплати за любовницата си
  • 331 ХаХа

    6 7 Отговор

    До коментар #325 от "ГИГА":

    Правилно, да добавим, че ББ не е мерило за нищо и второ от военен, свикнал само да козирува на горестоящите и командва на долустоящите държавен глава не става
  • 332 Нещо си объркал

    1 5 Отговор

    До коментар #322 от "Прав си":

    Еврогейовете са тези с технологиите. Каруцарите са тези с православните ценности.
  • 333 Абе9

    9 1 Отговор
    Като ви гледам културата,жална й майка наБългария!
  • 334 Наблюдател

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Сойка Присмехулка":

    Щом мярката е тоя с маркуча, то пРезидентът няма да е много читав.
  • 335 Гошо

    3 4 Отговор

    До коментар #281 от "Аре бегай":

    Да и затова царството е загубило 3 войни щото армия имало ,ама акъл нямало
  • 336 Фъкoff

    7 10 Отговор

    До коментар #283 от "Нормален":

    Само да отбележа.
    Летци по онова време ставаха САМО децата от проверени семейства. Т.е. верни на Партията до гроб. Тъпи, но верни. Физически здрави, но тъпи.
    Като пилоти, те бяха галените чеда на партията и военното ръководство.За тях дисциплината беше непозната дума. Русофилството им е естествена характерна черта. Повечето бяха "хванати" от рушняците по време на курсове, академии и съвместни учения. пРезидента е типичен представител на ония тъпчовци.
  • 337 "Господин летец"

    5 0 Отговор

    До коментар #298 от "А вие кой сте":

    Не ми трябва да разбирам от авиация, за да видя елементарни неща.
  • 338 КорА

    10 2 Отговор
    А аз съм български миньор. Бачкал съм 10г. на 1000 м. под земята. И вадех руда за икономиката, т. е. създава БВП. А ти какво създаде? Фръкнем, кацнем, папкаме в стола и си идем. Шофьори на държавна издръжка. 4 самолета-цяла база с ге нерал и т. н. Това го нямаше и при байТошо. Лапачи.
  • 339 Къртев ✍️

    4 1 Отговор
    Всяка професия е достойна! Изказването на г-н, генерал полковник (по връзки с петролния бос на Лук Ойл, Валентин Златев) премиер, футболист (пишман), каратист (с присъствие) и мутра по принадлежност има вкус на примитивно и ниско интелигентно обосновано прикритие за комплекс!
  • 340 Алексей Сергеев

    6 7 Отговор
    Безспорно е трудна, но бяхте галеници на армията. Храниха ви безплатно 5 пъти дневно, обличаха ви, даваха ви апартаменти, жените ви настаняваха на най-синекурните службички, заплатата ви беше 8-10 пъти над средната, за всяка минута във въздуха ви плащаха. Ежедневно разни търтеи ЗКПЧ ви набиваха в главите безприкословна любов и вярност към БКП и СССР. Почти всички бяхте членове на БКП, произхода ви беше проверяван до трето коляно. Мой познат не го приеха в Долна Митрополия, само защото родителите му бяха разведени !
  • 341 РЕСПЕКТ ДОСТОЙНИ ХОРА ОТ РЕЗЕРВА

    3 2 Отговор
    Шипка! Три деня младите дружини как прохода бранят. Горските долини трепетно повтарят на боя ревът. Пристъпи ужасни! Дванайсетий път гъсти орди лазят по урвата дива
  • 342 Не се подвеждайте

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    по заглавието, а прочетете текста. МУТРА се отнася за фатмака!

    Коментиран от #347

  • 343 Грък

    3 2 Отговор

    До коментар #161 от "Хаджиментов":

    Ало не си губи времето не могат та разбра аз вече го изгубих като чета смешни коментари
  • 344 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 345 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 346 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 347 Продължавам

    5 0 Отговор

    До коментар #342 от "Не се подвеждайте":

    Човека казва, че в най-трудната и уважавана професия (на военен пилот), според него има едно изключение и това е една българска мутра. Бойко е пожарникар - една трудна и уважавана професия. Всеки може да опре до нея по всяко време.

    Коментиран от #351

  • 348 Даа

    3 0 Отговор

    До коментар #81 от "123":

    Важното е да си добър в това което провиш-добър лекар, добър учител, добър шивач, добър хлебар, добър овчар. Всички професии са нужни и изискват уважение.
  • 349 111

    6 6 Отговор

    До коментар #321 от "Хайл Бойко":

    Ето как това което е писано се разбира буквално, смисъла е съвсем друг. Как ни караха да чакаме с часове и да се радваме на нещо, което сега е в изобилие. Глупави манифестации, тайно да кръщаваш децата без да знае и присъства никой освен родителя и някоя баба, но ако са членове на БКП - жална им майка. А, да пенсията ми е под 300 лв, но не заради не заради Бойко, а заради минималните осигуровки, които са внасяни от работодателя и това го знаят всички. Дори и собстеници на фирми с техните миним.задължителни осигуровки са с тази пенсия. Счетоводител съм и съм наясно с тези неща. Добре ще е много хора да разберат защо са малки пенсиите им, а и пръста да си ударят Бойко, та Бойко. Тези които работят в западни фирми, заводи се водят на реална заплата и ще получат каквото трябва. Затова сега е време не от Бойко, а от работодателя си да искате тези осигуровки, за добра пенсия. Надявам се да сте разбрали истината и кой да търсите!!!
  • 350 Анатема на Сашо Нереза и на СуллЮ Пасито

    9 3 Отговор
    Да ,но този си няма нощно шкафче!
    Децата и внуците ни вече не мечтаят да станат летци и космонавти,а мечтаят на имат нощни шкафчета, благодарение на СДС-Шайката,изкормила,окрала и продала народ,държава и Родина.
  • 351 Продължавам

    3 2 Отговор

    До коментар #347 от "Продължавам":

    Научих и нещо интересно от статията. В соц. България в мирно време са загинали 770 пилоти и други. По време на ВСВ загиналите наши пилоти са около 20, може и да греша малко, цитирам по памет. Загиналите или изчезнали съюзнически са над триста. Подобно е положението и със свалените самолети - повече от 10:1 в полза на нашите Месери. Това са военни пилоти, а не недоразумението на Д2.
  • 352 гошо

    4 1 Отговор
    Защо се хабиш да обясняваш на крадлива мутра какво било,що било?Мутрите признават само едно:бухалката.
  • 353 111

    3 2 Отговор

    До коментар #321 от "Хайл Бойко":

    Да добава и относно "хайл Бойко" - не сме го виждали досега да поздравява с вдигнат юмрук народа!
  • 354 Завоевателя

    4 4 Отговор
    А защо след като те пенсионират като летец може да станеш президент за едно се негоден което си практикувал дълги години а за друго се оказваш на най високо ниво без никакъв опит как се получава

    Коментиран от #358

  • 355 Завоевателя

    0 3 Отговор
    По принцип би трябвало да се заема не толкова отговорна длъжност за да те пенсионират по рано значи има заща значи има амортизация на накой човешки органи например мозък физика и др но пък чак президент
  • 356 Завоевателя

    4 2 Отговор
    Да ходи търсят хората овчари кравари ще му дадат и гега няма да вдига юмрук ще има и куче няма да води стадото ще го слага да почива на зелена морава а не на горещия асвалт
  • 357 ЕЙ ТОЗ ЧОВЕК ПО ДОБЪР И ОТ РАДЕВ

    7 3 Отговор
    ЗАЩОТО ПО ВРЕМЕТО НАКОМУНИЗМА СЕ ЛЕТЕШЕ ВСЕКИДНЕВНО.ИМАШЕ САМОЛЕТИ ИМАШЕ И МАНГИЗИ ЗА КЕРОСИН РОДЕНИТЕ СЛЕД 1985Г ЗАПОМНЕТЕ КОМУНИЗМА ГРАДЕШЕ КАПИТАЛИЗМА РУШИ И УБИВА!

    Коментиран от #373

  • 358 ГОЛОВОДНИК

    3 0 Отговор

    До коментар #354 от "Завоевателя":

    че кой президент става такъв с опит преди това бе ТИКВО ?
  • 359 а другата реалност

    4 1 Отговор

    До коментар #319 от "111":

    Не мога да те разбера това с ирония ли го говориш или не ! Чета за банани , за портокали за заводи за пътища АЛООО извади пръстите от КОНТАКТА ще прегрееш ! Излез на улицата не в СОФИЯ , някъде в БЪЛГАРИЯ и погледни за какво става дума и там живеят хора по паспорт все още българи но в мислите си вече не съвсем ......защото свързват целия този бандитизъм през последните 30 години с РОДИНАТА СИ и се чудят къде сгрешиха .
  • 360 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 361 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 362 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 363 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 364 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 365 иво

    2 0 Отговор
    браво
  • 366 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 367 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 368 Снаа ти Гюрга

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "болшевишки отпадъци":

    Фашистът си е фашистка гнида!

    Коментиран от #375

  • 369 Тцтц

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "льольо":

    Българи ама ние досега кинта за оръжия не сме давали.... Ама нема вече зеленчуци срещу мигове....сигорноста и армията е съпа
  • 370 Хитрото

    7 0 Отговор

    До коментар #13 от "Капитана":

    Явно теб или по - точно твоите роднини , които са убили Васил и Сава Кокарешкови са Ви ппощадили за да излизате като тахтаби от крадливия гербаджийски долап.
  • 371 Haralampi

    3 7 Отговор

    До коментар #155 от "Чук и Гек":

    Стига сте ми хвалили летците, че видяхме довчерашният им шеф какъв въздух под налягане е.
  • 372 6224

    2 3 Отговор
    Как не разбрахте че армията няма нищо общо с политиката.Единствено печелившо е политическа партия да застане зад човек с тази престижна професия и да го използва като марионетка за пъклените си планове.
  • 373 Haralampi

    1 6 Отговор

    До коментар #357 от "ЕЙ ТОЗ ЧОВЕК ПО ДОБЪР И ОТ РАДЕВ":

    Е за това неуко комунистче пенсиите и до сега не могат да станат капиталистически, според твоите празноумни напъни.
  • 374 заката

    4 2 Отговор
    OCМAН ГИ КAЗA КOЙ CA БOЙКO БOРИCOВ,ДEЛЯН ПEEВCКИ,COТИР ЦAЦAРOВ,КИРИЛ ДOМУCЧИEВ,И AХМEД ДOГAН ТOВA E ЗAДКУЛИCТНAТA ДЪРЖAВA ТИЯ МУТРИ ВИ РAЗПРEДEЛЯТ ПOРЦИЙТE ВCEКИ ДEН И CA ЗAВЗEЛИ ЦЯЛAТA ДЪРЖAВA!
  • 375 шумчо

    2 3 Отговор

    До коментар #368 от "Снаа ти Гюрга":

    Всеки който не е комунист е фашист ли?
  • 376 Пройчо

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    При налбантина. Когато по земите ни е нямало зъбни мафиоти, налбантина ги е вадил.
  • 377 Лош

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "Прав си":

    А стига глупости!Защо някой се засяга!
    На Борисов това му е стила на изразяване!
    Истината е,че никъде няма училище за премиери!Живота е най-големият учител!
  • 378 Талъсъм

    6 2 Отговор
    Да ви кажа че тая овца Бойко и мутра не беше ! Тоя глупак беше един прост шофьор и мияч на колите на шефовете си ! Човек без елементарно възпитание и с истинско основно образование , защото всички други са фалшиви и купени ! Тоя човек няма представа дори защо все още е между живите ! Избиването на комплекси тръгва от там че той само си е мечтаел да бъде като Тея на които миеше колите и уж охраняваше ....и сега най лошото е когато един пълен ГЛУПАК е облечен във власт , да ръководи държавата ни ! Човек който сбъдва едно времешните си мечти да бъде някой . За съжаление обаче той никога няма да бъде запомнен от никой , ще изчезне като кон без история и нищо което е откраднал няма да занесе с него си в гроба !

    Коментиран от #384, #390, #395

  • 379 Стефан

    1 6 Отговор
    Господин летец, никой не оспорва патриотичното ви дело. Коментират се техническите параметри за риска и отговорностите на летци на изтребител и пилоти на гражданската авиация. Последните отговарят за още 100-200 души возещи се зад тях. Ако стане катастрофа всички загиват, тъй като пътн. самолет не може да се напусне. Имали сте "едно кацане по-малко от излитанията". Пилотите на пътн. самолет не биха имали този шанс, при тях няма възможност да дръпнат катапулта и да се отвори парашута...
  • 380 Минаващ

    1 0 Отговор

    До коментар #115 от "Петър Неделчев - капитан от резерва на В":

    Г-н Неделчев, не съм знаел, че МИГ 19 и МИГ 21 са толкова неблагонадеждни. Какво ви е мнението за МИГ 23, за който само съм чел от списанията, че е много добър, но никога не е проверяван в реални бойни условия?
  • 381 chi

    3 0 Отговор
    Браво човек!
  • 382 Минаващ

    0 2 Отговор

    До коментар #289 от "уроди шумкарски":

    Знаеш ли, че си прав...
  • 383 преминаващ

    4 0 Отговор

    До коментар #321 от "Хайл Бойко":

    Ти пак си добре с 300 лв. пенсия. Нашите вземат 200 лв.
  • 384 преминаващ

    1 5 Отговор

    До коментар #378 от "Талъсъм":

    Явно нещо му имаш зъб... Само един факт за Б. Борисов: В пожарникарският факултет курсантите още се обучават и упражняват на тренажор създаден от него, за дипломната му работа. Провери ако не вярваш.
  • 385 дедо Йоцо

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "анти Бойко":

    Има защо да се възхищава от Тато...Построеното от него е за векове,а Боковото за дни
  • 386 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 387 Струва ми се

    3 6 Отговор
    Мисля, че няма да е далеч времето, когато в България никой няма да си спомня за този случайно попаднал на върха на държавата ни боен пилот. Ако някой го запомни, ще бъде със злобата му и безотговорното противопоставяне на българските граждани един срещу друг.

    Коментиран от #389

  • 388 В ЗАТВОРА МУТРИ

    4 0 Отговор
    ДА ПУКНАТ ВСИЧКИ КРАДЦИ , ГРЪМ ДА ГИ ТРЕСНЕ ЧУМАТА ДА ГИ ТРЪШНЕ КОРОНАТА ДА ГИ ПОТРЕТИ
  • 389 Напротив

    4 7 Отговор

    До коментар #387 от "Струва ми се":

    Мисля, че точно той ще се запомни, но с това че хората се хвърлиха един срещу друг, призовани с юмрук!!! Такава омра.за никога не е имало, закото тя е подклаждана на високо ниво. Какво ни трябва бе хора, здраве и малко смирение! Всичко имаме, чудим се къде да ходим уикенди, почивки, в магазините се пазарува като за края на света, границата опашки за Бялото море,нашето крайбрежие пълно! Кога е било това? Цял ден по ТВ само негативи, разправии, блокиране, изнервяне на хората! Какво мислите че ще стане? Във всеки случай не по добро. Няма такъв месия на хоризонта. Казват винаги има и по лошо. За кого се борите- Мая, Хр.Иванов, Радев, Божков,Слави? Стари филми и нищоправене досега, само думи и призиви! Няма по хубаво нещо от здравето и спокойствието!
  • 390 Значи

    5 7 Отговор

    До коментар #378 от "Талъсъм":

    Ако един такъв човек е съумял 10 г. да ръководи държава, да строи заводи, магистрали, д.градини и т.н., да стигнем с него до чакалнята, то значи този човек има невероятни качества, още повече, европейските лидери го уважават! Ами ако много се беше изучил сигурно щеше да управлява света! Така че няма смисъл да се гледа какво учил, какво прочел, какво мил, важно е какво прави, а не какво говори! Всеки може да говори, тук има много такива и казват че са по добри, ами да се кандидатират, ще ги изберем да ни покажат какво могат, нали е лесно?
  • 391 Старшинка

    0 7 Отговор
    Ами защо са отдавали живота си ,изключая героите от войните , щото България бе Задунайская губерния на Кремълското зло . Жизнь -копейка ,това е мотото на мужиците ,за тях живота на гражданина е нищо ,той е роб на системата . Летяли са в съветски кофчези . Цялата работа бе ранното пенсиониране и безплатните услуги - храна ,жилище ,униформи ,дрехи и най-чажното ; ЧОРАПИ - ЗЕЛЕНИ и после 20 заплати ,високи пенсии и тва е Морала.
  • 392 Професионалист

    6 1 Отговор
    В последното си интервю Президентът каза,че уважава всички професии,включително и на пожарникаря. За разлика от него Бай Ганьо обижда и ругае този,който е на различно мнение от него.Това е жив тоталитаризъм през 21ви век.И не пишете глупостите,че военен не управлява добре държава. Справка:Генерал Дьо Гол-най-достойният и успял президент на Франция.

    Коментиран от #400

  • 393 Мекодонски манаф

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "Ахахаха":

    Да ти го начукат всички градинари!
  • 394 Мутрата

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Doni Brasko":

    Ако не беше мутрата в кавички още щяхте да патувайте до морето 7 часа и да се тътрите по околовръстното на Сф. цял ден в една колона и още щяхте да зимата по 250лв заплата а не по 1500 и още се чудя как органите на реда не си испалнявалсам задалженията и не ги арестуват тези на Орлов мост за нарушаване на обществения ред и възпрепятстване на хората да се движат по пътищата което е тяхно право във всяка друга държава до сега да са в ареста тези безработни келеши с повдигнати обвинения виждате как се справя в Франция в щатите в Израел с протестите бой и с струи вода и никой не вика правата на човека ами правата на другите хора каде са а май ние нямаме полиция в тази даржава щом могат да Седат да ги целят с яйца и боя и монети да ги целят да продалжават да се гаврят с тях
  • 395 Томо

    1 3 Отговор

    До коментар #378 от "Талъсъм":

    Еми явява се на избори и хората си го избират гласуват за него той не се е сложил сам там щом си го обичат хората ще управлява на изборите през март си изберете друг да ви е премиер ако си го изберат пак хората пак ще управлява и няма защо да се сърдите
  • 396 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 397 отговор на просташкото мислене

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    Много просташко мислене имаш младежо.Тук не става въпрос за противопоставяне на професии,защото всяка си има своята необходимост и значение.Тук става въпрос за това,че един простак задавил се и самозабравил се с власт отправя обидни думи за професията на военния пилот.Да това е нного сложна професия и поради тази причина от 3000 кандидастващи преди 35 г медицински прегледи за изтребителна авиация успяваха да покрият едва 600-700 за да приемат за убочение едва 30.След това започва ситото кой става и кой не става и на кой му понася.Накрая завършват едва половината 15-18 за летци на изтребители и до 10-та година от службата по медицински,трагични или други причини са останали 7-8 да служат.Няма да гоеоря за натоварванията които се понасят в самолета и голямото психическо напрежение което съществува макар,че за летците-изтребители то е нещо обикновено.
  • 398 аз съм

    1 0 Отговор
    Към първия..., "болшевика" с отпадъците!
    А ти даваш ли си сметка, колко си "дребен", че да даваш оценки!
  • 399 Пифи

    1 0 Отговор
    Т'ва много сте се активирали болшевишките гниди и предатели в коментарите.Защо не си ходите в Коми и Сибир, а сте се активирали в прекрасната ми родина България? Слуги сте на чужди, евразийски интереси... Съжалявам ви!
  • 400 Пифи

    1 0 Отговор

    До коментар #392 от "Професионалист":

    Смешно е да сравняваш генерал Шарл дьо Гол с Фъркатко МунчоФ! Първият е френски благородник, а вторият - цървул от Славяново!